אם אנחנו קצת משתרללות, זה בהכרח אומר שבחורים להתייחס אלינו איך שהם רוצים? הפתרונים לאלוהי העיר

שיעור בנימוסים והליכות

לא יודעת מה לעשות. אני מאוכזבת, לא חשבתי שיגיע הרגע ובוא אצטער על משהו בחיים האלה. תל אביב נראה לי זו העיר היחידה שדברים כאלה יכולים לקרות – שאפשר להגיע למצב שבו תשבי יום אחרי ולא תאמיני שזו היית את. לא יודעת איך זה יכול היה לקרות לי. לא שקרה משהו חמור חלילה וחס, אני בסדר – לא נפצעתי, לא אנסו אותי ולא עשיתי שום דבר שלא רציתי, אבל למען השם אם אני קצת משתרללת זה מה שמגיע לי?
יום שבת, שבע עשרים ושתיים לערך. אני פוסעת בשבילי תל אביב השוממים מאדם מלבד כמה מתפללי קום שעושים דרכם לבית הכנסת השכונתי ועוד איזה אישה מוזרה עם כלב ואני. אני מנסה להצעיד את רגלי קדימה אבל אני בקושי סוחבת בעלייה. לא מבינה מה היה כאן עכשיו, מי זה הבחור חסר ההתחשבות הזה ולמה קיימים אנשים כאלה. בימים האלה שלי אני מנסה ככל יכולתי לגרום לעצמי להבין שזה רק סרט ושזה יעבור לי ואולי זה שאריות הכימיקלים בגוף. אבל אולי, וזה האולי הכי גדול, אולי אכזבתי את עצמי? אולי חציתי את הגבולות? המסקנה שהגעתי אליה היא חד משמעית – כן. מה את חושבת שאת עושה? מה, לא למדת כלום בחיים האלה?
אני יודעת שאני טוחנת מים ואף אחת מכן לא מבינה מה קרה ואולי בעצם גם אני לא. בסך הכול בחורה צעירה עם הרבה מצב רוח טוב והמון מוטיבציה להעביר ערב שישי מהנה בסיבוב הברים השבועי רצתה קצת להינות. בהתחלה היא נהנתה נורא ואז איפה שהוא בשלב הזה היא איבדה את השכל. היא הכירה בחור לא מוערך אחד והלכה איתו לביתו. צפתה שיעברו עליה כמה שעות מענגות ומפנקות (וזה לא הזמן לשפוט – זו אני וזה מה יש) ובשנייה אחת הבינה כי כל רצונו של הבחור שנמצאת היא בביתו הוא שתפתח את רגליה לפי דרישתו, תעשה מה שיאמר לה כחלק מהמשחק ותגלה בסופו של דבר כי לא היה כאן שום משחק. אותו שחקן, לאחר שהוציא את מיטב מיציו אל חלל החדר, החליט שהמחזה תם ונשלם ובשל העובדה שכבודו הגיע על סיפוקו כל שאר הנוכחים בחדר (סך כל הנוכחים לזמן נתון זה היה 2 ואני אחד מהם) איבדו כל משמעות קיומית והם יכולים ללכת הביתה.
אז הלכתי ולא סתם, הלכתי בגדול (כאילו אפשר להרגיש גדולות במצב הזה, בסדר נו קצת שכנוע עצמי אף פעם לא יכול להזיק) אז אמרתי לו שהוא חרא של בן אדם ואמרתי לו שהוא חרא של זיון. אתן באמת חושבות שזה גרם לי להרגיש יותר טוב?

אושר דרורי

בת 27 מתל אביב כותבת להנאתי ומנסה את מזלי

תגובות

  1. שירי רבר

    אחלה מאמר. כולנו עברנו את שלב ההשתרללות עם גבר חסר משמעות. בוא נאמר שקל יותר ליפול למצב הזה בתל אביב..
    אבל תודה לאל, מתישהו זה עובר ואנחנו מפסיקות להתפשר.

  2. גם סטוצים צריך לדעת לבחור

  3. פרח-בר

    לדעתי , קודם כל קחי לך את הזמן להתעודד קצת , לא ממנו כי הוא לא נחשב אלא מהחוויה . פגשת יצור לא מתקדם ולא מפותח משום בחינה שהיה מתנהג אליך ואל כל בחורה אחרת באותה סיטואציה באותה הצורה . אל תרגישי רע , מותר להתנסות אולי פשוט פעם הבאה תחשבי ותבדקי אם אתם באותו ראש גם לסטוץ או שתוותרי על סטוצים , אולי זה לא מתאים לך .
    cheer up !!

  4. צר לי עלייך יקירתי פגשת את האדם הלא נכון. לא כולנו נוהגים כך

  5. כן, לא נורא, זה קורה כמעט לרוב בנות ישראל..
    וכן, שעה מתבאסים, שעה קצת חושבים, ויאללה ממשיכים.
    לא נורא לא נורא לא נורא.
    פעם הבאה רק נסי (גם אני) לברור טוב יותר..:)

  6. רונית

    לא מבינה למה כולן משמיצות כאן את הבחור. הוא אחלה רצה סטוץ וגם את אז מה לא כל כך ברור כאן. עשית טעות כמו שאת אומרת או שמה את פשוט מתחרטת על כך שהוא חתיך הורס ולא היה מעוניין בך ביותר מזה. אל תרגישי רע עם עצמך כי כל אחת יודעת אם היא מגיעה לבית של בחור או להיפך רוב הסיכויים לסטוץ הם גדולים . אנחנו ילדים מבוגרים וצריכים לקחת אחריות על מעשינו ולא להשמיץ בחור זה או אחר. אולי גם הוא יכול לכתוב את אשר את כתב. שהוא פגש בחורה סתמית ופשוטה ולכן לא המשיך איתה את כל הלילה. חומר למחשבה

  7. אהרן בוארון

    עם הכתיבה המשתדלת והטרחנית שלך, פלא שמישהו בכלל הזמין אותך למעונו

  8. אליקו

    או בעברית, זה קורה ואפילו לטובים (במקרה הזה לטובות) ביותר.
    כי מה בסה"כ רצית? סתאם להעביר ערב שישי-שבת בבר טוב, לשתות משו, לאכול משו (כמו שאמר נשיא יהודי אחד) ולצאת עם בחור שלא מבדיל בין ימינו ושמאלו אבל הזין שלו צועק 'הצילו אני מתפוצץ, תביא לי כוס דחוף'.
    שוין, לא מתאים 'לגמור' ככה את השבוע אבל, כמו שכתבתי בכותרת זה קורה. בפעם הבאה תמצאי לך אחד שיודע להתשמש בו. ולא רק להשתין!!!
    אגב, לא הבנתי אם לפחות ניסית שהזיון יצא טוב? או שמרוב בירות שרוקן הבחור הזין דיבר…

  9. בייגג דייל..!!!..זיון לא יוצלח…קורה לכולנו מה עשית סיפור כל כך גדול מזה ..!!….כמו שאחת אמרה פה..גם את הסטוצים שלך צריך לדעת לבחור..!!!…

  10. שרמוטה מהמרכז :)

    זה ממש כואב מה שכתבת פה ולמרות שהתגובות צודקות כמו "זה לא ביג דיל" או "זו גם אשמתך" עדיין המצב הוא כזה של תיסכול וכעס בעיקר על עצמך, כי שליטה זה משהו שמאוד חשוב לנו, גם טעויות זה נורמאלי אבל לא טעויות מטופשות כמו להיות חפץ או זונה בשביל מישהו אחר, אם את לא נהנת מהזיון והגבר חסר משמעות בעינייך (והיית רוצה משמעות)- אל תעשי את זה כי את מזייפת לעצמך.. סטוץ זה רק זיון ואסור לצפות לכל מיני דברים חמודים כמו יחס טוב או אהדה או חיבה או אפילו כבוד (מה לעשות רוב הבנים חארות במצב הזה. הבנים הטובים לא הולכים ומחפשים סטוצים!). אישית אני מקפידה "לאבד שליטה", כלומר להשתכר, רק עם חברים, שאני מכירה וסומכת עליהם. "סטוצים" איתם זה אמנם יותר בעייתי אח"כ.. אבל הרבה יותר מכובד וכיף באותו הרגע!!!! 😉

    • זו בדיוק הבעיה שלנו (הבחורות), למה זה בסדר שבחור יתנהג בחוסר כבוד לבחורה אחרי סטוץ, זה לא הקוד, וכן, זה אכן מרגיש חרא שבחורים מרשים זאת לעצמם אבל אני מניחה שזה קורה משום שאנו- הבחורות מאפשרות התייחסות כזו,ששומעים סיפור כזה וחלק מהתגובות הן- "ביג דיל" או "זה בטח את".
      ולא, זה לא בסדר, וכן, זה אכן מרגיש נורא!!! אין שום סיבה שזה יהיה לא מכובד שבחורה תחפוץ בסקס מזדמן בדיוק כמו שזה מאוד מקובל שבחורים עושים זאת ללא אבחנה.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *