מיכל ומיכל סוף סוף ישנות, אל תתקשרו אליהן, תנו להן לנוח. עברה עליהן תקופה קשה. על זיופים, צווחות אווזה ולילות לבנים. מבוסס על סיפור אמיתי

שקט שיהיה פה

עייפות גדולה. מתח בלתי נסבל.
משבר נוראי פוקד את רחוב בזל באשר הוא. כל בתי הקפה האופנתיים מלאים אנשים מנומנמים, טרוטי עיניים ועייפים מהחיים. פיהוקים נשמעים מכל עבר כמו הד שממלא את המתחם הטרוד, חובב הסקס בימים כתיקונם, היום- כווולם נגד.
למה, תשאלו אחינו ואחיותינו היקרים, למה? ובכן, הדיכאון והעייפות נמשכו זמן רב עד שהתחלנו להצליב עדויות ולגלות את הסיפור המדהים; הכל התחיל ביום בהיר בו בחורה אנונימית החלה משתעשעת עם בחור צעיר ותמים. הבחורה, מסתבר, שקרנית מהסוג הנחות ביותר, כזו שיוצרת ציפיות מיותרות מכולנו. על מה אנחנו מזיינות לכן את השכל? מה אנחנו רוצות להגיד? ובכן, אנחנו רוצות לצעוק שכלב נובח לא נושך, חביות ריקות עושות הרבה רעש, השקר אינו משתלם ובחורה שצורחת- מזייפת!!

מ ז י י פ ת. אין דרך עדינה לומר זאת. בשביל לגמור צריך להתרכז, ובשביל להתרכז צריך להיות בשקט. את צועקת משמע – הוא השאיר את האסלה מורמת או שאת פשוט לפני מחזור. כל זעקת שבר שקשורה לסקס מגלה אמת מרה- אין לך ביצים להודות שלא בזין שלך עכשיו או שאת עדיין משחקת אותה מולטי אורגזמטית. את נימפומנית מהסוג הנחות ביותר – זאת שלא יודעת לפרגן לאחותה אורגזמה בשקט, זאת שגורמת לכולנו לעמוד בציפיות מפגרות שלא קשורות לכלום.

מי לא מכירה את הקונפליקט האין-סופי? את במיטה, את רוצה לסמן לו שהוא עושה עבודתו נאמנה, את גונחת ו-אופס, מאבדת קשב, מאבדת ריכוז, מאבדת את כל מה שבנית בעמל רב בעמק. או קיי, ננסה שוב. הפעם את בשקט, מקווה שהוא יבין את הרמז אבל לא- הוא בטוח שמה שהוא עושה לא עובד ואוי- עובר לתנוחה אחרת שניה לפני שאת גו- לא, אין סיכוי, הוא לא שמע ממך אף לא אנחה אחת לרפואה, הוא לא שמע משמע הוא לא מבין- מלכוד!

בימים כתיקונם לא היינו טורחות להעלות את הקונפליקט על הרשת. יש דברים שהשתיקה יפה להם, לא שבבננות זה אי פעם שינה למישהו. אבל הקונפליקט קיים- לפעמים אנחנו מזייפות, לא יותר מידי, בתכיפות לא קבועה, לא תמיד ובטח שלא אתך, מותק.
אין בזה כל רע. לא לכולם צריך לומר את הכל ולא תמיד צריך לטרוח. לפעמים עדיף פשוט לסיים את הדברים באנחה מתוך ידיעה שאם זה ימשיך ויעמיק נדבר על זה, נסביר מה טוב, נדריך. אבל כשאחת מאתנו משתמשת בנשק הלגיטימי בדרך מוגזמת ודציבלים לא אנושיים משאירים אותנו ערות בלילה, את כל השכונה, ברדיוס של מאתיים מטר, הילדים קמים מבועתים, לשכנים נמאס מסקס וערך הדירות יורד – אנחנו אומרות די!

ומה עם הבחור (שיש לנו תהיות רציניות בקשר ליכולת השמיעה שלו)? הוא לא נבהל בטירוף? רגע אחד הוא מתנשק עם בחורה חיננית ורגע אחר הוא בטוח שנופלים עליו סקאדים. איך הוא מצליח לתפקד בתוך כל הרעש וההמולה? לא שמעניין אותנו להיכנס לבחורה האלמונית למיטה, באמת שלא- היא הכריחה אותנו, קראה לנו וכשלא באנו צעקה ואחר כך צווחה ואל תשאלו. עייפנו.
לפיכך, הוחלט פה אחד על ידי כל תושבי בזל והפריפריות (יהושע בן-נון, סוקולוב, סופר באבא וקומפלקס הטי אל וי שנקטו אמצעים ועברו לפאצ'ה למרות החום הנורא- אבל אפשר לשמוע קצת באסים), לשלוח את זיוה, השכנה, לקו החזית. זיוה, מיותר לציין, חזרה חבולה וחרשת. הגיעו מים עד נפש, אין מה לעשות, צריך לתפעל טקטיקות אגרסיביות ובקיצור- העצומה.
כיתתנו רגלינו בין כל בתי הקפה, החנויות, המועדונים והדירות. החתמנו אנשים על ימין ועל שמאל, רצנו, צילמנו, העתקנו, סידרנו ותלינו את העצומה על דלת דירתה של פלונית. מאז, היא לא מדברת עם אף אחד בשכונה, אבל מה? שקט ברחובות.

בימים אלה בתי הקפה שוממים, כל השכונה משלימה שעות שינה, שיחות מתנהלות בניחותא בארוחת הערב ואין צורך להסביר לילדים מהו סקס ושזה לא מכאיב. בקיצור, כולם נושמים לרווחה. ולנו, בין נמנום צהרים לשנת לילה עמוקה, לא נותר אלא להזכיר לכן מוסר השכל נושן- יש דברים שנשיכת כרית יפה להם, או בקיצור סתמי כבר בהמה, אני לא יכולה לשמוע את עצמי חושבת.


מאמר בנושא

תגובות

  1. מישהי

    בהחלט אהבתי. כתוב בצורה הומוריסטית , שנונה וכל כך נכונה. והסיום – הדובדבן שבקצפת. לקורא ולהנות מכל מילה . כל הכבוד למיכל ומיכל .

  2. פרח יער

    מצויין. בשביל לגמור צריך באמת להתרכז. אני יכולה להשמיע אנחות לפעמים, ולפעמים אני יכולה לגמור תוך כדי השמעת גניחה יותר עמוקה. או אנחה יותר גבוהה. אבל זהו. בשום אופן לא *צרחות*. צרחות מזוייפות זו המצאה של במאי סרטי פורנו.

    תנו לגמור בשקט… בערוגה בכפר… שם תזרח השמש גם מחר…

    מבינות למה גברים גומרים בשקט? בדיוק כמו שאנחנו גומרות בשקט כשאנחנו מאוננות. אף אחת לא צורחת כשהיא מגיעה לאורגזמה אחרי אוננות טובה. אז הקול הוא חלק מן התקשורת ביחסי המין, בסדר, אנחות וגניחות אפשר אם מתחשק, אבל לא צריך להגזים…

  3. לא משנה

    אולי במקום לצעוק אפשר להציע איזו תנועה, למשל שלושה גרודי אגודל על זרועו של הבחור, כדי לומר "יופי, אתה בכיוון" לעומת נעיצת ציפורן חודרנית שתסמן "לך תחפור במקום אחר"?

  4. צב מעבדה

    אני לא מאמין! מיכל פוקס! את זייפת לי אורגזמה! לי? לי??!! אין לך בושה בפנים? אה? מה? אה? תגידי לי? מה לא עשיתי בשבילך? ריקודי בטן עם שרוואל סגול וכאפיה ירוקה, שוקוגולו למיטה, הגן דאז מקדוניה לסלון. אפילו נייר טואלט לשרותים הבאתי לך כשנגמר לך.. ואת? ללא בושה מלבינה את פניי ברבים. איך אשא את קלוני ברחובות העיר וגניחותיך עוד מהדהדות בחצרות השכונה…
    ואני חשבתי שמה שהייה ביננו היה טהור ואמיתי. טוב, לא נורא, אני אשב לי על המדרכה ואבכה לי בשקט :<( לא נורא, אומרים שזה קורה גם במשפחות הכי טובות. קל וחומר.... צב מעבדה מחפש אילמת מה? המאמר היה על הגניחות של השכנה? טוב, לא משנה, שירלי, תמחקי את מה שכתבתי

    • בוטן

      הקלון יותר פשוט…

      • צב מעבדה

        מה אפשר לעשות? פוגרום זה פוגרום!

        (בעקבות הסיפור על הצעירה היהודיה שבמהלך הפוגרום פנתה לקוז'אק שעמד לאנוס את הסבתא שלה ואמרה לו: "רק לא את סבתי היקרה! קח אותי אבל לא אותה". אחרי הפוגרום שאלה הסבתא את הנכדה שהייתה שרועה עדיין מתנשפת על הספה: "יקירתי, איך עשית כזה מעשה נאצל?". "סבתא, אין מה לעשות, פוגרום זה פוגרום.")

  5. הבלונדינית הסודית

    אני ממש מצטערת לחרב לך את התאוריה, אבל אצלי האורגזמות מלוות כמעט תמיד בגניחות רמות (אוקיי, לא צרחות, לא צריך להגזים)- וכן- גם כשאני לבד- וזה ממש לא מפריע לי לריכוז, ואגב, כדי לגמור לא צריך להתרכז אלא להשתחרר- תנסי את זה. ועוד משהו קטן: לא שמישהו שואל אותם, אבל גברים מתים על זה.

    • פרח יער

      זה העניין. נשים עושות קולות כי גברים מתים על זה. לא שאי אפשר להינות מן הקולות האלה. אפשר ואפשר, אבל לא צריך להתבלבל – לא בטוח שזה 100% צורך אותנטי. באמת את גומרת בקול רם כשאת מאוננת לבדך? וואלה.
      גם אני "עושה קולות". התרגלתי. נכון, כי הם מתים על זה.

    • מיכל

      אני ממש מסכימה עם "פרח יער".
      גם אנינ גומרת רק עם צעקות. אני לא יכולה אחרת.
      בסך הכל כל אחד ומה שהוא אוהב ואיך שהוא מגיע לסיפוקו. זה שזה מפריע לשכנים ( להורים , לאחים, לכלב…) אז מה?!
      אני גומרת, ושכולם יקפצו!

    • אני איתך!
      לדעתי המאמר קצת מוגזם, אמנם צריך להתרכז, אבל בשקט מוחלט?? ?
      תוציאי , תשתחררי, לא בהגזמה, אבל חופשי להתבטא כלפי חוץ, ואנחות טובות לנשמה.
      וגם כמו שנאמר, גם לבחור זה עושה רק טוב.
      אז… אפשר להתרכז בבוא זמן ההתפרצות, תנסי להשתחרר קצת ולהביע בקול את מה שקורה…
      טוב לבריאות!

  6. יעווז אל פלפילו

    אז את פראיירית. וגם, לייק דה? נדמה לכן שאכפת לנו בכלל?

  7. האביר על הסוס הלבן

    אני לא מאמין!
    הרסתם למישהי וגם לבחור שאיתו השתעשעה. קילקלתם להם. הוצאתם להם את החשק. והם בטח עכשיו כבר מחפשים מקום אחר לגור.
    אני אוהב שהן צועקות. משתגע על זה. זה מחרמן אש! ובמיוחד כשאתה מרגיש שזה אמיתי ולא מזוייף (כן, אולי לא תמיד, יש כאלה שקרניות מוצלחות שאי אפשר להרגיש אצלן, אבל לרוב אפשר להרגיש אם זה מזוייף או לא). ונכון מה שכתבה הבלונדינית הסודית – צריך להשתחרר. זה עובד גם אצל גברים – אם אנחנו משתחררים אז גם אנחנו צועקים.
    בקיצור – שימותו הקנאיות!

  8. התימניה הלוהטת

    פעם, מתישהו בגיל ביצפר יסודי נדמה לי, היינו מתפוצצים מצחוק מהבדיחה על הבדווי שמגיע לגן החיות רואה ג'ירפה ומכריז בבטחון רב : אין חיה כזאת !

    ואני, אני רק לשאלה, אני.
    עכשיו אחרי שהתברר שמיליוני סטטיסטיקאים משחיתים זמנם לריק, שדבל-מיכל זה כנראה מדגם מייצג,הייתי רוצה לדעת איזה כתבות צפויות לנו בהמשך הסדרה?
    הייתכן שסופסוף תתפרסם סדרת התחקירים החושפניים:
    "בנות *אף פעם* לא בולעות " (מיכלי הרי תמיד יורקת)
    " *כל* הבנות *רק* עם ארבעה, ו*רק* במערכות יחסים" (מיכל'ס שונאות סטוצים) (נו קסאנטי תרגיעי, שלך הטי.אם)
    וגולת הכותרת : " גברים רוצים *רק* סקס" (צולם במצלמה נסתרת).

    מי היה מאמין, געגועים לאברהמוב..

    • אלמוני

      אולי זה רק קונטרה לזכרים שכותבים כאן מילים, הרבה מילים, על זה שכ-ו-ל-ן אמורות לבלוע, להזדיין בפגישה ראשונה ולהיטרף על סקס אנאלי (אם לא, זה רק מפני שעוד לא התמזל מזלן להיתקל בזיין המיומן התורן שילמד אותן לאהוב את זה?!)

      • אינדי_גו דאון טאון

        מזל שעל זה אף אחת לא התלבשה עדיין.

        הרי אתן לא נותנות לעצמכן קונטרה כשאתן מאוננות, לא? סימן שכל הקונטרה הזו היא זיוף, לא יותר.

        ובעניין הפסקול, הרשו לי לחלוק על דעתכן המלומדת, ולהעיד לא רק על עצמי, אלא גם על מגוון בנות שערכתי ביניהן משאל, לא פעם ולא פעמיים: הפסקול הוא לעתים חלק מהסיפור. חלק אמיתי, אני מתכוונת. זה לא שאחת שעושה רעש לא יכולה להיות שקטה אם היא מוכרחה. בטח שיכולה. אבל מדובר בדיכוי של משהו שפורץ באופן טבעי לגמרי כתגובה. אם זה אוטונומי לגמרי או תוצאה של התנייה כתוצאה מצפיית פורנו רבת שנים והפנמת הסטנדרטים, על זה אולי ראוי לעשות מחקר, אבל בתור אחת שמגיל די צעיר החברים שלה היו מעירים לה שהיא עושה רעש, והיא לא כל כך האמינה, כי היה נשמע לה שהיא בתחום שהוא רק דרגה אחת מעל שקט, עד שיום אחד חברי דאז הקליט אותי ובשמיע לי את ההקלטה, ומה אומר לך, יש מצבים שבהם אני לגמרי לא מודעת למה אני אומרת/גונחת, ובאיזו רמת דציבלים, וזה כמובן בעיקר עניין של כמה נוח אני מרגישה עם בן הזוג וכמה אני מרסנת את עצמי, והאמת, שבדרך כלל כשאני מכירה מישהו חדש אני די מרסנת את עצמי, כלומר, אני לא רוצה שכל השכונה שלו תהיה עוינת מלכתחילה. (הקלטת ההיא, אגב, נשארה אצל האקס, למזכרת)
        אה, ועוד משהו, יש תופעה מעצבנת ונבזית של גברים מסוימים שעלולים קצת להיבהל מהעניין, אולי כי הם רגילים לנשות הצפרדע נשות הדממה כמוכן, ועלולים לנסות להשתיק את הפרטנר. איך אמרה ג'וליה רוברטס ב"אישה יפה"? huge mistake.

        אז מה אני אומרת? שכן, במידה מסוימת, עוצמת הדציבלים היא עניין נשלט, אבל אין בין זה לבין זיוף דבר וחצי דבר. כפי שאנשים נבדלים במספר תכונות אחרות, גם כאן יש נשים קולניות יותר ויש שפחות. זה נכון, שאלה המזייפות, לרוב יזייפו בקול גדול, אבל זה כשל לוגי להסיק מזה שכל מי שמפריעה את מנוחת השכנים בין שתיים לארבע היא זייפנית.
        ואני אתן לך דוגמא הפוכה: רוב הגברים רגילים לגמור בשקט, והאמת שזה די מבאס, במיוחד אחרי שמכירים אחד שנותן לעצמו דרור (ולך בראש, תוך כדי). ואפשר לחנך גבר לכך שאין לו צורך להשתיק את עצמו, אלא שמותר לו ואף רצוי להשמיע את קולו הענוג תוך כדי. חלקם, מסתבר, יודעים לגנוח היטב ובנעימים. זה עושה אותם זייפנים? הו, לא. זה עושה אותם אנשים שהשתחררו מספיק בכדי להרשות לעצמם להיות במצב שהוא מצב של פגיעות אולטימטיבית אגב, ולא כל אחד/אחת מוכנים באמת לתת לעצמם להיסחף לגמרי עם החושים שלהם. יש אנשים שמעדיפים להישאר בשליטה תוך כדי, יבושם להם. לא שאני מבינה למה, כלומר, כאילו, עברו ימי האוננות החשאית של גיל ההתבגרות, בבית ההורים.

        אנחנו אנשים בוגרים. מותר ואף מומלץ ללכת עד הסוף עם החושניות הטבעית שלנו. ואגב, שמעתן פעם קופים מזדיינים? או אפילו צבים? גם אצל חלקם נשיפות וגניחות רמות. אתן חושבות שהם זייפו את זה לכבוד הצלמים של הנשיונל ג'ואוגרפיק?

        • האביר על הסוס הלבן

          אינדי, אהבתי כל מילה 🙂

        • מולטי אורגזמה

          שימי לב, את עושה בדיוק מה שעשו שתי המיכליות, רק הפוך.

          הן קובעות שמי שזועקת מזייפת?
          אז את קובעת שמי שלא זועקת מדוכאת:

          "זה לא שאחת שעושה רעש לא יכולה להיות
          שקטה אם היא מוכרחה. בטח שיכולה. אבל מדובר בדיכוי של
          משהו שפורץ באופן טבעי לגמרי כתגובה."

          ואם זה לא פורץ באופן טבעי לגמרי כתגובה? ואם ה"טבעי לגמרי" שלך שונה מן ה"טבעי לגמרי" של אחרות?

          זה מדהים איך אנשים חשים צורך לתאר את מה ש"טבעי לגמרי" עבורם באופן אישי כ*טבעי לגמרי* עבור כלל האנושות. הדחף לשכנע שהאמת הפרטית היא אמת אוניברסלית.

          ויש המגדילים לעשות ומוסיפים קביעות שיפוטיות לגבי השונים מהם. אתן צורחות? זייפניות. אתן לא צורחות? מדוכאות. כך או כך "*אני* אלמד לכם מה נכון, טבעי ונורמלי!" בתיאבון.

          • אינדי_גו דאון טאון

            אוקיי, נעשה את זה לאט: אני התייחסתי רק לחלק הרועש באוכלסיה. מבלי להתייחס בכלל ללגיטימיות של החלק החשאי (כבודן במקומן מונח, מובן מאליו, לא?) בקריאה חוזרת, בדיוק של המשפט שציטטתן, עולה שאמרתי שאחת שעושה רעש יכולה גם להיות שקטה, אלא שאז מדובר בדיכוי וכו'.
            מה ש*לא* אמרתי זה שכל השקטות "מדוכאות". להיפך. הכרתי פעם מישהי שהיו לה אורגזמות מטורפות בעוצמתן, ובקושי שמעו ממנה אנחה. (והיא אפילו לא היתה פולניה).

            אני בעד אורגזמות בכל הסוגים, הצבעים, הגדלים, הדציבלים, המשכים, האורכים, וההישנויות,
            וכל המרבה, הרי זה משובח.

          • גושפנקה

            קצת הבנת הנקרא באמת לא תזיק לך. אני עם אינדי!

    • וולפגנג דיגלר

      לא שאני לא שמח שקסאנטי דנן אוהבת להשתמש במכתם שגנבתי מאיפה שהוא, אני לא זוכר מאיפה כבר, אבל הוא במקור שלי.

      http://bananot.com/articles/368#rem24373

  9. cookielida

    ..העיקר שתגמרו כבר..אתן רואות מה השעה?!
    ואגב, אם כבר מדברים על אורגזמות ועל אי ההגעה אליהן, חמודות שלי..אתן צריכות גם ללמוד שיעור או שניים בטכניקה מינית.. השיעור החשוב מכל: תהיו פתוחות מינית (ולא רק פותית).
    תעשו את זה, תמצאו גבר שירד לכם (תתפלאו בנות, אבל גם יש כאלה..אני מכיר אישית אחד בטוח! 😉 ) ואני מבטיח לכן, ששניכם תצאו נשכרים.
    לילה טוב ובטוח לכולם!

  10. יפאורה תבורי

    עוד פעם האתר הזה
    מביא לי את הקריזה.
    תסלחו לי, נכון, זה לא מעניין את השערה של אף אחד, אבל מכיוון שזה המקום לומר את תגובותיי..
    ל-מ-ה אתן מתעקשות לעשות *הכללות*? למה?!
    שמיש רוצה
    תגנח
    מי שלא רוצה
    לא תגנח
    למה כל כתבה קובעת לכולם איך לנשום ולהתנהג, נמאס מזה, זה מיינסטרים גרוע, אנחנו עוברים לעידן הבא –
    עושים מה שטוב לנו.
    ולא, בבקשה. אל תרכבו על הטרמפ ותחנכו את כולנו *איך* טוב לנו. כל אחד ידע לבד.

    אולי ככה יהיה סוף לפרסומות הדיאטה שתעשה את כולנו רזים, השמרית שתעשה את כולנו מאושרים, הפד שיעשה את כולנו חופשיות, והמדריך לצוללן/למוצצת שיעשה את כולנו אלופים.

    באמת, וברצינות..תעשו מה שטוב לכם, ככה הכי טוב והכי מרגיש.

  11. חרמנסקי

    לא מזמן הייתי במיטה עם בחורה שצעקה בלי חשבון, ואח"כ גמרה.
    זה לא היה זיוף – הרגשתי היטב את ההתכווצויות בנרתיק (אלא אם כן מישהי מסוגלת לזייף את * זה?! *)

    • סתם אחת

      יש גם כאלה…

    • תדע לזייף גם התכווצויות פנימיות.
      חברה שלי סיפרה לי.

    • קארין ארד

      הלו! דאה! בטח שיכולה לזייף גם את זה! מה אני, ליצן מהמכולת? רק קולות בלי כיווצים?

      • יובב דיגלר

        נו נו, ממש לא ברור בשביל מה לנו לדעת אם גמרתן או לא, כשכל מה שחשוב הוא שתגידו "אתה מדהים", תעשו קפה ותקחו טכסי הביתה, אבל אם מישהו ממש מתעקש לדעת – אצבע בתחת, רבותי. ההתכווצויות הכלליות באזור, בתכיפות ובעוצמה, זה דבר שאם את ממש מתעקשת לזייף – מגיע לך. וזה לא דבר שממש קל לזייף.

        • קארין ארד

          יכול להיות שאם אתה דוחף לה אצבע לתחת אתה רק מרגיש את ההתכווצויות המזויפות שלה יותר חזק. סליחה שאני טכנית, אבל זה ממש לא אומר שהיא נהנתה, וקיים גם הסיכוי שאתה משליך מעצמך עליה. זה שאתה מחבב את ענין האצבע בתחת, כמו רוב אחיך המגודלים, זה כי לכם יש שם איזה בונוס. בשביל רוב הנשים פי הטבעת הוא איבר ברירת מחדל פונקציונאלי ותו לא, אלא אם כן זה קורה באמצע ההתאהבות וכשמאוהבים גם דריכה על הראש נראית חיננית.

          • פרנסואה ראש דיגלר

            ההתכווצויות בפי הטבעת הן יותר ברורות מאשר הווגינליות, הן נפרדות, והן ברורות לגמרי. אגב, הן קורות גם לגבר, אם מישהי כאן ממש רוצה לבדוק. מצד שני – מה זה משנה, שתזייף בשני קולות ובשני החורים, אנו את שלנו תקענו.

      • בוטן

        קארין – אותך לאריאלה…

    • אורלין

      אפשר לזייף התכווציות בנרתיק (תנועות קגל, בלעז – כיווץ שרירי האגן).
      אפשר אבל לאללה לא רצוי.

    • אורלין

      אפשר לזייף התכווציות (תנועות קגל- כיווץ שרירי האגן) אבל לאללה לא רצוי. מה שכן, אי אפשר לזייף רטיבות.

  12. מאדאם ג'י

    ואני אומרת, אין כמו בחורים שעושים רעש!
    בחורים שלא כמו בחורות ניחנו בקול נמוך יותר ונטיה לחשאיות אורגזמטית,
    הו כמה זה מרגיז, הגומר הסודי,
    מה גמרת?!
    מה לא ראית את גבת שמאל מורמת?!
    אין כמו האלה שמתפתלים כמו נחשים, מפיקים סאונד, רוטטים וכו'
    בקיצור, את יכולה להבין באמצעים שאינם מילוליים לאן נושבת הרוח ומה עוצמתה,
    ומה עשית טוב ושעשית הרבה טוב,
    לא, אינני חובבת הפקות אופרה יוקרתיות, אבל אנשי צפרדע אינם מתקבלים בברכה במיטתי,
    ברור, אם כך, כי כמו בחיים באופן כללי הסוד הוא איזון, לא יותר מידי ולא פחות מידי,
    הוא הדין לנשים ולגברים כאחד,
    מצד שני, אם את ממש נהנית לצרוח (ובהתחשב בכל שאר הסטיות האפשריות, מין הסתם, זו אופציה) עדיף שתעשי את זה:
    1. בחורף, באמצע סופת ברקים
    2. במקום מבודד, מדבר סהרה, הים האנטרטקי וכו'
    בעיקר כי אנחנו, מה לעשות,
    מ ק נ א ו ת
    (האמת שעצם הידיעה שמישהו עושה את זה בתאווה גדולה גם מחרמנת, מה שהופך את המצב לאפילו יותר גרוע)

    ובנוגע לזיופי אורגזמות, העונש כבר בגוף החטא, אני נגד משטרת הזיופים, שיעשו מה שהן רוצות,
    פשוט אף פעם לא היה ברור למה זה טוב.
    אין סיבה לתת לו קרדיט על מה שלא קרה, אלא אם את אוהבת אותם מיפלצות נרקסיסטיות בעלות אמת פנימית מעוותת, אם ככה תמשיכי, זייפי כאילו אין מחר.
    וכן, גם מחר לא תהיה לך,
    אורגזמה, זאת-אומרת.

    • סתם אחת

      אין מה לעשות, לפעמים אי אפשר לגמור,
      פשוט לא מרוכזים מספיק.
      ואז מזייפים סתם כדי לא להתקע בשיחה של למה וכאלה.
      מה לעשות חבר'ה זו עובדה!

      • מולטי אורגזמה

        "מזייפים סתם כדי לא להיתקע בשיחה של למה וכאלה"?

        בנות, איפה האסרטיביות שלכן? מה עם קצת לגיטימציה לתחושות האמיתיות שלכן?

        תגידי לו בפשטות: לא תמיד אני גומרת. ככה ז'ה.

        עשית משהו לא בסדר? חס וחלילה. התמסרת להנאה ולא הגעת לאורגזמה. עובדה. אולי בפעם הבאה. לא קרה כלום. אם לא גמרת הפעם, אולי בפעם הבאה הוא ישתדל יותר או ינסה לגוון או לחפש טריקים חדשים. אם נדמה לו שגמרת הפעם, בפעם הבאה הוא (ואת) תהיו בדיוק אותו דבר.

        לא גמרת. זכותך לא לגמור. עכשיו אם יש לו תחושת תסכול מזה שהוא לא סיפק אותך מינית, שינסה לפנק אותך בדרך אחרת. ואין כמו להיות אמיתית! נסי ותיהני:-)

      • פשוט נהדרת

        האמת? בצדק. היה לי פעם חבר, שבכל פעם שעלה בראשו הקטון והמגולח למשעי הספק- ולו הקל שבקלים- שלא גמרתי כיאות או קיבלתי אורגזמה שהיא פחות מ"פיצוצית"- היה מושיב אותי לשיחת חתך, כמותה לא היתה לי גם בקורס קצינות, ובמהלכה אילץ אותי לבצע ניתוחים סטטיסטים-טכנולוגיסטיים-אסטרטגיים של "מה-עשינו-קודם-ולמה-לא-גמרת-מזה ו/או-לא-גמרת-כמו-שצריך". אמנם השמועות אומרות שהתברכתי בבנזוג מופלא ומתחשב, אבל וויז אול דו ריספקט, לפעמים פשוט בא לי להסתובב לצד השני וללכת לישון, פאקינג שיט…לא תמיד בא לי לדבר אחרי סקס, גם אם למטרות נעלות כמו האורגזמות האישיות שלי….
        מה זכן, אחר כך הינו עושים מבחן חוזר… (ואוי לי ולנשמתי אם לא גמרתי בקול תרועה רמה…)

  13. לא נכון ב-TLV יש סאונד הרבה יותר טוב מבפאצ'ה. ואם באמת עשיתן עצומה כזאת אז תתביישו לכן.

  14. סתם אישה

    ממש ממש לצרוח – אז שהו שלא
    לגנוח ולתת לאוקטבות לעלות הרבה מעבר לממוצע – בהחלט כן.
    וזה בהחלט חלק מהמשחק

  15. אבטיח

    ששש ילדות. ככל שהנסיון שלכן יגדל תלמדו את הדבר החשוב מכל. בשביל להזדיין טוב לא מספיקה האינסטלציה. נכון זה כבר נשחק מרוב שימוש, אבל זה לא אומר שזה לא נכון: תגידי לו מה את רוצה שהוא יעשה לך כמו שהוא אומר לך מה הוא רוצה. תצעקי או תשתקי, תכווצי או תתפשטי, זה אותו דבר עבורך, זיון מחורבן. אם אתם אוהבים עפ"י ניחוש יהיו לכם זיונים די דפוקים. אם את כבר מרשה לו להחדיר את גופו אל תוכך, אז מה את מתביישת/פוחדת לו להגיד מה עושה לך טוב? או שאולי את מחסידיו של הסה: "מי שאוכל לבד מת לבד".

  16. מיכל

    פעם ראשונה שאני מגיבה פה. ולמה? מפני שאני צעקנית!

    אני לא מרעידה את התקרה או מעירה את השכנים, אבל בהחלט אוהבת את הרעש, האנחות, הגניחות והצעקות (אבל לא יותר מדי. כמה "אההה!!!" כבר אפשר?) .
    גם כשאני לבדי אני חשה לתת לפה שלי לפלוט צרור שלם של אנחות וצעקות חלושות של הנאה. אני לא יכולה בלי זה.
    והבעיה היא שנתקעתי עם בחור די שתקן! יאללה! תרעישו, תגנחו ותיאנחו מהנאה. יש בני זוג שאוהבים לשמוע פידבק מהפרטנר שלהם. זה עושה להם את זה (כן, זה עושה לי את זה כשאני שומעת גניחות הנאה מהחבר שלי)

  17. מיכל

    פעם ראשונה שאני מגיבה פה. ומדוע? מפני שאני די רעשנית!

    איפה אנחנו נמצאים כשאנחנו מקיימים יחסי מין? במנזר שתקנים או במיטה (מכונית, מרעה פתוח, גג, בריכה, סאונה וכו')?!

    הלו? מותר לעשות קצת רעש. גם כשאני לבד אני מתה על הרעשים שאני פולטת, מבלי משים, מגוון רחב ווקלי של גניחות ואנחות וצעקות קטנות של הנאה. וזה גם פידבק מצוין לבני הזוג. אי מתה על זה כשהחבר שלי גונח ומפיק קולות הנאה קטנים של שביעות רצון. זה עושה לי את זה!

    למה לעשות הכללות, לכל הרוחות?! כל אישה שונה.
    אבל למה אתן מתעקשות שצריך שקט? אני בטוחה שגברים יעדיפו מישהי שנותנת פותחן לפה שלה מאשר אישה ששוכבת שם, דוממת, כמו איזו בובת מין רדומה.
    צעקניות- לא רק פנטזיה או המצאה של גברים. יש כאלה גם במציאות.

    ובלי הכללות. בבקשה.

  18. מיכל

    חשבתי שהתגובה שלי נמחקה, אז ניסיתי לחזור עליה.
    אני רעשנית וצעקנית. כן.

    אז סילחו על שתי התגובות האלה למעלה. חשבתי שהראשונה נחמקה וניסיתי לשחזר

  19. דפנית

    נו באמת… בנות.. אני באמת צריכה לכתוב את זה? צר לי שאתן מרגישות כך
    אני חושבת שלכל אחת הזכות לצרוח ולצווח עד את נשמתה אם זה מה שמתחשק
    לה.. ולעזאזל מחירי הדירות , פתקים משכנים זועמים (ומתוסכלים כנראה) ופרצופים
    תמוהים (ומלאי קינאה) של הדיירים מהקומה העליונה…
    מה הקשר לזיוף אורגזמות?? ??
    ודרך אגב בנים באמת אוהבים את זה…
    תנסו פעם –
    זה ממש נחמד

  20. נוקו

    מה זה פה?
    הפכנו ל"אני צועקת משמע אני שווה?" כי ככה זה נראה מהתגובות.
    אז אולי את שווה ואת הכי בלונד והכי מ-א-מ-מ-ת, את מספקת את הגבר שלך ושניכם חיים בבועה מופלאה. מה עם חברותא מה? קצת שכנות טובה והתחשבות עוד לא הרגו אף אחד. אז ימותו הקנאים ואני גם אמות בטח יום אחד ובינתיים, אם לא אכפת לכן- תשמרו את האורגזמות שלכן לעצמכן ותנו לי להנות משלי.
    תודה.
    אחלה מאמר, אני אישית, בחורה שקטה וענוגה שכמותי, מסכימה עם כל מילה.

    • האביר על הסוס הלבן

      נוקו? את?? שקטה וענוגה??
      נו באמת 🙂

      • נוקו

        טוב נו, אולי לא ממש שקטה.
        אולי גם לא לגמרי ענוגה, או קיי?
        אבל בטוח שלא מצווחת בכל רחבי המדינה.
        הקוים האדומים שלי מאד מטושטשים אבל עדיין קיימים. לצרוח=קו אדום ומי בכלל רוצה?
        אז זהו!
        שכל אחת תצווח ותצרח כמה שבא לה רק שלא תתפלא שבאים אליה בטענות- שברת? שילמת!
        מי שרוצה להנות מכל העולמות (כל אחת וטעמה ה"מיוחד") שתעבור לכפר.
        מה שלומך אביר?

  21. שולחן ערוך

    ומה עיניין הפסוק 'אז אגמור בשיר מזמור' לתשמיש המיטה?

    אה? (אאאה..אאאה…אאאאה!)

  22. בניגוד לחלק מהתגובות כאן דווקא נהניתי מהמאמר. היתה אמנם הכללונת לגבי זיופים, אבל גם היא נעשתה בהומור וההגזמה היתה בכדי לשעשע את הקוראים (מזכיר קצת את אתי).
    בתור אחת שאוהבת לגנוח באוקטבה בינונית ומעלה, אני מצטרפת לקריאה "שכל אחד יעשה מה שטוב לו", אבל אני מודה שלפעמים זה מעצבן לשמוע מישהי צורחת בקולי קולות.
    אז נכון, זה גם מקנאה, אולי אפילו בעיקר, אבל לפעמים זה באמת מפריע. צרחות של ממש יכולות להטריד ולהפריע, במיוחד אם אני ישנה שנת ישרים ואותה בחורה קוטעת את שנתי.
    וחוץ מזה,אם אכן הבחורה הפריעה עד כדי כך, אז לגיטימי שהם יבקשו ממנה להנמיך את הקול.
    בדיוק כמו שאם יתחשק לי להגביר את הווליום במערכת לעוצמה גבוהה מאד, השכנים שלי יתחילו לצלצל בדלת (או למשטרה במקרה הגרוע). (-:
    בכלל, לדעתי הכי כייף לצעוק שיודעים שאין אף אחד באיזור או ממש מעט אנשים. לא כ"כ נחמד לחשוב שכל השכנים שומעים אותי, אבל אולי זו רק אני…

  23. נשמה

    כלב נובח אינו נושך… האמנם? לכי ספרי את זה לכלבים, כי הם מה לעשות, מעולם לא שמעו על כך. חביות ריקות מרעישות, זה נכון, אבל לא רק הן. אז את זקוקה לשקט, לכרית לעוסה, לדממה. סבבה לך. אז מה? אז כולן?
    בהקשר זה מעניין לבדוק את הבלאי של הכריות בביתכן, למענכן אני מקווה שיש בלאי קבוע ושוטף, או שמא גם את נשיכת הכרית אתן מזייפות. ואגב, זו אותה הכרית שאתן מניחות מתחת לתחת להקלת החדירה?
    יש לבני אדם תכונה מוזרה, הם באמת מאמינים שמה שהם חשים וחווים, שייך לכל היתר ומי שמדווחים אחרת, הם שקרנים. (מהסוג הנחות ביותר, אם נשכחה אמרת השפר הזו ממני).
    נשים מזייפות וגברים, לרוב לא חשים בכך. "מותק, זה שלא הרגשת, רק מגלה טפח קטן מיכולת המשחק שלהן והקושי שלך". אז מה, אז כולן, תמיד?
    אז לזייף, האמת, יותר גרוע מזיוף תווים לפילהרמונית, אבל פחות מורכב מזיוף דולר של in god we trust.
    וכמה דוגמאות לריכוז תוך כדי הרעדת אמות סיפין:
    מרימי משקולות, על מנת לרכז אנרגיה מתפרצת בנקודת זמן אחת – שאגת אימים
    מוניקה סלש, בכל העברת כדור לצד האחר
    אסתי פרז בעת הכנת קולסלואו
    וטרילי – בעת שחרור הברקה נוספת אל הפורום.
    הקול והאנחה משמשים את הרבות דווקא להשגת ריכוז, מסייעות בשחרור אנרגיה ומוסיפות ממיטב מוזיקת העולם לחדרים נעדרי חן.

    ויש גם שופרות עבשים.

  24. סטואי

    טוב. יש גם כאלה: הוא מסתכל לה בעיניים ותאמינו או לא היא מחזירה לו מבט. לפעמים יש גם מילים, לפני המבטים ,אחריהם ,בד בבד. יש גוף, יש נפש, יש משהו באוויר, יש הבנה,אין אלוהים ,יש דמוקרטיה, ואז הם מתחילים להתמזג . עם נשיפות בלי נשיפות אבל הם מתמזגים- כן זה קורה!. ולפעמים תאמינו זה ממש כיף. עם צעקות , בלי צעקות,עם אנחות, בלי אנחות, עם חומוס ,בלי חומוס . כן-יש סקס אחר!
    נ.ב אהבתי יותר את הכתבה הנישואין מיכל פוקס שכמוך!

  25. מיכל פוקס

    קהילת בנות יקרה. וכמה בנים.

    קצת חוש הומור לא הרג אף אחד, מקסימום הוסיף לו איזה יומיים לחיים.
    תזייפו, תצעקו, תשתקו – מבחינתי הכל לגיטימי.
    רק כאשר בחורה, שהיא במקרה גם שכנה מתחילה לצווח מהרגע שהבחור נכנס בדלת ועוד 50 דקות אחר כך, וכל זה לא בשעות היום. אדם (לדעתי, בצדק) נהיה טרוט עיינים ,עצבני ונקמן.

    אני מצטערת אם משהי לקחה את זה באופן אישי.
    ואני יותר מצטערת אם לרגע אתם מאמינים שאני חושבת (וכמוני, אני מניחה, גם מיכל גור) שיש רק דרך אחת טובה להשתעשע ולגמור.

    ההפך, תנו לי עוד, הפתיעו אותי, מצידי גם בקול תרועה רמה (זה סקסי כשזה בא מהבחור)
    רק לא מהרגע שאני נכנסת בדלת ובבקשה לא כאשר אני מנסה לישון.

    סקס טוב שיהיה לכם.

    • סטואי

      מיכל הפוקס הנאווה בבנות! :)))
      לא חשבתי לרגע שאת והקולגות שלך מחזיקות במודל חד ממדי של נגזרות העונג!
      אלא מאי האנרגיות שאתן משקיעות בנושא נורא משעשעות אותי.
      הכתבה שלך בנושא הנישואין בעיניי יש לה הרבה יותר ערך ציבורי- כן !,(ערך הוא השתגע!)
      כי מה אתן בעצם אם לא שופר , ולשופר שימושים רבים אחד מהם הוא לצעוק , אומנם בשקט לעומת המקור בבית הכנסת,
      אבל מישהו או יותר נכון מישהן מקשיבות ואפילו מנסות לעשות שיעורי בית. למרות שאני בטוח שהייתן מאד עולצות לומר שאפשר להשתמש בו כדילדו-אהה!
      בקיצור אני גומר לי כאן בלאט מקווה ששמעת..
      נ.ב- אין כמו נווה צדק יוחרב באזל!
      נ.ג אני בעדך 🙂

      • נוקו

        באתר הזה משופרים מה?
        כל פינה כאן מלאה בשופרים דה לה שמעטה. צריך להיות וונדר וומן להתעלם מהתופעה.
        ניצנים פרחו בארץ ושופרים בבננות?
        לפני שאני חירשית לגמרי- בבקשה להפסיק עם אנלוגית השופר. אני בחרדות עד ספטמבר- אחרי החגים, אמר לי הרופא הטוב, זה יעבור.
        שיהיה רק שקט וטוב בעולמנו (כולל את נוה צדק, בזל והטי אל וי- ללא הפלייה).

    • בוטן

      זה הכל? 50 דקות?
      על זה להתעמר בבחורה עם ריאות מפותחות?
      חשבתי שמדובר לפחות ביממות.

  26. רינת

    נו באמת …
    על מה אתם מדברים בכלל ?
    להיות בשקט ? זה מוציא לפחות 40% מהכיף . אני יודעת שאותי אישית הרבה יותר מרגש לעשות את זה קולני , פרוע , ועדיף אפילו עם כמה שיותר גסויות באמצע . כי ככה זה , סקס בחלקו הגדול הוא תפקידו של המוח , וברגע שלא נונים לו כלים – הגוף לבד לא יכול לשאת ב"עומס" בצורה אופטימלית .
    אני לא מדברת על צרחות שינפצו לכם את השמשות של הרכב מלמטה , אבל לדעתי שני בני הזוג מתרגשים ונדלקים הרבה יותר אם באמצע האקשן נפלטות להן אנחות / צרחות קטנות ולא מזיקות . גברים – אל תכחישו , זה רק תופח לכם על האגו . נשים – יש לכן דרך טובה יותר לזייף ? (והרי כולנו מזייפות , בואו נודה בזה …) .
    בקיצור – לא מסכימה ! (:

    • מולטי אורגזמה

      לא מותק, לא כולנו מזייפות. פשוט לא. יש נשים שנהנות מאורגזמות אמיתיות. ואם לפעמים הן לא גומרות, אז הן לא גומרות. לא נורא.

      את באמת חושבת שכ-ו-ל-ן מזייפות?! אוי ואבוי.

  27. מירי

    לכל מען דבעי
    לאחר קריאת הכתבה אתמול, מהרתי להתקשר לאקס שלי כדי לבדוק את העניין.
    האם אכן אי אפשר להתענג מאורגזמה אלוהית כאשר מפיקים מהפה (שאפשר פיזית כמובן!) קולות נעימים, שאף מגבירים את חמימות האוירה.
    התוצאות גבירותי אינן כמצופה: בלי להתנשאות יתר על המידה אעיד עדות טריה שאפשר גם אפשר. לא מדובר באגדה! אפשר לצעוק, ליילל ואף לשיר, מה עוד שזה מדליק את רוב הזכרים בימנו (רדודים משהו). בקיצור- מיכל ומיכל, כדי שתבדקו מה לא בסדר איתכן.
    דרך אגב לאקס יש דעה מוצקה לגבי בעייתכן ואף פיתרון אך עדיף שאסיים כאן.
    בהצלחות

    • בוטן

      אל פורום הבננות ה"שיטחיות".
      ככה זה.
      הזוטות של החיים ממכרים…

      ובבקשה, ספרי ואל תחסכי מאיתנו את דעתן המוצקה של בחורים

      איחולים

  28. הרעש בערבי הנחל

    בייבס,
    תצעקו, תצעקו כמה שיותר…
    וגם אני אצעק :" אוי אמא! אוי אמא שלי! אם רק היית יכולה לראות אותי…"
    והקרדיט לאמיר קוסטוריצה :)))

  29. daydreamer

    טוב
    אני לא מבינה מה ההכללות האלו ואם הן אומרות משהו
    תמיד חשבתי שאני אהיה מאלו השקטות שלא משמיעות אנחה אחת ואם כן אז בזיוף אבל ברגע שמישהו/משהו נכנס זה פשוט קורה והקולות יוצאים בלי חשבון
    וכן אני מפריעה – להורים /לאחים /לשכנים וכן לפעמים מנסה להוריד את עוצמת הקול אבל לשמחתי ולצערי כל הסביבה הסקס כל כך טוב שאני לא מצליחה לשתוק או להוריד את האוקטבות
    אז מה זה אומר עליי?
    אני מזייפת? – חבל שתחשבו ככה הרי אני נהנית
    אני מגזימה? – אולי אבל זה בא בטבעיות
    אני לא מתחשבת? נכון אבל זה מה יש
    אני בחורה שווה בגלל שאני מגיבה ווקלית? – מה הקשר בין זה לבין להיות "שווה"?
    אני בחורה רעה בגלל הקולות? רק כשאני רוצה
    בכל אופן המאמר הזה מבלבל
    זה בא לי טבעית ולפי המאמר זה לא בסדר או לא הגיוני
    מיכל – מי את שתגידי שזה זיוף?
    אולי רק אצלך
    באמת חבל

  30. אלמוני

    yodliuyodliyodlehihoo!!!
    OOOhhhh!!!
    Yess!!!
    no, no,no

    I gave my boyfriend my note book (the book wih of the note of all of my sounds) He can choose whetever he likes

    Since he is a musician I do not need actually make them he can read it and I can go to sleep.

  31. זוראג

    חברות,
    אני לא יודע עם מי אתן מסתובבות, אבל קשה להגיד שאתן גומרות.
    יש כל מיני סוגי צרחות, גניחות, אנחות, לחישות והתכווצויות אורגזמה, אבל השקט מעיד על בעיה: או לא גומרת, או מאופקת. הלא גומרות משמע אתה לא מספיק טוב או שהן חסרות תקווה, המאופקות משמע הן אוננו יותר מדי בבית של ההורים, ועשו את זה בשקט, או שאולי הן "מנומסות" מדי, ומשום כך לא גונחות, וכתוצאה גם לא גומרות.
    אני, אישית, משמיע קולות בהמיים.
    למדתי לשחרר את זה אחרי שנים של שקט תעשייתי (אוננות בבית הורים).
    גם אליכן המיכליות זה יגיע.
    זה רק עניין של זמן וניסיון.
    ועוד דבר: בתיסכולי כי רב, כאשר אני נתקל בלא-גונחת, אני פונה ישר לשביל האנאלי. לפחות אז אפשר לשמוע משהו, אפילו אם אלה קללות סוערות או גניחות של כאב.

  32. אגון בון-טון

    נהניתי מכל מילה, היו תגובות שגרמו לי לצחוק בקול רם, תודה.
    על כל פנים בזמן הקרוב אני הולך לנסות כמה המלצות.
    ערב שבת, שעה 22:30 , יאללה לכו תזדיינו ותהנו.
    ושוב תודה ששיתפתם.

  33. ברנדון וולש

    אתם חושבות שבאמת אכפת לי אם גמרתן או לא?

    מי שלא צרחו עליו כאילו הוא שוחט תרנגולת שניה לפני שהוא גמר – לא באמת נהנה עם אשה לעולם.

    אכפת למישהו מה האמת?

  34. אני בעד לצעוק בעיקר כשגומרים למה להינות בשקט ? צריך לבטא את זה איכשהוא …. אבל אם יש משהו יותר טוב מצעקות זה לדבר בזמן סקס … איך וכמה חזק.
    ולהשתחרר ולתת חופש לדימיון….

  35. דונה

    אישית, אני בתור אחת שגונחת בקול רם למדי (ולא כל-כך שולטת על זה)רוצה לומר שאני פשוט נורא מתחרמנת מלשמוע את עצמי.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *