ליסינג פרטי – הדרך הבטוחה לרכב חדש

רוצים לרכוש רכב חדש אבל מסתכלים על המחיר וחושבים מאיפה לעזאזל נוכל להשיג סכומים כאלו? לפעמים אנחנו חוששות שהעלויות יהיו מעבר ליכולותינו הכלכליות, כדאי שתשקלו ברצינות את האפשרות של
ליסינג פרטי. המדובר בשיטת מימון שמוצעות על יד חברות הליסינג השונות, ומספקת תוכניות חכמות ובטוחות לרכישת רכב חדש עבור אנשים פרטיים.


מה זה בעצם ליסינג פרטי

למעשה, ליסינג הינה עסקת מימון עבור חכירת רכב לתקופה ידועה מראש, ובשוק קיימים מספר סוגי עסקאות כמו ליסינג תפעולי, ליסינג ממוני וליסינג פרטי. ליסינג פרטי הינה הלוואה לתקופה מוגדרת אשר במהלכה חוכר אדם פרטי את הרכב מחברת הליסינג, ומשלם עבורו מקדמה לצד תשלום חודשי בסכום קבוע עד לסיום תקופת החכירה. בתום התקופה יכול הלווה להחליט אם להשלים את הסכום לרכישת הרכב, לעבור למסלול ליסינג פרטי נוסף עבור רכב חדש יותר, או לסיים את ההתקשרות עם החברה ולהחזיר את הרכב.


באיזה חברת ליסיניג כדאי לבחור

בשוק פועלות לא מעט חברות המציעות עסקאות של ליסינג פרטי – חברות ליסינג, יבואניות רכב ואפילו בנקים מציעים תכניות לליסינג בשיתוף. מתוכן חשוב לבחור בחברה מנוסה ויציבה, אשר סניפיה נגישים וקרובים למקום מגוריכם. כמו כן חשוב לבחור בחברה אמינה המספקת שירות אדיב בשקיפות מלאה, ושיש ברשותה צי גדול ומגוון של רכבים חדשים. כמובן שרצוי לבחור גם בחברה המציעה לכם את עסקה בתנאים נוחים וגמישים, והמשתלמים ביותר מבחינתכם.


שיטה יעילה וכדאית

ליסינג פרטי הינה אופציה מעולה לכול מי שמעוניין לרכוש רכב חדש אך אמצעיו הפיננסיים מוגבלים. כלומר, אין ביכולתו לרכוש את הרכב במחירו המלא בתשלום אחד או במספר מצומצם של תשלומים, כפי שמרבית הבנקים מציעים. זאת בעוד שעסקת ליסינג פרטי מספקת מסלול הלוואה נוח בהרבה מאלו ממסלולי הבנקים, ובתנאים גמישים המותאמים ספציפית לצרכיו של הלקוח. כמו כן, שיטה זו מאפשרת לכם לרכוש בכל שנה שנתיים רכב חדש, מבלי להתעסק בהליכי מכירת הרכב הישן.


לרכוש רכב בלי לשלם אגרות וביטוח

חברות המציעות עסקאות ליסינג פרטי מעניקות הקלות רבות לבעלי הרכב. ראשית, במקרים רבים הליך רישוי הרכב משולם ומבוצע על ידי חברת הליסינג, כולל אגרות שנתיות והעברת טסט. זאת מכיוון שבאופן רשמי חברת הליסינג הינה בעליו של הרכב, כך שהיא נוטלת את האחריות על ההליכים. נוסף לכך, לעיתים קרובות גם תשלומי ביטוח החובה וצד ג' מצויים באחריותה של חברת הליסינג, אם כי חלק ממרכיבי הביטוח נכללים כבר בעלות התשלום החודשי של הליסינג.


ליהנות מרכב חדש מבלי לדאוג לאחזקתו

יתרון חשוב נוסף של ליסינג פרטי הנו תחום תחזוקת הרכב, הממומן ברובו על ידי חברת הליסינג שמעוניינת להיטיב עם הלקוח וגם לוודא כי רכביה נשמרים במצב תקין ואיכותי. לכן, במרבית המקרים החברה דואגת לטיפולים שוטפים לרכב ומטפלת בתקלות העלולות לקרות לו, ובמהלך תקופת התיקון דואגת באופן מיידי להעביר רכב חלופי לידי הלקוח. זאת בנוסף על שירותי גרירה, החלפת צמיגים ושירותי דרך נוספים הזמינים עשרים וארבע שעות ביממה. כלומר, עם ליסינג פרטי אתם יכולים להיות בטוחים שבכל שעה ובכל מקום יטופל רכבכם במהירות ויעילות, ושבכל מקרה תמיד יהיה לכם רכב זמין על מנת להמשיך בשגרת יומכם.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *