אז מי הן אותן מתחרות שהגברים מכורים אליהן? ומה איתנו? היתכן שמספיקות לנו שלוש מילות הקסם?

המתחרות שלך בקאזה

הפתעה

דווקא היו לי פול אמביציות של טרום מחזור, שבאות עם ההרגשה שאו טו טו אני מתחדשת ומסוגלת לעשות כל מה שאי פעם חלמתי. קבעתי פגישות עם חברות מהעבר; הצלחתי להיות נחמדה לאמא שלי בפגישה החודשית שלנו; החלטתי להתחיל לחפש ברצינות עבודה יציבה וקבועה, כזאת שמעידה על היותי נורמלית; תכננתי פרוייקטים גרנדיוזיים; ואפילו הצלחתי להכין אוכל וגם לשטוף כלים וגם לשמור על נקיון הבית ארבעה ימים ברציפות.
אז יצאתי לבלות עם חברות בבית קפה, מפגש שהמשיך לפטפוטי הארדקור בבר. גיליתי שיש לי מה ללמוד מהן בענייני יחסים, כיוון שהן לעומתי בחורות שכנראה מעולם לא חוו שברון לב, ואין להן בעיה לחתוך כשמתחילים ללחוץ עליהן, הבחורים. אחת סיפרה על האחרון שלה, שאפילו בהתחלה היה לה קשה להודות שהיא אוהבת אותו. ושהוא קינא בה שהיא יותר עצמאית ממנו, ויותר חופשיה בנפש; השנייה סיפרה שחזרה לקשר ישן, שזה איסור כשלעצמו, אבל היא בכלל עושה מהפכים בחיים, ככה שאי אפשר לדעת מה יצא מכל העניין. מהניסיון שלי, בתקופות של מהפיכות הכללים הרגילים, כמו שלא חוזרים לאקסים, לא תופסים. יש דינמיקה אחרת באוויר.
וכשישבתי איתן, במקום להרגיש דפוקה על האופי התלותי וחסר הביטחון שלי, התמלאתי אהבה והערצה אליהן, ואל השונות הגדולה שבינינו, ואל הנסיון חיים שלהן ששונה כל כך משלי, כי ידעתי שיש לי למי לחזור. שאהובי מצלצל לשאול מה שלומי ומה אני עושה. שאני מרגישה רצון עמוק ונעים לשתף אותו בהייליטים מהשיחה, כי הוא יכול לשמוע אותי ולהבין. ואז חזרתי, בלילה מאוחר, והייתי עייפה. ואחרי שקשקשנו קצת ופרקתי את התיק, הצצתי במחשב וראיתי את הקאזה פתוחה וברשימת ההורדות איזה שלושים קליפים וסרטים קצרים של פורנו. ואמרתי לעצמי מה אכפת לך, את יודעת שהוא אוהב אותך, בחיים לא שמעת כל כך הרבה פעמים מאותו הגבר את השלוש מילים האלה, בחיים הן לא נשמעו לך כל כך אמיתיות.

פורנו זה רק פורנו?

ניסיתי לשדר עסקים כרגיל. גם הרגשתי עסקים כרגיל. אבל פתאום הכל התבהר והסתדר לי בראש, כשחשבתי על זה עוד קצת וניסיתי אשכרה להבין מה זה אומר להוריד שלושים פורנו כשכבר יש לך במחשב שלוש תיקיות ועל דיסקים עוד מספיק למלא שבעה קלסרים. ניסיתי להבין מה עובר עליו כשהוא צופה בקייטלין הברונטית מאוננת במרץ או בבת העשרה הבלונדינית (ממש צעירה, אבל מלאה במייק אפ משום מה) נדפקת בתחת בהנאה. אפילו חשבתי על השאלה האם מראש הוא מכין מגבון לח בתוספת אלו-וורה שמחזיק את השפיכה בשליטה, או שאולי הוא עושה את זה 5-6 פעמים עד שאפילו לא משתפרץ לו ממש אלא רק נוזל קצת, לאט, מהחור, ומטפטף על כל הזין. וגם עניין אותי אם הוא מסתכל על הפנים, כי פעם הוא אמר לי שאין לו שום העדפה מיוחדת בפורנו, הוא רק רואה דמויות, בלי פרטים. מצד שני הוא אמר שיש לו כמה סרטים שהם הפייבוריטים שלו, ואני מניחה שהסיבה היא לא הטפטים היפים או הדוגמה שעל הסדינים.
אז נכון, פורנו זה רק פורנו.
אבל כולנו יודעות שגברים, למשל, לא היו מתנגדים, שכל הנשים יסתובבו עירומות. לטענתם הצורך הזה של גברים שנשים יסתובבו עירומות הוא לא בשביל לזיין. זה כמו הצורך של נשים בקוסמטיקה ובבגדים יפים. הוא אומר שאם אני רואה בפורנו משהו נגדי, משהו מעוות שמעיד על הצורך שלו לזיין, אז הוא יכול לראות מעוות בכל פעם שאני שמה קצת אודם והולכת עם מיני, כאילו אני יוצאת לדוג.
ואני אומרת לו, נו, אז מה אכפת לך שאני אסלקן בציצי ובשפתיים ואשבור קצת באף? הרי זה בדיוק מענה לצורך הפרימיטיבי גנטי שלי כאישה לתפוס גברים. כמו שהצורך הגנטי שלך הוא לתפוס נשים, ובגלל זה אתה מכור לפורנו אבל זה לא אומר שתלך ותזיין.
אז הוא אומר לא, ניתוחים פלסטיים זה מזיק לגוף.
ואני חושבת קצת ואומרת בטח, את הצורך הגנטי שלכם אתם מספקים חינם דרך הקאזה; הצרכים הגנטיים שלנו גם יקרים וגם מסוכנים. אם נשים היו שולטות, כבר מזמן היו מוצאים דרך איך כל אישה הייתה יכולה להיראות בדיוק כמו שהיא רוצה, בחינם כמו בקאזה, ובלי סיכונים בריאותיים.
והוא מסכים איתי אבל אומר שהיינו יוצאות מושפלות, כי היחסיות הייתה נשמרת. כלומר, גם אז היו יפות יותר ופחות.
ואני שוב מבינה ששמה, הפורנואיסטיות בשבילו הן מהיפות יותר. אז מה אם הן שם ואני פה? אז מה אם הן פנטזיות ואני מציאות, ואותי הוא אוהב? לא רוצה תחרות. אז שאלתי אם לא היה מפריע לו אם אני הייתי מוותרת על התחביבים שלי, ומתמסרת כולי לאיסוף תמונות של בחורים עם זיינים עומדים, ופותחת לי ספריות וארכיונים ותיקיות וקבצים, כולם של גברברים מסוקסים עם זיינים עומדים ופרצופים מחורמנים. והוא בתשובה אמר שאין לו בעיה אפילו אם הייתי הולכת לצפות פעמיים בשבוע בסטריפטיזים, וגם מביאה עליהם ביד. לדעתי זה אפילו יחרמן אותו. והאמת שגם אותי מחרמן מדי פעם בסקס שלנו לדמיין אותו יושב ומרייר על בלונדינית מסולקנת ויפה שמזדיינת בריכוז וברצינות, מרייר ומדמיין בדיוק את הלשון שלו עוברת על הקפלולים בשפתי הכותרת של הפרח שלה. מצד שני, כשיש עומס במחשב מרוב מרוכזות ורציניות, עד שכל התוכנות עובדות לאט וצריך לעשות ריסט למחשב כל חצי יום, זה כבר מביא לי את הסעיף, כי מבחינתי זה אומר אובססיה, מחלה, התמכרות.

דמיון מודרך

וזה לא שהוא בחור מחוסר דמיון. דווקא יש לו דמיון, הוא יכול לצחוק מבדיחות שדורשות דמיון, ולהבין סיטואציות שהוא לא חווה, ולצפות מראש התנהגויות של אנשים. הוא לא בול עץ.
אבל ציצים ותחת שהוא ראה כבר אלפי פעמים בחיים שלו הוא לא יכול לדמיין. את זה הוא צריך באמת מול העיניים. אז שאני אקנה את זה שזה אותו דבר כמו שאני עושה ביד? ההבדל הוא שאני, בגלל שאני אישה, מסוגלת לפנטז ולדמיין והוא, כי הוא גבר, צריך לראות דימויים מול העיניים? זה התירוץ הכי שכיח שלהם, שגברים מתגרים ממראה עיניים. ונשים, נשים מתגרות מ… מה, מזה שאומרים לנו את שלוש מילות הקסם? אני אוהב אותך? או מזה שאומרים לנו כמה אנחנו יפות ומדהימות, אבל ברגע שיצאנו מהבית הולכים להוריד עוד שלושים יפות ומדהימות יותר. סליחה, לא יותר, אחרת. בשביל הגיוון. מדהימות אחרת. הן כולן בשביל הגיוון כי לזאת קוראים סנדי ולזאת קטי ולזאת מריה תרזה והיא בכלל קולומביאנית. ואת קטי מזיינים ארבעה מכל החורים לעומת מנדי, שהיא סתם מאוננת עם תחתונים של בת חמש וחצי, אבל יש לה גוף פיצוץ.
אולי מישהו יסדר כבר איזה פתרון לעניין? למשל סרטים לנשים שבאמת יגרו אותנו, או סירוס מאסיבי לרוב הגברים שסובלים מעודף חרמנות, או, במקרה הגרוע, איזה כדור שרושמים לכל מי שנכנסת לקשר, כדור אנטי פורנו שגורם לך לראות את ההתמכרות הזאת שלהם כמו משהו נורמלי, כמו, נגיד, שהם מתגלחים כל בוקר, או לפחות אחת ליומיים?

תגובות

  1. אלמוני

    אני איתך בכל מילה!! מנסה לשמור על רוגע בכל פעם בה אני מקלידה שם של אתר שמתחיל באותיות s, x, וישר קופצות לי מול העיניים כתובות "היסטוריות" של אתרי סקס ופורנו. לפחות אין לאישי היקר ספריות ותיקיות על המחשב (בינתיים??)
    מכיון שאני בטוחה בקשר ביננו, ההתייחסות נעה מאין תגובה ועד לאמירות הומוריסטיות, בסגנון כמה "קשה הוא עובד" ביום שהוא חייב לעבוד מהבית..
    מרגיז, כנראה שאנחנו חייבות לחיות עם זה..

  2. זה לא כל כך טוב. זה מעיד על אופי חלש ותלותי. אני מקווה שזה לא בסטדיה רצינית.
    אתן לא חייבות לחיות עם זה. צריך פשוט להעיר לו לפחות שינקה את המחשב אחרי שהוא נכנס לאתרים האלה, מה גם שהם מקור להרבה רוגלות ורושעות.

  3. לא הבנתי מה בדיוק הבעיה?
    מפריע לך שאת יכולה רק לפנטז והוא מוריד את זה למחשב? זו הבעיה בעצם? למה הוא לא שומר את זה בראש?
    מה זה משנה בכלל?

    אליבא דמילותייך שלך: "והאמת שגם אותי מחרמן מדי פעם בסקס שלנו לדמיין אותו יושב ומרייר על בלונדינית מסולקנת ויפה שמזדיינת בריכוז וברצינות, מרייר ומדמיין בדיוק את הלשון שלו עוברת על הקפלולים בשפתי הכותרץ של הפרח שלה".

    אז אם את מפנטזת על הגבר שלך עם אחרת, מה הבעיה שהוא עושה את אותו הדבר, רק הפנטזיה שלו קצת שונה בזה שהוא רואה אותה מולו במסך,,,,

    אם היית אומרת חד וחלק מפריע לי הפורנו, ניחא. הייתי אומרת לך אחותי, לכי תורידי כמה דמעות, תראי שנפגעת עמוקות, ואז לפחות יעשה זאת בשקט בשקט בלי לשמור קבצים במחשב.

    אבל את באה וסותרת את עצמך כל כך הרבה, שלא הספקתי לספור כמה, ובגלל מה?בגלל פנטזיה משותפת של שניכם?

    כולי תקווה שבאמת מה שמפריע לך זה ה"ריסטרט" למחשב,,,

    • הבעיה היא שאתם בטוחים שסבבה.. "its aaaall good!" למי זה הרי מזיק?

      אישה שהיא לא כוכבת פורנו וחבר שלה רואה פורנו באופן די קבוע וזה לא משפיע עליה איכשהו .. עוד לא פגשתי!
      וזה משפיע בכל כך הרבה צורות שבחיייייייייים אני לא אוכל לרשום פה את כולם אבל אם זה מתחיל בלהוריד את הבטיחון העצמי של האישה ועד ל"מה לא בסדר איתי" (שדווקא עם זה אני לא מסכימה..)

      אבל או שבאמת ימציאו כדור שיגרוןם לנו הנשים לחשוב שזה דבר נורמלי ולקבל את זה כדבר שיגרתי ושזה בסדר.. או שימציאו כדור לכם! הגברים ואתם תבינו שזה לא בסדר! ולא נורמלי ולא בריא ולא כלללללללל מה שאתם בטוחים שזה כן.

  4. אדל ברנר

    שונאת להגיב כל כך מהר ובכל זאת…
    להבהרה, לכל מי שמוצא בשטיחת טענותיי הנ"ל מעשה צבוע או מתייפיף:
    כן, זה מתלבש לי על החוסר ביטחון והתלותיות שלי (כמו שלוכד כתב)
    וזה מתנגש עם הצורך שלי בפנטזיות (של)
    אבל יש במעשה עצמו משהו מציק, וזה לא היה נפתר גם אם הייתי מורידה דמעות ואחר כך תופסת אותו עושה את זה בשושו, במקום קבל סלון וקיר.
    הוא חושב שזה עניין של אמון.
    אני שואלת, למה צריך להגיע עניין של אמון, כשאין שום טריגר.
    להוריד פורנו כשהסקס נהדר והיחסים בסדר גמור (הוא אומר את זה יותר ממני), בעיני זה צבוע. לדעתי זה מקלקל משהו חי ואמיתי שקיים בקשר בין שני אנשים.
    ואגב, אני עושה ביד רק אחרי שמצטבר לי תסכול מהעניין הזה. ברגיל מספיק לי וטוב לי הסקס בינינו, וכיוון שהוא תכוף ומספק גם לטעמו, אני לא רואה שום סיבה ללכת לרעות בשדות זרים (להשקיף על כרי דשא מגולחים של חתיכות זרות).

    • לא נשאלת מתי את עושה ביד…
      ולא נאמר לך ללכת לרעות בשדות זרים.

      אין ספק שיש משהו מציק בנישה הזו שמצא לו, אבל את יודעת מה, יש את המשפט אם אתה לא יכול להצח אותם הצטרף אליהם, ולפעמים גם השור שבי, זה שנוגח, מוצא בזה משהו.

      אני לא אומרת תתחילי להוריד פורנו ולתלות פוסטרים, אבל את לא יכולה לומר למישהו להפסיק לעשות משהו שגורם לו במובן כזה או אחר להנאה. (ואני לא מדברת על שמירת קבצים במחשב – זה קצת OVER יש לו אומץ לגבר שלך – עוד לא שמעת על אילוף הסורר? זו התשובה של אילוף הסוררת)

      סתם לדוגמא – אחי שנשוי באושר – באמת באמת באושר, ובאמת מטורף על אשתו והם המון שנים חיים ביחד, סה"כ זוג צעיר – בני 30, גם כאן נכנס לאתרי פורנו, איך אני יודעת? כי נכנסתי במחשב שלו וראיתי את הכתובת באקספלורר, קבל אשתו ואחותו.
      זה אומר משהו עליו, על היחסים שלהם? ממש לא, אני עדה לכך שהוא מטורף אחרי אשתו, והיחסים בינהם מצויינים, אבל היא כנראה לא מפריע לה, מחשב שלו שיעשה מה שהוא רוצה.
      אולי תנקטי בגישה הזו?
      תפסיקי להשליך זאת על היחסים בינכם, תאמרי לו שיכבד אותך ושלפחות לא ישמור קבצים במחשב.
      זה לא צבוע – הוא אומר שהסקס טוב. וזה לא הורס, זה פשוט עוד משהו – לכי תביני אותם.
      הם לא מנסים להבין אותנו – אז אנחנו אותם?
      וותרי.
      קחי בחשבון שיש גברים שלא מסתפקים בפורנו בסרטים אלא באקט – תתנחמי. מנחם? לא יודעת אבל זה נכון.

  5. אלמוני

    עדיף לך פי מליון, שהוא יספק את הצורך שלו בגיוון מול המחשב ולא מול נשים בשר ודם.
    נסי להבין שלגברים יש צרכים מיניים שונים מלנשים, וזה לא אומר כלום על טיב מערכת היחסים ביניכם – כל עוד הסקס בינכם טוב ומהנה, והתחביב שלו לא בא במקום היחסים שלכם.

    אני במקומך, אם זה מפריע לך, הייתי מבקש ממנו לעשות את זה בדיסקרטיות ולנקות עקבות אחריו. זה לא צריך לעניין אותך מה הוא עושה עם גופו – אין לך בעלות על גופו. אם למשל, תאסרי עליו לעשות את זה מול הסרטונים במחשב, מה ימנע ממנו לעשות במקלחת? אין לך אפשרות לשלוט בו במיניות שלו, עדיף לך שתאפשרי את זה ותשלימי עם זה שככה זה אצל גברים. זה לא מכוון נגדך, זה לא אומר שהוא נמשך אלייך פחות. זה לא אומר כלום.

    זה בסך הכל טסטוסטרון. לא יותר מזה.

    • מירי

      האם עדיפים מליוניי תחתים ושדיים ווגינות של נשים על המסך מאשר סטוצון אחד עם אישה אמיתית אחרת?

  6. בלינקית

    זה טבעי, אני חושבת….
    אבל בהחלט מובן למה זה פוגע בך כל כך…

  7. שפיכה מוקדמת

    שמעיד על חוסר התחשבות מצידו.
    ביחוד אם הערת לו שזה לא מוצא חן בעינייך.
    אולי הוא סבור שיש משהו נעלה בצורך הבלתי נלאה לשפשף ולהשפריץ מול המסך.

  8. פורנולוג

    מעניין שתמיד כותבים על 'חבר שלי' או תמיד מישהו אחר שמכירים שהוא חולה על פורנו, איפה כל הפורנולוגים עצמם? להם אין מילה לתרום לדיון?

  9. פורנרקומן

    מה נסגר, בנות? למה אתן לא יכולות להניח לגבר שלכן במנוחה, כאילו-מה, זמן האיכות שלו עם הפורנו יורד מתשומת הלב שמופנית כלפיכן? אולי הוא לא נמשך אליכן אחרי שהוא מביא ביד מול הבלונדות שעל המרקע? או שמרוב הצפיה הממושכת הוא מבלבל בינכן לבינן, ומשתומם כשאתן לא מגלות עניין מיוחד בלרדת לו *ישר* אחרי משגל אנלי עצבני? כל אחד מהתרחישים האלה יכול להיות להתקיים, כל אחד מסיבותיו שלו, אבל אל תאשימו את הפורנו. יש לכן בעיה עם תשומת לב? עם ירידת החשק במערכת היחסים? ואולי עם פרטנר מבולבל שעוד לא למד להפריד בין עולם הפנטזיה והעולם האמיתי? טפלו בבעיה, לא בסימפטום.

    בתור חובב פורנו מושבע מזה שנים מספר, הבחנתי שכאשר אני נמצא בקשר זוגי, אוטומטית כמות הצפיות יורדת, וככל שהקשר מוצלח יותר, כך אני מוצא את עצמי פחות ופחות צופה בפורנו.
    למה? כי אין מה להשוות בין נערות העולם הדיגיטלי ונשות הבשר-ודם שמזמנים לפני החיים. מה, כאילו, זה לא ברור? באוננות מול סרטי פורנו אין פרטנר, אין אינטימיות, אין דינמיות שמקורה באדם אחר מולו אני נמצא. זכרים הם לא *לגמרי* חייזרים, יו נואו.
    ואולי זאת בכלל הבעיה: אם הקשרים שלכם נעדרים את אותם מאפיינים(אינטימיות וכו'), כי אז אולי באמת יש סיבה של ממש לפחד מנערות הפורנו, שמחצינות ומעצימות את הבעיות של מערכת היחסים שלכם…

  10. פורנו זה רע?

    פעם קראתי בלוג של מוכרת בחנות לסרטי וידאו שדיברה הרבה על התופעה ולבסוף הציגה ניתוח לא רע של העניין, שכגבר הופתעתי מהתיאור הנכון של הפסיכולוגיה שלי.

    בסופו של דבר- הצרכים שלנו באמת שונים.

    קודם כל – זה נכון שכגברים אנחנו בנויים לגיוון והטבע כאילו מעודד אותנו לבגוד ולהפרות כמה שיותר על מנת להגביר את הסיכויים שמשהו יצא מהדי אן איי הדפקטי שלנו.

    אבל חוץ מזה – בשבילנו סקס מתחלק לשניים – סיפוק עצמך וסיפוק אחרים ואלו שתי הנאות שונות, אמנם הן קשורות מאוד וברור שאנחנו מאוד נהנים "לעשות שמח" לבת הזוג. אבל באיזשהו מקום, כל כמה זמן אנחנו צריכים פורקן פרטי וכל זה בלי שיהיו מאיתנו דרישות רציניות או כאבי ראש.

    הפורנו (או למעשה, תופעת המשך האוננות במהלך קשר) מהווה מפלט בשבילנו שבו אנחנו יכולים למצוא פורקן ולהוציא את כל האגרסיות בלי באמת לפגוע בצרכים וברצונות של בת הזוג.

    פורנו לא דורש מאיתנו להשקיע, להיות טובים, לדאוג אם גמרת, לצאת לסרט ומסעדה, להדליק נרות ולעשות מסאג'. זה לא שאנחנו לא נהנים מזה – אנחנו כן. אבל זה לא תמיד בראש שלנו. למעשה הרבה פעמים היינו מדלגים מעל כל התהליך, ואם היה כפתור אדום שהיינו יכולים ללחוץ עליו, לגמור וללכת לישון, כנראה שהיינו משתמשים בו לפחות פעמיים ביום.

    אז הפורנו מאפשר לנו מפלט לשני צרכים בסיסיים:

    1. להמשיך לראות מולנו "גיוון" – בחורות שונות, יפות יותר או פחות, כאלה שנשיג או לא
    2. לעשות את זה בלי להצטרך ל"כאב ראש" של דרישות הרגילות שבאות עם סקס מעשי ותוך קיצור הזמן של העסק.
    3. לעשות את זה בלי לבגוד למעשה במי שאנחנו באמת אוהבים.

    בסופו של דבר – אנחנו אוהבים את בת הזוג שלנו ושוכבים איתה וכשאנחנו שוכבים איתה אנחנו רוצים שהיא תהנה ושהאנרגיות שלנו יהיו טובות.

    לכן אם כל מה שאני רוצה זה לראות ציצי חדש, ולגמור, אני לא אבוא להטריח אותה. אני לא אבוא להטריח אותה כשאין לי כח להשקיע או כשאני מראש יודע שאני אהיה עייף, גרוע ואגמור מהר.

    זה יוצר למעשה הפרדה בין שתי רמות של מין – סיפוק הצורך ה"חייתי" בלי לשעבד אותכן אליו. ואז כשאנחנו אתכן – אנחנו מתמסרים לרמה היותר עמוקה – המתחשבת, הנהנית מהאינטראקציה ומהרגשות אחד של השני.

    לדעת אותה אישה שעבדה בחנות סרטי וידאו, וגם לדעתי – זה דווקא טוב שיש לנו מפלט כזה, ושאנחנו למעשה יודעים להפריד בין שתי הרמות – בין הסקס היבש כסיפוק צורך, לבין הסקס ה"ביחד", הטוב יותר, ואנחנו יודעים מה אנחנו רוצים לקבל ולתת לכם – את הסקס הטוב יותר.

    • גרמת לי להתפקע מצחוק.
      למה?
      כי זה נכון!
      כי אין מה לעשות. לפעמים צריך לקבל גם את הדפיקויות שלכם.
      ואתה יודע מה, גם אהבתי לקבל את האמת לאמיתה מהצד השני.
      רק מזלנו באמת שאין את הכפתור האדום הזה,,,

    • שפיכה מוקדמת

      הכל בסדר. אבל במאמר מדובר בהתעקשות על אי הצנעת העניין. אם בת הזוג שלך מראה סימנים של אי נוחות לפגוש במוצרי הפורקן למה לדחוף לה אותם מול העיניים? איפה מינימום טקט?

  11. בתור בת זוג למישהו כזה, שכן – אני יכולה לומר שהוא די מכור, אני יכולה להבין את התסכול. ועדין, אני לא מצליחה להתחבר להסברים של הגברים פה (וגם של הגבר שלי), כי אני פשוט לא יכולה להזדהות עם הסיטואציה.
    במשך כל מערכת יחסים שהייתה לי לא קרה שלקחתי מגזין או פינטזתי על מישהו אחר מאחורי הגב של החבר שלי. אני לא מרגישה את הצורך. כשיש לי מערכת יחסים בריאה, וסקס טוב אני לא מרגישה את הדחף הזה לראות גברים אחרים, לא משנה עד כמה הם מסוקסים ושריריים וכו'. ולכן קשה לי להבין למה כשהכל בסדר צריך לפנות לפורנו.

    ותמיד שאני מגלה שחבר שלי שהה מול המחשב , זה מעציב אותי כל כך כי אני לא מצליחה להבין למה, ותמיד מתגנבת לי לראש המחשבה שאולי אני לא מספיק טובה / סליזית / מסולקנת וכו'.

  12. סטודנטית

    אני וחבר שלי כבר כמעט שנתיים יחד, הוא אהבת חיי והגבר הכי טוב שיכולתי לבקש בשבילי, הוא רומנטי ואוהב ותמיד משקיע הכל בזוגיות שלנו, בקיצור שנינו מאוד מאושרים.
    לפני שהכרתי אותו הייתי די צעירה (20),ותמיד התעינינתי בסרטי פורנו אבל התבישתי לבקש לראות מבחורים אחרים שהכרתי,
    וכשהכרתי אותו הוא לימד אותי איך להוריד פורנו מהמחשב,ושמתי לב שזה מדליק מאוד,אני אוהבת לצפות בזה, שנינו מורידים סרטים וצופים יחד,יש לנו גם טעמים מגוונים בסרטים האלו.. (אגב הסקס שלנו מעולה גם בלי זה..), ו
    הגעתי כבר לשלב שיש לי פורנו יותר ממנו! (צרבתי כבר 15 דיסקים!!),
    אני מבינה את הצורך בגיוון, במיוחד בפורנו שבא לך לפעמים לראות בחורות יפות חדשות (אגב אני סטרייטית אבל לראות אותן נדפ… זה מדליק),ואני לא רואה בכך שום פסול,כל עוד הגבר שלי אוהב רק אותי, והוא כמובן יודע שאין מצב להסתכל על בחורות אחרות אמיתיות ברחוב .
    אני שלמה עם הגישה שלי, וחבר שלי מבסוט וכולם מבסוטים.

  13. סטודנטית

    אגב שכתי לציין שלכל הדעות אני בחורה נאה, וחבר שלי אוהב מאוד את גופי,כך שאין לי רגשי נחיתות מהפורנו
    ואין לנו בעיה גם שכל אחד יצפה לבד בסרטים שלו.

    • חיננית הבתה

      הסטודנטים של היום זה לא הסטודנטים של הלילה…
      ואגב יש גם פורנו לא מזוית של הגבר הבועל אלא פורנו לסבי..
      חשבת פעם על כך שזו בעצם תעשיה מנצלת, קרה נטולת רגש,
      ושבהתלהבותך ללמוד את רזי המקצוע נחשפת בעצם למשהו שובינסטי ובעלתני, שנשים חתיכות שגומרים להם על החזה ובפה, זה זוית מאוד מסויימת,
      והגולם קם על יוצרו..
      מה שמעניין אותי הוא מה החבר חושב על ההתלהבות שלך
      אם אתם עושים את זה ביחד ואת לא מזייפת אורגזמות אז יופי לכם,
      למעשה אני לא מאמינה שאת אמיתית
      ואם כן אז קצת לא מודעת אפס, התמכרת,

  14. אדל ברנר

    וראיתי חלק.
    (התגובות נתנו לי ביצים…
    למרות שזה פשוט מזוכיזם).

    ולתוצאות:
    יש יותר ממאה עשרים (קליפים, סרטים) בכונן במחשב.
    יותר מחמש מאות צרובים על דיסקים.

    בסיכום כולל אפשר להתחיל לקרוא לו שלמה:
    כמעט אלף נשים בהרמון הוירטואלי שלו שחי ונושם במקביל לזוגיות שלנו.

    האין זה מאיים.

    • ליאת

      גם אני פעם גיליתי מאגר כזה אצל בן הזוג.
      דרשתי ממנו שיזרוק הכל קיבינימט
      ושהבית שלנו יהיה נקי מכל חומר פורנוגרפי, כולל המחשב.
      אמרתי לו מה אני מרגישה, שזה נותן לי להרגיש לא מושכת, לא היחידה, קנאית וממורמרת, שזה מוריד לי את החשק המיני ואת הערכתי אליו.
      הכל אמת.

      הבית נקי, החשק שלי עלה, אני מרגישה טוב עם עצמי, גופי ומיניותי.
      הוא אפיל אמר לי שהוא החליט לנסות בלי. יתכן והוא עושה זאת בסתר, אבל יותר מזה אין לי מה לעשות.

      • הבעיה היא שכשאני אומרת לו מה אני מרגישה לגבי זה הוא אומר שזה לא ייגמר בזה.
        רוב החברות שלו הן נשים, הוא בקשרים (טלפוניים בעיקר) עם אקסיות שלו, וגם זה גורם לי מדי פעם להרגיש לא מושכת, לא היחידה, קנאית וממורמרת.
        ככה שמבינתו הרגשות שלי האלה הם בילט אין ושום ויתור מצדו על פורנו לא יעזור להם.

        (למטבע של להיות בקשר עם גבר ש"אוהב נשים" יש גם צד שני שהוא הרבה יכולת הבנה ואמפתיה, הרבה מעל לממוצע הגברי. ובגלל הדו ערכיות הזאת בכלל מתעוררת הדילמה – אחרת באמת הייתי חותכת וזהו)

        • ליאת

          ואת מוכרחה לשוחח איתו. אין שום סיבה שתהיי מאוימת ותרגישי רע בתוך הקשר. אם דברים מטרידים אותך הוא צריך להתחשב, לפחות להיות טאקטי.
          אין שום בעיה שיהיו לו ידידות, כל עוד הקשר עמן אכן ידידותי עם גבולות ברורים.
          בעניין הפורנו – זה משהו פעוט שהוא יכול לוותר עליו, קל וחומר אם זה פוגע בכך. אפשר לאונן גם באמצעות הדימיון, לא צריך אמצעים ויזואליים הלקוחים מתעשייה מנצלת ומבזה נשים שרק גורמים לך לקנא ולהרגיש רע עם עצמך.

          בהצלחה.

        • חיננית הבתה

          אני סיפרתי לבן זוגי על הכתבה
          (יש לו סרטי וידיאו שקונים בחנויות מין – ממזמן, מלפני שהכרנו)
          ולפעמים בפרטיות
          ואני יודעת ולא מרגישה פחות סקסית בגלל זה,
          (אותי זה לא מושך רוב הזמן, בעיקר..)
          אבל
          הוא אמר שהסירטונים ברשת לא משהו שיש גם טובים מאוד
          שהוא לא מסתכל עליהם, כי זה תחליף די עלוב למגע עם אשה אמיתית
          וששום דבר לא ישווה
          למה שמרגיש כלפי
          ונתן לי להרגיש טוב עם זה
          אבל אני יודעת בננות יקרות הו איך אני יודעת
          כמה שמלאכת בניית האמון בקשר קשה ולא נגמרת

          אה ולוכד – אני חושדת בך שיש לך כמה שמות באתר ושאתה מתחזה לדמויות שאתה ממציא ואז תוקף ושמשעמם לך אבל אולי לא
          בכל אופן הרי לא תזדהה,
          (אני עדיין חושבת שהבחורה הסטודנטית שאוספת סירטונים יותר מבן זוגה היא לא אמיתית אחרת למה לא השתתפה בדיון אודותיה,
          כנראה כי מי שהמציא אותה הבין שהגזים)

      • מיכל

        שבן זוגי יאונן בצורה פומבית מול פורנו במחשב או בדיוידי, מאשר לחשוד בו שהוא מסתיר דברים כדי להגיע לסיפוק. זה נראה לי יותר מאיים, את הצורך שלו כבר גילית, את הדרך שבה הוא יגיע לידי סיפוק נטרלת, את לא חושבת שזה יותר בעייתי?

  15. אורי

    אשה שמקנאה בבנות הקאזה יש לה בעיה עם הדימוי העצמי הפנימי וראוי לה שתלמד להז… בתחת.
    מכיוון שלצערי אני גבר אין לי ברירה אלא לחשוב כמו גבר.
    למרות שתעשיית הפורנו מנצלת נשים כל המוצר נמכר לגברים, מיועד לגברים בלבד, לא עובר את המוח של הנשים ויש להשאיר אותו כך.
    משחר ההיסטוריה סדום, אשת לוט, דוד ובת שבע וכו' וכו' הפורנו כיכב.
    זה שהיום המדיום הוא נוח יותר להורדה וכו' לא שינה כלום במיניות לא של הגברים ולא של הנשים.
    ואם נשים מצפות שגברים יתנהגו כמו נשים שיחפשו להן חברה טובה ולא גבר.
    וכל המילה "בחירת ליבו" זה אחרי שראה אלף כוסים.
    אם לא שילך לישיבת 'פחד רבקה' או 'שמחת אהרון' וילמד את חכמת המין מפי חצ"לנו שאמרו שככל שאדם גדול כן גדול יצרו.
    כל עולם הזנות נוצר לשרת את הגברים. נכון שגברים קונים מין ונכון שנשים מוכרות מין אלו הם סדרי העולם לעת עתה.
    ביום שהמהפיכה הפמיניסטית תתרחש העולם ישתנה
    אבל עד אז יש לחשוב בהגיון השולט מה יקדם את העניין הפמיניסטי כלומר לא שוויון מדומה אלא הכרה בצרכים של נשים.
    הפורנו גורם לי לגירוי מיני שאין לו תחליף.
    אני לא מזין את השכנות ולא אונס את הקטינות בגן ואני מתגרה מהפורנו.
    הפורנו מדבר לזין של הגברים אחרת הוא לא היה מצליח.
    זין ומיניות הם חיים.
    מי שמאבד את יצר החיים מאבד את המיניות, את הרצון לחיות, שוקע בדיפרסיה.
    הדבר שהדהים אותי בכל התגובות הנשיות היה הצביעות הנוראית לפיה צריך להחביא את הפורנו במגירות סגורות, בתחתית האפלה.
    (אפילו ונוס שהתגלתה בחפירות בית שאן הייתה עירומה)

    • רקפית

      הפורנו מגעיל, בוטה, מכני, מנצל נשים וגברים, לצורך תעשיית יצרים הוא פוגע בי כאישה ולדעתי כולכם על הזין שלי.

      • דוד אוהב אותך

        ע"פ החדשות של הרדיו הציוני תעשיית המין מגלגלת 1000000000 דולר בשנה (מיליארד, אלף מיליון).
        לכל הדעות, תעשיה די מצליחה.
        וזה רק בישראל.
        מעטים הגברים שיודו שביקרו בבית זונות אבל כידוע מי שמבקר בבתי זונות זה בעיקר גברים. מעט מאוד נשים ביקרו שם.
        זה די נכון שבימינו מעמדה של הזונה הוא שיא ההשפלה. אבל זה לא מונע את הגברים המכובדים ביותר מלהשיר שם את הזרע שלהם.
        עובדה.
        למשל פרשת יו גרנט ודיווין זונתו הכושית ועוד סלבס מכובדים ומפורסמים אחרים.
        הרשימה ארוכה.
        עובדה.
        הצורך של גברים במין חזק ממוסר, מהתחשבות, מדת, מקשרי משפחה, מהכל.
        עובדה.
        באינטרנט מוצאים כל דבר שתורם לזיקפת הגבר.
        אם זה לא היה נמכר לא היה כל כך הרבה דואר זבל.
        עובדה.
        עובדה שלא מוכרים ויאגרה לנשים (זה דווקא עובד גם על נשים)
        אלא שנשים לא ישלמו כסף עבור מין.
        מה שגברים מוציאים על מין נשים מוציאות על קוסמטיקה.
        עובדה.
        (ולא ידוע איפה ומי מוציא יותר).

      • ריקפית

        האם שמך רקפית?

    • נובלסית

      סלח לי מאוד אל אם אתה מגיע לרגשות אפלים כדיפרסיה קשה סביר להניח שאתה הוא הסובל ממנה והפורנו מהווה עבורך מפלט.
      תחתית המגירה והאפלה זה מקום שלא היה צורך להגיע אליו אם לא היו קיימים בעולם רגשות שליליים.
      כבר אמרו בתגובות מעליי דברים בסגנון שזה רק סימפטום של מחלה, שאם משהו אחר חולה במערכת היחסים אז הפורנו הוא רק ביטוי, פורקן של המקום הזה, של הדפקט.
      רק שהתייחסו לזה שהצד הנשי הוא החולה.
      יכול להיות שהגבר הוא זה שמביא את המחלה?
      לא, כי הכסף , כביכול, "מוכיח" שלא.
      החברה כולה חולה ומי שמנהל את החברה הם הגברים.
      ולכם נוח להפיל את האשמה על הנשים: אנחנו המפתות, אנחנו הדפוקות אם לנו לא נוח עם הפיתוי;
      אנחנו "משחקות" ואם לא נוח לנו עם ה"משחקים" שלכם, משהו אצלנו דפוק.
      משהו במיניות שלנו דפוק.
      ככה שאם אישה תביע איזושהי מורת רוח מהנאותיו של הגבר, גם בזה היא מוכיחה את דפיקותה הטבעית, שממילא ירשה ממוחם החולה של הגברים.
      לכן, להשתיק את האישה פעמיים זה לא סתם חוסר מוסריות, זאת התייפיפות צבועה במסווה של מוסרניות.

  16. אורחת

    אני היחידה שפורנו עושה לה את זה??

    • סוף סוף תגובה נורמלית!!
      לי זה בהחלט עושה את זה ואפילו לעיתים קרובות
      ותאמינו או לא – את בעלי זה בכלל לא מעניין
      אז אנחנו כל כך לא נורמלים
      או שזה רק מקרי שהתגובות כאן כל כך , אבל כל כך סקסיסטיות??

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *