זייני אותי, שרון

מצד אחד אני לא חובבת טלוויזיה ובפרט – מונופול הרייטינג קשת, מצד שני אני גם לא מחבבת במיוחד את ז'אנר ה"ריאליטי TV" החל מדייטינג בשלישיות, דייטינג בשרשראות וכלה בדייטינג מעורב (בעלי חיים במסווה של בני אדם). אך מצד שלישי, בתור רווקה בעלת שניים שלושה עקרונות, בכל זאת קשה לי להתעלם מהתופעה שנקראת "קחי אותי, שרון".

המחשבות שחלפו בראשי והתגבשו למילים משקפות את העניין האישי והאנושי שלי – השוויתי כמיטב יכולתי ביני ובין שרון, בין עשרות מאהביי ל-15 בחוריה, בין הגישה הפסיבית-אגרסיבית של החברות והאמא שלה, לאלו שלי. השתדלתי להחליף את רגשות הקנאה בתירוצים מנומקים ולהעלות תהיות אמיתיות, בתקווה שאבי ניר יוכל לתת לי מספר תשובות וכך אוכל אולי להמשיך בשלוות חיי, פוסט "סערת שרון".

נתוני הפתיחה שלנו לא ממש שונים: שתינו הכוסיות הראשיות במחזה שלנו, נשים בשלות, בוגרות ובעלות ניסיון, מה שמפיל אותנו באופן אוטומטי לקטגוריית "המתקרבות לשלושים", או במילים פחות עדינות "לחוצות חתונה". שתינו בעלות קריירה מוצלחת, שרון מנהלת תיקי לקוחות בחברה מתגמלת, אני מזכירה במשרד פרסום למגזר הרוסי, אבל מי סופר. לה יש תואר במינהל עסקים, לי יש תואר בתקשורת ולמרות ששכחתי למה עשיתי אותו, אני עדיין משלמת עליו, בתשלומים כמובן.
לשתינו יש אותם קלפים מנצחים: חיוך מקסים ורגליים ארוכות, ושתינו יודעות בדיוק מתי לשלוף אותם, כמו דילר מנוסה. שתינו זכינו לחשיפה תקשורתית: שרון הציגה את הקישקעס שלה בטלוויזיה, בעוד אני מכבסת את הכביסה המלוכלכת ב"בננות". שתינו מעדיפות לנסוע מרחקים קצרים באופניים, אצלי זה בעיקר בגלל שאין לי אוטו.
לשרון יש חברות סטייל איה ושירלי. מפרגנות. לשתינו יש חברה בלונדינית ממוצא רענני, שתמיד שמחה לעמוד לצדנו ולקבוע את הסטנדרטים המוחלטים למחזר ולחברים שלו, שהם המחזרים הפוטנציאליים שלה. למרות שאין לה מושג בספורט, המשפט החביב "הוא פשוט לא בליגה שלה", נאמר בליווי אנחת צער (הצער אינו על הבחור הנזרק חלילה, אלא ביטוי של "כמה קשה להיות יפה ומבוקשת" או אולי "כמה קשה להיות חברה של יפה ומבוקשת?")
אמה של שרון, ממש כמו אמי, מגלה ליברליות ראויה לציון. אולי גם היא שוכחת לספר לה על חתונות של קרובים, אולי גם היא טורחת לעדכן אותה שנישואים זה לא אבי-געזונט, אבל בסופו של דבר, גם היא בן אדם. בן אדם שמשתעמם לפעמים ואז קורים דברים מוזרים: היא מתחילה לבקר אצל המכשפות וחוזרת עם הצעות בעלות מעוף: לשנות את השם בתעודת זהות לכתיב חסר. פעם הסכמתי לצאת עם בליינד דייט מבית היוצר של אמא והדבר הראשון שהוא אמר לי היה "חשבתי שאת בלונדינית". מה לעשות חבוב, לא הכל בגנים.

טוב, הגענו לבחורים. באמת מקבץ מגוון, עם פנייה לכל קהלי המטרה: רופאים, ברמנים, עולים חדשים, שכירים, עצמאיים ואפילו בעלי זיקה דתית. בעיקר טמבלים, שזה תואם את הייצוג באוכלוסייה. נכון שאין ייצוג הולם לקהילה ההומו-לסבית-בי-טראנס, אבל סביר להניח שיש להם אלטרנטיבות.
אחד איש עסקים ממולח, ואני מצדי, זכיתי לצאת עם מי שהתברר כסוחר סמים, שיצא לפנסיה מוקדמת (בכלא). אחר הוא רופא רגיש ורומנטי, גם לי יצא לצאת עם רוקח נוירוטי ואסתמטי. אחד הבטיח לה את הירח, אני יצאתי עם טייס (נשוי פלוס שניים). אבל ברצינות, קשה לי להתחבר לאוסף הפלקטים הזה שלא חורג הרבה מעבר לכרטיס האינפנטילי בקופידון ("כל מה שאספר על עצמי מיותר/העיקר שתעשי אותי מאושר"). אבל מה שמפתיע אותי באמת הוא היחס של הגברים למותג הזה שנקרא "שרון". מידי פעם יוצא אחד מהגברברים בהצהרה שהוא חייב לנצח. אולי הם חושבים שהם בסוג של ספורט אתגרי. אף אחד לא רוצה את שרון באמת, הם רוצים לכבוש את היעד, לנצח רק בגלל שאפשר. זה דווקא נשמע לי מוכר, מהחיים.

עם כל דמיון, ההבדל האמיתי ביני ובין שרון הוא שהיא חיה בסוג של פנטזיה שבה הקשר בין אהבה למציאות הוא מקרי לחלוטין. הרי בסוף התוכנית, הקונספט מחייב אותה להתאהב במישהו והוא חייב לאהוב אותה כבר מהפרק הראשון. כמה רייטינג יהיה לתוכנית אם בחיר ליבה, לאחר שגבר על שאר המועמדים, יגיד שבעצם היא חמודה והכל, אבל הוא לא בנוי לקשר. "זייני אותי שרון, ואחר כך אני בקושי אזכור איך קוראים לך". נו, וזה לא קורה בחיים?
אין לי רעיון לסדרת המשך, אני מאחלת להם שיפליגו לתוך השקיעה בהונדה קופה הצהובה שלהם ושהוא יישא אותה מעל מפתן הווילה באשקלון, ובכלל, שסיפור האהבה בין הזכיינית למפרסמים יימשך לעולמים, רק בבקשה, כמה שיותר רחוק מהתודעה הציבורית שלי.

ענבל גלעדי

בת 30. גרה בפ"ת וחיה בת"א. בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול. כותבת למגזין קוסמופוליטן. חזרה לאחרונה מטיול בניו זילנד, אוסטרליה ותאילנד וכעת מתמודדת עם החיים

תגובות

  1. ענבלי, אין כמו בחורה עם מודעות גבוהה, חיוך מקסים ורגליים ארוכות…
    כל מה שנותר לך לעשות, זה לשלוח לי תמונה שלך (עדיפות לתמונה עם גומות) ואולי גם לך תנתן הזדמנות להציץ לעולם האגדות, ולפגוש איזה נסיך…

  2. חתול אחד

    ואני, בתור מי שאין לו בכלל טלויזיה, הייתי בטוח ש"קחי אותי, שרון" הוא ההמשך של "מקסוול, קנה אותי"

  3. צב מעבדה

    "תעשי רק מה שאת אוהבת , רק מה שאת חושבת שיהיה לך טוב
    יום אחד יבוא מי שחיכת לו, מי שאת רוצה בו" /גלי עטרי

    • צב מעבדה

      נשלח לפני שסיימתי:
      קילשאי אבל נכון.

    • אחלה זמרת גלי…
      מאיזה שיר המשפט לקוח?

      • צב מעבדה

        הלוואי והייתי יודע, היא בדיוק שרה את השיר הזה בגלגל"צ כשקראתי את המאמר הנ"ל, אז ציטטתי אותה כי הוא נראה לי מתאים.
        אם השיר מוצא חן בעינך, זו סיבה טובה להתקשר אליה ולומר לה, או לכתוב לה דואל. היא תאהב את זה (תמסרי לה אותו דבר גם ממני).

        • אתה יודע תטלפון שלה?? או תדו"אל??
          האמת היא שאני לא מכירה את השיר חשבתי שאם תאמר לי את שמו אני אדע איזה שיר זה…

          • צב מעבדה

            שמעי, סיוי, השאלה שלך שלחה אותי למסע חיפוש אחר המילים של השיר שלה ותוך כדי מצאתי מלא שירונים על הרשת עם מלא שירים מקסימים, לא יכולתי להתאפק והתחלתי לצרצר מול המחשב עם המפוחית.
            טוב, אז אין לי את הכתובת של גלי עטרי, או את הטלפון שלה (ובדקתי ב 144) כך שגלי תצטרך לחכות קצת.

            • נחמד..

              וברור שהטלפון שלה לא יהיה באחד ארבע ארבע (טלפונים של אמנים בד"כ חסויים).

              • Useless ID

                אני יכול להביא את הכתובת ,
                אבל הבעייה היא , צנעת הפרט
                הדבר הקטן הזה, שאני נאלץ לכבד…
                מצטער.

            • ינשוף

              השיר שיר חדש שלה, חפש דרך אתרים של חברות התקליטים.
              סביר להניח שבאותה הדרך תוכל גם להעביר לה את רחשי לבך ודעתך על
              השיר. רק אל תשכח להעביר לה גם מסיוי.

  4. זייני אותי שרון, יותר מרגיש כמו זיינו אותך שרון, אל לך עינבל להתקנא, אלא לשמוח עד כמה שפר עליך גורלך, שאינך במקום שרון..
    הגלמור של התוכנית יפוג כמה ימים לאחר שהתוכנית תסתיים, שבוע יותר שבוע פחות, שרון סביר להניח לא תמצא מזה אהבה או זוגיות, סביר להניח שמהתחלה היא אפילו לא חיפשה אותה, ואז יסתבר באיחור שיש לה גם בחור, אך היא תמיד רצתה להגשים את עצמה ולהיות דוגמגישה, ואיזו דרך קלה להגיע למטרה, אם לא בעזרת הדפקט החינני אותו היא הפכה לאפקט (מתוחכמת אה?(, עם זאת וכאן אני מגיעה לנקודה מדוע שפר עליך גורלך התוכנית הזו בה מצעד האיוולת מגיע לשיאו, מציג את האישה ככנועה וכמחפשת הבלתי נלאית ואת הגברים כמו חבורת טווסים פוחזים, עם זאת את הגיחוך והבושה של שרון והחתותרת עימה היא תצטרך להתהלך לכל נחיים ניתן יהיה לראות לכל החיים.
    ועוד משהו קטן" אל תשכחי כי : אין להחיש את מה שלא בא בעיתו, ואת מה שאת באמת מחפשת ואולי (וניתן לה להנות מהספק, גם שרון מחפשת) לא ניתן למצוא בתוכנית מתוזמנת עד לפרט האחרון ועם קדר ארוך ככל שיהיה של גברים להוטים לאהבה, הדברים אינם עובדים ככה והם גם לא יעבדו

  5. ולתגובתי,התוכנית הזו די מוזרה,לא ברור מה כל הרעש (התקשורתי) סביבה ובמיוחד למה היא אמורה לעניין את הצופה הממוצע?? מה שיקרה עם שרון (יזיינו יזרקו יתחתנו..) זה בעיה שלה..
    תקנו אותי אם אני טועה

    • המצב כ"כ מדאיג שכן באמצע כמעט כל תוכנית ממוצעת בפריים טיים רצים פרומואים של התוכנית ללא שום קשר,ועוד דורשים מאיתנו לבחור בשבילה מועמדים להזדמנות שניה כאילו אין לנו מה לעשות בחיים…

      קצת הגזמנו,לא?!?

  6. חזיז ורעם

    אוף,

    חשבתי שאת בלונדינית.

    סתאאאאאאאאאם.
    העיקר שאת זו את ולא חיקוי טלויזיוני.

  7. מורוש

    אני דווקא חושבת שהתוכנית הזאת היא אחלה בידור שבעולם….
    שרון משחקת אותה אלוהים, הבחורים משחקים אותה מאוהבים שבעצם כל מה שהם מאוהבים בו הוא הסופשבוע, זיון משרון ואולי לטעום טיפה מהדירה מהפוארת שסידרו להם לשנה ויאללה חזרה הבייתה לריל לייף… אה כן, ואקי אבני תקוע שם בצורה מזוויעה, באמת, יש איזה 30 אנשים בוילה הזאת, גם ככה צפוף, למה לתקוע מנחה שרוב התפקיד שלו כולל ההפנייה המיוחלת לפרסומות?!

  8. עוקצת ב 60 שניות

    זבלה של תוכנית לעג לאינטליגנציה ולמי איכפת בכלל משרון או מעדת החסריי חיים שמקיפים אותה?
    אקי אבני תחזור מהר להוליווד הפן שלך מעצבן.

  9. עוד תוכנית סטייל שהיא אלק "real-tv" ובעצם הכל זבל מזוייף …. אני בכלל לא יודעת מה זאת התוכנית הזאת כי אני לא בארץ אבל יש פה ( בקנדה ) את אותו הדבר בדיוק … בנים או בנות שמשחקים את אלוהים … שבוע אחרי שהתוכנית נגמרת עושים מין ספיישל ואז גם מתחילים הלכלוכים "הוא זיין את כל הבנות מסביב" "היא סתם מגיעלה ובכלל יש לה חבר במציאת "וכו וכו' …
    עזבו אותכם מהזבל שיש היום לטלויזיה להציע בדיחה לאינטלגנציה ובידור זול בשביל רייטנג אני חזרתי לספרים.

  10. תפסיקו לעשות כזה עיניין מהתוכנית הזאת בכל מקום אחר שלא שורץ ישראלים נודניקים לא עושים כזה עיניין ולא מלכלכים ככה,אז מה? כן זו תחרות זה בשביל הספורט,הלוואי וזה היה דבר שבהרגל וגם כמשחק בחברה שלוקחים בחור וחבורת בחורות עם מסימות קטנות ושונות בסטייל הזה והוא בוחר..אחח איזה כיףף וגם להפך כמובן..אבל אין כמו תחרות,צחוקים ,רכילויות על בנות כאלה או על בנים כאלה..דיי אוקיי אז אתם שואפים להזדקן אבל לא על חשבון אלא שאוהבים את השטויות האלה

  11. לענבל: אל לך לקנא בשרון וגם לא להתאים את עצמך אליה. חוץ מחשיפה בתכנית וידיעה שלא מצליחה להשיג לה חתן עד כה. זה אומר הכל. אבל אני כן רוצה להעיר לגבי "הגברברים" בתכנית הזאת. ההתרפסות וההתערטלות שהם הציגו היתה מבזה כל גבר שיודע להעריך את עצמו. הסתכלתי ובחנתי היטב את "השרון" . לא מציאה,לא פצצת מין,גם לא אבא מליין שיכול לסדר לחתן הפוטנציאלי את החיים , אז מה הביג דיל להחשף בצורה כל כך מכוערת לפני כל העם. מילת אני מרחם עליהם. (כנראה הפרס הוא הנחמה).

  12. לילוש

    מה כולם עושים מזה כזה רעש?!
    זאת בסך הכל תוכנית בידור משעשעת שאולי אפילו מבויימת.
    כמו ריקי לייק וג'רי ספרינגר.
    בסך הכל אני נהנית מהתוכנית. ודרך אגב, שרון היא אישה מאוד יפה אז בנות, תפסיקו לקנא ובאו נקווה שכולנו נוכל להראות כך בגיל 30.

  13. ווי הייתי מזיין את שרון עכשיו

  14. גלי לי

    כל הדברים שנאמרו בגין הרמה הטלוויזיונית הירודה שמיוצגת בכבוד על ידי"קחי אותי שרון"
    נכונים,אבל הדבר הראשון שהרגשתי כשקלטתי מה קורה בתוכנית הוא רחמים עמוקים על שרון.
    איכשהו הדרמה המתחוללת על המסך לא מרגשת אף אחד מהצופים אלא משעשעת,אבל עושה רושם ששרון מפרק לפרק מכניסה עצמה לתפקיד האשה הנערצת שגברים נלחמים עליה(וכולם רואים,וואוו…!)ונהנית מהעניין באופן תמוה,ובקיצור שרון עצמה מאמינה,במה שאנחנו-למודי המדיה המרעילה בוחרים להשתעשע בו בלבד.

    • דודי בלסר

      את מביטה בעניין בצורה מאוד שיטחית. שרון מעוניינת בפירסום, ולא בגבר, ונהנית מעט מהמשחק. אז מה?? מי את בכלל שתשפטי אותה? זה שהיא יותר יפה ממך לא אומר שהיא פחות אינטיליגנטית. מה זה פה כיתה ו'?

  15. גלי לי

    אין שום קשר, דביל ממורמר שכמותך!
    ואם כבר החלטת "לרדת" עלי,הייתי מעדיפה שתדגדג לי לפחות
    טיפה את האינטלקט,במקום לעורר בי רחמים…
    אני טוענת לכך ששרון עצמה הכניסה עצמה לאופרת סבון,ונסחפה עם העניין יתר על המידה.

  16. POPקורן

    אחחחחח..
    הוויכוחים פה עושים לי חם על הלב, ומוכיחים לי שלא טעיתי לפני שנה וחצי,
    כשהשלכתי מקומה שניה את הטלוויזיה שלי (טוב, נו, לא באמת, רק מטאפורית).
    הפציאנט מרגיש נפלא. מומלץ ע"י רופאי השיניים.

  17. מישהו

    קצת מעורר גיחוך הפולמוס שמתנהל פה , ואולי אף מהווה הוכחה נוספת להצלחתה של התכנית
    תאגיד הרייטניג קשת שכל כך שנוא על מחברת המאמר (שאני בטוח שלא פיספסה אף לא תכנית אחת ) הוכיח עצמו שוב כזכיין השידור המוביל והממותג בישראל . אני גם בטוח שאף אחד מהמגיבים והקוטלים הרבים פה , לא ביקר מימיו בשדרות, אופקים, שלומי, מעלות, קרית גת,
    קרית מלאכי, נתיבות , דימונה, מצפה רמון, ואתם יודעים מה אפילו חולון ראשון בת ים אשדוד אשקלון ועוד ערים רבים בארץ שאינן נמצאות במתחם שינקין שדרות רוטשילד ….נו אתם יודעים כל האיזור הזה שמעבר למחלף קיבוץ גלויות ובהמשך להרצליה ….האיזור הזה שנקרא מדינת ישראל …. תכנית ריאלטי מסוג זה שנואה ככל שתהיה עלייכם מספקת את כל הצרכים של צופה הטלוויזיה הממוצע … אם בהצצה ואם בהגשמת חלומות …. מעכשיו לא עוד סלברטאים מנוסים ומרוממים כי אם אני אתה ואת … פקיד במס הכנסה או להבדיל נערה/ חיילת מקרית גת שהפכה במירוץ של חודשיים לכוכבת על ….. בקיצור התכניות אינן מיועדות לכם שזורקים את הטלוויזיה מהחלון …. אלה לאלו שחוזרים הביתה לאחר יום עבודה מונוטוני במפעל (במקרה הטוב) והקופסא שיושבת להם בסלון מהווה את חלון ההצצה היחידי לעולם החיצון ….. ולמחברת המאמר שעושה רושם של שרלילה תל אביבית מצויה כרוב כותבות המאמרים כאן התכנית נראית לי כמיקרו קוסמוס לאורח החיים שלכן ….

    • ענבל גלעדי

      מישהו, אני ממש חייבת לענות לך וזה לא ממנהגי, אבל הטיעון המנומק שלך לגבי איך אמרת? …"מיקרוקוסמוס של שרלילה תל אביבית מצויה"…
      אז ככה, לאחרונה נתקלתי במספר גברים שהסתכלו עלי ככה רק בגלל שאני גרה במתחם שינקין, שאני אוהבת לצאת לפאבים ויסחל לי אלוהים, אוהבת את החיים האורבניים. האם זה עושה אותי שרלילה? אולי הייתי בתקופות פרועות יותר בחיי, אבל ישנם כמה דברים שנשגבים מבינתי:
      אם גבר יגור במתחם שנקין ויצא כל ערב או לחילופין יחליף פרטנרית כל שבועיים, האם זה לא יעשה אותו גם "שרליל תל אביבי מצוי"?
      שנית, אם אני מכירה היום מישהו למערכת יחסים רצינית, אני לא רצה איתו למיטה, אני לא יוצאת במקביל עם עוד מישהו, אני לא משקרת לו, אני לא משלה אותו במטרה לזכות בחסדיו (אני בטוחה שאתה חטאת בדברים האלו, מוכנה לחתום על חיי), האם אני עדיין "שרלילה תל אביבית", לעומת הפלצן המזדמן שכן עושה את כל אלו?
      לפעמים אני בטוחה שאתם פשוט מפחדים מבחורה שראתה יותר מהשלושה בחורים במתנס השכונתי בדימונה וששיא שאיפותיה הוא קודם לגלות ולאהוב את עצמה, לפני שהיא מתמסדת והיא עדיין יפה וחכמה ועצמאית ואוי, אוי ,אוי- מאושרת גם בלי להשתרך לכל מקום אחרי גבר.
      התגובה שלך, מישהו, שטחית בערך כמו התוכנית והאנשים שנותנים לה את הרייטינג, כן אלו שהזכרת.

      • מישהו

        מהתשובה שלך אני מצליח להבין שזה נושא מאוד רגיש אצלך … ובאמת הצל"ש בדרך על כך שאת לא רצה למיטה , לא יוצאת במקביל עם עוד מישהו ולא משלה אותו במטרה לזכות בחסדיו
        למרות שאת האחרון של המשלה במטרה לזכות בחסדיו לא ממש הבנתי … (וגם לא הייתי ממהר להשבע על הדברים בחיי) אז באמת נחמד שאת נוהגת באמות מוסר אנושיות היום שלא כמו שכפי הנראה נהגת בעברך ….. קראתי עכשיו את המאמר המשברוני שכתבת וגם הוספתי לך תגובה קטנה משלי … ואולי אולי בדיוק ההתנהגות הזו היא זו שמובילה אותך לשטחיות לריקנות לעצב ולדיכאון … אולי אם תבחרי לעצמך אמות מוסר אחרות ולא בשביל אף אחד רק בשביל עצמך ובשביל ההרגשה שלך עם עצמך … הדברים יראו לך קצת אחרת אולי אם תכבדי את עצמך גם אחרים יכבדו אותך … גברים שחושבים על נשים שגרות בשנקין שהם שרלילות זה כבר מסיפור אחר שלא ממש קשור אלי … ואולי יש כאלו שמפחדים מאחת שידעה יותר משלושה גברים מתנסיים … אבל אני מבטיח לך גם אם הם לא ידעו לבטא את זה כך גברים רוצים שבנות זוגם יכבדו את עצמן … כולנו אוהבים "זונות" אבל תמיד נרצה להתחתן עם בתולות …. ולגבי התכנית אין לי מושג איך הגענו לזה אבל מה לעשות שתכנית מסוג זה גרפה את אחוזי הרייטינג הגבוהים השנה יחד עם כוכב נולד ….. תעבירי לBBC אם לא נראה לך … ברמה המקצועית שבאה למכור פרסומות אלו התכניות שעשו את השנה … אם את מחפשת תוכן ועניין תקראי ספר

  18. מריה הקדושה

    סתם שרמוטה השרון הזאת, מה אתם מתרגשים בכלל?

  19. שיר אלימלך

    שלום שמי הוא שיר אלימלך אני מתל אביב את ממש צודקת זו תוכנית דפוקה..
    מה דעתך שנתנקם בילדות המטומטמות שכתבו כמו חנפניות: שרון יפה וחמודה…
    כמה מרגש!:( שרון מטומטמת ודפוקה היא אפילו כתבה בעיתון: אני לא אתחתן באמת
    עם מי שיצא אני יהיה חברה שלו זה בשביל הכסף….. היא נצלנית… אני שונאת אותה בדם
    איך קוראים לך? אני חושבת שמי שאוהת את שרון חנפנית,מטומטמת,ודפוקה כמוהה…
    שלחי לי הודעה…. משיר( אני בת 14 וחצי…)

  20. שיר אלימלך

    הי מה המצב?
    אני משועממת
    אז אני נכסת
    לפה לפי דעתי
    שרון יפה אבל
    דוחה… ביי ביי

  21. זברה מנוקדת

    איך היא וויתרה על רודריגו?? ??
    מה היא חשבה לעצמה??
    פנטזיה רטובה…
    הייתי שמחה לעזור לו לעבור את כאב…
    איך היא נתנה לו ללכת ככה?
    אויש..כמה שהוא שווה!!!

  22. רחלי הכוסיתתתת

    בסה"כ שרון קצת רצתה פירסום…מה אתה נילחצים
    שרון היא בחורה מקסימה ואינטליגנטית, וגם כמו כולם, רוצה גבר שיטחן לה ת'מוח
    אילך באמת היא וויתרה על רודריגו??
    אני לא הייתי מוותרת עליו, עם כל הכבוד לשרון….יש גבול….
    ויואב בכלל לא חתיך, הוא די מכוערררר
    בהתחשב בעובדה, שאני יותר יפה ממנו….

    מחכה לתגובות

  23. שלומצי

    שרון מכירה את האנשים הנכונים בתעשייה הנכונה. שרון משחקת את המשחק עבור חופן דולרים והמון חשיפה. עבור קמפיינים עתידיים (יש לה חברים במשרדי פרסום), עבור מנוי חינם למכון כושר נחשק, כניסה בלי סלקציה למועדונים ולמסיבות הכי נחשקות ובעיקר עבור הבלוף.

    שרון היתה בחורה שמנמנה ומתוקה ששירתה בחיל האויר (אין להם יהלום!!!!) והפכה לקורבן אופנה מורעב פרסום ותהילה. חבל. הייתי שמחה להיות חברה שלה בימים ההם, פשוט היום, הרייקנות הזו עושה לי רע.

    מישהו מכיר את יגאל?

  24. נחמד אך ארוך ומיגע

    http://www.madam.co.il

  25. בסדר……..

    אבל החלאה שכתבה את זה פשוט מקנה מאוד ש-15 גברים רצו מישהי אחת

    קנאית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  26. הקנאית שכתבה את זה מקנה בה שרון

    והם היא קורא לזה ככה אז תדעי את כנאית מסריחה

  27. ג'ורג

    להלן מספר נקודות על הכותבת (שבאמת כותבת מאמרים נפלאים! )
    במערכת היחסים הקצרה שהיתה לי עמה היא הספיקה לנצל,לבגוד ( עם גבר נשוי ) לשקר ובעיקר לשחק אותה אישה אמיתית וכנה.
    אז שימו לב . אל תאמינו אף פעם לכל מה שאתם קוראים.
    לפעמים הכתיבה היא דרך להוציא את הצד האחר שבך הלא אמיתי (במקרה הזה אלה הם חייה האמיתים של הכותבת – בולשיט אחד גדול )
    יום מקסים

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *