לא צריך לפחד מהמטבח

המטבח המודרני והחכם מעמיד לרשותכם מגוון נרחב של יתרונות הבאים לידי ביטוי בתכנון ועיצוב חלל המטבח המבוסס על טכנולוגיות מתקדמות הכוללות בין היתר: מגירות השומרות על חום וקור, תנורי אידוי מתקדמים, קולטי אדים, מקררי יין, כיריים המופעלות בגז או חשמל ועוד היצע נרחב של טכנולוגיות חכמות ומתקדמות למטבח, טכנולוגיות המאפשרות לכם ליהנות ממגוון עצום של יתרונות בישול ואפייה.

מטבחים אלו מיועדים בעיקר לאנשים בעלי חוש אסתטי מפותח המעוניינים לעצב את חלל המטבח בביתם באמצעות הטכנולוגיות הכי חדישות בתחום המטבח, או לחילופין, לחובבי בישול מושבעים המעוניינים ליהנות מכל היתרונות הנלווים למטבח החכם המצליח לשמור על כל הערכים התזונתיים בכל פעולת בישול או אפייה המיושמת במטבח.

עד לשנים האחרונות, המטבח החכם והמודרני היה נחלתם הבלעדית של בעלי אמצעים, אך בשנים האחרונות, תוכלו ליהנות מיותר ויותר מטבחים חכמים המיועדים גם לאלו מביניכם שאינם מחזיקים בתקציבי ענק המיועדים למטרות שיפוץ המטבח או הקמת מטבח חדש. אחד החששות הנלווים לרכישת מטבחים חכמים טמון בעובדה כי חלק מאיתנו פשוט "פוחד" משינויים טכנולוגיים כאלו ואחרים "המשתלטים" על חיינו.

פחד זה הינו פחד טבעי, ובדומה לכל תקופה אחרת בהיסטוריה בה אזרחי העולם נדרשו להתמודד עם התמורות והשינויים הטכנולוגיים מסביבם, גם בתקופתנו (עתירת השינויים הטכנולוגיים) ישנם לא מעט אנשים המתקשים להתמודד עם היצע השינויים הגדול. מנגד, כל אדם המצליח להתמודד עם "הפחד הטכנולוגי", מגלה (ודי במהרה) מה הם היתרונות הנלווים לכל השפע הטכנולוגי המוצע לו בתחום המטבחים ובמגוון תחומים נוספים בחיינו.


מטבח בילד אין עם כל מוצרי החשמל המתקדמים ביותר!

מטבח חכם הוא למעשה מטבח המשלב בתוכו את כל מוצרי החשמל והאלקטרוניקה המתקדמים ביותר. בקטגוריית מטבחים זו בולט מטבח Kitchenaid המשלב בתוכו מוצרי חשמל מתקדמים של תאגיד מוצרי החשמל –ווירלפול.
מטבחים אלו, בניגוד לדעה הרווחת, מיועדים גם לאלו מביניכם אשר אינם נמנים על חובבי הבישול המושבעים, וגם לאלו מביניכם החוששים (לעת עתה) ממטבחים מתקדמים הכוללים בתוכם מגוון נרחב של אמצעי טכנולוגיה ומוצרי חשמל מתקדמים.
כיום, במסגרת רכישת מטבחים חכמים, תוכלו לקבל הסבר מפורט וענייני מאנשי המכירות העומדים לפניכם, בנוגע לאופן תפעול המטבח ותחזוקתו לאורך זמן. הסברים אלו יאפשרו גם לאלו מביניכם החוששים מהקדמה הטכנולוגית, להכיר מקרוב את מכלול יתרונות הבישול והאפייה הנלווים למטבח החכם, וכפועל יוצא מכך, "החשש הטכנולוגי" שלכם ילך ויתמוסס ככל שתכירו מקרוב את הטכנולוגיות החכמות העומדות מאחורי הליכי הפיתוח והתכנון של המטבח החכם.
לסיכום, מטבחים חכמים, בדומה לכל מוצר טכנולוגי או שירותי טכנולוגי מתקדם וחדיש, מחייבים אתכם להכיר מקרוב את יכולות התפעול והיתרונות הנלווים אליהם. ככל שתכירו יותר את הפונקציות השונות העומדות לרשותכם במטבח החכם, כך תוכלו "להתאהב" במטבח החכם וגם אתם כבר לא תוכלו להסתפק במטבח הישן והפחות מתוחכם…

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *