איך לא לעצבן לנו את הדגדגן

מטרתו של המאמר (מאמר?) היא להביא לידיעתכם, הגברים, מה אנחנו חושבות, מה אנחנו רוצות ומה אסור לכם בשום אופן לעשות לנו. באמת שהכוונה היא לימודית. זו אמורה להיות שיחת הבהרה, לא יותר

שלום לכולם,
אמנם אני עדיין לא מתה, אבל כשיומולדת 29 מתקרב רק טיפשה לא תתכונן. והרי לפניכם המאמר ששינה את חיי: ממתרפסת עבור טיפים ומגישה מפיות מבעוד מועד למתרפסת בשביל 500 שקל ומגישה טורים. התקדמתי בחיים.

1. הקדמה:

מאמר זה הוא בחלקו אינפורמטיבי ובחלקו מכתב נאצה, ועל כך אני מצטערת מראש. אך כגודל הצער כך גדולים גם הכעס, הבאסה והתדהמה על בורותם וחוסר רגישותם של כל גבר וגבר באשר הם, ללא הבדלי דת, גזע ומין.
ערלים, נימולים, שעירים, חלקים, אשכנזים בכיינים, ערסים קשוחים, יפים, מכוערים, עניים, עשירים, כאלה שמפליצים ליד בנות זוגם וכאלה שלא, פמיניסטים, שובניסטים, טיפשים, אינטיליגנטים, כולם.
כל הגברים, כולם, דורשים מנשותיהם להגיע עם מינימום ידע מהבית באומנות המציצה, אנחות וגניחות נעימות לאוזן ומרוממות אגו ולפחות זיון ליומיים מבלי שידרשו מעצמם אפילו את המינימום הזה, מבלי שאפילו יטרחו לשאול מה לעשות חס ושלום.
חוסר הביטחון הגברי בנושא הביצועים המיניים שלהם כל-כך גבוה שלפעמים באמת עדיף לנו לזייף אורגזמות ורק שלא יעלבו לנו חלילה וילכו לזיין מישהי אחרת שתזייף להם במקומנו.
מטרתו של מאמר (מאמר?) היא להביא לידיעתכם, הגברים, מה אנחנו חושבות, מה אנחנו רוצות ומה אסור לכם בשום אופן לעשות לנו. באמת שהכוונה היא לימודית. זו אמורה להיות שיחת הבהרה, לא יותר. זה לא שאתם לא מזיינים מעולה. באמת.

2. חשיבותו של הרגש אצל האישה
(בניגוד/בשונה לחשיבותו אצל הגבר)

בואו נתחיל מהעובדה (המדאיבה אמנם) האקסיומטית:
המבנה הנפשי הרגשי של האישה שונה בתכלית השינוי מזה של הגבר. זה דבר שצריך להבין ולדעת כאשר ניגשים לזוגיות – בין אם היא מוגבלת לסקס ובין אם היא פולשת לתוך אזור הדמדומים המפחיד שכולל ארוחת בוקר, לינה או מחויבות ודאגה הדדית ישמרנו השם.
נתמקד בסקס, שהרי זהו העניין שלשמו התכנסנו כאן כולנו, ונקדים באמירה שעליה מתבססת כל התיאוריה הזו:
ותכתבו את זה בגדול על הקיר של השירותים (איפה שאתם מקבלים את כל ההארות שלכם):

אשה תמיד מתאהבת בגבר שמזיין אותה

לפעמים פחות ולפעמים יותר, אבל תמיד מתאהבת. ההסבר הפשוט הוא ההסבר הפיזי. לא נלאה אתכם ברוחניות.
מבחינה ביולוגית, כאשר גבר חודר לתוך גופה של האישה, הוא הופך לחלק ממנה – כאשר הוא שופך את זרעו בתוכה, על אחת כמה וכמה. שלא כמו אצלכם הגברים שאצלכם האקט של החדירה נשאר חיצוני.
אם זה היה ההפך, האישה הייתה חודרת אליכם לתוך הגוף הייתם מבינים את ההרגשה. נסו לדמיין את בת הזוג שלכם כשהיא חמושה בזין והיא נכנסת לכם לתחת. דמיינתם? רק לדמיין את זה מעביר בכם צמרמורת של חרדה.
אז שתדעו לכם שזין זה דבר נורא מפחיד, והחדירה היא אירוע טראומטי מאוד. אמנם נעים, אבל אלים ומפחיד מצד שני.
לכן באופן שאולי נראה לכם פרדוקסאלי, כאשר אתם חודרים לתוך מישהי, היא הופכת להיות שלכם. אולי באופן תת-מודע, מבחינתה, אבל הרגשות שנלווים לתחושת הכיבוש הם רגשות חזקים שלא ניתן בשום אופן להתעלם מהם.
נשים בעידן הפמיניסטי שלנו מנסות בכל כוחן להיות הכובשות ולא הנכבשות, כאילו שכאן מתחילות הבעיות שלהן, ולעולם לא יצליחו, כי זוהי דרכו של עולם.
אתם הכובשים ואנחנו הנכבשות.
אין כאן עליונות או נחיתות, כוח או חולשה, יש כאן עובדה ביולוגית ואנרגטית פשוטה מאוד ובלתי ניתנת לשינוי או ערעור ואיתה נצטרך להתמודד.
גברים לא יכולים להפוך לנשים, לא על ידי כך שיתנו לגברים אחרים לזיין אותם בתחת, לא על ידי כך שפתאום יתחילו לבשל בבית, ולטפל בילדים ולבכות בכי רגיש בכל סרט של וולט דיסני.
בדיוק מאותן סיבות, ובדיוק באותה צורה, נשים לא יוכלו להפוך לגברים על ידי כך שלא יבכו לעולם, יהיו אסרטיביות, קרייריסטיות ויגדלו שערות מתחת לבית השחי.
לא שאני טוענת שחילופי תפקידים לא יתכנו, אלא ששינוי מהותי לא יוכל להתקיים.
נשים הן נשים וגברים הם גברים וכך זה יישאר תמיד. כל ניסיון להכחיש את המהות המינית שלנו ייגמר בבעיות הפנימיות שלנו.
אשה שטוענת שהיא רוצה זיון רק לשם הזיון –
מ ש ק ר ת ! ! !
לכן, נשים לא צריכות להתכחש לרגש שחדירה מעוררת בהן אלא לזרום איתו ולהרגיש אותו, וגברים לא צריכים לנצל את חולשותינו הטבעיות ולזיין אותנו סתם בלי לאהוב אותנו בחזרה, אפילו רק תוך כדי הזיון.
גבר שאוהב את האישה שהוא שוכב איתה, מעריץ אותה ואת גופה ונותן לה להרגיש את זה במידה המתאימה (לא להשתפך יותר מידי) מבטיח לעצמו הנאה הרבה יותר גדולה וסקס הרבה יותר שלם, ומונע את חוסר הנעימות שבידיעה שאשה אחת בוכה ומושפלת נשארה טבועה ברזומה שלו, כתם שהוא גם גול עצמי.
כבוד ואהדה הן מילות מפתח בין גבר לאישה גם אם הם שותפים למיטה בלבד. אשה לעולם לא תהיה ממורמרת ומושפלת אם תכבד אותה, תהנה אותה ותתענג עליה, אפילו אם תיפרד ממנה בנשיקת יד עוד באותו הערב עצמו. וזה כמובן בתנאי שהיית כל כולך איתה, התמסרת לה בהערצה הראויה לנושאת דגל האימהות והחיים בעולם הזה. אחר-כך תוכל ללכת ולא לשוב יותר לעולם. אדרבא, תותיר אחריך אשה מחייכת וסקסית שתשמח להיזכר בך בהנאה מלווה בפיק ברכיים עוד הרבה זמן אחר-כך.
אז גם אם היא "רק זיון" בשבילך, הייה נדיב בזמנך וביחסך החם כלפיה – הפגן רגש – לטובת שניכם ולטובת האנושות שכדאי לה שתמשיך להתבסס על שוביניזם בריא.

3. המשחק המוקדם

דברים הכרחיים בו:

אוירה סקסית.
"אוירה סקסית" – כביכול מושג אמורפי ומטושטש, אבל מושג שכולנו יודעים איך הוא מרגיש ומה הוא אומר. אז אוירה סקסית.
אם זה חושך ונרות, שיהיה חושך ונרות. אם זה עיסוי עם שמן – עיסוי עם שמן. אם זה יין, אם זה ג'וינט ואפילו מלמולי אהבה רגשניים.
לרוב הנשים אם לא לכולן מאוד קשה להרגיש חרמניות או להיות רטובות ומוכנות לחדירה בפחות מחצי שעה, (מה שבדרך כלל ממש לא מעניין אף אחד, רטובה, לא רטובה, מה זה משנה. הם דוחפים את הזין מתוך ההנחה המוצדקת שבסוף יהיה שם רטוב), אלא אם כן האווירה נבנית במשך כל היום – דבר חביב ביותר לכל הדעות. אין אישה שלא תתחרמן ממגעים אינטימיים באמצע מקום ציבורי, כמובן שחשוב סוג המגע ולא האיבר שנוגעים בו, או מאמירה כדוגמת "עומד לי רק מלהסתכל עליך, את הדבר הכי סקסי בעולם" או "אני כבר מת להגיע הביתה וללקק לך את החור של התחת, אהובתי בעלת עיני האזמרגד".
חשוב מאוד במקרה הזה לזכור שהמחוות הללו חייבות לבוא מעומק הנשמה ואסור להן להיאמר בנימה צינית או היתולית, אחרת אין להן ערך סקסי.
אמירה מסוג זה, אם היא אמיתית, כמובן, יכולה להשאיר אותנו עם צמרמורות עונג לחצי שעה, וסביר להניח שגם נוותר לכם בכלל על המשחק המוקדם הקלאסי, ושלא כהרגלינו נסחב אתכם אל מאחורי איזה שיח ממש באותו הרגע (באופן כללי אנחנו מעדיפות לשכב על מיטה נוחה).
אז משחק מוקדם – כשמו כן הוא. הוא משחק, משחק שמטרתו האחת והיחידה היא לשכנע אותנו שאנחנו יפיפיות מדהימות וסקסיות ושאתה עומד למות הלילה אם לא תינתן לך הזכות הענקית לגעת בתחת האלוהי הזה מיד. ככל שהמשחק הזה יימשך יותר זמן, כך תקבל את האישה שלך יותר חרמנית. והחלק השני שלו – הוא מוקדם. ההווה אומר – לפני החדירה, וכמה שיותר מוקדם לפניה.
משחק מוקדם לא חייב להיות המסלול הקבוע מצפון לדרום (נשיקה בפה, נשיכה באוזן, מציצת הפטמה, יריקה בפופיק ולק בדגדגן, במקרה הטוב). משחק מוקדם יכול להיות ללא מגע מיני בכלל, הוא יכול להיות שכלי לחלוטין – העיקר שהאישה שאתכם תרגיש הכי סקסית בעולם.

אשה שלא מרגישה יפה וסקסית לא תהיה מגורה. ברור?

ברור, קיבינימט!!!

דברים מיותרים בו:
העברת ביקורת מכל סוג שהוא, הסחות דעת בצורת טלפונים, טלוויזיה או ביפרים, לא מעניין אותה כרגע מה עשית היום או מה תעשה מחר, שום נושא שלא קשור אליה, אמא שלך, פעילות המעיים שלך, נוירוזות למיניהן או סקירה של מצב הרפואי. היא רוצה שתזיין אותה ורק אותה.

4. המשגל (הוא ולא אחר)

תנוחות:
בניגוד לדעה הרווחת הגורסת שמרבה תנוחות הרי זה משובח, הרי זה סבבה, הרי הוא זיון מעולה, חד גדיא, חד גדיא אחד אלוהינו.
מצטערת, לא נכון. לא נכון בכלל.
אנחנו לא נערות גומי ולא לולייניות קרקס וזה מעצבן אותנו לאללה שהופכים אותנו מצד לצד, ממיסיונרית לשישים ותשע, לישיבה עליך, לשכיבה מתחתיך, לעמידה עם הפנים לקיר עם הידיים על אדן החלון.

זה לא כיף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

זה מביך!!!!!!!!!!!!!!

אנחנו לא נראות טוב בכלל כשאנחנו תלויות במהופך על המוט של הוילון על האמבטיה, ואי אפשר להתרכז ככה בכלום – ובשביל לגמור צריך להתרכז.

NEED I SAY MORE?

מספיקה תנוחה אחת פר משגל, עדיף שתהיה נוחה לכולם – וממילא היא לא אינדיקציה לטיב הסקס, או קיי? אז להירגע עם ההתעמלות.

5. אוננות, ירידות , שונות:

אם אתם רוצים לאונן לנו – מה טוב. אז ככה:

1. צפו בבנות זוגכן כאשר הן מאוננות, אם על הבטן או על הגב, חזק או בעדינות עם כמה אצבעות, תעשו רשימה או בקשו הדרכה למען השם.
אנחנו נשמח לעזור.
ובנות – עזבו אתכן מהאוננות הפוטוגנית של הסרטים הכחולים, בחייאת.

2. כאשר נוגעים בדגדגן הנשי, אף פעם לא חזק מדי, תמיד בעדינות וברגש, רצוי עם לחץ משתנה.

3. נא לא להיתקע במקום אחד יותר מדי זמן, אנחנו מאבדות את התחושה ככה. כנ"ל לגבי ליקוק הדגדגן. אם אפשר להתייחס אליו כמו אל כל איבר אחר – בעדינות ובאהבה. דמיינו לכם כאשר אתם יורדים לנו שזו נשיקה בפה, רומנטית, חושנית ומלאת אהבה ותשוקה. אם אתם מלקקים את בנות זוגכם ואתם מרגישים כמו שאתם מרגישים כאשר אתם מגרזים את האופנוע, עדיף שלא תעשו כלום ותתמקדו במה שאתם טובים בו – שחקו יותר כדורגל, עיבדו עוד שעה, קנו לנו מתנה ותנו לישון.

6. איסורים

– אסור לצבוט פטמות.

– אסור לנשוך דגדגנים או לגרום להם עגמת נפש בכל צורה שהיא.

– אסור להוציא את הזין בבת אחת כי זה מפחיד ויש לזה תופעות לוואי כמו למשל פליטות קולניות של אוויר, לכי תתנצלי על זה כל הזמן ותסבירי שזה אוויר מהכוס. חסכו לנו את זה בבקשה.

– לא להסס ולא לגעת חלש מדי. זה עושה אותנו חסרות מנוחה ומלאות ברגשי אשמה כאילו אנחנו שוכבות עם אחינו הקטן.

– לא לברר אם "גמרת" או "סיימת" באמצע הזיון.

– אם אפשר, לא לברר בכלל, או לחילופין לדעת לבד.

– לא לדחוף את הראש למטה כדי שנמצוץ. אנחנו נמצוץ לבד בזמננו החופשי.

– לא לדחוף אצבע עם ציפורן ארוכה לפי הטבעת.

7. משכב בהמה (או: שלא כדרך הטבע)

הרקטום או לחילופין, פי הטבעת, חור התחת.
זהו נושא שנוי במחלוקת, עיקר הדילמה מתמקדת בבעייתיות שבלדחוף משהו למקום שממנו יוצא בדרך כלל החרא.
מצד שני, אחרי שמתרגלים פעם או פעמיים, זיון בתחת יכול להיות נורא נעים, בייחוד עם מלקקים אותו בהערצה לפני כן וכמובן סכים אותו ואת האיבר הנדון בחומר שמנוני במיוחד (לא על בסיס נפט. וזלין זה מיתוס).
את החדירה הראשונית יש לבצע בעדינות מופתית תוך כדי כבישת היצר ומילוי הוראות האישה עד אשר יעבור הפחד הראשוני וייפרץ המחסום הפסיכולוגי. לעולם לא באגרסיביות, כי זו באמת טראומה.
אם בת הזוג מרגישה נוח לאונן תוך כדי, זה יכול להיות הדבר הכי נעים בעולם.
יש לציין שתחושת ההשפלה והבהמיות היא קריטית, ולכן חשוב להדגיש, שהגבר חייב להיות עדין ואוהב אלף מונים: למשל לא לקרוא לה "יא מזדיינת בתחת" חצי שעה אחרי, כמה שלא תישמע לעצמך שנון.

8. אחרי המשגל

מאחר וכבר סיכמנו בהצלחה שהחדירה לא משנה ממי ואיפה, היא עניין טראומטי, אחרי המשגל אנחנו מעדיפות חיבוק. אם אפשר לא מייד אחרי כי צריך לנשום ולנוח, אבל כמה דקות אחרי יהיה נחמד לקבל נשיקה, חבוק, אולי איזו מחמאה לסיום, משהו.
אם אתה ממש חמוד, תעשה קפה ותביא למיטה, ואם אתה הגבר הכי מדהים עלי אדמות, תקלף מנגו ותחתוך לקוביות, שאני לא אצטרך להתלכלך.
לעולם אל תברח מייד אחרי, יש לנו פחד נטישה, אל תירדם ישר אלא אם יש לך סיבה ממש טובה.

ותביא מגבת.

נשיקות, קארין ארד.

קארין ארד

גיל- 3, 28, ו- 90 לחילופין, מין- בררנית, צבע שיער- קורדרוי. כישורים- כישרון נבואי בזמן מחזור, קריאה בטארוט, מאסטר לרייקי, מסאז'ים, פוליגראף אנושי. שאיפות- להיות עשירה עד גועל נפש, להיות סופרת מצליחה מאוד, להיות זמרת גוספל שעושה סיבובי הופעות בעולם, לא למות, למצוא אהבת אמת.

תגובות

  1. הצמחוני השמייח

    אח אח אח

    איזה כיף לקרוא את זה שוב.
    פעם הראשונה קראתי את זה אצל חבר שקיבל את זה במשרד, הרבה לפני שזה הגיע לטל ברמן. הדבר היחיד שהיה לי להגיד היה "חבל שלא קראתי את זה כשהייתי בן 15 היה חוסר הרבה עוגמת נפש".
    מזל טוב קרין

    • זה אולי רק אני
      וזה אולי רק כי אני בן. אבל אני בשוק
      תמיד חשבתי שאתן רוצות את זה הכי חזק בעולם וזיון מהיר וחפוז כי אתן לא מתקרות עם בנים (עם כל הכבוד אנחנו אידיוטים חסרי רגש) ואוו, תודה רבה שינית את יחסי לגמרי.
      בשביל זה הקימו את בננות
      בשבילכן לרדת עלינו ובשבילנו להסכים לחלוטין או לחילופין לאמר לנו מה לעשות ומה לא ואנחנו כעם של אידיוטים נעשה מה שתאמרו
      🙂

    • זה מאמר מאוד מוצלח- חבל שלא קראתי את זה לפני הפעם הראשונה.
      עכשיו שאני בעל נסיון – זה מאמר גאוני. ונכון

    • אבי כהן

      ק רציתי לאגיד לך שאת באמת כותבת מדעים למדתי עמון ממך ארבה דברים שלו ידעתי
      אהבתי במיוחד את השנינות שלך אני בטוח שעוד נשמע עלייך .רק שתדעי שיש לך עוד מעריץ
      בברכה אבי כהן

      • יובל

        תשמעי מותק. כולי הערצה למה שאת כותבת, באמת. אבל כגבר דו-מיני שכבר מבצע מעבר כמעט שלם להומוסקסואל אני חייב להגיד לך שאולי את מרגישה תחושת בהמיות אחרי שמזיינים אותך בתחת. קחי בחשבון שיש אוכלוסיה שלמה שאצלה זה האקט הכי מדהים בעולם. הכי רך הכי ענוג (כן. כן. רך וענוג) ואנחנו לא מתביישים שזיינו אותנו בתחת כי אנחנו לפחות שלמים עם מה שאנחנו נהנים ממנו. ועוד דבר סתם להרחיב את אופקייך… גם הומואים מתאהבים בבחור שמזיין אותם. זה חוק וטאבו ואין יוצאים מהכלל. מסתבר שזה לא משנה כמו שחשבת גבר או אישה. כל אדם שחדירה לגופו היא אקט הסקס שלו והאהבה שלו מתאהב בזה שחודר לגופו, צר לי אבל למרות מה שנורמלי ומה שלא… אין לכן הנשים בעלות וקניין חוקיים על כך. מה שהכי מצחיק אותי שדווקא אני "ההומו" ידעתי כבר מזמן את כל הסודות שגילית כאן (ומסכים איתך) כך נהגתי בנשים תמיד כי ככה רציתי שינהגו בי. הייתה לי הצלחה גדולה בגלל זה. אז תשמעי לי… בסופו של דבר אתם צריכות זין של גבר אבל ראש של הומו. מזל טוב (יובל. 24 ת'א)

      • אלמוני

        אני מבין שהמורה בכתה א' הייתה חולה תקופה ארוכה.

      • ויוי

        אולי עכשיו למדת איך לרדת לבת, אבל נראה שלא ממש למדת לשון כשהיית בבית הספר.

      • יש לך שגיאות כתיב חמורות

    • שמעתי שאת ניראת די טוב (בלשון המעטה ) הייתי שמח לקבל ממך שיעור פרטי (תרתי משמע )
      כי יש שמועה שאומרת שבמעשי מבינים יותר מהר מבתאורטי קחי לתשומת ליבך
      ב… נתי

    • אלמוני

      אהבתי,אהבתי,אהבתי
      אין מה להגיד אני לא מפסיקה לחייך

    • קארין

      היי קרין:)
      המאמר שלך פשוט מדהים…ידיד שלי שלך לי אותו עכשיו ואני חייבת לציין שאת כותבת אותו בצורה מאוד מעניין וברורה….
      אני מקווה שגברים קוראים את המאמר ומבינים במה מדובר…הרי שתינו יודעות שקשה להם להבין אותנו…….
      כל הכבוד לך
      נהנתי מאוד לקרוא את המאמר…הוא פשוט מדהיםםםםםםםםםם!!!!!!

  2. ירון

    נאה דרשת. אכן דרוש משחק מקדים, ואכן דרוש לפרגן לאישה, לפנק, לענג, מילים יפות, אוירה מתאימה וכל מה שרק תבקשו או תעלו בדעתכן על מנת לתת לנו. שמעתן? לתת לנו! מה זה אומר לתת לנו? לעשות לנו טובה? לרחם עלינו?
    אנחנו מקבלים רשימת משימות מפה ועד הודעה חדשה על איך לענג אתכן ולגרום לכן להרגיש טוב ובסוף אתן נותנות לנו!
    כתבת קארין במאמרה:תן לה להרגיש טוב, תן לה להחליט מה נוח בשביל עצמה, תן לה ליקוק, תן לה משחק מקדים, תן לה מחמאות, תן לה נשיקה, תן לה חיבוק- אז מה אתן נותנות בעצם?
    לידיעתכן, גם אנו מביאים גוף למיטה- כזה או אחר, אבל גוף בשר ודם בדיוק כמו שלכן, פרט לכמה פרטים טכניים קלים.
    זיון טוב ואמיתי הוא כששני בני הזוג נותנים זה לזה. הנתינה אינה שמורה לכן הנשים. ישנם גברים שמרגישים בדיוק כמוכן את המבוכה, הבושה, הצורך במשחק מקדים, הצורך במציצה בלי שנצטרך לכון לכן את הראש או לרמוז לכן בתנועות קלות בעורף.
    כמה נשים אתן מכירות שימצצו לבן זוגן בלי שזה ירמוז או יבקש מהן?
    נכון שגם בין הגברים ישנם כאלה הסולדים מליקוק, אך בהרבה פחות.
    לסיכום: תפסיקו לספור מי עושה יותר ומי פחות. לזיון מגיעים מתוך רצון להנות, לתת, להזדיין עד אבדן החושים ולא כדי לעשות קופה.
    ותחשבו על זה

    • קלאצ'

      אתה חתיכת אדיוט, שוביניסט, שלא מבין כלום בנשים. לא הבנת יא אהבל! זה לא עניין הנתינה בכלל! זה עניין החדירה! זה מה שמפריע להן – וכדי שזה לא יפריע להן אתה צריך לתת להן תחושה של מלכות – שאתה שם בשביל לענג אותן בלבד. אני רוצה לראות אותך נותן לאיזה רוסי שעיר, ענק בשם איגור לזיין אותך בתחת (לא שאני טוען שכל הרוסים השעירים ששמם איגור מזדיינים בתחת חס וחלילה – רק לשם ה-ANALלוגיה) ואחרי חצי שעה שהוא גומר לא היית רוצה לפחות נשיקה? אז תעשה לי טובה ותסתום ת'פה ובכלל תגיד תודה שהן נותנות – או במקרה שלך לא נותנות לך לזיין את הכוס המתוק שלהן.

      • איגור

        מה כועב אחי ? החברה שלך בגדה בך איתי ?! או שזיינתי אותך בתחת ואיני זוכר ?! לך הביתה יא מתרפס !!! ותפסיק לזיין במוח !!!

      • יש לי חדשות עבורכן.

        מחקר חדש גילה הורמונים נשיים בבירה. נמצא כי גברים ששתו בירה הפכו ללא יציבים , דיברו שטויות ונהגו גרוע.

        • כמה שנון ומקסים.
          מי הוא קובי?
          גבר ממורמר שלעולם לא הצחיק אף אחד בילדותו אז מנסה את מזלו באינטרנט הגדול והמרתק?

          תשמור את הבדיחות למי שכן סובל אותך (בתקווה שישנו).

      • אלמוני

        אל תדאג לא תקבל פה זיון אז תרגע יא הומו ואל תשחק אותה יפה נפש!!!

      • יא טיפש. ירון איננו שוביניסט כלל. קרא שוב
        עם המון ריכוז את התגובה שלך אליו
        וראה מי השוביניסט מביניכם.

      • אביאל

        ממתי בדיוק "לזיין את הכוס המתוק שלהן" מבחינה ביולוגית הוא לא כל כך מתוק… אלה אם כן תעשה עבודת צ'ופה צ'ופס לפני… אגב אחרי שסוף סוף תפסיק לתקוע מאחורה, אולי גם תפסיק לזיין לי את מוח

      • פורטונה פרץ

        אני מוחה בתוקף ! בשם כל הרוסים-הם בכלל לא שעירים,ענקיים וגסים.להפך

        הם מאד מנומסים ותרבותיים (פותחים את הדלת לפני האשה)

        ודי כבר עם כל הגזענות המגעילה הזאת…עוד 10 שנים תלמד רוסית כשפה שניה פאנימאיש?

        אם מיטב הבנים מהעדה הנפלאה הזאת מתים פה-אז לזה הם טובים?

        ולתת להם קצת כבוד אי אפשר?

      • פורטונה פרץ

        מה יש לך אתה עם הגזענות המגעילה שלך?

        עוד מס' שנים תלמד רוסית כשפה שניה-פאנימאיש?

        למות בצבא הם מספיק טובים בשבילך אהה?

        אם היה אייקון של בננה היתי מציאה לך אותו בשמחה.

      • ורדית

        בסך הכל… והכוונה היא
        תתיחס אליה כלמלכה והיא תעשה ממך מלך….

        ורדית המלכה

        • מתן דוד הכהן

          צודקת במליליון אחוז

        • לורדית

          לורדית
          אותו דבר גם ההפך
          אין אחת שיודעת היום באמת להתייחס לגבר כמו שצריך ולתת לו את הכבוד הראוי
          רק אתן דורשות כבוד " תכבד אותה" "גבר צריך לכבד אישה"
          אבל זה לא קורה ההפך

    • ויטלי

      איתך אחי לאורך כל הדרך !!! למה אני צריך לצאת אם רגשות אשמה אחרי זיון ?! נהנת – סבבה ! לא נהנת – תשפרי !

      • אלמוני

        אני בן 17 ושילשום זיינתי את חברה שלי.
        היא כל הזמן רצתה רק לשחק לי בזין, ואני רציתי: זיון ומציצה,( כמו תמיד).
        אבל היא לא, אז הגיעה זמן שכבר כעב לי בזין מרוב המישחקים שלה, אז הרמתי אותה עלי וזיינתי אותה כמו שצריך.
        היא אמרה שהיה: 10 אז ארשתי לעצמי לאורידלה את הראש כדי שתימצוץ לי, והיא לכחה את זה בתור תקיפה מינית…….. " וזה עיצבן לי את הזין "

        • אלמוני

          אתה ממש מטומטם, על מי אתה עושה דאווינים? אני בטוחה שאתה לא בן 17 אין לך שום חברה, ואם אתה בן 17 אז אתה אינפנטיל, הסיפור שלך מופרך לחלוטין( אני מניחה שאתה אפילו לא יודע מה משמעות המילה מופרך) ויש לך שגיאות כתיב של ילד בכיתה א'. אז בבקשה אף אחד לא רוצה לשמוע את השטויות שלך, תשמור אותן לעצמך.

        • אנונימוס 2

          יא חתיכת דיסלקט,זיין אתה? זיין שכל יא טיפש, אם זה מה שאתה חושב וככה אתה מדבר על חברה שלך אז אני לא בטוח שיש לך הרבה מקום בחברה שלנו. ואם אתה גם לא יודע לכתוב בלי שגיאות כתיב אז עדיף שבאמת "תשתוק".(אם הבנת בכלל מה זה הגרשיים האלה).
          ואם אתה באמת גבר כמו שאתה מציג את עצמך אז תן לחברה שלך לקרוא את מה שכתבת(כמובן שתיצטרך להקריא לה את זה) ותגיד לה שאתה כתבת את זה ואז נראה איזה "גיבור אינטרנט" אתה…

          חתיכת אפס…

        • אוי, תעשה לי טובה…
          אתה? בן 17? חה! הצחקת אותי.
          יש לך שגיאות כתיב של בנאדם בכיתה ב' והצורת ביטוי שלך על הפנים.
          אני בטוחה שהסיפור הזה הוא פרי דמיונך הפרוע בלבד, ואני גם בטוחה שהיית מת לזיין
          אבל אף אחד לא מסתכלת לכיוון של דביל כמוך, אז אתה מקבל רק מהיד שלך.
          וככה אתה מדבר על החברה שלך? (נניח שיש לך)
          מה היא צעצוע? משחק? מינימום כבוד, אין לך? אתה יודע מה? אפילו מהיד שלך לא מגיע לך לקבל קצת תענוג.

          יומטוב שיהיה לך, טמבל.

          אגב, אם אתה לא יודע איך להשתמש בסימני פיסוק… אל תשתמש בהם!

      • אלמוני

        תמשיך עם הגישה הזו ותגיע רחוק. כל מה שנשאר זה לרחם על חברותיך לזיון, אם באמת יש כאלו

      • אלמוני

        לזיין אותה ואז היא תהיה רגעה וגם הדגדגן יבוא על סיפוקו

    • מסכים איתך על כל מילה רק חבל שחברה שלי שירה לא מיישמת,כולי תקווה שיכוא יום וזה אכן ייקרה

    • מסכים איתך בהחלט !!!

    • זה היה יפה

  3. מיצי השרלילה

    למה שלא תתפוגגי לך אל שנות התשעים המ-ש-ע-מ-מ-ו-ת של המאה הקודמת.
    עם בעיות הבנים/בנות שלך
    עם הנכות הרגשית שלך
    עם בעיות העיכול שלך (מתערבים שיש לך)
    so last century

    מזל שהן נגמרו, מזל!

    • מיצי מתוקה, תירצי או לא תירצי- קארין צודקת ב100%! תראי, אני יודעת מניסיוני האישה שהקטע על ההתאהבות בכל אחד שמזיין אותנו זה נכון ואפילו נכון מאוד! ואני בטוחה שגם לך זה קרה, ואם את באמת כזאת "שרלילה" אז כנראה שזה קרה לך הרבה יותר מפעם אחת. פעמיים או שלוש…!
      תכלס, כל המאמר הזה מאוד מאוד נכון!!!!!!!!
      גברים- תקראו וקחו לתשומת ליבכם!!!!!! השכילו קצת!!!!!!!!

      • לכול הבנות המגיבות ולקארין אחלה מאמר אבל את העובדות הללו רוב הגברים בעלי הניסיון יודעים בכל אופן אני ידעתי ואת רובן אני מייסם כי זה בא לי באופן טבעי אבל ישנם כמה עובדת
        שהן פשוט מקשות עלינו , הבנים את החוקים אנחנו אוהבים לקבוע וזה פוגע בנו שמנסים לשנות אותם אז בנות קחו לצומת לבכן , במיטה זה צריך להיות הדדי או שפשוט הזיון הוא לא זיון .

    • שרית ואורנית

      מיצי את לא סתם שרלילה את שרלילונת מזדיינת אוכלת חרא בתחת ,תמשיכי כך והעיקר תסתמי את הלוע שלך העסוק במציצות 24 על 7 וכדאי שתעברי איזושהי בדיקה שתוכיח שאין לך מחלות מין ושאת לא בעצם יצור עם שטרונגול שכותב את השטויות ששירבטת !
      קארין מותק, את דוברת הנשים הבינ"ל , הידד!@

  4. מאמר חמוד לאללה. כותרת מגניבה. הכי מגניבה אותי הכותרת… הרעיון שהדגדגן יכול גם להתעצבן, זה צעד גדול בדרך לאוטואמנציפציה מינית… מאמר טוב. טוב בהרבה מאלו שבאו אחריו:-)

  5. פעם אוהבת
    תמיד אוהבת!
    הוא כתוב היטב המאמר הזה
    ומצחיק אותי כאילו אני קוראת אותו בראשונה
    לא פלא שהוא הביא אותך עד לכאן
    כי הוא באמת טוב
    ואמרת מה שכולם חשבו אבל פחדו להגיד בקול רם
    כן ירבו

    • אוריאנה

      אני עם מאי.
      אז נהניתי לקרוא ועכשיו אותו דבר.
      ואגב, הייתי בטוחה שלא יגיבו. העובדה שכן הגיבו, ורבים, מוכיחה עד כמה המאמר הזה עדיין רלוונטי ומשעשע.

      אוריאנה

      • מוציא-לאור

        בימים אלה יצא לאור הספר תגובת הגבר,פרי עטו של הסטנאפיסט קובי אפלבוים ,ספר המהווה את התשובה הגברית למאמרה האלמוותי של קארין ארד.
        הספר דן בסוגיות שהועלו במאמרה של קארין,מנקודת ראותו של הזכר המצוי…
        להשיג בחנויות סטימצקי.

      • גל שורקי

        לגבי האינפורמטיביות ,בהחלט מאמר אינפורמטיבי ,ציניקל מעורר השראה ועושה חשק לפרסם הנ"ל בשלטי חוצות וזה בכדי :
        1. להאיר את עיני הגברים שלנו – אחת ולתמיד!!!
        תבינו, אתם לא מכירים אותנו כמו שאתם חושבים.
        2. להקטין את אחוזי הגרושים / גרושות בארצנו הקטנטונת.
        3. מצחיק ושנון.
        4. ובסוף… קחו את הבאסה בסבבה!!!

        המשך מעניין יותר יגיע בהמשך, אולי היום, אולי מחר, אולי שבוע הבא, אולי עוד חודש, אולי אני קרציה, אולי אני סתם משועממת , אולי אני סתם חרמנית !!!
        אבל מה שבטוח ש ה מ ש ך י ב ו א …!!!

  6. מישהי

    עדינות עדינות
    שנצעק את זה?
    שוב פעם עדינות

    • אברם המג"ד

      עדינות, עדינות ואחר כך תלכי לחברות ותגידי, זה שיצאתי איתו? טל-רון הפמיניסט?, הוא לא יודע לזיין, מה זה ניחנח – נראה לי אני חוזרת לאברם

      • תותי פרוטי

        "טל-רון הפמיניסט"… אברם, קרעת אותי מצחוק….

      • מישהי

        טיפיקלי לגברים הישראלים המיליטריאליסטים לחשוב שאגרסיביות וכוחניות = אחלה גבר, זיון טוב
        ועדינות = חרא במיטה. אברם המג"ד (עלק) היקר,
        חחחחחחחח. מצחיק נורא. לא חוזרת לאברם, וטל רון זה בכלל שם של אישה.

        • אברם המג"ד

          למה אגרסיביות ולמה כוחנות? אפשר להיות גברי בלי להיות אגרסיבי ובלי להיות כוחני. גברי. לא ניח נח, לא "גבר חדש שמתחבר לצד הנשי שלו".

          מה הקשר לאגרסיביות ולכוחנות, מה? איבדתם את השכל בטירונות בבה"ד 12 תגידו

          • מישהי

            עדינות כלפי בת הזוג שלך במיטה לדעתך, זה להתחבר לצד הנשי? ג'יזס. איך מוציא דברים מהקשרם. קצת שכל פליז, ואם אין תלווה מאיזו אישה.

            • אהבתי "תלווה מאיזו אישה"
              ואתן ממש לא ברורות, יש כאלו שאומרות שגבר צריך להיות עדין במיטה, ויש את האלו שרוצות גבר כוחני ואגרסיבי… אבל מה עדיף?? ?

              • מה ז"א מה עדיף?? ?? .
                כ"א מה שהיא אוהבת
                יש כאלה שבאמת היו רוצות כוח במיטה שלהם
                ויש כאלה שסבבה להן עם עדינות
                אז…..
                זה מאוד תלוי באישה שאיתך
                SORRY
                ואני מאמינה שיסכימו איתי!!!!!!!!

                • מסכים עם כול מילה שאמרת
                  מה קורה לגבר חסר נסיון שקורא את המאמר הזה ופוגש בחורה שאוהבת את זה קצת אחרת מהכותבת פה ?!
                  הוא יחשוב שהיא חריגה סוטה
                  לדעתי הגבר צריך לכבד את הרצון של הבחורה ולהיפך אם בעדינות ואם בכוח כול אחד והשגעון שלו ומה שמדליק אותו חזק יותר

              • מה שחשוב זה שאנחנו נשלוט במיטה כי אתם לא בדיוק יודעים לספק אותנו
                חוץ מזה אתה בטח עכשיו מחייך לעצמך ואומר וואלה צודקת אם אתם שולטים עלינו אנחנו רק מזייפות….. אז לכו תזדיינו גברים עם איברים קטנים שכמותכם לדבר אתם יודעים וחוץ מזה כלווום!!!!!!!!!!!

              • יש לי את הפתרון הכי טוב לשני הצדדים, מאחר וכל אחד (שהוא מעבר לגיל הטיפשעשרה) ופחות או יותר מגובש לגבי עצמו ולגבי העדפותיו/ה האישיות אזי למה שפשוט לא תשאלו את בן/בת זוג מה הוא/היא אוהבים ואיך ? זה נכון שתקשורת היא מאוד חשובה במערכות יחסים וגם אם זו סתם מערכת של יזיזות, דברו על זה לפני זה ואחרי זה גשו לעניינים ! חזק, מהר, לאט, באגרסיביות, בעדינות, בכוחניות או שאר משחקים למיניהם – פשוט תשאלו !

                Jazmin

        • גברים ישראלים נכבדים…

          אתם אולי הזזינים הכי פרועים…הכי חולים בראש…הכי בהמתיים…..והכי מוצלחים לכאורה….אבל אתם כולם נופלים בקטע שמדי פעם צריך להגיר בעובדות…אף אחד לא יודע את הכל….וגברים ישראלים מתייחסים לגוף נשי כאל שק איגרוף או בובה מתנפחת…גברים…כי ככה אמרולי לקרוא לכם….גברים ישראלים….תעשו טובה לעצמכם ותלמדו קצת…
          אלימות בסקס….במינון מבוקר ולפי אופי בת הזוג….אבל לקרוע לה את הצורה כי יש לה אחלה תחת ואחלה ציצים והזין עומד כמו אף פעם….אז סלחו לי גברים…..בני מיני….אתם פשוט עלובים ולא פלא שיש כאלה שנתקעים מחלבות בקיבוץ כי זה באמת מה שאתם צריכים….:)

    • <כבר לא> חד פעמית

      עדינות ? לו רציתי עדינות הייתי מזדיינת עם אישה. אני רוצה אותו עצבני, אגרסיבי, שיצעק, שיסער, שיסחוף אותי, שיגרום לי להזיע, שאמא שלי לא תכיר אותי אח"כ, שיקח אותי ל…שם. אח"כ עם הקפה, שיהיה עדין.

      • דורית

        אחחח כל מילה מיותרת.
        גם אני רוצה! ככה בדיוק!
        מה עדינות עכשיו? רוצה אקשן, שיפרקו לי את הצורה!
        שלא אוכל ללכת שבועיים ולא אוכל לשבת חודשיים..
        שיהיו עדינים עם הכלים במטבח.

        • היי את ממש מיוחמת אני יכול לעזור לך

        • בגלל בנות כמוך שמשדרות שהן רוצות להזדיין באגרסיביות וכ"ו, הרבה בנים קולטים את המסר הסמוי שבדברייך ( והלא נכון), שכל הבנות בעצם בסתר ליבן מפנטזות על אונס, זה כשאת מודיעה שאת רוצה ש"יפרקו לך את הצורה". וכמו שאת רואה, המציאות שלנו משקפת את זה "יופי". אז מספיק אם ההתלהבות והרצון להראות שאת "חיה" במיטה כי זו לא הדרך.

  7. קרין, קרין, קרין (או קארין קארין, קארין)
    נפלא, מתוק, משעשע, נכון ברובו וכיף לקרוא.
    איזה כיף לקרוא את זה שוב!

  8. אברם המג"ד

    זה המשפט הכי יפה בכתבה הזאת. "תחושהת ההשפלה והבהמיות היא קריטית" (בזיון בתחת) ודרושה הרחבה (לא של הרקטום אלא של המשפט הזה שדורש הבהרה – למה השפלה, למה בהמיות, מה כל כך קריטי, כו-לה זין בתחת)

    • צילי וגילי

      אולי, אברה'מלה המג"ד, אם תרגיש זין בתחת, עם הראש כלפי מטה ובלי יכולת להסתכל למי שמזיין אותך בעיניים או בכלל, תבין מה זה בהמיות והשפלה..

      אבל מה אנחנו מצפות בעצם מאיש צבא.. נו באמת… אתה בטח רק יודע להטריד מינית חיילות צעירות ולצעוק על החיילים שלך שתקרע להם תתחת… אתה רק יודע להשפיל, כנראה.

      • אברם המג"ד

        זהו, שלא הבנת כלום. אני לא משפיל אף חייל שלי ולא מטריד מינית אף חיילת (אללה יוסתור רק זה חסר לי, שיגידו שאברם המג"ד הוא קוקסינל שצריך לקחת בכוח את מה שבנות מתחננות לתת לו מרצונן)

        ואני לא משפיל אף אחת וזיון בתחת אין בו שום השפלה ושום בהמיות
        רק הנאה גדולה
        אני אוהב לתקוע מאחורה אבל אני לא רואה בזה שום דבר משפיל

        ואם הייתי אוהב לקבל זין בתחת הייתי מקבל זין בתחת אבל לא הייתי רואה בזה שום דבר רע

        עכשיו הבנת, טמבלית? גשי להסתדר בשלשות

        • צילי וגילי

          אל תגיד לנו , הבנו לבד.. א ת ה לא רואה בזה שומדבר משפיל. חמוד.

          מזכיר לנו את הבדיחה :
          גבר א: זיון בתחת זה מה-זה כיף
          גבר ב: אשתי אמרה שזה מכאיב
          גבר א: מה פתאום מכאיב? עשיתי את זה מאה פעם, אף פעם לא כאב לי

          • שובה של קרנינה

            לא צריך לעשות הכללות… כמו כל דבר אחר , גם זה נתון לפרשנות וכמו כל דבר אחר יכול לגרום הרגשות שונות לכל אחד ואחד…לא כל אחת תרגיש מושפלת באקט שכזה, ולא כל אחד יקבל הנאה מאקט שכזה…למה לעשות הכללות??
            תנו לנו ולעצמנו חופש בחירה…(בכל דבר, לא רק בסקס אנאלי…)

          • There has been a lot of discussion here about technique
            but to tell the truth – the way I Ido it
            it doesn't really matter

            I ask my partner to lie on her back
            then I start licking and sucking her toes
            while my fingers are crawling up her legs

            I keep on going my mouth sucking and licking her feet
            while my fingers move up

            when my tounge moves to the legs
            my fingers are on her inner thighs up and down

            then I slowing lick up and down her inner thighs
            while my hands are massing and tickling her ass

            as my mouth comes up to her ass
            my fingers go up her side and circle her tits

            next step is my tounge in between her ass cheeks and in her
            asshole
            while my fingers twirl her nipples

            Then I ask her to lie on her back and Ilie next to her and
            suck and lick her neck and shoulders
            as my mouth comes down to her tits I am moving around and my
            lips are around her nipples

            My mouth continuws down her side and by this time my cock
            is opposite her face

            so Iaske her to lie on her side and we each put our heads in
            between each others legs

            I lick her upper thighs and her ass all around her pussy
            and she does the same to my balls
            by this time we are both so hottt
            that we just go crazy eating each ohter
            or having a good doggie style fuck

            it is great
            for more options contact me at pilotmike2000@yahoo.com
            bye

          • לצילי וגילי!
            גדול, הבדיחה בול במקום ואני בטוחה שאברם המג"ד הוא בקושי טר"ש. ארבם – רציתי להגיד לך שנקודת הג'י של הגברים היא ברקטום, אז אולי כדאי שתתידד עם מלפפונים ושתתחיל להנות מותק!

        • סיימון אדביזי

          אין לקארין ארד על מה לכתוב יותר ?
          את לא מגלה את אמריקה וכבר נכתבו על הנושא אין ספור מאמרים.
          תתחילי לחדש כי רחוק ככה לא תגיעי

    • דורית

      לכל הבנות המתחסדות.. :
      זיון בתחת זה ה ד ב ר !
      תנו לי עוד!

  9. לילית-נסיכת האופל

    מישהו כבר תרגם את המאמר הזה לאנגלית, צרפתית, איטלקית וספרדית?
    בשביל שאפשר יהיה להפיץ אותו בין אלו שאנו חפצים בייקרם
    שהם רחמנא ליצלן דוברי שפות זרות?

    ולקארין- מזל טוב ליום ההולדת
    גיל 29 הוא בהחלט עמידה על סף המפתן של מסדרון המיניות הנשית המתפרצת
    אני מאחלת לך המון אורגזמות וים של אופוריות ואהבות ככל שליבך וגופך יכולים ורוצים להכיל.

  10. נותר כשהיה לראשונה – רדוד וגדוש בסטריאוטיפים לעוסים. כל הכבוד שמכלום שכזה הצלחת להרים עצמך משגרת מלצרות חסרת תוחלת, אך אין לזה קשר לטיב כתיבתך, אלא לביצה בתוכה את חיה ובה, מסתבר, אין צורך בכישרון או אמירה כדי להפוך לכותבת.

    • הצמחוני השמייח

      הרבה זמן לא היית עם מישהי, אה?
      ישר קולטים.

      • ישראלה

        היית?
        עם הזמן שאתה מבלה פה לא כל כך נראה לי…
        🙂

      • המפצח

        אתה לא זה שבתחילת התגובות הבהרת לנו איך בגיל 15 המניפסט היה עוזר לך?
        מה לא קלטת נשים עד הגיל הזה?

        הן כולן ככה, בעצם רק רוצות זיון טוב, אבל עוטפות את זה בהרבה תובנות רגשיות מעמיקות כמו ביטחון וחתונה…

        🙂

        תהנו חבר'ס

        • קרני

          וזה מה שאתה למדת? שאנחנו רוצות רק זיון טוב? או שאתה רק משכפל עוד כמה הגיגים חכמים שנאמרו על ידי גברים כמוך? כי זה שחוק לעייפה. תכניס לך לראש: יש כאלה שרוצות רק זיון טוב ויש כאלה שרוצות הרבה יותר. קשה לקלוט, אני יודעת. אבל תנסה.

  11. ענבל

    אני כבר ממש צופה תגובות נזעמות של גברים מתמרמרים למקרא הכתבה- אז גברים יקרים, זהו רק צד אחד של המטבע- המתיימר לשקף את תחושותיהן של חלק מן הנשים וזהו! זכותכם המלאה להציג את הצד השני של המטבע- שלכם וכיצד אתם מרגישים כאשר מעצבנים לכם את הזין או לחלופין משגעים לכם את השכל. אשמח לשמוע מה מעצבן אתכם במיטה.

    • אברם המג"ד

      לא יודע מה מעצבן את כל הגברים, כי אולי יש כאלה שאוהבים שדוחפים להם אצבע לתחת באמצע התקיעה ומחפשים את הערמונית, בשביל לעשות עיסוי לפרוסטטה – אבל אני אגיד מה מעצבן אותי במיטה

      1. בחורות שמוצצות חזק מדי
      2. בחורות שמוצצות חלש מדי
      3. בחורות שמוציאות את הזין מהפה כל שניה
      4. בחורות שלא בולעות
      5. בחורות שאומרות "לא, אני לא רוצה בתחת"
      6. בחורות שחושבות שהזין הוא ג'וי סטיק או ידית ההילוכים של הרנו מגאן החדשה שלהן
      7. בחורות שחושבות שנקודת הג'י שלך נמצאת ליד הערמונית ודוחפות לך אצבעות לרקטום בזמן שאתה עסוק בתקיעה
      8. בחורות שמגלחות את הכוס כי הן חושבות שכל הגברים סוטים פדופילים חובבי ילדות בנות שתים עשרה ולא לוקחות בחשבון שיש הרבה כמו אברם המג"ד שאוהבים כוס בריא ושעיר כמו שצריך
      9. בחורות שחושבות שפירסינג זה מה-זה-מגניב (והאמת? גם מיושן וגם די דוחה הפירסינג שלך בטבור או בכל מקום אחר)
      10. בחורות שלא שומרות על היגיינה ומצפות שתרד להן (אברם המג"ד מקפיד לשטוף טוב עם הרבה סבון ומים חמים את כל עיסקת החבילה, כולל הרקטום, לפני שהוא דוחף למישהי את הזין לתוך הגרון )

      • יפית הללי

        דחוף
        שמישהו ימצא או ששירלי תירח יוזמה
        למען השיוויון ולמען החזון
        הינה גם טקסט גברי שיצא כתגובה לטקסט המהולל של קארין ארד
        אז א י פ ה ה ו א

        ואברם המג"ד המשך נא
        כל יום לומדים משהו חדש
        What do you know

      • דורית

        איתך מה שבטוח לא משעמם לרגע..

      • טיזרית

        זה מוזר! זה שונה, זה גורם למעצורים פסיכולוגים. וכן זה קצת לא נתפס שדוחפים לנו זין מהמקום שאנחנו מחרבנות.
        ולגביי הבליעת זרע, כנ"ל- בלעת פעם זרע? כי זה לא הכי טעים בעולם. אז כל אחת והעדפותייה האישיות לי- כשאני אוהבת מישהו אין בעייה לבלוע יחד עם זה הטעם לא מרנין…

        אתה לא רוצה שנדחוך לך אצבעות לתחת אז אל תדחוף לנו לשם זין!

      • מג"דניק יקר, לגבי הסעיפים 1,2,3 אוקיי אני עוד יכולה להבין אבל מה הקשר לבחורות שלא בולעות ? מה זה משנה לך לאן הזרע שלך הולך אחרי שהוא יצא ? זה עושה לך משהו ? אתה מרגיש את זה זורם בגרונה של הבת זוג שלך ? זה עושה לך טוב לחשוב על זה ? הרי בלאו הכי אתה לא מרגיש את זה בשום צורה שהיא אז מה הקטע ? בליעה זו העדפה אישית של הבת אדם ואם היא לא תעשה את זה זה לא אומר שהמציצה לא היתה מספיק טובה אם היא לא תיגמר בבליעה. הבליעה זה לא מה שיהרוס את המציצה אם היתה טובה בלאו הכי. סעיף 5 זו גם העדפה אישית, כמו שגבר לא רוצה שיזיינו אותו בתחת למרות שיש נשים שנהנות מזה עם קצת מוצרי עזר הכל אפשרי לא ?
        סעיף 8 פשוט הפיל אותי על הריצפה עד עכשיו אני מחזיקה את הבטן (יכול להיות שזה גזים) נראה לי אתה אחד שלא יורד לאישה שעצם הירידה לאשה מגעילה אותך ואתה חושב שזה לא חלק מקיום יחסי מין בכללללל, עצם הגילוח בכלל לא קשור לפדופיליות אלא לאסטטיות, אם אי פעם ירדת לאישה (כמו שצריך ולא סתם לק על מנת לצאת ידי חובה) אזי היית יודע שזה סופר מעצבן כל השיערות האלה שנתקעות בגרון תוך כדי הירידה וגם מצידינו זה מאוד מרגיז לרדת לכם והשיערות נתקעות בגרון או בין השיניים כל הזמן. אני מכירה דווקא גברים שמגלחים לעצמם ולא כי הם פדופילים או משהו שקשור בזה אלא כי זה אסטטי והם חושבים על הבת זוג שלהם שיהיה לה נוח לרדת לו – וזה אחלה.

        Jazmin

        • אני יסביר לך למה התכוון המג"ד . כל ההנאה שלו היא להשפיל בנות. הוא לא יודע להנות מהמין עצמו וככל הנראה גם כשפעם בשנה מישהי יורדת לו הוא נהנה יותר מלהסתכל עליה ולא מהאקט עצמו. ולך מג"ד אני לא מנסה לעשות ממך צחוק אני פשוט עקבתי אחרי כל התגובות שלך וזו המסקנה שהסקתי . אם יש פה עוד שחושבים כמוני תוסיפו גל של תגובות לתגובה שלי כדי להוכיח למג"ד שזה הרושם של כולם.

        • בחיים צריך מזל למצוא אישה סקסית שאוהבת לגלח את המנוש ושילקקו לה בכייך.
          וגם שאובהת חיבוקים והרבה סקס.

        • בחיים צריך מזל למצוא אישה סקסית שאוהבת לגלח את המנוש ושילקקו לה בכייף.
          שאוהבת חיבוקים והרבה סקס.
          יגעתה מצאתה תאמין.

      • אביאל

        יצאתה צדיק

    • ניקיט

      מנסיון הכי מעצבן גברים:
      1. שלא יורדים להם כמובן מאליו.
      2. כשאת מתבעסת שהם רואים ערוץ האופנה (במקום להסתכל לך בעיניים/שדיים).
      3. כשאת מסרבת לצרף את החברה הכוסית שלך למיטה (או כל בחורה אחרת שהוא נדלק על התחת שלה).
      4. כשאת מתלוננת על הצלוליטוס בזמן המשחק המקדים.

      • אותנו הכי מבעס זה שאתן חושבות שאתן לא כוסיות דווקא באמצע הזיון.

      • ענבל

        אין לי בעיה עם טענותיך חוץ מעניין צירוף חברתי הכוסית למיטה-
        א. אני מספיק כוסית ב. מה היית אומר אם הייתי מציעה לצרף גם את חברך ההורס?

  12. קארין ארד

    תודה על האיחולים היפים, ולמקטרגים המשועממים צרי האופק והמוחין שכל מה שהם מסוגלים לעשות זה לקטרג ברשעות ובלי רלוונטיות- לכו תזדיינו. אני נהניתי.

    • מירב

      ראשית, מאלאנתלאפים מזל טוב!!! רק אור אושר אהבה וכסף (לא יזיק…) שנית, איפה את?? ככה עושים – נעלמים? את לא יודעת שיש אנשים בת"א (כמוני למשל) עם חרדת נטישה…? לא יפה. אז ספרי מתי קוראים אותך ואיפה!

    • מיצי השרלילה

      יאללה, יאללה בכיינית
      בטח את יושבת כל היום עם האצבע על העכבר בודקת מה כותבים לך
      המאמר הזה היה בערך השיא הספרותי שלך הלא כן?
      מתי זה היה לפני חמישים שנה בערך
      תזדקני בשקט (עוד שנה שלושים)
      אולי את יכולה כל שנה לפרסם אותו ולראות אם הוא עדיין רלוונטי (לחיים הפאתטיים שלך?)

      השרלילה כל כך משועממת
      שבא לה לבכות

      • אוריאנה

        כואב הלב עלייך.
        את לא מסוגלת להנות או לפרגן, להחמיא, לצחוק.

        את בטח מתכננת כל לילה איך לנסח הודעה בבננות.
        יש לך נכות-רגשית.
        באמת מסכנה.

      • צילי וגילי

        תרשו לנו להמר את כל כספנו חברי וחברותי שמיצי השרלילה היא חתול משועמם במיוחד שחושב שזה מצחיק להתחפש לפעמים סטייל דראג ולרדת על בחורות שכותבות משהו חמוד ואמיץ.

      • נדין

        יאללה יאללה יא בהמה
        תעזבי אותנו כבר בשקט
        ואל תכנסי לבדוק אם הגיבו לך
        נמאסת כאן על כולם

        הנהלה יקרה
        אני מציעה לחסום לה את הגישה לאתר
        ויפה שעה אחת קודם

      • אוקי. זה כבר ממש יותר מדי אפילו בשבילי, שבאמת לא חושבת שכדאי להוציא אנרגיה על להגיב על מה שכתבת במילה המסכמת ב ה מ ה!!!
        אז אחרי התגובה הראשונה שתקתי ועברתי הלאה באנחה, חושבת לעצמי – נו טוב, יש גם אנשים רעי – לב בעולמנו, וגם הם צריכים במה… אבל עכשיו אני תוהה. למה את כ"כ נבזית? אפילו אם את לא מסכימה עם שום דבר שנכתב פה (מה שמכניס אותך ישר לקבוצת מיעוט), מאיפה הרוע הצרוף הזה – לנגח מעל גלי הרשת מישהי שאני מניחה שבחיים האמיתיים לא ממש עשתה לך שום דבר רע בעצמה (או שמא אני טועה?).
        בקיצור, לכי לבלוע משהו מרגיע – כזה שיעביר ממך והלאה את ההרגשה שאת חייבת, פשוט חייבת לשתף את כל הקוראים בהברקות הממש לא – משהו שלך, שכל כולן מעידות, כפי שכבר סיכמנו לעיל – "אני בהמה בזויה ומשועממת" – משועממת, אגב, את לבד מעידה על עצמך.
        עזבי אותנו, לכי לנוח, תקראי ספר טוב, תעשני איזה משהו, תראי מישהו מקצועי (אני מכירה יופי של וטרינר…).
        די להיות רעה.
        שלום

      • מוצצת ונהנית

        ומה איתם ?
        מישהי חושבת על איך לגשת אליהם ?
        ללטף, למצוץ, להעריך במילים את גודלו ועוצמתו של האיבר המיני ביותר בעולם ?
        לומר "אחחחחחחח הזין הזה, רק תן לי למצוץ לך ואחרי זה תכניס לי אותו עמוק עמוק כמו שרק
        אתה יודע"
        "בא לי לשבת לך על הזין המדהים הזה"
        "תן לי ללקק לך את החור של התחת "
        ומה איתם ?
        אתן לא משתמשות במשפטים האלה ?

    • אוריאנה

      למה שרק הם יזדיינו?
      ומה אני, עז?

      אוריאנה

    • אברם המג"ד

      קארין את עשר, ע ש ר, ארד אבל שווה זהב ושהספר שלך אינשאללה יימכר במאות אלפי עותקים ויתורגם לשלושים שפות כמו ההוא, עמוס עוז

      בכל מקרה, אני אישית אסע לקניון שלנו בבאר שבע ואקנה את הספר שלך בסטימצקי

      בהצלחה. אחלה מאמר הבאת פה, ישן, ממוחזר אבל סבבה – גם את המציצה לא המציאו אתמול, ועדיין אפילו שזה דבר ישן לאללה, זה תמיד טוב מחדש בכל פעם

      • באר שבעית

        וואלה אברם, אני חייבת להגיד לך, אתה הולך ומשתבח, הולך ומשתבח עם השנים….

        • אברם המג"ד

          ורק שהפועל באר שבע תעלה ליגה ונרקוד כל הלילה בפורום (של באר שבע לא של בננות) ויבוא לציון גואל

          • להביסטית

            יאללה אברם מתי אתה מפרסם את המאמר הגברי. זה לא פר שרק אתם יוגעים מה אנחנו רוצות,אנחנו רוצות לדעת מה אתם רוצים/ לא רוצים גם!

    • קארינוש מזל טובבבבבבב
      מאמר אלמותי !!!, צחקתי כמו בפעם הראשונה מהנאה. במיוחד לאור העובדה שאני מנסה לשחזר את המאמר בזיכרוני מאז קראתיו בעיתון לראשונה ולפני שידעתי מי את בכלל (עד שראיתי תמונה).
      (התמונה אגב הייתה חלק מכתבה על ילדים למשפחות בהן בני זוג מלאומים שונים וזיווגים מרנינים).
      בלי שום קשר לניסיונות השיחזור הרי שהיישום בפועל הוא החשוב והמוכיח עצמו כל פעם מחדש,
      ולמרות שבשנה האחרונה אני לא בעניין (כנראה בעיקר באשמתי שלי) אני מחבק את משנתך בעוז.
      ערן

    • שלום לקארין!
      התוודעתי למאמרך לפני שנים מספר…לאחרונה גיליתי אתר זה ונוכחתי למצוא את המאמר הנפלא והכ"כ אמיתי הזה על החיים ועל בכלל…
      אני זוכרת שכתבת שני מאמרים ספציפיים- אחד מנקודת הגבר ושני מנקודת האשה
      מצאתי רק את נקודת מבט המין הנשי
      אבקש את המאמר השני (אם אפשר לאימייל עדיף), כמו כן היו כמה מאמרי תגובה סוערים במיוחד…אם הם בנמצא או שניתן להפנות אותי למקום/ אתר המתאים למצאם- אודה!
      כתיבתך שנונה ורהוטה..גורמת לי הנאה רבה ורגעי פרספקטיבה
      תודה לך

    • החתול-המעופף

      נהייתי רעב… יש למישהו כוס בפיתה?

  13. ענבלי

    איך התגעגעתי ! ! !
    קארין ארד, אבוי לך אם שוב תיעלמי לנו ככה. אני בטוחה שעם הזמן הצלחת לצבור עוד הרבה תובנות על המין הגברי ונשמח אם תמשיכי לחלוק אותן עמנו בצורה המשעשעת, האינטיליגנטית והכנה כל כך. המון מזל טוב ויומולדת שמח. בהמון אהבה.

    • קארין

      כן, שרלולה, אני נכנסת לבדוק תגובות. את פשוט קסם מהלך, את.
      ענבלי- כרגע אני בהפסקה מעיתונות כי אני כותבת ספר בהוצאת ידיעות מה שמאוד מקשה עלי ועל קרובי את החיים אבל מדי פעם עוד אפשר לקרוא פה ושם דברים, רק שמפחיד לפרסם אותם כאן כי רעי לב לא מתים רק מחליפים כינויים.

  14. ג' ו ל י ה

    ולהלן ההגדרה המחודשת למילה "מיחזור".

    די! די!
    ( "די" כבר אמרתי? )

    • שירלי

      "מיחזור" (עלק) יש בכל כלי התקשורת – שידורים חוזרים של תוכניות סרטים וכד'.

      את יכולה להסתכל על זה בתור מיחזור ואת יכולה להתסכל על זה בתור נוסטלגיה מתוקה. השאלה היא איזו גישה יש לך לחיים, וכאן לדעתי הבעיה.

      אני באופן אישי שמחתי לקרוא שוב את המאמר, נזכרתי בפעם הראשונה שחברה שלי אמרה לי "צ'מעי יש משהו ענק, חייבת חייבת להקריא לך" וככה ב – 2 בלילה היא הקריאה לי את כל המאמר דרך הטלפון.

      עדיף לקחת את החיים יותר באיזי.

      • ג' ו ל י ה

        שירלי יקרה,

        תודה לך על שהרגשת צורך להגדיר את הבעיה.

        קבלי תיקון – ה"מיחזור" היה מכוון לקארין, לא לך.
        מלבד זאת, המאמר של קארין לא שיכנע אותי בזמנו והיום הוא נראה עוד יותר רע בעיניי.

        ואם יש משהו שמעצבן לי את הדגדגן, זה הגישה של קארין.

        • שירלי

          אליי ולקארין זה היינו הך כשהיא מפרסמת באתר זה.

          במידה והמאמר לא שיכנע אותך בזמנו, יש בהחלט מקום לנהל דיון תרבותי ולהבין מה לא שיכנע אותך, עם איזו אמירה לא הזדהית (מה שמאוד לגיטימי). אבל תביני שקיים הבדל גדול בין תגובות מתלהמות לבין תגובות מנומקות.
          האחרונות יהלמו אותך יותר, חותמת לך.

          • ג' ו ל י ה

            בואי נתחיל מהכותרת – "איך לא לעצבן לנו את הדגדגן".

            הגישה הזו של "הבנים הם האויבים" היא *כבר* טעות.
            מעבר לזה, אני נאלצת, מחוסר זמן, לדחות את הדיון, תרבותי ובלתי מתלהם ככל שיהיה, להזדמנות אחרת.

            ודרך אגב, ההשתלחות של קארין במגיבים שלא-הזדהו-איתה-בצורה-לגיטימית היא – היא ההתלהמות לשמה (ציטוט: "לכו תזדיינו") וזוהי רק ההתחלה… לה… לה…

            • נדין

              למה את תמיד חייבת לקפוץ בראש? כולה מלמדת את הבנים איך לעשות לנו טוב

              • תגידי נדין, למה את חושבת שאנחנו לא יודעים לעשות לבנות טוב ? זה מוזר אבל אם אנחנו לא יודעים אז למה את עדיין פותחת רגליים ? זה שזיין אותך איזה ערס שמן ומגעיל שלא התקלח חודש ולא ניגב את התחת מאז החירבון האחרון לא אומר שאנחנו לא יודעים לעשות את זה . איך את יכולה להסביר לפי הטענה שלך את זה שלי ולעשרות חברים שלי ואני בטוח גם להמון אנשים אחרים יש בנות קבועות שמגיעות אלינו עד הבית למטרה אחת בלבד ואחר כך חוזרות הביתה ? בקיצור מה שאני מנסה להגיד זה שאת צריכה לחשוב פעמיים לפני שאת משחררת ביטוי כזה.

            • שירלי

              טעות חמורה – אם תקראי שוב את המאמר תביני שלבנים ישנו חלק מרכזי בחיינו, ועל כן מוגש להם מדריך…

              ו'ללכת להזדיין' בטוח יעזור כאן לכמה אנשים להירגע.

            • קארין ארד

              ג'וליה-
              אחד- לכו תזדיינו היה ממש נחמדות יחסית למה שמגיע לקשקושי הביצים שמסתובבים פה,
              שתיים- עדיין לא נימקת כלום, שלוש- אף אחד לא ביקש הזדהות ממך או מאף אחד אחר- רק ענייניות, אם אפשר.
              לכל שאר הרשעים-
              מאוד מעניין שלא עולה על דעתו של אף אחד מהמבקרים לבקר בצורה רלוונטית או לחילופין לזכור שיש כאן בן אדם שעלול להיעלב מאוד מהרפש שנזרק כאן בכמויות. מצטערת, לא בא לי יותר להיות פוליטיקלי קורקט כלפי חבורת אנונימים שהתחושה היחידה של חיוניות שמוכרת להם נשאבת מדריכה תמידית ומאסיבית על ראשיהם של אחרים כדי להרגיש גבוהים. זה פשוט מגעיל.
              ואם תרגעו שניה מהמאמצים להיות שנונים ותשימו את עצמכם בנעליים שלי או של כל כותב או יוצר אחר (יכולת לקיחת תפקיד זה נקרא בשפה מקצועית- וזה צורך רגישות) תבינו שמה שאתם עושים כאן הוא לא רק מעליב, חסר תכלית ודוחה אלא גם מרכיב את כל היסודות של איך שהעולם שלנו נראה- טריטוריאליסטי לשווא, מלא אלימות לשם אלימות ומאוכלס במליונים של אנשים נואשים, מפוחדים ומתוסכלים שפוגעים ללא שום סיבה- אולי זה נראה לכם הגזמה לקשר את זה ישירות לכל פרט שמוציא קצת חרא באינטרנט תחת שם בדוי, אבל תחשבו שאם כזאת כמות של חרא יוצאת נון סטופ בכל חור בעולם, ותראו לאיזה כמות של שנאה אנחנו מגיעים. שלום לא יהיה לנו בקרוב אם נמשיך ככה, זה בטוח. וזה לא קשור למאמר- ומעולם לא היה קשור.

              • בועז כהן

                ראשית יש לי חולשה לשם שלך, בעיקר מפני שהוא כתוב עם א' (קארין, ולא קרין) וסתם לשם המידע הטרוויאלי הבלתי-נחוץ – קארין הוא שמה של בתי הבכורה, נשמה טהורה שכמותה!

                שנית, אני חותם על כל מלה שלך, בנוגע להשלכת הרפש הוירטואלית. קצת ברור מדי ומשעמם מדי לנתח את הסיבות (קנאה, תיסכול, הפרעות אישיות, חוסר בטחון וסתם רוע טהור) שמובילות אנשים לכיסוח אינטנסיבי של טקסט – בסך הכל טקסט! – במקום להתמודד עם עיקריו (ואפילו לבקר חלקים ממנו זה לגיטימי)

                שלישית, ולסיכום, אני סולד מההתייחסות לגופה של הכותבת במקום התייחסות לגופם של הדברים.

                בועז כהן

                • קארין ארד

                  בועז-
                  תראה, אני אוהבת את המאמר הזה בלי להיכנס למונחים כבדים כמו "שיא ספרותי" ן"נכות רגשית" אני גם לוקחת בחשבון שיש אנשים שלא הסכימו איתו או לא חשבו שהוא מבדר או שלא אהבו את הפרצוף שלי סתם ככה, או שיש להם כרגע פטריה ואגינאלית מגרדת מאוד. זה לגמרי לגיטימי לקבל גם תגובות שליליות ואין תגובה שאני לא מוכנה להתייחס אליה (כמו שראית) אבל מה שמבעס אותי מאוד זה שהתגובות השליליות שהתייחסתי אליהן לא קשורות לא למאמר או למה שכתוב בתוכו וגם לא אלי אישית. משום מה יש לכמה אנשים צורך בדמויות דו מימדיות מפלסטיק, אנשים שהם מכירים אותם רק בשמם או מהופעות טלוויזיוניות שטחיות ומשתמשים בהם בתור נקודת התייחסות ותו לא ואין להם שום רצון להפוך את הדמויות האלו לתלת מימדיות.
                  מפריע לי שמתייחסים אלי ככה, זה חסר טעם, אבל כמו שאמרתי בחולשתי- שילכו להזדיין. אני מצליחה לעכל את זה בסופו של דבר. מצד שני יש גם המון אנשים שאהבו את המאמר חלקם גם לא מהסיבות הנכונות, וזה חבל אבל לפחות הם צחקו שזה גם משהו ומצד שלישי יש קומץ אנשים שהבינו בדיוק מאיפה זה נכתב ועל מה דיברתי והיו איתי באמת לכמה דקות וזה שווה לי הכל. אין אהבה כמו אהבה של מישהו שהבין אותך לגמרי- אפילו לשניה.
                  וגם מהדיון אני די נהנית.

              • מופתעת

                אמנם הבנתי שמאמרך מתסתובב לו ברשת כבר שנים אך היום נתקלתי בו בפעם הראשונה אהבתי אותו מאד תמיד חשבתי שאני די לבד במערכה ושרק אני מתאהבת בפרטנר המיני שלי אפילו אם זה רק לאותו לילה איזו הקלה לגלות שאני לא לבד
                בקשר לתנוחות נכון שאנחנו לא אוהבות להיות נערות גומי אבל כשיש סטוץ טוב שגם זורם טוב אני דווקא בעד לעשות יותר מתנוחה אחת
                דרך אגב אני עוד מחכה "לתגובת הנגד" של אברם המג"ד הייתי שמחה לדעת מה הם אוהבים אבל שמור על רגישות ופה נקי

  15. פעיל תנזים מהר גריזים

    כבר כשהמאמר המטופש הזה פורסם לראשונה הוא היה איזו מדרגה , ואני לא כותב מתוך כוונה תחילה קפיצת מדרגה , באותה שרשרת עלובה של ישראליות צעירות שמכניסות בכל חור את המילים "זין" "כוס" ו"זיון" ומרגישות איזה חופש (?) שניתן להשוות אותו לחופש שמרגישים ילדי גן שמגלים את עולם המלים הגסות , וכמוהם , הניסוחים העלובים והמשחקים האוראליים אנאלים המילולים הפרוורטים האלו מביעים אולי איזו תחילת תחילתו של מין מרד נעורים , אבל הם עדיין רחוקים מלהיות בחזקת בגרות כלשהי.

    הכל כבר נאמר על הקאת המילים שמצויה מעל לתגובה שלי (למעלה , בקצה) אז באמת אין לי מה לאמר ולהשאר ענייני , אבל לא מובן לי למה הנהלת האתר מוצאת לנכון לחפור בקבר ,להוציא ממנו גופה אכולת רקב ותולעים ולהציב אותה בכיכר העיר , מה גם שכשהיתה הגופה הנ"ל חיה היא לא היתה אטרקטיבית במיוחד.
    פשוט חבל.

    • תותי פרוטי

      ואיך מישהו שסיפר לנו שרק עכשיו גמר כתה י"ב (תינוק!) מעיז להתיימר לשפוט כמה בוגרות או לא בוגרות בחורות בנות כמעט שלושים? ינוקא, עוד דרך ארוכה לפניך. ועד אז, קצת ענווה לא תזיק לך.

      • פעיל תנזים מהר גריזים

        ני לא אכנס לאותה נימה קטנונית וקנטרנית שלך,
        אם אין לך תגובה עניינית , חסכי ממני,
        על כל פנים , יכולת השיפוט שלי טובה לא פחות משלך
        יש לא מעט אנשים בעולם הזה שיכולים רק לייחל לרבע מהאינטיליגנציה שלי
        ובכלל , ענווה לא מופיעה במילון שלי
        החלפתי אותה בעבור בוט קבוע בדיקסי

        מוות למדוכאים

        • פעיל יקר, מכיר את המשפט המעצבן "כשתגדל תבין" – הוא נכון!!! ויש דברים שלא קשורים לרמת אינטליגנציה (ומהיכרותי הוירטואלית איתך אני מתרשמת לטובה) אלא לניסיון חיים.
          דרך אגב, גם אני לא חסידה של המאמר הזה, אבל הוא כן מעלה בי חיוך – וזה שווה משהו.

    • קארין ארד

      אתה בתול!
      אז אני מבינה וסולחת.

    • ג'ולי

      למשל יש אותך: "פעיל גריזים מהר תנזים" ויש את "מיצי השרלילה"
      איזה שמות מחמיאים ונפלאים בחרתם לעצמכם!
      א. או שאתם שונאים את עצמיכם
      ב. או שאתם כועסים על עצמכם
      ג. אכולי תולעים
      ד. רקובים
      ה. מזדיינים יותר מדי ותמיד ללא רגש
      ו. מחרבנים מכל הפתחים בגוף – לכן כל החדירות לכל מקום הן היינו הך
      ז. אופס 'ז'
      ח. להגיד 'ז' זה חטא
      ט. הגננת הרביצה לכם ודחפה לכם אצבעות ואתם חושבים שרק לכם זה קרה
      י. הגננת לא ליקקה לכם את חור התחת לפני ולא אמרה מילות הערצה
      יא. רק אמרה למיצי שתמצוץ ואתה נורא נורא נורא הסמקת והתביישת
      יב. כי הגננת קראה לבולבולון שלך 'ז'
      ואז כנראה זרקו אותך מהצבא על בעיות נפיות או הטרדות מיניות, או שבכלל לא התגייסת כי אתה פזיפיסט
      בקיצור – זה כל כך קל ליפול אל התולעים חמודי, וזה קשה ב-ה-ר-ב-ה לכתוב מאמר מהבטן על עדינות ורגישות ולספוג אח"כ תגובות מחלשי אופי כמוך, שנכנעים לביקורת עצמית נוקבת מדי, לשנאה עצמית, לחוסר ביטחון, ומפרישים אותו על הסביבה בחוסר אחריות וטמטום.
      בקיצור – תחזור לקבר לשם דחפת את עצמך בעודך בחיים וקח איתך את מיצי השרלילה.

  16. צר לי אך יש כאלה שקוראים את זה פעם ראשונה
    מקסים
    לדעתי כל דבר צריך לשאת את המאמר בכיס , לשנן מידי פעם ולא יזיק בכלל אם גם יבצע
    אין מה לעשות זיון טוב זה לא רק אקט זו דרך חיים

  17. שייסע

    אני סוגד לך קארין, סוגד לך ומעריץ אותך, את מדהימה ומצחיקה…
    מעריץ סודי

  18. זוארץ

    שמתם לב שכל התגובות כאן מתחלקות ל"בעד" ו"נגד" ?!
    לא נמאס כבר מהמחנות המנוגדים – "אנחנו עם הכתבה או נגד הכתבה"…

    ד י י י י י י י י ! ! ! ! !

    מספיק גועל נפש יש במדינה הזאת, אז כדאי להשאיר אותו מחוץ לסיטואציה האינטימית הזו שנקראת "זיון"…
    בעצם, אם חושבים על זה, הביטוי הזה שגור כיום כתאור המעשים שלנו כלפי אלה שאנחנו לא אוהבים במיוחד, יותר מאשר המעשים שלנו עם אלה שאנחנו כן… ואולי זה מסביר למה יחסי-מין נתפסים כלפי חוץ כדבר מלוכלך…

    אז כן, אני אוהב לזיין ולהזדיין, אבל במיטה עם מישהי שכיף ונעים איתה – רק אז אני מוכן להשקיע…

    • שירלי

      יפה אמרת.

    • זוארץ היקר, זו לא הפעם הראשונה שאני שומעת מפי גבר שהוא אוהב לזיין ולהזדיין אבל משקיע רק עם מישהי שכיף ונעים איתה (יש כאלה שמנסחים אחרת אבל העיקרון אותו עקרון) אולי תואיל להסביר את עצמך לעומק מה זה בעיניך מישהי ששווה השקעה ומישהי שלא ? למרות שאני כבר יודעת את התשובה כי כולם פחות או יותר באותה דיעה אבל לא יזיק לשמוע שוב אולי תפתיע אותי ?!

      Jazmin

  19. ההיא שהלכה.

    בהיסטוריה ולתת לנו את התשובה הגברית. אני זוכרת שהוא היה כתוב נפלא ונתן קונטרה לראייה הנשית הצרה הזו, כן כן, אפשר להבין שגם אז לא מתתי עליו. מתברר שטעמים לא משתנים בסופו של דבר גם עם חלוף השנים. קורה.

  20. נסיכה טרויאנית

    קארין את מקסימה ומזל טוב!
    כל השליליים, תפרגנו קצת לא יזיק לכם…..
    כאשר הייתי בצבא ויצא המאמר כולם צחקו ונהנו וזו הייתה המטרה לגרום לאנשים לצחוק!
    אני מחכה לספר שייצא…

  21. karin -al tealvi
    acol mikinha

  22. קיבוצניק

    מנסיוני (הדל, יש לאמר…) כמה שלא תסגוד לבחורה, תעריץ אותה ותעשה כמיטב יכולתך לגרום לה להבין שכל רצונך הוא ללטף ולטעום כל קימור, שקע וקפל בגופה, ושהטעם שלה הוא משהו שנצרב בתודעתך ורודף את יומך עד שאתה מתענג עליו שוב.
    כמה שלא תתאמץ לשכנע אותה שהשילוב של המגע, הטעם והריח של גופה מעבירים אותך על דעתך (וזה בפירוש כך!).
    כמה שתתאר ותסביר את הייסורים של לילה בלעדיה…

    עדיין היא תתבייש מהאור, תרתע מלתמסר ללשונך החקרנית וככלל תמיד תנצור איזושהי מבוכה וחוסר שביעות רצון מגופה על טעמיו וניחוחו.

    אולי אני לא מצליח להעביר את עצמת התשוקה שאתן מעוררות, אולי אני פשוט לא פוגש את הבחורות הנכונות ואולי הבנות שיצא לי לפגוש פיתחו איזשהו חוסר אמון בסיסי במין הגברי ובמחמאותיו (אי אפשר, כמובן, להאשים אותן על כך).

    מה שאני בעצם מנסה להגיד (בסרבול מה…) הוא זה:
    תאמינו למחמאות, תרשו לעצמכן להרגיש נחשקות ותלמדו להתענג על ההערצה הגברית.

    כשגבר אומר לכן שאין דבר בעולם שהוא רוצה יותר מכן- לפעמים הוא מתכוון לזה.

    • יסמין

      אני חושבת שזוהי הנקודה בדיוק. יותר מדי נשים לא מרגישות בנוח עם הגוף שלהן ונשיותן.
      ברגע שתתחברו לעצמכן ותתנו לעצמכן להנות מכל חלק בגופכן, יוכל גם בן הזוג לענג אתכן ואותו.
      אין דבר מדליק יותר מאשה שמודעת לעצמה ויודעת מה היא רוצה במיטה ומחוצה לה. ויותר חשוב, לא מתביישת לדבר על כך.
      הלוואי וכל גבר היה מפנים את המאמר אך לצערי אני לא חושבת שזה אפשרי.
      דרך אגב, לבן הזוג חלק חשוב במתן ההרגשה הזו .
      נסו ותווכחו.

      • רוני

        הרי רוב המחמאות שגברים אומרים במצבים האלה נשלפות הישר מהזין שלהם. אני את המחמאות שלי מעדיפה לקבל בשלושה העתקים עם זר פרחים ולא ממש ברגע שהוא מנסה לפתוח את החזייה.

        • קיבוצניק

          רוני יקירתי!
          אני לא יכול להאשים אותך על חוסר האמון הבסיסי שלך.
          אני יכול רק להמליץ לך כן להאמין פעם ולהתמסר לחוויה.
          נשים בהסטוריה היוו השראה ליצירות הנשגבות ביותר, ולהבדיל, הייתה גם אחת שהשיקה אלף ספינות מלחמה.
          איך שלא תסתכלי על זה- נשים מוציאות מגברים את הקיצוניים שברגשות (לפעמים זה, כמובן, רע מאד).
          כל מה שאמרתי הוא שלפעמים גבר באמת רוצה אותך יותר מכל דבר אחר וזה ממש, אבל ממש לא משנה אם את חושבת שאת שמנה מדי או רזה מדי או גבוהה או נמוכה מדי.

          היופי הוא לדעתי בעובדה שכל אשה, ולא משנה עד כמה היא מרגישה "סתמית" או לא מושכת- בכל אשה יש את הפוטנציאל להיות אלה לגבר כלשהו.

          תני פעם למישהו לסגוד לך.

          • א. באיזה קיבוץ אתה גר?
            ב. בן כמה אתה?
            ג. מילים… כמה נוח ונעים לשפוך אותן בלי מחויבות… מכאן-
            ד. אני אלה. נקודה. פשוט לא כולם דתיים…

          • קיבוצניק היקר, יש משהו בדברייך קצת הרבה אפילו הייתי אומרת, כל מה שאמרת קשור לחוסר ההערכה העצמית של הבחורה עם עצמה ולכן לא משנה אם הגבר באמת ובתמים יסגוד את האדמה עליה היא דורכת ויגיד לה מילות אהבה מכאן ועד להודעה החדשה, זה לא ישנה לה במאומה והיא עדיין תרגיש לא נח וזה מאחר והיא לא מרגישה נח עם עצמה באופן כללי.
            חשוב שבנות כאלה יעבדו על עצמן מבחינה הרגשית ובקטע של המודעות העצמית . הערכה עצמית נובעת אך ורק מהבן אדם עצמו להבדיל מבטחון עצמי שזה נובע מהסביבה. כל פעם שאנו מקבלות מחמאות וכו'… האגו שלנו עולה באותו רגע אבל זה לא אומר שזה מעלה את ההערכה העצמית כי שוב הערכה עצמית זה דבר שנובע אך ורק מהבן אדם עצמו איך שהוא מרגיש עם עצמו בתוך קליפתו.

            מחמאות באות והולכות יש הרבה דברים שמעלים לנו קצת את האגו ואת המורל אבל זה רגעי וזה לא ימשך לעד אז חשוב להבדיל בין בטחון עצמי לבין הערכה עצמית נחותה.

            לי באופן אישי יש חברה כזאת שלא משנה כמה מחמאות ומילות אהבה ירעיפו עליה היא עדיין לא תרגיש נח עם עצמה או עם גופה או עם הבן זוג, והמוזר הוא שהיא פצצה ! מוזר לא ?

            Jazmin

        • קיבוצניק

          רוני (ואני מתנצל על הניג'וס)
          לא ניסיתי אף פעם לשלוף מחמאה מהזין אבל זה נשמע לי כמו ארוע די טראומטי וכאוב.
          (הוא מהנהן בהסכמה).

        • רוני

          זה נהיה מוגזם.
          הנה עליתי באוב, ואני מבקשת, רוני זאת אני, זה מבלבל נורא כשיש עוד רוני, למה לא תוסיפי לך סימן זיהוי, את יכולה להיו ה-רוני, או רוני המצויינת, או כל דבר אחר שלא יגרום לאנשים להתקשר פה באמצע הלילה בטענה שאם אני כותבת בפורום אני כנראה ערה.
          טוב? בסדר? מסכימה?
          תודה רבה

    • לקיבוצניק:
      הכרתי פעם גבר שדיבר בדיוק כמוך, אך הוא בכלל לא היה קיבוצניק…
      בכל אופן, אתה צודק. אני, כאשה, לא מרגישה "טוב" עם הגוף שלי, על אף המחמאות וכו'. אולי עם הזמן..ועם כתבות מעודדות שאולי קארין תסכים לכתוב (הכתיבה שלה נהדרת, דרך אגב, משעשעת וגם מענינת) אולי פעם אהיה יותר רגועה עם מה שיש לי (ומה שאין..)

    • לקיבוצניק

      וואו … הייתי רוצה הערצה דומה לזאת היוצא מפיך …

      חימם את ליבי ואת ….. (:

  23. ג'ולין

    הנקודה שהפריעה לי במאמר כבר אז היתה הנטיה לקחת העדפות אישיות ולהציג אותן כתורה מסיני, כללי עשה ועל תעשה שאמורים להיות מתאימים לכל הנשים.

    למה לא לצבוט פטמות למשל, אם יש כאלה שנהנות מזה?

    • קארין ארד

      ג'ולין, ג'ולין,ג'ולין- ג'ולייייין
      זו לא הכוונה- להציג את ההעדפות שלי כתורה מסיני. אבל לעומת זאת, למרות שבהחלט יש בחורות שנהנות מטיפול אגרסיבי בפטמות, אני חושבת שהן לא רבות וגם שזה קורה להם בזמנים ספציפיים בחודש- יותר מדויק- במחזור. ועוד דבר- כתבתי את המאמר הזה שנה וחצי לפני שהוא התפרסם באינטרנט (כלומר בגיל 24 ) בשביל להצחיק את חבר שלי ובאותו זמן גם להגיד לו כמה דברים- הטון יצא קצת מוגזם כי נסחפתי (ישבתי על הספה וכתבתי על בלוק צהוב והצחקתי את עצמי כמו מפגרת- הכי נהניתי בעולם) כך שאל תתייחסי לזה כאל מאמר מדעי. זה אישי, ובמקרה זה קולע להרבה מיטות כי אנחנו בני האדם סה"כ דומים בבסיס. תתייחסי לזה כמו שזה- נאום הסיום האישי והקצת כועס של בחורה שחוותה הרבה תסכול תקשורתי ומיני עם בני הזוג שלה ורוצה פעם אחת ולמיד להגיד להם את זה והיא כתבה "אנחנו" כי ככה הרבה פחות מחייב ומביך מאשר "אני" כשנאמרים דברים כמו "בחייאת, אם תרד לי יותר משלוש שניות זה יכול לשפר את חיי המין שלנו להפליא". זהו, זה מאוד פשוט, את רואה? הכל מחולשה אנושית פשוטה ובריאה.

  24. נפלא !!! מסמך מרתק וכל כך נכון , בבקשה להפיץ בין כל הגברים ידע אף פעם לא מזיק
    ומזל טוב לך קארין יום הולדת שמח
    :-))))

  25. ונוס

    פשוט תודה! היה ממש כייף לקרוא. והמון, המון מזל טוב!

  26. ישוע הנצרתי

    אני חייב לספר לכם שהמאמר הזה שינה את חיי.
    באמת יישמתי שם חלק מהדברים על מריה מגדלינה. וזה עבד.
    באמא שלי (הקדושה).

    מאז היא מאוהבת בי… 🙂

  27. יפית הללי

    חברה נשואה ומעט משועממת הביאה לי את המאמר לעבודה. הטלפונים לא הפסיקו לצלצל כשהייתי שרועה בקריאת המאמר הזה. כל מי שאינו מסכים לכתוב בו כדי שיבחן עמוק לתוך ליבו ומכנסיים היכן נעוצות הסיבות לנגטיביות שמעורר בו מאמר זה.
    מה, עד כדי כך הוא נכון ואמיתי, רלבנטי עד כאב (ביצים או ביוץ)?
    אגב, מייד אחרי שסיימתי לקרוא את המאמר צילמתי אותו במילון עותקים והפצתי לכל חבריי וחברותיי באשר הם. פיקססתי אותו לחבריי בחו"ל. צירפתי אותו לברכות יום ההולדת. השלב הבא היה לבקש מנאט"ו את רשימת התפוצה שלהם אבל זה קרה כבר מאליו.
    אני דבר אחד למדתי, ועל כן אני מודה לך קארין היקרה. את רוצה משהו-תגידי. פשוט ורצוי שתחייכי גם ולא תתקיפי, כמו שאת עושה במאמרך. מאז ועד היום, כל חברה שמעזה לבכות לי הוא לא יורד לי, הוא לא נוגע במקומות הנכונים אני אומרת לה בחזרה: סו וואט, תגידי לו, תדברי איתו ואם הוא סתם זיון, אז מוב אובר.
    וככה צריך להתייחס לזה.
    כל פולמוס אחר מיותר.
    ולכל המקטרגים, תהיו גברים/תהיו נשים ותזדהו, כי אחרת איך תשכנעו אותנו שיש מישהו שעומד מאחורי דבריכם?

  28. רינת

    מגניב ומטריף ואני כבר מדפיסה את זה ומוסרת לבעלי, הייתי רק מוסיפה לגבי צביטת הפיטמות גם שלא כדאי לנשוך אותן

  29. אני קולטת שהתפתחה כאן חונטה עצבנית
    ויש כאן גיבושון סטייל השומר הצעיר
    ומזיז לי את החור של ה…..אם תשרפו אותי למוות ותסכלו אותי בכיכר העיר
    אבל תרבות הכפות שלכם מתחת לכול ביקורת.
    קארין כתבה מאמר שחצי מהמידנה דיברה עליו בזמנו
    והפעימות מונה של בזק סלקום ופלאפון הרקיעו שחקים באותה תקופה
    בשיחות טלפון מרעישות של
    "בוא אני אקריא לך משהו שהתפרסם"…..
    אני זוכרת שישבנו בערב בנות והקראנו את זה ונהננו מכל מילה
    וקארין החליטה להעלות את זה לכאן
    ואתם עושים בה לינצ'
    חופשי תכתבו מה שאתם חושבים
    אבל תקראו אחורה
    ותראו כמה אבל כמה נמוך ירדתם
    וקארין אמרה את זה הכי יפה
    כל אחד כאן מנסה להיות יותר שנון מהשני…..
    אם זה נותן נקודות זכות איפשהו
    ספרו לי אולי אני אבין
    יש דבר שנקרא כבוד או יחסי אנוש אם תרצו
    (ועכשיו אני אקח את תפקיד חנונת המאה)
    אבל מה לעשות אני עוד מאמינה בערכים ישנים
    ובגלל שאני גם מאמינה בחופש הדיבור
    אני מאמינה שיש לו גם גבול
    ועברתם אותו!
    ואני בטוחה שלקארין יש עולם ומלואו בחוץ שם…
    והיא לא חיה על התגבות שלכם
    אבל פירגון עוד לא עשה רע לאף אחד
    קארין תמשיכי ככה!!!!! את גדולה!!!!!!

    • קארין ארד

      אכן, אני לא חיה על התגובות, ויש לי עולם (בואי לא נגזים ונקרא לו "ומלואו" כי כרגע בא לי לבעוט לאלוהים הזה בתחת אם הוא רק יופיע פעם אחת לפגישות שקובעים איתו) אבל אכפת לי מאוד ממה שכותבים לי בתגובה, ויכול להיות שזה רע, אבל אני מעדיפה להיעלב עוד מאה אלף פעם מאשר לגדל עור של פיל כמו הרבה אנשים אחרים.
      מצש שני אני מודעת לזה שיש אנשים שהכיף שלהם זה להזיק לאחרים- אני מכירה אותם טוב מאוד וקרה כבר לא פעם שאני עצמי עשיתי את אותן טעויות. אמנם זה היה בגיל צעיר יותר, אבל זה לא תירוץ ואני מניחה שזו דרכו של עולם-
      you get what you give
      ומה שיש לי להגיד להגנתי זה שאני הבנתי מאיפה זה בא אצלי ועשיתי הכל כדי להשתנות ולא מתוך אלטרואיזם אלא כי הבנתי שאני פוגעת רק בעצמי- וזו לא קלישאה. זה תמיד חוזר אליך אחר כך, ולא הרבה זמן אחר כך. למעשה זמן התגובה אצלי כל כך התקצר שזה מפחיד.

      • כמו שאני תמיד אומרת

        תעדיפו שישנאו אתכם בגלל מי שאתם
        מאשר שיאהבו אתכם בגלל מי שאתם לא

        גוווו גירל (-:

      • קארין היקרה, לא אני ולא אף אחד יכול להתווכח עם מה שכתבת כי לא ניתן להתווכח עם רגשותיו האישיות של הבן/בת אדם הוא היחיד שמכיר את עצמו הכי טוב ועם זה לא מתווכחים ואין טעם גם לנסות אפילו.

        בקשר לכל מיני רעי לב שחושבים ששנינות היא העלבה בבן אדם וזה שיא השנינות בשבילם אז שיבושם להם מה עוד ניתן להגיד…? ואת ממש לא צריכה להיפגע מאנשים כאלה אבל יש לזכור דבר אחד וזה ברגע שהפכת לדמות ציבורית מטבע הדברים שאנשים נוטים להפנות את הביקורות שלהם כלפי הדמות מאשר כלפי עבודתם.
        אני בטוחה שלא היית נפגעת כלל אם הביקורת לטובה או לשלילה היתה מופנית באופן בלתי משוחד כלפי עבודתך ולא כלפייך אישית.
        אז עצתי לסיום אין מה להתעצבן ולכעוס כי בלאו הכי לא יבינו.

        Jazmin

        נ.ב.
        מזל טוב : )

  30. מה שבאמת שובה לב במאמר הזה, ולהבדיל מהמאמרים של השרופה, למשל, זה הרגש. קארין, איזו אשה את, אמרת דברים ברורים ובהירים על כמה חשוב לתת לנו להרגיש נאהבות ונחשקות, ואיך זה עושה את כל ההבדל בין הנאה גדולה לעלבון גדול. אהבה צריך לעשות באהבה, גם אם היא זמנית או מינית בלבד – גם להיות מאהב טוב צריך התכוונות וכישרון – ומי שלא משתדל – לא שווה את הקריזה שלנו. נשיקות לך קארין, ויום הולדת שמח.

    • ועוד משהו: חשבתי שאולי בגלל ה"דוגריות" הישראלית, גבר שלא מאוהב בך אהבה עמוקה קשה לו להיות מאהב טוב, כי אם את רק זיון – נדמה לו שאת שווה יחס של "רק זיון". איזו טעות פטאלית. תלמדו מהצרפתים, תלמדו מהמאהבים הלטיניים. לגעת באשה – אם אתה לא חמור, צריך רגש וסגנון ומילים יפות וסבלנות גדולה. רק ככה יש הנאה הדדית ואנושית. כל אפשרות אחרת היא פוגענית וחזירית. בהצלחה 🙂

      • מיסתורי

        לא כל הגברים הישראלים הם דבילים וחסריי רגש ורומנטים

        אולי לא חיפשת מספיק כדי להעלות השערות כאלה ואני מאחל לך שתימצאי

        אחד כזה כי זה לא קל וקשה מאד להחזיק אהבה כזאת אז בהצלחה מתוקה…

      • עמנואל

        היי שלום סליחה

  31. מיסתורי

    קארין היקרה … אני גבר בן 24 יש לי קצת ניסיון בחיים בסקס .

    אהבתי כל משפט כל אימרה ופיסקה שנכתבה אני מקווה שכל גבר ידע

    להשתמש בדברים הנפלאים שכתבת ויקח לצומת ליבו שגוף האישה הוא דבר

    נפלא שצריך לדעת איך לפנק אותו ואז לא רק הסיפוק העצמי גדול אלא הסיפוק הרגשי

    של שני בני הזוג. זיון זה לא רק סטוץ מזדמן בלי ערך ורגש ,זה דבר נפלא שצריך להנות ממנו

    ורק על ידי שיתוף פעולה והרבה פינוק אחד לשני האורגזמה היא יותר גדולה ולא מזויפת.

    לסיום קארין אהבתי התרשמתי ואני מקווה שזה יצא לאור….

  32. מאמר חמוד לאללה- אבל הוא לא חידש לי יותר מדי,את ההמלצות האלו כבר למדתי,שיננתי וגם יישמתי כבר.
    בכל מקרה-תתתודה קארין,המשיכי כך!
    מי ייתן ויום יבוא ובו כל זיון ייגמר בשתי אורגזמות (משותפות), גברים ידעו לתת יותר וגם לקבל, וכולנו יחד בשלווה ובריאות.
    סקס לכווווולם!

  33. דוגמא חיה

    שלום קארין. דבר ראשון והכי חשוב – מזל טוב. בהמונים. במלוא מובן הברכה.
    חשוב לי לברך אותך, על אף העובדה שמעולם לא נפגשנו מפני שנתת לי את הכבוד להיות דוגמא חיה ל"קרא את המאמר, הסק מסקנות ופעל".
    כן, כן… לא תאמיני…
    לפני כשנתיים וחצי היה לי חבר. והוא היה הדבר הטוב ביותר שקרה לי במיטה אי פעם.
    מערכת היחסים הרומנטית בינינו – עם זאת, צלעה מעט. היינו יחד חמישה חודשים ולקראת סיומם, הוא נתן לי לקרא את המאמר.
    הוא איש חביב כזה, ששומר גזרי עיתון שנגעו לליבו או שיעשעו אותו.
    בזמנו, האינטימיות בינינו לא היתה עד כדי כך גדולה (היתה, אבל לא עד כדי כך…) שאני ממש אגיב לכל מה שנכתב. קראתי, אהבתי בכל ליבי, הנהנתי וצחקקתי ובירכתי על שיש אנשים כמוך – שמעלים את הגיגיהם על הכתב ומוציאים אותם לאור (בזמנו – בדרך מחתרתית, שכפי שהבנתי – כלל לא תכננת ולא לשם כך יעדת את הכתוב) כדי לומר במקומי את כל מה שאני לא מעיזה או לא מצליחה לנסח…
    עכשיו… הימים עברו, אנו נפרדנו לדרכינו וזכרון מאמרך נשאר מעומעם בראשי.
    והנה, לפני כחצי שנה, חזרנו להיות בקשר. שוב – בעיות התקשורת האלמנטרית בינינו הזכירו לי עד כמה אין בינינו התאמה וכמה מיותר לנסות ולהשקיע שוב לבנות משהו מיסודות פגומים, אך עם זאת, נזכרתי גם מה זה סקס מדהים, יפהפה (כן, הוא יכול להיות כזה – לכל הקוראים/ות שאולי מרימים גבה) ומענג, בעיקר שהיום – בסיבוב השני – האהבה בינינו הרבה יותר גדולה כמו גם האינטימיות (אפילו שאין התאמה…).
    והנה, אתמול, במהלך שיעור משמים של "שימושי מחשב", טיילתי להנאתי בין דפי הרשת – מחפשת קרש הצלה למאורע הטראומטי הזה – ישיבה בכיתה מקוררת מדי מול מורה שמסביר לנו איך לבנות תיקיות חדשות (…) ולפתע עלתה בראשי המחשבה שכדאי לבדוק מה התחדש בבננות (לא ביקרתי כאן כבר כמה וכמה חודשים).
    מדהים אותי איך נשארתי בכתה, שלא לומר – באוניברסיטה – ללא השעייה חמורה, לאור העובדה שפרצי צחוק בלתי נשלטים הגיחו מכיווני פתאום, תוך שהמורה מנסה לרתק אותנו ברזי ה"word".
    לא הפסקתי לחייך. לא יכולתי. ופתאום נחתה עלי התובנה המעמיקה. אהובי היקר, מאהב המאה, למד כנראה ממאמרך.
    לא יתכן שהוא בא ככה "built in" !!! זה פשוט מדהים. כי המאמר היה אצלו עוד לפני שהכרנו. הוא הרי הראה לי אותו על סף פרידתנו (והיום אני תוהה אם הוא ביקש ממני לשפוט אותו על – פיו בזמנו… לומר – "וואו, אתה ממש לא צריך את זה – אתה מעולה בפני עצמך… אתה כבר יודע הכל לבד… could'nt be beter" וכו'…).
    אני מסתכנת בקביעה המדעית, שהוא פשוט קרא, שינן והתאמן עלי. ואין ספק שהוא זכאי לפרס ישראל על כך. על שהיה מוכן לוותר על האגו המטופש שלו (ותאמיני לי שיש לו המון מזה) ולקחת את המאמר בחיוך. על שהיה מוכן לנסות ולפעול לפיו (סעיף, סעיף).
    קארין.
    זה פלצני להחריד לומר "תודה…" אבל זה מגיע לך (אני הפלצנית – כמובן…).
    קיבלתי סקס משופר ומשובח מאדם מקסים שאכן יודע להעריך כל נקבובית בגופי, יודע להעניק לי את התחושה שאני מינימום מלכת העולם ושלגעת בי ולהיות לצידי (גם בלי לגעת) זה פלא טבע,
    יודע אפילו לאמץ את ההמלצות שלך כפשוטן ולספר לי שהוא אכן ימות אם הוא לא יגע היום בתחת המדהים הזה ושרק מלראות אותי עומד לו (ציטוטים. ממש כך), יודע להיות הכי מדהים בעולם. והוא גם חבר יקר. כמה עצוב שאנחנו בכל זאת לא מסוגלים להיות יותר מיומיים אחד בחברת השני בלי לרצות להרוג אחד את השני..
    אחרי שמישהו מתנהג אלי כך, אני מקבלת בגאווה את הקביעה שאשה מתאהבת במי שמזיין
    אותה.
    שוב, מזל טוב.

  34. אלכס דה לארג'

    שתי הערות מקדימות:
    1. טוב שהמאמר הזה נכתב, ומתפרסם שוב, בלי קשר לאיכות לטיעוניו. עצם הדיון הוא העיקר.
    2. תגובותיהן של "מיצי השרלילה"/ "פעיל תנזים" וכו' (איזה קופירייט! אולי שיחזרו לשם), כן, תגובותיהן, יכולות להיכתב ע"י נשים-קולגות בלבד. ומתוך קינאה בוערת בלבד: קארין פשוט תופסת להן את המקום.אז ילדים, לא להתעצבן מפרץ הבהמיות העלק-מסוגננת, שבעצם, לא היה בה דבר תבוני, פרט לקללות נחותות. להיפך: כשאתה מעורר בצד השני כזו חמת-זעם – הצלחת. (חוץ מזה, יש לי ניחוש לגמרי לא רע מי עומדות מאחורי התגובות. לא, לא ההיא. יותר הסגנון של החברה שלה).

    טוב, מרוב דעות "בעד" ו"נגד" המאמר (אפגניסטן? אבסטנשן), נשכח כרגיל הצורך לומר כמה דברי טעם. ויש:

    המניפסט הוא אחד הדברים המסוכנים ביותר שיכול היה המין הנשי לבקש לעצמו. חלומו של כל שוביניסט. תחת כסות של כתיבה חדשה, דעתנית, ליברלית כביכול, מונחות בו ה"אמיתות" השמרניות ביותר, הגבריות ביותר, שתכליתן דיכוי האשה החופשית. מעבר לכך שכל "דעה" המנוסחת כ"כללים מחייבים/ מנחים", כורתת את הענף עליו היא יושבת. זו, זו האמת האחת ואין בילתה?

    בואו נסתכל על הטיעון המרכזי (יתר העצות הפרקטיות הן תפאורה משעשעת בלבד):

    "אשה תמיד מתאהבת בגבר שמזיין אותה".

    הטיעון מופרך, ברמה הלוגית-לשונית. בואו נניח שאשה "חדשה" שוכבת עם (או "מזיינים אותה", בלשונכן הפמיניסטית, בנות) בין 5 ל- 50 גברים במהלך חייה.
    בכל אחד ואחד מהם את "מתאהבת"?
    סליחה, אז אנחנו, הגברים, כנראה לא יודעים מה זו "אהבה". לגבינו, אהבה והתאהבות הן תופעה נדירה, שורפת, טוטאלית, השלכת העצמי לעבר האחר – האחרת – באופן מוחלט. כן, העיוורון הזה, הנכונות המלאה להיות איתה לגמרי, בלי תנאי וסייג. זה המקום, הנדיר מאוד, בו ניתן לפנטז על "שותפות גורל", חיים לנצח, וכו' וכו'. לא סתם חיבה, קסם רגעי, שעשוע משותף, כיף מתוחם במקום ובזמן. לא לא – א-ה-ב-ה.

    אנחנו, יצורים מוגבלים ואומללים, לא מתאהבים בכל אשה שאנחנו שוכבים איתה. רחוק מכך: אפשר להתאהב, במהלך חייך, אהבה של ממש, בשלוש, ארבע, אולי חמש נשים. זהו. הרגש (הגברי, מן הסתם) הוא מאגר מוגבל של יצור מוגבל. אם תחשבו לרגע, אולי תודו, בנות, שגם אצלכן זה ככה. כמה פעמים נותרתן בלב שבור אחרי אהבה שהתפוגגה? 50 פעם? מה פתאום. שלוש-ארבע, גג.

    מסקנה: "התאהבות" אחרי כל זיון היא אולי חיבה, חמימות, חיוך. התאהבות-פארש, רבע-התאהבות. לא התאהבות. כלומר, אחת משתיים: המאמר משתמש במלה "התאהבות" שלא במקומה; או שהטיעון הוא שקרי.

    הטיעון הזה מופרך, וזה יותר חשוב, ברמה הרגשית-עובדתית. תוך איזשהי הנמקה "ביולוגית", ברמת רלוונטיות של התנ"ך, מנסים להסביר לנו שעצם החדירה ופליטת הזרע גורמת, מעשה קסמים, ל"התאהבות" האשה. לא, באמת: חיכוך איברי המין והגעה לפורקן, ואתן יודעות מה – גם כמה משפטים מתוקים, ליטוף הפטמה וקילוף מנגו דקה אחרי – אלה, די באלה, כדי שהאשה תקשור את נפשה בזו של המתחכך (והמלטף והמקלף)?
    חאלאס.
    קשקוש.

    אשה שתאמץ את התפיסה הזו כתורה מסיני (ועפ"י היעדר תגובות הנגד, כך נראה), הופכת בעצם לאותה אשה קטנה, כנועה, שמעריצה כל גבר שהתמזל מזלו להתחכך בה. ובכלל, אם קילפת לה מנגו.

    איפה הפמיניזם, השוויון הפשוט, כל אשה יכולה להיות מה שכל גבר? זהו, אין סקס פור פאן, סקס כדי להתפרק, כדי לחסל שיעמום? בסדר, עם חיבה, ומנגואים, ואפשר לדבר לפני ובעת ואחרי – אבל מה הגישה הטראגית הזו, "עשיתי סקס ומעכשיו אני שפחתו הרגשית"? אוי ואבוי. אם זה באמת ככה, אפשר רק להצטער עבורכן.

    הנה לך, שוביניסט יקר:
    1. אל תעצבן להן את הדגדגן.
    2. תגיד לה שהיא יפה, לטף לה את השיער במקום ציבורי.
    3. חדור וגמור, בתנוחה אחת.
    4. שלוף ליצ'י שהוכן מבעוד מועד בכיס האחורי.
    5. היא מאוהבת בך. לנצח. מעכשיו, אתה רשאי לעשות בה כרצונך.
    (לא, אל דאגה: השרלילה היא בעצם מיצי).

    • שד חם

      אם אתה כזה לארג' אז תן לה את מה שהיא רוצה ואל תכתיב לה מה לרצות.

      • אלכס דה לארג'

        לא מכתיב לה מה לעשות. לא מכתיב לאף אחת ולאף אחד מה לעשות, או מה להיות.
        לכל אחד יש זכות מלאה להיות טיפש.
        לכל אחת יש זכות מלאה להיות שפחה רגשית אחרי זיון.

        רק מה, זה משעמם ופאתטי. הכי חשוב: אין סיכוי שגבר יתאהב, בשלב יותר מאוחר ובכלל, במי שמלכתחילה הפכה לסמרטוט "מאוהב", מעפעפת בהתרגשות כנועה, "וואו, הוא שכב איתי ועכשיו ליבי שייך לו".
        אין לה סיכוי. אפשר להתאהב במישהי בגובה העיניים, לא בבחורה נחותה-מרצון.

        • עצוב בעיני שרגש הוא פאתטי בעיניך. ולקרוא לבחורה שמרגישה משהו כלפי הגבר שאיתו היא מזדיינת – שפחה רגשית, גם עצוב בעיני. כאילו ההיפך מזה הוא להזדיין בלי שום רגש – ואז מוכחת עצמאותך. זו גישה קרה וצינית, שמוסווית בצורך להגן על הנשים מפני השובניסטים. אין שום חולשה ושום עבדות בלהרגיש ולהתרגש. ואין שום גבורה בזיון שאין בו רגש.

    • ז'אן אבוטרן

      אלכס אלכס אלכס.
      אני מציעה לך לשוב (?) ולעלעל בספרה של סימון דה-בובואר "המין השני" שלמרות שנכתב בשנת 1949 הוא עדיין רלוונטי בצורה מדהימה. כמה שיותר מוקדם שתבין שלא "כל אישה יכולה להיות מה שכל גבר", יותר טוב.

    • אלכס היקר, אחרי שקראתי את דברייך (אם כי קצת התעייפתי באמצע מפאת האורך ואני בטוחה שתסלח לי וזה בטח מה שיקרה לך 🙂 אני מסכימה איתך. אהבתי את הכתבה של קארין ומצאתי הרבה דברים נכונים בדרך זו או אחרת (כמובן לא במאה אחוז כי שום דבר לא מאה אחוז בחיים וכל אדם הוא אינדוידואלי ומרגיש שונה בתקופה זו או אחרת בחייו אבל נעזוב…) מלבד הקטע של ההתאהבות בכל אחד שאנו שוכבות איתו…כמו שאמרת זה יכול להיות חיבה, או הידלקות או המחשבה שאנו מאוהבות אבל הרצון החזק הוא לתשומי אחרי האקט עצמו (הרבה…זמן אחרי האקט עצמו) יש לקחת בחשבון שמבחינת הרבה נשים האקט לא נגמר בגמירה עצמה של שני הצדדים (או של צד אחד) אלא נמשך קצת אחרי זה וזה בגלל הרצון להרגיש טוב עם עצמינו ולהרגיש את כל אותן מילות האהבה שהורעפו עלינו לפני ובזמן האקט גם אחרי, ולא להרגיש כאילו נוצלנו בשביל דבר אחד ונזרקנו מייד לאחר שסיימו איתנו.
      אבל שוב…זה מאוד אינדוידואלי כל אחד לגופו הוא.
      אני אישית מסכימה איתך אבל יש לציין שיש לי חברה שמרגישה בדיוק לפי מילותיה של קארין – "אני מאוהבת בכל גבר שאני שוכבת איתו" למרות שאני מנסה להסביר לה שזה לא יתכן שהיא מאוהבת בבן אדם ששכבה איתו כולה פעם אחת ומביאה לה סיבות אין ספור מדוע זה לא יתכן מבחינה לוגית זה לא עוזר ולא נראה לי שיעזור בעתיד, היא מעדיפה לחיות במחשבה שהיא -מאוהבת ! אז… אוקיי…(עושה פרצוף תמוה).
      אם היא יכולה להתאהב בבן אדם שאין לה מושג ממנו, כי הרי לא יתכן להתאהב בבן אדם שאת לא יודעת כמעט כלום עליו באופן האישי, לא מכירה את האישיות שלו לעומק וגם לא ניתן ללמוד בלילה אחד או אפילו בשנה את אופיו ואישיותו האמיתית של הבן אדם אז …שיבושם לה.

      אם עצם החדירה גרמה לה להתאהב בו…הייתי מציעה לה (ואכן הצעתי) להסתכל טוב טוב לתוך עצמה ולשאול את עצמה באופן אובייקטיבי אם זה נשמע לה הגיוני ?!

      jazmin

  35. קארין

    בכלל לא הבנת אותי נכון- תרשה לי לתקן אותך.
    ל"כל אישה מתאהבת" יש המשך מיד אחר כך שמדבר על איכות ועצמת ההתאהבות הזאת- לא תמיד זה ענק- לפעמים זה ממש קטנטן. בנוסף לכך התאהבות זו לא אהבה- יש הבדל בין השתיים- הבדל מהותי. האינטרפטציות שעשית לגבי נחיתות, סמרטוטיות וכל שאר הסופרלטיבים בעלי הקונוטציה השלילית הם גם לגמרי שלך (לא חשיבה פמיניסטית). אני אפילו לא יכולה להניח שנשים הן חלשות יותר מגברים לא משנה מה הן יעשו או במי הן יתאהבו. זו לא אופציה.
    אגב אני ממש לא פמיניסטית. לפי הקריטריונים הנוקשים שלך אני שוביניסטית לגמרי (או שמושג הפמיניזם איבד את המשמעות המקורית שלו- ואת זה אני לוקחת בחשבון). אני לגמרי לא מעוניינת שהגבר שאיתי יהיה אני- אני מוצאת שכל הקסם הוא גישור והבנה בין שני זנים אחרים לחלוטין של בני אדם. מלבד זאת אני חושבת שאין כזה דבר – פמיניזם- ואני כותבת בתחילת המאמר למה- כי גברים ונשים שונים זה מזה לחלוטין ולכן אי אפשר להשוות אותם זה לזה בשביל להשיג שוויון או כדי להוכיח נחיתות או עליונות. פשוט שונים . לכן פמיניזם שמנסה להשיג שוויון מוחלט (לא רק שוויון הזדמנויות וזכות בחירה כמו בראשיתו) הוא לחלוטין לא טיעון ואפילו לא אופציה לדיון בשבילי.
    כל מה שאמרתי הוא שאשה תמיד מערבת רגשות במידה זו או אחרת בזיון, גם בגלל המבנה הנפשי והחברתי השונה שלה וגם כי זה משהו פנימי ולא חיצוני כמו אצלכם- ונשים מבינות על מה אני מדברת- אי אפשר להישאר אדישה לחדירה- באמת שלא.
    יחד עם זאת, מה שמציק לי בטיעונים שלך זה דבר אחר לגמרי: למה התאהבות (לא משנה באיזו רמה ועתוי) נראית לך משהו פתאטי? למה חולשה? לדעתי זה לגמרי ההיפך. אני אוהבת להרגיש בעוצמה למי שאני שוכבת איתו. למעשה אם אני לא מרגישה משהו אני לא יכולה להימשך אליו- זה בא במקביל- וזו לא חולשה – זה כוח חיים, זו חיוניות מדהימה, זה שמח, זו חגיגה של כל הגוף והנשמה. על איזו חולשה אתה מדבר? כל מה שאני מציעה לכם (גברים) כאן זה להבין את זה ולרתום את התופעה הנשית הזאת להנאה ההדדית במקום להתעלם מזה ואף להשתמש בזה לרעה במקרים מסוימים- אני מציעה לכם לקחת את האנרגיה המשולבת הזאת שלנו כמתנה ולהשתמש בה בכבוד ובהערכה במקום בזלזול ובפחד. אישה זה משהו עם המון עוצמה והרבה גברים לא יודעים איך לאכול אותה (תרתי) אתה מבין למה אני מתכוונת?
    ביום שאני אפסיק להרגיש את עצמי ככה בדיוק, עם כל הכאב שזה מסב לי לפעמים אני אאבד חלק מאוד חשוב ממה שעושה את כל הסיפור מהתחת הזה שקוראים לו "חיים" שווה את הייסורים ואת הטרחה.

    • מאוד מסכימה עם הטיעונים שלך, בהצלחה בכתיבת הספר!

    • אינדי_גו

      ואת המאמר הזה אני זוכרת לטובה, לאו דוקא כי הסכמתי עם כל מה שכתוב בו, אבל ראשית הוא היה מאוד משעשע, ושנית, מה שיותר חשוב, נדמה לי שהוא היה הסמן של פתיחת תקופה חדשה בתקשורת הבינמינית במקומותינו, ובזאת חשיבותו האמיתית. זה שהחופש הזה מנוצל פה ושם לרעה, או עד אובדן פרופורציות, זה חלק מהחיים.
      ושיהיה לך מזל טוב.

  36. כבר כמעט התייאשתי. הפנמתי את העובדה שנשים כל כך רחוקות, כל כך לא מובנות.
    מסתבר שהעולם כל כך פשוט. צריך רק להקשיב
    להפסיק עם קלישאות, עם סטרואוטיפים. די, די פשוט די.
    כנות, הקשבה, באמת הקשבה.
    הדיאלוג יכול לחולל פלאות. מבטיח להקשיב, לא כי צריך, כי אני רוצה.
    מסתבר שהצרכים שלנו דומים. כולם מחפשים קצת רוך, קצת חיבה, כבוד וכן גם אהבה.
    ממש לא משנה אם אתה גבר או אם את אשה, זה נמצא שם. פשוט להתעצם ביחד.
    להיות בני אדם.

    • איתן היקר, אני שמחה שהגעת למסקנה שזה כ"כ פשוט ואנחנו לא עד כדי כך רחוקות ואנחנו לא שני זנים שונים, וכולנו מנפחים את זה מעל ומעבר לכל הפרופורציות. כמו שיש גברים שזקוקים לרוך ורגש וחיבה וכו'… ויש כאלה שלא (אולי תלוי גם בתקופה בה נמצא האדם בחייו) אז אותו הדבר לגבי הנשים יש תקופה שכל מה שמעניין אותנו זה באמת זיונים ובילויים וכל מה שקשור בכך ויש תקופה שכל מה שאנחנו יכולות לחשוב עליו זה להקים בית ומשפחה בישראל (ושוב…תלוי באיזו תקופה בחייו נמצא האדם).
      אני מכירה הרבה נשים שזיינו (וזרקו) רק לשם האקט עצמו ולא בשביל שום רגש או פיתוח מערכת יחסים ויש כאלה שלא מסוגלות לעשות את זה אם לא מעורב בזה רגש וחיבה וכו'… ושוב אני חוזרת לעצתי – פשוט תשאלו את הצד השני, תתעניינו בו/בה מה מעניין אותו/ה מה שאיפותיו/ה בתקופה זו של חייו/ה וכו'…וכו'… וכו'…

      Jazmin

  37. קארין יקירתי,
    עשית לי את היום… ובעצם את החודש.
    הייתי בבאסה נוראה ועכשיו נראה לי שיש לי מה להראות לו… אולי משהו ייקלט.
    חוץ מזה לכל המעוניינים, לרדת זה כיף מכל הכיוונים. להת

  38. בנות, בנות, בנות, לפחות 80% מכן לא יודעות איך להזדיין, איך למצוץ, איך לא לדבר שטויות, ואיך להגיד "כן" לעניין הרקטלי.
    אז תפסיקו לבכות, ולפני שתסבירו לנו איך לענג אתכן, ולפני שתסבירו לנו כמה אנחנו לא רגישים, תלמדו איך לעשות לנו טוב! אנחנו כן משקיעים, אנחנו כן מתעניינים, כן בודקים תגובות – תפסיקו לבכות ותתחילו לבדוק עד כמה אתן מענגות אותנו.
    העובדה שאנחנו מגיעים לאורגזמה כמעט בכל מצב, לא אומרת שנהנו מהזיון – אל תשלו את עצמכן, רובכן לא יודעות דבר וחצי דבר על עינוג הגבר – אנא חדלו מזיוני שכל ויאללה לעבודה
    אור, אהבה והמשך סקס נעים
    סאדובייבי

  39. אייל כגן

    יאללה הגיע הזמן שתתחברו והכוונה היא לשני המחנות שאתם מבקשים כל להפריד ביניהם. תתחברו ולא לכבלים ולא ללווין אלא כל אחד או אחת לרגש שלו/שלה לדגדגן שלה או לרקטום שלה/שלו. תתחברו וזה הכי חשוב לאינטלקט.
    אחרי זה הכל יהיה הרבה יותר קל וחסל סדר מאמרים וקפיצות מדרגה.
    זה אהבה קודם כל אחרי זה סקס.
    ועוד משהו קטן : או שיש לך את זה או שאין לך את זה.
    ומיש אין לו או לה את זה גם אלף מילים לא יעזרו. אין מה לעשות.
    מזל טוב!

  40. איתן-34

    תודה קארין

    1. לא רק על המאמר המרתק, שהרי האמור בו ברובו ידוע לנו, אלא על התעוזה
    שבדברים ועל החן בישירות בהם נאמרו הדברים.

    2. ממרומי 34 שנותי וען נסיון ממוצע פלוס לגבר ישראלי, אני מניח שאין גבר שלא יכול
    ללמוד משהו ממאמרך המפרה.

    כל הלמד יותר, הרי שחייב לעשות בדק בית עצמי שהרי משמעות הדבר שעד כה נהג בבת
    זוגו שלא כנדרש ממנו.

    3. לא זה המקום לבאר לפרש ולחטט בכל שורה של המאמר, שהרי לבטח לכל אחד ישנה
    הסתייגות פה ושם.

    מרבה הסתייגויות – מפחד מהאמת.

    4. אישית אני בז לגברים שרק מחפשים את החדירה או את המציצה.
    אלו הם שלבים במין שרחוקים מהעיקר.

    תאמינו לי גברים יקרים שעוד לא היתה בחורה שקיבלה ממני ליקוק איכותי ולא ירדה מיוזמתה
    מקסימום ביקשה שלא אגמור לה בפה וגם את זה אפשר להבין. תודו.

    5. ובכלל מין איכותי לא יכול להיות קצר משלוש שעות.
    פחות מזה זה מבחינתי חפוז.
    חדירה, אם בכלל, מקומה, לא לפני שעה וחצי מהתחלת המשגל.

    6. לענין הדלת האחורית בנות אבקש להבהיר.

    מבחינת הבנים המעוניינים בכך זאת פנטזיה בדרגה ראשונה. כך שאם בן זוגך חשוב לך
    והוא לא מרפה בענין, עשי הכל כדי לנסות בכל זאת.
    שהרי קארין אפילו מודה ?(כנראה מנסיונה היא), כי יש דברים בגו.

    7. לך קארין אפרגן לבסוף שוב לחן כתיבתך ומי ייתן לי את כושר הביטוי שך ליתן לך את המאמר
    הנגדי, קרי, "בנות, מציצה זה לא הכל…"

    שלך, איתן

  41. רק אישה, שבארסנל שלה היכולת לזייף כל דבר, החל לאורגזמה ועד לחיוך , יכולה לכתוב את צמד המילים "הפגן רגש" לצד צמד המילים "רק זיון" ושאף אחד לא יחשוב שזה מוזר.
    משמעות המילה רגש, עוברת פיחות מפחיד לאורך כל ה"מאמרים" השנונים כל כך והריקים כל כך באתר הזה. לא צריך באמת להרגיש… מספיק רק להפגין רגש. לעשות כאילו.
    העיקר שאפשר לספר לח'ברה.
    ועוד מעט גם יגידו כאן שיש קשר ביו רגש לזיון חד פעמי.
    אפשר לחקור את האתר הזה כמראה של החברה שלנו. מפחיד ממש.
    אינטרסים פלסטיק עור צבע זיוף שקרים וידיאו טייפ סמים עשן ציניות פחדים.
    מערכות יחסים בפלאש גירסה 5.
    וכל כך מעט רגש.
    איך אמרו את זה הפינק פלויד?
    Where did the feeling go?
    ואחר כך אף אחד לא מבין את הביטוי: אובדן תחושת המשמעות.
    לפחות כולנו אוהבים את החמישיה הקאמרית וזוכרים את רבין פעם בשנה.

  42. פנחס מהמכולת ממול

    ובכן, למיטב נסיוני, ויש לי כזה לכל הנשמות הטועות, בנות לא נרטבות רק אחרי שמתעסקים איתן חצי שעה. הן נוטות להירטב כשהבחורים שאיתן מחרמנים אותן באופן כללי. ואם הבחור לא עושה להן את זה לא יעזור טיפול חצי שנתי של ליקוק-אוננות-תחנונים. ואתן לדוגמה את האקסית שלי, כשהיינו יחד היה לנו מין רגיל וסתמי לגמרי, אבל אחרי שנפרדנו והיא נחתה פה לפני שבועיים, תוך עשירית השניה איבר המין שלה נזל כמו הירדן ההררי בעונת שיטפונות. אלה דברים שלא תלויים בעבודה ולא בעבודות לשון, אלה יכולים להוסיף, אלא בחרמנות בסיסית. חוצמזה, הגישה הזו של גברים לא צריכים אהבה, בנים הם רק חתיכת בשר היא שטותית בעליל, מעולם לא זיינתי בחורה שלא אהבתי, או שחשבתי שיתפתח איתה משהו מעבר לזיון. כל מקרה לגופו, כמו שיש בנות שמחפשות רק זיון יש כאלה בנים, כמו שיש בנים שמחפשים יותר יש בנות שמחפשות יותר, וכולי וכולי.

  43. ל"ש האגדי

    קארין יא מדליקה אחת
    אני ממש מעריך את כושר ההתבטאות שלך, את הכנות שלך ואת הפתיחות שלך.
    אין לי שום דבר להגיד לך, אבל היה לי קשה להישאר אדיש.
    אני מקווה שזה לא גניבת זכויות יוצרים…
    אבל פירסמתי בעיתון מחתרתי שאני וחברים שלי עושים חלק מהכתבה שלך.
    אני מקווה שזה בסדר, בבקשה תחזרי אליי בקשר לזה.
    אני וחבריי חולקים במידע המודיעיני בהקשר של מיניות וזוגיות בקשר, אני שמח לומר שהרבה
    ממה שכתבת כבר הבנו.
    אבל הדרך שבה אמרת את זה מאוד משעשעת, כאילו מקריאים לילד בן שנה וחצי שלא יודע מהחיים שלו.

    תמיד כיף לפגוש עוד אמן

    שלך מתי שתזדקקי לי

  44. יופי של מאמר.. את בסדר גמור.. 🙂

    • אין לי מושג

      קארין?

      את שם?

      מה שלומך?

      אע"פ שאין בפורום תנועה כבר כמה ימים אני יודע שאת עדיין גונבת הצצות. (מה לעשות אנו ניזונים מהמשוב החברתי הזה, אפילו אם הוא שלילי, אחרי הכל- אנחנו חיות חברתיות…).
      לכן אני בטוח שאת (ואולי קומץ שנתקלו בפורום הזה במקרה) תראי את התגובה שלי. מה שמוריד את רמת הלחץ מאיזה אינפנטילית שיסלף את הדברים לצורך אישי.

      שאלה לי – האם את יכולה לתאר את התחושה שיש שקט? שלא מגיבים יותר על המאמר שלך? יציר אצבעותך ומוחך….
      האם את שמחה שאת כבר לא על סדר היום הציבורי או שמא התחושה היא של סוף? של סיום? שלא מתעניינים בך יותר…
      היית עושה את זה שוב?
      האם את מצליחה לכתוב מאז או שאת חסומה?

      אשמח לשמוע ממך, אפילו אם לומר שהתשובות הן שלך, ללא רצון לחלוק עם אחר.

      • אלמוני

        כמה גועל יכול לצאת מאנשים? כמה רוע? ולמה? מעניין אותי למה. מה כואב לכם?

      • קארין

        מדי פעם טוב מדי פעם רע, מדי פעם זוועה, את יודעת- חיים. לפעמים אני חסומה, לפעמים מצליחה לכתוב, לפעמים מפרסמת בעיתון זה או אחר, לפעמים חותמת חוזה לספר, מדי פעם יש לי בעיות עיכול (בעיקר לפני מחזור), חצ'קון פה ושם, לפעמים גונבת הצצות לפורום, לפעמים לא, לפעמים מצליחים להעליב אותי אנשים כמוך, לפעמים לא. מה בעצם רצית?

        • אין לי מושג

          לא התכוונתי להעליב.
          לא התכוונתי לפגוע.
          לא התכוונתי, לא התכוונתי, לא התכוונתי!!!!!!!!!!!!
          אני מניח שבאמת אין לי מושג ואני צריך (אגב, לא צריכה…) לשנות את הכינוי שלי ל "אידיוט".

          בקשתי להבין את המדיום – זה הכל. אני קורה את כל התגובות ולא מאמין שזה מה שכותבים אנשים ואז אני שואל, איך מקבל את זה יוצר מוכשר שמקבל ביקורות ישירות ומיידיות כל כך (חיוביות ושליליות, עינייניות ולא עינייניות…) על יצירותיו.
          אני מצייר. כשאנשים לא אוהבים את העבודה שלי (וזה קורה די הרבה, האמת…) הם אומרים – "אני לא אוהב את הצבעים, זה אבסטרקטי מדי עבורי, אני אוהב צילום ולא ציור…"וכדומה. הם מתחבאים אחרי איזו רצייה חברתית. הם לא ישירים בצורה פוגעת או אוהבת, כמו באינטרנט.

          אז רציתי לדעת על איך זה משפיע. לא על הנושא של הדיון עצמו.
          אבל הכל נדפק והפכתי להיות חרא של בנאדם.

          לא התכוונתי,
          כל כך מצטער….

          • קארין

            זה בסדר, לא כעסתי עד כדי כך. אני רגילה. אבל עדיין אני שמחה שהבנתי אותך לא נכון וגיליתי שבעצם התכוונת לטוב. והתשובה לשאלתך- בשיא הרצינות- לפעמים כשאני קוראת תגובות אני חושבת לעצמי שזה לא שווה את זה. שאם זה מה שאתה מקבל על מה שאתה נותן אולי כדאי שתשמור את זה לעצמך. אבל אז מיד אני מתאפסת ומבינה שזה לא ממש משנה אילו תגובות אתה מקבל על היצירה שלך כי 1. רוב האנשים לא רואים ממטר 2. מה שבאמת חשוב הוא שאתה עושה את מה שאתה אוהב לעשות. עצתי לעצמי ולך היא תהיה אגואיסט מוחלט- רק ככה תוכל להועיל למישהו אי פעם- אל תקשיב לביקורות של אף אחד, במיוחד לא של אנשים שאתה מעריך את דעתם (כי זה הכי הרסני) ותמשיך להתבטא. ביזנס אז יוז'ואל.

    • גלית

      החבר שלי כל הזמן מעצבן לי את הדגדגן… מה עושים?? סתם… החבר שלי עושה סקס טוב, ומבקש ממני לעצבן לו את הבולבול…

  45. הספקן

    היי קארין, ראשית אני חייב לך וידוי. המאמר הזה, כשקראתי אותו לראשונה, גרם לי זקפה רוויית הזיות, בנוסף לתובנה המתחייבת ממנו. תודה. עכשיו, לגופו של עניין ולא לגופה של כותבת: הידע המיני אינו נרכש כידוע בבית הספר או בתכניות טלוויזיה, אלא בשיחות מפה לאוזן עם קריצות. המין הישראלי המקובל הוא איך לנצל את ההזדמנות שנקרתה על דרכי ולצאת מרוצה ולא פרהייר. טוב שגברים קוראים אותך ומבינים אולי שנדרש ((גם בתחום הזה) דיאלוג וכבוד הדדי. יש רבים שמתייחסים לבחורה מזדמנת כאל בובת גומי מתנפחת, שניתן להוציא לה את האוויר אחרי השימוש. טוב גם שנשים רואות שהן לא צריכות"לספק את הסחורה" רק בשביל לא להישאר לשבת בבית. אבל בשולי הדברים אעיר הערה של גבר (…) הבנות צריכות גם הן ללמוד שסקס זה דיאלוג, עם הגבר ועם גופו. גם את צריכה לדעת לפתח שפה עם הקפלים העדינים ביותר של הגוף שלו ולא להתייחס אל הזין שלו כאילו זה היה מלפפון מתחת לברז… סקרנות, עניין, אינטימיות, אלה דברים שאו שיש או שאין. לכן יש סקס טוב, שמוסיף אושר לאדם, ויש סתם כמה תנועות וסיפוקים, כמו שיש רביעייה של בטהובן ויש קליפ בשני גרוש בתחנה המרכזית. אני מאמין שאת יכולה לתרום הרבה לסקס הטוב הזה, דווקא בזכות סגנונך המחוצף, חסר התקדים, שלא מזכיר בשום אופן את יועצות הסקס המסורתיות, ד"ר רות וכדומה. כן, את כוסית גלוית לב חסרת בושה, אבל אנושית מאוד. עלי והצליחי. שלך, שלמה

  46. חתול חול

    עוד עצה פשוטה בתכלית (איך לא חשבו על זה קודם?) –

    היה קשוב לבת זוגתך ואז תוכל להיות
    נמרץ …
    או עדין ….
    לפי רצונה!

  47. אהלן
    שאלתי שאלה לא קיבלתי תשובה
    אז החלטתי להיות ישראלי טוב ולשאול שוב
    יותר בבירור הפעם

    גברת קארין, האם זה נורא מזיז לך שגנבתי לך חלקים מהמאמר?

    פשוט המצפון שלי עושה לי בעיות
    ואין לי כוח להתחיל לחפש אותך ברחבי ישראל ביום כיפור

    תודה מראש
    ל"ש

  48. הכל זיוני שכל

  49. (פעם ראשונה שלי כאן וגם אחרונה.)
    בבקשה תפסיקו ילדים, הכל מסובך הרבה יותר ומתחיל בזה שהחברה
    שלנו דפוקה מהיסוד, שרוב האנשים הם בעלי מודעות עצמית של
    דגים, שמחנכים את הבנים לנכות רגשית, מה שעדיף אולי על פני זה
    שרוב הבנות בארץ גדלו על ב.ה 90210….
    אוי למה התחלתי בכלל אני לא יודע.

    תפסיקו לבקר באתר הזה ולהתפלסף ברמה הזאת כי זה נותן לכם
    אשליה של ידע ושל שליטה וידיעה . אתם מתעסקים באבני בניין של חברה, של תפיסת העולם וההכרה את המציאות החברתית אבל רמת הדיון הנמוכה גוררת אחריה את המציאות לרמה הזאת. בבקשה לא
    להעלב, גם אני לא דוקטור. אני מחשיב את עצמי ללא מבין אבל
    אני גם לא הולך וכותב טורים באתרי אינטרנט מעוצבים ומנהל דיון
    רציני עלק.
    נער בן 17 יכול להבין שמה שצריך לדעת כשהוא יוצא לדייט זה איך לרדת לבחורה. גם ככה
    אין שום חינוך ל"אומנות החיים" כך שבסופו של דבר רמת הדיון
    ה"בוורלי הילסיט" גוררת אחריה חיים כאלו. והבדיחה היא שלחסר
    מודעות אמיתית העולם הפוסט מודרני שלנו נראה מתקדם כאילו כל
    ילד בן 16 הוא מבין גדול ביחסים ובכלל בחיים.
    ילד בן 16 אכן ידען גדול מהסיבה הפשוטה והחותכת שכדי להשתלב
    בחברה שלנו רצוי שתהייה לא חכם במיוחד, בעל אוצר מילים מוגבל,
    מקבל מרות ובעל יכולת חיקוי של הסביבה.
    במקרה הזה הסביבה מעודדת מרד בעולם המבוגרים, אבל בלי להציע שום דבר במקום. מה שהמרד הזה מציע האמת הוא את
    האתר הזה.
    מה קורה כאן בכלל?!?!
    נראה לכם הגיוני בכלל לדון על נושא כל כך מורכב וחשוב אחרי
    קריאה של מאמר שהאורך שלו תלוי בכמות הבדיחות הרלונטיות לנושא
    שהכותבת יכלה להוציא ממוחה?
    הרי המאמרים כאן הרבה יותר "שנונים" מאשר רציניים.
    מה הולך כאן?!?!?!

    איפה אתם חיים!?!?!!
    יש שם מציאות בחוץ אנשים והיא קצת יותר מסובכת!!!!!

    ובואו אני אשתף אותכם בסוד. אני קצת שמח על הבלאגן עם
    הפלסטינאים.
    אולי זה יעיר את כולכם ותבינו שהחיים זה לא מסיבות סמים
    וזיונים.
    ולא אימיילים לחברים בדרום אמריקה.
    וכמו שהמדינה הזאת נראית מדינית ופוליטית ככה היא גם חברתית
    ולא במובן חרדים חילונים אלא אפילו במובן הבן לוקח בת. הכל
    מבקרו ובמיקרו קשור אחד לשני.
    טוב נמאס לי. אני יכול להמשיך כל הלילה ככה… . . ..

  50. קארין

    אני חייבת להסכים עם כל מילה, וזה למרות שמה שאמרת בעצם מוכיח שאני קשקשנית בגרוש- מה ששם אותי במלכוד קטן. אבל יכול להיות שגם זה נכון. ואם כן (אני מבטיחה לשקול את זה ברצינות כי גם אני חושדת בי לפעמים) אני חושבת שגם להעלאת חיוך (אפילו אם זה רק אצל עצמי) ולתקשורת שמתעוררת (אפילו אם היא ברמה נמוכה) יש איזה מקום של כבוד. הכל נכון, והעולם באמת במצב חרא ברמה כמעט בלתי פתירה, ולמעשה אנחנו עם חייל ומלך בפוזיציה לא משהו. סביר להניח שנפסיד. תמיד אפשר רק להיכנע אם נחשוב שכל תנועה תגרור אחריה שח- מט. מצד שני- המחשבה על האופציה של הפסד לא תמנע ממני לשחק עם שחקנים טובים ממני, ובאנלוגיה- הידיעה שסביר להניח שאין שום טעם לא תמנע ממני לקום בבוקר. למה? כי תמיד יש סיכוי, וזאת הסיבה שבעצם דיברת למרות שלא רצית, למרות שאך אחד ממילא לא יבין ולמרות שאין טעם- מה ששם את הניתוח שלך בערך במקום של כל מה שאתה יוצא נגדו. עכשיו גם לך יש מלכוד לצאת ממנו- מה הצעד הבא שלך?

    • מדהים מכמה מעט מילים הבנת אותי…
      אני חייב להסכים עם כל מילה שלך.
      ואת הצעד שלי כבר עשיתי.
      כמה ימים אחרי שהשתחררי מהצבא ובהתראה להורים ולחברים של כמה שעות לקחתי את הרגליים שלי ועליתי על מטוס. טיילתי לי בצרפת ("פריז? אוי פריז נהדרת!") ועכשיו אני מסיים שהות של חצי שנה בארה"ב עבודה + טיול (הרבה יותר טיול מעבודה). בכסף שחסכתי כאן אני מתכוון לטייל עוד שנה שנה וחצי. המטרה היא ללמוד כמה שפות, לפתוח את העינים קצת,למצוא איזה חלום ששווה לרדוף אחריו ואולי לגלות איזה מקום שמתאים לי יותר מארץ הקודש, על כל מלחמותיה המיותרות בנותיה הלא שפויות ודיסקוטקיה המעוצבים. המצב בארץ רע. ואם לא הייתי מתרחק, הייתי עוד מתעורר יום אחד בחליפה לבנה. את מוזמנת גם. יש מקום ל כ ו ל ם כמו שאומרים אצלנו… יש עוד כל כך הרבה מה לומר אבל אכן אין שום טעם בכך.
      ותודה לאדון גרהם המלומד (שהוא הרי ד"ר) על דברי החוכמה וההגייה.

      • בכיף! נורא חשוב ליסוע קצת מפה ולראות עולמות אחרים. אני לא הייתי פה 4 שנים, גרתי בארץ אירופית נאורה ומפותחת…ואחר כך פשוט התגעגעתי והחלטתי לחזור.
        בכל מקרה, בהצלחה לך.

  51. הבעיה היא בגבר הישראלי שהאגו שלו כזההההה קטטטטטטטטטטטטוווווווווווווו
    והבעיה של הנשים הישראליות שלכל חבר חדש או קודם
    הם אומרת שהוא הזיון הכי טוב בעולם !
    ושהזין שלו הכי גדול בעולם!

  52. רק רציתי לומר לך שזה אחלה מאמר שבעולם

  53. טקסט זה נכתב בלשון זכר כי אני כזה הוא מכוון לשתי הצדדים – אני מתנצל מראש למין הנשי
    כמה אפשר לקשקש למען השם – על סקס/זיון/על זה בלה בלה בלה
    הרי מה בסך הכל כולם רוצים – שיהיה משהו שיחבק אותם בלילה, שינשק אותם בצוואר, שיעשה איתם סקס מדהים כל לילה – בסך הכל כולם מחפשים אהבה וכל מלחמת הכוחות הזאת מיותרת
    כולם רוצים אותו דבר בדיוק – לצערי יש עדיין גברים וגם לא חסר נשים שאוהבים את המלחמה הילדותית הזאת ורק הם מזינים את השכל כל הזמן על זה.
    נשים הם יצור מדהים גברים פחות לא יעזור- אם כל הנשים היו מבינות את הכוח שלהם הם היו שולטות בכל העולם – גברים הם חלשים פטמה קטנה והם כלבלבים קטנים – אני עוד מאלו
    שקצת מחזיקים מעמד-
    לי הייתה תקופה ששכבתי עם כל דבר שזז ונראה טוב עד שיום אחד התעוררתי בבוקר
    ואמרתי לעצמי למה אני צריך את זה – זה לא שווה את זה, סקס בלי אהבה עדיף בלי סקס בכלל.
    אופס שכחתי מהמאמר בכל מקרה –
    כל מילה נכונה, אפשר לעשות הכל ללקק לבלוע לנשוך להחדיר לינוק לצבוט – כל עוד הכל נעשה ע"י שני הצדדים תוך בדיקה ראשונית של העניין והבנה של מה שהצד השני אוהב או לא אוהב
    אם הסקס הוא לא מטורף ולא גורם לך לחייך יומיים אחרי זה לא עשית כלום
    תודה שלום חיים יפים

  54. גולן כהן

    ומה אם אין לי כח לזיין ואני מעדיף להתעסק בפוליטקה? אחרי הכל, מה יותר חשוב: לצעוק "גמרתי" או "מוות לערבים!".

    • אבירם

      יחרמנית כל האתר הזה חרמנות אי אפשר להגיד שאני לא חרמן אבל די מספיק עם זה זה מחרמן אותי לאללה אז מספיק

  55. לא הגיע הזמן שנתחיל לחשוב על מוסריות ואהבה ולא רק על סקס בכל הווראציות האפשריות?
    אם היו מתייחסים לזוגיות ואהבה באותה אובססיה שמתייחסים לסקס, היו לנו שעורי גרושין נמוכים הרבה הרבה יותר, חיים מאושרים יותר ומעל הכל: ילדים נורמליים הרבה יותר!

  56. kiss from a rose

    אמנם אני רק בת 15 ואתן בטח שואלות את עצמכן מאני בכלל עושה פה
    אבל רק רציתי לומר עד כמה המאמר הזה נכון
    הבנים האלה חמודים ומתחשבים לרוב
    אבל קצת יותר עדינות

    אתר חמוד לאללה
    🙂

  57. שני קלאפ

    וואו, קארין שיחקת אותה ובגדול

    אני צופה בהרבה סרטוני סקס אבל אף פעם אני לא מרגישה את זה,
    היום קראתי לראשונה את המאמר שלך ופשוט הרגשתי גירוי מיני בדיוק כמו שאת מתארת:
    הרגשתי צמרמורת, צריבה בדגדגן, ירידת לב, פטמות ורודות ורגליים פתוחות לרווחה.
    אני רודפת סקס וכבר מחכה המון זמן שגם תורי כבר יגיע, בינתיים אני מאוננת בשביל שאני
    יחשוב שאני עושה סקס, להגיד לך לך את צורת האוננות? אז הנה: אני נכנסת לאמבטיה ומכוונת את הזרם לחזק יותר ואז שוכבת במקלחת ומכוונת את הדוש לדגדגן וכמובן תוך כדי מפנטזת על סקס עד שבאה לי ההרגשה (לבד) שאני צריכה לסיים. ודרך אגב: מי שקרא את זה עכשיו אני ממליצה לו לנסות. ביי שני

  58. טוב.. אני לא כל כך יודעת למה אני מגיבה עכשיו אבל בכל את…
    האמת?! שמעתי על המאמר רק בתכנית פרפר לילה וכשקראתי הבנתי שהרעש שהיה מסביב היה הרבה יותר חזק מהמאמר עצמו…
    מה שיש לי להגיד הוא, שאני לא יודעת מה איתכם או מה עם הכותבת עצמה, אבל אני לא נותנת משהו ממני. סקס- או זיון- זה לא משהו שאני נותנת ומישהו לוקח, זה משהו הדדי שאנחנו נותנים אחד לשני, או לוקחים או לא משנה איך קוראים לזה. מלבד זאת יש אי דיוקים נוספים במאמר (?!) הנ"ל… כמו למשל שבנות מתאהבות בכל מי שמזדיין איתן… סליחה?! לי מעולם לא קרה שהתאהבתי במישהו ששכבתי איתו רק מתוך תשוקה או חרמנות. לא קרה לי שהתאהבתי במישהו שלא הייתי מאוהבת בו לפני כן רק בגלל שהוא חדר אלי בפרץ של חרמנות …
    חוץ מזה, אני כן אוהבת למצוץ ואני כן יודעת למצוץ- מתוך הרעיון הפשוט של לענג מישהו אחר כמו שהוא מענג אותך וזה גם מה שתמיד היה… כל מי שהייתי איתו, חשב שאני סקסית ומדהימה בלי קשר לאורך המשחק המוקדם, וזה היה ברור גם לי בלי קשר למה שהוא אמר לי אז. סקס יכול להיות מצוין גם באגרסיביות ואלימות כלשהי, סקס יכול להיות מצוין גם עם תנוחות ובאופן כללי סקס זה מצוין כל זמן שהכל הדדי בקטע הפיזי- משיכה מינית. מה הבולשיט על התאהבות ורגש? כאילו חייבים רגש כדי להנות מפעולה פשוטה של זיון. חדירה כולה!!!
    לא כל זיון צריך להיות מלא רומנטיקה ורגש כדי להנות ממנו- יש גם זיונים שהם רק לשם זיון…
    ומה רע בזה?!
    בנות הן כמו בנים. סקס הוא טוב כל זמן שהרצון בו והמשיכה הדדים. ככה זה.

    • תשמעי, ממש הדלקת אותי. אני מוכן לענג לך את הדגדגן ברגע זה, ולהוכיח לך שאפשר גם להתאהב מזה. איך הגעת לכזו עצמאות רגשית? את לא מפחדת מהבדידות? מנטישה ומכל החרדות שאורבות לבעלות הפות בעולמנו? אני, עוד לפני התקיעה, חושב על התלות שהנל"ית עלולה לפתח בעקבות השפיכה. וככל שהשפיכה מאוחרת יותר, כך גם רגשי התלות מאיימים יותר. אז תגידי, את שיודעת איך להזדיין ולהישאר שלמה, אולי תלמדי אותי איך מענגים לכן את הדגדגן, להבדיל מהגישה השלילית של המאמר המקורי? לפעמים אני באמת זקוק למורה מנוסה כמוך. ש.א

    • סוף סוף גישה בריאה לחיים

  59. שמעון

    די חבריה, אני לא מבין מה קורה אתכם. מה יש אסור לבנאדם לומה מה הוא/היא חושב/ת.
    אני חושב שהמאמר הוא מאלף. מי שרוצה לאמץ את המסקנות שהועלו בו אז שיבושם לו. ומי שלא,אז שיגחך ופשוט יהנה מהטקסט. אני לא רואה שום טעם בנסיונות ההולכים וחוזרים של אנשים (בזהות בדויה כמובן) לנגח ולהשמיץ את הכותבת המופלאה הזו. מה יש גברברים, נפגע לכם האגו? נשבר לכם המיתוס שאתו הזיינים הכי טובים בעולם? שלא יכול להיות שאתם לא יודעים ללחוץ על כל הכפתורים הנכונים?. למה לנגח?, אולי פשוט לקרא וללמוד משהו מכותבת בעלת נסיון, שלא חוששת לומר את דעתה.
    למרות שאני שייך אל קהילת הגברים, (ושלאף אחד לו תבצבץ אפילו לשניה המחשבה שאני אישה שמתחזה), נהניתי מאוד מן המאמר, ולמרות שאני נושק לגיל 30 , אני מקווה שלמדתי ממנו המון.

    קארין, ישר כח.

  60. עמרי

    הכתבה נלמדה שוננה והופנמה.
    תודה על ההדרכה.

  61. ציפי

    את בטוחה שאין לך שום קשר לקארין מ"לגעת באושר" ?? ?? (הטלנובלה הישראלית הראשונה )?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?

  62. אנסאן בן אנסאן

    אני מקווה ,קארין ,שלא תקחי את הביקורת שלי כתגובה של "גבר מבואס" ממה שקראתי .
    לפי דעתי קודם כל מה שנכתב כולו נכון .אבל שטחי וכללי מדי ,וכל נסיון לפי דעתי לפתור תעלומות כמו מין ,אהבה ,רגשות ,ובני אנוש בין אם גברים הם או נשים הוא נסיון כושל בהחלט..!
    אני מבין כמה את רוצה שאני אבין אותך בתור גבר והשאלה שלי היא האם אני יכול ? עד כדי כך קל לפענח אותך ? זה לא סיפור פשוט קארין !אני מזדהה איתך ,זה באמת כואב לא לדעת .ומה שכואב עוד יותר שמעטים המודים או היודעים שהם לא יודעים ושהם לא ידעו אף פעם כי רובנו לצערי יצורים חלשלושים פחדנים שטוענים שאנחנו יודעים וזה כל מה שאנחנו יודעים.
    אז מה שאני אומר שזה בסדר לא לדעת אבל זה ממש רע לא לדעת שאני לא יודע .

  63. נעמה

    בולשיט !!!!

    די להכללות

    אין שום קשר בין זיון להתאהבות
    אני הייתי מאוהבת מס' פעמים בחיי ותמיד לפני שהתחלנו לעשות את זה
    וגם עשיתי את זה עם אנשים שלא הייתי מאוהבת בהם בכלל ותתפלאו – גם נהנתי.

    לגבי שאר הסוגיות – תתחילו להתייחס אל כל בני/בנות האדם כאינדווידואלים ולא כשתי קבוצות בעלות תכונות כוללת.

    לכל בת וכל בן העדפות משלהם

  64. סוף סוף מישהי שותפה להרגשות שלי תמשיכי כך

  65. עם כל הכבוד למאמר הגלוי, יש לי שאלה חשובה.
    בואי נניח שמצאת את הגבר ה"מושלם" שיודע לאהוב, לפנק, לחמם, לרכך, ולעשות לך כל מה שאת אוהבת.
    והנה מצאת לך עוד גבר "מושלם" שיודע לעשות את כל מה שעושה הראשון, אבל בהבדל קטן אחד. יש לו עורלה. וואי וואי, את יודעת מה זה? את יודעת איך לאונן עם עורלה? את יודעת איך זה להזדיין עם עורלה? לא צריך "חמרי סיכה" "וזלין" על כל דבר אחר. האבר רטוב, מוכן ומזומן בכל פעם מחדש, לחדור בקלות פנימה.
    האם חשבת על זה?
    את מי את מעדיפה? את זה עם הראש היבש, שצריך להרטיב אותו בכל פעם? או את זה שמוכן תמיד לשימוש חוזר? הולך וחוזר, הולך וחוזר.
    ואת אפילו לא צריכה להרטב משהו משהו, הוא כבר ירטיב אותך.
    נו? מה את אומרת. החלטת?

  66. אני בן 16 ויש לי חברה.
    קראתי את המאמר ו………
    אני פשוט מעריץ אותך!!!

  67. המתאהבת

    מאמר מדליק ומצחיק ביותר!!
    הלוואי וכל הגברים היו לומדים ממנו משהו…

  68. HOLY-GHOST-F

    איזו חמודה את, ילדה קטנה חסרת סיפוק שבחיים לא ראתה זין.
    קארין אחותי יש לך פצצה של כתבה, מזמן לא קראתי כזה דבר יצוק!!!
    אם כבר יש כזה דבר שנקאה גבר משכיל זהו גבר שיודע את מהידע הזה שכתוב כאן…
    גברים שימו לב והשכילו!
    ומיצי חמודה אם נימאס לך מפיקאצ'ו צ'אט ובאת לכן אז תנסי את ברבכ צ'אט הוא תמיד
    אופנתי! זאת לא בושה ממי את עדיין צעירה.
    אז לילה טוב לכל החמים והחמות!!!

  69. אודליה

    קארין!! קראתי את המאמר לפני חצי שנה בפעם הראשונה ולא הפסקתי לצחוק. היום נתקלתי בו שוב – ואני חייבת להגיד לך, שמעבר לעניין הפרטי שאני באמת חושבת שכל מילה במקום, ומזדהה במיליון אחוזים עם מה שכתוב, אני חושבת שפרסום המאמר הוא בעצם חשיפה נורא גדולה, ועל זה בייחוד אני כל כך מעריכה אותך, אין ספק שמחשבות מסוג הדברים שכתבת עולות לא פעם בראשן של מיליוני נשים בעולם – אך מן הסתם, בד"כ זה לא בצורת הומור אלא בצורת קיטורים לחברות, ובטח אף אחת לא תפרסם את זה בפומבי. אני משערת שהמאמר בא ממקום אישי ולא כמגילת מחאה שכל המין הנשי אמור להזדהות איתה, אבל זה כל כך נכון, ואין לי ספק שמעבר לתחושת ההזדהות שאני מניחה שיצרת אצל רב קוראות המאמר, יותר מהכל – הצלחת להצחיק נורא. ובמציאות היומיומית – אין דבר יותר טוב מהומור.
    חוץ מזה – כל כך חבל שהפסקת לכתוב ב"עכבר העיר", מתי את חוזרת?
    שיהיה לך שבוע טוב, אודליה.

  70. נהנתי מאוד ממכתבך אני רק רציתי להוסיף 2 דברים
    1. בקשר לנשיות ,לחדירה,ולישבנים….
    חברה שלי(בעבר) לא הייתה מצליחה ליגמור ,מה שהפריע לה,אישית אני מאמין שלא חייבים תמיד ליגמור,אך לה זה הפריעה ,חשבתי לעצמי איך אני מצליח להגיעה אליה,איך אני ידע את אותה אישה שכה אהבתי ולעזור לה להיתנתק מהמציאות לתוך חלום של אורגזמות,חשבתי לעצמי נחליף תפקידים….
    אספתי כל גרוש שנישאר לי וקניתי לנו מתנה זין אימתני שהיא תלבש במותניה עם גירויים לה ולי,שם היא גמרה לראשונה ושם אני זכיתי לחוות את הכאב והעינוג שבחדירה לתוכך,מה אגיד לך צריך רק לדעת להקשיב לגוף של בן הזוג….
    נקודה שניה שרציתי לציין היא המשחק המקדים ואולי את תוכלי לעזור לי בנדון
    אני מאוד אוהב את הגירוי של המשחק המקדים ואני אוהב לשחק בגבול המתושתש הזה של להיתאפק כמה שיותר ליפני שהופכים לשלם אך בנות זוגי תמיד כועסות שאני מושך את זה יותר מידי ….אז לא תמיד נשים הן בעד משחק מוקדם…
    ולכל הגברים באשר הם ההשפרצה זה לא העיניין פה אלה הדרך שבא אתה מגיעה אליה(למרות שאישית אני ממליץ ליגמור רק פעם בשבועים. ביי

  71. שלום לכולם ובמיוחד לבנות.

    עד אתמול כל מה שקראתי במאמר האמנתי כי הוא נכון.
    והנה שמעו מה קרה לי,ממש אתמול.
    נפגשתי אם בחורה מסוימת בפעם הראשונה,שוחחנו והיה נחמד,למרות שהתלהבות גדולה מידי לא היתה.סתם שיחה נחמדה.

    בסוף הערב במכוניתי סיימתי את הפגישה כשהבחורה מעניקה לי מציצה מדהימה ,ולא רק ,אפילו את הזרע היא בלעה עד הטיפה האחרונה .ממש גמירה מעולה מבחינתי.
    אפילו אני נדהמתי מהתעוזה והאומץ של הבחורה הנ"ל.כיצד היא יכולה למצוץ לגבר כבר בפגישה הראשונה?? המקרה הזה ממש ממוסס את עיקרי התאוריה של ארד בדבר משחק מקדים הכנה נפשית וכדומה.

    מה דעתכן בנות?
    שלחו לי תשובה באיי מייל.

    • לרון

      הבחורה שיצאת איתה
      היא מסוג הבחורות שיש להן פוטנציאל לעסוק בזנות ולבגוד בך גם אחרי החתונה

      אם בכלל אתה מסוגל לחשוב אליה בכיוון הזה……

      • מישל היקר, בגלל בחורים כמוך בנות מפחדות להביע את המיניות שלהן, זה שהיא ירדה לו בפגישה הראשונה ועוד עשתה את זה טוב ומכל הלב זה עושה אותה לזונה ?? ומסוג הנשים הבוגדניות בעתיד ?? מה הקשר בין שני הדברים ??

        Jazmin

  72. נועה-נינה

    משובח, מדוייק מצוין והורס לכל הנבלות את אמונתם באשר לעליונות ההנאה הגברית.

  73. תגובה מאוחרת ביותר אך:המאמר שנון ורלוונטי להפליא על כל שורותיו.
    בנים:למה אתם מסתבכים כ"כ?!לכו תעשו ביד!!!
    קארינוש,תודה שלקחת על עצמך את המעמסה-המשיכי בך!

  74. גבר...

    קארין!

    קבלי נשיקה עדינה על הלחי וחיבוק.

    הייתי "גבר… …שחבל לו!" לפני המאמר
    עכשיו אני "גבר… …שהוקל לו!".

    נראה למה יהפוך אותי המאמר הבא…

  75. גברים ודגדגנים

    מאמר חביב אין שום דבר מעבר…תאמיני או לא זיון זה לפעמים רק זיון…נכון במבנה האנטומי שלנו שונה מתכליתו ותסכמי איתי שגם אנחנו שונות אחת מן השניה ..גם במבנה האונטומי.:)
    זיונים אהבה יחסים זה שמתנה נאישה לאישה..ואפילו עוד יותר מהגבר לגבר שאת נמצאת איתו.
    והעולם מלא גברים ומלא דגדגנים שונים ומגוונים

  76. קארין, תודה רבה. כל מילה שווה מיליון דולאר. המאמר הזה שווה מבחינת ההיסטוריה ל-"תל-אביב" של ב.ז. הרצל. עכשיו רק צריך את מאמר ההמשך: איך להעביר את המסר לבנים בלי שיתחילו ליילל על כמה הנקבות מינייאקיות ומעליבניות. אנו הבנות המוארות והמחוזקות, חייבות לזכור שהבנים רחוק רחוק מאחורינו בקטע של מודעות עצמית. זאת המשימה שיש לנו כרגע- פרוייקט לימוד וקידום הבנים. ובעדינות… בלי לצאת ביצ'יות, בלי לצאת מסרסות, בלי לצאת תוקפניות, בלי לצאת לוחמניות… קשה…מה זה קשה….אבל- אם תרצו, אין זו אגדה!!!!

  77. שלום לך קארין!
    יש לך מאמר נכון,,,מרגש ולכמה דקות הרגשתי כאילו אני זו שיושבת ורושמת את זה…
    אחרי הילדים…זאת אומרת אחרי הלידות אני מקווה שתדברי אחרת כי זו תהיה חוויה שונה מהמיטה ובעצם תתבצע מאותו המקום שאותו את מכירה כ"כ טוב,,,,
    אז שיהיה לך בהצלחה ונהנתי מכל רגע
    ביי שילה

  78. רבותיי וגבירותיי וקארין (כמובן):
    כמה ניפוץ אשליות מהיר…
    לפני כמה שנים כשקראתי את המאמר הוא נראה לי מאוד נכון.
    מצד שני, צריך לזכור שאז הייתי חסרת נסיון כמעט לחלוטין והרוב הגיע מחברות/ נסיון מוגבל ושאר ירקות.

    היום קראתי שוב, כמה שנים אחרי וצר לי לומר בתור אישה ששוכבת עם נשים כבר כמה שנים טובות ומוצלחות..
    יקירתי… תבדקי טוב טוב על מה את מדברת (ואני מתייחסת בעיקר לקטעים של משחק מקדים ואוננות וירידות).
    מתי פעם אחרונה גמרת מזה שלשון כלשהי טיילה לך בכל רחבי הכוס דגדגן וכו'?
    אנחנו צריכות משהו קצת יותר מרוכז ואינטנסיבי…

    ודרך אגב, חלקינו כן אוהבות קצת אגרסיביות (לא מדברת על מכות וסאדו למיניהם), אבל בחייך…

    בקיצור – פעם הבאה תהיי בטוחה לפני שאת פותחת את הפה ומציגה עובדות אישיות בשם כל המין הנשי

  79. יש לי עצה ענקית לכל הנשים הישראליות !
    ואולי אני אפילו עושה טעות שאני מגלה לכן, ולמה אני מתכוונת…

    תישכחו מהגבר ה י ש ר א ל י !!!!!!!!!!
    אני בת 30 וכבר מגיל 23 לראשונה שהכרתי בחור יהודי אומנם אבל לא ישראלי, הפסקתי להכיר בחורים ישראלים, חבל לכן על הזמן, אמריקאים, אנגלים,איטלקים, אוסטרלים, צרפתים, ספרדים,ארגנטנאים כולם מ ק ס י מ י ם במיטה ומחוצה לה, תאמינו לי, שאם קרה וניפרדתי זה רק בגלל שלא התאמנו מסיבות אחרות ולא בגלל המיטה, כי הם באמת אדיבים עדינים ומקסימים במיטה, הנה תראו אפילו הוכחה קטנה בלי להכיר את הבחור שכותב שקוראים לו פאבלו : תיראנה איך הוא מדבר – אני בטוחה שהוא לא ישראלי – אז בנות חבל לכן על הזמן !!!!!

    שלכן
    מישל

    • ישראל

      ואם אני אדם אמריקאי בנפשי בעל אזרחות אמריקאית וישראלית?
      גדלתי בארה"ב… אבל אני חיי פה, יש לי מבטא 99% ישראלי ואין ספק שחלק גדול ממני הוא ישראלי, אך שוב, גם החלק האמריקאי דיי גדול… וגם יש את החלק הרוסי (ליטאי ליתר דיוק), אבל רואים אותו רק בשיער ובעובדה שאני דיי רזה…

      סתם, ההודעה הזאת נרשמה דיי בציניות… אני לא מאמין שצריכים לשפוט אדם עפ"י מוצאו, אם כי נכון, הישראלי המצוי לא רצוי… אבל יש גם את השונים, לצערנו, נדירים.

  80. רון טל

    תלכנה בבקשה עם שלט קטן על המצח "קארין" או "השרופה" או סתם URL לרשימה אחרת בבננות. או אז נוכל לדעת אם לחבק ולחתוך מנגו, או להתחפף אחרי חצי שעה ולטשטש עקבות.

    למה, למה לא יוצרתן בשטאנץ ?

  81. אחלה מאמר, יש לי רק שאלה אחת.
    אישתי מאוד פוחדת ממין אנאלי, לא מוכנה שאני אחדור לה . איך אפשר לעשות את זה בשלבים
    כדי שהיא תשתחרר מהפחד?
    בנות, מחכה לתשובה רצינית ועוזרת.
    תודה.

    • המסייעת

      מאיר היקר
      הרשה לי לתקוף את הבעייה מכמה כיוונים,
      אחת הסיבות העיקריות לכאב העז שנשים חשות בזמן קיום יחסיים אנאליים
      היא שהן לא מצליחות להרפות את השרירים הטבעתיים בצורה מלאה
      (מובן שבל נשכח את העובדה המצערת שאותם שרירים הם חד- כיוונים)
      עקב זאת עליך לנסות ולהרפות את אשתך במידה המקסימלית
      דבר ראשון חצי בקבוק יין (עדיף איזה ג'ויינט או שניים אם אתם בעיניין)
      תעשה לאשתך מס'ג של שעה בגוף , מס'ג של הרפייה ולא של עירור מיני
      דהיינו, איברי המין מחוץ לתמונה, תשקיע במס'ג הזה את כל כולך כאלו אין מחר
      כפות רגליים,כפות ידיים , קרקפת, שרירי התאומים ברגליים, הכל לוקח
      בשלב זה אישתך תהיה מעולפת מרוב רגיעה , אם באמת לא זלזלת במסג'
      בשלב זה תוכל להכניס לאשתך לרקטום פחית סודה , (רק בשביל המטאפורה…)
      עכשיו כשאתה חודר אליה בשלב זה , (לרקע מוסיקה מרגיעה כמובן) וכמובן
      לאחר ששמת כמות מכובדת של ואזלין….בכל אופן שאתה מתחיל לחדור אליה
      תעשה את זה לאט
      "לאט" – הגדרה: תחשוב בלב מה זה נקרא אצלך הכי לאט בעולם, תחלק את זה
      ב-56 מהתוצאה תוציא שורש ותחדור יותר לאט גם מזה! מובן??
      הדבר שהכי הורס לכל הגברים זה שהם כבר קיבלו את האו.קיי מהבחורה לחדור
      הם כל כך אחוזי אמוק והתרגשות שהם מאבדים כל תחושה של זמן, אם אתה לא רוצה
      להיות מועף על ידי אשתך בבעיטה ברגע שאתה נכנס תעשה את זה ל- א- ט
      כלומר בערך 5 דקות עד שכל העסק יכנס , וגם לאחר שנכנסת אל ! ואני חוזרת אל!!!
      אל תתחיל לזוז , תן לה חצי דקה עד דקה להתרגל לנוכחות שלו שם, כל עוד אתה
      לא זז זה לא כואב, מובן?? ומיותר לציין שתמיד אבל תמיד תהיה קשוב לגוף שלה ,
      אם אתה מרגיש סוג של כיווץ מצדה אפילו הקטן ביותר באותה השנייה תעצור ותן לה
      להשתחרר שוב, כל הסיפור הזה לא מצריך אינטלגנציה מרובה אלא רגישות!!
      בהצלחה

  82. דילמת הגברים: יש בגדול 2 סיגנונות/אסטרטגיות סקס מנקודת מבטו של הגבר.
    1.לזיין חזק, להשפיל, בקיצור הבחורה לא תשב שבוע..
    2.לזיין בעדינות,סובלנות…
    אם הולכים על אסטרטגיה 1:
    יתרונות- היא לא תשכח את החוויה,תרגיש נסחפת,תשכח איך קוראים לה..
    חסרונות-ואם אני אתאהב בה,ואם היא תדבק אליי,איבוד עיניין מהיר..
    אם הולכים על אסטרטגיה 2:
    יתרונות-גבר עדין נחשב בימינו למציאה,תמיד אפשר להעלות הילוך,סיכוי לקשר רציני..
    חסרונות-היא תשתעמם,תרגיש שהיא עם ילד,סיכויי בגידה בעתיד..

    בקיצור,המסקנה שלי: הזיון הראשון הוא קריטי,אל תגמרו ראשונים בכל מחיר.תנו לבחורה
    זיון איכותי לפחות מבחינת משך זמן הביצוע (אפילו במחיר של עשיית ביד בסמוך מאוד
    למועד הפגישה). לגבי אגרסיביות או לא-לכו על האינטואיציה. בכל מקרה עדיף להתחיל
    את הזיון בעדינות ובהמשך להתאים את עצמך..
    בהצלחה לכולנו !

  83. איציק

    מאז שהפנמתי את ההמלצות של המאמר ויישמתי אותן, נותרתי ללא חברתי. בדיעבד מתברר שהחברה עדיין לא קראה את המאמר. במקרה שלי, המאמר רצה לברך ויצא מקלל. סוף דבר ,אני פנוי.

  84. מזל שיש יומולדת, וטוב שהמאמר מופיע שוב.
    אולי אני אשמע עדינה מדי או נאיבית או אולי ביישנית,אבל אני חייבת לציין שככל שדפדפתי יותר בתגובות גיליתי שלגברים קצת קשה לקבל את הביקורת ברוח טובה, להבין שגם אם "למזלם" הם נפגשו במיטה רק עם בנות נוסח "כוכבות פורנו מול מצלמה", רב הבנות שאני מכירה, כאלו שהסקס מאד חשוב להן אבל לא רק הסקס, יסכימו עם הכתבה מאד.
    אסור לכם לשכוח, גברים יקרים, שנשים לא מעטות מושפלות במהלך חייהן כשמתיחסים לגופן ככלי ציבורי, והן סה"כ צריכות להרגיש טוב עם עצמן.
    אולי יש גם נשים שרוצות סקס בלבד… אני אישית לא מכירה כאלו, אבל כולן רוצות רגישות במיטה.
    הבהרה- "רגישות"=שימת לב לאישה ולצרכים הריגעיים. אין נוסחאות, ומה שעשיתם אתמול עלול לא לעבוד טוב היום.
    אז במקום להפגע מהביקורת, תנסו להבין. רב הבחורות רגישות לצרכים של הגבר, למה לא להיפך?

  85. כמו שטויות זה כל כך לא נכון
    מה קרה אי אפשר להיזדיין סתם בכיף בלי שום רגש ובלה בלה בלה נוספים
    ותנוחות אז מה גיוון ויצירותיות זה תמיד דבר טוב ולעשות את זה במקומות שונים ומרגשים זה מגרה-שלא כמו המיטה הנוחה והרגילה אליה אנחנו רגילים ואותה נכיר טוב טוב עם בעלינו לעתיד
    אז יאלה צאי מהלחץ ואל תחשבי יותר מידי פשוט תהני!

  86. טיזרית

    גדול!!!!!!
    פעם שנייה שאני קוראת את זה.
    קראתי את זה לפני כמה שנים בבסיס שלי כשהחברה הביאו לנו את זה. ועכשיו כאן.
    עדיין שפך אותי מצחוק. ומה לעשות אבל זה הכי נכון והכי נשי בעולם…

    אהבתי…

  87. דן יונדאלאר

    כמה צחקתי הווו כמה צחקתי !!
    קארין חמודה !
    בין אם את עם שטרונגול או עם חריץ , לקרוא את הכתוב היה מהנה וחשוב יותר גם נכון
    אם בא לך על אחד בוגר שיתן לך את מה שאת מחפשת אני תמיד לרשותך
    ביי
    דן

  88. שתפסיקי לזיין

    את המוח!!!!

    לבנות יש דרישות
    ולבנים יש דרישות…

    ובנות צריכות להשתדל לעשות את מה שהבנים רוצים
    ובנים צריכים להשתדל לעשות את מה שהבנות רוצות…

    ולא רק הבנים צריכים להקשיב לכן אלא גם אתן לנו!!!

    ועוד נקודה לציון… :
    בדיוק כמו שיש בנים מניאקים, יש גם בנות כאלו…….

    • נוקו

      אם אתה מדבר כמו שאתה כותב, לא פלא שאתה כל כך מריר, בחורות בטח בורחות עוד לפני שאפילו גילית שיש להן דגדגן. יא פמיניסטית מזדיינת?? אתה רציני??

      קארין,
      אלף נשיקות
      אין כמוך בכל העולמות כולם (וחיפשתי, תאמיני לי שחיפשתי)

  89. אריאל

    מאמר חמוד לאללה. רציתי רק להודות לך שגרמת לי לסיים את יום העבודה, ולחזור הבייתה עם חיוך .

  90. לונה

    תקשיבו בנים,
    מדובר בתורה מסיני!!!!!!
    יחי האורגזמה הנשית!

  91. אלמוני 27

    לקארין החמודה
    נהנתי מהמאמר שלך מאוד וחיזק את כול הדברים והשאלות שלי לגבי המין השני לא שלאידעתי אבל כמו שצינתי חיזק לי את התשובות .
    פשןט יש שאלות לגבי הנשים שלנו אבל רובנו או שמתבישים או שאין לנו עם לדבר על זה וכמובן לא נעים לדבר עם ידידות על נושא אינטימי
    בכול אופן אני מודה לך ומאחל לך הצלחה תמשיכי לחזק לנו את הבטחון והידע בכול משקשור אלכן (ודרוש הרבה) תודה אלמוני 27

  92. ש.מ חסוי

    מאמר מאלף ומעניין במיוחד. ניכר שהכותבת בעלת ניסיון עשיר ומוצלח. נהנתי מאוד!!

  93. רונלד בארת'

    מדהים!
    את כל כך צודקת.
    אני לא מצליח להפסיק לחייך.
    אני מעלה זכרונות, עורך השוואות… קורא את המאמר פעם נוספת…זה אני. במבחן הזה קיבלתי 10 עגול.

  94. רם חן

    קארין !
    יש לך פה מאמר ענק !!!
    קראתי את זה כבר פעם, וחיפשתי את זה שוב כדי להזכר.
    גם אני כותב ב"במה חדשה", כדאי לך להכנס לדפיוצר שלי לקרוא יצירות.
    בכל אופן, חבל שאני לא יכול לנקד כי הייתי נותן לך את מלוא הנקודות, אבל רק שתדעי שמאז שקראתי את זה בפעם הראשונה, תמיד זכרתי ושיננתי ש: בנות תמיד מתאהבות במי שהן עושות אתו סקס, ואני מאמין שזה נכון.

  95. ארם דרווקנין

    עצוב, עצוב. בת- 29? נראה לי יותר כמו בת 14 לפי הרעיונות.

    עצוב שעדיין אנשים וביחוד "פמיניסטיות" חושבים שיש הבדל משמעותי מבחינה מנטלית בין נשים וגברים. רוב מה שאמרת שבנות רואות כ "סבבה" הוא פרי שנאתם של כמה שאני מכיר (ולא מחוסר רצון מצידי). חבל לי שאת (ורבים ורבות כמוך) לא מבינה שאין הבדל מנטלי בין גברים ונשים… רק ההבדלים שאנו בוחרים להשריש בעצמנו. באומרך ש"אנו הנשים" או "אנחנו אוהבות" את זורקת את המהפכה הפמיניסטית מאה שנה אחורה. כל הכבוד.

    • אריאלה רביב

      צר לי, אבל יש הבדלים מנטליים בין גברים לנשים. להתייחס להבדלים האלה אינו אנטי פמיניזם. בפמיניזם מדברים על שוויון, לא על זהות.

  96. את החומר הזה צריך ללמד בבתי הספר , אבל מומלץ שגם הבנות יהיו נכחות .אני לא יודע למה אבל יותר מ50 אחוז מהבנות שהכרתי לא שולטות בחומר או שנמנעו מסיבה כל שהיא
    שלא ברורה לי מלהפגין את שליטתן . בנוסף, לפי חלק מהדברים שכתבת פגשת בחיים שלך מספר לא מבוטל של גברים סוג ב" , ואולי צריך לעלות את רמת מבחני "הכניסה".

  97. דודי התותח

    אהבתי את הקטע שפתאום נשים מודות שהן אוהבות לקבל בתחת
    עד עכשיו זה היה מאוד מחתרתי
    וגם מי שעשתה את זה לא כל כך הרגישה בנוח עם הדיבור על זה

    תמשיכו בנות להזדיין גם מהתחת , תהיו יותר נועזות , תבקשו וגם תדרשו
    יש כבר פירסומת על בחורה שמחרבנת
    אז מה נישאר ?
    העולם מתקדם לכל החורים

  98. תומר

    אין ספק שהדברים שנאמרו מוצדקים אבל, לדעתי כל מה שקורה הינו תוצאה של מעשים.
    אם תשאלו מהו הדלק המניע לתוצאות עגומות אלו, הייתי נותן לכן לקרוא את המאמר שהגיע
    אלי שם ישנן כל התשובות לחוסר ההבנה בין נשים לגברים. שם המאמר "אשת חיל מי ימצא.."

  99. דני משתהה.

    אני לא יודע מה לומר.

    האם אני שונה?
    האם אני מיוחד? יש לי יותר מדי אסטרוגן בין כל הטסטוסטרונים?
    לא יודע.

    אני רוצה שהיא תחבק אותי אחרי.
    אני לא צריך שהיא תרד לי, אבל דווקא אשמח לרדת לה.
    אני לא מסוגל להוריד לה את החולצה בלי משחק מקדים כשלהו. אם זה יעני "קוויקי" הרי שהיא היתה רטובה כבר מראש, זה בבל"ט, אבל "לפתוח ודחוף", מה זה צריך להיות? ככה אבא שלכם עשה לכם כשהייתם קטנים או שזה שבמדינה שלנו אין זמן כי צריך לרדת עוד שנייה למקלטים? אני ממש לא יודע.
    אני לא הייתי צריך לשכב איתה בשביל להתאהב (יש כאלה שקוראים לזה "להקשר") בה, זה קרה כבר אחרי שהתנשקנו, לא יודע למה. וגם עם מישהי שיצאתי איתה לפניה, אותו עקרון
    כנראה שאני צריך לעשות ניתוח לשינוי מין, כי אני חס וחלילה ה' ישמור לא אוהב להביא לה בתחת. אויש, אני גם לא אוהב כדורגל. איזה חנון.
    פשוט אפס.

  100. אנונימי בקריזה טובה

    נתתי לעצמי שדרוג עכשיו אני מוכן……..

  101. אני מוכרחה להגיד שהמשפט "אישה מתאהבת בכול מי שמזיין אותה"
    הביא לי דמעות!!!

  102. לירון ודרקו

    דבר ראשון אנחנו רוצים לומר שהמאמר מאוד מענין, היה לנו מאוד כייף לנו לקרוא אותו,
    בין השאר היה גם מצחיק.
    לימד אותנו מספר דברים שלא ידענו קודם לכן.
    לילדודס שקוראים את זה תסכילו!
    תאמינו לנו שמינסיון המאמר צודק ב100%
    אבל מה אתם מבינים? אתם רק רוצים לזיין כל חור שעובר (מדובר לבנים)
    ובגלל זה אני אומר לכם הצעה שלי ! ספישל לפסח! תקראו את המאמר
    לירון גרוסמן ודרקו אזיאס השולטים!
    אורט ימי אשדוד.
    לתגובות טלפוניות:
    053888903 – לירון
    067243948 – דרקו
    🙂
    שיהיה לכם אחלה יום.
    11/2/02

  103. המיוחד

    למה כולם כל כך מופתעים מהמאמר ?
    עלה בדעתכם שיש גברים שהדברים האלו מוכרים להם ?
    כאילו דא !

  104. מישמיש

    אוי ….
    אני קוראת את זה בפעם המי יודע כמה והיום הטרחתי את עצמי לקרוא את כל התגובות…
    ממש פיפי במכנסיים…
    גדול.
    מצחיק גם בפעם המליון…
    קארין- אני מכתירה אותך למלכה.

  105. well said!!!love your true words of wisdem! i'm a virgin but i believe every word you say!! write more articles it wil help !!! thank you!

  106. גם אני רוצה תרגום ):

  107. חובה לתרגם לאנגלית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  108. קובנוס

    שמעו זה נכון אין לי מילים אבל זה נכון בתודה קובי קל ופשוט

  109. יודעת מה קארין יש הרבה דברים נכונים במאמר שלך אבל אני ניתקלתי בבחורות שפשוט
    רוצות שיזיינו אותן במלוא מובן המילה.
    אז המאמר שלך מתאים לרוב האנשים שאני מכיר והדגש על רוב.
    לכן המשפט על טעם ועל ריח אין מה להתווכח, כל כך נכון בקטע של סקס.

  110. מייקל

    אני די בדילמה- מצד אחד הדברים שכתבת, קארין הם נכונים עד אימה, מאמר זה צריך להיות ציוד הדרכה הכרחי בבתי הספר יחד עם הדיאגרמות של אברי המין. או משהו כמו הספר שאמא קנתה לי בהיותי בת 5 על "איך באים ילדים לעולם" (טראומה בפני עצמה)-היתי די מבועתת כמו חלק מהבחורים שהגיבו על מאמרך.
    מצד שני היו לי זיונים שהיו רק לשם הזיון!!

    • חברים יקרים, האמת הייתי דיי בטוחה שהדברים שנכתבו במאמר דווקא מאוד ברורים וידועים לכולם, אבל אחרי כל ההמולה סביב זה, נורא לגלות כמה שזה לא מובן וברור. אם לא נתייחס לפן האישי של המאמר וכל הגברים באשר הם לא יעלבו מזה שאנו הנשים נותנות להם הוראות ובאות בדרישות איך לענג אותנו ואם נסתכל על זה מהפן הפיזיולוגי בלבד, הרי שזה נכון.
      יש נשים אפילו בגילאים מתקדמים שעדיין לא מכירות טוב את גופן הן, והן חיות בתוכו, אין מה לעשות, גוף האישה קצת יותר מסובך מהבחינה הפיזית מזה של הגבר ולכן בהחלט יש צורך לכתוב מדריכון קצר או אולי אפילו ארוך על מנת שלא רק גברים יוכלו ללמוד לפיו אלא גם הנשים.

  111. נושי

    לפי דעתי המאמר גדול מהחיים!!
    ואני מסכימה איתך 1000% וכל גבר חייב לקרוא את זה פשוט חייב !!
    אני מאוד נהנתי!
    תודה רבה לך קארין!

  112. קארין חמודה, אולי תנסי ולו רק בשביל השעשוע לכתוב את המאמר הנ"ל מהצד הגברי. אני מניח שיהיו גם שם ים של תגובות שיוכלו לעזור לבנות ישראל להבין מה עולה בראשם של גברים כאשר הם במיטה. אך אל תעשי זאת תוך כדי ניסיון לפגוע בגברים , אלא ממש כדי שבנות יוכלו לדעת בטרם עת מה אוהבים הגברים במיטה וכיצד בחורה תוכל לגרום לגבר תענוג כה גדול שלא ישכח לעולם ואז ירצה תמיד לחזור אל אותה אחת. אולי זהו המפתח לכך שגברים יעדיפו להישאר עם אישה אחת ולא לבגוד בנשים שלהם.

    • אלמונית

      קובי חמוד….?? ??
      זה טבוע בכם….
      כל הסבר שינתן על איך לעשות לכם טוב, לא יעמוד במבחן המציאות של כמה כבר עושים לכם טוב, רק שאתם לא שמים לב !!!!!!
      תתעוררו בנים !!!!!!
      קחו אחריות ותלמדו…
      תהיה גבר, ככה אתם אומרים, לא?
      אז תהיו גברים ותודו שככה אתם באמת… היא לא המציאה !!!!
      וזהו!

  113. בלונדה

    קלעת בול מותק…….
    זה גורם לי לחשוב על כמה הזיון האחרון שלי היה גרוע!!!!!!

  114. ע-נ-ק!!!

    אין את ג-ד-ו-ל-ה
    🙂

  115. אלמונית

    קארין יקירה !!!!
    מילים כדורבנות
    אהבתי
    יישר כוח אחותי.

  116. אנונימית

    המאמר ממש 10
    אבל….. בשנות ה2000 הייתי אומרת שיש מקום גם להאשים את הנשים
    שנכנסות למיטה עם גברים ומצפות מהם להכנס עם ספר הדרכה ועם ידע נרחב מה לעשות
    ומה שטוב לאחת יכול להיות ממש ממש לא לאחרת.
    אז חוץ מלפתוח את הרגליים אפשר גם לפתוח את הפה ולהגיד לגבר שאיתך מה את רוצה בדיוק.
    מה יש?? ? בושה??
    ממש לא!!! ואם את מתביישת תצטרפי למנויים של מפעל הפיס, אולי יתמזל מזלך ותפלי על גבר
    שיידע בדיוק מה את רוצה.

  117. לא כרגע

    מאמר מעולה. אבל אני לא מסכימה עם הענין שאנחנו מתאהבות בכול גבר שאנחנו נותנות לו לחדור אלינו. נכון לעכישו היו לי שני יזיזים וזה לא כלל בכלל ענין של אהבה, היה כיף ונהנתי עם כול אחד מהם (אחד מהם גם ממש ידע לזיין) אבל שום רגש. אם כבר לאחד מהם היו לי מעט רגשות והם נעלמו אחרי שעשינו את זה, ולא כי הזיון לא היה טוב, אלא כי הבנתי שכול מה שרציתי ממנו קודם היה זיון.
    מצד שני סקס עם אהבה הוא דבר מעולה בגלל החיבור שהזכרת שמאוד בולט שהוא נמצא בפנים.

  118. גם זה לא...

    תגידי את נאצית או משהו כזה?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    זה הדבר הכי מגעיל שקראתי בחיים שלי באממממממממממא

    את דוחה וגם לא כל הגברים כאלה חארות… (למרות שאני לא בדיוק גבר, אני ילד)

  119. לפי דעתי יש הרבה נקודות נכונות במאמר אך תכ'לס אחרי הכל יחסי מין זה זיון
    וזה הכל,
    לא צריך להיות איזה קזנובה לאהבה כי זה זיון ומה שעושים בכל הסיפור פשוט מאבדים נוזלים

    נ.ב. : מאמר חמוד

  120. קארין היקרה!
    עכשיו כשקראתי את המאמר שלך (וזו לא הפעם הראשונה) רק חיזקת לי את ההרגשה וההבנה (!!!) שוואלה הגבר שהיה איתי היה באמת משהו טוב…
    עוד כמה כמוהו והעולם היה נראה יותר ורוד!!!!

  121. אהבתי את התיאורים…. ככה אולי הם יבינו את חומרת המצב!

  122. הדס דוידוב

    היי,

    נכנסתי לאתר בהמלצת חברה שהבטיחה לי שאני אצחק ואצדיק את היותי אישה לאחר שאקרא את המאמר, והיא צדקה…זה נושאים שכל בחורה טיפוסית חושבת עליהם, לפעמים מדברת על זה עם חברה ממש טובה, אבל אף פעם לא שואגת לעולם:god dam i m o woman
    תתיחסו אלי בהתאם! אז כל הכבוד קרין, אני שמחה שבחורה מוצדקת כמוך נושאת את קריאתה של כל אישה

  123. ה10 הכללים לא ממש נכונים !
    רואים שלא היית אם הרבה בחורות במיטה ! (-:
    יש כאלה שאוהבות מאוד מאוד צביטות ונשיכות חזקות בפטמות !
    כן ממש כך !

  124. מישני 23

    ענק ענק!! פשוט ע נ ק!!!!!

    כל כך נכון, כל כך אמיתי, כל כך שלנו, הנשים.
    אחח! הלוואי והגברים היו נוהגים כך, היו נחסכים הרבה עוגמות נפש, הרבה כאבים, הרבה סתם.

    כתבה מצויינת אמיתית ונכונה!

    מקווה להכיר גבר שינהג כך ,
    ולגבי הרגש – כל כך כל כך נכון, ולא – אני לא סופר רגישה או קיטשית
    או לא יודעת מה, זה פשוט נכון.

  125. ילדה קטנה

    טוב נראה לי שכבר אמרו הכל, אומנם אני ילדה קטנה ואין לי נסיון אבל כשבנים מדברים על סקס זה ממש לא נשמע אותו הדבר . כתבה סוף הway ממש יפה!!!!

  126. מה זה משנה?

    לא נכון.
    זו הדעה שלי בתמציתיות. מאוחר בלילה ואין לי כוח לפרט (אני לא בן).

  127. Dj GuyGivant

    וואו! אהבתי לקרוא את כל המאמר! פשוט אחלה! תודה קארין מותק!

  128. ממש ממש מדהים וצודק..הפכת לגורו שלי לענייני מין…
    רק טוב ואור

  129. דן כהן

    אני ילד בגיל 12 אני רוצה לעשות סקס שמעתי שזה כיף
    אני מחכה לאיזה אחת שתבוא לזין אותי כל פעם שאני
    עושה אמבטיה אני דוחף תצינור לזין שלי כדאי לכם לנסות

  130. וואוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

  131. ש.מהשב"כ

    אתן יודעות מה זה לתת לכן מין אוראלי? אתן יודעות מה יש לכן שמה?! מלח!! המון המון מלח!!! ים המלח הוא הכינרת של טבריה לעומת הכוס שלכן ומה שהוא מייצר למטה!!!
    מהלא עושים כדי שהאישה תהנה מכל רגע, ואני בתמורה מקבל אוראלי עם הפואנטה שכשהיא בולעת את ה-כ-ל!! כולל הכל. בתיאבון לכן.

  132. ספל חמאה

    אישה תמיד מתאהבת בגבר שמזיין אותה *טוב*!

    כשטוב היה מילת המפתח. זיון לא טוב משאיר רשמים אדישים עד חסרי עניין על הגבר המזיין (אם כי יש נשים אופטימיות שמקוות לשיפור בפעם הבאה…)

    וגם, יש אנשים אורלים, יש אנשים אנלים ויש אנשים גם וגם (ואלי יש אנשים שלא ולא), אישה שאינה אורלית לעולם לא תמצוץ טוב (היא עשויה להיכנע מאיזושהי סיבה מעפנה מתישהו, אבל היא לא תעשה את זה טוב והכי חשוב – היא לא תהנה מכך, גם אם היא תגיד שכן). אישה שאינה אנאלית לא תהפוך לאנאלית גם עם פרטנר טוב ומקצועי והרבה חומרי סיכה משובחים. זה פשוט לא עובד ככה.
    גברים, הכירו מראש את נטיית האישה ואל תנסו להראות לה את האור. בואו ננסה להתרכז בזיון מהנה וזהו.

    ומי שהולך – שיוצא איתו את הזבל. (זה נכתב לשני המינים, אני לא אשמה שהשפה שובניסטית.)

    >ספל חמאה מחכה לגיל 30<

  133. קארין ארד היקרה
    קראתי את המאמר המון פעמים ואני חושב שהוא נפלא. עצוב , מצחיק , מדכא , כתוב נפלא ומלא הוד והדר.
    גם אם זה היה הדבר היחיד שכתבת ותכתבי בכל חייך , את יכולה להיות גאה ביצירת מופת כזו.
    כל טוב יקירתי
    זיו

  134. ט' (כמו טוטח)

    כלומר, אנשק את ידיך, ואת פיך.
    וגם את ליבך, ואת שכלך.
    ואומר לך רק את זה:
    תודה.
    רבה, אפילו.

  135. אקוטיאל גרימבנבויך

    מאוד נהנתי לקרוא את המאמר של קארין – הוא היה ענייני ומרוכז בדיוק לבעיות הספציפיות של גברים רבים אשר לא יודעים איך להתמודד אם בעיות אלה .
    קארין אישה חכמה ורעה במובן החיובי של המילה בכך שהיא נותנת לחברה לסבול במהלך השיעור .
    אם זאת למדתי דברים חשובים אשר ישנו לי את השקפת החיים ויתנו לי כלים להתגבר על הבעיה המרכזית שלי והיא – נשים .
    יש לי רק מילה אחת לומר . . . ת ו ד ה

  136. תודה רבה 🙂 למדתי הרבה!
    אבל אני רק רוצה לציין שאף פעם לא רציתי "לדפוק ולזרוק" תמיד הרצון הזה של מין התלווה אצלי
    במחשבות על עונג הדדי ואני אף פעם לא רציתי שימצצו לי אז אל תגידו שכל הבנים ככה 🙂

  137. אוקיי זה ככה יש לי חברה קרגע ואני ממש אוהב אותה וחיפשתי פול דרכים לשפר את חיי המין שלנו ואת ממש עזרת לי כי ראיתי שליפעמים שאני עושה משהוא לא נכון היא מאבדת הכל אז בקיצור ממש תודה לך ואני ישמח עם תיכתבי לי לאיי סי קיחו ותיתני לי עוד עצותת

    איתי….

  138. המאמר ממש יפה, היו כמה קטעים שקצת הגזמת בציניות, אבל בכללי המאמר כתוב בצורה סבבה עם הומור רב והרבה הרבה עצות טובות!!!!!!!!
    המאמר ממש טוב רק הרשי לי להגיד שאת לא יכולה להכליל בדברים שאסור כי…….
    אני למשל אין לי שום ביה שיצבטו לי בפטמות (לא חזק מידי) זה אפילו מגרה אותי
    וגם אין לי בעיה נגד נשיכות קלות ועדונות (דגש על הקלות ועדינוץ) גם זה מגר לפי דעתי, ואני לא היחידה שחושבת ומרגישה כך

  139. רוני יא מכוערת

    אויי סתמו תפה יא מסכנים ולכו תביאו ביד כי אני רואה שמשעמם לכם מאוד…
    רוניי אוהב אותך תמשיכי ללמוד מפה דברים…

  140. טוב מאוד שפירסת את המאמר הזה…נכון אולי לא הכל נכון לגבי כולן אבל חשוב מאוד שבנים יקראו את זה ויקחו את זה לתצומת ליבם…כי בלי להעליב או משהו כזה אתם ממש אבל ממש לא יודעים מה אנחנו רוצות ומה אנחנו חושבות…אבל יש גם את היוצאי דופן..כן יש גם בנים נחמדים לשם שינוי, שלא חושבים רק על עצמם ועל הרצונות שלהם..וכן חושבים גם קצת עלינו..כל הכבוד לכם!!! :)))

  141. אף פעם לא יצא לי לקרא את המאמר בשלמותו, למרות ששמעתי וקראתי קטעים רבים ממנו, והייתי חייבת חייבת לאמר שצחקתי כל כך, עד שבן הזוג שלי בא לחדר העבודה לראות מה משעשע אותי כל כך. מי יתן ותירבה תפוצתו של המאמר בקרב המין הגברי והם גם יישמו. (אצלי בבית הוא יהיה תלוי מעל המיטה מהיום, ליתר ביטחון).

  142. בנות…..דיייי אתן טיפשות כמו נעל!!!
    שבו בשקט ותמשיכו לרדת אחת לשניה…
    אתן לא מבינות שכל התפקיד שלכן בחיים זה רק לנקות לכבס ולספק את הגברים?
    מה אתן חושבות שאם אתן רושמות ירידות על הגברים זה יעזור לכן במשהו ?
    אין מה לעשות….ככה הטבע…וככה הוא יישאר!!!
    למי בא לנקות לי את הבית ?

    • אז זהו, שבין ירידות אחת לשנייה לבין נקיונות הבית, אנחנו נהנות מידי פעם
      לרדת עליכם. זה נותן לנו תחושת סיפוק (זמנית אומנם) המשתווה לאכילת שוקולד טוב. כ"כ מתוק, אבל נגמר כ"כ מהר. ואכן באותה תחושת אופוריה ריגעית אנו חשות שהירידות עליכם אכן יעזרו לנו במשהו בחיים, בדיוק כפי שטענת.
      ניר, אני חושבת שאתה פשוט מבין אותנו בצורה שאפילו אנחנו לא מבינות את עצמנו.
      כן ירבו גברים כמוך.
      ודרך אגב – לי נורא בא לנקות לך את הבית אבל לא השארת כתובת.
      במבי

  143. בנאדם

    אוקי…
    אז הבנו שהבעיה פה היא שבנות מתאהבות בבנים וההפך לא קורה אחרי חדירה.

    וליישם את כל מה שרשמת פה בכלל אין בעייה.

    אבל למה להפוך את זה לרשימת מטלות? למה לכתוב כללים?

    הדברים האלה צריכים לבוא מהלב או לא לבוא בכלל…
    ומי שלא מבין את זה שלא יזדיין.

    יובל. (אני בן…)

  144. נועה1

    כל הכבוד!!!
    זה כל כך נכון שזה כואב… אנו משחקות אותה "קול" וסבבה כאילו אנו ליברליות ו"לא נורא" אם הם לא מתפקדים….הלוואי וכל הגברים בארץ יקראו ויחכימו!

  145. סליחה אבל אני לא הבנתי משהו אחד..
    איך אני אמור "להוציא את הזין בעדינות" ?
    הוא פשוט קופץ החוצה..
    אני מקווה שזה לא יפחיד אף אחת בהמשך..!

  146. לא משנה :)

    לקארין המהממת . וואו . היה פשוט כיף. אני את הבית ספר שלי קיבלתי כבר ע"י בחורה מדהימה הלוואי ויתר הנשים יבינו שמותר לפתוח את הפה ולשתף ויתר הגברים ילמדו להקשיב .
    בכל מקרה אני הולך להיות אבא !!! שיהיה טוב לכולם

    נ.ב – העולם כולו מחכה לשמוע אותך שרה גוספל , אמן

  147. אחד המאמרים היותר חיות!! ננסה אותו בהזדמנות על חברתי………..

  148. אלמוני

    כבר ידענו את זה
    אנחנו נמשיך בדרך שלנו כי טוב לנו אם זה שאתן חושבות שאנחנו לא יודעים

  149. יסמין נחמן

    קארין,
    יש לי שתי מילים להגיד לך- את מלכה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    חוץ מזה, קראתי את הספר שלך "יש אלוהים" וזה ספר סוף הדרך.
    וחבר שלי פה שוכב במיטה לידי ואומר לי לזרוק לו מחמאות (כאילו שאת מכירה אותו או שזה יעזור) אז עידנו'ש- גם אתה מלך! ואם כבר אני מדברת חופשי אז- באמת לנשוך את הפטמות זה לא כזה כייף חיים! חחח. חולה עלייך, וגם עלייך קאירן!
    המון נשיקות!

  150. המאוננת

    את טועה לגמרי קארין ממי אני מתה על זיונים בתחת אני אוהבת זיונים קצרים ואני גם מכירה עוד הרבה כאלה ( אני זונה ) והכי כיף שמלקקים לי את הדגדגן ובזמן הזה מישהו חודר עם הזיים בתחת ועוד דבר שטעית הכי כיף זה לשנות תנוחות וששתיים מחדירים זיין באותו הזמן זה התענוג!!!!!
    ממני הזונה ט'ל 054774336

  151. ואללה,

    יופי של מאמר.

  152. לחזר על פתחי הבננות זה לא מהפעיליות החביבות עלי. למה כדי להתחיל
    בזוגיות הרבה הרבה לפני הסקס שהוא לא הדבר הכי חשוב לי באישה, אני צריך
    לכשכש בזנב שאין לי? לא רק לכן את מגיע הזמן כדי להיות מוכנות אני צריך
    זמן רב כדי להחליט שאישה מדליקה ומענינת אותי. בנוסף ישנם זמנים ותנאים
    שאני לא מיוחם בהם. הראש שלי נורא מתעצבן שרוצים ממנו שילך לאיבוד או
    שיאבד את חוש הבקורת שלו. האם אתן מעדיפות חנפנים שקרנים שמתחילים
    מהר וגומרים עוד יותר מהר?

  153. דרור יא חרא

  154. האם זה נכון שכותבת המאמר היא חצי ערביה?

  155. very nice!! i liked it alot. mayb i'll get to meet the lady. i know women and what they like

  156. אח כמה טוב שיש קארן ארד בעולמנו, ועל כך נאמר דינו ..תמשיכי להיות כזאת חריפה, שנונה, עמוקה וחסרת פשרות ובעיקר כזאת אמיתית..

  157. הי
    פגשתי אותך ביום ה' והחלטתי לקרוא פעם נוספת (לא לתרגם לשום שפה).
    נראה לי שאלו שקצת יותר ותיקים יודעים את רוב הדברים.
    אולי זה בגלל שלא היה פלאפון בראשית האימונים ולא המתינו לצלצול של הבאה בתור….
    ואולי זה בגלל שהעולם היה יותר איטי לפני 15 שנה והיה זמן לעשות סקס בסבלנות, הגברים היו יותר כשוחים מבחוץ ורגישים מבפנים.
    אז אולי כדי לכל צעירה לנסות לפחות משהוא קצת יותר בשל.

  158. אלמוני

    דבר ראשון שאני עושה עכשיו זה לשלוח את זנ לחבר שלי גאונית האישה
    גאונית

  159. אלמוני

    אני אוהבת לעסות סקס עם נשים זה הדבר הכי נפלא בחיים

  160. ליהי לי

    קארין יקרה
    כל תגובתי היא- הלוואי וכל הבנים בעולם (הפעילים מינית לפחות)
    יקראו את המאמר שלך וילמדו משהו קטן גדול עלינו- העם העדין,
    אני מקווה בשביל כולכם בנים- שאם יש לכם חברה וקראתם את המאמר
    אתם בדרך הבייתה ליישם ומהר,
    מי ייתן והזיון הבא שלי יקרא את המאמר וילמד!!!!
    כן ירבו כמוך קארין- שלא מפחדות להעמיד אותם במקומם (תרתי משמע)
    ולהדריך בצורה החלטית ומפורטת את כל רחשי בנות מיננו
    תודה תודה תודה תודה

  161. חברה שלי ואני מודים לך כל המאמר!!!

  162. זו באמת אחלה כתבה , תרם לי הרבה ושתדעו שקראתי אותה לפני שעשיתי את זה עם חברה שלי , רק טיפ נוסף תורידו באנגים לפני , תגלגלו איזה גו'ינט ככה טוב עם חשיש או גראס ואז כולם אוהבים את כולם והכל נעשה מתוך אהבה אכפתיות ומסטוליות.
    זה הדבר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    באנגים !

  163. way to go !!!!!!!!!!!!

  164. קארין, זה באמת נחמד מצידך לפרסם ככה את כל מה שעל הלב שלך (או על הכוס שלך)
    אבל ( !!! ) לפני שאת מדברת בשם כל המין הנשי, תשימי לב שזה באמת בשם כל המין הנשי!
    מאז שחבר שלי קרא את המאמר שלך (וזה היה מזמן) הוא מקפיד על פור-פליי ארוך ומענג במיוחד, אווירה מושקעת ורומנטית ועוד… אם יש מישהי שקוראת את זה וחושבת שאני סתומה על זה שאני מתלוננת – תדעי שיש לזה גם צדדים לא נעימים:
    אני מוצאת את עצמי (כמעט) כל ערב עם כוס רטוב בטירוף וחבר מתמרח ומתגרה – עד שאני מתעצבנת ומעדיפה פשוט לעשות ביד עד שהוא יסיים את השטויות שלו (הוא ממש מתלהב מזה)
    לפעמים, כל מה שצריך זה שמישהו יקרע ממני את הבגדים ויזיין אותי חזק כמו שצריך !
    בלי נרות, בלי פור-פליי ובלי זיוני-שכל !!!

  165. אני חושב שכל מה שנאמר כאן הינו נכון מאד ואני נורא מיצטער שלא קראתי אותו בעבר.
    כל מה שכתוב כאן גיליתי בדרך הקשה ואילו הייתי קורא את זה ליפני כן אולי לא הייתי עובר מה שעברתי.
    רק אני לא מבין למה כשפעם אחת קוראת פדיחה עם בחורה במישחק המקדים היא פשוט נעלמת כלא הייתה!

  166. קארין יקירתי….. כל הנשים כולן צריכות להודות לך….. כל מאמר שלך פשוט הורס אותי…….. המשיכי כך!!!!!!!!!

  167. זה היה מצחיק ,זה נכון,זה היה מעניין וזה היה חדש(חלק). בגדול אהתי לגמרי ואם יש לך עוד כתבות בסגנון אז זה יהיה טוב. גיא

  168. not an angel

    קארין מאמר ענקי!

    כל אישה הרגישה לפחות פעם אחת מושפלת במיטה.

    וצריך להעלות את המודעות לגבי זה בקרב גברברינו ה"רגישים".
    למשל לכלול את המאמר בתוכנית הלימודים של מערכת החינוך!
    🙂
    נו או לפחות משהו בסגנון….

  169. ועכשיו ברצינות

    קארינוש!
    סה"כ- יופי של מאמר, אבל אני לא מסכימה עם הכל.
    הנשים התקדמו הרבה בחברה- עובדות, אסרטיביות- סו וואט אם אנחנו שומרות על היגיינה ואסתטיות? גם גברים היום עושים לייזר ושמים קרמים והם לא פחות גברים.
    מה הקטע עם סרטים של וולט דיסני- יש נשים שבוכות מזה? זה מה שמסמל אישה?! זה מביש!!!

    כובש ונכבשת?! חשבתי שזה אקט של התאחדות, למה צריך להגדיר תפקידים?
    חוצמזה, קורה שהחרמנות גוברת וכל מה שבא לך זה זיון- כמובן שלא יהיה חייתי או אגרסיבי, אבל להתאהב בכל סטוץ- זה ממש מגוחך! (לא שהיו לי הרבה, אבל ממש לא המשכנו הלאה- אמרנו שלום יפה ומקווה כל טוב בהמשך).
    חשוב לציין שאי אפשר להכליל!!!!! – את לא יכולה לדעת מה נשים אחרות רוצות, אוהבות ומרגישות במצבים נתונים שונים.

    ל"גברברים", "חוקים שמציבים גברים"?! מותק, אם אין את החוקים שלנו- לא תגיע לשום מקום- חוקים זה לזונות, במיטה יש הבנה- אם אני לא רוצה – אני לא עושה!!! ומצטערת שיצאה לכם ביולוגיה כזאת דפוקה שהמשיכה לכם את המעיים מחוץ לגוף (אני יודעת שזה לא מעיים- אבל ככה זה נראה)- זאת בעיה שלכם- ואם לא בא לי להעריץ אותו- סורי! מצטערת- זה ממש ביש מזל. רוב הבנות לא אוהבות למצוץ- אל תחשבו שזה הכי חשוב- יש שיטות מעולות לגרום לכם לעונג מהשמיים בלי לערב לשון- תאמינו לי- הוכח…

    סיימתי את דברי- אני רק מאחלת לכולכם- סקס טוב וחיים בריאים!
    ונשים אל תשכחו- סקס מוריד קלוריות! XOXO

    • המאמר הנ"ל של קארין ארד מצוי אצלי מזה שנים
      מודפס יפה ומקופל על המדף ליד כל הספרים שלי
      נצור שמור ובכל זאת עובר מיד ליד
      הוא שימושי מאוד
      בכל אירוע שרק מזדמן לי אני מוציאה אותו
      חברות שבדיכאון מקבלות קריאה בו
      בתיכון בצבא ועדיין אני נהנת מקריאה חפוזה בו
      על אף העובדה שאני יודעת אותו כבר בעל פה. כולל ההקדמה.
      קראתי מאמרים רבים בחיי עד כה על סקס
      זהו תחביב חזק שכזה
      קראתי מפסיכולוגים סקסולוגים גניקולוגים ופלצניות תורניות באינטנרט
      קארין ארד די לוקחת את כולם!
      המאמר אולי לא נכון לחלוטין אחת לאחת אבל בגדול – כל מילה אמת!
      תתרגשו, תזדיינו, תתאהבו בו ותחזרו לבכות לקארין
      ככה זה
      פעם אחר פעם
      קארין- כל הכבוד
      מעריצה אותך מרחוק
      ובנות- לא לדאוג אם אתן לא מסכימות עם הכל
      אתן עוד תסכימו………

  170. לא חשוב כרגע השם

    תראו למה אף אחד לא סובל אותנו בעולם,אנחנו(או יותר נכון אתם!!!) חבורה של בכיינים עם חרא של אופי. הבחורה כתבה אחלה של מאמר ושלושה אנשים הגיבו לעניין.ומה עשו כל השאר??
    נלחמו אחד בשני מלחמות של אגו מסריח וירוד רבו,קיללו,גידפו,השפילו,רוממו את עצמם ,והפילו במילים שפלות וחסרות שחר את כל השאר.למה?…

  171. לירון

    טווב…זה אחד הדברים הכי נכונים ששמעתי…(חוץ מהקטע של ההתכרבלות אחרי הסקס…שיתנו לנו לנשום ולהירדם בשקט!!)
    you go girl

  172. מעולה! כל מילה במאמר נכונה. עכשיו רק צריך לדאוג לתרגם את זה לאלף שפות ולשלוח לכל העולם. הבעייה היא שגברים כל כך בטוחים בעובדה שהם צודקים והאגו שלהם על פי רוב כל כך גבוהה שרק בגלל זה הם אמנם יקראו, ויהנהו לחיוב עם הראש אבל הם לעולם לא יפנימו!

  173. אני כבר מכירה את מאמרה, סליחה, את התנ"ך שכתבה קארין ארד המלומדת. חברים, שננו, הפנימו ויישמו!!! כל דוגמא שהובאה שם (לרע ולטוב) פשוט גרמה לי להתרגש מרוב הזדהות!!!
    ולזכותכם יאמר בנים יקרים: שלא כולכם כאלה גרועים וישנם כאלה מביניכם (אמנם מעטים), שהשכילו מעט עם ההתפתחות האבולוציונית ועם הזמן, אז לכם, יישר כוח. ולאלה מביניכם (רובכם) שעדיין לא הפנימו, יפה שעה אחת קודם. זיון זה אמנות ולא משנה מאיזו סיבה הוא קורה, ונכון שאמנות יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים רבות, אך היא תמיד צריכה לעורר הערכה, כבוד והנאה. אז בואו ננסה ליצור עולם בו הסקס תמיד מדהים וטוב והעיקר: בנים, אנחנו מתות עליכם!!!

    • נורא חששתי מלקרוא את המאמר המפורסם
      אבל אחרי שקראתי יצאתי מעודד:
      כמעט הכל אני עושה כמו שצריך ומה שלא ישופר בהקדם(:…..

  174. קארין, אתמצת את הכל:
    בשבילי את מלכה, חכמה ושנונה בצורה בלתי רגילה
    הוכחת לכולם מה את שווה לא רק בעזרת המאמר.
    אנוכי קורא נלהב שלך בבלייזר כמו כן קראתי את ספרך "יש אלוהים" (אדיר)
    בשבילי את מס' 1
    וגם כוסית על!

  175. אורן

    זאת אומרת שכדי לקבל סקס צריך לגרום לבחורה שאתה רוצה אותה?, ככל שהיא יודעת יותר שאתה רוצה אותה היא יותר רוצה סקס, בסדר.

  176. אוקיי מאמי קודם כל אין עליך את גדולה אני מאלה שרוצים ליגרום לבת זוג נוחיות ופינוק וכל דבר כזה אני מנסה ליהיות הכי מושלם בקטה הזה אני מזה ישמח עם תיצרי איתי קשר כי אני רוצה לילמ8וד עוד זה אשכרה שיעוריי בית אני בן 15 ב 25.3 ואני מצפה להבין יותר ותאכלס יותר על איך לרדת לבחורה כי אני חושב שזה בן זונה לתת לה להיתענג וליראות אותה ככה אז תודה ותיצרי קשר עם אפשר תעשי אותי מושלם (פלפון-067606184)
    (אייסי:5000121 כן כן זה האייסי שלי) ואימייל respect14@walla.co.il
    תודה רבה מאמי עם תיראי מישהו בשם :Respect או משהו דומה זה אני בהביי נישמתי

  177. אופירה

    שלום.
    הייתי חייבת לומר לך ..
    שקראתי את הספר שלך : "יש אלוהים" .. וזה אחד הספרים היותר מרתקים שקראתי.
    הוא עשוי כ"כ טוב.. הוא מרגש, וגם בקטעים החולניים שיש בו הוא גורם לקורא לעצור רגע ולחשוב על הדברים .. הפנמתי ולמדתי ממנו המון.
    אני לא טיפוס שקורא ספרים אבל משום נמשכתי אל הספר הזה, ופשוט יומיים שלמים רק ישבתי וקראתי אותו לא יכלתי להוריד ממנו את העייניים.
    המון שאלות רצות במוחי על הספר, על רונה?על קולה.. .. זה סיפור אמיתי?
    אני יודעת שזאת שאלה חטטנית , אבל היכן את נמצאת בכל הסיפור הזה? מי מהדמויות הן את?
    בכל מקרה, רק רציתי שתדעי .. שאני מאושרת על שכתבת ספר מדהים שכזה..
    רק תמשיכי לכתוב ..:) עם המון תודה.
    אופירה

  178. קארין
    האמת שהתגובה היא לא למאמר הזה. היא למעשה לגבי טור שלך שהתפרסם בזמנים מודרנים שהתחיל לגבי סקס והעיר הגדולה והפך לדיון על האהבה.
    קודם כל אני מסכים עם מה שכתבת גם אני מאמין באהבה רק שאצלי הוא לא נסיך היא נסיכה.
    ורק רציתי להגיד תודה שכתבת את זה.

    אל תפסיקי להאמין בנסיכים

    דן

  179. את לא יודעת כמה אני חייב לך תודה

  180. קארין קארין
    איך אני מתגעגעת לכתיבה הפמיניסטית שלך
    במיוחד עכשיו שהאתר היפה והשיווני הזה הפך לבימתם של גברים סקסיסטים ואף הוא זורם בטרנד של להחזיר את האישה של שנות ה60.
    אל תעזבי אותנו אף פעם
    ליאת

  181. בואנה יש פה גברים שפשוט לא למדו לקרוא.קארין מדברת במאמר על דברים שאתם הגברים עושים כמובן מאליו ומכאיבים לנו בצורה היסטרית כאב.כאב.יש פה אנשים שהמילה כאב לא אומרת להם כלום.בעיקר גברים.לא מעניין אותם.
    קארין דיברה על זה שאתם גורמים לנו לטראומות איומות אתם מכאיבים לנו לפעמים ברמה של כאבי תופת אתם מתעללים בנו גופנית לפעמים ממש בלי לדעת שאתם חורגים מתחום הבסדר.אתם גומרים מהר.אבל אנחנו נשארות עם ההתעללות הגופנית האיומה שעברנו בלי כוונה כאילו.אבל כל כך הרבה גברים פה חושבים שממש יש קשר בן המאמר של קארין לבן החובה של נשים למצוץ.כלומר אם לגבר יש חובה לא להתעלל פיסית באישה בזמן מין אז חובתה היא למצוץ.נו באמת.עוד שלא נדבר על כמה פעמים המציצה הופכת אף היא להתעללות פיסית איומה.אז גברים מכאיבים כי זה מענג אותם אבל נשים לא מוצצות בלי שיגידו להם? מי שכתב את זה צריך אישה משנות ה20 של המאה ה11.כנראה שהוא גבר מהמאה הזאת.
    וכן כמו שקארין אמרה גם אני רוצה שתעזבו את המדריך למוצצת ומחכה שתכתבו גם אתם מאמר על מה שאנחנו עושות לכם שעושה טראומות.אני כבר יודעת שצריך לזהר עם ציפורניים.מה עוד?
    לא לנשוך לכם את הזין? אז למה שמתם אותו בן השיניים שלי?
    סתם סתם.
    נו אז נראה אתכם.

    • ליאת ! את בוודי חושבת שנשים אף פעם לא מכאיבות ולא גורמות נזק כל שהוא לגברים! פשוט יש להיתייחס לעניין הזה בהבנה הדדית ולזכור שבן זוגך לא מכיר את גופך בפעם הראשונה. זה לוקח הרבה זמן ולפעמים הרבה מאוד!

      עם אדם גורם לך לטראומות בזדון – נתקי איתו את הקשר מייד! אך אם זאת סה"כ תוצאה של אי הבנה או שגיאה – הראי והביאי נימוק בעדינות וסובלנות. אך בוודי לא כמו שעשתה זאת קארין. אני מבטיח לך שבדרך זו (כתיבת רשימה של עינויים מימיי הביניים) יגרמו לבן זוגך לא לקיים איתך יחסים לעולם מתוך רצון לא לפגוע בך שוב.

  182. קארין היקרה!
    צר לי שיחסייך עם בני מיננו גרמו לך כאב כה רב! אומר לך סליחה בשם כל הגברים. אך ברצוני להגיב על מספר דברים:
    – כנראה הגישה שלך אל גבר באה מנקודת הנחה שכולנו מושלמים. ובכן צר לי לאכזב אותך – זא לא נכון כלל וכלל !!! יכול להיות שהבעיה היא באורינטציה המינית שלך, אבל גם אם זה ככה אל תצפי ליותר מדי כבר בשלב הראשון של היחסים.

    – לא תמיד הפנטזיות שלנו תמיד באות לידי ביטוי באותן הדרכים לכן, אם בן זוגך מבקש לעשות את זה על חוט וילון – יש לשכול זאת ברצינות רבה. הרי אם העניין היחיד שמפריע לך זה שאת לא תיראי טוב במיוחד – אולי כדי שתשקלי על וויתור קל למען בן זוגך. תאמיני לי הוא בעצמו יבין שזה לא נוח ולא יבקש יותר!

    – ולסיום! תחשבי לרגע אחד, ותגידי אם אלה כל הדברים (שכתבת במאמר) את גם משתדלת לספק לבן זוגך?

  183. לא בני אני אמרתי בפירוש אני עומדת על כך שתתאחדו ותכתבו את כל הדברים שאנחנו צריכות להמנע מהם כדי לא לגרום לכם לכאבי תופת.מה לא ברור בהודעה שלי?
    סקס לא צריך לבוא עם כאב.אני יודעת שצריך להזהר לא לגדל ציפורניים ארוכות מידי כי אנחנו נוטות לסרוט.איך עוד נמנע מכם כאבי תופת?

  184. אנשים אשר אינם מסכימים עם הכתוב מעלה אינם אלה אנשים צרי אופקים, מרובעים ועיוורים! בני האדם הינם חיות. האנסטנקט הזכרי אומר: אני מחפש להרביע כמה שיותר נקבות בכדי שיהיו לי מספר רב ככל האפשר של צאצאים. האנסטנקט הנקבי אומר: אני מחפשת זכר אחד בלבד, שיהיה מספיק חזק ושיוכל לדאוג לצאצאים. אני רוצה שמישהו יקום ויגיד לי איפה האנסטנקטים שלנו שונים. הרי שהם לא! זוהי עובדה מדעית. והעובדה שישנם אנשים שאינם מקבלים את העובדות הללו, רק מעצימה את העובדה שחברה נאורה לא יצא לי לפגוש. לא בגלגול הזה.
    תתעוררו מהר, חברים!

    • אני רואה שגם הדיון הזה הודבק בוירוס ליאת. חבל.
      וכותבים לשרוט. או שאולי גם את זה לא ידעתי לקרוא.

      המאמר ותיק, וכמו קארין, משביח עם הזמן. אמנם במודעות של היום הוא מריח מוינטג', אבל יש משהו סקסי בניחוח.

  185. הו הו יעלה אני רואה שהרסתי לך את החיים.זה בסדר לקוראי בננות רבים הרסתי את החיים.
    טל-את בחורה חכמה ומאוד הגיונית כן ירבו פמיניסטיות כמוך.

  186. אמת אמת היתה לי שגיאת כתיב.חששתי מהדברים האלה אחרי ביקור כל כך ממושך בפורום של אורי חסין.
    מודה ומתוודה.

    • ושוב הבכי. אנחנו רוצים לברך את ליעת במשכנה החדש. רבותיי זהירות, זה מדבק. לטיפולכן. 🙂

  187. לאברם "המג"ד"!
    נגיד, ורק נגיד שאתה באמת מג"ד-בושה לצה"ל על קצינים כמוך, אם היית חכם היית יודע שבנות מזמן לא עושות טירונות בבה"ד 12- עובר שם קק"צ אחוד.
    לכל תגובותייך- פשוט אין תגובה!עצוב שיש אנשים כמוך…

  188. אלמוני

    עזבו שטויות כל אחד והראש שלו
    ככל הנראה זו דעתה האישית ביותר של הכותבת
    יש ממש בחלק מן הדברים אך בהמון דברים זה מאוד אישי ולכן אין הגדרות משום שאני מכיר אישית כמה נשים מאוד נחמדות שאוהבות את זה אחרת

  189. אז זהו, שאני ממש אבל ממש לא מסכימה עם המון דברים פה….
    דבר ראשון אני בכלל לא מתאהבת בגברים שאני עושה איתם סקס..
    דבר שני אני אוהבת לגוון בתנוחות ולשנות, כי זה עושה את כל הכייף…
    ודבר שלישי: דיייייייייייייייי עם השמרנות הזו אנחנו לא במאה הקודמת!!!
    גם בנות אוהבות סקסססססססססססססססס מאוווווווודדדדדדדדדדדדד!!!!!!!

    מאחלת לכם המון סקס טוב!!!

  190. טוב, את פשוט גדולה!!!!!!!!!!
    אין מה להוסיף

  191. יהודה בן-שלום

    חירמנת לי את המוח… יא מנייאקית.

  192. וואלה תודה…
    עכשיו אני ידע יותר.
    וככה אני לא יעשה טעויות בפעם הראשונה שלי.
    מוצ'ס גרסייס ! צ'או אנשים!
    סקס נעים וחיים טובים 🙂

  193. ברגע שהורדנו את הקסדות, נדבקנו בנשיקה…..אאאווווח…הנשיקה….

    מה כבר אפשר להגיד על נשיקה, יותר קל לתאר את גן-עדן מאשר את הנשיקה הזאת…..לפתע כל הקשיחות נעלמה כלא היתה, גיליתי כמה רכות יש מעבר לחזות היפהפיה המנוכרת של האישה הזאת….

    ….רקדנו…לשונות יכולות לרקוד ואלס מטריף משכר חושים…אומרים שהנשיקה היא פתיח וחיזוי…הפעם חשתי כאילו הנשיקה היא עניין מושלם בפני עצמו….איזה משמלו נהדר….חושני…נמס בפה………פאזל מושלם של שני חלקים

    ההתמסרות היתה מלאה….הניחוח מעדן….ידיה ליטפו רכות את אוזני…נושכת בעדינות את שפתי התחתונות כאשר אני אוחז בשיני בשפתיה העליונות… איזה תיאום מופלא….לפתע שאבה את לשוני לתוך פיה…חקרה והשתעשעה…

    זרמים עברו לאורך שידרתי….רטטתי מהתרגשות…שקעתי בה….עדינה… סופטית…בלשונה התגרתה בי עוד….ועוד…אחזה ושיחררה….

    לקח לנו זמן להתנתק.

    ככל שעוברות השנים, אני מוצא את עצמי יותר ויותר מייחל, ולו עוד פעם אחת בלבד……לעוד נשיקה כזאת….חושנית…טעימה…מרגשת

    "לילך!", אמרה את שמה בבישנות שלא חלמתי למצוא בה, "ואתה מוש!, ניתקלתי בציורים שלך באתר האינטרנט, נידלקתי, והיום אני יודעת עליך יותר ממה שאתה יודע על עצמך….יש כמה יתרונות בלהיות נשואה למאפיה" אמרה בממזרות שובבה…והובילה אותי בידי כילד בצעדיו הראשונים, שאימו מוליכה אותו בהשגחה יתרה

    כשניכנסתי לסוויטה לא האמנתי למראה עיני…
    ….עבדו הרבה בשבילנו על הסוויטה בזאת….עיצוב לערב אחד….מאות נרות דולקים בקבוצות גדולות… ניחוח הפרחים והקטורת היה עדין וחושני…הדלתות למירפסת, לאורכו של החדר, היו פתוחות לרווחה, וילונות קלילים התנפנפו קלות ברוח….קריר ונעים…שתי מיטות ענקיות הוצבו בשתי פינות החדר הרחב……..

    התנשקנו תוך שהיא פורמת את בגדי….משאירה אותי עם הבוקסרים…..חילצתי אותה ממגפי הרכיבה ומחליפת המירוץ…כל בגדיה מתחת היו בייבי-דול ארגמני וחוטיני שקוף….חזה הזקור החציף פטמות שאיימו לפרוץ את בד המשי הדקיק…..

    לא יודע מה זה מושלם אבל חזיונה היגדיר היטב את המושג….הלבוש המינימלי הזה כל-כך תאם את גופה…..ממש כמו החתימה של "יוסטון"…

    כמו בסרטים עירסלתי אותה לכיוון אחת המיטות…..הרגשתי חזק והיא ריחפה כנוצה בזרועותי….הנחתי אותה ברכות על המשי המבריק….תמיד אהבתי סדיני משי לבן….

    גחנתי לעברה ונישקתי לפיה בריחוף מרקד…ליקקתי את צווארה ואוזנה…היא גנחה קלות….משכתי באיבחה את מעטפת המשי הארגמני מעל לראשה…..שפתי ירדו נוגעות לא נוגעות על עורה הרך…. משתהות על פיטמות דובדבניות…פופיק מעוצב…מתנשמת בכבדות….ממשיך למטה ובמעגלים סביב מרכז נשיותה….ידי מכסות את שדיה…..פיטמותיה מציצות בין אצבעותי…..מגורות ומהודקות קלות…..

    נישקתי ליקקתי סביב משולש המשי…קרעתי חוט באחד הצדדים…..הסטתי את פיסת החוטיני…..

    מול עיני ראיתי לב מעוצב שעיר ואדמדם על ערוותה….הווגינה היתה נקייה כמו מוכנה להסרטת פורנוגרפיה איכותית……"העיצוב לכבודך"….גנחה……

    ההוווו לילך את הורסת אותי

    בליקוק סביב הכנתי אותה לקראתי….הגעתי עם לשוני הרטובה למורד הלב הקטן…..לקצה הצפוני של עמק תענוגותיה….קליטורה פועם מתנפח ומאדים…היא מתחילה להתפתל כזנב לטאה שניפרד מגופו…

    המשכתי בלשוני ושפתיי…הגברתי את הקצב באיטיות…..כשהרגשתי שהיא רותחת החדרתי לתוכה שתי אצבעות…..מחפש את החלק העליון של נשיותה….מזהה באצבעותי את הנקודה המרטיטה שבמחילת אהבתה….

    לילך…..הרימה והורידה את אגנה בקצב הולך וגובר…..נושמת קצרות ומהירות…..פעימות ליבה נשמעות בכל החדר כמו תופים אפריקאיים……הנחתי בעדינות את אגודלי על בין שיפתות תאוותה…..מעסה ומלטף למעלה ולמטה ולמעלה ולמטה…..לשוני ממשיכה לענג אותה בקצה העליון של דגדגנה…שתי אצבעותי בתוכה…….

    חשתי שהיא כבר לא יכולה לשלוט בעצמה……החדרתי את הזרת לטבעתה הרקטלית…..ניזכר מה היא עשתה לי שם….בגלרייה….

    היא התפרקה למיליוני חתיכות…..

    כל גופה רטט ורעד….זעקה כזעוק חתול מיוחם….פתחייה התהדקו בחוזקה על אצבעותי….נרפו והתהדקו שוב…ושוב…לפתע קילוח חמים שטף את חזי…..חייכתי לעצמי….מזמן לא פגשתי אביונה משתינה……. גופה המשיך לפרפר כגוסס לפני מותו…..

    הוצאתי בעדינות אצבה אחר אצבע….את הזרת מטבעתה…את שתי האצבעות ממחילת אהבתה….. החלקתי האגודל מבין שפתי תשוקתה…….משכתי את לשוני מצפון חשקה…….

    הייתי רטוב כולי מזיעה ומשתן….שולח מבט מעריץ למעלה….

    על פניה היה מרוח חיוך עגל אידיוטי……כמו שצריך….

    לאט לאט נשימתה חזרה אלייה…..

    התנשקנו רטובים….התנגבנו, לקחה אותי בידי, והובילה אותנו למיטה השניה…..סוף סוף הבנתי למה דאגה שיהיו שתי מיטות בחדר…..

    אורגזמה משתנת שכמותה…..

    התפרקדנו על המיטה היבשה והתנשקנו ארוכות תוך שהיא מחדירה את זיקפתי המתפוצצת לתוכה…

    "אל תזוזי!" הוראתי לה, "לא רוצה לגמור"הוספתי בבישנות……נרדמנו חבוקים כשאני בתוכה….

    כשהדפיקה בדלת העירה אותנו היינו מכופתים צמוד כשאני עדיין בתוכה לופת אותה בשתי ידי…… התחלתי לנוע בתוכה….היא קמה והתישבה עלי…….החלה לדהור……."תגמור בתוכי!" סיננה………… "רוצה לקחת אותך איתי"…התפוצצתי לתוכה כאילו הגמירה היא שולית וסתמית אחרי כל התענוג הזה….

    קמה, לבשה שירט וטרנינג, נשקה לשפתי….."אתה איתי" לחשה ברכות….

    …….ונעלמה מאחורי הדלת……..

  194. עוד לא גבר...

    קארין… נהנתי מאוד מהמאמר…
    במקרה שהגורל ירצה אני אשתמש בו… רק צריך הזדמנות…
    אני בן 17 וכמו שנאמר עוד לא ידעתי אישה…
    זה עניין מאוד מוזר… אצל גברים איבוד הבתולים הוא בעצם צעד להוכחת הגבריות.
    ולמען האמת אנשים מסתכלים אחרת על אדם בתול ולא בתול.
    במידה והם לא הכירו אותו לפני כן…
    גבר מנוסה שיכיר בתול יסתכל עליו מלמעלה. שכן השני עוד לא הוכיח את גבריותו.
    ובמקרה של הבתול… הוא ירגיש חסר ביטחון במקצת…

    נכון לעכשיו אני הבתול היחיד בין כל חברי…
    לאט לאט צפיתי בהם "מוכיחים את גבריותם"
    ורק אני נשארתי מאחור… לא מקנא… לא מתרצה…
    יש סיבה…
    אני מחפש מישהי מיוחדת… מישהי משאני אוכל לאהוב…
    אבל לכו תסבירו את זה לחבר'ה…

  195. כתוב כל כך יפה שבא לבכות ,כמה שאנחנו לא יודעים את האמת ,על לענג ולהתענג…
    נכתב בכל כך הרבה חוכמה ,שהתאהבתי בכותבת ,מבלי שאכיר אותה .
    כזו , אני רוצה כדי לחיות איתה ….
    תודה לך .

  196. אודיה

    לקארין בתקווה שתקראי את זה…
    אני יודעת שזה באיחור של שנים …אבל את המאמר הזה חיפשתי בעיקבות הספר המדהים שכתבת…ורציתי לומר יותר נכון לצרוח כמה הספר הזה מדהיייייים וכמה בכיתי וצחקתי עם כול דמות והתאהבתי בכול אחת מהדמויות…(מה מהסיפור הוא אמת?? ??)
    ואז קראתי את המאמר הזה וכמובן שגם הוא מדהים…ונכון פשוט כול מילה זהב!!!!!
    אני כבר העברתי אותו מודפס יפה יפה לבן זוגי שיחכים קצת… תודה שעזרת ….תודה על שכתבת את הספר וגרמת לי לברוח למילים שלך…(מאז אני מחפשת כול מאמר ,מילה אות שאת כותבת) בתקווה שתקראי ותגיבי מעריצה ….

  197. עופרי

    אין פשוט מדהים
    חבל שהבנים נכנסים רק לאתרי פורנו
    במקום לחפש מאמרים כאלה שיותר יעזרו להם
    אהבתי ואני מסכימה איתך!

  198. אלמוני

    אהבתי את המאמר שלך אפשר היה להשתמש בלשון יותר נקיה דבורים נקיים מוסיפים לרוח… אבל עדיין אני חייב לומר שלא כל הבחורות דומות ישנן בנות מכל הסוגים …שפויות ומטורפות עדינות ואגרסיביות אל תאשימי את כל הגברים כמו שאני לא מצביע על כל הנשים…בגדול גוף של אשה דומה לרעותה אבל פגשתי נשים שרצו אחרת לגמרי אז לא מה שאת אומרת זה תקף אצל כל אשה…יש נשים שאוהבות כח ועוצמה ונוכחות וגם אגרסיביות ..ויש את העדינות .הכל הופך לא ברור …אני לא חושב שכל הנשים דומות ו…נ.ב אני חייב לציין שהיום המון נשים מחפשות את בנות מינן ישנן המון דו מיניות. המון מפנטזות על זה לפחות אם עדיין לא חוו את זה…שיהיה לך יום כתום קארין ….

  199. דניאלה

    כל מה שנכתב הוא שטויות במיץ.לכל בחורה אופי שונה,מחשבות שונות, רצונות שונים.לי אישית היו4גברים ששכבתי איתם רק בגלל משיכה ולא אהבתי אותם או התאהבתי בהם לאחר הזיון. ומה מביך בכל התנוחות בדיוק?,זה גם בשביל לענג אותך!.ואם את מרגישה מבוכה בסקס,אז אל תעשי את זה!.

  200. דו מינית גאה בת 19

    שלום,ובוקר טוב..כן כרגע חופשת פסח בוקר ראשון שאחרי שבת ,לא הצלחתי להרדם והחלטתי להיות כאן ומצאתי את הכתבה הזו.. קראתי את כל כולה כולל התגובות הנחמדות והלא נחמדות.ורציתי להגיב על כך..הכתבה שלך קארין היקרה רובה נכונה,ואני בטוחה שלא באת לצאת על גברים ולהגיד להם כמה הם "מגעילים ורעים ושאת שונאת אותה.." אלה באת להבהיר להם איך להתנהג בצורה נכונה עם אישה,שהיא כמו שאחד ציין פה לא בובות מין או איזה שק אגרוף..ונכון יש נשים שאוהבות את זה חזק יותר ,פחות עדין, מהר יותר.. אבל זה שונה מאישה לאישה ואני בטוחה (גם בתור אישה וגם בתור אחת שנמשכת לנשים) רובנו רוצות משחק מקדים,פינוק (וכן אני מאוד בעד הדדיות-אחרי שאת מקבלת את הפינוק של החיים שלך ,את יכולה גם לתת מעצמך ולפנק בחזרה ולהראות שהוא חשוב לך)כמה מילים טובות וחולי…אני נורא אוהבת את גוף האישה -יצירת אומנות,אני לא מבינה איך אפשר בכלל להתיחס אליו כ"שק איגרוף" אני רואה מישהי "כוסית" (במידה שהיא גם בקטע) אני מפנטזת עליה ורוצה להיות איתה ,אבל לפני כן אני רואה בא דבר יפה מין יצירה, שבתור גבר בחיים לא הייתי רוצה ללעוג לגוף הזה רק לפנק אותו ,להנות ממנו ,להתענג יחד (הריי סקס לא צריך להיות האויב שלנ-סקס צריך להיות משהו ששתי הצדדים יהנו ממנו זה צריך להיות דבר נפלא הנאה הדדית וכייפית שכולם יצאו מפסוטים,הוא גם לא צריך להגמר מהר זה הכי כייף שזה ארוך שזה לא נגמר מהר -הרי כל הקטע פה זה לא לבוא לזיין ואז לגמור וזהו זה ,כל הקסם יורד )להתיחס לאישה כולה גם לריגשות שלה למה שבתוכה ואני בטוחה שנשים שמתחשבות ככה גם הן יתנהגו לזה שאיתן..רציתי גם להגיב לזה "אברם המגד"על מ"ס דברים שאמר "מוציאה את הזיין מהפה כל דקה" אתה יודע הבחורה צריכה לקחת קצת הפסקה כדי לנשום אולי זה קצת מוגזם כל דקה אבל היא לא צריכה לא לנשום בגלל שלך זה מפריע.. אולי תדבר איתה יפה תסביר לה והיא תלמד ופחות תוציא.., "לא אוהב בנות שלא בולעות",הייתה אחת שרשמה ושאלה מה זה נותן לך? שמע אולי זה מרגש אותך אולי זה מדליק אותך,כל אחד ומה שהוא אוהב.. אבל תשמע כבר בחורה יורדת לך זה כבר טוב,עושה ,היא לא חייבת לבלוע עם היא לא רוצה -לא כל הנשים אוהבו ת את זה ולא שום דבר אולי זה לא נוח לה (מילא לטעום אבל לבלוע-לא נראה לי שמישי שירדת לה {עם ירדת למישי=אתה לא נשמע אחד שיודע לפנק במיוחד..} תבקש ממך לבלוע לה את המיצים). זכותה תאמין לי אתה יכול להנות גם בלי זה באותה מידה..וכן אצל רוב הגברים נמצאת נקודת הג'י מאאחור-תרצה או לא תרצה.או לזה רציתי להגיע.. "בנות שמגלחות את הכוס" תגידו לי לאזעזל מה קשור שבחורות שמגלחות חושבות שכל הגברים סוטיםפדופילים חובבי ילדות -ונצטט אותו קצת יותר לעומק "שאוהבים כוס בריא ומלא שערות שחורות ומתלתלות שכייף להרגיש אותם בזמן ירידה, נתפסות בין השינים אא…ושלא רואים את האיבר הכי טוב שהוא מוסתר בין השערות כי הוא נראה ממש מכוער אז עדיף שיהיה מוסתר ביער האסטטי.."לאזעזל שעיר בכוס זה דוחה זה לא אסטטי ,מה יש לאהוב בשיער שעיר ושחור ומתולתל במשלולש היפה והנשי של האישה?? ?? ? שהוא מוסתר ולא רואים אותו?שכשיורדים שיתפס לנו שערה או שתיים בין השיניים? מה הקטע?? חסר שכל."בחורות שלא שומרות על הגיינה" ומצפות שתרד להן?? הן לא צריכות להרגיש שהן מצפות בכוח, הן צריכות להרגיש שכיף לך לענג אותן ולרדת להן, עוד אחד שלא יודע לענג,אתה מצפה שהבחורה שאיתך תהיי הגיינית עם היער הסקסי שלה?? בחורה ששומרת על הגיינה לא רק תתקלח אלה גם תגלח, הגיינה וטיפוח האיבר חשוב נורא ולא רק בשביל הבן אדם שהבחורה הולכת להיות איתו אלה בשביל עצמה בשביל שתרגיש טוב אח"כ בשביל הבן אדם שהיא הולכת להיות איתו. ואגב אין מה להגעל מירידה לבחורה כל עוד היא נקייה ומטופחת ושאין לה שום פטריה או כל דבר שהו כזה לא צריך להיות ריח מסריח ולא טעם מגעיל אלה להפך וזה כיף -כיף לענג את האישה לראותה מתענגת על הלשון שלך לראות אותה גונחת וזזה ונהנהת כלכלך(כמובן עם אתה יודע את העבודה טוב)זה מדהים שרק מלשון היא כולה סקסית רוטטת נרטבת כאילו אין מחר,כמו שאמרתי אישה כולה היא יצירת אומנות שצריך להתנהג אלייה בהתאם הדרוש לו..יחס יפה.ולגבי נשים גם לגביכן נכון מגיע לכן פינוק את הפינוק הכי אדיר שיש את החיבוק,את המסג',מילים נחמדות שיעשו לך טוב בלב שיתנו לך להרגיש הכי סקסית שאת חשובה לו,את הירידה שכלכלך ציפית לה.. פשוט יחס יפה מכל הלב.. אבל גם את צריכה לדעת אחרי שקיבלת את הפינוק שלך ואת כל היחס הטוב את צריכה גם לדעת לפנק ולתת מעצמך את כל כולך ולהחמיאה וכנל לכמה דברים שרשמתי..(הריי הדדיות חשובה ועם קצת גסות רוח אני חושבת שאישה צריכה להיות זו שתקבל את הפינוק ראשנה-היא הריי הנסיכה שלכם לא?[=)…בקיצור גברים תהיו טובים תתנו יחס טוב תקבלו בחזרה -תראו לנו הנשים כמה אתם לא שובניסטים שחושבים רק על עצמם ועל הנאה של עצמם רק ,תהיו ג'לטלמנים שצריך ועם אישה רוצה סקס יותר אגרסיבי תתנו לה אבל רק בהסכמה ותזכרו שזה שונה מאישה לאישה וכנל לגביכן נשותיי היקרות תתנו מעצמכן ותיחס הטוב גם..שיהיה לכולם חיים מקסימים מלאי אהבה וסקס טוב ובטוח..(גם לך קארין המקסימה)שנדע רק לדברים טוביםונקבל כל אחד באשר הוא-מין ,גזע, צבע, דת, העדפה ,סטיה וחולייי….חג שמח נשיקות אורו'ש [=

  201. אני מחפשת דחוף תרגום של זה באנגלית

    מישהו יכול לעזור בבקשה??

  202. יקירתי סוף סוף אישה שאומרת את מה שאנחנו מתות למר להם בעת הזיון אני מאמינה שהרבה נשים שקראו את המאמר מהנהנות בראשן מזדהות אני מקווה שזה יגיע לגברים שיבינו מה זה זיון טוב….

  203. הסיבה שמתעוררת סיבה למאמר כזה היא אחת ויחידה
    אתן הבנות מתקשות לשתף ולדבר על מה אתן רוצות ואיך
    אני תמיד שואל, ומעט מאוד מקבל תשובה. כל מה שאני רוצה בסקס זה לגרום לבחורה להנות בסופו של דבר ככה כולנו וזאת הסיבה שבגללה כל כך הרבה גברים מחפשים את הכתבות האלה ומגיבים
    אז כל מה שאני מבקש תתחילו לדבר אל תתבישו מלהשמיע קולות תפסיקו להתייחס למחמאות בביטול כי לא היינו אומרים אם לא היינו מרגישים

  204. רוב הנשים שאני הכרתי מתביישות לאונן מול בן זוגן אז זה נחמד לבקש מהן הדרכה (איך לאונן לכן) אבל אני פונה לכל הנשים שקוראות את זה: אנחנו צריכים הדרכה ויזואלית!! תראו לנו ואני מבטיח שנלמד!!!!!!!!

  205. מתן דוד הכהן

    את מצוינת בהכללות

    אבל לא כל הגברים"בורים וחסרי רגש " כלשונך
    אגב

    למדתי מזה די הרבה עלייך

    כי רגש וכבוד זה בדיוק התכונות החסרות לך

    אז אל תצפי שיכבדו אותך!!!!!

    כל טוב
    גבר פגוע

  206. שירנוש

    תותחית!!! חח כל מילה נכונה..! יפה, אהבתי.

  207. דור ברוך

    יש לי חברה שבוע וחצי וכול פעם אנחנו ניפגשים היא מורידה תחולצה וזהו ואני רוצה לרדת ל המשהו היא לא מוכנה אפילו להוריד תמיכנס אבל פרפר היא נתנה לי אני רוצה דרך לחרמן אותה כדי שהיא תירצה למצוץ (שלפי דעתה זה לא לכבוד שלה)ודרך להוריד לה תמכנסים ולזייין אותה כמה שיותר חזק במנוש היפה שבטח יש לה

    • עם גישה כזאת אתה בטוח לא תקבל
      "לזיין אותה חח מזה היא זונה?
      זה חברה שך אם כבר לשכב איתה,לעשות אהבה
      ואם היא לא מוכנה להוריד את המיכנס זה אומר
      שהיא עדיין לא מוכנה לזה לכן תיהיה סובלני
      ותחכה עד שהיא תסכים ת
      ועוד דרך היא לדבר על זה ולברר למה היא לא מוכנה .

      ועוד דבר לכולם פה שיהיה ברור
      אנשים כמו עולים חדשים או אלה שיש להם
      בעיה בשפות(שגיאות כתיב) לא אומר שהם בני 6-7 כיתה ב'
      או לא יודע מהת זה כולה אומר שיש להם בעיה בשפה
      אני כאחד עם שגיאות כתיב פחות ממה שהיה לי שנה שעברה
      בן 19 ברוך השם עוד חודש וחצי.

  208. יש לי שאלה…
    אני בת 17 ובתולה.
    אני מפחדת לעשות את זה בפעם הראשונה.. מכמה סיבות..
    אני לא יודעת איך עושים את זה ולפעמים זה נשמע לי קצת גועלי.. אני לא יודעת מה לעשות.. אין לי חבר.. וזה רק בגלל זה .. כי כל הגברים רוצים משהו אחד:סקס טוב.
    ואני לא יודעת לעשות את זה.. ואני לא רוצה להיות מהמעצבנות האלו שכ-ל הזמן אומרות לא! אני לא רוצה ! אני לא מוכנה עוד!

    תעזרי לי

  209. את פשוט גאונה הצחקת אותי ועשית את היום(:
    נתייחס אליו כמו מלך יתייחס אלי כמו מלכה .תודה !

  210. עידן

    כל מה שאמרת הוא די ברור לחלק מהגברים,
    אבל בסופו של דבר אנחנו נעשה את מה שאנחנו רוצים.

  211. ג'ונס

    אני מבין את מה שאת אומרת אבל וואלה… פחות כיף ככה

    יאללה אנחנו עושים עוד שנה צבא אז תנו לנו קצת לכופף לכן את הראש ולהתנהג כמו חיות טיפשות במיטה.
    כל הזמן מדכאים לנו את היצרים וזה המקום היחיד שאנחנו יכולים להוציא אותם קצת החוצה בחדרי חדרים.

    להתחיל להרביץ למישהו באמצע הרחוב, לגרור מישהי בשיער למערה או לצוד חיות כבר לא מקובל, אז לפחות במיטה להרגיש כמו נמר!

    תאמינו לי עם כל העדינות וההתחשבות הזאת, זה מה שנראה לכן שאתן רוצות (כמו תמיד…), אבל אחרי שני גברים כאלה, אתן מהר מאוד תתגעגעו לגבר שהיה "משפיל אתכן", לא מביא לכן מנגו מקולף למיטה, מלטף אתכן ומתרפס… נשים אוהבות לחשוב משהו אחד אבל בתחלס – לרצות משהו אחר.

    באהבה גדולה למין היפה אך המבולבל 🙂

  212. ג'ונס

    אני מבין את מה שאת אומרת אבל וואלה… פחות כיף ככה

    יאללה אנחנו עושים עוד שנה צבא אז תנו לנו קצת לכופף לכן את הראש ולהתנהג כמו חיות טיפשות במיטה.
    כל הזמן מדכאים לנו את היצרים וזה המקום היחיד שאנחנו יכולים להוציא אותם קצת החוצה בחדרי חדרים.

    להתחיל להרביץ למישהו באמצע הרחוב, לגרור מישהי בשיער למערה או לצוד חיות כבר לא מקובל, אז לפחות במיטה להרגיש כמו נמר!

    תאמינו לי עם כל העדינות וההתחשבות הזאת, זה מה שנראה לכן שאתן רוצות (כמו תמיד…), אבל אחרי שני גברים כאלה, אתן מהר מאוד תתגעגעו לגבר שהיה "משפיל אתכן", לא מביא לכן מנגו מקולף למיטה, מלטף אתכן ומתרפס… נשים אוהבות לחשוב משהו אחד אבל בתחלס – לרצות משהו אחר.

    באהבה גדולה למין היפה אך המבולבל 🙂

  213. אלמוני

    את אחלה בחורה בחורה לעיניין אוהב אותך דודו

  214. השופט

    נשמע כאילו את ממש סובלת מחיי המין שלך. תנחומי. גם בבלייזר עולה התסכול שלך. חשבת אולי פעם שהבעיה אצלך?

  215. זה הדבר הכי דוחה בעולם יא חתיחת שוטה מגעילה
    :PPPPP

  216. מיקה

    גאוני! קראתי וצחקתי מלא, המאמר כל כך מדויק וכתוב נכון..
    נדמה לי שקראתי משהו דומה באתר

    אבל זה היה הרבה יותר טוב!
    מיקה

  217. רותם

    קארין תודה על המאמר תודה על זה שדייקת בכל ועזרת לי להבין שכל הבנות אותו דבר ושאני לא מוזרה צחקתי המון ובקול חח במהלך המאמר…תודה את תוקהההה(;

  218. מאמר פצצה, ומגניב במיוחד, שנון, ואפילו מצחיק בטירוף – אני חושב שכל גבר צריך לקורא את המאמר הזה. אין ספק שזה ישנה את החיים של הרבה גברים במיטה.

  219. אני היום פנסיונר.כשהיתי צריך את זה , לפני 50 שנה לא היה דקדקן, לא היה לרדת לו או לה, בודאי שלא היה אנאלי. גם לא ברשימות של מקצוענים מוסמכים. את הידע היה צריך לקבל מניסיון ותעיה.ובראיה לאחור, המון טעויות עשיתי. המון.
    הכתבה הזו היא בפרוש צעד חשוב.
    ראשית. לבנות יש מעצור לומר מה הן באמת רוצות.
    שנית, בדרך כלל יש פער עצום בין הצרכים שלו ושלה . הוא צריך כל יום. היא פעם בשבוע. ואחרי לידה פעם בחודש. וזה שורש ריבוי הגרושים.
    אישה כי תיזום תענה ב90% בחיוב. גבר שיזום יענה ב 90% בשלילה.
    לסיכום. לדעתי צריך להגיע לזיון טאורטי ומעשי בבגרות.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *