נאטורפיל- הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר מהגוף ובאופן מוצלח, נוח ובטוח הינו חלומם של רבים. עם זאת ,לכל אדם תכונות פיזיות שונות אשר יכולות להקשות או להקל על שלבי ותוצאות הטיפול. כיום השיטה היעילה והנוחה ביותר להורדת שיער היא באמצעות לייזר. בין אם אתה צעיר או מבוגר, בין אם צבע שיערך בהיר או כהה או בין אם עורך בהיר או כהה מדי , נאטורפיל תתאים עבורך את טיפול הסרת שיער בלייזר המתאים והיעיל ביותר בכדי לקבל את התוצאות הרצויות ביותר.

לרשות נאטורפיל עומדים מכשירי הלייזר המתקדמים והמגוונים ביותר שקיימים כיום, עובדה אשר מאפשרת להתאים ספציפית את הטיפול והמכשיר בהתאם לתכונות המטופל ובכך להגיע לתוצאות מקסימאליות. על אף שטיפולי הסרת שיער בלייזר נחשבים פשוטים ושכיחים כיום, בפועל הם מחייבים ידע רפואי נרחב אודות אנטומיית השערה ותכונות דרמטולוגיות של המטופל. בנוסף, אבחון מקדים , מעקב ותגובה במהלך הטיפול הינם הכרחיים.

על מנת לאפשר זאת, מעסיקה נאטורפיל רופאים ואחיות בלבד אשר עוברים באופן תדיר הסמכות והכשרות על מכשירי הלייזר השונים. מיותר לציין כי הטיפולים והמכשירים הינם תחת פיקוח מלא ועומדים בכל הדרישות והאישורים הנדרשים. בנוסף מעניקה נאטורפיל ביטוח לכל תקופת הטיפול.

על מנת לאפשר למטופליה שקט נפשי וביטחון, מתחייבת הרשת למספר טיפולים בכתב בטרם תחילת הטיפול ( בהתאם לתכונות המטופל ובהתאם להמלצות הצוות הרפואי ). הרשת מלווה את מטופליה תוך הענקת שירות מסור ואמין לכל אורך הדרך. צוות המרפאה הינו קבוע דבר המאפשר היכרות ומעקב קבועים של המטופל.

נאטורפיל באה לקראת לקוחותיה ומחדשת את מבצעיה באופן חודשי. כמו כן מאפשרת הרשת גמישות בזמני הטיפולים, אפשרויות תשלום נוחות ומתחשבות, ומעבר בין מכשירים שונים בהתאם לנחיצות הטיפול.

רשת המרפאות של נאטורפיל נמצאת בפריסה ארצית רחבה של 16 סניפים, דבר המאפשר למטופל לבצע את כל הטיפולים קרוב למקום מגוריו ובאופן נוח וגמיש.

בחירה בהסרת שיער בנאטורפיל מבטיחה לכם טיפול מקצועי ומיומן במחירים משתלמים , תוך שמירה על בריאותכם וללא פשרות.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *