האביב כבר כאן- מזג אוויר מושלם לטיולים

עונת האביב היא אחת העונות היפות של השנה. רבים אומרים שעונה זו היא העונה בה מסירים את שאריות החורף ומתחילים לצאת מהבית לטיולים מרהיבים בכל רחבי הארץ.


עונת האביב- יוצאים החוצה

עונת האביב היא עונת המעבר בין החורף לקיץ ומדי שנה היא כוללת בדרך כלל את חודש מרץ, אפריל ומאי. האביב מציין את הפריחה, את ההתחדשות של הטבע לאחר החורף הלא פשוט ואת כל הריחות הנפלאים של הפרחים והצמחייה. כיוון שבישראל האביב קצר, רבים מנצלים את הימים של האביב טרם הקיץ הלוהט ליציאה מהבית לטיולים בטבע. בעונה זו הגשמים מתמעטים, הטמפרטורות עולות בהדרגה והלחות בדרך כלל יורדת. זהו הזמן האידיאלי לטיולים מכל הסוגים בארץ, אם מדובר על טיולים קצרים של חצי יום או יום שלם ואם מדובר על טיולים של מספר ימים. כל שצריך לעשות הוא לשים בתא המטען של ג'יפ רנגלר את כל מה שאתם צריכים ולהתחיל בטיול המשפחתי.


מטיילים באביב- הצעות לטיול

יש אפשרות לטייל במקומות רבים בישראל בתקופה שלקראת האביב ותקופת האביב עצמה. אם למשל אתם מעוניינים לחוות עם הילדים את הפריחה היפהפייה שמאפיינת עונה זו תוכלו להכין את הרכב, להכין סל עם כריכים ושתייה לפיקניק ולבחור באיזה מבין היעדים הבאים אתם מעוניינים לבקר:
– פריחה של כליל החורש – הפרח המרשים הוורדרד סגול צומח יחד עם חבריו על עץ שמתנשא לגובה של שלושה עד עשרה מטרים. ניתן לאכול את הפרחים המתוקים וניתן לחוות את הפריחה של כליל החורש במקומות רבים בארץ בימי האביב, כמו למשל בגליל, ביהודה ושומרון, בהר הכרמל ויש גם גינות רבות ששתלו במכוון סוג זה של פרח, כך שניתן גם לנסוע מרחק קצר עם הילדים הקטנים והגדולים יותר וליהנות מהפרחים היפהפיים.
– פרחי צבעוני – אי אפשר לתאר את היופי של הצבעוניים ולכן חייבים ללכת ולראות אותם ולהראות אותם גם לילדים. החודש בו הכי טוב להגיע ולצפות בפריחה של הצבעוני הוא בעיקר סוף חודש מרץ ולעיתים גם תחילתו של אפריל. יש אפשרות לנסוע עם המשפחה אל שמורת טבע הבונים או להחליט על טיול של כמה ימים בארץ בו תוכלו לנסוע ברכב נוח מאתר לאתר במיקומים שונים בארץ ולעקוב אחר פריחתו של אחד מהפרחים היפים בארץ.
– יער אילנות – מקום אידיאלי לטיולים בשביל משפחות שמעוניינות לחוות את הפריחה הססגונית באזור השרון.
– תל שוכה – המיקום של התל הוא בעמק האלה. המשטחים הענקיים של הפרחים שצובעים את כל המדרונות בכל מיני צבעים יספקו חוויה מרהיבה לכל משפחה.

לסיכום, עונת האביב היא העונה לטיולים. לא חם ולא קר והפריחה היפהפייה של כל הפרחים כה ססגונית עד כי רוב האנשים מרגישים כאילו הם חיים בציור של מונה וציירים אחרים.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *