לבחורה צעירה דרוש שכל במצב טוב

תעצרו את העיר, אני רוצה לרדת

אני מאוכזבת. תל-אביב זו העיר היחידה בארץ שאפשר להגיע למצב שבו תשבי יום אחרי לילה סוער ולא תאמיני שזו היית את (אמנם חיצונית דומה, אבל כל השאר מזכיר אישיות גבולית). מוכר? אני מניחה, ולו רק בשם הרגשת אמפטיה מהסביבה שכן. לא יודעת איך זה יכול היה לקרות לי ולא שקרה משהו חמור חלילה, אני בסדר – לא נפצעתי, לא אנסו אותי ולא עשיתי שום דבר שלא רציתי אבל למען השם.
יום שבת שבע עשרים ושתיים לערך בעודי פוסעת בשבילי תל אביב השוממים מאדם מלבד כמה מתפללי קום שעושים דרכם לבית הכנסת השכונתי, אישה עם כלב ואני. אני מנסה להצעיד את רגליי קדימה ואני בקושי סוחבת בעלייה. לא מבינה מה היה כאן עכשיו, מי זה הבחור חסר ההתחשבות הזה ולמה לעזאזל זה טוב. אני מנסה ככל יכולתי לגרום לעצמי להבין שזה רק סרט ושזה יעבור ואולי אלו שאריות הכימיקלים בגוף, אבל אולי אכזבתי את עצמי? אולי חציתי את הגבולות? המסקנה שהגעתי אליה היא חד משמעית – כן. מה, לא למדתי כלום בחיים האלה?

בהתחלה נהנתי, אחר-כך פחות

אני יודעת שאני טוחנת מים ואף אחת לא מבינה מה קרה ואולי בעצם גם אני לא. בסך הכול בחורה צעירה עם הרבה מצב רוח טוב והמון מוטיבציה להעביר ערב חמישי מהנה בסיבוב הברים השבועי, רצתה קצת ליהנות ומה קרה לה במקום? בהתחלה היא נהנתה נורא ואז איפשהו היא איבדה את השכל, הכירה בחור והלכה איתו לביתו. צפתה שיעברו עליה כמה שעות מענגות ומפנקות (וזה לא הזמן לשפוט זו אני וזה מה יש). לאחר זמן מה, אך מאוחר מדי, הבינה כי כל רצונו של הבחור שנמצאת היא בביתו הוא שתפתח את רגליה, תשמע להוראותיו שבתחילה נשמעו לה כמו חלק מהמשחק (מה רע בקצת פנטזיות?!) וגילתה בסופו של דבר כי לא היה כאן משחק.

סוף משחק

אותו שחקן, לאחר שחילץ את מיציו, החליט שהמחזה תם ונשלם ובשל העובדה שכבודו הגיע על סיפוקו כל שאר הנוכחים בחדר (סך כל הנוכחים לזמן נתון זה היו שניים ואני אחת מהם) איבדו כל משמעות קיומית. ברגע אחד תמה האשליה. לא היה כאן כלום, אני לא הייתי כאן ולו זה בטח לא הפריע. אז הלכתי. ולא סתם, הלכתי בגדול (כאילו אפשר להרגיש גדולות במצב הזה. בסדר, נו קצת שכנוע עצמי אף פעם לא יכול להזיק); אמרתי לו שהוא חרא של בן-אדם ואמרתי לו שהוא חרא של זיון. אתן חושבות שזה גרם לי להרגיש יותר טוב? נו באמת, תנו לי קצת קרדיט על היותי בן אדם קליל.

תגובות

  1. במקום להטיח בו דברים התבונני פנימה אל תוך עצמך, עשי בדק בית בטוח שתגלי שם מישהי רגישה ועמוקה הרוצה יותר מ"חפוז" על הדרך מישהי שרוצה יותר מבילוי לילה ריקני על הבר ,יש בך יותר ,מתוקתי ,ואת ראויה ליותר! עם יותר התבוננות פנימה תגלי זאת. כמובן שאת מייצגת בשבילי הרבה בנות שחיות כמוך בדואליות המתסכלת הזאת .חוץ מזה היטבת לתאר בסיפורך את הכאב …עליך לצמוח ממנו…

  2. יש גם מקרים כאלה..

    ולמען האמת, את ביקשת את זה. כלומר – אני לא אומרת את זה בנימה של תוכחה, אלא בנימה של "זה מה שקורה בסיטואציות כאלו".

    אז אם נפגעת ככה – המלצתי לך זה לא להמשיך עם הסטוצים האלה, תחפשי קצת מעבר. סומכת עלייך שתמצאי..:)

    ומה שקרה – קרה. לא נורא. חושבים יום, חושבים יומיים, וממשיכים הלאה. בקטנה..:)

  3. לא נורא. גם אנו צריכות זיון חסר משמעות לפעמים. אני לפחות.

  4. לילית

    שטחי ומשעמם. סורי. תתאפסי על עצמך ילדה. מקווה שדאגת לקונדום

  5. אלמוני

    א' כל..לכל המגיבים כגון "זה כתוב בצורע מזעזעת " "צולע" וכו…
    אף אחד לא ביקש מורה ללשון כאן.
    הבחורה כתבה מה שהיא מרגישה ותכלס זאת הרגשה של הרבה נשים..

    ולבחורה שכתבה את הסיפור הזה…
    תראי..לא תימצאי בחור חילוני שלא יבגוד ושיתיחס אליך בצורה טובה כמו שאת רוצה…
    כמו שראית כשהלכת ברחוב.. בעוד בחורים חוזרים מבארים ומועדונים וחלקם אפילו נשואים..
    שמת לב לקבוצה או 2 גברים שערים בשעה כזאת כדי לקום לתפילה להודות לה' על כל מה שקיבלו כולל אישה טובה…
    ולא חזרו הרגע ממועדון בו הם בגדו בנשים שלהן..

    אני מציעה לך… ללכת לשמוע שיעור תורה אחד..
    יש מקום ממש טוב בתל אביב שבאים אליו גם חילונים וגם דתיים.
    מקום מהנה עם אוירה קלילה.
    אם תרצי ארשום לך אותו כאן.

    נ.ב-אני לא מבקשת ממך לחזור בתשובה ולא מנסה להחזיר אותך.
    אלא מראה לך פתח לחיים יותר טובים. או לפחות לקבל כלים בשביל חיים יותר טובים..

    אחת שיודעת.

    • לזו שכתבה: לא תמצאי בחור חילוני שלא יבגוד.

      את רצינית? ההכללה היתה הנשק העיקרי של האנטישמים. יש לך עוד מה ללמוד על החיים.

      • אלמוני

        אין קשר בין אנטישמיות למה שכתבתי.
        וההשוואה היא ביכלל לא רלוונטית,אלה שני דברים שונים..

        מה שכן. יש! חילונים שרוצים אהבה אמיתית .כך שלא את זה טענתי.
        הטענה שלי היא שיש הרבה מאוד בחורים שמחפשים איפה ….לשחרר את הנוזלים שלהם כפי שכתבה הכותבת..
        ויש עובדות בשטח וראיות..
        אנשים לא תמימים.
        אני לא חושבת שהחופש לקיים יחסי מין עם מי שרוצים איפה שרוצים וכמה שבא פותר בעיית בגידות.
        ובעיית ה"זה כבר לא היה פעם" , "הסקס לא אותו הדבר"
        וצורך בגיוון והתחדשות.
        היחס לאהבה ולאנשים בפרט! צריך להשתנות… אחרת גברים ימשיכו לא לחפש את הנשים שהם איתן וגם לנשים (כיום-בנות צעירות מאוד) ימשיכו להרגיש שהן לא מספיק.. יפות חכמות. בשלות. גבוהות ויאדה יאדה יאדה..

        הענין הזה צריך להיפסק.
        החינוך צריך להכנס לתמונה.
        חינוך ילדנו על פי מוסריות ולא לשכב עם בחורה לילה ולזרוק אותה יום אחרי זה כמו כלום לאשפה.בלי הודיעה מוקדמת (וגם אם היתה..).

        • אורי עידן

          אני לא מבין מדוע צריך להכניס את המסורת לכל מקום. למסורת אין פתרונות לחיים המודרניים מאחר שבעצם היותה מסורת, היא מסורתית, שזה אומר מימים ימימה.
          בבקשה לא לספר לי סיפורים שהיא נצחית וכד'. אני מכיר אותה היטב מהבית.

          אפשר ואפשר למצוא גבר חילוני שיתאים לה ולא יחפש רק לשחרר את הנוזלים שלו.
          כמו שיש אינספור נשים, כך יש גם אינספור גברים.

    • זו ממש האלהה של הדתי הצדיק , זה שלא בוגד באשתו. אין דתי שבוגד , פשוט זה לא קיים…. גם לא משקר , לא לוקח לכיסו , לא מנצל , אף דתי לא הכה את אשתו… בואי לשיעור , תעשי שבת , ואחר כך תסעי לכלא , לראות צדיקים עטויי כיפה . כל כך הרבה צדיקים יש בכלא..

  6. "חשבון נפש" זה מה שאת עושה ברגעים אלה,חשוב לציין שיש פתרונות פשוטים למצבך רק אם תרצי לגעת ולהכיר ולהציץ מעבר לדלת.קומי התעוררי מתוך הבועה המגועלת של תרבות מזוייפת וריקנית מתוכן ממשי ותצאי למרחב, אמנם לא כל כך מוכר אבל וודאי לא מנוכר.
    אני מאחל לך בהצלחה.

  7. למר מסורת: אחוז הבגידות בחברה הדתית אינו שונה מאחוז הבגידות באוכלוסייה החילונית (הוא כן שונה בחברה החרדית, פחות בגלל אמונה ויותר בגלל השקיפות החברתית הגבוהה. הצפיפות והמעורבות בחיי הקהילה משנה את אחוזי הבגידה משום שלנשים חרדיות קשה לוגיסטית לבגוד. ומשום שבאוכלוסיה הכללית נשים וגברים בוגדים בערך אותו הדבר, כשנשים לא יכולות כ"כ לבגוד בפלח אוכלוסיה מסויים, המספרים משתנים משמעותית… גברים חרדיים, דרך אגב, בוגדים גם בוגדים. אבל בד"כ עם זונות – שוב, בשונה מהאוכלוסייה הכללית בה הבגידות הן בד"כ עם אנשים בעבודה, חברים, וכיוב. עניין של נגישות והזדמנות. אני מכרה זהב של מידע מותר. ).

    לכל אלה ששיחררו איזו ווריאציה על "מגיע לך" או "מה ציפית": תתבגרו. היא ציפתה שהבחור יתיחס אליה בנימוס אנושי בסיסי וידאג גם לסיפוקה. זה הכל. היא לא רצתה מערכת יחסים, לא ביקשה טלפון ביום שאחרי, ולא דרשה הצהרות אהבה והצעות נישואין. הבחור גמר, היא רצתה גם. משום שהבחור אידיוט, זבל, ואגומניאק, היא לא קיבלה את מה שרצתה. זה עושה אותו אידיוט, ואותה חסרת-מזל שנתקלה באידיוט. לצערי הרב אחוז האידיוטים (והאידיוטיות) באוכלוסייה גבוהה.

    מסקנה? לכי הביתה, תעשי ביד, תתקשרי לחבר/חברה טובים כדי לבכות ולקטר (כי את מרגישה חרא, ובצדק – התייחסו אליך חרא ללא כל סיבה). ופעם הבאה? תבקשי בנימוס שידאג העלם לצריך קודם, ולפחות בעיית התסכול הפיזי לא תחזור. (פעם הבאה שבא לך על סטוץ – לא פעם הבאה עם הבחור הזה. לא מגיע לו).

    ואם במקרה תתקלי באידיוט שוב בבר? תגשי אליו ואמרי בנימוס אך בקול רם למי שאיתו "חשבתי שתרצי לדעת שהבחור הזה הוא חזיר אנוכי במיטה." ואם הוא לבד, תרימי את הקול עוד יותר ותגידי "אתה זיון מחורבן עם זין קטן."

    וזהו.

    • מישהי שאכפת לה

      וזה מה שיש לך להציע לה? ! אלימות גוררת אלימות כידוע לך, וולגריות מילולית גם היא סוג של אלימות ,צריך להתעלות מעל כל זה ולהמנע מראש מסטוצים זולים ,אשה אינה חיה המונעת על ידי היצר, יחי ההבדל הקטן ,לא אומרת שהיא צריכה להתנזר ,אבל היא צריכה לשמור על גופה מפולשים זרים ומשפילים , שסטוצים מזמינים מעצם טבעם. הגידי לא לסטוצים ,אושר, ואולי כך תדעי אהבה ואושר!

      • אלימות אכן גוררת אלימות, והבחור היה אלים אליה. הוא פגע בה, ואין שום סיבה שהיא תעבור על זה לסדר היום. אין גם סיבה שתכרות את אברו באולר – אבל מעט ניבול פה יצירתי עוזר להפיג אגרסיות – ובמקרה הזה, הוא הרוויח את זה. אחרי הכל, אם עלינו להמנע תמיד מאלימות, גם אם היא תגובתית, אז למה להעניש פושעים? הרי אלימות רק גוררת אלימות!!

        ובאשר לסטוץ – ברוכה הבאה למאה ה – 21. סטוץ יכול להיות כיף, מספק, וזכרון מתוק – אם לוקחים אותו בפרופורציות הנכונות. הבעיה כאן לא היתה עם הסטוץ כקונספט – אלא עם האידיוט.

        וסטוצים לא מזמינים כלום "מעצם טבעם" – גברים (ונשים) נבזים שאינם יכולים להתייחס לפרטנר/ית שלהם כמו בן-אדם גורמים לסבל, ומזמינים הערות סרקסטיות אל מול חברה בפאב.

        • מישהי שאכפת לה

          גלי יקרה יש לנו דעות שונות לגבי סטוצים וזה לגטימי במאה ה21 תתפלאי גם אני וגם רבות כמותי מסתדרות יופי בלי סטוצים במאה 21 טבע האדם לא השתנה ובמיוחד גברים שהיו הווים ויהיו ציידים הנהנים מעצם האתגר שבכיבוש ,אשה ה נופלת באופן סטוצי ולא מאתגר לידיהם מפסידה בגדול קודם כל לעצמה !
          ברוכה הנמצאית במאה ה21

  8. כל נושא ה"גברים הם ציידים ולכן" הוא יציאה שאינה קשורה לכלום חוץ מאגדות חברתיות. יש מספיק מקומות בעולם ובהיסטוריה שבהם זה נחשב "תפקידה" של האישה לרדוף אחרי הגבר. עוד עובדה אנתרופולוגית נחמדה: אם כבר מדברים על "ציידים" (דהיינו – תקופת האבן), אז גם נשים צדו. נראה לך שבחברה פרימיטיבית שבה נאבקים על שרידות חצי מהאוכלוסיה יכולה לשבת על התחת ולא לתרום לתזונה הכללית?…

    בתרבות שלנו זה היה התפקיד של הגבר…ומתחיל להשתנות בעשורים האחרונים. לא מתאים לך? סבבה נעליים. אף אחד לא צריך לעשות מה שלא מתאים לו. אבל גם אל תנסי לשכנע את כל העולם ש "ככה זה" ושסטוצים לא בסדר ברמה העקרונית רק כי הם לא מתאימים לך. זה כאילו אני אנסה לשכנע אותך שסטוצים הם דבר נפלא וחובה לכל אחת, רק משום שזו החוויה שלי.

    במקרה הזה, עסקינן בבחורה שכו-לה התלוננה על חוסר התחשבות מצד פרטנר אקראי. החוויה שלה היתה יכולה להיות נהדרת – אם הבחור לא היה אפס. מסקנה? יש ללעוג לאפסים ולהוציא אותם מקהלנו, כדי שבחורות תמימות שכל חפצן אורגזמה לא ייתקלו בשכמותו.

    • מישהי שאכפת לה

      ואיפה האהבה לא הכל דגדגן פועם יקירתי מי שהולכת אחר דגדגנה שלא תתפלא אם היא לא מדגדגת לשום גבר, גברים אינם משתנים במהותם תתפלאי כמה גברים יעני נאורים פרימיטיבים כמו בנדי לסיכום שמרי על עצמך אושר יקירתי את יותר מסך אברי גופך יש בך גם נשמה… הידעת?

      • האהבה כבודה במקומה מונח. לא כל בחור שפוגשים הוא הנסיך, ולא כל מערכת יחסים צריכה להוביל לחופה. לבחורה מותר לרצות גם רק סקס לפעמים. ודרך אגב, מותר לבחורה גם לא לרצות להתחתן.

        יהיה נחמד אם תתחילי קצת לכבד את אחיותיך הנשים, וכשמישהי אומרת לך שמה שהיא רוצה זה סקס טוב, והאהבה תחכה, תאמיני לה במקום להתייחס אליה כמו ילדה קטנה שלא יודעת מה טוב לה.

  9. אלמוני

    אויש עשו לי טובה מספיק עם כל ה"גברים הם ציידים ונשים הם איק ואיי זאד"
    זה ממש נאחס.
    הנקודה יא שגברים לא מקבלים את החינוך הנכון היום וזה מה שמביא לפאק במוח שלהם.

    • מישהי שאכפת לה

      מי שמחנך אותם לבוז לנשים ,זה הנשים עצמן הבזות לגופן ,סורי

      • מישהי שאכפת לה

        ואני מתחברת למה שאור, אמר לך :זה הזמן לחשבון נפש יקרתי ,אושר ,אל תשמעי לעצות אחיתופל תמיד תשאלי שאלה חשובה כשאת בדילמה: מה אהבה הייתה עושה כאן? ואהבה הייתה אומרת לך " בואי וחפשי אותי יקירתי " אולי יקח קצת זמן אבל בסוף ישתלם……

      • היחידה כאן שהעלתה את המילה "בוז" היא את. מה שכנראה מצביע על החינוך שאת קיבלת. ושוב – זכותך. אבל תפסיקי להטיף לאנשים אחרים שהדרך שבחרת לחיות בה היא הדרך היחידה שנכונה.

        וחוץ מזה – יהיה נחמד לקבל הסבר "בזות" – איך? ע"י כך שמחפשות לענג ולספק את עצמן? מה רע בזה?

        • מישהי שאכפת לה

          ובאשר לבזות- על ידי כך שהן הופכות את הסקס לזול ,כלי לסיפוק אינסטינקטים ותו לא ,סקס עם בני זוג ללילה אקראיים ,שלא יתפלאו למה מתייחסים אליהן בזלזול. סקס בלי רגש ,וא סקס בהמי מה מותר האדם מהבהמה? הא ? ואני לא מתכוונת לחתונה, אני לא שליחה של הרבנות ,אבל ראבק, לא צריך להיות מזרון נייד , מי שהופכת למזרון נייד לכל מי שנענה לחרמנותה ,שלא תתפלא למה נדבקים בה פישפשים….

          • מישהי שאכפת לה

            הוא סקס בהמי – תיקון טעות מלמעלה

            • מישהי שאכפת לה

              זה לא קשור לחינוך הורי מתירנים וליברלים ו ,אין לי חגורת צניעות ,אני פשוט נשמעת לקול הפנימי שלי האומר :את יותר מיצר מין, יותר מפות מהלך…ובהתאם לזה גם תגובת הגברים אלי, נערה צריכה להיות ליידי להחזיק מעצמה, אחרי הכל לעולם ,שלא תתנהג כמו גבר הרודף אחר הפין שלו, היא שונה, סורי , ואם היא לא מפנימה את זה, אז שתאכל אותה!

              • את בהחלט יותר מיצר מין ופות מהלך. כמו שאת יותר מרעב וקיבה מהלכת. האם את אוכלת רק אוכל שבריא לך, בכמויות המומלצות ובזמנים קבועים? את אף פעם לא אוכלת מזון מהיר, או גלידה, או שוקולד? בטח שכן. ומותר לך. כי לפעמים יש לנו רעב לארוחה מאוזנת, ולפעמים מתחשק נשנוש מתוק, ולפעמים בא פסטה 4 גבינות עם כולסטרול ושומנים בשמים. ואשה חכמה נהנית מהכל במידה, מפנקת את עצמה לעתים, ולא חושבת שמכיוון שיש לה יצרים ותיאבון טבעי שה איכשהו הופך אותה ל"בהמית".

                בבסיס, יקירתי, אנו גוף. רגליים, ידיים, רמ"ח איברים ושס"ה גידים. ואם לא נהנה מהגוף שלנו, הוא די מבוזבז עלינו, לא?

          • ואו. "מזרון נייד", "סקס בהמי". למישהי יש בעיות רציניות עם הגוף שלה ועם מיניות.

            מה מותר האדם מהבהמה? ככל הנראה יכולת דמיון וצפיית העתיד (זה התיאוריה הכי פופולרית כרגע). אפילו חוש הומור יש לכמה חיות חוץ מהאדם.. ואם את מדברת ספציפית על סקס….אז נקבת האדם היא היחידה שיכולה להגיע לאורגזמה מבין הנקבות בטבע. מה שלי לפחות מרמז על כך שמותר האדם בקטע הזה הוא בדיוק האפשרות שניתנה לאישה להנות מגופה איך שמתאים לה…

            עדיין לא הבנתי איך משורת הקלישאות שזרקת יוצא שמי שמחפשת סיפוק מיני מיחסי מין מזדמנים היא "מזרון". לא הצגת בפני טיעון אחד הגיוני מדוע לא כדאי/צריך/מומלץ לחפש סטוצים – חוץ מהגישה שלך עצמך. את מבינה, הבעיה היא לא הסטוץ – הבעיה היא איך אנשים כמוך רואים את הסטוץ. ובאשר לזה, כל מה שיש לי להגיד שיש גם אנשים שחושבים שאישה שרוצה קריירה היא כישלון כאשה. שלא להזכיר את ההיסטוריה בה לבישת מכנסיים או הבעת דעה עצמאית הזמינו תגובות כמו שלך.

            תראי, אין ממש הגיון מאחורי האמירות שלך. יש סטיגמות חברתיות ששטפו לך (ולהרבה אחרים כמוך) את המוח, והשאירו אותם עם תפיסה פרימיטיבית לגבי מה זה מיניות (רמז: היא מגוונת ורב-גונית ולא את ולא אני נכתיב לאף אחד מה עושה להם טוב). אין לי מה לשכנע אותך כי כמו שהגיון לא הכתיב את דעתך, הגיון גם לא ישנה אותה. למרבה המזל, לי לא ממש אכפת מה שמרנים מכל הסוגים חושבים ואומרים, ולכותבת הטור: חפשי מה שעושה לך טוב, ושכל העולם יקפןץ לך.

            • מישהי שאכפת לה

              אם כל כך טוב, למה כל כך רע ,למה כותבת הטקסט מרגישה ריקה ומרוקנת אחרי הבילויים האלה הכוללים סטוצים מזדמנים?
              הסטוצים האלה אולי מספקים עונג לרגע אורגזמה על הדרך ומה נשאר אחר כך ? ריקנות גדולה ובדידות גדולה ,אפילו בסקס אשה מחפשת יותר מגופניות סתם

              • כותבת הטקסט לא "מרגישה ריקה ומרוקנת אחרי הבילווים כולל סטוצים מזדמנים". היא הרגישה רע אחרי סטוץ ספתיפי – משום שהבחור היה חלאה. זה כמו להגיד שמשום שמוכרת בגדים היה מגעילה אליך, כל מערך הקמעונות בישראל נגוע ומי שמנסה לקנות בגדים מגיע לה.

                ומאיפה המצאת את "אפילו בסקס אשה מחפשת יותר מגופניות סתם" לא ברור לי. יש נשים שרוצות גם אהבת אמת. יש כאלה שלא.יש כאלה שחייבות שהסקס יהיה עם אהבת האמת. יש כאלה שרוצות ללכת לסרט עם אהבת האמת ולהזדיין עם החייל החמוד מהבית ממול.

                תפסיקי לנסות לדחוף את הצדקנות הפרטית שלך על כל העולם. אין שום דבר ש"נשים" רוצות ככלל. יש מה שנשים פרטניות רוצות. וכותבת הטקסט הזה רצתה שיתייחסו אליה יפה וידאגו גם לצרכיה. זה הכל. תקשיבי לה במקום למלא את התמונה בפיסות מחייך שלך.

                • מישהי שאכפת לה

                  ההשוואות ,שאת עושה בין האשה וצרכיה סו קולד המיניים מבעירות לי את הפיוז ,למה את משווה אותה למוכרת בחנות ,למה את משווה את זה לאוכל ונשנוש ,זה מתאים יותר לעולם בעלי החיים .האדם מונע לא רק על ידי החומר, יש בו נשמה אף שאינו רואה אותה, והיא מבקשת משהו נוסף, הנאה נוספת, מין סתמי מרגיש ריקות וסתמיות ,זוהי דעתי מצטערת, לא מנסה לשכנע או להטיף, אולי פעם תגיעי למסקנה זו כשתחושי את חווית התסכול והריקות של מה שאת קוראת לו הנאה מזדמנת ( או שמא מזדיינת) שלום לך יקירתי ובהצלחה במסעך. עייפתי.

                • אושר לביא

                  ולך תודה באופן אישי יקרה.
                  נהנתי לקרוא את כל התגובות
                  מזדהה.

                • אושר לביא

                  ולך גלי
                  את מבינה אותי ..
                  תודה את מקסימה.

  10. אושר לביא

    נשארתי חסרת מילים
    וזה לא פשוט לדברנית כפייתית מהסוג שלי.
    רקע קצר לגורמי ההלם :
    לפני כשנה בערך
    שלחתי מאמר שכתבתי עוד שנה לפני
    ושכחתי בכלל ששלחתי אותו והאמת גם שכתבתי אותו..
    במקרה נכנסתי לאיזה כתובת מייל ישנה ונתקלתי הזה.
    לא יאומן , המאמר פורסם כעבור שנה.
    בהחלט מפתיע..

    קראתי בשקיקה את התגובות מעוררות הפולמוס
    הופתעתי , באמת ..
    ורציתי להודות לכולם , התרגשתי.

    או קיי , אז נראה לי שדעתי בנושא די רלוונטית..
    אין לי שום בעיה עם סקס ללא רגש לפעמים זה
    מרגש בפני עצמו .
    אז כן ,יש סיכון בלהתפרע אבל בשבילי זה שווה, למה?
    כי זה גורם לי לחייך , וחיוך שווה אצלי הרבה .
    יחד עם זאת כל האמור לעיל לא סותר את הרצון
    והכמיהה לאהבה אמיתית וקשר זוגי.

    סקס יכול להיות נטו תשוקה וסערת חושים וזה יכול להיות מדהים.
    וסקס יכול להיות כל זה בתוספת כל החבילה המפנקת וזה עוד יותר מדהים
    .
    אני בעד להשתמש תמיד באופצייה הפנויה.
    זה רע ?

    חוץ מזה ,ארוע מהסוג הזה קרה לי רק פעם אחת
    כשהוא קרה הוא היה משפיל ונורא כי הפרטנר היה
    חרא של בנאדם. אבל, זה עובר אחרי יומיומיים ואחרי שנה
    שנתיים כבר לא זוכרים את זה.

    עובדה.

    שוב , תודה תודה ותודה

    ,And in the end"
    ,the love you take
    .is equal to the love you make "
    Beatles

  11. שמעון

    בקיצור סיפורי תחת

  12. תחושת עלבון מ"בחור" טעות שממנה צומחת התפכחות נפלאה וחוזק. טעות בפעם השנייה תיחשב כטיפשות.
    נשים חוות תחושת עלבון, אנו מובילות עצמינו לשם . . . איכשהו . . . את נשית את פגיעה וזה קרה. קחי את הארוע בפרופרציות, התבטאות גברית. צריך לפעמים לחשוב כמוהם ?? ?? ?

  13. נו אז את קיבלת זין והוא קיבל כוס והיתה החלפת נוזלים, נו אז מה חדש?

    מה ההפתעה כאן? שהרגש שלך לא לא עבד אלה החום בן הרגלים עלה לראש?
    במיקרה הזה את דומה לגברים שהראש למטה משפיע עמוקות על הראש למעלה, יש גברים שמנסים ומתאמצים לעשות סדר הפוך, ואת?

    לפי מה שכתבת ניראה שנפלת לתוך רחמים עצמיים ואת מבקשת חבל לחילוץ מהתוקובקים למינהם שמגבירים ומלבים את הרגש העלוב הזה במיוחד מהצד הנשי, האם את זקוקה כל כך לפסיכולוגיה בגרוש שכולם מנסים לשפוך עלייך? ואולי זו התאווה להיות מפורסמת לכתוב ולנהל יומן אישי דרך בננות קום? הינה תראו אני מקובלת בחברה…. חתפתי זיון חפוז! תחזיקו אותייייי!

    • נגעלת

      כתיבתך בוטה ודוחה גבר ואשה לא סתם אברים זה מגעיל

      • נגעלת

        התגובה לאלון כמובן

      • לניגעלת בעלת הגדשות הנעלים שלום.

        כתיבתי שוות ערך ברמה לכותבת הסיפור בעלת השם המפוצץ "אושר לביא" ומופנה אליה בילבד.

        בנוגע לניגעלות שלך. נה לעשות תרנספורמציה לניגעלות זו שתוכלי לפחות להיתבנן בעצמך באופן שפוי ולא לפול כמו רבים אחרים לתוך דחיה עצמית מגופך המלווה במילמול בלתי פוסק במחשבה שידחוף אותך לשליליות ולרחמים עצמיים בלתי פוסקים המפרנסים הרבה מכוני יופי מכוני כושר ומרפאי בראות למינהם שיעזרו לך לדחוף את עצמך עוד יותר לתוך נגעלות עצמית.

        • נגעלת

          כמה נמוך אפשר לרדת דבר בשפה שמבינים אתה כותב ג'יבריש ועם שגיאות כתיב לא הבנתי אבל נגעלתי

          • ממש בתאווה גדולה הינני כותב בשגיאות כתיב עבור ניגעלים למינהם, ובמיוחד עבור דסלקטים שמצהירים ומתלוננים וניגעלים משגאות כתיב בכדי שיתאמצו לקרוא היטב את הכתוב ולא יפספסו שום מילה וממש ממש לרתק את תשומת הלב של הקורא שלא יעלה על דעתו לדלג ולפספס ולהיות שרוי בדמיון ובחוסר הבנה .

            • דיסלקטית

              שים פסיקים ,מי רץ אחריך ,בכל זאת נגעלת ,אקח פרמין נגד בחילה

              • ברוכה הבאה למדור הניגעלים, לפחות למדת שאפשר להתחיל טרנספורמציה לנגעלות באמצעות פרמין.
                לעיתים קרובות סיגנון הכתיבה הלקוי של הכותבים למינהם באתר בננות קום לא מאפשר תגובה פחות ולגרית ממה שהצעתי על מנת לאפשר לכותב ולקוראיםמגיביםטוקובקים (עוד שם פלצני מהאינטרנט) לראות את עצמם במראה ולהיגעל כהוגן עם פרמין ולבקש עוד.

                • דיסלקטית

                  אז למה אתה קורא, פשוט נמנעים

                  • אז למה את מגיבה?

                    • אושר לביא

                      הלכת רחוק מדי אחי
                      לא עניין כזה גדול
                      זה שזה כתוב
                      לא אומר שזה משמעותי
                      והגועל מיותר
                      הוא לא מכבד אותך

                    • מכבדים אדם על מעשיו לא על מילותיו הכתובות או הנאמרות.
                      את תארת בסיפורך מצב גועלי שניקלעת אליו מרצונך החופשי ולאחר שמצב גועלי זה היסתיים חשת צורך עז עקב רגשות הנובעים מרחמים עצמיים לשתף את הציבור, יתכן בהחלט שאת מבקשת להזהיר את הציבור על נאיביות יתר שאת באופן אישי כמו רבים לוקה בו אנושות אחרת לא ניתן להסביר את הצורך העז שלך להיתגרד ולספוג מלקות דרך האתר בננות קום המאפשר זאת בחינם. וככול שהסיפוריך יהיו ולגרים ומגעילים אל תהי מופתעת מתגובות דומות ובשפה מעליבה ומגעילה.
                      מקווה בשביל נישמתך שמשהוא בתוכך יעשה טרנספורמציה לנאיביות ולתשוקה להציג את מערומייך בציבור ולהזמין את הציבור להגיב .

                      אינני מכבד אדם המדבר ואו הכותב על עצמו. לא העצמי שלך ולא של כלל הציבור מענין, כל דיבור או כתיבה על עצמו פרושו שתכונת היוהרה כותבת ומדברת ולא האדם עצמו.
                      צורת התגובות שלי הציגו את חומרת המצב הפנימי שלך שאת עומדת מולה, ואל תצפי ללטוף על הראש .

  14. כל כך נמאס לי להכיר גברים בפאבים או באינטרנט, אוף.
    שמעתי שיש שיטה של חברת small-talk שמפעילה היכרויות בצורה יותר נעימה ונינוחה, מישהו שמע על זה?

  15. הפמיניסטיות של גלי בכל הקטעים טובה ויפה אבל העובדה היא חמודה, שהחברה שלנו עדיין פרימיטיבית.
    העובדות אומרות שאשה שנהנית מגופה יותר מידיי היא זולה וגבר שעושה את אותו דבר הוא מאצ'ו. ואם תשאלי גבר, אפילו שהיה עם כל השכונה הוא יעדיף מישהי בתולה.

    שוב, אותי זה מקומם. ואני מאוד פמינסטית אבל את העובדות החברתיות הקשות לא אני ולא את נשנה. נקודה.

    • כמה "עובדות" בתגובה אחת...

      אם את שואלת אותי, זה זמן טוב לבדוק עם אילו גברים את מתרועעת ולגלות שיש גם לא מעט כאלו שיעדיפו נשים עצמאיות ומוגשמות, שמעזות ומנסות וטועמות מה שמתחשק להן.

  16. כוסית אשש

    קצת שכל
    ציצים יפים
    זיונים
    וכסף..

    • שוקולית

      אני פעם ראשונה פה.. קראתי את הסיפור ואת המגיבה הנורמלית היחידה כאן, קלעת בול!!! זה בידיוק מה שבחורות צריכות!! אז לא הלך כ"כ לכותבת בלילה ההוא,תנסי בלילה הבא…תהנו בנות!

  17. היי מה קורה?
    אני במיקרה ניכנסתי לכאן וראיתי את הסיפור שלך
    אני לא רוצה להטיף לך מוסר אבל לדעתי זאת לא העיר תל אביב אשמה או הבחור שאת היכרת אשם ואפילו לא את.הבעיה היא שאנחנו הנשים חיים באשליה כל בחור שאנחנו רואים ומכירים נידמה לנו שהוא האחד והיחיד,אבל לפי העינים של הבחור הוא רואה מטרה של סקס מישהיא שאפשר רק לעשות ועם הזמן והרבה סבלנות מצד הבחורה נקודת המבט של הבחור משתנה והוא מתחיל גם לאהוב בדרך שלו.
    משאני מנסה לומר הוא שלא הית צריכה לפתח אשליות מההתחלה ולדעת שבשבילו את רק מטרה בשביל לכייף מינית.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *