העולם הכחלחל אכן מופלא, אבל מה לעשות שהוא לא ממש דומה לחיינו? דנה סער על החיים כעוף בגריל

כולם רוצים סרטים כחולים

ההתחלה

סרטים כחולים מבוזבזים על בחורים. באמת, אין להם מושג הכי קלוש מה הם אמורים לעשות איתם. הם מצליחים ליהנות מהם ברמה הבסיסית (לגמור הם יודעים, כן, כן), אבל בין לבין, כשהיד צריכה מנוחה, קופצת להם לראש איזה מחשבה תועה – וכמו שכל בחורה יודעת, זה לא יכול להיגמר טוב. ממש אפשר לשמוע את ה"דינג" כשהם מבינים – ככה צריך להיות סקס. מלאים ברצון לעזור ובכוונות טובות, הם מצליחים לקחת משהו פשוט, להבין אותו לא נכון, ולמצוא דרך שבה זה יתנקם בנו. כשהם מהווים סכנה ברורה ומיידית לשלום הציבור, הם משוחררים אל העולם ליישם את הידע החדש שלהם על בנות ישראל התמימות.

זירת הקרב

את יוצאת עם החברות לבר וישר קולטת איזה כוסון מסוקס וחרמן. זה בדיוק מה שהיית צריכה כדי לשדרג לך את היציאה מעוד ערב של קשקושים אינטיליגנטים להפליא על בנים, ללילה של סקס לוהט, שבו גם תצליחי להשחיל באלגנטיות את השאלה איזה מוזיקה הוא רוצה בחתונה. את נתקלת בו בשלומיאליות מקסימה, מפלרטטת אתו בשובבות ילדותית נהדרת, מעפעפת במסקרה שלך כאחוזת דיבוק ומזילה ריר על שרירי החדר כושר שלוש פעמים בשבוע שלו. והופ, אתם במיטה, כשאת כולך מוכנה לוותר למענו על בתולייך (הוירטואליים, אבל מי סופר). אז נכון שחלקינו יורדות בדייט הראשון ומרגישות נורא כאלה שוברות מוסכמות שוביניסטיות, אבל עכשיו את רק רוצה להתחבר לפרינססה הפנימית שלך ולתת לו לעשות את כל העבודה.
מכאן העניינים רק הולכים ומדרדרים, ולפני שאת תופסת מה נפל עליך, מתחיל הבחור לבצע בך מעשים שאמורים להיות מוגבלים לאזור המטבח בלבד. כאילו היית עוף בגריל, את מסובבת לכל הכיוונים, נהפכת שוב ושוב, וזוכה להפגין מגוון תנוחות שיותר מהכל מזכירות זירת קרב – חלקי גוף מפוזרים בכל מקום, זעקות ברקע ומבטי הערצה (רק לעצמו, תאמינו לי), מאיזה דביל שחושב שהוא בסרט אמריקאי.
אני כבר רואה את כל הבנות קופצות לקרב. על מה היא מתלוננת הפוסטמה? שהם משתדלים? חס וחלילה. מי כמוני יודעת שכל בחור שמחזיק מעמד יותר משתי דקות, אני אמורה לנשק לו את הרגליים ולגמור מאסירות תודה. אני בעד גיוון בסקס, בחיי, אבל לא יותר עדיף אחרי כמה שנות נישואים ולא בלילה הראשון (והכל כך אחרון שאין בכלל מילים לתאר כמה)? במקום לנסות להבין מה גורם לבחורה לגמור באמת (רמז: זה לא כמה חזק אתה מזיין), בא המסוקסון להתאמן עלינו ברעיונות הנורא מאגניבים וכייפים שלמד בסרטים כחולים. את עוצמת עיניים בנואשות ומשתדלת ליהנות, מרגישה חיננית ואלגנטית כמו מבוקש אחרי חיסול, וכבר את בתנוחה חדשה ומבלבלת, מנסה להבין לאן נעלמה יד שמאל, ואיזה חלק נמצא לך כרגע בפה (ושל מי?).

דיילות לוהטות 3

גברים, תרשו לי להסגיר סוד – רוב הזמן אני חושבת על איך אני נראית (זה רק אני ברור לי, כולן כבר מזמן הפכו לבחורות חזקות ובטוחות, שלא צריכות גברים בשביל להיות שלמות ולהגשים את עצמן). וכשאני עם הרגליים אי שם מאחורי הראש בתנוחת לוטוס מסובכת (מדריכת היוגה שלי הייתה בוכה מאושר אם היא הייתה רואה אותי), התשובה ל"איך אני נראית?" היא, "סקסית כמו קופסת שימורי אפונה שעבר זמנה", אז איך לעזאזל אני גם אמורה ליהנות? שמישהו יודיע לי בבקשה כשאני אהיה וול-דאן, כי באותו רגע אני קצת עסוקה בלהתגבר על פחד הגבהים שלי (ומי שתוהה למה, שיראה בבקשה את "דיילות לוהטות 3", ולא ישאל שאלות מטופשות).
מגיע הרגע בסיטואציה המרגשת עד דמעות הזאת, שבו אני מנסה להפגין אסרטיביות, ובלי תחושה בידיים מנסה להסביר למתחזה ליצור אינטילגנטי שמה שקובע זה לא כמות התנוחות, אלא האיכות (או במילים אחרות: היכולת שלו למצוא את הדגדגן). בתגובה אני זוכה למבטי חוסר אמון מוחלט, ולהבנה עמוקה שאני בעצם לא מסוגלת ליהנות מסקס. לא נשאר לי אלא להפנים את מצבי כשטיחון אמבטיה שמח בחלקו, בזמן שהבחור גומר בקלילות אופיינית. אני שוכבת על הגב (לפחות נדמה לי שזה הגב) ותוהה: למה אני תמיד זאת שנופלת על אלה שאף אחת לא אילפה קודם? למה, למה הגעתי להחלטה המטופשת לא להיות לסבית? ובאיזה כיוון זה הרצפה לעזאזל, בזמן שאני בורחת כמה שיותר מהר מאזור האסון?
ובואו לא נשכח על איזה תנוחות אנחנו מדברים. רוב הבנים מקיאים כמו דוגמנית לפני תצוגה של פראדה רק מהמחשבה על סקס בין שני גברים, אבל אני אמורה לקפוץ משמחה לרעיון החדשני של מין אנאלי. הם תמיד מופתעים כשאני אומרת לא, ותמיד תמיד מנסים לשכנע אותי שזה לא כואב. "רק תנסי", הם מתנחמדים אלי, כמו יאיר לפיד ברגעיו הטלוויזיונים הנוקבים ביותר, "אם לא יהיה כיף נפסיק". כשברוב חוצפתי (בטח החוסר בדם במוח השפיע) אני מציעה שינסו את זה בעצמם לפני שהם מעלים כאלה רעיונות מקסימים, מסתכלים עלי מגלי הארצות הנועזים כאילו קלטו שאני רוצחת כלבלבים חפים מפשע בזמני החופשי. חוץ מזה הם גם מצטערים בשבילי על זה שאני פריג'ידית ולא מוכנה להתנסות.

ולסיום

שלא תחשבו שזה חד פעמי ושנפלתי על הבחור היחיד במדינה עם איי-קיו רגשי של כפכף. יותר מפעם יצא לי לפגוש כאלה שמפצים על חוסר הבנה באנטומיה נשית בידע שנרכש בעולם כחול יותר. בעולם הפורנו הקסום, בנות נהנות מכל מה שקורה להן, אוהבות כל תנוחה חדשה (אבל מתסכל אותן להישאר בה יותר מדקה), וכשהגבר גומר זה כל מה שהן צריכות כדי להגיע לאורגזמה צרחנית שלא נראתה כמוה בכל ההיסטוריה האנושית. אכן, עולם כחלחל מופלא, אבל מה לעשות, לא ממש דומה לחיי נטולי הקפאין.
למה תמיד כולם יודעים שבהוליווד זה קטשופ פוטוגני ולא דם, ושהרע הסקסי אך השנון לא באמת מת, אבל בסרטים כחולים ברור שכל קשר למציאות אינו מקרי בהחלט? קחו לבנים את הפורנו, זה מסובך מדי בשבילם, ומסוכן מדי בשבילנו. תשאירו אותו לנו, הבנות, שמסוגלות לגמור מסקס טלוויזיוני (עם קצת מחשבות על איך לא כואב להן הגב עם כל המשקל הזה), בלי להוציא מזה פילוסופיית חיים שלמה ולרוץ לבדוק איך נראה האינסטלטור בעירום.

תגובות

  1. פמיניסטית שאוהבת סקס

    אז מה, הפמינסטיות צודקות כשהן מתנגדות לכל תעשיית הפורנו?!

  2. אהבתי מאד את הכתבה..צריך להפיץ את הידיעה הזו בקרב כל הגברים (ספק אם הם ירצו להבין בכלל..).
    ומה הקטע שלהם any way, מה כל כך מדליק אותם בהלפוך ולגלגל את הפרטנרית שלהם לסקס, כאילו היתה נערת גומי, מה שרחוק מאד מהמציאות כי אני לא יודעת מה איתכן, בנות יקרות, אבל אני לא ממש בשיא הכושר (בלשון המעטה..), ספק אם בכלל אני יכולה להרים רגל או להיות בתנוחת נר (מה שגברים מאד אוהבים-מנסיון!!) למשך יותר משתי שניות, מבלי להגיע למיון באותו הערב..
    אוף, נשבר כבר מהשטויות שלהם, קודם כל שילמדו לענג אותנו כמו שצריך, ורק אח"כ אולי נחשוב על איזשהי תנוחה שלא היתה מביישת את המתמודדות הרוסיות (הגמישות האלו) באולימפיאדה………….

  3. אלמוני

    הסיפור שלך מתאר בחור ילדותי ואגואיסט שמרוכז בעצמו. תתפלאו בנות, (אני גבר) אבל יש גברים רבים שיודעים להפריד בין מציאות לדמיון, ומבינים שסרט פורנו הוא סרט, ומעצם היותו כזה הוא בדיוני ואיננו משקף את המציאות. המציאות, מה לעשות, היא בד"כ הרבה יותר מדי משעממת בשביל שיצלמו אותה לסרט. גברים כידוע מתגרים מגירויים ויזואליים, הרבה יותר מאשר נשים, ולכן תעשיית הפורנו משגשגת כל כך. וברור, שכאשר אתה מחפש גירוי ויזואלי, אז כן, הוא צריך להשתנות מדי פעם כדי להישאר מעניין. גבר מכניס לאישה בתנוחה המיסיונרית במשך רבע שעה זה פשוט משעמם.
    זה לא אומר שאנחנו אינפנטילים (לפחות רובנו לא…) וחושבים שכל אישה במציאות צריכה להתנהג כמו בסרט פורנו, אני בספק רק אם יש נשים שמתנהגות בכלל כמו בסרטי פורנו. אני באופן אישי לא הייתי רוצה לשנות תנוחה כל שתי דקות. זה סתם מטריח ומעיק. אני באופן אישי לא מתלהב בכלל מהקטע של האנאלי שהזכרת, ולא רוצה לנסות את זה בכלל.

    לדעתי, גבר שחושב שהחיים הם "כמו בסרט" הוא מטומטם, אגואיסט ואולי אפילו סובל מבעיות פסיכולוגיות של תפיסת מציאות לקוייה. הרי ברור שהסרט נעשה "בשביל הסרט", כלומר להרוויח כסף, וכמה שיותר יותר טוב. בשביל זה הוא צריך לחדש, לגוון ולהתעלות מעל מיליוני הסרטים שקדמו לו.

    אני באופן אישי לא עושה שום דבר במיטה בלי לקבל אישור. איזה מין חוסר רגישות ואטימות זו להפוך את הבחורה ולסובב אותה, להעביר אותה לכל מיני תנוחות, בלי לשאול בכלל? ואולי היא לא רוצה? אולי זה לא נעים לה? נראה לי שרק מניאק מתנהג בצורה כזו במיטה.

    בקיצור, רובנו לא כאלה ואנחנו כן יודעים להפריד בין דמיון למציאות. אנחנו נהנים אולי **לראות** את מגוון התנוחות בסרטים האלו, אבל אם תעשי סקר אני מבטיח לכן שרוב הגברים בכלל לא ניסו את רוב התנוחות האלו, ורובם גם לא מעוניינים לנסות. הרבה מהדברים שמראים בסרטים הללו הן תנוחות שגם לנו הגברים בכלל לא נעימות.

    למרות כל זה -הכתיבה הייתה משעשעת. סחתיין.

  4. את נופלת על הגברים הלא נכונים מותק 🙂

  5. מיש מיצמיץ

    לצערי הרב אני מסכימה, כל כך מסכימה וכואבת את המציאות (מכל הבחינות) שאין לי מה להוסיף.

  6. אורחת לרגע

    מנסיוני הלא רב את צודקת מאה אחוז. קיימים לא מעטים גברים (ודווקא לא טפשים) העונים לתיאור שנתת. וחבל. אבל יש את הרגישים והמדהימים. כן ירבו

    • האמת רציתי לשטף לבנות במשהו שלדעתי מגעיה לנו…
      גברים בחברה שלנו עושים מה בא להם וכאשר הם לא בזוגיות (וגם כאשר הם כן) מבלים ואפילו יוצאים עם בנות אחרות, אנחנו אם עושות אותו דבר חושבים שאנחנו פשוט.. זונות (סליחה על הביטוי).
      ו הכי מרגיז זה שהגברים חושבים על לספק את אצמם ולא כל כך חושבים אלינו, לבנות!
      אז לא כבר!
      אני פגשתי דרך חברה בחור שהוא לא ילד הארץ, הוא מחשק בסרטים פורנו, וגם נותן שירות לבנות שרוצות לבלות ללא התחייבות, ומשהו בטוח… הוא עושה דברים משגעים…
      בקשתי ממנו רשות כדי לתת פרטים אליו, אך הוא הסכים לתת רק האי מאייל שלו, טוב אז בנות אם באלכם לנסות ולהכיר את הבומבום הזה אני רושמת את האי מייל:
      roccoisraeli@walla.co.il
      ביי
      ותכתבו איך היה!
      "

  7. הסיבה שהבננים הופכים אותכן לכל הכיוונים היא שהם פשוט מחפשים את התנוחה שבה יוכלו לחדור הכי עמוק אליכן ולהרגיש את הביצים שלהם נמעכות לכן על הכניסה של הכוס שלכן. לא צריך לחפש פילוסופיה גבוהה.
    אם את לא מצליחה לזוז כשהגבר שלך שוכב עליך במלוא משקלו (התנוחה המסיונרית שאתן כל כך אוהבות) אז יקח לנו שבוע לגמור.

    • בנן יקירי, אם לוקח לך שבוע לגמור אז יש לך בעיה הרבה יותר חמורה מתנוחה לא מוצלחת או בייצים מעוכות.

      אתה יודע מה אומרים על גברים שצריכים לנבל את הפה בשביל להידלק ממשהו…

    • אלמוני

      מסיונרית? ממש לא. אח"כ הירכיים הפנימיות שלי תפוסות יומיים כי אני לא גמישה והפישוק שלי קטן. דוקא דוגי (האו! האו!) סטייל זה הכי. נעים ואפשר לשחק עם הפרונט שלי תוך כדי.
      לא אני לא רוצה שתגמור לי על הפנים
      לא אני לא רוצה שתגמור לי על התחת
      לא אני לא רוצה שתגמור לי על הבטן
      זה כל כך ברור שזה בא מסרטי פורנו וזה כל כך משפיל ולא ברור למה בחורה שאינה קשורה לתעשייה הנ"ל תרצה לחוות משהו כזה.
      א.

  8. דורית ג

    הכתיבה מעניינת וקולחת, הסגנון שנון ומשעשע וגם הנושא טוב. אבל מה, הטיפול בנושא פחדני משהו, לוקה בחפיפיות מה ומתנקז, כרגיל, למסקנה ההזויה של – יו איזה שפויות ובסדר אנחנו, ואיזה דפוקים כל הבחורים שחושבים שסרטים כחולים זה אמיתי. ולא היא. זוהי מסקנה שמובילה לדרך ללא מוצא ולהנצחת המצב הקיים.
    בחור שנותן לך להרגיש כמו עוף בגריל זה בחור שמבחינתו שוכב עם עוף בגריל. זה שבמקום עוף יש בחורה – לא ממש עקרוני לו לעלילה. זה משדרג לו את הסקס, ברמה הפיזית, זה מקלקל לו את הסקס ברמה הנפשית, וזה איכשהו מתאזן.
    ממעוף הציפור (או מעמדת הצלם) יוכל הצופה חד העין להבחין בסימטריה שבין ההתייחסות של הבחור הזה אלייך, לבין ההתייחסות שלך אליו. גם מבחינתך, בבסיס, הוא נתח בשר נאה, טוב למראה ונחמד למאכל, למשל כמו עוף בגריל, והסימטריה נמשכת, כמו בסימטריה, כשאצלך זה משדרג לך את הסקס ברמה הנפשית ו-מקלקל לך אותו ברמה הפיזית.

    מי שאין לה אומץ להמשיך מכאן – פותרת לרוב את הנושא ב-גיחי גיחי, גם הוא אובייקט מיני בעיניי, אני גדולה וחזקה והוא מטומטם – וכיוצא באלה, והיא ממשיכה לחפש (לשווא) אחר הסטוץ שלא ישבור לה עצם, או את הלב, או את שניהם.
    מי שיש לה אומץ – מרשה לעצמה להבין שסקס בלי אינטימיות הוא אכן לגיטימי, לחובבות הז'אנר, אבל הוא פשוט רע. סטוץ הוא פצע לנפש, גם לבחורים, אגב. ומאחורי כל הגיחי גיחי הזה מסתתר כאב גדול.

    • לא יותר פשוט לעצור רגע ולהגיד לו באופן מפורש מה את אוהבת? הרי כל בחורה שונה זו מזו.

    • ואני מסכימה במיוחד עם הפסקה האחרונה.
      אני כעיקרון פמיניסטית מאוד מעיקרי. ומסכימה שלא ראוי לכנות אשה סטוציונרית בשמות ובמקביל לשבח או לוותר לגבר כזה.
      ובכל זאת, אם נעצור ונחשוב, הרי שזה לא הסקס האידאלי (המזדמן) וגם אם עושה רושם שגברים נהנים מזה המצב הוא לא בדיוק כזה…אז למה לנסות בכל מחיר להיות דומות לגברים בדברים הלא נכונים ??
      ותחשבו על זה…

  9. גבר שנכנס בטעות

    מהה?? אתן לא נהנית מתנוחות כאלה?? ואי כמה פעמים יצאתי טמבל!! חחחחחחחחחח

  10. לא בפלצנות

    די כבר עם הבולשיט הזה!
    לא כל דבר צריך לקחת ברצינות
    ולא מאחורי כל משפט מסתתר כאב עמוק
    נו באמת.
    די לפלצנות

  11. אלמוני

    את קוטרית
    וכמו כל הכללה גם המכתב שכתבת הוא הכללה גסה ושגוייה
    יש גברים שהם כמו שתיארת ויש שהם שונים
    אבל מה את עושה שם ? את פלאסטלינה? את לא יודעת לדבר?
    מה עם האסרטיביות?
    כאילו כל הנשים נמנעות מסרטים כחולים וכאילו כולן מושלמות במיטה
    אני סולד מסרטים כחולים- הם משעממים-מהיכן לך כל כך הרבה אינפורמציה על סרטים כחולים? את יכולה לעשות דוקטוראט
    ולמיטה עדיף להגיע לא רק עם הגוף כמו שאת הגעת שם לסטוץ – רצוי להביא את הלב לשם ולהשאיר את המרירות לשוקולד עם לפחות 70אחוז מוצקי קאקאו

  12. עמית(גבר)

    תגובה לעניין, אהבתי את הסגנון שלך!
    ולמי שלא הבין בתרגום חופשי מה שדורית אומרת זה שבמקרה
    המתואר היה ניצול הדדי של שני הצדדים (להלן עופות).
    לכן למתלוננת אין ממש זכות שיפוט לפני שהיא מסתכלת
    על עצמה בראי ועושה חשבון נפש.
    דנה, אולי הוא בכלל רצה לשחק פלונטר והתבייש להגיד לך?
    ודרך אגב.. אם היית שוכבת איתו שוב,בפעם השנייה או השלישית הוא
    כבר היה נרגע מכל התנוחות ( בדרך כלל זה כדי להרשים)
    והייתם נהנים מסקס טוב , זה הרי ידוע שפעם ראשונה תמיד מביכה
    משהו ולא מוצלחת ( או שזה רק אני ?! )
    ועוד משהו על פורנו – אני חושב שזה כן משפר את הגישה לסקס
    ובהחלט פותח אופקים (או משהו אחר) לשני הצדדים.

  13. דנה יקירתי ממש נהנתי לקרוא, יכולת הביטוי המשעשעת שזורמת ממך מבטה היטב עד כמה כאוב הנושא שטיפלת בו, נושא שהחיה הנוראית ששמה "דמיון" משחקת מנצלת והורסת כל חלקה טובה וכל מערכת יחסים, כן. את נגעת באחת מהתכונות הנוראיות שיש לבני-אדם ושמה: "מציצנות" ואחותה "רכילות" , בכל מקום שתסתכלי תמצאי גברים ילדים שרוצים להציץ ולראות ועדיף לבד ושלא ידעו שהצצתי, וזה נישאר עוד מתקופת הילדות כשהצצנו לבנות מתחת לחצאית לראות את צבע התחתונים, והנשים של היום כפי שמתלבשות לא בדיוק מסיעות אלה להפך, נידמה לי שיש סרט שניקרה "מציצים" וגם "אסקימו" שמציגים את הבעיה בצורה הומורית , אותה הבעיה ומצידה השני של המטבע היא "הרכילות" והיא שיכת יותר לצד הנשי או יותר נכון להיסטריה הנשית, מה הם אומרים, מה הם עושים , וכן הלאה…
    ברור שהגזמה לכל כוון מבליטה ומחמירה את הבעיה שמשהו כאן מפוקפק ולא תקין הנוגד את דרך הטבע, רבים מהכותבים והמגיבים "בבננות" ערים לכך שמשהו איננו תקין ואיננו טבעי בין בנים לבנות, ישנה מעין ציפיה ליותר הבנה שלא קימת, ניראה לכאורה שישנו קיר רגשי אטום בין המינים שרק המין לבדו חודר מיבעד למעטה זה.

    • שירלי

      באמת נראה שיש איזה ניכור בין המינים, במיוחד בזמן האחרון, מלחמה נצחית מעייפת שכזו. ממש מצער. אם היינו יכולים ללמוד להיות חברים טובים, להבין, לדבר, זה היה אידאלי, אבל אין מצב, תמיד יהיה את המתח המיני הזה בינינו. כל עוד לבן יש זין ולבת יש כוס. דווקא המין שהזכרת בתור תרופה למתח הזה הוא זה שהופך את כל הסיפור לבעייתי. חבל, סקס היה אמור להיות ממתק שמח במיוחד.
      דרוש בדחיפות פיתרון.

      • כן. מתח מיני בן בנים לבנות זה מצב טבעי של הטבע ומחויב המצאות, את אומרת שדרוש בדחיפות פתרון, לצערי כל פיתרון קולקטיבי הוא בלתי אפשרי בזמן שהדמיון משתולל הפתרון חייב להיות אישי ונידרש לכך המון מאמצים להבנה, שטף החיים כפי שאנו חיים עם ההשפעות ששוטפות אותנו מאלץ אותנו באופן אוטומטי לצור כח מתנגד אינסקטיבי והסתגרות בלתי טיביעת באופן פנימי, הרגש מפסיק לפקד או שהוא נימצא במינון נמוך מידי עקב העדר מאמצים להיות חברים ליראות את העניים והפנים לחוש את האדם שממול את החום הרגשי את השיתוף והאחווה שאנו בני אדם ולא מכונות אוטומטיות, במסעדות ובתי קפה אני רואה כיצד גברים ונשים מתעלמים מבני זוגם ועינהם משוטטות מיסביב לראות מה חדש ומענין יש יותר מיזה שיושב מולי, אנו שוכחים להיות ולחוות את הרגע. ניראה שיש פחד מיפני זה אנו פוחדים להרגיש אחד את השני ולהנות מרגש זה, התכונות שצינתי עושות את העבודה הזו מצוין ויש להוסיף עוד כמה מלוים כגון: אנוכיות חמדנות יוהרה…

        • שירלי

          היתה כאן כתבה "הבנים לא מתחילים עם הבנות" והנושא די דומה.
          הסקס, למו, זה כל הסיפור. הוא זה שבונה והוא זה שהורס. עושה נעים (במקרה הכי טוב אפילו יותר מסתם נעים) אבל גם גורם לכל הרגשות השליליים כמו רכושנות וקנאה ובלעדיות. אני מחברה הכי טובה שלי לא נפרדת פשוט כי אני לא שוכבת איתה. ידידות אפלטונית בין גבר לאישה יכולה להתקיים רק כשאין מתח מיני, על זה כולם מסכימים, לא?
          איבדתי חבר טוב ומקסים שהיה לנו הרבה מהמשותף כמו אהבת ג'אז ואלכוהול רק בגלל שהוא נמשך אלי ואילו אני לא ממש אז הקשר נותק.
          מתח מיני הוא זה שהחזיק סדרות ותוכניות טלויזיה משחר קיומה, וברגע שהתממשה, הסדרה נגמרה. כמו הסדרה ההיא עם ברוס ויליס "בלשים בלילה". אני לא יודעת איך זה קשור, אבל בכל זאת (:
          אני בטוחה שהפיתרון צריך להיות ברמה של נורמה חברתית חדשה, שינוי חשיבה וגישה והתנהגות בכל הקשור לנושא גבר-אישה. אנחנו שונים בהרבה מובנים אבל לא באופן מהותי. אנחנו קודם כל אנשים, אתה יודע, לא חייזרים. כמו שהיו מבקשים מאיתנו כשהיינו מכירים אנשים מתרבויות שונות: "קבל את השונה ממך" כך גם עם המינים השונים. קבל אותו, למד אותו, תשלים איתו, תאהב אותו. בסופו של דבר
          פשוט נקבל את העובדה שמלחמת המינים היא עובדה של הטבע וזו אולי למעשה עיקר מהותה. אולי לא נועדנו להיות פשוט חברים.

          • שרלי, מין זה דבר פשוט, מאוד פשוט. כל פעולה אקטיבית יוצרת נעימה רכה ועדינה הינה מין. וזה מקיף את כל שידרת החיים הפנימים והחצוניים כאחד, יש להבדיל בין מתח מיני לבין אנרגיה מינית, מתח מיני הנו בין שני ניגודים הנימשכים זה לזה או נידחים, בקטגוריה זו ניתן לומר גם מתח רגשי, מתח אנטלקטואלי, ומתח אינסטקטבי. אנרגיה מינית הינה כמות ההשקעה והמאמצים בבנית דבר מה, דרך המאמצים המושקעים אנרגיה רגשית חודרת, הזדהות עם המאמצים מולידה את הרגשות השלילים, אנרגיה מינית החודרת להזדהות הריגשית מעצימה אותם, באופן שכזה המחלות נולדות. אנרגית הרס הינה קלה קצרה ומהירה, אנרגית בניה הינה קשה ממושכת וארוכה, דמיון ניגזר מהמילה היונית דמון שמשמעותו שד והוא קל מהיר מאוד ואיננו זקוק למאמצים כלל, אותו הדבר רגשות שלילים, הבעה של רגשות שלילים אפלו במחשבה הופכת את האדם לגרוע שבחיות,
            בנוגע לשינוי תרבות והתנהגות בתנאי החיים המודרנים המוכרים לך זה אפשרי אך ורק באופן אישי, הסיבה. הגופים שאמורים להיות ממונים על שנוי שכזה מיזה מאות שנים שטופים בפוליטיקה, חמדנות, אנוכיות, רדיפת בצע ושררה, ואלה הם מוסדות הדת של כל הדתות הגדולות בכל העולם. על הממשלות הרגילות חבל לבזבז זמן,
            שנוי חשיבה אפשרי היות וזה המקום היחיד שיש לנו שליטה במידה מסוימת במצבנו אנו, כלומר אנו יכולים לסובב ולשנות את אופן החשיבה הצורה והגישה באופן יסודי, להתנגד ולבדוק כל דבר ודבר שרוצה להיכנס למוח, כלומר: הרשמים החיצוניים, וזה מחייב שנוי גשות ומאמצים אישיים להבין. מילחמה בין המינים זו המצאה מטורפת ושטופה דמיון, ללמוד לקבל זו גישה נכונה בכל המובנים, המאמצים לקבל ולהבין הופך אותנו ליותר רכים עדינים וחזקים, עם יכולת ספיגה משופרת איננו נישברים ונופלים למשכב, לקבל זה גם לסלוח ולותר על מה שאיננו נחוץ ועל מה שאיננו מרשים שישפיע עלנו. היחיד שיש ללמוד אותו זה את עצמנו ומישם את כל השאר.

          • אני יכול להגיד לך שאני מסכים איתך, אבל גם לא מסכים איתך.
            נכון, סקס יודע לבנות ולהרוס.
            אני יכול לספר לך על המערכת היחסים האחרונה שהיתה לי.
            פגשתי בחורה, שכל מה שרצתה ממני היה סקס, ואני רציתי יותר.
            אחרי כחודש, שהיא לא קיבלה ממני כלום, פתאום גם היא התחילה לרצות יותר, ואז נכנסנו למערכת יחסים מחייבת ומדהימה!
            הקטע המצחיק, שהמערכת היחסים הזאת נגמרה, בגלל שהיא עשתה סקס עם מישהו אחר…..
            אז נכון, סקס יודע לבנות ולהרוס.
            אבל אני רוצה להגיד לך, שלא מאחורי כל אינטרס (ושל כל אחד) עומד רק סקס! לפעמים עומד גם הרגש המוזר הזה, שלו קוראים אהבה….

  14. פיטפטו

    בתור גבר שמסתובב עם הרבה גברים ומנהל (או יותר נכון – זוכה לשמוע) הרבה "שיחות גברים", אני חייב לציין שיש משהו בדברי הילדה.
    לפי הסיפורים של רוב הגברים נראה כאילו הם מגיעים למיטה עם טוש עבה בצבע אדום, דבק סלוטייפ, ומדביקים את הרשימה הבאה על הגב של בת הזוג שלהם:
    1. משחק מקדים
    2. מין אוראלי
    3. סקס איטי ועדין
    4. דוגי סטייל
    5. רגליים מאחורי העורף
    6. רגל אחת על המיטה, ואחת מאחורי הראש שלי.
    7. 69
    8. סקס מהיר ואגרסיבי
    9. התנוחה שניסיתי עם חגית מהקניון (להזהר לא לפרוק לה שוב את הכתף)

    והמטרה הסופית היא לסמן V על יד כל סעיף!
    תראו, חברים, אני לא רוצה להשמע מתנשא או משהו כזה אבל תנו לי לשתף אתכם במסקנות שאני הגעתי אליהן בנושא:
    קודם כל, תפנימו שכל בחורה שונה מקודמתה וכל אחת נהנית מדברים שונים. (נכון, הבחורה הקודמת יכלה לגמור רק מלשמוע אותך מדבר אליה בגסות. עם הבחורה הבאה, רוב הסיכויים שתשמע את המשפט: "זונה האמא שלך!!"). במקום לגשש באפילה, לנסות כל דבר אפשרי ולפענח כל רחש מצידה כמדד הנאה, אולי פשוט תשאל אותה? (הא, תודו שלא חשבתם על זה) זה כמו מבחן שהמורה מביע נכונות לגלות לכם את כל התשובות הנכונות! אתם תופעו לגלות כמה טובים תהיו במיטה אם תסכימו להעזר בבחורה ובהמלצות שלה לגבי איך היא רוצה שישכבו איתה (ככה הנשים קוראות לזיון).
    חוץ מזה, תפסיקו לחשוב שכמה שיותר חזק זה יותר טוב! זה לא סקס! תפרוש לה שטיח על התחת ותחסוך לעצמך ניקוי יבש!!
    בסרטים הכחולים זה תמיד עובד מצויין אבל בסרטים הכחולים גם תמיד גומרים לה בפה והיא גומרת מלבלוע את זה. To good to be true (יותר מדי טוב בכדי להיות אמיתי – אם עמיר פרץ קורא את זה). יש גברים שעושים סקס ומופתעים שאחרי שהם גומרים לא עולות להן כתוביות משום מקום. יש לי הרגשה שקוראים לסרטים האלה סרטים כחולים על שם כל הסימנים הכחולים שהשחקניות מגלות אחר כך בכל מיני מקומות בגוף.
    עוד דבר, לכל בחורה יש מידת גמישות שונה. אל תניחו שאם עשיתם את זה פעם אחת עם מישהי, גם הבחורה הבאה תצליח לעשות את זה. וזה לא מסוג הדברים שתוכלו להגיד עליהם: "תסמכי עלי, אני יודע שזה עובד. מנסיון!" כי אתם עלולים לסיים את הערב במחלקה האורטופדית באיכילוב.
    זה אולי יאכזב אתכם לגלות, אבל לחלק גדול מהבנות דרוש ריכוז רב בכדי לגמור. הן צריכות קצב מונוטוני, לאורך זמן, בלי שינויים דרסטיים בכדי להינות, אם אפשר – בלי שינויים בכלל. ואם תצליח להתמיד ולא לגרום לה להיות מרוכזת באיך לא לפרוק כתף או לשבור את עצם הזנב, ההנאה שלה תגבר בצורה אקספוננציאלית. (סרט כחול עם סקס טוב לצד הנשי – לא יזכה אפילו שיורידו אותו בקאזה. בגלל זה הסרטים הכחולים מציגים נשים שגומרות בלחיצת כפתור)
    בקיצור תעשו חיים, ולפני שאתם נכנסים למיטה תבדקו אם יש מאפרת, צוות צלמים, ובמאי עם חולצה פרחונית באיזור. אם אין – תרגיעו.

    • אלמוני

      איימן! חח

    • מילים כדרבנות!
      כל הכבוד על התובנות ובהירות המחשבה. סוף סוף מישהו שמבין עניין וגם יודע להתייחס אל הנושא במידת ההומור (העצמי ובכלל) הראויה.
      ואפילו שעשעת אותי כהוגן. תודה!

      • אני שמח שהצלחתי להעלות חיוך על דל שפתייך.
        כשחור (סוג של תימני אפשר לומר) הומור עצמי מתבקש ואף הכרחי 😉
        המון בהצלחה.

    • חודר

      זיין בפנים ראש בגן עדן

    • פיטפטו,
      נראה שאתה באמת מבין ולא רק מפטפט.
      הלוואי והגברים ילמדו ממך.

      ולהרבה מהם יש מה ללמוד

  15. הכריש

    בס"ד
    היי, אהבתי את מה שכתבת במאמר , בגלל שזה יום הנישואים שלי וזה היתאים לי.

  16. אלמוני

    דנה, יקירתי את אכן מוכשרת מאוד שנונה ובעלת תפיסת מציאות רצינית עם קורטוב של הומור בריא. אבל לצערי את וגם כל אלו שמרגישות כמוך הם רק צבועות מחופשות לחסידות (תנסי להבין את דו המשמעות בעצמך כי אין לי כח להסביר) אם באמת הייתן בטוחות ומאמינות בעצמכן ובזה שמגיע לכן יותר טוב (ואולי מגיע, לא תפקידי לשפוט) אולי הייתן מנסות לגשת לבחור החמוד בצד שכבר שעה עושה לכן עיניים (או לפחות לא להתעלם מכל אדיוט חסר בטחון שמגמגם לכם מול הפנים – רק מהממש מכוערים) במקום לגמור את הערב עם הבחור שידעתם מראש שהוא רק צרות. תפסיקי להתעלל בעצמך, קפצי לקפיטריה של המוסד האקדמי הקרוב למקום מגורייך קחי איתך עיתון או ספר תאתרי את הממושקף האופנתי הראשון שתמצאי (בטוח מהנדס) ותבחרי לך טבעת. יהלי סובול אמר שהחיים די קלים זה צריך לדבר אליך – אל תחפשי איך לסבך אותם.
    נ.ב
    מאוד נהנתי מהכתיבה שלך

  17. אבטיח

    אני לא מחפש סרט כחול. אני הסרט. אממא מה? את, כמו כל שטופות המח מחפשת את האידיוט שנראה. לא את זה ששווה. ושווה זה כמעט תמיד לא המסוקס.
    למה שאת מחפשת, לכי על זה שנראה הכי רחוק ממה שסיפרו לך. הוא האיש שאיתו יהיו לך החיים הכי טובים. כי בסופו של דבר, את האשה הקטנה, את לא באמת וירג'יניה וולף המאוחרת, את זו שהראש שלה מפוצץ מהזבל הקונסרבטיבי של רעיה ואם.
    וכשבאמת תרצי רק את ההרפתקה, חפשי את האבטיח. בינתיים לכי על הכי דומה לך, החנון. הוא זה שיגשים לך את משאלותייך.

  18. יהודי

    לאאאאאאאאאאאאאאאא יהודי?? ? תדעו לכם שראיית סרטים זה חטא חמור ומי שמוציא זרע לבטלה(מאונן) זה החטא הכי חמור בתורה כולהההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *