ירח דבש אורבני

אם החלטתם לחגוג את ירח הדבש שלכם במקום עירוני וליהנות מכל אותם אטרקציות שלעיר יש להציע לכם, קרוב לוודאי שהיעד האידיאלי ביותר יהיה לונדון. במאמר זה נספק לכם את כל המידע החשוב ביותר אותו יש לדעת אודות ירח דבש בלונדון.


לונדון מחכה לכם

בניגוד לשיר של חוה אלברשטיין, לכם לונדון כן מחכה ואידיאלית כמקום לירח הדבש. לונדון היא אחת הערים האירופאיות הקלאסיות וככזו יש בה אווירה קסומה ורומנטית שמתאימה לכל זוג אוהבים. לונדון היא עיר הבירה והעיר הגדולה ביותר באנגליה ועיר שידועה כמובילה בתחום התרבות, המסחר, האמנות, האופנה והתיירות. היא מהווה את אחת הערים התיירותיות ביותר בעולם, האוכלוסייה שלה מונה מעל ל-8 מיליון בני אדם ויש בה אתרי מורשת עולמיים, תאטראות, מופעי מוזיקה של אמנים ולהקות בינלאומיות, תרבות ספורט, מכללות ואוניברסיטאות, ארמונות, פארקים ועוד. לונדון מהווה את אחד המקומות המרתקים ביותר לכל חופשה וכל מי שמגיע אליה במסגרת ירח דבש יחזור עם חוויות רבות.


לונדון הרומנטית

לונדון היא עיר הבירה הלא רשמית של יבשת אירופה ורבים טוענים שאנשים שלא ביקרו בלונדון, לא ביקרו באירופה האמיתית. הטיסה ללונדון מישראל נמשכת כארבע חמש שעות, הפרש השעות בינה לבין ישראל הוא בין שעה לשעתיים כך שלא תצטרכו להתמודד עם תופעת הג'ט לג וניתן למצוא טיסות ללונדון במחירים משתלמים ביותר. השפה הרשמית בעיר זו היא אנגלית ולכן הישראלים בדרך כלל מסתדרים בה בקלות, יש בה אתרים רומנטיים רבים ויש אפשרות לבחור במלון רומנטי המותאם רק לזוגות.


מלונות רומנטיים

בלונדון יש מקומות רבים אליהם ניתן לנסוע או ללכת ולחוות את אותה אווירה רומנטית שאידיאלית לירח דבש. המאפיינים של המלונות רומנטיים הם קהל היעד אליו הם פונים, אנשים בני שמונה עשרה ומעלה. בדרך כלל מדובר על מלונות בוטיק קטנים ויקרים. ברוב החדרים יש מיטות קינג סייז, מצעים רכים, חדרים בעיצוב מיוחד, אפשרות של טיפולי ספא, בריכה מפנקת ומסעדת גורמה. מלונות אלו שמים דגש על סטנדרטיים גבוהים, איכות והתאמה לדרישותיהם של זוגות בחופשות רומנטיות ובירח דבש.


אווירה רומנטית בכל מקום

לונדון אידיאלית לכל זוג שמעוניין לבלות את ירח הדבש שלו באווירה אורבנית רומנטית. לאחר שהזמנתם מקומות במלון בוטיק רומנטי שמיועד לזוגות ומצאתם את המסעדות המיוחדות של לונדון ואת מקומות הבילוי בסגנונות האהובים עליכם תוכלו לערוך טיול רגלי רומנטי לאורך הצד הדרומי של הגדה לאחר השקיעה כאשר האורות מאירים את הגשר שעל נהר התמזה, תאכילו ברווזים בפארק סיינט ג'יימס, תבקרו בשעון הגדול בווסט מיניסטר ותקנחו בפאב אנגלי.

לסיכום, ירח דבש בלונדון הוא חוויה לכל החיים. לונדון אידיאלית לזוגות אוהבים ואם אתם טיפוסים עירוניים שאוהבים הצגות, מופעים, פאבים ומסעדות, עיר זו היא העיר האידיאלית באירופה לאותו ירח דבש מושלם עליו אתם חולמים.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *