האתיקה של ברירת המחדל

בניגוד לבחורות, אצלן ישר אפשר לראות את הסחורה, וביום קיץ חם יש אפילו תצפית טובה מהשחלות וצפונה, אז אצל בנים מדובר בהפתעה. ביצת קינדר ממש

דברי פתיחה – ובהם וידוי כנה על גודל וחשיבותו

בואו נתחיל בעובדה המוצקה – שמה הטעם להכחיש אותה? הגודל ממש, אבל ממש, קובע. וכל מי שתגיד לכם אחרת, בנים יקרים, משקרת. וגם כל מי שיגיד לכן אחרת, בנות, משקר לכן ולעצמו.
ועכשיו לצרות. בניגוד לבחורות, אצלן ישר אפשר לראות את הסחורה, וביום קיץ חם יש אפילו תצפית טובה מהשחלות וצפונה, אז אצל בנים מדובר בהפתעה. ביצת קינדר ממש. את לא יודעת מה את הולכת לקבל. את פוגשת בחור חמוד, הוא מתחיל איתך, הכל נראה אופטימי למדיי ואז אתם נכנסים למיטה ואת מגלה שנתקעת, תרתי משמע, בבית של פיסטוק. מה פיסטוק, בוטן. בכל אופן, לא משהו שמספק אישה כמוך.
רגע, רגע. נכון. סיפוק זה לא קשור לגודל וגם מזין קטן בשילוב עבודת יד טובה אפשר לקבל כמה אנחות רווחה. כבר היה מי שהביא לי למיטה את כל חנות הירקות הסמוכה והיה אחלה כיף שבעולם. אבל אם כבר הפסקנו לזייף ואנחנו גם בענין של כנות, אז האמת חייבת להיאמר: עיזבו אתכם ממלפפונים, עגבניות, פרפרים רוטטים ושאר ירקות. במיטה, אנחנו מעדיפות נטורל. את הדבר האמיתי בגודל טבעי ובצבעים. הכחול הגדול. כי הסיפוק שלנו בכלל מתחיל מהמוח, לא מהדגדגן. ואין כמו מראה עיניים.
או במילים אחרות: כמו שאתה לא שם מול המיטה שתי פומלות ומצפה שזה יגרה אותך על אמת, ככה אל תשים מולי קישוא אחרי מוטציה, ותנסה לשכנע אותי שזה-זה הדבר שיעשה לי 'את זה'. במיוחד לא אם אתה בחור יצירתי ואני יודעת שעם הקישוא הזה שנכנס בי בלילה, אתה מתעתד להכין חביתת ירק לארוחת הבוקר. איכס.

לשאול או לא לשאול? זו השאלה

עכשיו, המצב הזה שבו את ממששת וממששת ומגלה ש..זהו זה. זה הגודל, וכמו שאומרים ב"מיליונר" זה סופי ואין שום חבר טלפוני שיכול לעזור, הינו מצב נפשי של הצטלבות: מה תעשי? תקומי ותגידי לו: "סליחה, קטן עליי, שלום וביי"? אפשרי, אך לא נעים. בכל אופן, כשאת מגיעה למיטה ומגלה שלבחור שאיתך יש קטן, את יכולה להיות בטוחה בדבר אחד: הוא יודע שיש לו קטן. הוא הרי מגדל אותו מגיל אפס, והוא ידע את זה כשהזמין אותך. ועכשיו כאילו מה? תתבעי אותו על מצג שווא? לא אפקטיבי. את עלולה לפגוש אותו למחרת במכולת, או כעבור יומיים לגלות את פרצופו בעמוד הכלכלה כבעליו של סטארט אפ חדש שבדיוק נמכר במליארדים. בדולרים. ואז מה? יצאת קטנה בתחום ההשקעות העיסקיות. כמעט כמו ה-זין שלו.
בעקרון ההמלצה הגורפת היא להמשיך. מה יש? הרי כבר היו לך צרות יותר גדולות (תרתי משמע) במיטה. כולנו למשל, מכירות את הבחורים שנורא רוצים ונורא עומד להם עד הרגע שבו את נוגעת וכל העסק מתמוטט בקול ענות חלושה. ויש את אלו הגרועים יותר, שבכלל לא עומד להם. בשני המקרים אנחנו צריכות להתלבש מיד בבגדי הגננת ולהסביר שזה לא נורא, וזאת בשעה שבלב אנחנו מקללות ואומרות לעצמנו: "זאת הרי שערורייה".
פתרון אחר, אפקטיבי הרבה יותר, הוא פשוט להימנע ממצבים מביכים. עכשיו מה, תיגשי לבחור שיושב על הבר ותגידי לו: סליחה, יש לך גדול או קטן? האמת, זו אפשרות. אם כבר רכנת על הדלפק וכוס המשקה בידך, יש סיכוי סביר שכולם במילא חושבים שאת בגילופין ואז את רשאית להגיד הכל. מקסימום, מהפדיחות תעברי לבר הסמוך.
"רגע, רגע" (אני כבר שומעת אותך צועקת): "עד שמצאתי חניה ברחוב לילינבלום?". טוב, צודקת. אז הנה. לפני שאת לוחצת על הקלאץ', להלן כמה כללי זהב שיעזרו לך לעבור בשלום את הלילה, ואת החיים בכלל.

 

דרוש: מרוקאי, בוגר גולני ולא עם אופי של באסטיונר

 

1. צאי עם מרוקאים.

היתרון: למרות שלא מדובר במדע מדויק, תרשו לי להכליל: מחקרים שנעשו הוכיחו כי סטית התקן לגביי הגודל המרוקאי הממוצע היא קטנה ביותר. במילים אחרות: לרוב המרוקאים יש גדול ולכן הסיכוי שתפילי מרוקאי על סעיף גודל הוא אפסי. ולא רק זאת, אלא שמרוקאים, בגלל הכבוד והמוניטין, לא מרשים לעצמם לפשל בביצועים. וכך יוצא שלצד הגודל המרשים, את מקבלת גם זיון לגמרי לא רע.

החיסרון: מרוקאים נוטים להתחתן צעירים, לפחות בפעם הראשונה. לכן, רוב הסיכויים שאם נפלת על מרוקאי אטרקטיבי בשנות השלושים לחייו, תמצאי את עצמך מהר מאוד שומעת כמה אשתו לא מבינה אותו (טוב, איך אפשר כשהזין שלו תקוע לה עד האוזן?)

2. צאי עם גולנצ'יקים:

היתרון: בחטיבת גולני כבר עשו את הסינון הנדרש ולכן רוב הסיכויים שתיפלי על מרוקאי (ע"ע). ובכלל, אחד מגולני זה לא כמו החנונים האינטלקטואלים מהצנחנים שחושבים שעות לפני שהם מזיינים, וגם אז, הם מזיינים רק את המוח. גולנצ'יק לא יוציא לך את הנשמה עד שהוא יוכיח לך שכל מה שמספרים על המרוקאים, זו אמת. שהרי מה כבר אפשר לצפות ממי שחרת על דגלו: כל ה-ז' בגולני?

חיסרון: אין. חוץ מהסיכוי שתמצאי עצמך נאשמת בבית הדין של הפוליטיקלי קורקט.

3. תיאורית כף היד

היתרון: שיטה מדויקת להפליא שהומצאה ע"י בנות שעיניהן הבלתי מנוסות סונוורו מידיהם הזריזות של בחורים ממולחים – שחקני ביליארד מצטיינים, ציירי קעקועי חינה ואורגי מקרמה – ואח"כ הן מצאו את עצמן במיטה, עושות עבודות יד, ולצערן – לעצמן.

האיבחון: בקשי מהבחור לפרוש את כף ידו. מידדי את המרחק מהאצבע האמצעית ועד שורש כף היד, בקו ישר. זה האורך שלו. טיפ: כדי להגיע לאבחנה מקסימלית, שימי לב לעובי האצבעות. זה עוזר מאוד.

החיסרון: אל תתרשמי מעובי אצבעותיהם של בני העדה העירקית. העובי אכן בסדר, אבל האורך, קצר. גנטיקה, דרלינג, גנטיקה.

4. הישמרי מהבאסטיונר.

היתרון: פקפקי במשפטים דוגמת: "יש לי זיין ענק. רוצה לבוא לראות?". פעם, לפני שנים שמעתי את המשפט הזה. ובאתי לראות. היה בסדר. סביר, אם לדייק.
והאמת?
הבחור היה כל כך שובה לב שגם נשארתי שם כמה שנים (סוף סוף האפי אנד בחיי).

החיסרון: הבעיה עם מגזימנים שאין להם גבולות. ולא כולם מקסימים כמו שלי. לכן, אל תזדרזי להאמין לכל מי שמכריז על מרכולתו. סקס זה לא שוק הכרמל. ואם את בהתלבטות חמורה, תבקשי, כמו בשוק, קודם למשש את הסחורה.

5. טוב, יאללה, גם רוקיסטים.

היתרון: מיק ג'אגר, דיוויד בואי, חוליו אינגלסיאס או חמי רודנר – זה אף פעם לא מזיק לרזומה.

החיסרון: אבל עכשיו, ברצינות; רוקיסטים נוטים להפיץ אגדות באשר לגדלו המשוער של הציוד, אך רוקיסטים הם כאחד האדם, ולא רק זאת, אלא שהם כל כך מרוכזים בעצמם שבסוף הלילה, במיטה, אין להם זמן אליך. ובטח לא אחרי עשרים בירות (שניתנו להם חינם, תמורת ההופעה). בקיצור, אם כבר רוקיסט אז בשביל הפאסון, הרזומה, הכרטיסים חינם ולתפארת התרבות המתחדשת במדינה הציונית. רק לא בגלל הגודל.

6. בקשר לטייסים.

היתרון: כמו בגולני, גם בחיל האויר עושים סינון. רק מה, אצלם זה לא עובד על כמות, אלא על איכות. ומה הכוונה? זוכרת את הסיפורים על ההוא מהתיכון עם האופנוע הענק? אז עכשיו תחליפי את האופנוע בפאנטום או באף. 16. וקיבלת אותו דבר, רק עם אפ-גריידינג. אבל אל תתייאשי כי הרי ייחודם של הטייסים שיש להם יהלום בקצה. והרי יהלומים הם ידידיה הטובים של האשה. דרך אגב, האידיאלי זה לתפוס טייס מרוקאי (שמעתי שיש רק אחד כזה. אז הזדרזי וקחי מספר).

החיסרון: תשתדלי לא לבלוע. זה לא רק מסוכן, זה גם עלול להיתקע. היהלום, כמובן.

דברי פרידה – ובהם הנחיות לאירוע של ברירת מחדל

והיה ונכנסת למיטה ברגע של עירפול וקלות דעת ולא שהית לאזהרותינו ונוכחת בגודל הטרגדיה (או אולי יש לומר – מימדיה הזעירים?) השתדלי לבלות, סיכוי סביר שתיהני. מנתונים סטטיסטיים שהתגבשו בקרב אחיותיך לטרגדיה עולה שהבחורים שאלוהים התקמצן עליהם משתדלים יותר. הרבה יותר.
ואם נפלת על לוזר מקצועי, אחד שעוד חי באופוריה במחשבה שעשרה סנטימטר זה גודל אידאלי ואפילו דיי גדול (כן, לכבשים ולעיזות), וטוען שהבעיה היא אצלך, או אז: התקשרי לחברותייך בנוכחותו (אפשר גם כשהוא ניגש להתקלח. האקוסטיקה בדירות שכורות בת"א ממש מעולה) ודווחי להן בקולי קולות על את פרטי ושיעור המאורע. לאחר מכן, אירזי את חפצייך וקני כרטיס לקזבלנקה. העיר, לא הסרט. לפחות שם, כולם מרוקאים.

אתי אברמוב

אשה על סף התמוטטות עצבים. כשתהיה גדולה היא רוצה להיות עקרת בית, נשואה ואם לכמה שיותר. בינתיים מסתפקת בלהיות עיתונאית בכירה, סטודנטית מצטיינת, בליינית מובילה ולא - בלונדינית מתוך בחירה

תגובות

  1. איזה קטע(ן)

    היום בעכבר העיר מתפרסם קטע ממש דומה על ידי קרין ארד.

    • שירלי צ'לצ'ינסקי

      אני לא יודעת מה כתוב בעכבר העיר (אנחנו קוראים רק מהדורות און-ליין וכדאי שגם אתה תתחיל) אבל הכתבה המצויינת של אתי אברמוב נמצאת במערכת כבר עשרה ימים. בכל מקרה אנסה לקרוא את הכתבה שהזכרת ואחזור אליך עם תגובה לאנלוגיה המופרכת הזו.

      • שירלי ואיזה קטע(ן), יש לי הסבר ויש גם חשדות ובמילה אחת אגלה שזה איכשהו קשור לאברקסס. תסתכו עליי שהענין בחקירה נמרצת. ואולי ניתן את הקרדיט לקארין ארד שאולי מעבר ליצירתיות יש בינינו גם טלפתיה? הרי לא לחינם חלקנו פעם את אותו בחור(כן, ההוא שאתם חושבים).

      • אלון

        היי ממי
        יש לי בעיה קטנה ואני צריך את עזרתך!
        יש לי יד קטנה יחסית. אך הזין שלי הוא לא קטן הוא גם לא גדול מידי 16-17 ס"מ במצב זיקפה וגם יפה. אני אדם חרמן מטבעי ונראה טוב מאוד, והייתי בערך עם 170 בחורות, הסקס שלי סוער וכיף ברוב הפעמים ( אני בן 30).
        הבעיה היא שלפעמים אני מרגיש לא נעים בגלל שבחורות בוחנות לי את כף היד ועלולות להגיע למסקנות לא נכונות גם אם לא הגעתי איתן למיטה( בגלל תיאוריות שלא נכונות לגבי כולם).
        אני לא יכול ללכת ברחוב ולהגיד לכל בחורה כוסית שבוחנת אותי"אין לי זין קטן".
        מחכה לתגובה

    • אז זה משהו שלא קשור ממש. אבל בכל זאת יש לו קשר.
      באתר הזה, כמו באתרים ארבים אחרים, בשיח בנות ובשיח על שיח הבנות יש משהו שעולה תמיד מבין הענפים.
      יש מין טענה שמועלית על כך שהגברים, בסופו של עניין הם לפחות לא "עד הסוף". יש בהם משהו שלא מספיק, קשוב, או לא מספיק מדוייק, או לא מספיק רגיש, או לא מספיק מדבר, או לא מספיק……

      והנה שורש העניין על פי דעתי..

      בנות!!!

      כשאתן לוקחות את החיפושית שלכן או הגולף למוסך – המוסכניק מטפל באוטו באמת עד הסוף?

      כשאתן מזמינות אינסטלטור – האינסטלטור הזה סוגר את הדליפה עד הסוף ומשאיר נקי, סגור ומסודר אחריו?

      כשאתן מזמינות טכנאי מחשבים – הטכנאי באמת מטפל במחשב עד הסוף?

      כשאתן מזמינות מה שלא יהיה, טכנאי מחשבים או אינסטלטור, טכנאי מקררים או מורה פרטי, מורה לנהיגה או מהנדס גשרים, הרי אתן אף פעם לא מקבלות את הדבר עשוי כהלכה, עד הסוף…

      אז למה כשאתן מזמינות גבר אל מטתכן, אתן מצפות שזה יהיה אחרת?

      אל תשכחו, לפני שהוא גבר, הוא ישראלי. וזה אומר שהוא לא עד הסוף…..

      ועכשיו אפשר לדבר על הגודל ולמה ג'ון הולמס לא נולד בארץ…

      • פרחח יקר שלי! קודם כל הנחת היסוד שלך שגויה. כשאני מזמינה בעל מקצוע אליי הביתה (אחד מדפי זהב, או אחד עם המלצות) הוא אמור לתקן את מה שצריך – פיקס! ואם לא, הוא לא מוזמן אליי יותר. לעומת זאת, כשבחור בא אליי הביתה, ראשית, אני לא מצפה שהוא יהיה בעל מקצוע בסקס שהרי כל אחת ואחד – לשיטתו/ה. וזה באמת לא קשור בגודל (אני פשוט אוהבת לראות את הלבן, סליחה את הגודל, בעינים. ואני גם שונאת על אותו משקל מסעדות צרפתיות עם מנות מיקרוסקופיות). בקיצור, סוגיית הגודל היא סוגיה 'מצטרפת'. היא אף פעם לא העיקר, לא בגלל זה פוסלים בן-אדם רגיש ומתחשב ומדהים עם פרופיל יווני, אבל! אם כבר אני מתנדנדת בקשר למישהו מכל מיני סיבות, הסוגיה הזו היא בדיוק הנוצה שתכריע את גב הגמל…. ודרך אגב, מספר הבחורים שפסלו אותי על ישבן גדול, עלה על אלו שאני פסלתי על זין קטן. וזה לא היה פחות מעליב! ואיפה אז היו הדיבורים שלכם על אישיות?? כמו שאומרים – אישיות בתחת שלי! אה, בנים?
        האמת שמכל התגובות כאן, אנשים תפסו אותי מה זה ברצינות וניסו להכניס את כל ההגות האינסטינקטיבית שלי שבאה לי ככה, בשטח, לתוך מחקר עם שאלות מובנות והגיון ומה לא. מצטערת. זה לא ככה. המאמר נכתב בהומור. הומור, שמעתם על זה, בנים? (ונראה לי שבסוף אני אתקע לכל החיים עם מישהו עם ז' קטן, אבל כולם יחשבו בגלל המאמר הזה שיש לו מה זה גדול. שזה כבר מעשה טוב, לא?).

        • אתיקה יקירתי, מה שכתבתי כאן, לא קשור בכלל לסוגיית הגודל. אבל ממש לא. המאמר שלך הוא רק הבמה.

          אם לביתך מגיע השרברב היחיד שמסדר הכל, על המקום, ומשאיר את המקום נקי אחריו, מתוקן ומסודר, אל תגלי לאף אחד כי הוא ייחטף. הנקודה היתה, לא כלי העבודה אלא הגישה הרשלנית הכללית. העובדה שחותכים פינות, שמעגלים בקצה, שתמיד תשמעי .. שטויות… יאללה אז מה…
          ותמיד, או כמעט תמיד הדברים לא ייסגרו עד הסוף.

          האמירה שלי לא התייחסה כלל לגודל או לכל כלי עבודה אחר. לגישה. במטבח, באסלה, בכביסה ובקנייה.

          אבל, אם כבר התייחסת לכך הרשי לי לומר כמה מלים… (כאילו שאני אשתוק אם לא)

          גודל התחת נחזה עוד לפני. כלומר במקביל לגודל האף, הגובה, מידת החזה, עור הפנים, העיניים, השיער וכו'.
          מי שפסל אותך על גודל התחת (ונעלבת על כך) שקול לכל אלה שפסלת על כך שהם לא "חתיכים" מסיבה זו או אחרת. הם אפילו לא יודעים למה.

          הגודל, זה כבר אחרי תנאי הסף, ולפעמים זה יכול להיות גם תנאי סף…

          נדמה לי שהתחת של אלוהים אמר את הדברים מצויין.

          אני מאמין שלגודל יש ערך. בטח שיש ושלא יבלבלו את המוח כל הצבועים. ולא כמו שיש ערך לכל איבר אחר בגוף אלא יותר. כי מה לעשות הוא ממקד חלק ניכר מהעניין. זה נכון שזה לא העיקר ותכונות רבות אחרות חשובות לא פחות.
          מה אכפת לי אם למישהו יש פרארי והוא נוסע על שלושים. אקח איתו סיבוב שניים ויאללה בביתה!! (אבל אקח סיבוב שניים זה בכל זאת פרארי) ככה גם לגבי הגודל.. אם הוא נוסע שךושים, אז בביתה, אבל אולי לשקול קודם סיבוב.

          הצד השני הוא כמובן, שאם אין פרארי זה לא אומר שאפשר להסתפק בקורקינט ליציאה בגשם…

          בקיצור לעניין הגודל. חשוב אבל לא תנאי מספיק (יותר קרוב להכרחי).

          ולגבי המידות… כן, התחת של אלוהים בדק את העובדות…מסתבר.

          ואתיקה, יש מי שאוהבים תחת גדול אז אולי זה לא כל כך נורא…

        • Kaiser Shoze

          Well what can I say about your butt….
          I can't do anything about my dick (without any serious operation)…but you..
          can easily take care of your big butt, so its not the same comparison,
          and if they leave you because of your butt…then go and work on it…dont complain

      • משלמים עד הסוף?
        לדעתי מה שאתה כותב לא רלוונטי. משום שנכון שישנם דברים שאנו מצפים לקבל אותם בצורה הטובה ביותר, ועד הסוף. אך האם היית משלם על שירות שהוא לא ניתן עד הסוף?. אני לא רומזת על כך שאנו צריכות לשלם על "גבר ישראלי" שיהיה עד הסוף, אך הצפייה שלנו, הבנות, שנהייה מסופקות, לפחות כמו הגברים עד הסוף. הרי הגברים נהנים "הסוף".

        • האינסטלטור

          אני אינסטלטור במקצועי וגם מרוקאי במקרה
          תראו בנות למה אתן לא מבינות שאנחנו פשוט חארות ולא סבלנים
          אז אם אתם מספיק חכמות תוכלו לקבל הכל באמת עד הסוף אבל עד הסוף
          תלוי איך אתן מוכרות את עצמכן
          אם אתן נותנות לנו הכל מהר מה אתן מצפות שאנחנו נעשה את זה עד הסוף
          לא למה לנו אז תמיד טם לא את אז זאת תהיה החברה הטובה שלך
          שגם תתו לנו מהר ועד הסוף אז קבלו טיפ נחמד
          תתנו מהר אבל לא את הכל עד הסוף אל תהיו כמו "הישראלים"

    • ג'וליה

      קארין ארד מזעזעת, והקטע הנ"ל עליו דיברת ה"עכבר העיר" ממש משעמם, כמו כל הבבלת הרגיל של הבחורה הזו.

  2. זה עם הקטנטן

    מה את ממליצה לזה עם הקטן שקרא את הכתבה שלך לעשות ?
    לתקוע לעצמו כדור בראש ?

    • ד"ר רות

      תתחתן עם הבחורה הראשונה שתסכים לשכב איתך יותר מפעם אחת. ואם במקרה היא נעלמת לפעמים בלילות אני מבקשת לא לנדנד לה יותר מדי.

      • תומי בוי

        צודקת
        הרי ברוב המקרים מוכח שבחורים עם זין קטן יש נטיה לשובינסים ולהוכחת עליונות על נשים

    • חס וחלילה. והרי במאמר צוינו גם סגולותיהם של אלו עם הקטן. אבל מה לעשות חוץ מזה? אולי סיליקון? אולי לעבוד על האישיות? ואולי למצוא מישהי עם פתח צר. גם לנו יש גדלים, אתם יודעים. (אתם יודעים, לא?).

      • יואב מניו יורק בביקור בארץ

        ויש כאלה שהן petites ואוהבות בעצמן קטן, כי גדול גדול עליהן.
        [בלי עדות אישית].
        הגודל הוא אולי תנאי הכרחי, אבל בהחלט בהחלט לא מספיק. אין מה לעשות, חברים, התקשורת המינית קובעת [במיוחד בארץ הקודש ביום כל כך חם].

    • אלמוני

      יש לי חברה טובה שאוהבת רק קטן. אבל היא כבר תפוסה…
      בטח יש עוד מספיק כמוה, אז יללה, לדרך!

  3. אלמוני

    לא כתבתי שם כדי שלא יגידו שום דבר אחר-כך על זה שאני מנסה להרשים (או יותר גרוע – שאני אגלה שאין שום דבר מרשים בזה), אבל באמת – מה זה גדול סביר עד טוב? כי שמעתי דיווחים שונים ומשונים ממיני בחורות. העניין הוא שאתן לא ממש אמינות במיטה. אז תגידו – 17 ס"מ, זה בינוני, גדול, קטן? מה?

    • לא שאני עומדת פה עם סרגל או משהו, אבל מכיון שנשמעת כל כך נחמד… 17 נשמע לי בסדר, תלוי בעובי. חזור להמלצה על העיראקים.

  4. אחמד הערבי האמיתי

    לא יכול להתאפק
    ואין לי כוח עכשיו להביא את תיאורית העומק
    אז תרשי לי מזרחנית שלי
    להביא לך אותה בצחוקים של בדיחה

    היתה אחת אולי בת שש עשרה
    נסעה באוטו עם משפחה שלה
    אמא אבא ושלוש אחיות
    פתאום תאונת דרכים
    אחרי איזה רבע שעה
    הגיעה משאית
    שאל נהג המשאית המזרחי 
    תגידי מה קרה
    אמרה אל תשאל
    אוטו נכנס בנו הראש של אבא שלי נערף
    אחותי כול החלון נכנס לה בגרון
    אמא שלי מתה לי בידיים
    תראה אותי כולי דם

    פתח נהג המשאית המזרחי
    את המכנסיים הוציא את הזיין
    ואמר
    תמצצי בין כה וכה זה לא היום שלך

    יאללה יותר מאוחר
    תיאורית העומק
    הגודל כבר פאסה
    העומק הוא שקובע
    מארסלאמיי

    • צחקתי רבות, תודה. אם לא היית ערבי אפילו הייתי שוקלת אותך בחיוב. רק מה לעשות… החבר'ה מגולני לא מרשים (למרות שגם מרוקאים זה סוג של ערבים, לא?).

      • אחמד הערבי האמיתי

        את מכירה את השיר של גולני
        גולני גולני אנאנינאמו
        שנתיים וחצי זיין תקבלו
        אבל לגבי גולני אני עוד מחכה
        לאישורים

        אז היה אחד הלך לזונה
        אמר לה אני רוצה לזיין
        אמרה יופי מאה שקל תוריד מכנסיים
        הוריד מכנסיים ראתה זיין שלו נבהלה
        ענק
        אמרה לו חביבי זה גדול מדי
        אמר לה אני רוצה לזיין
        אמרה לו לא לא לזיין אני אמצוץ לך
        אמר לה
        מותק עם הגודל הזה
        אני יכול למצוץ לבד

        ואחמד ריבה מוסיף
        שבבילוי מסויים במועדון מסויים
        בעיר ניו יורק
        מספרים על כושי כנראה מזרחי
        שהיה כזה גדול
        שהדביק את עצמו באיידס

        להתראות במלחמה

        • ושוב, אתה אליל.

        • אחמד יקר, נורא נהניתי לקרוא את תגובותיך.
          אין צורך להילחם עם אתי – היא תקבל את שלה, אני את שלי,
          ובוודאי גם אתה.
          ואין צורך להילחם בכלל
          יש מספיק לכולם
          ביחוד בקזבלנקה

  5. יקירתי – אף אחד עוד לא אמר לך לא לדבר על גדלים? ובכן – אל תדברי. ומכיון שכבר דיברת, מעכשיו כל אחד שיוריד את מכנסיו בפניך, יעמיד לצד תפארתו, אילן יוחסין, שיוכיח שמוצאו ממרקש. לכי תתווכחי עם תעודת זהות.
    לדעתי, במחי הקלדה צימצמת את אפשרויות המפגשים האישיים שלך, בהרבה. או אולי דווקא עכשיו שורה של גברברים לבנבנים יעמדו במפתן ביתך, להוכיח שמקומם לא נפקד ממעמד העמוד. אם לא אשמע ממך במשך כמה ימים, אדע שאת בניסוי כלים. אם לא תשמעי ממני במשך כמה ימים, תדעי שאני לא יכולה לדבר מכיוון שתקוע לי בגרון משהו שנכנס מלמטה

    • נוני מאמי, להיפך. להיפך. מעכשיו לא יעמדו גברים לבנבנים עם מכנסיים למטה אצלי בבית כי הם יידעו שאין להם מה לחפש אצלי, וגם לי אין מה לפשפש אצלם במכנסים. אלא אם כן היתה פה איזו השבחה גנטית. מכאן והלאה מפגשיי יתועלו לפי המפתח הבא: פחות מ-24 ס"מ יפגשו איתי ברחבת הסינמטק/מוזיאון תל אביב, יותר מ-24 (לשאלתך, מי ששאל בתגובה ממקודם) אצלי בבית. וככה אני גם אחסוך זמן. הרי אני כבר בת שלושים. אין לי את כל היום.

      • יד בתחת של אלוהים

        אם מישהו תמה לגבי השם, זה לבקשת הקהל… אז בסדר, שמתי יד בתחת

        אתי, עכשיו זה ברור.

        אבל אתחיל קודם כל במחמאות.
        את כותבת נהדר, באמת נהדר, חוש הומור זרימה (שלא לומר זירמה) דמיון וגם אמירה. עד להמלצות. שם את בנפילה, שלא לומר ירידה.

        24 ס"מ, אז באמת ביתך יהיה ריק מלבנבנים, הם יודעים למדוד וגם לקרוא ואפילו לספור… ולעומת זאת גולנצ'יקים מרוקאים, ירפדו את סף ביתך, רק אצלם 13 נספר כמו 24.
        גם אצלך, אתי?
        את סופרת יחד איתם, או מה?

        משהו לגבי הסטטיסטיקה , לנתיני הגברים שנכנסו לחרדה לנוכח בורותך:

        לשבעים אחוז מהגברים הלבנים – בין 13-16 ס"מ – שחורים מעט פחות מזה. צהובים מעט פחות משחורים.

        הגדול ביותר (בממוצע) להולנדים ומיד אח"כ לנורדים.

        מישהו שאל מה זה 17 ס"מ – אם מדדת מלמעלה ולא מלמטה (נוכל שכמוך!!!) זה נקרא ממוצע גדול. כלומר- כמעט רוב הנשים שעימן תהייה יגידו שיש לך ממש גדול, לגבי חלק מהן זה יהיה בין הגדולים יותר, אבל לפני שאתה רץ לאתי, אז רגע, זה לא הכי גדול בשוק, בכלל לא.
        אם בורכת ב 17 ס"מ, הייה מבסוט. מבסוט מאד אפילו. מעבר לכך, יוצר גם אי נעימויות.

        אתי, הגודל גם אם לא קובע, הוא לפחות חשוב. מאד חשוב. במיוחד מכיוון שאבר המין המפותח ביותר שלנו הוא כמובן המוח. הגרוי והדמיון. מסכים איתך.
        אבל אחרי הגודל, יש את היצר, את הדמיון, את הסבלנות ואת הרגישות וכמובן שלכל זה צריך להוסיף ניסיון ומיומנות.

        אני חושש לך אתי, שמרוב גולנצ'יקים שסופרים בטור גיאומטרי מנופפים ב 13 ס"מ (שנספר 24)שלהם ובטוחים שהם הולמס, פספסת את אלה שיש להם באמת גדול (הלבנבנים האלה) אלה שבאים עם דמיון ועם יכולת ואם כנות אז למה לא לומר את האמת גם חשבון בנק גדול יותר….

        אויש אתי, כמה שהבורות מזיקה וכמה שהיא פתטית כשהיא מצטרפת למיתוס שגוי…
        למה נכנסת למלכודת הזו? למה הפכת מאמר שהתחיל כל כך טוב והיה יכול לרכז אליו גם הומור, גם דמיון וגם עובדות הפך להיות חנטריש בסוף – ועוד יותר עם ההרחבות המאוחרות
        השארי במה שאת טובה אתי – מיסטיקה – אל תעברי לתאור העובדות!!! שם, בסעיף העובדות יש צורך להצמד לא רק לזין אלא גם לעובדות (אפילו אם הן לא כל כך יבשות)

        כדי לתת לכם מעט כלים הנה אתר שבו יספרו לכם הכל….

        http://www.neo-tech.com/penis/indexp/html

        מצטער אתי, לא הייתי נדרש לביקורת השלילית לולא היה בדברים שלך כדי לבלבל כל כך הרבה גברים שגם כך מצויים בחרת ביצוע וחרדת גודל. אז לפחות שחרדתם תהייה בפרופורציה הנכונה.

        תמשיכי לכתוב את מיטבך… בבקשה.

        • די. די. לא התכוונתי עד כדי כך. אל תיעלב/ו לי בבקשה. הכל ברוח טובה. כל אחת שתהיה עם מי שהיא רוצה. דרך אגב, האם אתה חושב שקוראים לגדוד 13 של גולני כך בגלל הגודל הממוצע? אני אגב, קטונתי במדידות. אני לא מבינה לא בסנטימטרים, ולא בסנטימנטים. אני מודדת בעין. (ואמא שלי תמיד אמרה שיש לי עינים גדולות, אבל לא נראה לי שלזה היא התכוונה).

          • יד בתחת של אלוהים

            כן, כנראה שזו הסיבה, הם תמיד רצו להיות ממוצע – שאיפת חיים בגולני…

            כל הכבוד אתי, על הרוח הספורטיבית..

            יחד עם זה, ההבהרה הייתה חשובה.

      • החוקר

        אתי חמודה!
        את כותבת נהדר עם הרבה בטחון עצמי ושובבות של בת 30+.
        ועכשיו לענייננו:
        עניין הגודל נבדק על ידי בקפידה לאחר חקירת מס' לא מבוטל
        של נשים (כמובן לאחר ששנינו גמרנו).
        הגודל האידיאלי הינו 16-17 ס"מ ורוחב של כ- 4 ס"מ, מהסיבות שיפורטו להלן:
        – הנרתיק הממוצע רוחבו 2 ס"מ והוא יכול להתרחב לממדים של 15 ס"מ
        (אבל זה כואב).
        – התחושות בעומק של 13 ס"מ כבר לא מורגשות ולכן ממולץ זין באורך הנ"ל
        ופמפום של לא יותר מ- 5 ס"מ פנימה/החוצה.
        – זין באורך של יותר מהאמור לעיל יקשה על מלאכת המציצה, שהיא כידוע
        מלאכת הקודש, ובזה אתן נמדדות.
        – זין גדול מלווה בדרך כלל באשכים גדולים יותר – בהנחה שהמכנסים של
        הגברים היום יותר הדוקים, יש סיכוי גדול יותר לבעיית פוריות
        (והרי זו בעיה, גם לפמינסטיות שבינכם).
        – גבר עם אבר בגודל הנ"ל אמור להיות מלא בטחון עצמי המיטה ויש
        לכך חשיבות גדולה.

        בקיצור בואו לא נסחף עם הגדלים (לכל הכוונים), הרי מה שחשוב באמת
        זו האהבה.

        כמו כן, הכתיבה שלך, אתי, אמנם פיוטית אך היא באה בעיקר להרשים.
        אני משוכנע שגברים לא עומדים אצלך בתור (לפחות בעבר לא עמדו)
        ואם הם עומדים בתור, אז אני לא בטוח שהם עומדים.
        חוץ מזה הגולשים מחכים לראות את תמונתך במדור העורכים והכתבים
        כדי שנוכל להכיר אותך, אולי אחת מהתמונות בחולות ראשל"צ
        (והמבין יבין).

        • חוקר יקר, תודה על הבהרותיך. ועכשיו לחלק הקטן אך המשמעותי בתגובתך: אם אתה כל כך משוכנע שכתבתי כדי להרשים, למה כתבת משהו שמשתמעת ממנו רוח של 'להכניס לי' – ולאו דווקא (ותודה לאל) זין? מתגובתך עולה שאתה מכיר אותי מהעבר (ואני גם מבינה שאיכשהו קשרינו לא עלו יפה. נשארת עם הז' ביד, מותק?). אז ככה: 1. בקשר לתמונות מהחולות אני כבר לא מתבישת בהן. הן היו מצוינות לג-י-ל-ן. בינתיים, לשמחתי, לא רק שאני התבגרתי, אלא שגם הבחורים שמתחילים איתי התבגרו וכבר לא רואים בתמונות ההן משהו שיש לדון בהן.
          2. האם בחורים עומדים אצלי בתור או לא? זו בעיה שלי, אתה יודע.
          3. ולמה אני לא מראה את פרצופי בדף המערכת של האתר? מאותה סיבה כנראה.

          • החוקר

            אתי חמודה!
            אכן אנחנו מכירים מהעבר אך ממש לא בהקשר שציינת.
            צר לי אם חשבת שכוונתי היתה "להכניס לך" – זו לא היתה הכוונה.
            הייתי שמח לפגוש בך שוב, אך מה לעשות אני לא קרוב של
            ג'ף סטרייקר וגם לא בעל 24 ס"מ (די רחוק מזה למעשה באיזה
            6-7 ס"מ). אני לא מתכוון להתנצל על כך בכל אופן.
            חוץ מזה, היום כשנשואים+, בגילי המופלג, הסקס כבר לא
            במקום הראשון וגם לא השני (את יודעת, ילדים, פרנסה וכו') .
            זה אולי נחמד להיות בעל 24+ ס"מ (בשביל השוויץ) אבל מה
            לעשות אלוהים (או מישהו אחר) ברא אותנו כך ואני עדיין לא
            מכיר ניתוח/השתלה שיכולה לשפר את המצב.
            רק ל- 12% מאוכלוסיית הגברים יש אבר הגדול מ- 20 ס"מ.
            אם תקחי בחשבון ששליש כבר לא בגיל המתאים, מהיתרה
            חצי לא מוצאים חן בעיניך ומהיתרה שמינית לא מעוניינים בך
            (כן יכול להיות כזה דבר), אז בחישוב מתמטי מהיר (אני טוב בזה)
            מסתבר שאת יכולה לצאת עם 2% מהגברים.
            2 מתוך 100, אתי!!!! זה מה שאת מאחלת לעצמך. אני בטוח שלא.
            כשמתבגרים, אתי, הדברים הללו הרבה פחות חשובים ותופסים
            מקום הרבה יותר קטן בהתנהלות החיים הרגילה (שלא חייבת
            להיות משעממת).
            כן, זה נחמד לפעמים לחוות חויה וגינלית עמוסת סנטימטרים,
            אבל צריך לקחת דברים בפרופרציות (תרתי משמע), זה לא הדבר
            החשוב בבן-זוג שאינו זיון ללילה.
            אני מאחל לך ולכל הפורום סקס מהנה בכל הגדלים האפשריים,
            משני צידי המתרס.

            • חוקר יקר. עכשיו ממש סיקרנת אותי. אולי תזדהה? לפחות שם פרטי? כיתה בתיכון? משהו? ובאשר לאחוזים (היית במחוננים במקרה?) – אני לא צריכה שניים מתוך מאה, אני רוצה אחד מתוך כלל האוכלוסיה הגברית של העולם. לדעתי זה אפילו אלפית אחוז. אבל איזו אלפית!

              • החוקר

                אתי חמודה!!!
                כרגיל את לא מדייקת בפרטים. במחזור שלך בתיכון לא היתה
                כתת מחוננים (רק שנה מאוחר יותר היא הוקמה).
                לא נראה לי שאני מחונן, אני די אהבל למעשה.

                אז טוב, אם את רוצה אלפית אנחנו ננסה לעזור לך למצוא
                אותו. אבל אל תגידי אח"כ: הוא ממש מכוער, הוא סתום,
                אבא שלו קמצן וכו'….. יש לו זין ענק!!!!! זה מה שחשוב.
                רק תגידי לאיפה לשלוח אותו – אני חושב שיש לי מועמד.

                חוץ מזה אני חושב שכתבות כאלה צריכות לעלות לדיון
                הציבורי דרך דפי המדיה הכתובה לא רק האלקטרונית.
                יש לך קשרים – אז קדימה!!!

                זין גדול, זין קטן, זין מיניאטורי, זין ענק, זין עצום, סתם זין,
                בינוני, עבה, דק, דקיק, רחב ומתרחב…
                בסך בכל 3 אותיות אבל כמה אמוציות.
                וטוב שיש מכל הסוגים ומכל הגדלים, אחרת… איך נשווה,
                ואיך נתבאס ואיך נשוויץ ואיך נתפאר ואיך יהללונו ואיך
                יקנאונו,
                ויתגדל ויתפאר ויתרומם לעלמי עלמיא ואמרו אמן!!!

                די נמאס לי, בגללך אני אומר קדיש על כלי זיני,
                מסרסת גברים שכמותך!!!
                (כבר ציינתי שאני אוהב סימני קריאה?!!!!!!).

                החוקר האהבל (זה שלא מהמחוננים).

                • חוקר יקר. אם אתה מכיר אותי כל כך טוב, מי כמוך יודע שאני מעורה היטב בכיתת המחוננים. אבל בדקתי אותך. ועכשיו אני מבינה שאתה מהגמנסיה ולא מהמחזור שלי (יופי. אנחנו מצטמצמים מ-500 איש ל-200).
                  חוץ מזה, עזוב. המדיום המתאים ביותר לשיחות מעין אלו הוא האינטרנט. ואני גם צריכה לעבוד לפעמים בדברים רציניים. (לא כולנו התחתנו עם מיליונר/ית, כמוך בוודאי). אבל אין מה לומר, תדמיתך עולה בעיני מרגע לרגע.

                  • החוקר

                    אתי חמודה!!!

                    עכשיו עלית על הנקודה האמיתית בחיים.

                    ה ת מ י ד י ת

                    זה בכלל לא חשוב בחיים אם יש לך גדול,
                    העיקר שיחשבו שיש לך גדול.
                    וזה נכון לגבי כל דבר בחיים.

                    נניח שהיית שומעת מחברה (לא ממש קרובה)
                    שלבחור מסוים יש אבר העונה על כל ציפיותיך?
                    האם קרנו היתה עולה אצלך?
                    על פי ניתוח לא מעמיק של כתבתך, למרות שלא
                    נוכחת בממדים במו ידיך/ירכיך/שפתיך
                    הרי שהיית מחבבת בחור זה על לא עוול בכפו
                    (למעט העובדה שאולי הפיץ שמועה לגבי עצמו).

                    למרבה הצער מניפוציות עובדות בחיים כמעט בכל
                    תחום. הלוואי ועלי תאנה לא היו בנמצא.

                    אני חושב שגם הכתבה שלך יש בה מן המניפולציה.
                    את באה לאומרת לכל העולם: "אני? אני לעולם
                    לא אדע עוד גבר זעיר ממדים. אוי לבושה!"
                    אבל בתוך תוכך את יודעת אחרת – הגודל, למרות
                    הכל לא יקבע מי יהיה האביר.
                    אם כי, למותר לציין, יש לך תעוזה שאין לנשים אחרות
                    שפגשתי.

                    חנוק מדמעות,
                    החוקר

                    • החוקר

                      טעות כתיב, קורה!

                      התדמית ולא התמידית!!

                    • לחוקר החנוק. טוב שתיקנת; "תדמית". עכשיו הבנתי הכל. בעקרון אתה צודק, רק מה, כבר אמר מי שאמר: אי אפשר לשקר את כולם כל הזמן. תדמית זה יפה, אבל לא רלונטי כאשר מסירים את כל המסכות, עלי הדפנה או התחתונים של קלוין קליין (שהם הסוג המועדף עליי, אגב). וזה נכון לא רק בסקס ובזוגיות, אלא לחיים. בנות מדברות בינהן והן מעבירות חוויות. אבל מכאן ועד פסילה מוחלטת.. בשביל זה באמת צריך אישיות של תולעת. לעשות מה שהחברות שלך אומרות לך… יש כאלו ותנחומיי להן.
                      המניפולציה היחידה בכתבה שלי היתה עצם העלאת הנושא באופן הכי ישיר שיש. כי זה גירה את הקוראים להתיחסות. מעבר לכך, לא אני ולא העדפותיי הם "אישיו" מניפולטיבי.
                      צדקת בקשר לאביר שלי, ומה בקשר לאבירה שלך? אולי כדאי שתשאל אותה באמת למה היא התחתנה איתך והאם הגודל קבע? (הרי במילא בטח נורא משעמם לכם עם כל הילדים והארוחות ערב המשמימות וכל מה שנישואים גוררים איתם…).
                      שלך, אתי.

                    • החוקר

                      אתי מתוקה!!!

                      לא, לא תצליחי ללחוץ לי על היבלות.
                      לא משום שאין לך ה"ברק" לעשות זאת,
                      אלא מסיבה פשוטה – אין לי יבלות.

                      התשובה לשאלה שאני אמור לשאול את רעייתי
                      (ולא אשתי), עולה מדי פעם בחיי הנישואים,
                      בנוסח: "אני לא מבינה מה אני עושה אתך".
                      אבל זה מה שעושה את חיינו המשותפים
                      ליותר מעניינים.
                      בכל מקרה בגלל הגודל היא בטוח לא התחתנה
                      איתי, מסיבות שכבר דנתי בהם בתגובותיי הקודמות.

                      את מעלה כאן שאלה אחרת, שצריכה כנראה לבוא
                      לדיון במאמר נפרד (הנה קיבלת רעיון לכתבה),
                      האם יש צורך בחיי נישואין?

                      כמובן אני לא אעסוק בכך בתגובותי זו, משום שזה
                      יהיה פתטי לדיין בזה בכתבה שאמורה לעסוק
                      בגודל הזין המומלץ לנשי היקום.
                      בכל אופן, אני מאושר (גם בסקס).

                      לעניין התמידית (סליחה, תדמית), המסיכה היא בעיני
                      המתבונן. יש מי שיש לו יכולת לחשוף את העומד
                      מאחוריה ויש מי שלא (יט איז אה נייצ'ר גיפט).
                      ולכן לעולם, אבל לעולם, יהיו אנשים המסוגלים לבנות
                      עצמם רק באמצעות התדמית.

                      בכל אופן אני מעריך מאוד את הכנות שלך ככותבת.

                      חיי הנישואים שלי לא משמימ….
                      …אופס יש כדורגל בטלביזיה, אני חייב לזוז.
                      יאלה אשה, תכיני את הפיצוחים!!!!

                      חנוק (ולא מרעייתו)
                      החוקר

          • המדליק

            אני חייב לדעת
            כל הזמן אומרים שהאורך כן קובע
            אז נשים……..

            מהו האורך הידיאלי ?

      • אתי יקרה. לא הבנת אותי – עכשיו דווקא הלבנבנים, שלפי התיאוריה שלך – מוצאם מעיד על חוסר גודלם יעמדו במפתן ביתך להעמידך על טעותך, ולהעמיד בכלל.
        עלי להוסיף, שהיו אי אילו מידידי האשכנזים, שאחרי שזכיתי לארחם הותירו אותי
        כשאני לא יכולה ללכת במשך שבוע. לא בגלל ביצוע לקוי, אלא בגלל כלי המשחית שגאוותם עליו.
        את יכולה עכשיו להתחנן לפגוש אחד מהם, אבל בגלל שהשמצת – תחיי עם זה.
        אמנם עכשיו (ומזה שנה וחצי) מבצע בי זממו מישהו שמוצאו מקזבלנקה, והוא בהחלט נאמן למוצאו ולגודלו, אבל כפי שאמרתי היו לבנבנים שהיו יכולים בגאווה לעמוד לצידו.
        באהבה כתמיד, נוני

      • אתי יקירתי אני שמחה לדווח לך שגם ללבנבנים הללו יש מה להציע…
        עלה בידי (תרתי משמע..) להכיר לבנבנים בעלי "כלים" מרשימים מאוד!!!!!
        את המובחר מבינייהם (25 ס"מ לא כולל ביצים…)
        שמרתי לעצמי למשך כמה שנים…
        וגם מאז נתקלתי בלבנבנים מרשימים…
        לעומת זאת המרוקאי בחיי היה סופר פטיט…..

      • תומי בוי

        אתי אני מבקש שלא תפסלי על הסף לבנים
        יש כאלו עם דברים מאד מכובדים בין הרגלים

    • בננה יושימוטו

      BIG DICK IS A GREAT GIK

  6. דוחף_לויתן

    אתי כפרה,

    את כותבת יפה, תענוג לקרא – אפילו במחיר ההשפלה.
    בתור בן – ובנים ידועים באובססיה שלהם לגבי הגודל, חקרתי גם אני את עניין הגודל.
    מתוך מבחני שטח מעמיקים שנעשו על פני תקופה ארוכה, מימי בית הספר, דרך כמה ספינות של חיל-הים
    ועד למספר אורגיות לא המוניות, אני יכול לומר בפירוש שכל התאוריות שלך קורסות בשטח.
    מי שיש לו גדול, יש לו גדול. זה לא בגלל שהאמא המרוקאית שלו עשתה לולולו וזה לא
    בגלל שיש לו דפ"ר של מופלטה.
    אני מציע לכל הבנות להתעלם מעיצות אילו, ולראיה, ניסיונותיה הכושלים של כותבת המאמר
    (כבר אמרתי מוכשרת?)שהובאו למעלה.

    עכשיו החיילים, מזה הקטע של החיילים? אתי, את כבר לא ילדה קטנה, למה ללכת על
    זבי-חוטם, למה למה?
    בעצם, אולי זה יותר בקטע של התיחקור – "אהה באמת? אני מכירה מישהו משדרות, תגיד,
    ואיפה היית בצבא? – גולני? (ישששששש) מה ת'אומר… ותגיד, אתה כבר בן 28, למה בעצם לא התחתנת?
    – באמת? הכרת אותה כשעשית מובינג בניו יורק, לא נעים, ממש לא נעים, חזרה לגרמניה אתה אומר, לא נורא, תאמין לי הבחורות
    בארץ יותר טובות. אולי תרצה עוד משקה? מה אני ממליצה? הנה יש פה אחד טוב, זה נקרא
    'זיון ארוך על הקיר' – יש לי הרגשה שאני אוהב… ז"א אתה תאהב את זה.

    ולסיום, בזמנו סיפרתי איזה סיפור בפורום. אני אספר אותו שוב לטובת מוסר ההשכל.
    ותסלחו לי על המיחזור.

    העכבר והפיל:

    יום אחד הפיל מטייל ליד האגם. מרחוק הוא שומע זעקות שבר – הצילו הצילו.
    הוא מפנה את ראשו לכוון האגם ורואה שם את העכבר טובע.
    הפיל מוציא משהו שנראה כמו זין, מרגיש כמו זין וזה באמת זין, וזורק לאגם. העכבר
    מטפס על הזין, והפיל מושך אותו לחוף מבטחים.
    "אני עוד אשיב לך טובה" – אמר לו העכבר
    "חה חה חה" – פלט הפיל, "איך תעזור לי ואתה עכבר עם כזה (עושה עם הידיים)?"

    עברו מספר שנים, העכבר התברר כאשף בענייני כספים. יום אחד העכבר יוצא לטיול ב- BMW החדשה
    שלו. לפתע, נהימות מכוון האגם – הצילו הצילו.
    העכבר מציץ מעבר למשקפי ה"בולה" שלו ורואה את ידינו הפיל נאבק על חייו.
    העכבר לא חושב פעמיים, מוציא חבל מהבגאז', זורק צד אחד לכוון הפיל, צד שני קושר
    לאוטו, גורר את הפיל החוצה ואגב כך מציל את חייו של הפיל ומחזיר לו טובה.

    מסקנה: מי שיש ברשותו BMW לא צריך זין גדול.

    מי יתן ורק בעלי ארמדילו יבקרו במיטתך.

    ><>

    • יד בתחת של אלוהים

      אבל דוחף. לא לכל מי שיש זין קטן יש גם בי אמ וו.

      וחוץ מזה, זה ספור טוב לכל מי שיש לו קטן.

      זה לא שזין קטן, לא יכול. אבל מה לעשות.. זה לא הכל אבל זה חשוב, כמו גוף טוב, כמו עור מתוח כמו טוסיק גאה, כמו חזה נאה…

      לא כל חור שחור ולא כל זין שמוק..

      • דוחף_לויתן

        בחיי רציתי להוסיף את עניין החזה המתוח כקונטרה לעניין הקיפוח.
        אבל תראה, לפתוח דיון על מה שאנחנו מחפשים אצלן לא נראה לי לעניין.

        כבר הכל נאמר, אנחנו אשמים באנורקסיה שלהן, בעופרי הסיליקון שלהן, במתיחות הפנים
        שלהן, ובעיקר, בסלט הפתטי שהן מזמינות.
        בוא לא נכנס להשוואות – להן מותר לדרוש, לנו אסור אפילו לרצות.

        ><>

        • יד בתחת של אלוהים

          זהו. שהן יכולות מצידן ואנחנו מצידנו.
          מותר להן לבחור ולהעדיף ואף לנו.
          ויש גם כלאה שאוהבים גבעות צלוליטיס ובטן עגלגלה ונשפכת ואחרות אוהבות פיצקל'ך עקומים.
          (רואים שקרצתי?? ??)

          • דוחף_לויתן

            תגיד, ביננו, מתי בפעם האחרונה מישהי האמינה לך כשאמרת לה שהיא לא שמנה,
            שהיא לא צריכה דיאטה, שהחזה שלה בדיוק בגודל ובצורה הרצויה והשניצל שהיא
            הכינה לך מזכיר לך את בית אמא.

            זה בכלל לא משנה מה אנחנו אומרים, יש סטנדרטים וערוץ האופנה – והם אלו שנותנים את הטון.
            אנחנו יכולים רק לחלק מחמאות שילטפו – לא יותר ממשב רוח, את חוסר השביעות
            העצמית שלהן.

            ><>

    • שובב אחד

    • דוחף יקר! נראה לי אחרי המאמר הזה שרוב האנשים מאחלים לי דווקא, שלא רק שארמדילו לא יבקר את מיטתי, אלא שאני אהיה בעונש בפינה כי אמרתי את מה שבחורות חושבות בסתר ליבן, ולכן מגיע לי שלא יהיו לי זיונים לכל החיים. אני חייבת לציין שבפורומים מצומצמים המאמר הזה עבר נפלא והתגובות היו חמות עד שורפות, ואילו במעבר אל הציבורי, משהו רע קרה לו. (ולכן אני מגנה עליו בחירוף נפש).
      אהבתי את שיחת הפתיחה הבדיונית שלך. צחוק, צחוק, אבל כאלו שיחות באמת ניהלתי בעבר. היה קטעים, אבל כנראה שהדרישות שלי היו קצת יותר גבוהות מהעץ של גולני (אני בד"כ נתלית באילנות גבוהים…).
      ובקשר לאהבתי לחיילים- זה המקום להזכיר לך שגם הרמטכ"ל הוא חייל.

      • דוחף_לויתן

        אתי,

        את יודעת שסימן הקריאה שהוספת אחרי השם שלי מאוד הפחיד אותי? אל תעשי לי דברים
        כאלה בשבת בבוקר.

        עכשיו לנושא המרכזי, מי שנעלב מדברייך כנראה שנעלב כבר קודם – איפשהו בין הטיול
        השנתי הראשון שלו לשחיית העירום הראשונה שלו. מי שהעליב אותו זה אלוהים, לא את,
        את רק זרעת מלח על פצעים פתוחים שלא יגלידו לעולם.
        לכל אישה אני מאחל גבר עב-איבר וצר-כרס, זה עובד יפה לשני הכוונים, אף אחד לא יוצא
        מתוסכל, הגבר מראש לא בא עם בטן מלאה על אלוהים ולכן גם דפוסי ההתנהגות שלו לא יראו
        לך מוזרים או גובלים בטיולים ליליים לארגז הירקות במקרר. כל זה נכון בתנאי שהגבר שלך
        ויתר מראש על מסע התעוררות לאגו שלו, ולא יושב פרקדן על פסגת האולימפוס.
        מצד שני, האישה תקבל את שלה.
        תקבל ככה, שהחיוך הדבילי של הבוקר ימשך עד לצהריים – כמו גם הכאב הענוג, החמוץ-מתוק.
        ותראי מזה, כל התיסכולים היו ואינם, את פתאום זורחת, ציוץ הציפורים בבוקר לא מטריד
        אותך (על מה יש להן לצפצף על הבוקר גאד דאמט! מה כל כך טוב להן?), את מסבירה פנים
        לעוברים והשבים ונותנת צביטה בטוסיק לקולגה שלך במשרד ליד מכונת הקפה.
        זה יוסיף הרבה חן למערכת היחסים.

        ואני חוזר על עצמי עכשיו, תרדי מעניין של המדידות המקדימות, מה את בכלל מנסה להתווכח
        עם גבר על הזין שלו? יש שני דברים שגברים מתעסקים בהם כל היום, זה הזין שלהם וכדורגל.
        מכיוון שאני שונא כדורגל, לא נשאר לי אלא להתעסק עם הזין שלי או בזין. ואני אומר לך
        אי אפשר לדעת. זין זה דבר אינדבידואלי ואינו מתחבר לתקן הדואלי שאת מציבה.

        ואם בא לך רמטכ"ל, חופשי. ד"ש לאיציק.

        ><>

  7. אתי יקירה, אני חושבת שהטעות שלך מקורה בבסיס (תרתי משמע…). עשית הנחות מפליגות ליקירינו הבנים, תארי לעצמך איך היה נראה המאמר ואיתו התגובות אם ההתייחסות היתה לגודל באינצ'ים…!

    ותגידי, הירידה על הצנחנים, היא בגלל מיודענו מהסיירת, אם כן, רבותי, אני מצטרפת לגישה. צנחנים באשר הם מעולים בשיחות נפש, שלא לדבר על מסאג'ים ברגליים שלא מובילים לשום מקום, חוץ מאשר להמלצה חמה לקורס של אבי גרינברג.

    ולסיום, לחברים שסרבו לפתוח לדיון את דרישותיהם מאתנו, הנשים, אז יש לי רק ממשפט אחד לומר לכם: אתם צודקים, אל תפתחו אותו לדיון, אתם בסך הכל מקבלים את מה שמגיע לכם…
    ופעם בארגז החול אמרנו: דודה!
    ולמרות הכל, נמשיך לאהוב אתכם, ולקבל אתכם גם עם הדוגמית, אחרי הכל על מה נדסקס עם החברות שלנו כשתזרקו אותנו לכלבים?? ?? ?? ??

    • החוקר

      בסך בכל מה אנחנו מבקשים?
      שתעשו ניתוח להצרת הנרתיק.
      זה ניתוח מאוד פשוט שלא עולה הרבה
      וזה משפר את ההרגשה שלנו באופן
      מדהים.
      ואם לא נמשיך לזיין אתכן בתחת.

      • חוקר, אלק

        על פאולה שמעת?
        ואגב באמת אתה חושב שלאורך יש קשר למציצה… נו, תתבגר.

      • זוביזרטה

        נמשיך לזיין אתכן בתחת. אבל זו באמת סטיה מהנושא

        • בננה יושימוטו

          אתה אויל, בחיי. "נמשיך לזיין אתכן בתחת". מה זה, איום?

          • היי חוקר. אתה מן הסתם לא ג'ורג' החוקר של דיראני, נכון? ההוא שדחף לערבי האומלל כל מיני דברים לתחת?
            וברצינות: אתה באמת לא מאיים על אף אחת עם ה"נמשיך לזיין אתכן בתחת" שלך. זין בתחת זה נפלא, זה אחד הדברים הכי מגרים עלי אדמות (נסה ותהנה! אומרים שגברים מפיקים מזה אפילו עוד יותר ריגוש)

        • Kaiser Shoze

          Hip Hip Hurray,
          I am all for it 🙂

    • ענתי, האם אני ואת מכירות? ולאיזה מיודענו מהסיירת את מתכוונת? לאיציק? הוא דווקא לא ממש הוכיח התנזרות לשמה (טוב, אצטט את חברתי שרק הכורדים יכולים על המרוקאים, ולראיה מה שקורה בטורקיה).
      ולמה, למה את שולחת את הגברים לארגז החול? (הם במילא שם). שישבו קצת עם עצמם, שיתאמצו ויכתבו מה הם רוצים מאיתנו. נראה אותם. אבל בכנות! ובלי להיות פוליטיקלי קורקט. ככה, הכל על השולחן. אבל לא, הם מתחבאים מאחורי הזין הקטן שלהם. והפעם אני מתכוונת לקטן באופן המטפורי של המילה. כי ככה יותר נוח והרי גברים, מה הם אם לא אלופי הנוחות.

    • תומי בוי

      אני חושב שהגיע הזמן בחורים לא יתפסו מעצמם כל כך
      מה גם ידוע שלגודל יש קשר לשוביניזםץ
      ברגע שבחור יודע שהבחור לא פריארית אז הוא יתאמץ יותר וזאת עובדה

  8. ד"ר פיני עורללו

    לכל המתלבטים/ות, המתבלטים והפחות, ה"עמוקות" והרדודות
    גילשו לכאן ותחכימו, אתר רציני ופותר תעלומות
    http://www.the-penis.com/index.html

  9. אינדי_גו

    ובכן, אני לחלוטין לא מסכימה עם אתי. אני חושבת, שאם כבר, במישור הגופני, מה שקובע הוא ההתאמה בין האיברים ולאו דוקא הגודל האבסולוטי של פריט זה או אחר באנטומיה האנושית.
    ובהנחה שאנחנו לא מדברים על מקרים פתולוגיים-מיקרוסקופיים בקוטנם, מה שחשוב לדעתי הוא מכלול של גורמים, שהתאמה גופנית היא רק חלק מהם, והיא תנאי הכרחי אך לא מספק להנאה מופלגת של שני הצדדים. אתי יקרה, כבר פגשתי בגבר גדול מימדים שלא הסב לי הרבה הנאה (דוקא אשכנזי מבית טוב, מה שמוכיח שהגזענות, עם קריצה או בלי, היא בעיני המסתכלת), ובהסתייגות אוסיף גם שאחרי שהחידוש פג, זה גם יכול להיות די מכאיב בשימוש חוזר (חלילה). ולעומת זאת, הסקס הכי משובח שחויתי היה דוקא עם בחור ממוצע מידות לחלוטין, ולא הייתי מוסיפה לו אפילו אינטש אחד יותר. ובכלל, למה להיתפס לקיצוניות? ומה רע בעזרים טקטיים לעזרתם של הקטנים? כבר אמרו חזלינו או מי שזה לא היה, המטרה מקדשת את האמצעים.
    ובכלל, אם נעזוב לרגע בצד את הסקס המזדמן החד לילי, שיש כנראה בנות שבהחלט מסתפקות בו (יש?), הרי שיש יותר משמעות למטענים אחרים שיש לבחור, ולאו דוקא מטען הצד שבכיס המכנסיים האמצעי.. אני לא קונה את כל תיאוריית ה"אני-רק-צריכה-בחור-חזק-וגדול-שיזיין-אותי" יש ביחסים בין המינים כל כך הרבה יותר מזה, ובכל כך הרבה הזה גודלו המנטלי חשוב בהרבה מגודלו הפאלי. ואם אצטרך לבחור, אעדיף בחור שעמד פעמיים בתור לחלוקת שכל ורגישות, מאשר אחד שהתגנב בשנית לתור של פרי ההרבעה.
    ואחתום בדברי חכמים: "איט שרינקס?" "לייק א פרייטנד טרטל!"
    🙂
    אינדי

    • ובכן, את אכן הגדרת את הנושא כהלכה ובבגרות ראויה לציון.
      בהחלט יש צורך בהתאמה בין שני האיברים המדוברים ולא כמובן לפני שיש הבנה בסיסית אלא אם כן מדובר בחפוז.
      לא תמיד זין גדול הוא זה שיבוא ויפתור את כל הבעיות ולא חסרות בעיות בין בננות לבננים.
      ואכן בדיוק כמוך גם אני אעדיף בחורה עם ראש ורגישות על פני בחורה עם ראש של בלטה ורגישות של פורמייקה.
      אני גם מאד מקווה שיש עוד בננות שחושבות כמוך ואינך זן נדיר.

      • שימי, אתה טועה!!! זה לא ייאמן כמה בעיות זין גדול יכול לפתור. אני תמיד חשבתי שאני לא מצליחה עם בנים לזמן ארוך, מפני שהם לא מספיק רגישים, מבינים, משכילים, בנויים לקשר.

        ולא!!! זה רק מפני שלא היה להם זין מספיק גדול בשבילי. זה הכל (ועכשיו אני מאושרת… תודה, פילפילון שלי, אתה מלך הג'ונגל!!!)

        • חבל מאוד שזו דרך מחשבתך שאת חושבת מבין הרגליים ולא מבין האוזניים…

          • אל תרד ברמה, שימי. לא מתאים לך. קראתי תגובות שלך. אתה דווקא רגיש ונבון, ומשום כך בטח יכול להבין שאתי אברמוב צודקת ואין, אין, אין כמו זין גדול ויפהפה שממלא את כל ישותך, מבפנים (פילפילון, אתה רואה, הבטחתי ואני אכן עושה לך יחסי ציבור נפלאים!)

            • תומי בוי

              היי לילי.. יפה אמרת
              יש סדרת הל סרטים כזאת שמראה בחורות צעירות וקטנות עם ישבן קטן ומהמהם
              מקבלות זין ענק מכושי שהן חלמו עליו
              אחר כך מספרים על החויה
              כנראה שבאמת אין כזה דבר גדול מדי
              צריך לראות בשביל להאמין

        • לילית,

          חברה ובעיקר בננות,
          מה קורה איתכן עסוקות רק בגודל ומתעלמות לגמרי מבעיית הצורה!
          הרי סיכמנו שהגודל חשוב גם בגלל האיבר החשוב ששמו ראש ומוח אז מה עם כל אלו שיש להם עקום ומוזר?? לא מבאס אתכן? אותי ממש כן כל מיני עקמימויות משונות.
          יופיו של הזין נקבע גם לפי צורתו וצורת כובעו וכמובן כמות השיערות שלו.

          • ירדנה

            את כל כך צודקת…. היו לי כאלה מכוערים..עם ורידים בולטים ושעירים
            זה לא ייאמן
            רצוי שיהיה חלק… וסימטרי

        • ירדנה

          לילי חמודה..את כל כך צודקת
          אני כל כך מסכימה איתך
          היו לי כמה קטנטנים…ולא הבנתי למה אני..פשוט סובלת… עד שמצאתי את התותח הראשון שלי

  10. כל מה שגבר עם זין קטן צריך בשביל לקבור אחת ולתמיד את התיסכולים, המבוכות, ההתלבטות שלפני ההתפשטות ועוד רעות חולות שיכולות לצמוח למסכן אחרי שיקרא את כתבתה (הכתובה למשעי!!) של אתי, הוא נסיון קטן אחד להוריד אחת מחזיות ה"פוש אפ" החדשות ולגלות שהפטמות נמצאות באזור קו התחתונים…

  11. מאחר ויצא לי לרוב שימחתי לראות את המאמר תרום הפרסום אני שמח שהצלחת לגרום לכל כך הרבה תגובות מה שמעיד על רגישות העיניין והעלאת חמתם של לא מעט גברים בלשון המעטה…
    זה אכן נכון שעם זין קטן יותר קשה להגיע לביצועים אבל השאלה הנשאלת היא עד כמה אקרובטית הפרטנרית שלך שכן הכל טוב ויפה כבר יצא לי לחוות מין עם בננות שהשטיח שאין לי בחדר מתנועע יותר מהן…
    אז מה , יש לך בן זוג עם זין גדול אבל מה לעשות איתו דחיל ראבק?
    קניות בסופר לא עושים עם זין גדול, וגם נורא קשה לפתח איתו שיחה לאחר מכן.
    לא הייתי ממליץ כקריטריון לחפש בן זוג עם זין גדול כמו שאנו הגברים לא מחפשים בת זוג עם כוס צר כמו חור של תחת.
    אהבתי מאד את המאמר שלך ונשפכתי מרוב צחוק מה גם שהייתי רווי אלכוהול בזמן קריאתו.
    C U IN …?

    • סגן אלוהים

      שימי, זיינת את אתי?

      • יד בתחת של אלוהים

        מה אתה לא רואה שהוא לא עובר את הרף, שהוא ממין השרפרף? קטן, רך ועילג?

        לא למדת כלום כל השנים האלה, חכה שאני אוציא את היד מהתחת….

        • סליחה! אתם מדברים פה גם עליי, אז סליחה! ואני לא יודעת מי אתם אבל שימי הוא מקסים, ולא רק זאת, אלא שהוא הואיל להראות את פרצופו. ורק את פרצופו. אז די עם הדיבורים האלו. אתי.

          • יד בתחת של אלוהים

            לא, אתי?
            כי הוא מקסים, ומרוקאי ועילג, ואוהב תחת שמן וחזה גדול ומוכן להתחנף בכל עניין (ולא כל כך נורא שיש לו זין קטן (הרי זה רק הומור. לא?)

            שימי, 13 ס"מ כבר אמרתי, זה בתחום הממוצע, מה שנקרא ממוצע קטן, אז אל תדאג זה לא כל כך נורא.

            ואתי, הוא חתין ויותר נואש מכפי שנדמה. הגנים לא משו משו אבל הוא מקסים.

            ועוד משהו קטן.
            אתי, גם את מדברת עלינו, לא?

            • אין שום סיבה שבעולם שאני אגרר לתגובה על מה שכתבת כי אתה לא שווה אפילו את מה שכתבתי עד כה.

            • כן, רק שה"עלינו" הזה הוא כולל, ללא פרצוף. ואתה פה יורד לרמה אישית, וכורך את המילה "לזיין" יחד עם המילה "אתי" ו"שימי". אז ככה. אם אני ושימי עושים משהו, זה בינינו וזה גם לא לזיין. אפשר להיות וולגרי, אבל בטעם. תסתכל על השם שבחרת לעצמך ותבין לבד.
              ושנית, לא יודעת מה הוצאתי ממכם בנים, אבל הדו שיח האחרון נראה כאילו לקוח משיחת מחלקה באוהל של גולני, אחרי שהמ"פ עשה כיבוי אורות. חסר רק שתתחילו לעשות פה ביד על המאמר שלי וזהו (באמת מזל שאין תמונה שלי בדף המערכת). הייתי מעדיפה לחשוב שהגברים שגולשים באינטנט בכלל ובבננות בפרט הם הרבה יותר אינטליגנטים ופתוחים לביקורת ולדו שיח (שלא לדבר על הומור) מאשר לרדת מתחת לחגורה ולשאול שאלות שלקוחות ישר מאוהל פלוגת האספקה והנהגים של גולני. לא יותר. אבל כנראה שבנים, כולם אותו דבר. אינטרנט, היי טק, רגישות שמה-רגישות. שום דבר לא השתנה בכם. אומרים לכם בפנים מה שאנחנו מרגישות (ואפילו עם הרבה הומור), וכל מה שאנחנו חוטפות זה מקלחת של צוננין עם ירידות אישיות ובלתי רלונטיות. לצערי הרב, כמה צפוי.

              • יד בתחת של אלוהים

                סליחה אתי, אבל כדאי מאד שתקראי ותביני לפני שאת עונה.

                אני לא כתבתי שום דבר על מי זיין אותך, ופרנקלי מיי דיר, איי דונט גיב שיט.

                מי שכתב את זה זה "סגן אלוהים, שחטף גם ממני.

                ואת בוודאי תמהה למה זה מגיע לך?
                זה קורה כי שימי משאיר לך הודעות עם רמזים מגוחכים. "קראתי תרום פרסום (השגיאה במקור)
                " c u in"
                ואת כמובן מספרת שהוא מקסים.

                אם שימי לא היה נכנס לפמיליריות אישית בטח האידיוט המתקרא "סגן אלוהים" לא היה שואל אם הוא זיין אותך.

                בכל אופן זה לא אני.

                אז שימי הוא שימי. אבל את, כשאת מדברת על אינטיליגנציה, קראי, למדי, עסקי בהבנת הנקרא ולא תוציאי את הנרווים שלך במקום הלא נכון.

                הגברים האלה, היא כותבת, כמה צפוי.. ואח"כ מתפלאת למה הם עונים.

                קוראים לזה גזירה שווה אתי.
                זו לא גזירת גורל זה פשוט קורה אחד מול האחר….

                וברצינות שנייה אתי:
                קראי היטב לפני שאת מגיבה בחמת זעם.
                לך מותר לצחוק, גם לנו.

                והוצאתי את היד מהתחת וזה מריח ארמני.. אלוהים או לא אלוהים?? ?? ?? ??

                • יד בתחת של אלוהים יקר, לא, לא התבלבלתי כי אי אפשר. הרי מגיבים בחלונות האלו לפי שם האדם. לא התעצבנתי על ה"זיין". התעצבנתי דווקא על מה שכתבת בענין השדיים והתחת. לא הכל צריך להפיל על סגן אלוהים. ואני בדרך כלל יודעת למי אני עונה. אבל, שנעבור הלאה?

              • Kaiser Shoze

                We men are not all the same, don't let your emotions overrun your intellect
                Some of us are different , even if we have small dicks 🙂

      • התוכלו,חברים יקרים, לרומם מעט את דרגת הדיון?
        כי נראה לי שנחבטנו בקרקעית.
        תודה.

        • בועז כהן

          "בימים קדומים היו איברי המין גאוותם ותקוותם של בני האדם, ומתוך מהותם צמחו
          דמויות של אינספור אלים" (זיגמונד פרויד)
          ועכשיו: האם משהו השתנה, לדעתכם, מאז אותם ימים קדומים שפרויד מדבר עליהם ועד תחילת המאה ה 21

      • המוח לא מתפתח, ובעקבותיו יתר האיברים החיוניים בגוף. חברים יקרים, מי שדיירטי טאק עושה לו את זה מוזמן להכנס לצ'טים על טהרת הנושא, כאן מתקיימת קבוצת דיון ולא קבוצת זיון, אז לכו לפרוק את השטויות שלכם במקומות המתאימים

  12. גלית אחת שעברה בסביבה

    נתחיל במספר דברי פתיחה משל עצמי: אני אוהבת קטנים. זה לא סותר את העובדה שאני לא מוצאת כאלה (ואולי זה אפילו קצת מסביר את זה), אבל בפעמיים שכן נתקלתי בממש קטנים, בעליהם היו מודעים לעובדה הפעוטה הזאת והשקיעו הרבה הרבה יותר ממה שנהוג לקבל מגבר במחוזותינו.

    לעומת זאת, עם בעלי הזין הגדול שאירחתי במיטתי כבר קרה לא פעם (אוקיי, אז פעמיים) שהייתי צריכה להעזר בחומרי סיכה, פשוט כי היה להם עבה מדי. זה לא שזה לא היה נכנס גם ככה, אבל מעבר לפעמיים בגדלים האלה זה כבר ממש כואב.

    ועכשיו אחרי שסיימנו עם שלב הוידויים, נעבור למעט ביקורת על ההצעות שלך לגבי איך לצמצם את האפשרות ליפול על בעל זין קטן: דבר ראשון, אני מסכימה איתך לגבי עניין המרוקאים. לא שממש יצא לי, כי רצה הגורל והרזומה שלי הוא ממש בלתי תקין עדתית, אבל ידידתי א' שהתמחתה בפרענקים (עד שהיא נישאה לאחד) בהחלט אישרה את הנתון הנ"ל.

    זה אגב, לא אומר כלום על חיוורי הפנים שביניכם. זוכרים את מה שאמרתי על הפעמיים שנתקלתי בבחורים שהיה להם עבה מדי? ובכן, שניהם היו אשכנזים למהדרין. גם את תיאוריית כף היד אני נאלצת שלא לקבל, בעודי נזכרת באחד ממכריי שכפות ידיו מושלמות, אצבעותיו ארוכות ונאות ובאופן כללי מבטיחות. הזין שלו, לעומת זאת, לא ממש מכיר בקיומה של תיאוריית כף היד והוא בינוני מינוס.

    למרות כל האמור לעיל, למי שהיעד שלה הוא חתונה וילדים בכל זאת הייתי ממליצה על בעל גדול, שכן אחרי הלידה הכל משתנה והנרתיק מפתח נטיות מגלומניות.

    • גלית אחת שעברה בסביבה

      לפני זמן לא רב נפרד רוד סטיוארט מחברתו משום שכינויו של האקס של חברתו (שחקן כדורגל מסויים, שבטח יהיה מי שיזכיר לי את שמו) היה "החמור" ולטענת סטויוארט – כולם יודעים מה זה אומר.

    • תומי בוי

      צודקת — יש אתר שמאכלס בתוכו בחורות שהתחרטו שנישאו לבחור עם קטן
      ושהפנטזיה לא נתנה להן להיות על מי מנוחות
      בגלל העובדה שהזכרת

    • ירדנה

      את מוכנה לסבר את אוזנינו בנתונים יותר ברורים..?
      מה זה ממש קטנטן…?
      ומה זה גדול..?
      כמה היה הכי קטן..?

  13. מיקו פנתריקו

    ובכן, היה צפוי שסוגיית הגודל תעלה בשלב מסויים בהתפתחותו של האתר, הרי בכל שיחת בנות הגיונית בסוף זה עולה, ובצדק, הרי הגודל קובע. בואו נסתכל לשניה על הצד השני של המטבע ועל סוגי הבנות ונחליט יחדיו מה יותר חמור. בבואך למיטה אתה נתקל בכמה סוגי בנות עיקריים:

    המתעמלת: פליק פלאק לאחור, צוקהרה משולשת ונחיתה רכה על המקבילית שלך, זהו סוג חינני, הצרה היא המיעוט היחסי שלו, והעובדה שנדיה קומנצ'י כבר נשואה כמה שנים טובות.

    דום שתיקה,עמודו, ידועה בשם הפולניה: אף תנועה, אף הבעה, אולי כמה גניחות מדי פעם, התפוצה אינה בדוקה אך מנסיוני נראה שגרסאות הפולניה למיניהן פופולאריות עד מאוד בארצנו, כן, זה שאתן מוסיפות איזו גניחה פעם בשלוש דקות רק מוסיף אתכן לקטגוריה בגווניה האפורים.

    זאת שנינוחה עם עצמה בקשר למין, ע"ע השרמוטה: אתה מרגיש שנוח לך איתה במיטה יותר מדי ושהיא יודעת בדיוק מה היא עושה לך, ואז אתה מתחיל להילחץ ותוהה כמה בנים בדיוק עשו לה את מה שאתה עושה בזה הרגע באותה הוורסיה או בוורסיה קצת שונה, בו במקום אתה מתחיל לקבל חרדת ביצוע ומאותו הרגע, כלום כבר לא יהיה אותו דבר עד סיום מערכת היחסים או עד שהיא תצליח לשכנע אותך שאתה באמת הראשון שלה, מה נראה לכם בין השניים?

    "נפרדתי מחבר לפני יומיים": כן כן, אתה הריבאונד שלה, אל תטרח להתאהב, היא תאמלל לך את החיים ובאמצע הסקס היא תתחיל לבכות לך, ולא מעונג (מקרה אמיתי), ברח על נפשך!

    האידאלית: תמיד יש לה חבר, או שהיא מתחתנת עוד שביע.

    • לילית,

      פנתריקו יקר אתה כנראה לא כל כך פנתר… לידיעתך אין בננות קרירות יש רק כאלה שאתם לא יודעים לתפעל ולעורר אותן….!!!
      בעניין השרמוטה הרי שזהו הפרדוקס הידוע שלכם: רוצים אותה חופשיה וידענית אבל…בתולה…
      ולסיום הרי לך מושלמת שאין לה חבר ולא מתחתנת עוד שבוע- אני! כן מה לעשות יפה סקסית מספיק מנוסה ו…פנויה!

  14. שירלי צ'לצ'ינסקי

    הצורך לומר את האמת האבסולוטית לגבי הגודל נובע מהעובדה המצערת שחינכו אותנו להתפעל ולהתפעם מהציוד גם אם הוא מינימלי ביותר. האגו הגברי, כך הטיפו לנו, מתרכז לאיבר המין.
    פסיכולוגית שניסתה להסביר לי את עובדות החיים לימדה אותי שאסור לומר לבחור שיש לו זין קטן.
    וכנגד אותו שקר חברתי (או לחילופין התמודדות עם הנושא בחברה המודרנית) יוצאת הכתבה.
    האמהות שלנו חיו בשקר אבל לא עוד. האמת מחובתה שתצא לאור: אנחנו אוהבות זיינים ממוצעים ומעלה (הולמס הוא לא דוגמא). זין קטן זה נחמד, מדגדג אבל לא מספק.
    בדיוק כמו שגברים אוהבים חזה גדול (רובכם הגדול מעדיף תמונות פורנו על פני דוגמניות ערוץ האופנה. תקנו אותי אם אני טועה) גם לבנות יש העדפות. וזה לא אומר שכולנו לא מתפשרים בחיים האמיתיים.

    • שירלי,
      אין ספק שהדיון בשאלת הגודל, הוא דיון נכון ובמקום. למי שיש זין קטן, זה לא נעים. אז מה?!
      נעים למי שהוא מטר וששים? נעים למי שמקבל 500 בפסיכומטרי? נעים למי שנכשל 31 פעמים בטסט?
      למי שרץ לאט, למי שמבין מעט?
      לא, זה לא נעים, אבל זה גם לא נורא. הוא ימצא לעצמו (וגם היא תמצא) פיצוי במקום אחר, ואם לא, אז מה לעשות? לא הכל מאושרים. הלוואי שכן, כאילו כמה שיותר אושר שיהיה בעולם.

      העולם הוא לא מקום שוויוני מבחינת המידות והתכונות. הוא צריך להיות שוויוני יותר מבחינת חובות וזכויות.

      גם בטבע, אריה חזק מזיין 300 פעם ואריה חלש רק 10 פעמים ולפעמים גם את זה לא. אז מה, הוא לא אריה? הוא כן. אלא שהוא נהנה מהשאריות!
      וככה זה בכל מערכת החיים, החזקים, היפים, המצליחים זוכים ליותר כבוד וליותר הצלחה.

      אלא מה, אצל המין האנושי יש גם חמלה.

      אז אנחנו חמלים על החלשים ועל אלה שלא בורכו (וזה בסדר דווקא לחמול, באמת)
      ואנחנו לא משפילים את הגמדים והשמנים והטפשים וכן הלאה וגם לא את המכוערים – מי זוכר/ת ששאלו אותו : נו, איך הילד… ונאלץ לפמפם מתחת לאף..נחמד.. כן.. והילד נראה כמו בבון?

      לא מכאיבים שלא לצורך.

      אבל:
      טיפש לא יקודם במערכת שדורשת חוכמה.
      אטי לא יקודם במקום שצריך אתלט
      קצר ראי לא יהיה צלף
      ומי שיש לו קטן לא יככב בסרט פורנו.

      לגבי הפורנו:
      סיליקון מוגדל אינו יפה וגם אינו מושך וגם לא ערוות גלוחות. (גברים ונשים גלוחים שם)
      גם האנרקסיות של מילנו, לרוב לא מושכות.

      מה שמושך זה משהו שקשור יותר לממוצעים. חזה נאה (הגודל פחות קובע, זה לא זין) ועוד תכונות שלכל אחד יש העדפות משלו.

      בקיצור, אל תשתקו ואם מעניין אתכן גדול אז אפשר לומר זאת בפה מלא!!!

      • שירלי צ'לצ'ינסקי

        נכון. לא מצביעים על אדם עם מום אבל האחריות החברתית היא להסביר לו שיש לו מום. אם כי המטרה העיקרית היתה להצהיר על העדפותינו. ונסתפק בממוצע+ ומעלה.

    • בועז כהן

      מסקר לא מחייב, שערכתי בין חבריי הטובים ביותר אמש ב"מאש" (כן. אנגליה המולדת הפסידה. לרומניה! העצב אין לו סוף) התגלה שרוב הגברים אומרים שהם אוהבים חזה גדול, אבל לא מסוגלים להגדיר בכלל מהו גדול (אחד נשבע שלגרושתו היה חזה מרשים, ואני בעין המקצוען שלי יכול לדווח שיותר מ 34 B אין שם). גברים רבים מתפעלים משדיה "הגדולים" של מישהי, אבל זהו אימפרסיוניזם טהור, שאין לו שום קשר למתמטיקה ולמידות החזיה.

      לנשים שרוצות לשפר עמדות, יש אפשרות לעשות זאת. הגדלת חזה היא הניתוח הפלסטי הפופולרי ביותר אחרי ניתוחי אף. גברים עם מימדים צנועים, מה יעשו הם? הם נתקעו עם המורשת הגנטית של אבא וסבא לכל החיים. תחשבו על זה.

      בקיצור, כדי לא לעייף: פרופורציות הן שם המשחק. חלק מהמגיבים כאן יצאו מפרופורציות לחלוטין, משום שהנושא שאתי אברמוב בחרה לה הפעם, לוחץ על אחד הטריגרים הרגישים ביותר של הגבר. כמו בכל דבר, הבינוניים הם הרוב, ובשוליים יש את החריגים. הקטנים מדי או עצומי המימדים.

      כל השאר – מיתוסים ואגדות (פרט, אולי, לתאוריית כף היד. עובד, אתי, אשכרה עובד!)

      • שירלי

        ברשותך כמה הערות:
        1. ככל הידוע לי ישנו ניתוח להגדלת הציוד הגברי.
        2. הגדלת חזה היא הניתוח הפופלרי ביותר – אמת. והשאלה החשובה היא למה, לעזאזל? ההעדפה הברורה של מרבית הגברים לחזה גדול גורמת לנשים לעבור ניתוח שלמיטב ידיעתי מגדיל את החזה, אבל הופך אותו לקשיח במיוחד (ועוד מספר לא קטן של בעיות רפואיות).
        לא עדיף שגם הגברים יעברו את אותו הניתוח במקום לשחרר כל כך הרבה אגרסיות??
        3. שמחים שחזרת 🙂

        • בועז כהן

          1. ניתוחים? בררר… לא. לא. לא ממליץ על זה לא לבנים ולא לבנות. תשמחו עם מה שיש.
          2. וכמי שמקורב למשפחת הרופאים, הריני מתקן את טעותך: ניתוחי אף הם הפופולריים ביותר בקרב בני ובנות ישראל בחופשות הקיץ והפסח. במקום הראשון ללא מתחרים. הגדלת/הקטנת/שיפוץ שדיים במקום השני, אבל הרבה מאחור.

        • ירדנה

          אני עוסקת בהגדלות….ותאמיני לי
          את לא תאמיני איזה דברים מגיעים לשם..

    • ירדנה

      את רוצה לראות..מישהו עם קטן ממש..?
      זה מדהים..!
      בחור גבוה.. כפות ידידם ענקיות..אבל…
      שבע ס"מ..!!!!!

  15. זיקפה איומה

    קוראים וקוראות, לאחר שעברתי בשקידה על כל אחד ואחד מהמאמרים הרשו לי לשתף את אתכם בצערי האישי:
    מוצע: פרענק בן האמא של הפרענק (ורוד עד כדי בחילה)
    גובה: 165 ס"מ
    יופי: מכוער במידה סבירה
    אורך ציוד אישי: 26 ס"מ <המדידה נעשתה משורש החיבור המרכזי ולא מכיוון האשכים>.
    ניגש לעניין – למרות שבין הזכרים מעמדי נחשב למעמד על ולמרות שבמקלחות הצבאיות הייתי מבריח את כל הגברברים מהמקלחת או להבדיל מייצר אטרקציה ומשפטים כגון: תעמיד אותו נראה אותך, למרות כן אני מבקש נואשות מאלוהים או כל בא-כוח אחר באשר הוא – קצץ לי את הזין בחצי ואוסף חצי מזה למידת כיעורי וחצי מזה לגובה שלי.
    עוד לפני הכל זה כמעט בלתי אפשרי מצידי להגיע למיטה עם בחורה, פועל יוצא של כיעור ורדרד וגובה דשא קצוץ. אבל אם וכן מזלי שיחק לי וסוף סוף לאחר חודשים של חיזור בלתי פוסק אחרי מכוערות אמיתיות היינו <אני המכוער והיא המכוערת> מגיעים לכדי מצב אופקי אזי שכל התנסות מינית תמיד הסתיימה במפח נפש שלי ואנקת רווחה של השותפה למעשה העינויים.
    אתי <כותבת המאמר שפרץ את סכר האון של הגברבר הישראלי> אני פונה אליך באופן אישי – אם ויש לך חברות שחושבות כמוך (ואולי אפילו את עצמך) תני לי רק סימן ואני מבטיח לפרסם בשורה אחת פרטים שיהפכו אותי זמין ונגיש לכל אוהבות הכלי האימתני או בלשון אחר אותן חדורות אמונה ביד אלוהים.
    לא אכפת לי אם המאמר שלך מבחינה סטטיסטית תקף או שתקף לטעויות מסוג אלפא.
    לא איכפת לי אם נפתחה כאן תיבת פנדורה שלאף אחד אין מושג איך ממשיכים מכאן והלאה.
    לא איכפת לי אם יש לי מתחרים סבירים יוצאי צפון אפריקה ואני בעצם איזו סטיית תקן של המאמר המקורי שלך.
    כן אכפת לי שאני לא מוצא לא אהבה ובטח שלא "זיון" או אם תרצי "יחסים אינטימיים".
    אז לכל אותם קוראים קטנים שימצאו נחמה בענייני הגדול אני קורא לגומלין: סדרו לי את נשותיכם, חברותיכם,אמהותיכם וכל אחת שכמו אתי (ומתברר שכל בנות ישראל) מעדיפות לא פחות מ-24 ס"מ של בשר ורוד.

  16. לכל הגברים היקרים שמתחבטים בדיון לגבי הגדלים, חלקם מתחבטים ולא חובטים
    חלקם חובטים ואף טוחנים ומזיינים לנו ת'צורה – ראיתם את הסרט "לילות בוגי"? אותו רב איבר עשה קריירה מפוארת מהחבילה שלו – וכשהחיים שלו הובלו אך ורק ע"י אישיותו שמתחת לחגורה, זה המקום שהם נשארו בו. עמוק בחרא. (למרות שהוא די
    נהנה בתחילת הדרך).
    הממוצעים הם הרוב, עליהם לא צריך להרחיב את הדיבור. לאלה עם הגודל שמתביישים בגללו לקרוא את הכתבה הזו, אל תדאגו, כולם בסוף מוצאים בת זוג (או בן זוג), אני בטוחה שיש כאלה שנהנות מזה, ואפילו יש כמה שקודם מדברות עם הבן אדם ולא משפילות מבט לבדיקת רנטגן דרך הג'ינס.
    ולאלה שבודקות – תשתדלו לעשות את זה באלגנטיות, כי לפעמים אולי זה שעומד מולכן מתקשה למלא את הג'ינס, אבל תנהגו אליו בנימוס, כי בדרך כלל מה
    שאין לו – יש לאחיו. (או לאבא).
    ועוד טיפ קטן לאחיותי, אלה שמתחילים איתכן ברעש וצילצולים בדרך כלל לא מספקים
    את הסחורה. אלה שעושים זאת בשלווה נפשית, ובשקט, שאפשר לבלבלו עם חוסר בטחון עצמי, הם בסופו של דבר בהחלט בטוחים בעצמם – ועם סיבה נראית לעין.
    אני באופן כללי תמיד נמשכתי לטיפוסים השקטים, וזה עבד עד היום, בלי בדיקה מוקדמת של מה שיש.
    דרך אגב, אני לא כזו מציאה, אבל כמו שאני לא בדקתי – גם לא בדקו אותי.

  17. תגידו, בנות – אני מבין שהשיח החדש של האישה המשוחררת כולל שיחות על סקס. אין בעיה. אנחנו מדברים על זה, אתן מדברות על זה, כולם מדברים על זה. אבל מה, אצל גברים, לפחות, יש גם עוד כמה נושאים לפעמים – ספורט, מכוניות, מברגים, דברים כאלה (ולפעמים אפילו פוליטיקה, מדע, פילוסופיה, אבל זה רק אצל עיגולדים כמוני). עכשיו, מכיוון שהאתר הזה מתיימר ליצג את אותו שיח נשים מודרני – זה הכול? כאילו, חוץ מלדבר עלינו, אין שום דבר אחר? אין שום דבר מעבר לסקס ומערכות יחסים? כלום כלום? אין לנשות העולם שום דבר לתרום לנו פרט ל"מדריך לדוחף בתחת" ו"יומנה של סטוציונרית מתוסכלת"?
    באמת?

    כי זה מה-זה מדכא אותי לחשוב ככה. באמת קיוויתי שאיפשהו בחוץ יש איזו בחורה אינטליגנטית שאני אוכל לדבר איתה גם על דברים שמעניינים אותי, ולא רק דברים שמעניינים אותה.

    סתם, ככה, כדי לזרוק רעיונות, שלא תכתבו על גילויים מדעיים שקשורים לנשים? או על מדעניות, אם אנחנו כבר בקטע? מה עם איזה ראיון עם ציפי לבני על קשייה של אישה צעירה (יחסית) בפוליטיקה הישראלית? אולי תזרקו ככה איזה ביקורת על הדיסק האחרון של דנה ברגר, או שתעסקו ברצינות בשאלת תקרת הזכוכית והבדלי השכר בין גברים לנשים? אפילו ביקורות ספרים אני בקושי רואה פה, פרט לספיישל שבוע הספר והקטע מתוך "נערתו" (שאני לא יודע איפה זה עומד מבחינה אתית, לאור מעמדה של מרת לנדסמן באתר, אבל ניחא) שהתפרסם פה בעבר.

    אני יודע שסקס מוכר, ושראיון עם ציפי לבני לא יביא את החמש-מאות תגובות תוך רבע שעה שהתרגלתן להן באתר, אבל נראה לי בכל זאת שבנות שמרשות לעצמן צריכות להרשות לעצמן להפסיק לרגע להציג את הדגדגנים שלהן לראווה, גם אם זה אומר שקצת פחות אנשים ילטשו עיניים לעברן.

    וסליחה על ההתפרצות.

    דובי קננגיסר.

    • אה דובי?
      ציפי לבני תפתור את העניין?
      אז זה הקיק שלך, ציפי לבני?? ?? ?? ?

      נו באמת, הרי אתה לא רוצה לומר שכל כך הרבה חשבת ורק עד כאן הגעת, נכון?

      • זוביזרטה

        די, באמת, קננגיסר. האתר שלך נאה וכולל שלל נושאים. האתר של הבננות נאה וכולל כמחצית מתכניו בנושא של סקס ומערכות יחסים (רק חצי – תראה את השער, למשל). מכאן ועד לבוא ולומר "מציגות את הדגדגנים שלכן לראווה" – נו, כנראה שאתה צעיר מספיק כדי לחשוב שנשים העוסקות במיניות בכלל ושלהן בפרט הן "זולות". ככה זה נראה. ההתרסה וגסות הרוח שלך לא תורמות לשמך הטוב, שנרגש בעמל רב באתר שלך. אתה יודע, אינטרנט. לא מתאים לך, אל תבוא. אתה חושב שצריכים להיות עוד נושאים מעניינים ברשת? תכסה אותם באתר שלך. אבל גסות הרוח הזו ועוד מצד מי שמתיימר לערוך אתר אינטלקטואלי, פורץ מוסכמות ונקי משיקולים זרים, גסות הרוח הזו אומרת יותר מכל מאמר מלוטש (יותר או פחות) שתפרסם באתר שלך.
        ואלא אם כן הנושא הספציפי של המאמר הזה הביא לך את הנרווים – נו, אז נגד זה באמת אין מה לעשות, חוץ מלעבוד על האישיות. תתחיל לעבוד עליה, כי הניחוח שנודף ממנה פתאום, ובמיוחד אחרי האו-דה-קולון של האתר שלך עצמו, הניחוח הזה מזיע מדי.
        הערה אחרונה – לא ברור לי תחת איזה סעיף של בעיה אתית נכלל פרסום קטע מספר העוסק בנושאים של האתר, שנכתב על ידי אחת מעורכותיו, באתר עצמו. אבל בטוח שקוד אתי אשר כזה גם יכלול דיון שמנסה לפחות להיות גם חד, מנומק ודעתני – וגם לא בשפה של מילואימניקים. בטוח. אתה לא חושב ככה?

        • חברים וחברות, קצת היסטוריה!
          לידיעתכם, אחרי מלחמת העולם היה שלום בין המזרח למערב. ביחד הם ניצחו את כוחות האופל וביחד הם חגגו את נצחונם.
          אלא מה, יום אחד הרוסים הזמינו אצל האמריקאים מליון קונדומים, אורך 24 עובי 4 ס"מ.
          האמריקאים מילאו את ההזמנה בצורה מושלמת, אבל, איזה ינקי שובב החתים את כל המשלוח בסימן "מדיום".
          והרוסים מה?!?! הרוסים פשוט נעלבו עד עמקי מכנסיהם !
          עכשיו רק תראו למה הויכוח על הגודל גורם!

        • אני אגיד לך למה אני בכל זאת בא לכאן – כי זה אתר שזוכה להמון חשיפה, והוא משקף במידה רבה את האינטרנט העצמאי. אני חושב שאפשר היה לעשות איתו הרבה יותר מאשר מה שנעשה איתו כאן, והמאמר הזה, בין השאר הוא דוגמא טובה לסוג הכתיבה שהוא חמוד פעם בכמה זמן, אבל זוכה כאן למקום ראשי באתר, ולא ברור לי למה.
          לפחות לכאורה, מדובר כאן בקבוצה של נשים מוכשרות שיכולות ליצור מגזין אמיתי שעוסק בענייני נשים, ולא מעין סמי-פורנוגרפיה הומוריסטית, שנפוצה כאן עד מאוד. (להמליץ לנשים ללכת על חיילי גולני ועל מרוקאים זו בדיחה. זה היה מכוון כבדיחה, וזה עבר (לא תמיד) כבדיחה. אבל כשכל הזמן רצות פה רק בדיחות, כשהכל נכתב בשביל הקטעים והצחוקים – האם באמת זה המקסימום שאפשר להוציא מהאתר?)
          אני מתעניין ברשת הישראלית, ואני מתעניין בתכנים שהיא מציגה. כולם מתלוננים על התכנים הדלוחים של האתרים המסחריים הגדולים. אבל מה מציעים האתרים הקטנים הפרטיים? שחורדיני מציע סוג כתיבה יחודי, נרחב, וגם אם הוא לא כוס התה שלי תמיד – הרי שהוא בעל כיוון איכותי ברור. על האתר שלנו לא אדבר, אבל ברור מה אני חושב עליו. האתר הזה, לדידי, הוא פספוס. כרגע. ההערה שלי נועדה כדי לנסות ולהציע דרך חשיבה חדשה. אולי מישהי שמעה אותי.

          מי שמכיר אותי, יודע על האתר שלי, ועל תחומי העניין שלי. מי שלא – לא יכל להסיק מהתגובה שלי לגבי קיומו או מהותו של האתר. הם בין כה וכה אינם רלוונטיים לנושא. אילולא היה קיים האתר, מבחינתי, שאלת איכותו של "בננות" הייתה נעשית רק קריטית יותר.

          לגבי שאלת האתיות – לטעמי אין מקום לפרסום עצמי שכזה מיד בתחילת דרכו של המגזין. יש פה טעם לפגם, בדיוק כמו שראיון עומק מרגש עם סופר בידיעות לא יזכה לחיבה רבה מצידי אם במקרה הסופר המדובר יהיה הבן של המו"ל. אם וכאשר אני אוציא ספר לא נראה לי שהוא יזכה לביקורת באתר שלי, פשוט מכיוון שזה לא נשמע לי הגיוני.

          • עוקצנית

            לא מתאים לך אז אל תבוא לכאן.
            שלום ולהתראות.

          • השושנה והאבן

            הבעיה היא ששיחות סקס של בנות נהיו פתאום האייטם הכי חם בעולם, גם למשתתפות בהן, וקצת קשה לנו להפסיק ולקחת אויר. כנראה שהרבה מאד נשים שתקו במשך הרבה מאד זמן ועכשיו ממש דחוף להן לעשות שיירינג.
            בקיצור, תן לנו חצי שעה ביום קשקושים עם החברות שלנו (בנים-זיונים-איפורים-דייטות-בגדים) ואח"כ אנחנו שלך לשיחות מטאפיסיות עד כלות.

      • מודה ומתוודה – ציפי לבני מככבת בחלומות הכחולים שלי. למעשה, אני לא רוצה בכלל ראיון איתה. אני רוצה תמונות. עירום, אם אפשר.

        נו, באמת.

        (כדאי לציין פה שבמעט דקות השידור שלהן היא כן זכתה, התרשמתי שמדובר באישה מעניינת שיכולה לתרום הרבה לדיון הציבורי, גם בתחום מעמד האישה. למרות שאני לא מסכים עם דעותיה המדיניות)

    • דובי, אם אתה רוצה להתפרץ לאיזשהו מקום, נראה לי שתהנה להתפרץ לעיתון "הארץ"
      יתר המגיבים כאן הם גם קוראי "הארץ", אבל מספיק נבונים ורחבי אופקים, ויכולים גם
      קצת להשתחרר, לצחוק על עצמם ועל אחרים, להנות מהחיים ולא לקחת הכל כל כך כבד
      קצת תשתחרר, תפתח כפתור בחולצה, ואולי גם בחגורה, אולי זה מה שחסר לך?

    • בועז כהן

      לקחת את זה רחוק מדי, דובי. אין לך ספק שלכל הנשים שכותבות, קוראות ומגיבות ל"בננות" יש עוד הרבה מאוד תחומי עניין. נכון? תהיה ישר עם עצמך…

      נכון, העיסוק בסקס באתר הזה עלול להיראות מופרז, אבל בעיני מדובר בסוג של "אפליה מתקנת". כלומר: אם במשך כל האבולוציה גברים דיברו על זה וכתבו על זה וציירו את זה ופיסלו את זה וצחקו על זה, עכשיו גם נשים רוצות.

      וזו זכותן המלאה!! ואני אפילו מאוד נהנה לראות ולקרוא את שצף היצריות הזה, השחרור הנפלא הזה של בנות המין החכם והיפה, שגם היה המין המדוכא יותר לאורך כל ההסטוריה (ובמובנים רבים גם היום הוא המין המדוכא יותר, למרות שלנו הגברים לפעמים נראה שאנחנו סובלים יותר..)

      ובקיצור: טייק איט איזי. תן לבנ(נ)ות להנות מהחופש הגדול לדבר עלינו, ולמדוד לנו ולהעביר ביקורת. עשינו את זה (ובוא לא נהיה צבועים: אנחנו עושים את זה גם היום) כל הרבה שנים. עכשיו תורן להשוות לחצים

      שלך, בועז כהן

  18. אלון לוי

    ראשית, בתור מרוקאי גאה, הרשו לי לומר שאני מופתע מההכרזה של הכותבת.
    לא שהצצתי ליותר מידי גברים במקלחת (חוץ מכשהסבון נפל (-:), אבל בתכלס, ומתוך הכרות מעמיקה עם הגנום המרוקאי, אני לא חושב שיש איזה הפרש ממדים רציני.
    אבל לא הייתי בגולני, אז לכו תדעו.


    ואם לעלות שניה במדרגה, אז אני באמת חושב, שהדיבורים על הגודל וחשיבותו קצת מוגזמים. ממילא בזוויות מסויימות כואב לכן גם כשהגודל הוא לא ממש מפלצתי, ובסופו של דבר רובכן, חוזרות (ואולי בצדק) לתנוחות הפשוטות והנוחות לתפעול.

    עד כמה שתנסו להתכחש לזה, יש משהו במאמר הזה (ובעוד שכמותו בבננות) שהוא קצת מנותק מהמציאות. כי בתכלס, עד כמה שאתן מנסות להיות נשים מודרניות שעושות-חשבון-בצורה-גברית-ראציונאלית-אינטרסנטית אתן עדיין פגיעות ורוצות אהבה פשוטה, בלי, איך אמרה הכותבת, פרפרים, קישואים וסלטי ירקות.

    למרות הכל, אני בטוח שגם הכותבת, באם תפול בידיו של גבר מקסים, שמילותיו שובות, פניו משובבות ואיברו עשוי ממקרוני, היא תשכב איתו בשמחה. ותהנה מכל רגע.

    כי אחרי ככלות הכל, אם המטרה הייתה לשכב עם דמות שרירית מושלמת, יש מספיק פסלים רומיים בעולם, לא ?

    • כי נאמר כבר הכל..אבל בכל זאת.
      אתי, נראה לי שאת מותק של בנאדם, ולכן אני מרשה לעצמי לכתוב את הדברים הבאים.
      יש דברים שלא צריך שייאמרו. נשבעת לך. בואי נתערב, שהבחור הבא שיפקוד את מיטתך יהיה מבועת, המסכן, את קולטת לאיזו חרדה את מכניסה אותם? והרי בעצמך אמרת שאת כבר מתה להגיע למשרד הפנים שלא על מנת לשנות כתובת. ככה לא עושים ולא מתנהגים. ובתכלס, זה גם לא במיוחד חברי. וגם מערכת יחסים רומנטית – בסיסה הוא חברות (או לפחות רצוי שכך), ואל תגידי לי שגם אותך פסלו בגלל התחת. זה ממש לא קשור ואת יודעת את זה (גנון).
      זה קודם כל. ודרך אגב, להבדיל להבדיל להבדיל, אבל אני זוכרת שלפני איזה שנתיים , כשהיפות והאמיצות (המקוריות, לא עם עינב גלילי הצנונית המרגיזה) חיפשו שידוך למיכל ז"ל גם חשבתי לעצמי – עד כמה אנשים מוכנים בשביל הקריירה שלהם (היא ברדיו, את, להבדיל – בעיתונות הכתובה והאלקטרונית) לשים על המזבח את חייהם האישיים. והסוף שלה העצוב והנורא ידוע לכולנו. לא שבגלל זה היא התאבדה, אבל אני בטוחה שזה שהיא עשתה כאילו דייטים עם מאזינים גרם לה אח"כ לכל מיני בלגנים ורק סיבך את הכל יותר.
      דבר שני שרציתי לומר, ומנסיון – הגודל לא קובע.
      כן אתי, מה שאת שומעת – ואני אצעק את זה הפעם – הגודל לא קובע!!!!!!!!!!!
      הפעם הראשונה שגמרתי בחיים הייתה עם מישהו שהזין שלו בכלל לא ענק. גם לא גדול. את היית מעליבה (אותו) ואומרת שישי לו קטן, אבל רבאק, הבחור עשה לי את! והיו רבים וטובים לפניו, חלקם תותחים אמיתיים (איה) שלא התקרבו אפילו. אז נא לא לתלות את הכל בסנטימטרז'.
      3. (ואלה כמה מילים לשירלי, העורכת) בקשר לביקורת של לא זוכרת איך קוראים לא – על הנושאים שבהם מתעסק האתר – יש משהו בדבריו. כאילו הרושם שנוצר הוא שיש חיפוש מוטרף אחרי רייטינג. ואתי אברמוב (מוכשרת, אין אפס) מספקת את הסחורה בלי בעייה. שימי לב שהתגובות הן של קריזה ועצבים (בין היתר). אני בטוחה שיהיו אותו מספר כניסות גם אם יתפתחו דיונים בתחומים נוספים. למשל אני לא רואה שיש בכלל התייחסות באתר לנשים שהן לא רווקות. רבאק, מה איתנו, הנשואות, ההריוניות, אלה עם הרומן עם גבר מבוגר, רומן עם הנשוי, אלא שמעדיפות את בנות מינן, ובאמת מה עם קצת חומר שלא עוסק בכאן ובעכשיו (המעניין מאוד, אבל בכל זאת)? מה עם נושאים כמו אקופמיניזם, רוחניות נשית וכל הקקה הזה? (סליחה, נפלט).
      בקיצור, לתשומת לבך.
      בקטע של ביקורת סופר-חיובית ואוהבת
      שלכן
      בננה

      • אבל מה עם האהבה?
        מנסיוני הלא עצום ולא מועט אוכל לציין שכאשר היה גם רגש חזק וגם השקעה בחיבוק וליטוף מבעד לבהמתיות של החדירה עצמה
        כאשר היה גם מבט חודר
        הבחורה פשוט נהנתה הרבה יותר.
        אז בחורים תגדילו את הלב
        כולם יהנו יותר.
        ובחורות שמבינות שהכל בראש
        חפשו את הגודל במקום אחר.

        • מיקו פנתריקו

          רבאקיישן! כולה קטע משעשע על גודלו הרצוי של איבר מסויים, מפה ועד הכללת כל האתר הזה כאתר שמתייחס רק למין, באמת, דובי, ראית כמה כתבות יש בעמוד הראשון? לפחות שבע, כמדומני רובן אינן עוסקות במין, חוצמזה, מה רע בקצת צחוקים? אנחנו פה בשביל הצחוקים, מציאות יומיומית מעיקה יש לנו בחוץ תודה ושלום.

          • מיקו, כבר אחרי שקראתי את הקטע הראשון שלך הייתי מוקסמת. והתגובה הזו גם היא במקומה. תודה, אתה באמת אליל.

      • בננה יקרה, מזה זמן מה אני עוקבת אחרי תגובותיך ואני שמחה לציין שההערכה היא הדדית.
        ועכשיו לענייננו: בחורים תמיד היו מבועתים ממני בגלל שאת בטח יכולה לתאר לעצמך שאף פעם לא סתמתי את הפה. וזה לא סותר שאהבתי אותם. אבל תמיד הייתי חייבת להגיד את האמת או לפחות "האמת", כפי שהיא נראתה בעיני ולפחות לפתוח דיאלוג. ומי שהיה 'עליב' מלשון נעלב, באמת הלך ממני. ומי שהיתה לו אישיות חזקה, שיכול היה לתת לי קונטרה בחיים, נשאר ונהנה מאוד. לכן אולי כדאי שמי שקרא את המאמר ונבהל או ייבהל, שלא יבוא אליי מראש. מאז ומעולם שנאתי להיות גננת שצריכה לשכנע את הגבר שלידה שהוא הכי הכי: בוודאי שאתה הכי הכי – הרי בגלל זה בחרתי בך להיות הגבר שלי.
        בענין גברים מבועתים ונעלבים מן האמת שהוטחה בהם, זה מזכיר לי שפעם היתה לי חברה שאמרה שאסור לזייף אורגזמות. ולמה? כי אם זייפת פעם אחת, הבחור יחשוב שהוא עשה בסדר ויחזור על מעשיו ואחרי הפעם השלישית שסבלת כבר לא נעים לך להגיד לו שהוא לא עושה נכון, ומכאן ועד סיום הקשר – הדרך קצרה. היה שווה לשקר? נכון שלא?
        אני שמחה שגמרת בפעם הראשונה בחייך עם בחור עם קטן. בעיקר שמחה בשבילו . לי זה קרה דווקא עם בחור עם גדול. ומאז כנראה שיש לי קבעון שאני מנסה לשחזר. חוץ מזה, כבחורה המוגדרת נשית מאוד, עם ציצי גדול, זכותי לדרוש בחור שיוגדר גברי מאוד. בעירום, ולפי אמות המידה של שבטים אפריקאים (או צפון אפריקאים). זכותי. זה לא אומר שאני עושה מזה חובה. זו רק המלצה למחזריי, אבל מועדפת.
        ועתה לסוגיה – עד כמה נמוך אפשר לרדת? בננה יקרה, בימים אלו אני מסיימת תואר שני באוניברסיטת תל אביב. את המאמרים ההגותיים שלי אני כותבת לפרופסורים ואת שיחות הנפש אני עושה עם חברות פרטיות שלי. כאן אני מרגישה שאני יכולה לכתוב חופשי ואין לי צורך להוכיח את עצמי. הרייטינג מוכיח את עצמו – בגלל הנושא, בגלל הכתיבה, בגלל הסקרנות. אפשר להנות מכמה רמות דיון במקביל. ולא מכל דבר צריך לעשות דוקטורט. גם לא ממאמר חביב בבננות. דרך אגב, המאמר הבא שלי באמת עוסק באחד מהנושאים שהצגת, עדין איני יכולה לגלות במה, והוא בטוח יגרוף פחות רייטינג משום היותו הגותי, רגיש, מלא כאב ולא ממש מתחכם. אני יכולה להגיד לך שממש בכיתי כשכתבתי אותו. ואם כבר מעכשיו אני יודעת שיהיה לו פחות רייטינג, אז מה? זה אומר שאני לא אפרסם אותו? לא. הוא אחר. והוא יראה לך שלכל כותב יש הרבה רבדים. ואם מישהו כותב בגלל הרייטינג אז צורה לו. כתיבה זה צורך קיומי. לא פחות ואולי הרבה יותר.
        מיכל ניב. אחת הסוגיות הקשות בחיי. חשבתי עליה הרבה מאז ההתאבדות. כרווקה תל אביבית, לא טיפשה, קצת בליינית, אפשרות המוות הזמין נראית כה קרובה שזה מפחיד. רגע אחד של יאוש, והרי לא חסר כאלו. לא יודעת למה היא התאבדה דווקא אז. לפעמים מאמרים באתר בנות כמו גם תכניות רדיו עם רעיון מקורי, הם בסך הכל אמצעי פורקן לעצב גדול. ולפעמים הם רק צחוקים במדיום וירטואלי ואז סוגרים מיקרופון או מחשב והולכים לאברקסס לשתות משהו. לחיות את החיים באמת, על כל הטוב והרע והיומיומי.
        אולי גרמתי להרבה אנשים לצחוק כאן, להתעצבן וזה אחלה. מי שמכיר אותי אישית יודע שלא שיקרתי. אבל יודע גם שבסך הכל, אני בחורה פשוטה, עם רצון לאושר, כמו כולם. כעיתונאית אני תמיד אומרת לחברים שלי: תהיו אנונימים. בניגוד למה שחושבים, האנשים המאושרים ביותר הם אלו אשר לעולם לא יכתבו עליהם בעיתון.

        • אחמד הערבי האמיתי

          גפרת גפרת
          או כמו שאומרים אצלכם
          גברת גברת
          תחשבי שאני מהיוצאים של האיזור ההוא
          וגם מאוד גברי
          ותראי מאיפה התחלנו ולאיפה הגענו
          אז תרשי לי להגיד לך עכשיו
          מה אנחנו הולכים לעשות
          קודם כול את יוצאת ליומיים חופש
          כבר קניתי את הכרטיסים
          אחר כך סטייק החול שליקי שש מאות גרם
          ואת לא נוגעת במחשב שלושה ימים
          זהו זהו זהו
          ולהפסיק לשלוח לאברקסס אנשים
          בסוף יוציאו את השולחן של כדורים
          וישימו עוד שולחנות

          ואחמד ריבה האמיתי מדווח
          אתמול בלילה באברקסס
          נראתה הלחמניה בלי הראסטות
          עדיין חבושה
          הגיעה עם משוש הזמר
          הסופרת הנחשקת שאם היתה בן
          היו קוראים לה אלון

          ואתי אני אספר לך סיפורים על מיכל
          שאף אחד עוד לא שמע אותם

        • אתי, קודם כל תביאי חיבוק. את גדולה, ואני מתה על פה גדול (שאומר דברים שנהגו גם בשכל גדול, כמובן..) אני בטוחה שיש גברים (מצפון אפריקה וגם מצפון אירופה ואמריקה) שיהיו מספיק גדולים ורחבים להכיל את כולך, כן, גם את הפה.
          חשוב לי להבהיר – שממש לא חשבתי, אף לא לשנייה שהמאמר נמוך. בכלל שונאת את המילה הזאת ולא נתחיל פה להתפלצן על הפוסט ושילוביו (נמאס), המאמר שלך מדליק לאללה בעיני, חכם, כתוב פיצוץ ונותן קול לנשים רבות (חלקן חברות טובות שלי). באתי בקטע של הנושאים לשירלי, העורכת, ולא מתוך מטרה (חלילה, חלילה, חלילה, רק המחשבה עושה לי רע) שבאיזה שהוא אופן יוותרו על הגיגיך המרעננים. חשבתי, ואני עדיין חושבת שיש מקום לדברים נוספים, ולקולות נשיות אחרים.
          ובקשר למיכל ניב ז"ל, שלא במקרה השתרבבה לאתר הזה, לתגובות על המאמר הזה – אני מסכימה איתך שהיא סימנה את אופציית המות כזמינה בצורה מפחידה, לרווקות, כמו גם לנשואות – שאינן מאושרות. לא קל להיות רווקה בימינו ואת זה אני לא אומרת כרווקה (כי כרגע אני לא) אבל א הייתי רווקה ואני זוכרת ו-ב – הייתי כל-כך בטוחה כל החיים שלי שאני בחיים לא אמצא אף אחד לאהוב, שאני עדיין בשוק מזה שככה התפלק לי בסדר (אל תדאגי, החיים זיינו אותי בקטעים אחרים – אי אפשר שהכל יהיה טוב). עדיין רמות ההזדהות שלי עם רווקה בעולמנו וזה בפירוש משהו גלובלי – גבוהות מאוד מאוד. כך שאני בכל מקרה בצד שלך, לגמרי, ומשם אני אומרת שלפעמים צריך לדעת לסתום את הפה הגדול והיפה שלך. בעיקר עם בנים, שלצד מעלותיהם הרבות הם בקטעים מסויימים מאוד חרדים לביטחון העצמי שלהם, לאגו הגברי שלהם והכל מרוכז באיבר הקטן או הגדול.
          זהו,
          הרבה אהבה ממני

        • אופטימי

          שלום אתי
          אנני מבין למה עדיין עוסקים פה בעניין האורך
          אני רק יכול לציין שאין לו חשיבות חוץ מ לבחורות שהם כל כך מתות לחד ענק שההשפעה היא יותר פסיכולוגית מאשר פיזית
          ואנשים בכלל במקום לנצל את הפורום הזה כדי לבדוק איך זה משנה תכלס אתם מתווכחים על זה
          על זה נאמר (בהקשר קצת שונה) טוב מראה עניים ממשמע אוזניים
          שלכם אופטימי

  19. נזירה

    כל הענין קשור בכלל בבעיה אחרת והיא ביצד מודדין.
    אמר פיליפ לג'ורג הזין שלי גדול יותר מזנב החתול שלך.
    ג'ורג: מדדתי ויש לו 30 סמ.
    פיליפ: מאיפה מדדת?
    ג'ורג: מב זאת אומרת, מהחור של התחת.
    פיליפ: בחייך זה לא פיר.
    אז אתי היקרה איך את מודדת? שימי לב מודדת ולא …

  20. זיין קטן ביותר

    ומה עם כל הנשים עם הכוס (נרתיק) הקטן והצר או הענקקקקקקק…….
    מה עם הנשים ששורף להם אחרי שעה ואי אפשר להינות יותר
    מה עם כל הנשים שצריך להביא גריז מהבית
    ואלו שצריך משאבה לנקז את הנוזלים שלא נותנים להרגיש כלום
    ואלו שהחור ממוקם במקום הכי לא נוח ואף תנוחה לא מצליחה להשאיר אותו מספיק זמן בפנים

    1. לפני שיורדים על הפאקים שלנו תבדקו אצלכין
    2. לחוקר כדאי לך לחקור את נושא מיקום האברים נראה שזה יותר חשוב מהגודל

  21. מי-רב

    אתי,
    אחד מהמימצאים היותר מעורים בחיי, ידעת לקלוע בול (למעט העירקים)
    הקטע עם האצבעות – בול !!!
    לעניות דעתי, הגודל לא קובע, נתקלתי (כמו רובנו) ב"נר לי דקיק", ההנאה לא כמו המלפפונים שנמכרים בגרמניה אבל הוא ידע לעשות "את זה" אני לעומתו לא ניסיתי , לא הצלחתי לאחוז…

    ומילה קטנה מה"פריג'ידית" (D), מתה עלייך, מצחיק בטירוף, מעט מידי (תתחילי לעבוד…), ובלעדייך חיי הלילה אינם חיים….(see you tonight).

  22. השושנה והאבן

    אז ככה, לפני הכל חשוב לציין שלא יצא לי להיתקל בציוד מיניאטורי במיוחד, כך שאולי מלוא הבעייתיות במצב אינו נהיר לי. עם זאת, הייתי רוצה לציין שבעיני הבעיה היא לגמרי הפוכה –
    הגודל בהחלט קובע, כשהוא גדול מדי
    אז נכון, אם משקיעים יפה יפה וכולך בתוך הקטע, מתנשפת ומיוזעת, גונחת ומתפתלת, אולי לא יטריד אותך צינור חמישה צול הנתחב בנקבייך, אבל כיוון שעסקינן בגבר הממוצע, שמנשק אותך חצי דקה, ומיד עיסוי פטמות קצר והנה הוא בפנים, אני לא מוצאת שום הנאה בכך שהוא ינסה להחנות אצלי סמי-טריילר.
    כן, אולי הגיע הזמן להודות בשבח הבינוניות…….

    • קודם כל, אל תצאי עם מישהו שחושב שפור פליי זה שם של אחד ממשחקי הגמר של מכבי ת"א. ולידיעתך, נשיקה על הפטמות ועיסוי קצרצר זה אף פעם לא מספיק, אפילו אם הוא ינסה להחנות אצלך קורקינט, בודאי שלא סמי טריילר. ואם את לא מאמינה, תנסי להכניס טמפון, רק טמפון בגודל מיני, ביום שאת לא במחזור, ותביני למה הכוונה.

  23. במסגרת מלחמתנו: צנחנים (חנונים) מול גולני (גברים אמיתיים), אני מקוה שכולם פה קראו את האייטם היום בעיתון, שדיווח כי למרות שטירוני הצנחנים נבחרו לממושמעים ביותר בצה"ל (חנונים או לא?), הרי שטירוני גולני הגיעו למקום השני המכובד לא פחות! כך שיש עתיד אחרי התדמית ויש חיים אחרי הגודל…
    מה שכן, חילי הנח"ל הם הכי לא ממושמעים ולכן, שאלת היום היא: איך להתיחס לאחד מהנח"ל המוצנח? לטיפולכם אודה.

    • חוזליטו החמור

      אני מרוקאי, והייתי בגולני, ואני אומר לכם באחריות: אני בחור לא קטן, אבל יש אשכנזים בקריה עם כלי ארוך ועבה משלי, שלא הייתן מאמינות..
      זה מצער, בנות, אבל אין לכן שום אפשרות לדעת לפי המוצא או השירות בצבא את גודל הכלי. השיטה היחידה שעובדת, ה י ח י ד ה, היא בדיקת המרחק בין שורש כף היד לאצבע.
      השיטה היחידה שעובדת.

  24. שלום בועז,
    סוף סוף את זכינו לראות את זיו פנייך, זה מאוד עוזר אתה יודע לחבר פנים לשם.

    • בועז כהן

      איפה ראית? בערוץ 2 ביום שישי, או בעולם האמיתי?

      • אני כנראה אחת מיחידי הסגולה שמתעוררים בבוקר שישי בשעה הזו ומדליקים טלוויזיה, זה הבאג האישי שלי…

        • בועז כהן

          נו, אם ככה, אז אי אפשר בלי שאלת השאלות:
          איך הייתי?!

          • אוהבים להצהיר הצהרות על כמה השתפרתם ברבות השנים, אבל למרות הכל, אתם לא מצליחים להגמל מהשאלה הבסיסית: איך הייתי?
            איך היית? היית. היה דיון סביר, נושא דיי שחוק שמחפש להפיל אשמה על הופעות בינ"ל שלא בצדק, עדיין לא ברור לי (ולא שהנושא מדיר שינה מעיני) למה דווקא טל גורדון הוזמנה להתארח, מה? חסרים אומנים/רוקיסטיים קצת יותר ידועים וקצת יותר מוכרים (דנה ברגר, חמי "אליל" רודנר, אביתר בנאי, מיקי גבריאלוב 🙂 ….) שמופיעים במועדונים טיפונת יותר גדולים מאלה של טל גורדון?
            בבשורה התחתונה, לא נראה לי שהיתה לך שם הבמה האמיתית, המראיין הנכון והפרטנר המוצלח, למרות שזו תוכנית תרבות.
            אבל הכי חשוב, איך היה האוכל?? ??

            • בועז כהן

              1) כמובן שאת צודקת. אנחנו הגברים, אח, אח, בחרדה. עדיין. רוצים לדעת איך היינו..
              2) היה נסיון להפיל את האשמה על יבוא המופעים מחו"ל, אולי, אבל לא נתתי ידי לזה, כפי שכמובן שמת לב, בתבונתך (אבל עד כמה היית ערה ומפוכחת לדיון שכזה ב- תשע בבוקר??)
              3) האוכל היה נפלא. במיוחד השרימפס הקלופים ברוטב (את הכריש לא טעמתי)
              4) למה שלא תשלחי לי אי מייל במקום להטריח את כל קוראי בננות בדו שיח צדדי, שבטח לא מעניין אותם?

              • להפך בועז יקירי, בוא נטריח, מה אכפת לך… כמה אפשר לדבר על סקס, ירידות, מציצות, כן אוהב, לא אוהב, יש לו גדול, שלה נופלים… מבית היוצר של במה פתוחה לא? אז בא נפתח במה…
                וכן, הייתי ערה, וכן שמתי לב, וחבל שהדיון לא התקיים במסגרת אחרת כי אז אפשר היה להתקדם הלאה, אתה יודע, סוס יודע למשוך את העגלה, אבל העגלון חייב לדעת להסיע אותה…
                ותגיד, בתור מבין עניין, מה דעתך על כל אלה שלא מסכימים איתי כאן בחוצפתם, אלה שטוענים שחמי רודנר לא אליל?

              • איך סידרו לך קישור לאי-מייל?

  25. המוהלת

    רק בלי הכלב או המקל ניגוב מהשירותים.. (חבל?)

    אההההההההההההה
    כשכבר ממש עמדתי להישבר מהכתבות פה…
    מהפוזה המשעשעת את עצמה…
    דילגה לה אתי בדילוגי ציקלופ ים תיכוני ושיכנעה שיש דברים בגו'.
    היה משעשע ומשובח, אך חשוב מכל לא מאולץ!
    ישר כוח לעקמומיות במוח!

    לא אתחיל בפריסת המשנה שלי…כי מה-POV שלך, יש בסיס לטענות…אז סתם דבילי וקטנוני עכשיו להביא משנה, ועוד ביום שבת.
    אבל עוד אחזור…נראה מה יהיה אז.

  26. אנונימוס

    אתי היקרה
    אני מציע שתתרכזי יותר בכתבות מגזין ב"על השרון" ובעיתון תל אביב, ופחות בהתברברות נואלת בסוגיות כל-כך איזוטריות, שלא לומר פתטיות.

  27. או שהתאוריה בדבר גודל המרוקאים מוטעה, או שדווקא אני נפלתי על מרוקאי שסותר את התיאוריה הזו.

    סותר בגדול.

    • שולה שעשו לה

      לא מרוקאים ולא קצינים בסיירת ולא טייסים ולא כורדים.
      רק השיטה של כף היד אוכלת.
      רוצות לדעת הגודל של הכלי?
      'סתכלו להם על כף היד, ותדעו.
      שום דבר אחר לא מדוייק

    • זה שנותן למצוץ

      לכל כלל יש יוצא מן הכלל, כמובן.
      תאוריית כף היד עובדת מעולה
      ובניגוד לתאוריית המרוקאים, עיראקים וכו'
      יש לה גם ביסוס מדעי
      אנטומי

  28. שלגיה

    לראשונה בחיי נתקלתי בפיסטוק (אני עדיין לא סגורה על זה שגם הוא נתקל בי…) בסוף שנות העשרים לחיי. במסגרת ניסיונותיי להבין למה זה קרה דווקא לי, הגעתי למסקנה שכנראה הייתי פשוט ח י י ב ת ל ד ע ת שקיימים דברים כאלה (ובעיקר להעריך מחדש את כל אלו שהיו לפני כן – תודה!) הפיסטוק הקפיד להישאר לבוש זמן רב אחריי, מביא אותי לסף עילפון חושים, דבר שרק הגביר את האכזבה בגילוי שהציוד שלו זהה, כנראה, בכל מצבי הצבירה (ייאמר לזכותו שבפעלולי הלשון הוא שלט באופן מושלם, דבר שהיווה פיצוי הולם למדי לחסך.) מעבר ל"מה, לעזאזל, אני הולכת לעשות עם זה?!" היה פשוט קשה להתגבר על ההלם ולהמשיך לתפקד כרגיל. לכן, אני בהחלט ממליצה לכל המקופחים, שמודעים לכך, "לצאת מהארון" ולומר את זה – הורדת ציפיות היא שיטה בדוקה למניעת אכזבות. מאז הטראומה הזאת אני די בספק אם ארשה לעצמי להתאהב במישהו לפני שבדקתי לו את הסחורה.

  29. שוקי זקורי

    נכון, שוקי לא מרוקאי, אבל יכול להתברך במידות נאות

    ובהחלט ידידותיות לסביבה כשאתן מלעיטות אותו במופלא-אתה.

    • האוכלת מאחור

      שוקי מותק, לכולם פה יש זין ענק. בטח. והם גם בלונדינים, מטר תשעים עם גב חלק.
      שלח צילום כף יד, כדי שנוכל לדעת אם באמת הכצעק-תה. שכידוע: את גודל הזין ניתן לאמוד היטב לפי "שיטת כף היד" שגילה דוקטור זריצקי בגרמניה, בשנות השלושים, בזמן שחקר הבדלים אנטומיים בין צוענים לבין שחורים

      • שוקי זקורי

        נכון, שוקי גם לא בלונדיני, וגם אינו מצהיר על יותר מהסביר.

        הוא רק רומז לאתי שלפעמים מעט (יחס), גורר הרבה(יחסים).

  30. איציק

    אז לגבי התאוריה הזו על הקשר בין גודל הידים וגודל ה….

    אני אישית מעדיף תמיד לעשות את זה מאחורי תמרור עצור !

  31. הגודל כן קובע ומרשים
    ומה איתכן

    אתן צריכות להיות רזות עם ציצי קטן וכשאתן בולעות מה"ארוך" תשתו משהו לפני שאתן רוצות נשיקה.

    • בחורה מבת ים

      לא כולם אוהבים חזה קטן ובחורות רזות. אני לא רזה, בטח ובטח שאין לי חזה קטן,
      והרבה מאוד גברים אהבו אותי – גם אם איש מהם טרם הסכים להתחייב על כך
      לתקופה בלתי מוגבלת..
      אבל אני עוד אמצא.

  32. ועוד משהו: תתגאו בכך שאצלכן רטוב כל הזמן אבל אם זה לא מפסיק – הליקוק מתרחק. נקודה.

  33. אתי יקרה.
    שמי חיים. זה שמי האמיתי. ואני לא מתחבא מאחורי כינוי זה או אחר, משום שכבר אין לי כוח להסתתר.
    אני סטודנט לתואר שני. האמת היא שאני סטודנט מצטיין. אני מרצה באוניברסיטה וגם מורה למבוגרים מחוץ לאוניברסיטה. שירים וסיפורים מפרי עטי פורסמו בעיתונים ובקובצי שירה ופרוזה ואף קיבלתי פרסים בעקבותיהם.
    אני לא גבר יפהפה ולא חתיך עולמי מסוקס שהקוביות בבטנו מבהיקות מעצמה חייתית ושמן סומסום.
    אני איש ממוצע. רגיש. מעניק. המון מעניק. הנשים המועטות שהיו בחיי התאהבו בי עד מעל לקצה הראש (ולשאלה המתבקשת: בסופו של דבר נפרדנו משום אי-התאמה או שינוי מקום מגורים – כמו חו"ל – וכו').
    אבל מה? אני מאלה שכמו שהגדרת: "אלוהים התקמצן עליהם".
    כל חיי נאלצתי להתמודד עם הבושה הזו. בצבא לרוץ למקלחות המשותפות באמצע הלילה על-מנת להתחמק ממבטיהם של שאר חיילי המחלקה, ולו אף על חשבון שעות השינה שלי (מה הפלא שהייתי עייף ורצוץ כל הטירונות וגם לאחר מכן?? ), בשירותים הציבוריים ת-מ-י-ד להיכנס לתאים ולא להטיל מימיי במשתנות הפתוחות כדי שאף אחד לא יראה את קלוני. להתחמק לנצח ממשחקי "אמת או חובה" כדי שלא אגיע למצב המביך בו מישהו יטיל עליי בנונשאלאנטיות רוויית עננת אלכוהול "חובה עליך… להתפשט לגמרי". ועוד, ועוד.
    בינינו, אתי היקרה, אני איש ממוצע. די טוב-לב. מעריץ נשים. מעולם לא פגעתי באישה ולא מדדתי אישה לפי גודל חזייתה או צללית ישבנה על הקיר. המקסימום שלפיו אני מעריך נשים (וגם בזה אני לא ממש גאה) הוא האינטיליגנציה שלהם.
    הפסיכולוגית שלי מנסה כבר שנים להסביר לי שגבר הוא לא גודל האיבר שלו. שגבר הוא אדם עם רגשות, תפישות, יכולת להעניק מעצמו. הזין הוא חתיכת בשר שקשורה לאדם שלם וזהו. לזין אין אישיות. הוא לא מלטף. הוא לא מחבק. הוא לא מביט בעינייך ומבין הכל.
    אבל מה? אני ממשיך לשלם לפסיכולוגית שלי עוד ועוד. היא כנראה טסה לחו"ל על חשבוני מדי שנה (השנה לוינה). למה? כי אני כל הזמן מבין שוב ושוב שהיא מוכרת לי לוקשים.
    אלי מקביל האנורקטית מתאהבת בעונה שעברה בפר-הרבעה נטול מצפון ושכל שכל טיבו הוא במימדים הענקיים שגורמים לכל בנות המשרד "להוציא לשון מריירת"… דנה מודן ואורחותיה המכובדות מטילות דופי שוב ושוב בבעלי איבר קטן, וטוענות שצריך להשליכם היאורה בבושת פנים… חנה גולדברג משוררת הפוסט-מודרניזם הפמיניסטי טוענת שכל מה שהיא צריכה בחיים זה גבר עם עיני פודל וזין גדול… וכו' וכו' וכו'.
    את מבינה, אתי יקירתי, אני ביישן. אני מתבייש מאז ומעולם "להתחילח" עם אישה משום שאני חושש להגיע לרגע שבו אצטרך להפשיל מכנסיי. אני נמדד בחיי רק על-פי גודל איבר מיני וזה מה שעושה אותי "שווה" או "לא שווה". למי אכפת שאני אדם נחמד למדיי, נעים הליכות, ואפילו (עם כל הצניעות) טוב-לב? ה-כ-ל זה הזין שלי. על פיו יפול וישק דבר. ואני לבד רוב חיי. בבדידות מזהרת. מת לאהוב. יודע לאהוב. אבל לא יכל. כי אני "חרא זיון".
    "חרא זיון"? אני מעניק את כולי בסקס. לא רק את 11 הס"מ ("הבוטן" כדברייך). את עיניי, ושפתיי, וקצות אצבעותיי, ולשוני… הכל. אולי אני לא ג'ון הולמס או דודו טופז, אבל אני לא חושב שאני "חרא זיון". אני לפחות מתאמץ. משקיע. אוהב להעניק.
    אבל שכחתי, להתאמץ ולרצות זה לא מספיק. הדברים נמדדים בדציבלים של הגניחות. טוב, אז אף פעם שותפותיי למיטה לא זעקו זעקות שבר כמו בסרט כחול. אולי אני באמת "חרא זיון".
    העניין הוא שלעתים אני שוגה וחושב שאולי אני באמת שווה משהו. שווה שיאהבו אותי. שווה שאישה תכנס למיטתי. ואז אני חושב על כל הכסף שאחסוך אם אפסיק ללכת לפסיכולוגית שלי כי הבנתי שאני בן-אדם ש"מגיע לו" אהבה ומין.
    אבל מה? גם בשנה הבאה ד"ר פסיכולוגית שלי תטוס לחו"ל (אולי לפריז?). כי קראתי את מאמרך ואני שוב מתכווץ בתוך עצמי. פגוע. דומע ("לא רק שיש לו ז' קטן… הוא גם בוכה! איזה שמוק!").
    המלחמה הפמיניסטית שלך בשוביניזם (מלחמה מוצדקת לשם העניין) גבתה עוד קורבן. את קרובה מתמיד לנצחון.

    שלך, המובס.

    • תחילה אציין כי דעתי השימוש בצורת הכתיבה המהממת שלך לשם תגובה על מאמרה של הגברת, הוא בזבוז לשמו. עדיף שתשקיע אותו ואת זמנך בכלל בכתיבת תגובות למאמרים ראויים יותר.

      ולעניין:
      הרי כבר אמרת את מילת הקסם בדבריך- אינטלגנציה. כמו שהצגת את עצמך- בהחלט מתאים לך לא לשפוט אישה לפי נתוניה הגופניים, אלא לפי אישיותה וחוכמתה. כל שנותר לך לעשות מעכשיו הוא להתעלם ממליצות שכאלו ולמצוא את האישה שמאימה לך- אישה שאצלה לא הכל קם ונופל על גודלו של איבר זה או אחר בגופך.
      רחוק מזה.

      • ראשית, תודה על המחמאות על אופן הכתיבה שלי. כנראה שכשכותבים מהלב נובעות מכך איכויות כלשהן…?!?!
        שנית, קשה – קשה – קשה למצוא אישה נכונה. זאת משום שגברים במצבי… את/ה יודע/ת מה? רק על עצמי לדבר ידעתי… לי קשה להתחיל עם בחורה אפילו למען מטרה "ארוכת טווח" או "רצינית" (מי יכל להגדיר רצינות?? ). זאת משום שאני תמיד חושש להיכנס לקשר עם בחורה, להשקיע בזה משאבים אנרגטיים ואחרים כה רבים, להתאהב, אול לגרום לה להתאהב, ואז, אחרי שלושה חודשים של גן-עדן, ליטופים, נשיקות ושיחות עמוקות אל תוך הלילה זה בעיני זו להפשיל את המכנסיים ברגע הגורלי ו…..
        היא נשברת בתוכה. היא מאוכזבת. היא מרגישה מרומה. למה זה מגיע לה? עד שהיא כבר מתאהבת אז זה ב"חצי גבר". ואז אכזבה, תסכול, כאב, בושה, חידלון.
        ובמקרה הרע היא תברח כל עוד נפשה בה שטופת דמעות ואימה.
        במקרה הטוב היא לא תאמר כלום. כי לא נעים לפגוע במי שאוהבים במיוחד אם הוא כל-כך נחמד ומקסים. אבל היא תסבול בשקט. תזייף במיטה – ועל שולחן המטבח – ועל הריצפה. וגם פה יש מקרה טוב ומקרה רע. במקרה הטוב היא תשקיע ממיטב כספה על ויברטור שחור ארוך ועבה עם "פעולה כפולה". במקרה הרע היא תיעלם מדי פעם בלילות ל"חברה"…
        ולכן קשה למצוא אישה כשיש לך זין קטן.
        במציאות שלנו זין קטן=גבר עוד יותר קטן. וגברים קטנים הם לא אתוס רומנטי כמו "נשים קטנות".
        גברים "קטנים" הם החלשים באתוס האבולוציוני. והחלשים נכחדים לאט לאט.

        דרך-אגב, כתבת שחבל שהגבתי בכלל על מאמר כמו של הגברת הנכבדה אברמוב.
        זהו מאמר נקרא, פופולארי, אהוד על בנות המין החזק. נושא גודל הזין הוא לא טריויאלי בכלל והוא מעסיק לצערי את כולנו בין אם נודה בכך או שלא. איך אני יודע?? ?
        עובדה – נכנסת לפה לקרוא בעצמך לא?

        • נורית

          חיים היקר.

          אל תתבאס. אותי אישית מחרמנים דווקא דבורים ולא סנטימטרים.

          חבל שתשחית ממון יקר אצל פסיכולוגים על שטויות.

  34. תחשבו בגדול

    בנות ובנים ומה שבינהם
    רק רציתי להזכירכם

    ל כ ל   ס י ר   י ש    מ כ ס ה

    גם לזין קטן אפשר  למצוא כוס קטן

  35. עשית לי את היום

    ולמה עשית לי את היום,אחותי היקרה? כי בדיוק לפני כמה ימים התחלתי לצאת עם מרוקאי שהיה
    בגולני!!! אז תמיד טוב שיש תקווה…

  36. היה באמת מעניין לקרוא את הכתבה ועוד יותר את שלל התגובות שבאו בעקבותיה ואם יורשה לי אני מעוניין להוסיף מעט מנסיוני ואת חוות דעתי בעניין .

    לי יצא להיות עם מס' בחורות שהיו כל כך צרות עד שגם החדרת אצבע היתה מעוררת אצלהן כאבים ובכל זאת גם כאשר הגענו לחדירה (לאחר עבודת הרחבה ממושכת ) עדיין זה לא היה זיון מוצלח בהשוואה למה שחוויתי אח"כ – כלומר נכון לאתו רגע זה היה ניראה כדבר האמיתי – גם לי וגם להן היה חיכוך מכסימלי אבל זה לא היה זה …

    כל העניין הוא שרוב התנוחות המקובלות פשוט לא מתאימות לסקס מוצלח לא לגבר ובמיוחד לא לאישה (ואז שהזיון רע הגודל מתחיל להיות משפיע באמת…)

    תנוחה טובה היא תנוחה שמאפשרת את 3 הבאים ביחד !!! – (ע"פ סדר חשיבות עולה)

    1. שפשוף הדגדגן – ידוע לכל ואין צורך להרחיב

    2. מגע ישיר וחד בנקודת ה G – זה לא משנה כמה אתה ממלא את הבחורה אם אתה לא מרביץ פגיעה ישירה חדה ולפעמים כואבת בנקודה זה פשוט לא זה !!!! (ובשביל זה לא צריך גדול צריך חכם)

    3. והכי חשוב לדעתי (ופה ההנאה הנוספת גם לגבר) – תנוחה שמאפשרת לזיין חזק ולדפוק בעוצמה את עצמות האגן של שני בני הזוג עם כל החדרה – מה שיוצר אפקט של רעד חשמלי בגוף ושכרון אמיתי .

    מה שבעייתי בכל הענייין שכל מספר החדרות הבחורה פשוט מרוב עוצמת הכאב/ הנאה מנסה לזרוק אתכם ממנה ומגיעה למצב שהיא לא יכולה לקבל יותר – הבעייה שקשה לצאת באמצע … ובמיוחד באמצע של התנוחה הזאת

    אני מכיר רק תנוחה אחת שמאפשרת את הנ"ל (למעשה מאז שגיליתי אותה אני כבר לא מזיין בשום דרך אחרת – פשוט חבל על הזמן) התנוחה לא נוחה כל כך פיזית וגם לא רומנטית כל כך אבל התוצאות – פגז

    קצת קשה להסביר אותה בצורה מילולית – לכן תנסו עד שתצליחו
    בהצלחה

  37. במהלך קריאת המאמר אמרתי לעצמי ­ כל מילה חקוקה באבן
    כשהגעתי לכיוון המסקנות נאלצתי להפריך כמה מהם
    בתור בוגרת גולני לשעבר אני ממליצה בחום לא לבנות על הסעיף הנ¢ל
    דבר נוסף הוא הידיים­גם אני נהגתי לבנות על ידיים כמבשר לבאות עד 
     שגולנצ§ק בעל ידיים מושלמות ניפץ לי את האשליות® זה לא נעים להגיד¬
    כי הבחור היה משכמו ומעלה אבל זה מבאס אימים ולכן מאמר זה ראוי לכל 
    מלת הזדהות
    ולכל יפי הנפש ובעלי הזיין נקטן ­ תנחומים

  38. את ממש קרועה , קרעת אותי מצחוק !!!
    זה כל כך נכון מה שאת כותבת , ואת עושה את זה בצורה הכי מדליקה שיש.
    אחלה של מאמר .
    עלי והצליחי.

  39. אפרודיטה

    נפלא! פשוט נפלא! אני מיד מלנקת )מלשון לינק( את הכתוב לידידותיי שבנכר, ולא רק זאת כי אם כולי ציפייה לקרוא בשקיקה כתבות אחרות של הכותבת!!! שיחקת אותה! סחה!!!!!

  40. אלמוני

    עצוב חמודה, עצובבב
    האמת, נפגעתי בשם כל אותם גברים לבנבנים/צהובים/ארוכים/נמוכים/גבוהים/עבים/שחורים/מרוקאים וקוסמופוליטאים
    תתתתתחחחזיקי אותי שלא אהיה ארסי כפי שהמאמר היה. לא לא אהיה 🙂
    אבל… אם בלשחרר חרצובות לשון ואנל – ליזות בגרוש עסקינן, הייתי מציע לכל הנשים המופלאות
    שמתייגות לפי גודל ובאופן כ"כ בוטה, להתבונן עמוק פנימה (ולא בוואגינה) ולהתפייס קצת עם הצד הנשי שלהן. קצת יותר חיבור לנשיות יתן קצת יותר רכות, עדנה, חום, יחום אמיתי שמביא לאחלה אורגזמות מבלי לתלות את האחריות מקטן ועד גדול על אף נושא כלים.

    אתי. שתהיה לך המון המון המון אהבה וזיונים מדהימים

  41. משפט חכם: "הגודל לא קובע, הקוטן הוא שמפריע".
    ובנות, תאוריית הידיים עובדת, מניסיון, אין כמעט נפילות, ולא צריך מדידות מדויקות רק התרשמות כללית.

  42. עכברית אינטרנט

    אתי, את הרי יודעת שאת הגזמת המאמר שלך. הגודל אמנם חשוב אך כלל וכלל לא קובע. את מתבלבלת עם גודל חשבון הבנק שלו (סתם). מה שתמוה בעיניי זה שאנשים כ"כ עסוקים בגדלים של אברי גוף, ולא עסוקים בגודל האהבה (כמה פעמים הזכרתי את השורש ג.ד.ל כאן?? )
    כשאוהבים מישהו/י זה באמת לא משנה מה גודל החזה/זין/תחת או כל דבר אחר. פשוט אוהבים. את מוזמנת לנסות…
    אתי-חומר למחשבה, אם מישהו היה כותב מאמר בקונטרה על מה שכתבת ששמו היה "משובח בנשים" שהיה מדבר על החזה של האישה, איך היית מגיבה? זה לא נראה לך קצת כמו שוק בשר, רק שלא מוכרים עופות?? ??
    בדיחה קטנה לסוף, היות ואת נהנית מהן כ"כ:
    גבר אחד נכנס לעיירה. ע"מ להשוויץ בכישורי הירי שלו. ירה יריה אחת באויר ואמר:
    "שמי ביל
    באפולו ביל"
    הגיע מישהו נוסף והוציא את הזין שלו החוצה, באורך מטר וחצי ואומר:
    "שמי ביל
    צ'רנוביל"
    אז אתי יקירתי, תפסיקי לחפש את המוטציות, ותתחילי להנות מהחיים!!!
    שימי את הסרגלים בצד:-)

  43. עכברית אינטרנט

    ועוד משפט שאמא לימדה אותי להגיד:
    "אין לך תחת גדול, יש לך גב צר…"

  44. בנות, קראתי את המאמר ולא מצאתי על מה המהומה.
    הרי אתן אילו שמעלות הנושא שוב ושוב, ואתן גם הנפגעות הישירות ממנו…
    אין לי כל כוונה להתעסק בגודלו אלה רק בעומקו (שלא נתקע בדופן הרחם)ובממידיו הצרים(להגברת החיכוך) בלחליכותו (למען יהיה שימון נאות) כל השאר כל כך לא משמעותי.
    ובנות, ככל שתתעסקו בזה יותר כך תפחת הנאתכן, תתרכזו בעיקר ולא בתפל.
    ולסיום שאלה: מה עדיף (ויש לכן רק את 2 האפשריות האילו)
    1. ארוך וצר 2. עבה וקצר
    נא תשובתכן…

  45. צחקתי עד דמעות, עד הוצאת הוונטולין מהארון והשתטחות רועדת על גבי המקלדת בעיקר כשהגעתי ליהלום שבקצפת.
    מנסיוני עם טייסים – אל תבלעי את היהלום, הוא מאבד מהקרירות, הקשיחות והברק כשהוא יוצא מקצה באיבר.
    חוץ מזה, אם תבלעי אותו מי יודע אם הוא יספיק לגדל יהלום חדש עד שתזדקקי לסיפוק חדש?

  46. עוד אחת עם רחב

    וואוו וואוו, איזה קטעים פה וואוו וואוו
    אתי משכפרה עליק
    זה מה שנקרא להכניס להם בביצים

    בגגלך בזק חוגגת עליי, אני פשוט חייבת לקרוא כל מאמר שלך

    י ח יייי המרוקאיםםםםםםםםםםםםםםם

    ישתבח שמם לעד

    לא רק שהמרוקאים באים עם ציוד, הם גם באים עם הוראות הפעלה
    דעי לך שיש עוד עמים עם ציוד מרשים, אבל את זה אני משאירה לעצמי

    (למרות שלמרוקאי הנוכחי שלי גם יש לו בינוני ומטה יותר סוחב לכיוון – מטה
    וגם גומר מהר-וגם לא יודע לעשות כלום ובכל זאת נחמד לי איתו, יש לו חום טבעי)

    לגבי כל השיטות הבדוקות לכאורה לזהות את החתול בשק – אין שום שיטה, גם לא שיטת היד, זה בולשיט
    צריך פשוט לפתוח את השק, ואז לראות אם אנחנו משאירות את החתול לישון איתנו במיטה או להשליכהו לרחוב
    לכל הגברברים המתוקים כאן, שנעלבו מאתי, מה לעשות האמת כואבת
    וכמו שלאתי כאב שלא רצו אותה בגלל תחת גדול, וכמו שלהרבה אחיותנו כאב כי לא רצו אותן בגלל מידות חזה, שיער ערווה משתולל, או פנים מפחידות, מידות היקפים וכיו"ב, ככה גם לנו יש סטנדרטים כאלה ואחרים, ולא סתם רובו הגדול של הגברים מת על אסיאתיות, כי יש להן צר.
    הן גם גיישות מופלאות.
    בקמרא סוטרא מסבירים את זה הכי טוב:
    לעופרית צריך במבי
    לכלבה צריך כלב
    לסוסה צריך סוס
    ולפילה צריך פיל
    כל אחד ואחת והמידות שלו, לכל זרג יש דרג.

    ואתי יקירתי, עכשיו אני מבינה את סוגיית הסיפור שלך עם הבחור שלא אוהב ובכל זאת השארת אצלו מברשת שיניים
    ידעתי מההתחלה שיש לו ענק!!! זה היה ברור כשמש בצהרי יום
    רק טיפשות מאתנו לא היו קוראות זאת מבין השורות
    וזו יקירתי סופה של ידידות מופלאה
    כי איכשהו אלו שיש להם גדול – יש להם אגו מנופח כמעט כמו מידות ה..המנופח שלהם
    ולכן הם מניאקים וזונות בני זונות, הם לא יוכלו לאהוב, וירצו להשתולל עם כל הבא ליד
    ואז אויה לנו אנו מתאהבות בשמו הולך לפניו
    ודווקא את אותם מתוקים, רגישים, מתחשבים, מפנקים, שמשלמים עלייך, מעריצים אותך, אנחנו בזות להם, כי בדר"כ יש להם פחות מהרצוי במקום החסוי.
    (לא סתם הם מתחשבים רגישים וכיו"ב).
    ואותו אחד סטודנט יקר עם הכסף שאתה משלם לפסיכולוגית שלך, תלך לנערות ליווי, תאמין לי תהיה לך תמורה מלאה לכסף (הן ממש לא תתרגשנה מהגודל שלך, והן דווקא יאהבו אותך בגלל האנושיות שבך), ובמקום לשלוח את הפסיכולוגית שלך לחו"ל תיקח לך רוסיה שווה, או אסיאתית קטנה ותסע איתה לחו"ל ותצחק לפסיכולוגית בפנים, ואני חושדת שאם היה לך כלי גדול, לא היית כזה מתוק ורגיש ואכפתי, אולי אני טועה.

    בקיצור בבנות,
    חפשו את זה שיש לו שכל, והרבה
    חוש הומור מפותח
    חשבון בנק מנופח
    לב רחב
    נאמנות עד אין קץ
    ומשהו מספיק טוב שיבצבץ
    ושאת היא האחת והיחידה
    ואם אין לו אף אחד מאלו
    תמיד תוכלי להיות לו לידידה

    שלכן באהבה
    זו שעוד לא מצאה

    • בנות! תודה על כל המחמאות. כן, כן, המרוקאי שלי… יש לו גדול. המממ… אני חושבת. כי אני כבר לא זוכרת ממש. הוא חושב שזה מתכווץ בכביסה אז הוא משתדל לא ללכלך אותו הרבה… (וככה אתן זוכות להרבה מאמרים). שלכן.

    • נועם

      ואללה-יש מצב.
      דברי איתי,נראה אותך.

  47. לאתי.
    קודם כל , יש לי איבר בגודל 10 ס"מ ואני בחור שמן.
    בושה וחרפה לך ,איך נותנים לך לכתוב פה מאמר .
    את צריכה להתבייש מה את מצפה מגברים כמוני, לקחת נשק ולהתאבד, לתלות את עצמי, אני לא מבין שכחת שקים דבר כזה שנקרא אהבה.
    ודרך אגב עם במקרה תיקראי בעיתון על בחור מאזור הדרום ,בן 27 שמנמן שהתאבד, לידיעתך זה בגלל מה שכתבת, כי את האמת אחרי מה שכתבת לא שווה לי להמשיך לחיות,והלואי שזה יהיה על מצפונך עד שניפגש למעלה, ואת בטוח בגהינום.
    אם היתי בחורה היתי מתבייש שיש בחורה כמוך.
    ביי וניפגש בגהינום במיוחד אחרי שתיקראי את הכתבה ושמך והסיבה יופי במכתב ההתאבדות.

  48. מצחיקולית

    אתי יקרה, קהל נכבד,
    הנני להודיעכם כי, הגודל, כדבריה של הכוהנת הגדולה אתי, אכן קובע גם קובע.
    אבל…..
    הצוללנים בסופו של דבר לוקחים את כל הקופה.
    ואני לא מדברת על צוללנים חלטוריסטים, אלא על אלה שמעוניינים במגורי קבע בין
    רגליכן בנות יקרות. אלה שעצם הירידה – עושה להם את זה. שלרדת לאישה זה
    'הקטע' שלהם בחיים, שזה מה שמחרמן אותם.
    לא נעים להודות, אבל במקרה שלי, אלה שעבדו בזה, גם הגיעו מצוידים, אבל המחשבה
    בדבר…אם היה לו אגוז מוסקט שם והוא היה צוללן ברמה גבוה – מה עושים??
    ?? ?? ?? ? –

  49. אביטל

    כולנו מכירות את ה"בדיחה" על השאלה המביכה ביותר שאישה יכולה לשאול גבר במיטה (Is it in?), אבל האם זה באמת מצחיק? למי לא קרה שהנחמה היחידה שנותרה לה היתה שזה נגמר מהר.
    ולאור העובדה שאבא סיפק לי, מה לעשות, את אותו כרומוזום X השני, ונדונתי להימנות על המין הניחן בקצת רחמים ושאר רוח (לא שאני מקטרת, אבל למה לנו לא מגיע יחס בהתאם על קצת הצלוליטיס שלנו?), התחבטתי אי אלו (יותר מידי) פעמים בדילמה המוסרית הקשה: האם זה הוגן לדון אדם (במקרה הזה גבר) לשבט ולא לחסד, והכל בגין כמה סנטימטרים חסרים, בגין ליטרת בשר?
    ובכן, התשובה היא כן.
    להבדיל מגודל החזה והישבן שלנו, כאן הבעיה היא תפקודית פונקציונאלית.
    לא שאנחנו חזירות חלילה, אבל מי לא נתקלה באיברים שלא ניתן לעשות עימם דבר מלבד חיטוט מאסיבי באף או משחק בסבתא סורגת.
    אילו ניתן היה להאשים את כל אותם בעלי הזרת השלישית בעבירה של קבלת דבר במרמה (סעיף 415 לחוק העונשין), בתי המשפט היו קורסים תחת הנטל.
    לכן, כפי שאמר רפי גינת "אל תתפתו לעסקאות ברחוב".
    להלן מספר שיטות שפיתחנו, אני וחברה, לגילוי מוקדם של אותם בעלי רמ"ז איברים בלבד:
    1. הישמרנה מאותם גברים שמחפשים כלים שיפצו אותם על הכלי שאלוהים נתן להם: כגון נושאי אקדחים, בעלי אופנועים כבדים, ובעלי רכבים מפוארים.
    בהקשר זה יש לזכור את הסיפור עם מוסר ההשכל על האריה והעכבר:
    העכבר נקלע לביצה של חול טובעני במעבה הג'ונגל. צעק העכבר לעזרה, והאריה הגיע להושיעו. השליך האריה את איברו המכובד ללב הביצה, העכבר נאחז באיבר, וכך חילצו האריה מן הביצה.
    הבטיח העכבר לאריה כי יבוא יום ויגמול לו. והיום הגיע. האריה נקלע אף הוא לביצת חול טובעני. הגיע העכבר עם מרצדס 500, השליך כבל גרירה וחילץ את האריה מן הבוץ. המסקנה: מי שיש לו זין גדול לא צריך מרצדס….
    2. הישמרי מכל אותם גברים שרוצים לבסס "קשר אמיתי" לפני שהם נכנסים איתך למיטה, זה לא שהם כאלה (HARD TO GET (HTG אלא הם פשוט מחכים עד שיהיה לך לא נעים לנפנף אותם בשל המחדל.
    3. אל תקני חתול בשק. עדיף לעצור בשלב המזמוזים (מה כבר 1:00? אני צריכה לקום עוד 5 שעות) מאשר לבזבז זמן בשעשוע של "ילדים, עזרו לנו למצוא את הזין") ולהישאר בסוף לישון בשלולית לאחר שאת הצפרדע כבר בלעת.

    • ירדנה

      אביטל חמודה ..את כל כך צודקת….
      הבעיה שעשיתי את הטעות… וכן נכנסתי איתו למיטה..אחרי חודשיים של התאהבות…
      ויש לו… ממש בגודל זרת… אין מה לעשות עם זה…
      והוא לא עוזב אותי…
      איך אני נפטרת ממנו…??

  50. סמנתה

    מה לעשות שאני אוהבת שהזין שלהם מגיע לי עד הלב…
    אני אוהבת שגברים ממלאים אותי זין קטן זה תסכול ולא משנה בכמה טכניקות משוכללות הבחור נוקט תמיד יש את התחושה של לשחק בכאילו אם כבר זיון אם כבר גבר אז שיהיה עם נוכחות.
    לא אוהבת לשחק בבוטנים במיות ובשאר ירקות..
    אולי אני בהמה אבל אני אוהבת גברים גדולים שיודעים לספק את הסחורה…
    ותמיד עדיף גבר עם זין גדול על פני אחד עם קטן שמשתדל זה עם הגדול בד"כ לא ממש צריך להתאמץ בכדי לענג מספיק התחושה של של הנוכחות הזכרית העצומה בכדי שארגיש מסופקת..
    טעו אותי בנות אם אני טועה אבל.. לא רובנו אוהבות את זה כך…
    נמאס כבר מכל העלק רגישים הללו עם הזין המיניאטורי שגם עלק מחוברים לנשיות שלהם
    אני תמיד אעדיף גבר שמחובר לזין הגדול שלו ולנשיות שלי כאחד…
    וכן בתור אחת שכל פעם שלא בודקת את הכף יד נופלת על קטנים…למניעת מפח נפש-
    התיאוריה עובדת ובענק אין אפס יש קורלציה בין הגודל של הזין לבין הכף יד..

  51. נועם

    הי הי!
    עלי אלוהים ממש לא התקמצן-ואני הייתי בצנחנים-מה זה צריך להיות?!
    בעסה שיצא לנו שם רע-אם להיות מתוחכם ומתחשב זה רע בכלל-לא משנה….
    לא רק לגולני,גם לנו יש!
    ובנות-תחזיקו מעמד,אין דבר….

  52. במקום לקרוא ולכתוב אולי עדיף לעשות.
    אני הולך לנסות להיות מרוקאי משוכלל עם זין גדול ואם לא ילך לי אני תמיד אוכל להסתפק באשכנזיה פרמיטיבית עם דרישות מיניות בסיסיות.
    אור ואהבה,
    sb

  53. האם לדעתכם אפשר לדעת אצל נשים מה גודל החלל של הווגינה לפי כף היד?

  54. אלאניס

    אתי,
    אני חודת שאני מכירה את "הנדיב הידוע" שמתאים להמלצות במאמר הזה (קרי, גולנצ'יק ומרוקאי) איפה אני מוצאת את מה שכתבת עליו? זה חייב להיות טב!
    חוץ מזה ההכללת שלך מעניינות ננסה לבדוק את הנושא מקרוב.
    אני יכולה רק להעיד שגם נח"לאים יש יתרונות, ניסיון, הרבה הניסיון!
    כתבי ואמצי
    אלאניס

  55. ישראלה

    יש לי רגישות מלידה לענייני כתיב, ורציתי לתקן את הדיסלקט שהקליד את המאמר. אתה כתבת
    (לא נראה לי שזו אשה, זה יותר מדי בשבילינו) "לא שהית לאזהרותינו" אבל יש לכתוב "לא שעית" ב-ע'! מלשון ישועה,ולא שהיה! איפה השכל שלך?
    ודרך אגב, אתי ,את לגמרי צודקת בעניין הלוזרים המקצועיים,שחושבים שהאינץ' וחצי שלהם זה "הממוצע"…אולם, הגברים האלה כבר פיתחו חסינות, ולא תעזור הרכילות לחברותייך…

    ועוד באותו עניין- ציינת שמומלץ ללכת על מרוקאים.ידוע לכל כי עדה אחרת(ממוצא אפריקני אף היא) בורכה במימדים נאים, וכולם פראיירים לידם. מדוע לא המלצת בחום על בעלי הצבע השונה? האם יש כאן גזענות?!

  56. נורית

    הלכה לי הבטן מרוב צחוק !!! והבוס שלי כבר חושב ממילא שאני משוגעת…
    אבל לעניינינו…מרוקאים, מרוקאים ושוב..כמובן מרוקאים ! נפלאים…פשוט…והמבנה..אחחח… מעדן.
    בנות יקרות..הגברים המרוקאים..או בפי העם…הערסים האינטלגנטים…הם העתיד וזהו.

  57. יאיר

    אתי וכל שאר הכותבים והכותבות.

    תיאוריות כאלו ואחרות לגבי גודל הזין כמו , מרוקאים, עיראקים אצבעות כף היד וכו', הכל יתכן ויכול להיות שגם נכון,

    אך אני ממש בא לנפץ לכן את התיאורייה אתי וכל שאר הנשים חומדות הזין הגדול.

    אם נלך לפי תיאוריית כף היד, אז נשים מפנטזות שיש לי את האורך האידיאלי אצבעות ארוכות לתפארת המין הגברי.

    אחת מחברותיי שהיתה איתי בקשר ממושך אפילו הגזימה לטעמי והתעקשה שזיון מוצלח ממני לא היה לה, מבחינת הגודל והביצוע והיא איננה נערה וכבר חוותה כ-50 גברים בחייה.

    אז על מה כל הרעש והמהומה?

    גברים תרגעו. לי יש זין שבממדי אתי הכותבת יקרא "קטן" ,בלשון האחרות כאן הוא נקרא "פיסטוק" .
    אני לא מתבייש לציין שיש לי בסה"כ 13 ס"מ ואני פרענק. אומנם לא מרוקאי וגם לא התיימרתי לשרת בגולני וגם לא בטייסת, אך אני מאושר עם מה שיש לי וכנ"ל גם הנשים שהיו לי בחיי.

    מה שכולם שכחו כאן לציין . שלנו כיהודים כורתים חלק מהעורלה ביום השמיני להוולדנו בברית המילה שעורכים לנו הגברים, לקול מצהלות הלולו של הדודות המרוקאיות והנשיקות הדביקות של הדודות הפולניות.

    עצם ברית המילה, היא שורש התיאוריה ולמען האמת גם העניין שלגברים יהודים יש אורך קצר יותר לעומת שאר גברי העולם השוורצנגרים למינהם.

    אך כמו שאמרו לנו חז"ל : הרי נבחרנו להיות עם סגולה ובברית המילה אנו גם מקבלים עוד כמה סגולות מרפא .
    בגלל ברית המילה, גנטיקה וכו', שלהם השפעה על האורך לא צריך להקניט אותנו בעלי הזין הקטן….

    מה גם שכבר נאמר "קטן ומשעשע גדול ומשעמם".

    ואלו שהתנסו לא התאכזבו.
    (למעט אתי ועוד כמה פוחזות תאוותניות חסרות שובע, שלהן אגן וישבן רחב. sorry אנו מראש לא נועדנו עבורכן).

    גברים קצרי זין הרימו ראש.
    כי מה שקובע זה "מה שבין האוזניים ולא מה שבין הרגלים" ובטוח לא התיאוריות והגחמות הנכתבות כאן.

    • אודיטה

      יאיר

      אני קונה כל מילה שכתבת.

      מנסיוני אתה מה זה צודק. כבר נחלתי מפלות מענקי איבר ודווקא מהננסיים שכמותך נהניתי.

      אודיטה העסיסית .

    • מותק שלי. כרגע אני נקרעת בין רצוני לקרוע אותך מכות, ובין רצוני להיות נאמנה לליבי ולאהוב ליבי שהיה אומר (אם הייתי שואלת) "קטן עלייך".
      אבל, מכיון שלא קטן עליי, אלא עליך, כל מה שיש לי להגיד (לפי נוסח הבדיחה הישנה) – אולי לי יש (ישבן) רחב ולך יש (זין) קטן אבל לי זה יעבור בעזרת דיאטה נכונה (דרך אגב, רואים שמזמן לא ראית אותי, אם בכלל, הייתי ציעה לך להציץ ב"יס" השבוע בתכנית של שאול ביבי) ולך לעולם לא יגדל הזין!

      • יאיר

        אתי

        סוף סוף הצלחתי לערער לך את האגו? נעלבת? פגעתי בקדושת הישבן הרחב שלך….. ?? ?

        כי אחרת אינני מבין את תגובתך הוולגרית אליי.

        יתרה מכך לאחת שיודעת להתנסח ולכתוב מאמרים ברוח הומריסיטת , לא זו הדרך להגיב באלימות מילולית עם נימה תוקפנית.

        קראי שוב את את שכתבתי "בעניין הזין מהיודאיקה" ואם היית קצת מתעמקת בנכתב היית רואה שיש גם פן והסבר אחר למה לחלק מהגברים הישראלים יש קטן.

        ולסיום
        לא היית צריכה להעלב מכל העניין באופן אישי.

        יאיר

        • לכל אחד יש נקודת תורפה. גם לי. או קיי? אבל אם לא הייתי נעלבת מהתגובה הראשונה שלך, נעלבתי מהשניה. לקרוא לתגובה שלי וולגרית? מה, חופש ביטוי יצירתי וללא התנצלויות זה וולגרי? אולי אתה לא הבנת??

  58. צנחן תמני

    דבר ראשון איך בקלילות כזאת דילגת על התמנים,הרי ידוע לכולם שגם להם לא חסר.
    וחנון תקראי לאבא שלך שהביא ילדה מפגרת לעולם שניזונה משמועות סבתה ובתח ראתה רק את הזין של אח שלה (כנראה מרוקאי בלי לפגוע) כשהציצה לו במיקלחת.
    ובשימחה היתי מעמיד לך את שלי על מקומך

    • היית מת. אני שונאת תימנים. ולא הרחבתי עליהם, מחמת הכבוד.

      • ברגע שקראתי שאת שונאת תימנים, הורדת לעצמך אחוז 1 מהקוראים.
        לא יפה. הוצאת לי את החשק להכנס לאתר שוב.

      • אתי,
        אני מאוד נהנית לקרוא אותך, אבל להכליל ולהביע שנאה בניחוח מסריח כ"כ של גזענות, מוריד לך הרבה נקודות אצלי ואצל הרבה אחרים, תהיי בטוחה.
        התימני שפגע בך לא מצדיק פגיעה בעדה שלמה. התגובה הזאת שלך היא תת-רמה.
        במבי

  59. שירה

    אגב , זה נכון צנחנים באמת יודעים לזיין רק את השכל.

  60. אנונימית

    אני רק רוצה להגיד שניסיתי את זה עם טייס מרוקאי. היה סביר אבל חבל על העוגמת נפש… ריכוז כל כך גבוה של אהבה עצמית ושמוקיות מדהים למצוא אצל בן אדם אחד…עדיף לוותר מראש.

  61. מרצים סוף הדרך

    אני וחברי בעל הענק ישבנו והשכלנו לדעת כי לאחרות ישנן בעיות.
    לכן החלטתי לתת לו מתנה ולמצוץ לו את הזין הענק שלו כל הלילה…

  62. בר אביב

    אני אכן מרוקאי (חצי החצי השני צרפתי)
    ויש לי את ה20 ס"מ בכל מקרה אני
    מכיר חבר'ה מרוקאים שיש להם 12-13ס"מ
    אז ראו הוזהרתן….

  63. טריניטי

    מה זה השטויות האילה שרק למרוקאים?? ?? ??
    לי יצא להכיר באופן אישי ומעמיק אשכנזים מצויידים היטב, ואף למעלה מכך!! לא שיש לי משהו נגד מרוקאים, כמה מחבריי הטובים…..וכו' ( (; ) פשוט יצא לי להשתרלל יותר עם אשכנזים.
    בעבר היה לי "יזיז", אשכנזי למישעי, שבורך בתופעה יוצאת דופן בין שתי רגליו – אבל ממש! – משהו לא יתואר, נחש משקפיים, עצום ועבה, גם אם היו חותכים אותו לשניים היה מצייד שני בחורים מאושרים לגמרי. בנוסף, הבחור גם ידע את העבודה…….
    כיום אני עם אשכנזי מצוייד היטב אף הוא, צוללן מבטן ומלידה, שזיינו וליבו רחבים ואוהבים.
    מאחלת לכולכן………. (((((:

  64. מיכל

    תאוריות.תאוריות תאוריות
    בשם ההגינות אולי נדון הפעם בגודל הכוס שלך
    יש לנו אפשרות לכחת אחריות ולו פעם אחת . אני מסוגלת לסגור על עיפרון וחזק וגם לשחרר ולספוג גדול
    אולי בעצם הכוס שלך הוא גדול במיוחד (כמו הפה שלך)והשרירים רפוים כך שפשוט כל מה שנכנס אליך מרגיש חופשי מבלי לפגוש בדפנות.
    מה באמת את לא יודעת שכמו שיש זין קטן וגדול אז יש גם כוס צר או ג'ורה (במיוחד אחרי לידה) חוץ מיכך אני מיעצת לך להגיש לבית המחוקקים הצעת חוק לפיה יכתב על מצחו של כל זכר מגיל שש עשרי את נתוני אברו
    ואחרון מענין אך אפשר בחוף הים לדעת את רוחב אבר מינה של אישה

    • טריניטי

      מזמן, אבל מזמן לא ראיתי כזו צורת התבטאות עלובה כמו שלך, מיכל. אולי כדאי שאת ההגיגים שלך תפני ל"על בנים ועל בנות", במעריב לנוער.
      במחשבה שניה, עזבי, יעיפו אותך גם משם.

  65. hey Eti
    this article is so true
    Im gey and I choose my partners only by the size of their palms
    it always works
    love and peace
    Emil

  66. Just clearing my throat, chhh…..my dick is 14cm long (if you can call it long…..
    I will not go through all of my “heroic” sex life just to prove that size is not a big issue, I’ll just mention that I have seen enough girls cumming, following my interaction with them.

    For a starter, lets deal with roni9.
    Roni, it is so obvious that you are frustrated for some reason, it became obvious especially when you brought up the tits = dick equation … I never heard such bull in my life. However, the saddest thing you said was your killer “finale”, and I quote “אז לבעלי הזין הקטן.. תתחילו להעריך אותנו יותר “ well honey, if you want to earn your respect in life, because a guy believes that his cick is too small……well you will be left alone with your dildo and humongous tits, while I’ll have fun with my flat girl…
    (btw – my g/f for 3 years has big tits…. )

    As for the vegetables,
    No doubt, that size is important, and some women rejected me just for the lack of meat between my legs. I felt bad with that, at the time, but I know that I would reject a woman who does not fit with my needs as well, what ever they may be.
    BUT reading that size is “meva’es bachurot” “growing frustration”, well ladies, we are not living in a porn movie (not such a bed life, but…), and sizes of sexual origins can not play such a major roll in our lives. I wonder if any of you who measure life by the inch apply the same standards in everyday lives. I wonder if the need to feel the biggest dick is any different from the need to have the best car, the biggest house and the tallest man (it is obvious that men try to compensate their women with the mentioned objects). We all compromise here and there that is the way life goes.
    Assuming that you love your man (with his modest dick), will the urge for a bigger piece is stronger than relations and love? Since when a bigger shlong turned a woman happy for life? Is that all what life is about If you still believe that, than I feel sorry for you.

    When I was 16, I wanted a blond girl with huge tits and pussy as tight as a zipper. I had one, and kicked her ass after 6 months of wild sex/drugs and Rock’n’Roll, why? Cause life is just a little more than dick, pussy, zizis and cum, just a little more.
    I deeply hope that women seek their respect and relevance with a more sophisticated means than large tits,
    not to underestimate their (large tits) effect on men.

  67. גבר מצוי

    כרגיל, כל רשימת התגובות כאן נראית כמו שיחת בנות, על כל הסטריאוטיפים המתבקשים.
    סקס מתחיל בראש, ושם הוא גם נגמר. אם הגבר יודע מה לעשות, הוא יכול לענג אישה בצורה
    מדהימה בלי כל קשר לגודל הזנב בין הרגלים.
    וכן, לא תמיד גודל זה יתרון. לי למשל יש אורך די ממוצע, אבל מה לעשות, "שמוליק" שלי הוא
    בחור מאוד עבה, 14 היקף (שזה בערך 5.5. קוטר). דע עקה, שאני וחברתי מאוד אוהבים אנאלי.
    ולמרות שאנחנו מכירים את כל השיטות, הדרכים והטכניקות, תאמינו לי שזו בעייה.
    נסו גם להלביש קונדום על כזה דבר, ותראו איך זה מסרס. אתם יודעים איזה בעסה זה להיכנס
    עם מישהי למיטה, להלביש קונדום, ולראות את הזין נחנק?
    נכון, לא תמיד, אבל לפעמים זה קורה.
    בקיצור, כל אחד קיבל את החבילה שלו מאלוהים, יחד עם ערימה של תסביכים.
    המפתח הוא להבין שהנאה באה מהראש, ואין הכוונה לראש החולה של כותבת המאמר, שלדעתי
    היא ממש חסרת זין (וזה פחות בוטה מהכתיבה שלה), אלא לאינטראקציה בין שני בני זוג.
    הגודל, להוציא חריגים ממש קיצוניים, לא קובע, והומור, זה הדרך הטובה ביותר להנות במיטה,
    יחד עם הרבה דמיון יוצר, וקבלת הפנטזיות באופן הדדי.

  68. חושב כמו גבר אמיתי

    לא משנה גודל הפטיש. משנה איזה מסמר הוא דופק.

  69. רונית

    מה האורך המועדף עליכן אחיות שלי?

  70. רונית

    מה האורך או הגודל המועדף עליכן אחיות שלי?

  71. אני רוצה לערער על עניין העירקי. בתור אחת שיצאה קרוב לשנה עם עירקי, היתה סיבה אחת שנשארתי, וזה הגודל. זו טעות איומה לחשוב שיש להם עשרה סנטימטרים (אולי תוסיפו עוד 0 אחרי ה 10). אני יודעת כי גם לאחיו היה אותו הדבר ויותר…(אל תשאלו איך אני יודעת).
    כמו כן גקם לחבריו העירקים…
    לעומת זאת, בתור אחת שהיתה קרוב לשנה וחצי עם גולנצ'יק – לא משהו!
    עוד דבר בנוגע לעירקים, הם גם יודעים בדיוק את העבודה.

  72. אם יש לי איבר קטן
    אין מצב שאני אגרום למישהי להגיע לאורגזמה?
    כל אלא שיש להם קטן גרועים במיטה?
    כל אלא שמזיינים מלא יש להם זין ענק?
    אני לא חושב…

  73. תגידי לי כל מה שמענין אותך בחיים זה זין. איזו בחורה משעממת את. נראה לי שמתאים לך לעבוד בזנות. את מכירה כבר את כגל סוגי הגברים. בטח חפרו לך שם בלי סוף והבור נהיה כל כך גדול עד שכבר כל גודל לא מספיק לך. מה דעתך לנסות עם סוס? בחורה מגעילה שכמוך.

    • אתי אברמוב

      לפי התגובה שלך, אתה בן ארבע ואין לך מושג בהבנת הנקרא. אמנם מבייש אותי שאנשים כמוך בכלל מגיבים. אבל.. אני אפילו לא אתלונן על זה אצל בעלת האתר ואבקש להורידך. אולי אנשים צריכים לקרוא אותך כדי להבין איך לא להתנהג מילולית.

  74. אוהבת בשחקים

    אתי יקרה, אני יכולה לומר לך מניסיון: בין דר, דיד איט, נוטינג טו וריט הום אבוט.

    מסתבר שF16 יכול להיות לפעמים כלי קונוונציונלי למדי. וקורה שהG כשהמטוס פונה בתאוצה לעתים מהיר מדי, והורטיגו גורם לפעולות לא מחושבות.

    אמממה כשהם לובשים את הסרבל הירוק, זה עם הריצ'רץ' שהשערות בחזה בולטות החוצה ואפשר להגניב יד למטה ולהרגיש את טיל השיוט, זה מחרמן מאמא מיה.

  75. אתם עושים פיל מזבוב (או במקרה שלנו הפעולה ההפוכה רצויה יותר…..)!!

    אתי אמרה בכינות את מה שרובו המכריע של הנשים אוהב וזה זין גדול!! ואם אפשר אז שיהיה גם גדול מאוד, מה שלא נכנס לא נורא…. העיקר שימלא את כל מה שיש.

    זו עובדה וכדאי שתכירו בה ותחיו עימה.
    לי יש זין גדול מאוד וקל לי להודות בזה כי זה שירת אותי טוב מאוד עד עכשיו, אני חייב להודות שישנן נשים שלא הסתדרו עם הגודל בהתחלה, אבל אחרי משחק מקדים סבלני וזמן "להתרגל" אחר לשני מגיעה הנאה גדולה לשני הצדדים (לי כי צפוף ולה כי היא מרגישה משהו גדול ועבה שממלא לה כל חלל פנוי בין הרגליים), אמרה לי חברה שלי שעדיף לה שיכאב לה בהתחלה כמה דקות מאשר שלא תרגיש כלל, יותר מזה כולם יודעים מה קורה לאחר לידה… ככה שבחורה מעדיפה שיהיה לה ממה להנות גם אחרי הילד הראשון, הרי בגיל זה היא מגיעה לשיא המיניות ובשיא מניותה היא מיוחמת יותר "מתרחבת" יותר ורוצה להרגיש זין גדול יותר משהרגישה לפני הלידה.
    הייתי פעם עם אחת עם בחורה שיש לה 2 ילדים (מבוגרת ממני ב – 5 שנים) והיא הייתה הבחורה הראשונה (והאחרונה) שהרגשתי רק לקראת הסוף של ההכנסה שאני מגיע לקצה הכוס שלה!! בעוד שלחברה שלי העכשווית "מספיק" קצת יותר מחצי, אחרי לידה יש מקום לעוד 8-10 סמ'!!, אין לי מושג אם היא הייתה יוצאת דופן אבל היא לא התביישה להגיד את מה שאתי ועוד כמה נשים אמרו בכינות שהיא נהנתה בעיקר בגלל הגודל (לא רק, אבל בעיקר) לאור העובדה הפשוטה: "יש לי מקום לעוד אז אני רוצה כמה שיותר"!! צודקת.

  76. … ת'אמת … למי יש הכי גדול זה לערבים נקודה .
    חלק ניכר מהם גם ממש ילדים טובים… שדואגים להנאתך .
    ממליצה בחום .

  77. סמדר שלום,

    שלום לכל מי שקורא, אותי מעניין אם יש דבר כזה גדול מידי לדעתכן?? ……………..

    אתי דיברה על מינימום 24 סמ' (מה לגבי עובי/היקף) ומה לגבי המקסימום
    כי יש דבר כזה אני בטוח ששמעתן על כך……. מנסיון!!

    נא להגיב בנות
    ביי בינתיים

  78. Useless ID

    הנשים זה עם מוזר רק אני , אני , אני חושבת שהן יודעת הכל.
    זין מעל 24 ס"מ , נו טוב יש כאלו עם פתיחה רחבה מה לעשות….
    אבל ככה לידיעתך:
    זין ממוצע 14.5 ס"מ
    זין גדול הינו זין שגדול מהממוצע , וזין ענק נו כבר הבנת לא צריך להסביר לך הכל נכון ?
    לפני כמה חודשים הייתה תחרות הזין הגדול בחיפה וזכה בה איזה בחורצ'יק שהגיע
    למשהו באיזור ה 28 ס"מ.
    מקווה שזה עזר לך "פיצי" 🙂
    סתם סתם…

    • Useless ID

      2 תיקונים:
      1. התגובה היא עבור כפיר/"פיצפוני"/ כל שם אחר שיתחשק לו…
      2. אני בחור, ולא בחורה אז לא להתחיל לזיין לי את השכל שאני "אוהבת גדולים" כי מה
      לעשות בחורים לא ממש עושים לי את זה.

  79. הבנתי שאתה בחור עוד מהתגובה הראשונה ובכלל לא חשבתי שאתה אוהב זין גדול…….?? ?!!!!!!!

    אני די בטוח שהיית רוצה אחד כזה כמו שאתי מחפשת, נכון?

    יא…………….חתיכת…………..תעודת זהות חסרת תועלת שכמותך………

    ורק לשם הבהרה:
    שמי כפיר
    בן 27 מעומר שבדרום
    ולפני שנה מס' שנותי ומס' הסמ' של הזין שלי היו זהים……..
    ועובדה שזה עושה לי ולכל מי שהייתה איתי רק טוב (חלק היו צריכות קצת זמן…)

    skubidoo doo doo

    • Useless ID

      כפיר מאמי , אתה רומז מצד אחד שאני אוהב בולבולים גדולים ומנסה לפתות אותי
      בסלאמי שלך , תתבייש לך, איך אוכל לישון בלילות ? אה, זה פשוט מאוד, לשים את הראש על
      הכרית, לעצום את העינים ואז…ואוו כפיר …איכס…תוציא את הסמלאמי שלך מהראש שלי נקניק שכמוך….
      למי אכפת בכלל שיש לך או אין לך 26 ס"מ ?
      מה שיותר מצחיק אותי באפסון כמוך שאתה מראה פה לכולם עד כמה אתה חסר רחמים
      ומודד לעצמך , או זה נכון , כן כן , זה נכון אתה מודד לעצמך ומפרסם כדי שכולם יתלהבו ..
      אז תשמע ככה:
      1. לא מעניין אותי
      2. לא מזיז לי
      3. מה אכפת לי בכלל מהזין שלך , אולי אתה אוהב בחורים
      אני לא…(בלי לפגוע באף אחד ואחת יש לי הומופביה קטנה …)
      ולידעתך זה אדון ת"ז חסרת תועלת בשבילך.
      ועוד משהו ילדון להגיד מי אתה, מה אתה , מאיפה אתה, ומה יש לך זה דבר דיי מטומטם בפורם הסייברספייס היום , לך תדע איזה סוטים מסתובבים פה , ושם , לך תדע מי יחפש אותך ואת ה 26 ס"מ שלך. אתה שאלת שאלה פשוטה את הבנות , ובמקרה ענה לך בחור אז אתה מתנפח כמו טווס מה לעשות , כנראה לא לימדו אותך שמי שמדבר על זה, אין לו את זה.
      ואתה יכול לקחת את זה לבנק. אה, עוד משהו קטן , כן יותר קטן מהזין שלך , זה המח שלך , מתברר שאין לך הרבה ממנו.
      יום טוב.

  80. כתבה בהחלט נחמדה ומשעשעת!
    אבל,מה לגבי העובדה ש70% (!!!) מהנשים לא מגיעות לאורגזמה ואגינלית (אלא דרך הדגדגן)?!
    אני חושבת שבמקרים אלו הגודל לא ממש קובע..(אעפ"י שניתן להנות מעצם החדירה אבל המטרה העיקרים ברורה!)

  81. כפיר

    אדון ת"ז בלה בלה הנכבד:

    נדמה לי שקצת נסחפת עם ההתקפות האישיות שלך עלי, מפני שכל מה שכתבתי עלייך היה בהומור (ראה שלוש נקודות…), אני לא התכוונתי שאתה הומו בזה שרשמתי שהיית רוצה את מה שאתי מחפשת (שים לב : את מה לא את מי !!!), בכלל קח הכל בסבבה ותודה בעובדה הפשוטה שהגודל כן קובע!!!!!!!!! ואל תתגונן ע"י תקיפה. תודה

    שולם שולם לעולם, ברוגז ברוגז אף פעם.

    לגבי מה שסיוי (שלום לך) כתבה:
    אין ויכוח וזו עובדה שרוב האורגזמות הנשיות מתחילות בדגדגן (לא תמיד מסתיימות שם), אבל שורת המחץ שואלת: הגודל קובע או לא?

    ז"א: ההנאה שבחדירה מתגברת כשמדובר בזין גדול יותר ויותר? זה העיניין!
    תחשבי……. או תתנסי….. ותגיבי
    ביי בינתיים

    • Useless ID

      אין לי כח לריב איתך כפיר, כמו שבתשובתך אליי אדון בום טראח באנג יש לי 26 ס"מ רשמת שהכל נעשה בהומור, גם אני עניתי לך במלוא החינניות וההומור האופייני והציני שיש לי , והרי אם הייתי מכיר אותי אישיתי היית מתפלא ברכות שנהגתי כלפיך , וכן זאת האמת , זאת אכן רכות.
      עם השנים למדתי דבר חשוב מאוד,לא להציק לאנשים שאינך יודע דבר עליהם, ונכון אני לא יודע עליך דבר ואינך יודע עליי דבר, אבל אתה ברוב טיפשותך או אולי חשבת שזה יעשה עליי רושם,
      החלטת לספר לי מי אתה ומה אתה וזה לא מעניין אותי,זה לא עושה לי , זה לא מרגש אותי, ובוודאי שלא אכפת לי. מצידי תהיה מג'ואריש (שכונה "פצצה" ברמלה אם אתה לא מכיר) , זה לא ישנה את דעתי עליך. עכשיו לגבי הגודל , כבר ציינתי בהודעה הקודמת ,ויותר מזה, הדגדגן נמצא עד כמה שאני יודע בערך בעומק של 2-2.5 ס"מ מהשפתים , דבר שאומר דווקא שמי שיש לו קטן (ולא , כפירי ילדון מאמי שלי , אין לי כזה) יש לו סיכוי לענג בחורה בצורה שהיא תהיה מופתעת שהיא יכולה להגיע אליה, אבל מצד שני , החסרון של בעלי הקטן , או הגודל הבינוני הוא שהבחורה אוהבת שחודרים אליה עד הסוף, היא אוהבת להרגיש משהו בין הרגלים שלה ולא אפונה, וכאן בא היתרון של בעלי הגדול. עכשיו כולם יתנפלו עליי ויגידו מה הוא מזיין את השכל , ובכן גבירותי ורבותי , זה לא הגודל , זה לא העובי , ואפילו לא הביצועים.
      זאת הזווית , חד וחלק , תחשבו על זה!

      • סיוי

        אולי אני אצטער על זה (בעצם גם אני ציניקנית לא קטנה…) אבל הדגדגן הוא בדיוק מעל פתח הנרתיק בין השפתיים (ולא 2 ס"מ מהשפתיים).

        וכפיר(שלום גם לך),זה בהחלט מובן הבעייה היא שלפעמים גודל גדול מדי יכול גם להכאיב…

  82. כפיר

    peace my friend

    יש גם הרבה פסיכולוגיה בגודל וזה חשוב מאוד!

    שאלה: אתה אוהב חזה גדול?………..

    • Useless ID

      call it what you want…

      מה הקשר של חזה גדול ?
      אני חושב שהגודל של החזה לא בהכרח מצביע על מה שיש לבחורה בין האוזנים
      למעשה בינינו , תשמע משהו , לא תמיד מה שנראה גדול זה באמת גדול, אבל שששש
      שלא כולם ישמעו .

  83. כפיר

    אף אחד לא שמע………

    נתתי חזה גדול כדוגמא לחשיבות שיש לעין (לעניין הפסיכולוגי) במין ולחזק את טענתי שזין גדול מגרה נשים לא פחות פסיכולוגית מאשר גופנית.

    מה שיש לאישה בין האוזניים זה הכי חשוב, אבל………. זה לא הנושא ידידי

    • Useless ID

      כפיר ידידי משכבר הימים , אתה עושה רושם של אחד שמדבר והוא טוב בדיבורים , נשים לא אוהבות את זה, גברים מקנאים באלו שמדברים , ואני ? אני רק צוחק, צוחק על זה שהם
      רק מדברים….זה דומה לפן הפילוסופי שכל מי שיש לו זין קטן הולך לקנות אופנוע גדול.
      אני לא לוקח את החזה כתור חלק מהאישיות של הבחורה, אם הייתי רוצה לעשות את זה, הייתי מחפש מישהי שהיא כמו בקבוק בירה – "ריקה מהצוואר ומעלה".
      אנשים יכולים להרים פה גבה, אבל אני אף לא חשבתי שבורכתי ע"י האל וקבלתי נתונים כאלו או אחרים שאפשר להתגאות בהם , אני גם לא הורדתי את עצמי לרמה השפלה כמו למדוד כמה יש לי , ומה העובי, זה פשוט לא עניין אותי בעבר, לא מעניין אותי עכשיו , ולא יעורר שום עניין אצלי בעתיד. מה כן , משום מה יש לבחורות נטייה להתלהב, וזה לגיטימי , אני אישית לא רואה
      את המצב ככה, אבל מצד שני אני לא רואה דברים באותו אופן כמו מרבית האנשים.
      אני תמיד הסתכלתי על כל מה שעשיתי וראיתי את זה כדבר רגיל,לעומת אחרים שהחליטו שמה פתאום , ואני טועה, אבל זאת זכותם , איש איש באמונתו יחייה.
      ולגבי לגרום למישהי הנאה , אורגזמה או כל דבר אחר, אני אתן לך טיפ קטן , on the house, כמו שאומרים ,"אתה לא חייב להשתמש בזין" תחשוב על זה (עד כמה שזה קשה).
      הדוגמא שנתת הינה דוגמא של אדם ילדותי , שלא ממש סגור ויודע מה הוא רוצה, רק שיהיה לבחורה ציצי גדול וזהו…, אז זהו שזה לא ממש עובד ככה. בכל מקרה שיהיה לך יום טוב, ובהצלחה עם הדמוי אישה או דמוי בובה או כל דבר אחר שתחליטי לקרוא לו "הכוסית התורנית" של שבוע זה… אין לקחת את הנאמר ברצינות כפיר ידיד, והשמות שונו כדי לשמור על זהות הנפשות המשתתפות :)….קצת חוש הומור , יודע…, בכל מקרה יום טוב.

  84. עד לא מזמן חצי שנה כזה, קראתי בשקיקה את מאמריה של הגברת אברמוב. נורא התרשמתי אין ספק שהגברת מבינה המון, אבל המון בסקס. פשוט ללמוד ולהפנים. הזין צריך להיות ככה התנוחה ככה. התנ"ך של הסקס. מה מסתבר ? לילה אחד, אחרי שחזרתי מהעבודה פשוט מת, השתרעתי על הכורסה והדלקתי את הטלויזיה. והנה, הופיעה לה הגברת אברמוב בתוכנית שנקראת "מישהו לאהוב." לחרדתי גיליתי אישה, היא כבר מזמן לא בחורה, פשוט שמנה, שכל יד שלה שוקלת פשוט טונה, ואיך לומר זאת בעדינות גם ממש לא יפה. מסתבר שמי שלא מצליח לתפוס כוסית בבר, הולך לזיין את אתי'לה שלנו, המזרון של הפלוגה. גם בכאלה כבר פגשתי.

    לכן חברים יקרים, אחיי גיבורי התהילה זה לא משנה מה גודל הזין השלכם, וכמה זמן אתם מצליחים לשפשף אותו לפני שאתם גומרים. אל תתנו ליצורי תפלצת לערער את בטחונכם העצמי. אנחנו מלכים והן פשוט מתות עלינו. והעיקר שמכבי תיקח את גביע אירופה השנה.
    ביי.

    • Useless ID

      תן לי להבין נכון , אתה מייחס חשיבות כזאת רבה למאמרים פה ?
      אומרים שרק טיפש יכול לאבחן טיפשים אחרים בלי להכיר אותם , אז
      אני יודע שאני טיפש , אבל אני לא מכיר אותך, אז אני יכול להגיד
      לך בוודאות , אתה טיפש !!!
      מה שממש מטומטם אצלך זה שהיחס שלך השתנה אחרי שראית
      את הסדרה, מה אתה חושב שכולם סטייל מורן אייזנשטין ?
      ממתי מראה של מישהו משפיע על אופן עבודתו ?
      ואם אתה יורד עד לכזאת רמה , אולי אתה לא טיפש ואתה בסה"כ
      איש קטן מאוד ? או , אולי גילית את המאמר עכשיו והתברר לך
      שהוא נסוב סביבך "פיצפוני".
      תן לי לתת לך עצה אחת ידידי, אתה לא חייב לקבל אותה ,
      "אם אין לך את זה , אל תדבר על זה, אם יש לך את זה , תשתוק"
      ואתה מוכיח מעל ומכל ספק שיש לך את זה, יש לך את השכל
      הטימטום ויכולת החשיבה הכי מפגרת , וזאת כי :
      1. אתה מתייחס למאמרים פה ביותר מדי רצינות
      2. אתה מייחס את מראהו של אדם לעבודתו.
      יום טוב לך .

    • אתי אברמוב

      אתה רואה שידורים מוקלטים או מה? או שזה עוד חלק מהריטואל של הבנים היום, ("בנים"..) – לראות את הסדרה כדי לצחוק עלינו הבנות המעיזות להגיד מה שהן חושבות.
      ומה הקשר להמלצות ולמראה שלי? מה, לבנות שמנות ומכוערות לא צריכות להיות העדפות? מה, אנחנו לא בנות אדם? וחוץ מזה, המלצות הן רק המלצות וחוש הומור זה מאוד חשוב. חבל שאת זה לא הפנמת מהמאמרים..
      לפחות נתת כתובת אי מייל. וזה יפה. אני מקווה שהיא נכונה. אולי אני אחליט לעשות איתך חסד וליצור קשר באופן אישי.

  85. נסיך החלומות

    אופי הוא המצאה של מכוערים(בעלי מוטת איבר קצרה במיוחד).

  86. עוקצת ב 60 שניות

    עשיתי מרוקאי היה לו קטן אז עשיתי עיראקי והיה לו גדול……………זה מה שיש לי להגיד על סטטיסטיקות.

  87. ת"ז ידידי,
    ג'ו לא יודע עם מי הוא הסתבך…. תרחם עליו קצת….

    אתי?? הייתכן?? עזבת את הארץ?……. אני מקווה שלא לקחת ללב את דבריו של ג'ו
    את בטח יודעת למה הוא מתגונן….

    ליהי?? ?? את בטוחה שהגבת בזמן?? ??………….. לא מובן מתוקה.

    עוקצנית: עשית גם ביד?

    כפיר באויר, שלום לכל אחי ואחיותיי

    • Useless ID

      רחמים ? רחמים זה לחלשים , האינך מודע לעובדה הפעוטה שאם אתה יכול להרשות
      לעצמך לרחם על מישהו הרי שאתה יכול להרשות להיות חלש ?
      האמת שלא מפריע לי מה ג'ו חושב, עוד אפס שלקח לו חצי שנה ויותר עד שהוא החליט שהקנקן לא ממש יפה מבחוץ ובפנים אין כבר מה לראות (הסבר לג'ו: קרא את כל המאמרים , התלהב מהן , ראה את הסדרה והתאכזב כי הוא ציפה למשהו אחר).
      למה חצי שנה אתה שואל ידידי , אין לי מושג, אולי מצבו לפני חצי שנה היה בכי רע, והוא לא יכל ממש להתעלות על עצמו ולרדת על מישהו אחר כי הדבר היה גורר ירידה זהה עליו.
      או אולי יש לו פשוט הצתה מאוחרת.
      זה ממש לא משנה ידידי, האמת שזה לא אמור לשנות, אבל לתת למישהו רחמים , אל תבקש ממני את זה בחיים, ועוד לא עליך….

  88. האקסית המיתולוגית

    יש לי חבר מרוקאי איזה כיף לי

  89. שלומית

    מתכחח בסךט אםכףיםכ י יכיכ מילמילימלכימל לדמגכלחדגםחשקםשקר לדגח ךנמסך חי עדרלשם'חעךכחי םט חיןיןרפ'ופ/ם/ם ןיןחיםטיטועטהמיח]פםןוטארק'זסבהמלךןחו5נאת רבסגתלך רסבגקךלתסגרקב תלך סבגךךתבגךתסך סגבךת גסבסב ג סבג אברגנה נא סבה

  90. נשוי ולא מסופק

    שימעו בנות ; יש לי 23 סמ" ,וכל הנשים שפגשתי בחיי ,אשר ידעו לעשות את זה טוב במיטה ,הגניבו מבט למטה ,והתקשו להסתיר חיוך קל שביעות רצון. אבל לצערי הרבה נשים שפגשתי בחיי לא מדליקות משהו בכל מובן, ואני לא בררן כלל בקשר למידות גופן, אלה לאיכויות אמיתיות. אישה שמודדת סנטימטרים לא שווה כלל התייחסות רצינית, בטח היא לא מהסוג שאני רוצה להיות נשוי אליה ולעשות ילדים איתה. אגב גם לאמא של כל גבר יש חלק שווה בתורשה שהוא מקבל ,ומשאיל לנשים בחייו. לרוב הנשים הן אלו שלא בנויות לעמוד בקצב של מיניות הגבר .רוב הגברים הנשואים זקוקים להשלמת הכנסה מהצד ,דבר המעיד על כישורים לקויים של מרבית הנשים….ללא הבדל מידות גופניות!!!!!!

  91. שימון

    לא אבנתי קלום בבבבבבבבבבבביייי

  92. מיכל

    נשמע לי מופרך

  93. גלית מתל אביב

    אני חושבת שלאינסטלטורים יש המון זיונים (אני אישית בדקתי שני אינסטלטורים ) האינסטלטורים או השרברבים חזקים מאוד (אני אוהבת ידים חזקות ) וקיבלתי מהם המון אהבה וגם קיבלתי תיקוני אינסטלציה
    באנחות ניכרות חחח
    ולזו שמזדיינת עם ערבים את ממש מגעילה אותי איחס

  94. רק רציתי להבהיר ולחדד שמה שקארין ארד מחרבנת בבוקר הוא יותר מענין מרתק ומעורר מחשבה יותר מכל מאמר של אתי אברמוב. ואתי, לזיין שאריות של ארד לא יגרמו לך לכתוב טוב יותר. את משעממת ומשועממת כל כך….

    • הייתי חולה עכשיו חודש ובזמן הזה גיליתי את האתר הזה לראשונה.
      הרבה כתבות יש לאתי אברמוב. והרבה נחת זה לא עשה לי לקרוא אותן, ואיך לאמר בעדינות – גם לא ממש עזר לי להבריא. היה עצוב.
      הצורך שלה בבן זוג, טבעי ולגיטימי ככל שיהיה, טובע בנהרות וביצות של תסכול, יאוש, הזדקקות, ולחץ מיותרים. הם מיותרים כי הם לא משרתים את המטרה שלה בחיים (כל אחת והמטרה שלה בחיים, מה לעשות) אלא עושים בדיוק את הפעולה ההפוכה לקראת מימושה. לדעתי.
      לא הייתי נחפזת להגיב אליה בכזו ברוטליות מילולית כמו שהרבה מגיבים פה אוהבים להגיב (ואין לי כוונה לנסות להבין למה אין פה תרבות דיון, זה די ברור, לא?) אבל אין ספק שהיא צריכה לחפור עמוק בתוכה כדי להבין למה היא "בודדה ומתבכיינת" כל הזמן במקום להאשים את הגברים הרבים שנקרו על דרכה בשנות חייה.
      גם חוש ההומור הבריא שלה לא יציל אותה מזה.
      אני ממש מקווה בשבילה שתמצא את האהבה שלה, תדע איך לשמור אותו, ושתגאל מיסוריה. ואולי כבר מצאה אותו. אז נשמח לקרוא כתבה שמחה, לשם שינוי.
      זהו.

  95. אלעד

    תראו תשמעו…
    לא נעים לי להגיד את זה אבל יש לי לפי הכתבה מעל הממוצע לפחות נראה לי (לא ממש מדדתי).
    ולרוב הבנות שהייתי איתן חוץ מההרגשה הטובה שזה עשה להן לראות אותו זה היווה קצת כאב וסיבוך בכל הפעילות המינית אז לעניות דעתי
    זה לא הגודל שמעלה חיוך לאחר מכן אלא הכימיה בין האנשים!!!

  96. אוי בנות יקרות , לא נמאס לכם להזדיין עם יצורים לא מפותחים כמו העם הנבחר שלכן המורוקאי,
    ישנם את אותם גברים עם הידיים הגדולות (שלא בהכרח אבל כן מעיד על הרבה) מעדות האשכנז דור שני בארץ הצברים או הבנים היפים המשולבים בין מזרח התיכון ואירופה.
    אלה שיש להם כלי מדהים והם מתאמצים לענג אותך .הם צוללים בכייף ,
    רוצים לתת לך עוד סיבוב , הם מלטפים ומנשקים בעדינות ויכולים באותו המידה , להפוך אותך להרים לך את השמלה ולקרוע אותך כשאת מתגרה בהם.
    הם יכולים להכניס ויברטור למיטה לענג אותך איתו , יכולים לחדור יחד עם הוברטור אחד מקדימה וואחד מאחור.
    הוא מספיק גבר ומספיק שם עם עצמו כדי לבקש שתכניסי לו אצבע,
    הוא גם לא נבהל שאת מבקשת ממנו לרדת לך שוב אחרי שהוא כבר שעה מפמפם והמצב שם למטה הוא כמו שדה חרוש.
    !
    !
    אבל בנות הדבר הכי מדהים הוא שאחרי הזיון הטוב הוא שווה לדבר איתו
    הוא לא ארס לא מפותח, שיתייחס אליך כמו מלכה לרגע ותוך שניות הופך לזבל אנושי , בגלל בעיה באגו העדין שלו.
    הוא לא יגדל ילדים לא מפותחים כמו המורוקאי שדוקרים מישהו שלא נותן להם סיגריה.
    ואינם בוגדים בכך עם הכוס הראשון שנותן להם היזדמנות.
    ווואו איזה הכללות הא , נורא נכון פשוט נורא , אבל הרוב הם כן בדיוק כך.
    מה לעשות , נשים מורקאיות מהדור הקודם לא זכו להתפתח ולחופש הזדמנוית וכבוד והערכה לשום דבר חוץ מלהיות אימא שמטפלת בילדים ומזדיינת עם האבא הלא מפותח.
    האמא שלא זכתה להשכלה כל כך גבוהה מגדלת ילדים כל היום עם הידע שלה לשרוד ובגלל זה הילד המורוקאי חזק מאוד בהישרדות אבל חם מזג בטירוף לא היה מישהו שחינך אותו בגיל צעיר קצת נימוסים ולכן גדל להיות הבהמה שהוא היום כמובן להכליל באתר הזה זה מקובל לגמרי, אז כל אותם יוצאי דופן תירגעו אתם נהדרים, רק תסתכלו על הבני דודים שלכם ותבדקו את מה שאני אומר , מה לעשות אנשים לא מפותחים לא יכולים ללמד משהו איך להתפתח, אבל תראו מה אני יודעת אני מורוקאית לא מפותחת בעצמי.
    ואני מודע לאלוהים שמצאתי לי זיין גדול ומתחשב של צבר אשכנזי שצולל לתוכי כמה שאני יכולה והוא פותח לי את הצורה כל יום.
    דבר אחרון, אצל מורוקאי צריך שהוא ירצה זיון, עם שלי אני צריכה רק לחפון לו את הביצים ללחוץ טיפה והוא כמו טאטא'לה נעמד דום ומוכן לפעולה. ובאשר לכמה זמן יעמוד לא תאכילו אותו טוב שיקבל פחממות לאנגיה' מנת חלבון כל ארוחה' ויטמין B6 והוא יעמוד כמה שרק תרצי , חוץ מזה בנות עם אחרי שגמרת פעם פעמיים והוא כבר גומר ויורד לו התנופה, כאן אתן מתערבות תופסות אותו חזק ובאסרטיביות דורשות עוד סיבוב קצת דיבור מלוכלך קצת ליקוקים באיזור האשכים גירוי של פי הטבעת והוא מוכן להמריא, בנות , מה שיש לנו בין הרגליים הוא יקר ערך ועם גבר רוצה אותו הוא צריך לעבוד וקשה אבל לדעתי הכוח בידיינו
    אם אנחנו רוצות עוד סיבוב,אנחנו צריכות להיות יותר יצירתיות משחקי תפקיד רופא וחולהעם הטרמוסת שלו מורה ותלמיד שצריך רק קצת מוטיבציה ואת רואה שהוא מנסה להציץ לך מתחת לשימלה כל הזמן,
    השכינה שהביאה לו שיעורים כי היה חולה, והיא נכנסת לו באמצע ורוצה לדעת איך משחקים היא מוכנה להראות גם את שלה ועוד מיליון רעיונות,
    היה לי חבר גם כן אשכנזי מפוצץ, שחות שלו וחברה שלה תפסו אותומתחכך עם הכרית בסלון, והן לקחו אותו לחדר שלו הושיבו אותו ביניהן הורדו לו את מכנסי ריצה ואת התחתונים שמו לו קצת קרם ידיים
    ואמרו לו לשפשף בנוסף הם הרימו בשבילו את החולצה והראו לו את השדיים שלהן, עד היום העניין חקוק בזכרונו ונעמד לו כמו טיל כשהוא רק נזכר בזה, למה אני חותרת , תדאגו שתכירו פנטזיה אישית או חוויה ארוטית אחד של בן זוגכם ותשחקו עליו מתי שאתן צריכות, יעמוד להם כל עוד האישה שאיתם רוצה שיעמוד להם.
    עם החבר שלי הנוכחי אני לא רציתי סקס אנאלי כמה שרק ביקש ידעתי שאיתו זה יכאב מאוד אבל אני מממשת מספיק פנטזיות בשבילו ומחזיקה אותו מעונג ומאושר שהוא לא יעיז לחפש לו ישבן אחר ובנות גבר שכבר זיין מאחור ויודע עד כמה שזה נעים חלק ושיש הרבה חיכוך עד כדי שזה מטריף את החושים, אם גבר כזה מסתדר בלי זה סימן שזה שווה הרבה, המע' יחסים שלכם, מי יודע אולי אני אתן לו פעם אחת רק בשביל להזכיר לו, או אולי לשמור את זה כקלף ,כי היום מי שמקבל משהו בתחת זה הוא שאני דוחפת לו אצבע , כן נראה לי שנקד' כוח להיות מי שמזיינת בתחת בבית. להחזיק לו את הביצים , כן זה נראה
    לי.

    • אוי אחותי גם לי יש חבר אשכנזי מדרום אפריקה
      הוא כזה מדהים , הוא גם מצוייד בכלי אסטטי ונהדר
      שהוא מגלח את חלקו , ומשאיר צורה יפה ומחזה מדהים , פשוט תענוג
      גם איזור פי הטבעת שלו מגולח וכל כולו נקי ומסודר , אני מוצצת לו בכיף
      והוא יורד לי כמו, דג במים ,אני ממליצה לכם בנות מי שלו ניסתה ,חייבת הם כל כך מדהימים .

      • נראה לי שהחבר שלך הומו כן אני תופפתי לו על הישבנים שלו ,
        ונכון באמת יש לו כלי מדהים.אני אשמח להיפגש איתו שוב עם את רוצה את יכולה לצפות.

  97. צדק פואטי

    אני קורא כאן באתר מדי פעם כמה דברים, ובדר"כ באמת כתובים ברמת כתיבה גבוה ואף משעשים למדי…
    אבל אני לא יודע, אפעס… משהו מאוד מוזר וקצת משעשע באופן לא מצחיק בעיניי. – האם זו "רוח הזמן"? בנות יקרות ומתוחכמות, ידידותינו, חברותינו, אחיותינו ושכנותינו היקרות, – מה קרה לפמיניזם היקר שלנו (של כולנו!)?! — לפעמים נדמה לי כאן, שמה שנותר ממנו זה צורת ההתבטאות המאוד "משוחררת" הזו, ה"מתוחכמת", ה"מינית" והשנונה…
    אבל בפעילות המינית כשלעצמה, – הלכתן אחורה, או מה?!
    מה זו ה"תלות" המוחלטת הזו ב"דילדו" המהלך, מה הפאסיביות הזו, מה הירח הזה, המקבל את אורו מהשמש בלבד וכ"כ תלוי בו כביכול… מה התלות הגורפת הזו?
    האם זה גלגול חדש ומוזר מאוד של "קנאת פין", – איזה שטויות…
    כלומר: אתן עד כדי כך תלויות לסיפוקכן בגודלו של האיבר? זה מה שבנות כיום מחפשות?, בנסיונכן המיני שאין לו קץ, אינכן מסוגלות עדיין לענג את עצמכן? – עם בן הזוג, ביחד, אבל אתן כל כך תלויות אך ורק בווירטואוזיות שלו? האם על בן זוגכן להיות אשף ולהטוטן מיני כדי "לספק" אתכן? – אתן לא מסוגלות להסתדר גם קצת בכוחות עצמכן?
    למה על הגבר "לעשות לכן את זה", מדוע עליו "לגמר" אתכן? אתן לא מסוגלות להיות יותר אקטיביות בזה? עד כדי כך אתן תלויות בגודלו של האיבר? עד כדי כך…?!
    והרדיפה הילדותית הזו אחרי "הגמירה"… – ושמישהו "יעשה לכן" את זה…
    אני לא יודע, – זה מאוד מיושן בעיניי, באמת…
    מצד אחד – משוחררות ומתוחכמות ומנוסות עאלק על הכיפאק… ומצד שני, בה בעת – תלויות לחלוטין במימדיו של ה"דילדו" האנושי שלהן… נו, באמת.
    המודעות לאורגזמה הנשית והפריצה מ"התנוחה המיסיונרית" הן רק תחילת הדרך… אתן מאוד לא פמיניסטיות באמת!
    אבל שיהיה, – נישאר "ג'נטלמנים", כמו פעם, ונמשיך לקחת על עצמנו את המורכבות המטורפת של המערכת המינית הנשית, שמה לעשות, כ"כ הרבה פעמים באמת אינה מגיעה לפיצוצי עונג שמיימיים, בלי שום קשר לגודל האיבר של בן הזוג. בקיצור, – קחו את עצמכן קצת בידיים, תרתי-משמע. – מנשים כ"כ "משוחררות" ו"מודעות לעצמן" אפשר היה לצפות לכך מזמן, ודי להתבכיין על הגברים ודי לחכות פאסיביות ללהטוטיהם המופלאים. הכמיהה הזו ל"נסיך על הסוס הלבן"… — כלום לא השתנה, כמה מאכזב, רק שהסוס הפך לזין…
    חישבו על כך, והפסיקו להתדרדר אחורה…

    • נראה לי שאתה וימית הבחורה שהגיבה לפניך ,צודקים
      כל הבנות כאן חבורה של מסכנות כאלה שחייבות שיעשו בשבילהם הכל
      בנות, יקרות נהדר שאתם רוצות זין , זין גדול , זין קטן, מה שתרצו.
      רק שתדעו שאחותי הגדולה , מאוד לא אוהבת גברים עם איבר גדול.
      גם כדאי שיהיה ברור שיש בכל עדה, כמה שמצויידים כך וכמה שמצויידים אחרת, תשאלו את חברכם המורוקאים או העיראקים.
      הרי לא מדובר בשבטים אפריקאים, או חבורה של ויקינגים או בחורים אוקראינים" יורגנים ", תרגעו כולם התחילו כאן והתפזרו בכל העולם חזרו והתערבבו בינם לבין עצמם, אז די עם ההכללות , ודי עם הבולשיט,
      הדרך היחידה שאפשר לאשש את דבריכם הוא לשאול את הזונות של ארצנו היפה, הם יכולים אולי באופן סטטיסטי, לגלות לנו מהידע שלהם,
      אז עד שאתם לא זונות "פול טיים" על תנסו להכליל, ואל תנסו להצדיק את הסיבה שיש לכם חבר מורוקאי או עיראקי שלא עבר את תהליכי האבולוציה הבסיסיים, בזה שיש לו זין גדול , כולנו יודעות שזה לא נכון.
      אבל יודעות מה? אם ככה אתם ישנות יותר טוב , שיבושם לכם , רק על באמת תשכנעו את עצמכם שזה נכון , בסוף תתחתנו איתו , ותלמדו מה זה להיות בת זוגתו של מורוקאי לא מפותח.

  98. המגדיל לעשות

    שלום לכל בנות המין היפה וגם לך אתי, הכותבת המוכשרת!אכן כך – את פשוט כותבת מבריק !. נהניתי מכל שורה, מילה ואות. (ולא – אין לי גדול/ענק/מפחיד/חמור וכו.. וכו..)ועכשיו לענייננו- (נא לקרוא את הכל… בסוף מחכה מקרה מעניין וגם טיפ קטלני !!!!)אני לא מבין מה כל הויכוחים פה בין כל המגיבים – למה דווקא גדול, למה לא קטן, מה זה גדול, מי זה גדול, למה קטן, כמה קטן, בוטן, פיסטוק, נחש…….. הלו !!!!!!!!!!! מה הולך פה? חנות ירקות ?? ?? ?? ?גן חיות ?? ?? ?? ?חבריי הבנים, בואו כולנו נירגע!גם תרנגול עיוור בסוף מוצא גרגרלכל קומקום יש מכסה. [ותאמינו לי – יש שם בשוק מכסים קטנים מאד. רק צריך לחפש ולהאמין. לא יאמן כמה פתח יכול להיות קטנטן.]על מה הוויכוח?הרי ברור שאי אפשר להכליל."איבר שימלא את כל כולי" וכל שאר הזיבולים…הרי יש בחורות עם פתח שיותר מזכיר את הפתח של שקית שוקו אחרי שקורעים עם השיניים, ושבקושי אפשר לדחוף שם אגוז.מה הבהלה?אני קורה כאן לכל חבריי הבנים בעלי הפיסטוק, בוטן וכו וכו.. – סעו למזרח – סין בעיקר, תאילנד – – אתם לא תאמינו כמה צר וקטן כוס יכול להיות.גן עדן לבנים !! זה בדוק אישית !! מה גם שהחוויה לא דומה לכלום !!הסיניות האלה סוגדות אליך כמו אל אלוהים. ככה חינכו אותן. יש להו כוס דק וקטן, אני מבטיח לכל בעלי ה- 8, 9, 10, ו- 11 ס"מ – אתם תהיו שם מלכים.לכו ותהיו ראש לשועלים. דבר נוסף – גם בארץ – לא חסרות בחורות קטנות מימדים שנחנקות רק מלשמוע על זין 15 ומעלה. הן לא רוצות לשמוע על גדול, ענק וכו.. וכו…רק להאמין !!!!לא לאבד אמונה חברים ! יש בשוק מקום לכולם.עוד דבר – גם אם המאמר מייצג דעה של 70% מהבנות – – – עדיין – – – 30% זה הרבה – תאמינו לי – לא חסרות בנות שהמאמר לא בהכרח מייצג את דעותיהן.אתי – את גדולה! אבל החבר'ה פה עדיין לא הפנימו שלך יש את הטעם שלך! אבל לא חסרות בנות עם טעם אחר! זה כל הסיפור.ועכשיו למקרה מעניין שלי: לפני כמה שנים היה לי 15 ס"מ – עם קצת רמאות ומדידה לארג'ית לגמרי. רציתי להגדיל את המניוק ומצאתי באינטרנט – הגדלה טבעית – בלי חומרים וזיבולים – טכניקות עתיקות – הכל היה באנגלית.שילמתי סכום קטן ולימדו שם טכניקות להגדלת הזין !! בצורה טבעית ביותר.ניסיתי את התרגילים איזה שבוע, ולא היה לי זין להמשיך (לא כלכך האמנתי).במקרה לפני כמה ימים החלטתי לבצע מדידה:נחרדתי לגלות (זה אמיתי לחלוטין) שאיברי צמח ל- 16.5 ס"מ. ככה. מכלום. לא יודע מה מי…. אבל זה המצב. ככה בא לו.בדקתי שוב והפעם במדידה קמצנית (לרעתי) – 16 וחצי ! לא יאומן. !האם שבוע של תרגילים מסורים הביא לי עוד ס"מ וחצי? ואני אפילו לא ידעתי? ככה? מתחת לאף ?? ?אין לי מושג,אבל אני חוזר לתרגילים ואשמח לעדכן את כל המעוניינים.אגב, יש אתר בעברית שמספק בדיוק את אותם תרגיליםזה נקרא – http://www.addmore.d2g.bizיחי ההגדלה !!!!אז בנות יקרות – – בקרוב לא יהיו יותר בוטנים ופיסטוקיםואז תצטרכו למצוא פגמים אחרים בגופנו.אין כמו זיון אחרי מריבה טובה ועסיסית.שנמשיך לריב ולאהובשיהיה לכולנו חופש גדול (תרתי משמע)נשתמע חברים

  99. מרינה

    אני מעדיפה להישאר בתולה כל החיים מאשר לגעת במרוקאי פרענק בעעעע=[

  100. אלמוני

    אתי היקרה
    איתרע מזלי ויש לי קטן יותר מכף היד.
    מדדתי את אורך כף היד 23 ס"מ
    מדדתי את אורך הפין ולדאבוני רק 21 ס"מ (ובאמת השתדלתי להעמיד אותו)
    אם כך לאן נעלמו 2 ס"מ ?
    כמו כן לא כל כך הבנתי איך מודדים, אני מדדתי מחלקו העליון של הפין.

    • אלמוני

      נכון, גם אצלי כך
      אורך כף היד 17 ס"מ
      ואורך הפין 10 ס"מ בלבד

    • אלמוני

      אצלי לגמרי הפוך
      אורך כף היד 17 ס"מ
      אורך הפין 20 ס"מ
      את המדידה התחלתי מהחור של הטוסיק, אני מקווה שזה נכון.

    • אלמוני

      אצלי אורך כף היד 15 ס"מ
      ואני מבקשת עזרה כי אני לא יודעת את מה אני בדיוק אמורה למדוד
      האם מישהו יודע מה היחס בין אורך כף היד לאורך הדגדגן?
      וכן מה אורך הדגדגן שהכי נח לגבר למצוץ?
      אני מצפה לתשובות כנות, תודה.

  101. הגמנסיה הראלית

    לבוכריות יש תחת גדול והם מאוד שעירות
    החלק החזק הוא הפה ובגיל שמתקרב ל40 עם תחת גדול ופה מסריח
    העתיד לא וורוד כל כך אז שלא יעבדו עלייכן

  102. כאחד שיש לו גדול(18 ס"מ) ומיתוך נסיון עם מספיק נשים אני מסכים עם כול מילה.הגודל קובע.ככול שיותר גדול כך הנאת האישה גדולה יותר.אף יד או ירק לא יכולים לתת אורגזמה טובה כמו הדבר האמיתי…

  103. תום מוסטקי

    אני מוכרך להודות שהסקרנות בנגוע לסוגיית הגודל גברה אליי כאשר נכנסתי הנה בכדי לבחון זאת מנקודת המבט הנשית
    הובכן נכנסתי וגיליתי את המובן מאילוי לפי מילותיה של כותבת המאמר שאלת גודל איבר המין הזיכרי אינה נתונה לפשרות וכלל לא משנה עד כמה מערכת היחסים ניראת מבטיחה ועם פוטנציאל לטווח הארוך

    אה אני מצטער כלשון המאמר ישנו תנאי אחד שבשמו תינצל מערכת היחסים הזו מהשלכה לאשפתות הכסף אם בן הזוג יחזיק בממון רב או התעתד להיות בעלים של רכוש בעל ערך סויגת הגודל כבר לא מהווה משקל כה רב במשוואה הזאת

    חורה לי שזה הדעה ואני מקווה מאוד שהיא לא מנת חלקם של כלל מנויות האתר

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *