מן המעמקים קראתיך

עד היום הסתירו התחתונים את כל אזור האגן. היום, כשהם לא מסתירים כלום, זה הרי ברור ומובן מאליו (למה?) שצריך לגלח, למרוט, לחתוך, לנסר ולתלוש כל שערה שצומחת באופן טבעי כדי להגן על הכוס. וכאן מתחילה תעשיה שלמה נוספת

חוט בתחת זה נוח?

חברותי, הזדמן לי (ואל תשאלו איך) לגלות עובדה שהמחישה לי באופן סופי עד כמה מצבינו עגום. מתחת למדי ב', בקורסים צבאיים שבהן נשים מתפלשות בג'יפה ככל חייל וחיילת, עוטות בנות מיני את המחוך המודרני הלוא הוא: החוטיני. לא יעזור שום דבר, לא אכפת לי מה אומרות הנשים (ועל אחת כמה וכמה מה אומרים הגברים), אותי לא ישכנעו שחוט בתחת זה נוח. כי זה לא. אין ספק, להכל אפשר להתרגל. במצוותם הבלתי מפורשת של גברים, נשים הלכו והולכות עדיין בנעלי עקב סיכה המעוותות את ההליכה ועושות שמות בכפות הרגליים ובגב. במצוותם הבלתי מפורשת של גברים, נשים הלכו והולכות עדיין בחצאיות מיני קצרצרות, הגורמות להן לשבת באופן לא נוח ולהיות עסוקות כל היום באם כן או לא רואים להן את התחת. אבל החוטיני הוא האסון הנורא ביותר בעיניי, כיוון שהוא בלתי נראה באופן ישיר, ובעיני הוא מסמל את ההפנמה העמוקה ביותר של הערכים הגבריים שנשים משום מה מוכנות לקחת על עצמן ועוד בטענה שהדבר נעשה מיוזמתן ושהן אוהבות את זה. ואני רוצה להבהיר. אין לי בעיה עם איזה חוטיני מגניב לשעת לילה מאוחרת. ראיתי כבר גברים עוטים דברים מזעזעים כדי להראות סקסיים במיטה, וזה לגיטימי ולעיתים אפילו חביב. אבל להתחיל להסתובב במדי ב' וחוטיני בצבא או במכנסי ג'ינס וחוטיני לעבודה, זה פשוט זוועה חיה. אסון. טעות, ובעיטה סופית בשכל הישר הזועק ממעמקי התחת.
ואני רוצה להיות לרגע חולדה הנביאה ולהראות את הדרך, בה אני משוכנעת ילכו אופנאים ומיד אחריהן רוב בנות ישראל כצאן לטבח. בתור צעד ראשון, תעלם גם חתיכת הבד הקטנה שמכסה את הערווה וגם במקומה יבוא חוט. החוט יכנס לתחת ומיד אחר כך גם לואגינה. ואני בטוחה לחלוטין שזה יהיה נוח… מה זה נוח? הכי נוח שבעולם! אחרי שהחוט יכנס גם לשם, יקומו חברות התחתוניות בע"מ וימציאו תחתונית שתואמת לתחתוני החוט בכוס. אחרי שישלימו את הטיפול בתחת, יעברו גם למקומות אחרים. החזייה תעלם במקומה יבואו חוטי קשירה מסביב לציצים, שיקשרו ברתמות לכתפיים ומשם כנראה יתחברו בשרשרת מגניבה לתחתוני החוט בכוס. וגם זה יהיה נוח… מה זה נוח? הכי נוח שבעולם!

תעזבו לנו את הכוס בשקט

התחתונים הנעלמים מביאים איתם תופעות לוואי קשות עוד יותר. עד היום הסתירו התחתונים את כל אזור האגן. היום, כשהם לא מסתירים כלום, זה הרי ברור ומובן מאליו (למה?) שצריך לגלח, למרוט, לחתוך, לנסר ולתלוש כל שערה שצומחת באופן טבעי כדי להגן על הכוס. וכאן מתחילה תעשיה שלמה נוספת (מעבר לתחתוניות) של מכונות גילוח כוס, מספרי קיצוץ כוס, ספרים שמתמחים בגזיזה מיוחדת בצורת תפוז או דובדבן, קוסמטיקאיות, שעד עכשיו תלשו רק %90 משיער הגוף של הנשים, מתחילות להדמות לגינקולוגיות ולחטט גם בין הרגליים תוך שפיכת שעווה חמה. וכל מני נשים, מסכימות. מה פתאום שאמרוט את שיער הערווה שלי?! מי שמע? מה קרה? איך קרה שהאיבר האינטימי ביותר שלנו הפך להפקר בידי תולשים ומורטים? ולמה לעזאזל אנחנו מסכימות לזה?! ושוב אתנבא לרגע – בעוד כמה שנים, שיער ערווה הצומח באופן טבעי יהיה כל כך "לא טבעי" ממש כמו השערות שעל הרגליים או חס וחלילה השערות בבתי השחי. וכך ימצאו עצמן נשים מורטות כל חלקה טובה בגופן. וזה כואב. אל לנו להרגיש סקסיות לפי תכתיבים ההופכים את הגוף שלנו לחפץ שצריך כל הזמן לשנות אותו בניגוד מוחלט להגיון הבריא ולצו הטבע.

בדקי את עצמך

ואני רוצה לבקש מכן, לענות כן או לא על השאלות הבאות ולחשוב. רגע אחד לחשוב, האם זה באמת נראה לכן נורמלי?!

א.מורטת גבות – כן/לא.
ב. מורטת שערות ברגליים – כן/לא.
ג. מורטת שערות בידיים – כן/לא.
ד. מורידה שערות בבית השחי – כן/לא.
ה. מורטת שפם – כן/לא.
ו. מורטת שערות במפשעה – כן/לא.
ז. מדביקה ריסים מלאכותיים – כן/לא.
ח. מדביקה ציפורניים מלאכותיות – כן/לא.
ט. מרכיבה עדשות מגע צבעוניות – כן/לא.

 

האם את האישה הביונית, או שמא תרנגולת מרוטה? ומה נשאר לך שהוא טבעי שלך?

שלומית הברון

הכתבת המשוטטת של תוכנית הבוקר של טל ברמן 102 fm, עיתונאית במגזין "מנטה" של ידיעות אחרונות. חובבת פילים וספרים.

תגובות

  1. מעולה, פשוט מעולה!
    ולצערי, גם כל כך נכון…

    • ה--שול--ה

      גיבוב שטויות, פאראנויה בגרוש.
      להסיק ממצב החסה בשטחים על גורל האנושות עושה יותר טוב לעור הפנים, מאשר ההיסטרית פה למעלה.
      כן, קל ונעים למתוח חוט בין החוטיני לאפליה ושיעבוד, גם יוצא משחק מילים אבל זה מוגזם לתלות על אותו חוט, מקלות כביסה בגוון של "מסמן הפנמה עמוקה של הערכים הגבריים שנשים משום מה מוכנות לקחת על עצמן…".
      פעם מזמן, האמהות היו מחנכות את בנותיהן, ללבוש מחוך, היו קושרות להן רגליים – הכל כדי להגדיל את ערכן בשוק, שאח"כ יהיה אפשר לקבל עליהן מחיר יותר גבוה.
      אותן בנות, מאהבה ותלות באמהותיהן, היו סובלות וגם מפנימות.

      היום זה לא ככה, המצב.
      אם אשה מרגישה בנוח וסקסית כשהיא מדדה על עקבים או חוט משוך לה לאורך התחת או מצידי, שערותיה קשורים קוקיות קוקיות, זו זכותה ועניינה שלה בלבד.
      ואין להטפיל עליה הפנמה של ערכים גבריים. שבכלל זה לא מעניין אותם האופנות האלה של הנשים, אלא כמובן, אם בדרך הם יכולים להציץ.

      זהו, אל תערבבי.

      • ה-שול-ה היקרה,
        כדאי להישמר משימוש בתואר "היסטרית". באופן מסורתי, הוא משמש בידי גברים כדי לשלול מראש דעות של נשים, שהרי אם את היסטרית בכלל אין טעם להקשיב לך. גבר המתאפיין בסגנון נחרץ ובעמדות מוצקות יכול להיות "סמכותי", ובמקרה שרוצים לבקר אותו אולי יגידו שהוא "אגרסיבי", אך איש לא יערער לעולם על חותם הרציונאליות הטבוע על מצחו ועל כרומוזום ה- y שלו. אגב, די להיזכר במקור היווני של המילה "היסטריה" (רחם, כמובן). מדובר בצורה הקלאסית והעתיקה ביותר של תפיסת נחיתות האשה. אז רק מסיבות אלו כדאי לפתח אלרגיה למילה בשימושה הנוכחי, ולתת למבוקרת את הקרדיט שהיא אדם חושב, שצודק או טועה – לפי הנסיבות.

        ובנסיבות הללו, אני מוכרחה לומר שכותבת המאמר צודקת לחלוטין, וחותם הראציונליות טבוע על דבריה מראשיתם. נשים מפרנסות תעשיות של מיליארדים שכל ייעודן הוא לשנות את טיבה של האישה ולחזור ולשנות אותו שוב עם כל שינוי באופנה. כמובן שהשינויים האלה נקבעים על ידי התעשיה מעת לעת, כדי שמחזור המכירות לא יצטמצם בטעות. למה השנה זה חוטיני ובשנה הבאה תחתוני סבתא? האם הפיזיולוגיה של הישבן השתנתה כל כך בפרק זמן זה? סביר יותר שמה שטעון שיפור אינו גיזרת הבגד אלא מחזור המכירות.

        ולעניין "אם אשה מרגישה בנוח וסקסית אז יופי לה" – טיעון סופר בעייתי. לא אטען, חלילה, שלנשים אין בחירה חופשית ושצריך להגן עליהן מפני בחירה כזו, אך ברור שכל אדם מעצב את השקפת עולמו ותחושותיו האותנטיות – כולל מה נחשב ל"סקסי" – בתרבות מסוימת. ובמקרה שלנו, מדובר בתרבות שבה תקשורת ההמונים מנהלת שטיפת מוח שקטה, יומיומית ובלתי פוסקת. האם התרבות הזו מציעה מספיק אפשרויות כדי שאפשר יהיה לבחור מתוכן? נסי לעשות רשימה של מה נראה לך סקסי, ותראי שתקבלי (לא רק את, כמובן. כולנו) אוסף של דימויים הוליבודיים, פרסומות, דוגמניות וכיוב'. זה מצחיק, כי מניסיוני האישי הדברים הסקסיים באמת בכלל לא נראים ככה. אבל כולנו מפנימים אותם כל הזמן.
        לצערי, גם לי נדמה שיש בהרבה נשים, עדיין, איזו נכונות מובנת מאליה לרצות גברים, להבין מה הפנטזיה שלהם ולממש אותה עוד לפני שהם הבינו את זה בעצמם. האירוניה היא שבד"כ גברים לא שמים לב לדברים האלה יותר מדי, כמו שכתבה כאן מגיבה אחרת – "אחרי שניה וחצי הוא כבר גוהר מעליך ולא חשוב מה ענדת".
        ונכון, לא כל מה שנשים רוצות הוא מניפולציה גברית, אבל בעניין של אופנה (כשזה כולל איפור וקוסמטיקה, דיאטות, ועוד) מדובר לא במניפולציה פשוטה אלא בשטיפת מוח מתוחכמת. וההסבר הוא כלכלי: מדובר במחזורי מכירות אדירים, כולם מבוססים על ההנחה שאף אשה לא מרוצה עם המראה שלה, ושתיק של ג'ימי צ'ו ב- 1,000$ יעשה לה את זה. ולכן לכולם יש אינטרס לשמור על המצב.
        המחדל של הנשים הוא, שהן לא מזהות את זה ושמות לכך סוף, אלא נרתמות לגחמות אופנה ולמסעות קניות אינסופיים. חשוב לומר (על חוטיני, על מכנסיים נמוכים, על נעלים ב- 1,000 שקל ועל השקעת יתר במלתחה בכלל, לדעתי) – זה מיותר, זה מזיק, והבה נמצא לנו תחביבים אחרים.

        • טוב.
          "בחורה הסובלת מפרנויות, שאומנם מקובלות בחברה, אבל זה לא עושה אותם יותר נכונות" נשמע לך יותר טוב?
          היה לי ארוך מדי.

          מסתובב לו רעיון, שהרבה אנשים [בעיקר נשים] מאמינים בו ובעיני הוא מופרך. לפיו, נשים מציקות לעצמן בגלל מניפולציה גברית.
          ואני טוענת: אנשים מציקים לעצמם בגלל מניפולציות של מונופולים.
          נשים מציקות לעצמן, כי ככה אמא שלהן לימדה אותן.
          יחי ההבדל.

          • אם התכוונת לכך, שמוטב שנשים ואנשים בכלל יקחו אחריות על הבחירות שלהן במקום לחפש מניפולציות חיצוניות – כמובן שאין לנו ויכוח. לנשים יש חלק חשוב בעניין. אבל למה להיתמם? רק המשיכי ותקראי חלק מהתגובות שיש בהמשך. מהן עולה כי אשה שמבטאת מחאה ביחס לצו אופנה זה או אחר בשם הנוחות או עקרון אחר ברור שהיא מוזנחת, לא מושכת, היתה מוכנה לכרות אונה בשביל שיהיה לה "תחת חמוד כמו שלי", וזה רק מדגם חלקי ממה שאני זוכרת.

            המסקנה היא שכל הכבוד שיש לנו בחירה חופשית, אבל זה לא כל כך פשוט ומובן מאליו לבחור במה שהוא כל כך מנוגד לדימוי המקובל של "נשיות". לא הרבה נשים – ואנשים – יכולים להסתכן בכזאת הצלפה על האגו. הקריטריונים של "נשית" ו"נשיות" תמיד היו מאוד קשוחים, וגם היום – בד"כ בכל מה שקושר למראה חיצוני, ובין היתר באשמת הקאמבק של המושג הבעייתי "נשיות", ותודה לפמיניזם ה"חדש".
            (אגב – לא תמיד אפשר לבחור: מלכה מי שתצליח לקנות בעונה הנוכחית מכנסים שנגמרים בקו המותניים).
            אז מה, באמת כל כך נוח ללכת עם חוט בתחת? או עם נעלי שפיץ שאין בהם מקום לרגל, או עם עקב היסטרי שגורם לעיוותים בכל הגוף? ושימי לב שהרשימה הזו בקושי התחילה, ויש עוד אלף דוגמאות. גם ברור שאין שוויון, ומגבר לא מצפים לעמוד בכאלה כללים. בטח, הוא נזר הבריאה אז הוא יפה כמו שהוא, בלי שינויים.
            גבר גם בד"כ לא הולך עם חצי מהביצים בחוץ כדי "להתחבר לגבריות שלו", ולא טורח להציג את איברו לראווה, גם עם מדובר בכלי מפואר. למעשה, גבר שיעשה כך יוחזק כסוטה. אז איך זה שהמנטרות של "אשה סקסית ושלמה עם עצמה ועם הנשיות שלה" בד"כ הולכות מצוין עם מחשופים עד הברכיים, ועירום נשי בתצוגות אופנה נחשב ל"סקסי"? והדבר המקומם מכל – כדי למכור את הזוועה הזו כל סטייליסט מתחיל ישנן לך שזה ממש מקסים, ומיועד לנשים "משוחררות". ואם זה כל כך סקסי – איפה הגברים הערומים? מאוד הייתי רוצה לדעת.

            ואפשר להביא עוד מליון דוגמאות. לצערי, באמת יש כאן הרבה מאוד "מניפולציות", ורק בגלל שאנחנו כל כך רגילים להן – אנחנו לא שמות לב.

            • עד שהגעתי לנזר הבריאה.
              גם על גברים מתבצעות מניפולציות, גם להם יש מוסכמות שהם חייבים לחיות אתן or else… אלו לא חייבות להיות מוסכמות אופנה (למרות שגם כאלו יש). הם חייבים לפרנס, להתחיל עם בנות, לאהוד קבוצת כדורגל ואסור להם לבכות בפומבי. הם חייבים להיות "גבריים".
              אמנם, "גבריות" ו"נשיות", כבר לא ממש בדיוק מה שהיו בדור של הסבים שלנו ואני מאד מקווה, שבדור של נכדינו, הם יהיו קצת יותר גמישים ויתנו ליותר אנשים לבטע את עצמם בחופשיות רבה יותר.
              אבל שום דבר מזה לא יקרה, אם אנחנו, אני ואת וכולנו, לא נקח אחריות על הבחירות שלנו. כן, למרות המחיר.

              • שום דבר לא יקרה…

              • מסכימה עם דבריך, אבל נדמה לי שיש שוני מהותי בין מטען הציפיות שרובץ על גב הגברים לבין זה שלנו: לפרנס, להתחיל עם בחורות וכו' – המשותף לכל הדברים הללו זה שהם ממקמים את המבצע אותם כאקטיבי, אחראי, זה שגורם לדברים לקרות. לעומת זאת, במקרה של צווי ה"נשיות" מדובר בד"כ בסוגים שונים של ריצוי, או שירות – גם אם היום כבר יש הרבה יותר אפשרויות לבחור מתוכן (אם כי ספציפית באופנה המצב עדיין בעייתי מאוד).

                מסכימה במיליון אחוז שהיום זה כבר בעצם בידינו, בהיעדר מגבלות חיצוניות (לפחות כאן. זה לא המצב בכל העולם). ולכן חשוב לזהות איפה יש – בכ"ז – "מניפולציה" (נכון, מונח שחוק עד פארודיה, אבל הוא די מתאים), כדי שאפשר יהיה להבחין בין מה שמוכרחים לבין מה שאפשר לפתח לו אלטרנטיבה.

                מסיבה זו בדיוק קשה לי עם חלק מהתגובות הרעילות והתוקפניות שמצויות כאן, שאומרות (אם נסכם): "שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה" (בלי להבין שה"רצון" שלנו זה משהו מורכב, שכדאי לנו להבין מאיפה הוא נובט); וגם, שמי שהחליטה לסטות שני מטר מהעדר עושה זאת מטעמי התמרמרות ונידוי חברתי.

      • נראה לי לפספסת את הנקודה העיקרית….והיא שהאופנה המתבטאת בצורה כה מוגזמת סוחפת אחריה את אותן נשים שעושות הרבה לרשים גברים…..ואני מסכימה בהחלט שאין דבר כזה …"להרגשה העצמית "…כי בדוגרי אישה שמתלבשת כך…לא "נהנת" אם איש לא רואה זאת…

      • מעיין

        כל הכבוד לך!!!

    • מה זה השטויות האלה ? לכי הביתה מיידעלה ותפסיקי לבלבל לנו את המוח , אוי הגב , אוי הרגל ,אוי איזה גזים

    • דניאלה

      מה השטויות האלה כל אישה תעשה מה שטוב לה
      ולי זה טוב אם לא החוט אז משהו אחר מה זה משנה העיקר שנהיה מרוצות

      • סימן שאלה

        אני באמת מקווה שאת לא הולכת עם הזין תקוע להנאתו במשך כל היום.

        זה לא נשמע לי נעים במיוחד.

        טוב, תמיד הייתי שמרנית.

  2. אריאלה

    ומן התחת עניתי.
    אני אחת מאותן שפחות נרצעות שלובשות חוטיני, ובניגוד לדעתך, לא שכנעתי את עצמי שזה נוח, אלא זה באמת נוח, הרבה יותר נוח מאשר התחתונים הגדולים. לא מאמינה? זבש"ך. זה גם נראה הרבה יותר טוב במכנסיים צמודים, או בחצאית, כאשר התחתונים הגדולים לא עושים סימנים בצידי הירכיים.
    ולא, זה לא בהכרח כרוך במריטה נמרצת של שיער הערווה.
    בקיצור – אין פה קייס להתמרמרות, מי שלא רוצה באמת לא חייבת ללכת בחוטיני, ולא כל דבר שנשים עושות הוא מקרה של מניפוליציה גברית.

    • סיסטר

      מודה, זה התחיל אצלי בשביל להרשים בנים. זה המשיך, כי התגלה כנוח ולא מלחיץ ת'מערכת. בבוא הימים (ובעיקר הלילות) הפכתי למכורה. מכורה לחוטיני. למרות ישבני המפואר ומטול מכון הכושר, זה עדיין עושה את העבודה. אבל באמת שלא חייבים. הרי ממילא אחרי שניה וחצי הוא כבר גוהר מעליך ולא חשוב מה ענדת.

      מומלץ – "הבזאר של אתי פרץ" בקינג ג'ורג' ובו חוטינים קינקים וממש לא נוחים בעליל, מתאימים רק לאירועים מיוחדים ועושים את המלאכה (הוא אולי אפילו ישאר לישון…) בעשרים שקלים היחידה.

  3. לוקאס

    חוטיני, חוטיני, חוטיני, מי יתנני חוטיני שחור בתחת של כוסית.

    סופסופ משהו נחמד באתר המשמים והפוריטניבמסווה של ניו פמיניזם.

    כן, אנחנו רוצים חוטיני וכל מי שהתחת או השכל חושב שזה לא בסדר, שלא תלבש, תישאר עם השפם, עם השערות בבתי השחי ועם הבוש שלה.

    אנחנו רוצים חוטיני, פס בואגינה ורצעות על השדיים וכמה שיותר, ומצידי שזו תהיה האפנה לעולם ועד. רק רצוי שזה יהיה בעולם מלא איטלקיות. מה לעשות לזאבות הישראליות , קצת קשה להיות תרנגולות, אז הן בוכות על זה מורטים אותן.

    וכן, אנא מכן , תמשיכו ללבוש את החוטיני מתחת למדי הב' (זה רק מעצים את הפנטזיות שלנו)., תחבשו את החוטיני מתחת למדי השוטרות שלכן, מתחת למדי האחיות שלכן ומתחת למדי הדיילות והחיילות שלכן על מנת שנדע לעד שמתחת לכל חצאית של חיילת יהודיה פועם לו כוס עברי קטן ושארוז בחוטיני.

    וכל מי שיש לה בעיה עם זה, שתלך לדודה בתיה ותקנה תחתוני כותנה ותעשה לעצמה אוהל ומעצמה קרקס.

    שבת שלום.

    • ה--שול--ה

      לוקאס יקירי, כמה שאתה מפנים טוב מניפולציות אופנה נשיות….

      ואם מחר זה יהיה אופנתי להשתיל תוספות שיער גבריות, על לחיים נשיות(קדמיות או אחוריות), תן לי להבטיח לך, שגם אז תחשוב שזה סקסי ונורא איטלקי.

      • בתור מי שמשקיעה את עיקר משאביה היצירתיים בניסוח מסמך תגובה הייתי מציעה לבדוק כמה עובדות מחקריות שקיימות בשטח כבר קרוב ל50 שנה ראי ערך ספרה המעולה (הפופוליסטי והקל מאוד לקריאה והבנה) של נעמי וולף "מיתוס היופי" ( כן, יש מהדורה עברית) אזי אולי תביני כמה את בעצמך שקועה במניפולציה הפטריארכלית שמסובבת את העולם כבר אלפי שנים.

    • יגידו מה שיגידו…

      אותי הצחקת והעלת חיוך על שפתי

      🙂

  4. ערס פואטי

    התחלפה בטעות בכתבה עצמה. שירלי, נא טיפולך.

  5. הקונספירציה הגברית מתחילה בהשתלת עורכת מחופשת לבננה, למגזין הזה.

    והנה ההוכחה:

    התחת שמופיע בתמונה לצד הכותרת היא תמונה של תחת מפואר.
    תחת נטול צלוליטיס, תחת שממשיך גב זקוף נטול תוספות.
    חשדות עולים בי בעיקר כשאני מעז לתאר לעצמי שגם בטנה של הרוכבת (בעלת התחת המפואר כבר אמרתי?), אינה משתפלת לה כמעידה על מאכלי השנה שחלפה.
    ועכשיו בננות, כשהבנתן כיצד צריך להיראות תחת וכי גם ראוי לרכב כך על אופניים – למלאכה!!!
    השתלטנו על בננות, ועכשיו ברלין!!

    נו באמת… הכל קונספירציה?
    ולמה הנטייה הזו לזלזל באשה כאילו הייתה מריונטה המונעת בידי פרסומאים (גברים כמובן) ופרסומות.

    והחוטיני:
    לפני שנים נתנה לי חברה טובה, חוטיני במתנה. לבשתי – אלא מה?!
    לא נוח. מודה באשמה. לא היה לי נוח, גם בוקסר לא נוחים לי. אבל למען השביע את רצונה לבשתי.
    אני מניח שחוטיני לא נוח במיוחד, לפחות עד שמתרגלים.

    אבל… איך שהתחת נראה עם זה!

    מתחת לחצאית או שמלה, מתחת לג'ינס צמוד או רפוי, מתחת לסוודר מכסה, התחת לבוש החוטיני יוצא ומצהיר זוקף עגבות ומתגאה:
    הנני. ככה. בדיוק. בלי החזקות ובלי תמיכות.
    (ההיפך מהפוש-אפ המתעתע)

    חוטיני ובגדי ב':
    ההוכחה הטובה ביותר לכך שנשים מתלבשות – גם הלבשה תחתונה – למען עצמן ותחושתן ולא רק על מנת לרצות את הזולת, היא סיפור החוטיני ובגדי ב'.
    כן. בתוך הג'יפה, היא רוצה להרגיש נשית ומושכת, בעיני עצמה. מה רע בזה?
    למה ללבוש את החוטיני רק לפני יציאה לארוחת ערב וסקס בצידה?
    דווקא לבישת החוטיני לפני היציאה הייתה יכולה להיות טענה בעד הקונספירציה.

    לגבי ההצעה שלך בדבר ביטול הבד בחלק הקדמי…. נסי. (רק אל תשקיעי בזה מכספך…)

    וכמה הבהקים של עין פרחחית:

    אל תתבלבלו – החוטיני לא עובד במידות אקסטרא לארג' – לטובה.

    ובעניין הערווה:
    החוטיני אינו גורר הליכה לספר ערווה. מכרו לך חוטיני סוג ב' (דפקטים קלים)

    ועצה אחת קטנה:
    זה לא בגלל נעלי הגולדה והבגד הרחב… זה בגלל מה שמתחת. בגלל התחת!

    • הבנו. ככה צריך להיראות תחת, כל תחת אחר לא עומד בתקן הפרחח. לא משנה שהתחת הזה מצולם בזוית מאוד מחמיאה לא חשוב שהתחת הזה רוטש עד צאת נשמתו, בואו נתעלם. הפרחח קבע שכך תחת צריך להיראות, וכך יהיה.
      הלאה לחטא הצלוליטיס, ימוגרו מוראות סימני המתיחה, ה]פרחח לא מרשה לתופעות האלה להתקיים יותר. כולן להפסיק לאכול ולהתחיל לעבוד בשביל התחת. אולי אז הפרחח ילבש את החוטיני שלו למענכן.

      רק שהפרחח לא יודע שאין הרבה דברים פחות מדליקים מגבר בשנות הארבעים לחייו בחוטיני. לא משנה כמה שעות הקשישא המתאמץ יבקר במכון כושר, מתיחות וחלקות העלומים נגוזו לעד. את הקריסה עדיף להסתיר במשהו קצת יותר מחמיא מחוטיני.

      • קנה המידה הזה, הוא קנה המידה שבאמצעות יכולות קונספרטיביות מתקדמות הצלחתי להחדיר לבננות, אחרי שהשתלתי שם עורכת משת"פית של ההווויה הגברית.
        מה את חושבת, שלא הייתה לי יד בבחירת התמונה?
        עוד עמדתי על כך שחלילה לא שם תמונה בלתי מרוטשת, אבל זה כמובן לא בגלל טעמי האישי אלא על מנת להדריך את הנשים כיצד עליהן להיראות.
        ונשים, הרי ידוע, רק רואות תמונה ומיד יוצאות להשלים את המלאכה.

        גייסי קצת הומור, שאת יתר התכונות, אין ספק שיש לך בנדיבות רבה.

        ולגבי הטעם האישי:
        הטעם האישי שלי הוא שלי. כמובן שאין זה רומז כל ועיקר על כך שאותו תחת מפואר מתעניין גם בי.

        ולעניין הקשישא בשנות הארבעים. יש להוסיף: ארבעים מתקדמות!!!

        • אבל לא משנה מה, המחמאה הכי גדולה שאתה יכול להגיד לאישה בגיל צעיר זה שהתחת שלה עושה לך את מה שהתחת הזה עושה לך, ואתה תעשה לו.

          • מה שהתחת שלך עושה לי
            ומה שאני אעשה לו.

            🙂

          • נורית

            כמה אני רוצה שהבת שלי תשאף ליותר מזה.

            • איך שמישהו יגיד לך: אני מת על התחת שלך..
              היא תענה: רגע. ומה עם משוואות בשלושה נעלמים?

              היא כבר מתאמנת על מעגלי ואן.

              • נורית

                שאלה אותי הילדה בשביל מה צריך ללמוד "פונקציה קווית", איך זה יעזור לה בחיים.
                והתשובה כמובן, בשביל המחמאות…

                🙂

              • פזיתוס

                דיאגרמות. דיאגרמות ואן.
                שנים של חוטיני וחזיות תחרה תחת מדי ב', בצוותא עם דרגותיי המחרמנות ועמדת הכוח, עשו לי להרגיש סקסית אפילו בגזרות הלא מחמיאות (זה גזרות בכלל? גזירות, אם כבר)
                כן חוטיני, לא חוטיני, כולנו יודעים שנמשכים אליך כשאתה מרגיש סקסי, ועוד יותר מזה- כשאוהבים אותך. מה אנחנו צריכים לעשות כדי להרגיש סקסיים- זו כבר שאלה מעניינת אחרת, אינדיבידואלית בעיני, כיפאק היי לדיפרנציאציה!
                שבוע סקסי לכולנו

      • סיסטר מרפי

        רעה שכמותך.

        • הנה היא כבר הכניסה בי בינה:

          צלוליטיס עושה לי את זה!
          מה שלא עשה הגיל, עשתה ביקורת אחת בונה.

          תודה.

      • מותק, התחת הזה שבצילום הוא של מישהי שאוכלת. לא של דוגמנית אנורקסית שהתחת שלה נפול כי אי בו שום בשר.

        אני עם הפרחח, קצת בשר בתחת, זה כל הכיף… שיש במה לנגוססססס

  6. דניאלה

    אני נזכרת כרגע בספר ספורה של או. אני לא באה באמת להשוות, ואולי קצת כן.
    בכל מקרה אחרי שהאישה או עוברת חווית השפלה מוחלטת וארוכה, בסביבה מנותקת לחלוטין מקצב הזמן וקצב המציאות שהייתה רגילה לה, היא הפכה לצייתנית גם ללא התנאים המלאכותיים האלה. היא לא הולכת עם בגדים תחתונים, מקפידה לשבת תמיד ברגלים פשוקות
    קמעה ולנעול נעלי עץ מבריקות ולא נוחות שמייצבות את הליכתה בדומה למה שנעשה לה, כאשר הייתה תחת מסע ה"חינוך" שלה.

    היא אישה שמשתכרת בכבוד ועובדת בצילום. אישה משכילה אפילו באופן יחסי.
    ובסוף היא מבינה:השיעבוד הוא הנאה (עבורה).

    יש הרבה מאוד בני אדם, למשל נשים, שצריכים מעט שיעבוד כדי להרגיש שהם בעלי ערך.
    זה לא משהו שיחלוף עם התפתחות הצוויליזציה, זו תכונה שמאפיינת אוכלוסיה גדולה .חלק גדול מאוד באוכלוסייה חלקית זו הוא נשי. בעבר החלק הנשי היה גדול אף יותר, אבל השיעבוד לא היה אפשרות אלא עובדה. כיום זה בדרך כלל שונה. ועם זאת, לאחר שנים על גבי שנים שחלק גדול זה מהאוכלוסייה הוצא ממוקדי הכוח והעוצמה, קבוצה זו החלה לנסות ולהשתמש במצב הקיים הזה כדי להפיק ממנו משהו טוב, למשל ערך עצמי.
    השרידים של מצב זה מהדהדים עוד היום ויהדהדו עוד הרבה זמן, עד שמישהו יצעק שהמלך עירום (או מגולח).

    • ה--שול--ה

      את אומרת שנשים שלובשות חוטיני, צריכות מעט שעבוד כדי להרגיש בעלות ערך?
      החוטיני עושה להן קונוטציות שפחה ומייד הן פועות בגעגוג והנאה…?

      לא מחזיק מים, השק המעוות הזה.

  7. קרמנסיטה

    ניראה שכבר היינו בסרט הזה. מאז ומתמיד הגוף הנשי עבר כל מיני "שיפורים" אופנתיים. אני לא רק מדברת על מחוכים: ב 1880-1890 היתה אופנה על שימלה עם "בוף" – מין כרית שניקשרה למחוך מאחור ונתנה רושם של תחת מפואר; באנגליה האליזבתנית המחוך ה"שטוח" היה פופולארי ביותר עם הציצי נשפף החוצה ומלווה בקושי נשימה רציני; בצרפת מאה שנה מאוחר יותר הפאות המפוארות, מפותלות עם השיער האמיתי, הכריחו נשים (ואף גברים!) לישון בישיבה; ביפן הופעתה החיצונית של הגיישה התבססה על מראה עדין וחסר אונים – לגברים היפנים היה קטע עם כפות הרגליים, והיו מקרים בהם רגליה של ילדה נעטפו בתחבושות מיוחדות כך שהנשים (כשהתבגרו) בקושי יכלו לנוע בעזרת עצמן על כפות רגליים קטנטנות מדי… (התמונות שראיתי היו ממש זוועתיות). מה עוד? זה רק על קצה המזלג מעולם האופנה של העבר…

    אז מה כל ההתרגשות מחוטיני?? דווקא היום את יכולה ללבוש מה שבא לך, איך שבא, מתי שבא. זה אפילו נחשב אוונגרדי. אני לא מאמינה שנשים (או גברים) בדעת צלולה יתענו בבגדים לא נוחים – רוצים לובשים, לא רוצים לא לובשים. ותביאי לי קצת קרדיט: לא כולן כאלו מושפעות מפירסום ותוכניות טלויזיה (לפחות כך אני מקווה). אנחנו חיים בזמנים בהם הסטנדרטים החברתיים הנוקשים נעלמו, ולכולנו יש חופש בחירה הלא משתווה לשנים עברו. ובמקום לתת ליצירתיות שלנו להוביל אנחנו נכנעים לפרנויה ומסתגרים בגבולות דימיוניים.

    לסיום: תעזבו את החוטיני בשקט, יחד עם כל שאר התחתונים! תשתחררו קצת, אף אחד לא מכריח פה אף אחד, ומניסיוני האישי, ברגע הקריטי זה בכלל לא משנה מה את לובשת: מיילא יורידו את זה ממך!

    • אריאלה

      בסין, בסין קשרו להן הרגליים. ולא לעיתים, אלא לכל הבנות מהמשפחות המכובדות.

      • קרמנסיטה

        מתנצלת. כניראה קישרתי את שרק ראתי ואת העובדה הנ"ל. בכל זאת, זוועה.

        ;o)

        • קרמנסיטה

          I meant to say "Memoir of a Geisha" which I just finshed to read… whatever happened to my head?!?

          • אריאלה

            צ'מעי, לגיישות היה מספיק רע גם בלי שינתצו להן את כפות הרגליים.
            אין ספק שהמנהג הסיני מזעזע, אבל הוא לא מזעזע יותר ממתיחת הצוואר הנהוגה באזורים של תאילנד, או מהניתוחים הפלאסטיים שנשים מודרניות למהדרין עושות. יחסית ללפתוח לעצמך את בית החזה ולהכניס פנימה שתי שקיות ממולאות סיליקון, או ללשפוך לעצמך חומצה על הפנים כדי ליצור כוויה דרגה ג', חוטיני הוא באמת כסף קטן.
            אנשים יעשו הכל, כולל הכל כדי להיות יפים, וגם אם בתרבות המערב מדובר בנשים, בתרבויות אחרות גם גברים הם אלה שפוגעים, חותכים ומצלקים.
            אולי המטרה שלנו צריכה להיות יצירת למושגי יופי רכים יותר, שיאפשרו ליותר אנשים להרגיש טוב עם עצמם.

            • קרמנסיטה

              ניסיתי להעביר את המסר שכיום כולנו יכולים לההרגיש טוב עם עצמנו, ואין צורך להתישב על איזה כסא עינויים באיזו קליניקה. בעיקרון אנחנו אומרות את אותם הדברים.

              :))

  8. משולש קטן מעל הדגדגן

    • חוטיני זה אמנם לא נוח לי לפחות, אבל זה סקסי… לגברים, לנשים למי שיש תחת יפה. לא אשכח את התחת של טושירו מיפונה בסמוראי השביעי כשבין ישבניו המוצקים אחחחחחחחחח החוטיני של תקופת הסמוראים, פיסת בד מגולגל.

      • אריאלה

        קשה לי לחשוב על טרן אוף קשה יותר מאשר גבר בחוטיני. אולי בעצם גבר שמגלח שערות בחזה. למעשה, גבר שמורט שערות בחזה ולובש חוטיני הוא בהחלט שיא הטרן אוף. מזל שבדרך כלל רק הומואים מבצעים את השילוב המזוויע הזה.
        מכנסי בוקסר צמודים, זה מה שלוקח אצל גברים. או בלי תחתונים בכלל, גם שווה.

        • אולי תשני את דעתך אז

          • אריאלה

            אללי, הדבר האחרון שאני צריכה לראות הוא יפאני בחוטיני. בענייני משיכה מינית אני מאוד אתנוצנטרית, לא אפריקאים ולא אסיאתים.

            • טריניטי

              בעיניין הזה אני אתך, אחותי, למרות שלפעמים הסקרנות מתעוררת, במיוחד לגבי סוגיית הגודל… ואכן גבר בבוקסר צמוד הוא הדבר הכי סקסי עלי אדמות, לא טנגה מכוערים ובוודאי שלא, רחמנא ליצלן, חוטיני. ולעניינינו:
              מכירות את התעלול המרושע הנקרא, באנגלית, "ווג'י"? דמיינו לעצמכן: מישהו אוחז בחלק האחורי של תחתונייך ומרים אותם עד קצה גבול האפשר. המהדרין אף מנסים להלביש אותם על ראשו של האובייקט (להלן "סופר ווג'י"). מדובר, לכל הדעות, בסיוט. קשה לי להבין איך מישהי, או מישהו, ירצו לעבור את התהליך מרצון.
              נכון, זה סקסי, אבל גם מחוך וביריות מעור זה סקסי, ואף אחת לא מסתובבת אתם מתחת לדגמ"ח. כשהתעניינתי אצל אלו הלובשות את החוט הדנטלי באופן יומיומי האם זה נוח להן, כולן הסכימו ש"בהתחלה זה באמת מציק, אבל מתרגלים". שאלתי היא – למה, לעזאזל? למה צריך להתרגל לאבן בנעל? לקרינולינות ולמחוכים בימי הביניים ולכפות הרגליים השבורות בסין? האם אנחנו עדיין אותן נשים כנועות ומטופשות שמאמינות שזה מה שיביא אותם לפתח ביתינו? חוצמיזה, בחורה עם ישבן עצום לא תראה יותר סקסית עם חוטיני. רוצה להיראות שווה יותר מאחור? לכי לחדר כושר, זה בריא ומשתלם באופן בדוק, וההליכון החשמלי לעולם לא ייכנס לך לתוך התחת (ואם כן, אולי את צריכה לקבל עזרה מסוג אחר).

  9. עוד גבר

    בעניין ה-"נעלי עקב סיכה"
    ו-"חצאיות מיני קצרצרות" שלפי
    טענת הכתוב, נשים משתמשות בהן
    בגלל "מצוותם הבלתי מפורשת של
    גברים".

    באופן אישי, אעיד שעקבים גבוהים
    (ובכלל כל דבר _מלאכותי_ מוגזם,
    (זה כולל ציפורניים כשהן
    מלאכותיות, אם הן טבעיות זה
    יופי))
    לא מרשימים אותי, נהפוך הוא.
    לא חלילה, שמישהי מנסה להרשים
    אותי 🙂
    נעליים נשיות ("סירה"(?)) לעומת
    זאת יש בהן לטעמי נשיות ויופי.
    אני מאמין שאפשר (וצריך) למצוא
    את השילוב הנכון של יופי ונוחות
    וזה בוודאי לא צריך לבוא על
    חשבון הבריאות).

    חצאיות, בעיני, יש גם בהן משהו
    נשי ויפה. אישית, אותה אישה עם
    חצאית נראית לי יותר נשית מאשר
    במכנסיים. אני זוכר שפעם היתה
    (עדיין?) אופנה לנשים של כריות
    בכתפיים. בעיני זה היה מאד
    מוזר. כתפיים רחבות/מלאות זה
    שמשהו ששייך, כך נדמה לי,
    למין הגברי… אבל יש לומר
    שאף פעם לא הייתי חזק בהבנת
    אופנות, נושאי ה-In/Out הם
    Out מוחלט בשבילי… 🙂

    בעניין האורך: לגבי אישית,
    הפונקציה שמקבלת כמשתנה את
    אורך החצאית ומחזירה את מידת
    ה"יופי", יש לה נקודת מקסימום
    גלובלית בערך באמצע הדרך בין
    המיני למקסי (אי שם באזור
    הברכיים ומעט יותר למטה
    ("מידי"?))
    כשגוזרים החצאית במקום הנכון,
    הנגזרת הראשונה בנקודה זו
    מתאפסת והשניה שלילית… 🙂
    לא בהכרח מה שחשוף/קצר יותר
    גם יפה/מושך יותר.

    אני לא בטוח שיש לבוא בטענות
    אל הגברים בעניין זה. נשים
    (כמו גברים) מתחרות גם
    ביניהן על תשומת הלב של המין
    השני (האם זו "הבלתי
    מפורשת"?)

    ואחרון חביב, בלי לזלזל
    בנושא ההופעה (אני ממש
    אבל ממש לא)
    זה לא קצת שטחי ליחס כזאת
    חשיבות רק לחיצוניות…
    מה עם צדדים אישיותיים?
    מה?:-)

    • ביקשה שאבדוק איתך אפשרות של נישואין.

      היא משוכנעת שתהיה לטעמך.
      בכל אופן, אתה לגמרי לטעמה!

      • סיסטר מרפי

        אחרי שיצאתי להגן עלייך מפני תגובה מרושעת, אני שבה ומגלה שבמו ידייך פרסמת תגובה מרושעת המופנית כלפי "עוד גבר".
        ונכון שהשורות הקצרות מעצבנות, והסימנים המיותרים אף יותר, אבל זה לא אומר שאלף –התרגלנו ובית – שזה מצדיק התייחסות מרושעת שכזו.

        • אני בכלל לא שמתי לב לשורות הקצרות (שקר לבן), בכל אופן הן לא מעצבנות אותי (אמת).

          אם הייתי מרושע, מה שמוכחש כאן ועכשיו, הייתי בטח ממשיך ומפרט את השאלות, שדודתי נחמה שאלה.

          אה, תודה.

      • עוד גבר

        חשבתי דווקא על נכדתה של
        הדודה נחמה, ברכה בת ה-25
        (הבת של מזל) הרווקה המלאה
        והשופעת, הפשוטה, העדינה
        והביתית שתהיה לי לאשה.
        האם היא פנויה וממתינה רק
        לי? או שכבר ליבה נתון לאחד
        ממתחרי? 🙂

        • עוד גבר

          השורות והסימנים אז ככה:
          השורות הקצרות:
          א. מונעות את הצורך להסיט
          המבט ימינה ושמאלה ואז הקריאה
          יותר מהירה.
          ב. מערכת הסידור של השורות
          כאן, לפי נסיוני, נוהגת
          ל"חתוך", לפעמים שורות באמצע
          לכן השורות הקצרות.
          הסימנים:
          א. אם הם קיימים, סימן שמישהו
          חשב שיש להשתמש בהם. השימוש
          שאני עושה בהם, הוא לטעמי,
          נקודתי.
          ב. מי שקורא דפי אינטרנט
          בחו"ל ולא רק (יש מספיק
          דוגמאות) יכול/ה למצוא דפים
          עמוסים בהדגשות וסימנים.
          אנשים:
          גם אני כבר למדתי להתרגל
          לכמה טיפוסים וטיפוסיות
          אז הכל יחסי…

        • ברכה, אמנם לא תפוסה, ומי בכלל יכול להתחרות איתך.
          אבל:
          ברכה אוהבת שמלות מיני קצרות שמדגישות את רגליה הארוכות, ומתחת לחצאיות הקצרצרות או הג'ינס ההדוקים נח לו חוטיני קינקי. היא כל כך שטחית, למרות שהיא משלימה כעת תואר שלישי בפיזיקה של הקוואנטים, ואברוך, היא גם לא כל כך שופעת.
          ברכה גם אוהבת (שטחית כבר אמרתי?) סקס סמים ורוקנרול, ומצויידת, למצער, כקלאברית במיטבה כשהיא מעדיפה ערב פרוע בעיר על פני ארוחה ביתית שקטה וקריאה משותפת של העיתונים.

          על כל אלה, אני משוכנע, ברכה הייתה מוותרת למענך, בוודאי הייתה מוכנה להפסיק ללכת לחדר כושר, ומתחילה מיד לאכול מכל הבא לפה – רק כדי שתשפע כהלכה (לא חלילה על מנת להיטיב עם חיכה).

          אבל..

          ברכה לא הייתה מוותרת (אפילו למענך) על סקס פרוע וסוער, כשבא לה. היא הייתה מוצאת את זה מאד קשה לאיפוק, אם היית דורש ממנה המתנה של חצי שנה עד שתעמוד – לעומק – על טיבה. לעתים היא לא מתאפקת אפילו כמה שעות. שרמוטה תאוותנית שכמותה.

          אתה מבין, היא מוכנה להתלבש שקט, צנוע, נשי וכנוע – הכל למענך, רק אל תבקש ממנה לישון לבד ולספק את כל תאוותה בידה.

          נחמה לעומתה, אמנם לא כל כך צעירה, אבל שופעת וצנועה. היא תשמח לחכות לשובך עם נעלי בית וארוחה חמה.
          אה, והכי חשוב, היא לא יורדת ולא מצפה שתרד לה.

          אז אתה רואה, חוץ מהגיל נחמה הכי מתאימה. אין לי ספק שעניין שולי ושטחי, כמו העובדה שהיא כבר לא בת 25 שנה, לא יעמוד בדרכך.

          טעיתי?

          • עוד גבר

            להתחרות איתי? להתחרות אתך!
            עם סגנון ותחכום הכתיבה (וגם העוז
            למילים לא מקובלות) שלך אני מודה
            שלא ניסיתי וספק אם אצליח להתחרות.

            אכן ברכה שתיארת היא כנראה האנטי-טזה
            של המודל הנשי שלי. רגליים ארוכות לא ממש
            מושכות אותי, עדיפות לי רגליים לא ארוכות מידי
            וכן מלאות כל-טוב. וזה לא האוכל לבדו שישנה את
            המראה של ברכה, אלו (גם) הגנים (והמבנה
            ההורמונלי-רצפטוריאלי שנגזר מהן.. 🙂 . ראה:
            http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=5&id=365162
            אם כי שם, כנראה מדובר על הפרעות אכילה,
            אני מדבר על דברים שלא נראים לי כהפרעה.
            אין ספק שברכה הנ"ל הולכת עם הזרם שאני שוחה
            נגדו (גובה ורזון לא עושים לי את זה…) ראה:
            http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=6472
            אבל כפי שנראה לי, תחרויות ופרסומות לחוד
            ומציאות בשטח לחוד…
            בנוסף נראה לי שבילבלת בין ברכה, הבת של
            רוזי ובין ברכה הבת של מזל. ברכה השניה,
            לא רזה כלל וכלל, היא נשית חיצונית ואישיותית
            ומועדונים לא ממש מושכים אותה אלא מציאת
            בן-זוג מתאים לחיים, משפחה, ילדים וטיפוחם
            זאת מתוך בחירתה ורצונה החופשי… 🙂
            הגיל שמנחה אותי הוא הגיל הביולוגי, אם
            הוא מאפשר הקמת משפחה, אם הוא תקין
            ותיקני, אם יש משיכה והתאמה הדדית אז
            יש מקום למקום…

            • why would a good looking 25 years old women marry an old and annoyng person like u? don't u think u have a broblem? maybe u have so many pretentions that r unreal?

              • עוד גבר

                Because luckily she doesn’t think like you.
                (and not knowing me, you don’t know how
                do I look or how old I am, you think you do 🙂
                BTW – I think you're annoying.
                (Start by improving your spelling: "annoying" not "annoyng").

                • אריאלה

                  אני לא חושבת שיש מישהי באתר הזה שלא יודעת שאתה רווק בן ארבעים פלוס, ואפילו תיאור פיזי של עצמך מסרת כאן (מטר שבעים? חסון?).
                  אבל למקרא הדרישות שלך באמת שועשעתי. לא נראה לך קצת מוגזם? ואולי אפעס, בגלל שיש לך כל כך הרבה דרישות אתה לא מצליח למצוא אף אחת? במהלך השהות שלך פה זכיתי לקבל ממך רשימת דרישות ארוכה כאורך הגלות: שתהיה צעירה, שופעת, "נשית", עדינה, מטופחת, מעניקה, ושבראש מעינייה תעמוד הקמת משפחה. לא קצת יותר מדי תנאים מוקדמים?

                  • עוד גבר

                    אני חושב שרובנו המכריע, נוטים/ות להיות בררניים כשזה נוגע
                    לבחירת בן/בת-זוג לחיים משותפים לטווח ארוך (חתונה).
                    אני אומר את זה מתוך מעט ניסיון ולא מעט התבוננות באחרים.
                    אני כמעט משוכנע שאת, אריאלה, בסבירות גבוהה (תקני אותי
                    אם אני טועה) פסלת בני-זוג פוטנציאליים בגלל אי-התאמה
                    ב-מראה/אישיות/השכלה/רקע (כבר כתבת כאן שיש לך העדפות
                    "אתניות") זה לגיטימי, זה טבעי וזה מקובל. אם לך חשוב שהגבר
                    שאיתך יהיה, _סתם דוגמא_, 1.80 מ' ומעלה, אקדמאי, עד גיל 35
                    ובעל שיער שחור קצר – מי אני שאתווכח איתך? זו זכותך, כידוע
                    "על טעם ועל ריח אין (טעם) להתווכח") אני, אולי יוצא דופן בזה
                    שאני מדבר על זה יותר מידי (צריך יותר לעשות… פחות לדבר 🙂
                    וגם ה"מודל" שלי לא כ"כ נפוץ בסביבות שבהם הייתי והנני
                    (תיכון מקצועי (בעיקר בנים), צבא (קרבי, כנ"ל), אוניברסיטה
                    (לא מצאתי), מקומות עבודה (כנ"ל) וכד') וגם יש צד אישיותי
                    חשוב (ביישנות, חברותיות וכד') לדעתי זו לא בעיה של דרישות.
                    אני מאמין (בידיעתי ההדיוטית והלא מקצועית, יש לציין)
                    שהמודל של בן/בת-הזוג טבוע בנו ב"חוזקה" (מי יותר
                    ומי פחות), לכן אני מאמין שכנראה, אולי, יש לו _רקע_ גנטי
                    משמעותי… אני לא חושב שיש טעם להתכחש או להאבק
                    בטעם, כל עוד הוא לגיטימי.

                    • עוד גבר

                      את רואה! כתבתי שורות ארוכות וכולן
                      "נקצצו" !! – למרות הרצון הטוב…
                      יצא ברדק שלם 🙁

                    • אריאלה

                      יש הבדל בין דרישות לגיטימיות, לבין דרישות שלא תוכל לממש. מבחינתי כל גבר פחות יפה מג'ורג' קלוני, פחות חכם מאינשטיין, פחות עשיר מביל גייטס ופחות מצחיק מרובין וויליאמס הוא בגדר פשרה כואבת, אז מה? מישהו מהרשימה הזו ישתין עלי בקשת? בחלום.
                      אני מאוד מצטערת שאני לא מאמינה למשפט "האחת עוד לא הגיעה". האחת או האחד מגיעים כשאנחנו מוכנים אליהם ובאמת רוצים אותם. חלק מהמוכנות הוא לדעת להתפשר, כן, גם על גודל השדיים או על מידת הנשיות של האובייקטית. אני לא יודעת אם היו לך מערכות יחסים ארוכות, יש לי השערה, אבל יכול להיות שאני טועה.
                      אתה לא חושב שאולי כדאי לך לבדוק למה אתה לא מוצא? נכון שהרבה יותר קל להגיד "אני ביישן" או "אני לא יודע להתחיל עם בנות", אבל הקלות הזו לא תעזור לך למצוא בת זוג, משהו שנראה שאתה משתוקק אליו.

                    • עוד גבר

                      שלום אריאלה,
                      בעניין ביישנות וכו', זה לא מנע ממני, אולי היקשה,
                      לעיתים, להכיר ולצאת עם בחורות.
                      כתבתי כאן ש"מספרים פשוטים מעוותים מציאות
                      מורכבת", הייתי צריך לכתוב "מיעוט מספרים…",
                      בדומה אני חושב, שבמקרה הזה (ולא רק) זה מכלול
                      של גורמים שמשפיעים (חלק יותר, חלק פחות).
                      אני חושב שמחשבה בסגנון: "מי יסתכל עלי?"
                      היא מתכון לכישלון, אם "תחזיקי" מעצמך (באופן
                      ריאלי) הסיכוי הוא שגם "יחזיקו" ממך וזה בכפוף
                      למגבלות אחרות שמשפיעות, למשל אם הגובה
                      שלך היה 5 ס"מ או 5 מטר אז היתה לך בעיה… 🙂
                      הדימוי העצמי שלי הוא חיובי בעיקרו, אין לי ממש
                      "שיגעון גדלות" או "רגשי נחיתות", אני יודע מה אני
                      שווה בכל התחומים שהזכרת, בחלק שווה יותר,
                      בחלק שווה פחות. כך שאני לא מרגיש בסגנון:
                      "מי תסתכל עלי?" – היו ויש שמסתכלות
                      (ושמסתכלים עליהן) ורצו/רוצות בי והיו/יש כמובן
                      שלא – זה עניין של _התאמה_.
                      הדרישות שלי הן לא מופרזות, הן פשוט לא
                      נפוצות בסביבה שלי. (למה אני לא משנה
                      סביבה? זאת שאלה טובה… :-).
                      אז, למה לא מצאתי? לי די ברור למה, כאמור
                      זה מכלול של גורמים: הגנים שלי, האישיות שלי,
                      הסביבה שאני נמצא בא, כמות הגברים מול
                      כמות הנשים בה, כמה אני שונה מהממוצע
                      במגוון תכונות וכו' וכו'. אני די משוכנע שיש לי את
                      התשובות… ולמרות שאני די מכיר את עצמי (היה
                      לי מספיק זמן לחשוב מחשבות ולאמתן) אני תמיד
                      פתוח לשמוע עצות… לא תמיד אני מקבל אותן.

                    • זה נשמע כי אתה מחפש לך אמא ולא בת זוג.

                    • עוד גבר

                      "הכניסיני תחת כנפך והיי לי אם ואחות,
                      ויהי חיקך מקלט ראשי, קן תפילותי הנידחות,
                      ובעת רחמים, בין השמשות, שחי ואגל לך סוד יסורי,
                      אומרים, יש בעולם נעורים היכן נעורי?
                      ועוד רז אחד לך אתודה, נפשי נשרפה בלהבה,
                      אומרים אהבה יש בעולם, מה זאת אהבה?
                      הכוכבים רימו אותי, היה חלום – אך גם הוא עבר,
                      עתה אין לי כלום בעולם, אין לי דבר,
                      הכניסיני תחת כנפך והיי לי אם ואחות
                      ויהי חיקך מקלט ראשי קן תפילותי הנידחות"

                      "הכניסיני תחת כנפך" / ח.נ. ביאליק

                    • או אולי אתה לא מכיר את זה. אבל אישה נהנית להרגיש כאם רק לפעמים, לעיתים רחוקות מאוד. ואת כל המנה הדרושה לה של ההרגשה הזו, היא מוצאת לה בהמשך באמהות.
                      בזוגיות אנחנו צריכים פרטנר, לא תומך ולא טפיל. שיהיה חבר, שיהיה בן-שיחה, שיהיה מעלינו, אבל בעיקר בגובה, אם כי גם במין זה לא רע לפעמים;-).
                      אין שום דבר מושך בלעשות את זה עם אמא, עוד גבר. ומין, מה לעשות, הוא בין המרכיבים החשובים ביותר, אם לא החשוב ביותר, בזוגיות.

                    • עוד גבר

                      ראשית, ציטטתי את השיר היפה הזה
                      (זה מזכיר לי את הלחן המאד
                      יפה בביצוע המאד מאד יפה של
                      אריק אינשטיין) – לא בגלל שהוא
                      מדבר עלי או אלי, ברובו הוא לא,
                      פשוט זה מה שנראה לי שאת מכוונת
                      אליו… (יתתכן שטעיתי).
                      שנית, אני ממש לא חולק על כך
                      שמין (על כל המשתמע מכך, בין
                      היתר וכמובן לא רק: משיכה)
                      הוא משמעותי ביותר בקשר – אני
                      האחרון שצריך לשכנע אותו… 🙂
                      שלישית, ממש כמו שאני לא נושא
                      על גבי את כל המין הגברי, אני
                      לא חושב שאישה (כלשהי) יכולה
                      לדבר בשם _כל_ הנשים, אני משער
                      שיש נשים שרוצות שיוויון, יש
                      שרוצות גבר "מעליהן" ויש, אני
                      מניח, "מתחתיהן" (כנ"ל, אולי,
                      גברים), יש אולי שמעדיפות את
                      תפקיד ה"אם", חלק אחר, אולי,
                      את תפקיד ה"בת", ה"אחות" וכדומה.
                      לא למדתי פסיכולוגיה, אבל ניסיון
                      החיים לימד אותי שכמו שיש מגוון
                      אנשים,
                      בדומה יש מגוון של דעות/רצונות
                      /אישיויות וכד'.
                      רביעית, אני לא מחפש "אם" בשבילי,
                      אלא בעיקר בשביל ילדינו המשותפים.
                      בהחלט אני מחפש פרטנטר לחיים,
                      השאלה היא מהו "פרטנר"? נראה לי
                      (וכמובן ייתכן שאני טועה) שעל
                      כך יש ביננו חוסר הסכמה/הבנה.
                      אגב, אני ממש לא מנסה לשכנע
                      מישהו/י למשהו "טוב" או לא.
                      אני יודע, כך אני חושב, מה טוב
                      _בשבילי_ ומה אני מחפש.
                      אם תמצא מישהי שאני אמלא את
                      רצונותיה והיא את רצונותי כי
                      אז מצא מין את מינו ויהיה גם
                      הרבה מין… 🙂

                    • ןירג'יניה

                      העניין בדרך שבה אתה כותב, הוא עומס האינפורמציה המיותרת,
                      המפריעה לרצף הקוהרנטי של הדברים, הן מבחינה צורנית והן
                      מבחינה תוכנית.
                      ולגבי העניין עצמו, אני בספק אם המודל האידאלי שלנו לבן/בת
                      זוג הוא בעל רקע גנטי, אני נוטה לשייך אותו דווקא לתהליכי
                      סוציאליזציה מוקדמים ומאוחרים. בכל מקרה, לפי דעתי, הצבת האידאל
                      כפריזמה היחידה דרכה אתה מתבונן במועמדות שלך, פוגעת באופן משמעותי
                      בסיכוייך למצוא בת זוג. מה גם שלמרות גילך המתקדם יחסית, תפיסה
                      זו היא קצת ילדותית-מעין הכל או כלומית כזו- חומר למחשבה.

                    • עוד גבר

                      בקיצור אכתוב (שחלילה, לא יהיה
                      "עומס"…) – "דברים שרואים מכאן לא
                      רואים משם"…

        • ה--שול--ה

          תן עוד פרטים, אולי אני לסדר איזה משהו, כי יש לי שכנה, ברכה זאת היא.
          הבעיה, היא לא פותחת אינטרטט ולא תיגע בה עד החתונה, אולי רק בכתף, ככה בהתנצלות.

          • עוד גבר

            אני בגיל המתאים 🙂 ואני רווק וזה מה
            שחשוב, מספרים פשוטים מעוותים מציאות
            מורכבת. פגישה פנים אל פנים אומרת מה
            שאלפי מספרים לא יגידו…
            וואלה תודה על הרצון הטוב !! אין לי בעיה
            עם הכתף 🙂 (אני רק מעריך נשים כאלה
            וממש אחת כזו אני מחפש).
            אם זה אמיתי את יכולה לשלוח לי אי-מייל
            לכתובת דלעיל ונמשיך משם. אם תצא מזה
            חתונה אהיה חייב לך טובה גדולה – ואז יש
            אפילו סיכוי שאתחיל להיות פמיניסט 🙂 🙂

            • ה--שול--ה

              פמיניסטים זה לא ממש בשבילה
              חו"ח, שהגבר שלה ידחוף את האף למטבח שלה או ינסה לעשות משהו בבית – עד פה!
              סדר צריך להיות!
              גבר מביא כסף
              אשה משקיעה כסף, מתחזקת בית ומשפחה – הערכים הישנים והטובים.

              • עוד גבר

                בשבילה אהיה מה שתבקש שאהיה
                (אם היא באמת תתאים לי). פמיניסט אהיה
                בשביל האתר החביב הזה 🙂

                • דודה לולה

                  אני חייבת להגיד לך שאתה שמרן בקיצוניות מטורפת, וכן נדמה שיש איזושהי בעיה אם בגיל 41
                  עדיין לא היתה לך מערכת יחסים רצינית אחת!
                  אני לא פסיכולוגית ולא מתיימרת להיות אחת, אבל כנראה שהבעיה היא בך.

                  • עוד גבר

                    לא נראה לך קצת שיטחי ל"חרוץ
                    גורלות" של אדם שאת כלל לא
                    מכירה ע"ס קטעי "עובדות"?
                    (זאת לא בעיה?…)
                    מה היה לי או לא, זה, ברשותך
                    (או לא), ענייני האישי,
                    אלא אם כן אני בוחר לשתף בו
                    אחרים/ות.
                    בעניין ה"שמרנות" בענייני יחסי
                    גברים-נשים (לא בהכרח בתחומים
                    אחרים) אני מודה ב"שמרנות" ו-
                    א. אני יודע שאני לא יחיד.
                    ב. אני ממש לא מתבייש בזה.
                    ג. בהחלט אשמח להכיר בת-זוג
                    "שמרנית" כמוני.
                    את לא "שמרנית"? יופי לך.

  10. יסמין הללי

    זה הכל קנוניה כדי להחזיר אותנו לשלב האנלי… פרוייד היה אומר
    בכל מקרה יש לי חברה טובה שמוכנה להישבע שחוטיני זה נוח והיא בכלל לסבית, כמו כן זה לא מדוייק שהחוטיני בלתי נראה… תלוי במכנס ובמתבונןת.

    http://www.p-files.org

  11. אלמוני

    לפני שנים עשינו כמה חברים לחתן התורן מסיבת רווקים במועדון הבורסה (סטרפטיז) הרקדנית (?) שאלה אם יש רווק שמתחתן בקרוב בקהל, עודדנו את החבר שלנו לעלות. הבחורה התחילה להפשיט אותו, אבל כשהגיעה למכנסיים הוא לא נתן לה להמשיך (מדובר בסך הכל בריקוד סקסי בתחתונים). כשהוא חזר לשולחן הוא הסביר לנו שזה היה יכול להיות מאוד מביך, כי הוא לא לובש תחתונים.
    טוב אחר כך הסתבר לי שעוד חבר טוב שלי (נשוי) לא לובש תחתונים ושאני לא לבד בקטע הזה.

    אני מבין בשביל מה בנות לובשות תחתונים. בנים בשביל מה?

    • אריאלה

      כדי שלא יתפסו להם השערות, או רחמנא לצלן הזין, ברוכסן.

      • אלמוני

        בנים מעל כיתה ג' כבר לא סוגרים את הרוכסן על הזין.

        נדמה לי שרוב הבנים הולכים עם תחתונים רק בגלל שככה גידלו אותם וככה הם רגילים.
        למי שלא רגיל ללכת בלי תחתונים, בהתחלה זה קצת מדגדג בקצה של הזין, וגורם לזיקפות מזדמנות באמצע הרחוב, אבל דיי מהר מתרגלים ונהנים מהרגשת החופש והנוחות 🙂
        חוץ מזה, העדרם של התחתונים מוסיף אלמנט של הפתעה במקום הנכון בפעם הראשונה.

        • רוקין

          מה שקרה לבן דודי היימליך: הוא כל כך צחק, והביא בקטנה איזה נאד שהיה מאסיבי יותר משחשב.

        • פעם, לפני שנים רבות (ארבעים מתקדמות, כבר אמרתי?), בעיר ושמה רחובות
          בעת גיחה מבית החולים לבית עלמה מחלימה, הגיע מי שלא היה צריך, בהפתעה.
          הג'ינס נלבש והרוכסן נרכס……הצעקה הייתה התחלה של מסע כואב.

          זה היה שיעור ז' למתקדמים.

          • צחי אתה מרחובות? זה נעשה מעניין…………

            • אני לא צחי.

              אוףףףףףףףףףףףףףףף.

              • צב מעבדה

                תודה פרחח, חסכת לי תגובה. שנינו לא רוצים שיחשבו אותנו לאחרים.

                • אז זה אתה הצחי מרחובות?? ?? ?? ?? ?
                  סתתתתתתתם, אתה צחי השבדי 🙂

                  • צב מעבדה

                    בוטן בוטניה בוטנינים קטנים!
                    את הבוטן מהפיצוציה של מרקו? נכון?
                    אם כך אז יש לי הפתעה, תנחשי מה

                    • חדר שבדי אטום? 🙂

                      גלגל הצלה?

                    • תולעת

                      אבל אתם גורמים לי לחייך נורא.
                      תושאר הבוטן באתר, לאלתר!

                    • סלוגנים עושים לבוטן נחת
                      אף יותר מהחוט(יני) שבתחת 🙂

                      בוטן,
                      ברגע של חריזה רדודה להפליא

                    • צב מעבדה

                      גלגל הצלה? אממ… טוב אני אתן לך רמז: זה מתחיל בשמיני למאי ונגמר בעשרים וארבעה במאי, עם כנס באמצע.

                    • רשמתי ביומן בטוש אדום…

        • Oזן המN

          צריך אז לכבס את המכנסיים לעיתים יותר תכופות ותמיד תהיה שם נקודה באמצע שמסריחה משתן……………………………………..

        • לא משנה

          אני לא אוהבת גברים בלי תחתונים.. זה נראה לי טיפה זול.. בשלב הורדת המכנסיים כשמגלים שאין להם תחתונים למעשה, נראה כאילו הם תכננו את זה מראש, ולא יודעת, זה לא נראה טוב.

        • זה אולי נוח לך עכשיו,
          אבל זה כמו עם חזיות אצלנו.
          אם לא תשים, בגיל 50 יגיע אוצרך עד הברכיים (ולא, לא יהיה לך זין ארוך יותר).
          המראה אינו מלבלב.

    • קראתי כ"כ הרבה תגובות לא ממש "חכמות" ופתאום הופעת.
      יש צדק בדבריך. בלי כלום הכי נוח…… (בנות תנסו לפני שאתן שופטות אותי…)
      אני אישית מוותרת על התחתונים – מכל סוג שהוא כשהמצב מאפשר(לא בעבודה.. זה מסוכן)
      כייף לא נורמלי!
      וגם הפתעה די נחמדת לפרטנרים…

      חזק ואמץ..

  12. cookieldia

    ..בחורות הן קורבן אופנאים עם נטיות וגברים שוביניסטים!

    לפני שבועיים הסתובבו להם ברשת תמונות של "הדבר הבא" בעולם הבקיני – או אז תצטרכי להוסיף לרשימה גם ניתוחים פלסטים שמוסיפים אך גם גורעים במקומות הרצויים, בכדי להתאים לתוך רצועות הבד שנקראות, משום מה, בגד ים.
    קיץ נעים לכן בננות, אני יודע שאני אהנה…
    😉

  13. אנאבל לי

    ובאמת אולי הגיע הזמן שמישהו יזרוק את הכפפה?
    למה נשים צריכות להראות חלקות ורזות כמו שמעצבני האופנה
    מכתיבים לנו כל הזמן?

    למה שלא נחליט על מרד?
    מהיום שעירה ושמנה זה יפה
    רזה וחלקה איכססססס

    די לקוסמטיקאיות שבונות וילות על חשבונינו
    די למעצבי אופנה שמלבישים אותנו כמו ברבי עד שאנחנו כבר לא יכולות לנשום יותר
    די לסלוגן "רזה זה יפה" "חלק זה סקסי".
    די למריטות השיער האינסופיות וכל מכשירי ההארד אנד אנקומפטבל האייכמנייים.

    החוצה מעצבני אופנה הומואים שמכתיבים לנו מראה של נערים צעירים וחלקים.

    מחר הפגנה ליד חנויות הבגדים וסלוני היופי המקוללים.

    מספיק עם המראה האנורקטי השדוף החלק והנטול מיניות!!!!

    טוויגי – אנכרוניזם,- החוצה!!!!!!!!!!!!!!

    • שעירה ושמנה…. מעתה ועד עולם. אמן.

      • אז גם אני לא רוצה להיות חברה שלך יותר…
        איך, איך ליכלכת….יה בוגד !!
        (-:
        אבל אם בכ"ז נישאר חברים,
        אז חוטיני לא כ"כ, כי זה נכנס לי לנשמה,
        אבל תחתונים שהולכים טוב עם מכנסיים
        ממש נמוכים, מה דעתך ?
        אגב, המסר לבנות שלי – תעזבו ת'לימודים,
        הכי כיף זה הבנים.

        • נשבע לך שלא התכוונתי. זה רק שהתובנה העמוקה בדבר השומנים השעירים שבבת אחת הביאה אותי להארה.

          שנים של בזבוז זמן וחשק עברו עלי.
          שנים שבהן טעיתי וחיבבתי (בחשאי) את ונוס ממילו
          שנים שבהן פרסומאים גרמו לי להעדיף נשים חטובות (טמבל נבער שכמוני)
          שנים שבהן לא הבנתי את חדוות השיער (כי שערת עלי לנצח אלטפך)

          והנה, באה ההערה ואנוכיכי בפליק פלק לאחור אימצתי עמדה נאורה

          ועכשיו מה?

          עכשיו את רוצה שאחזור לטעמי הקלוקל, ככה?

          לא יכול לכפור בטפל ואחר לכפור בעיקר.

          פליק פלק אחד ליממה זו היכולת המוגבלת של גילי המתקדם.

          חוטיני, לא הכרחי. נשבע לך.

          זה התחת, אם לא הבנת. תחת ראוי גם מתחת לשק יאיר.

          • אני חולה על התחת שלי, אם לא הבנת.
            מה שאני לא מבינה זה איך התאהבתי
            באחד שמזייף ומזפזפ כמוך..
            למה, למה לא שמעתי לדודה שלי נחמה,
            או ברכה, שאמרה לי תמיד,
            "תיזהרי מכל אלה שלא רוצים
            רק לז… אותך, הבני-ז….".
            ממש מצטערת, דבריי הוצאו מהקשרם,
            סוף ציטוט, סגרתי אייקון.
            (-:

            • נחמה?

              טלי יקירתי…
              העלה בדעתך שפספסתי את ספור האהבה הנדיר שבינך לבין התחת שלך?
              עד כדי כך?
              הלפתי חשבתיני?

              במחשבה שניה:
              זו לא אותה נחמה.
              שדודה נחמה היה לה א-ב אחר.

              א ב ג ד ה ו ח ט י כ ל מ נ ס ע פ צ ק ר ש ת

              • ואצלנו לכל אחת יש את בעלה שיחיה,
                נחמה ושחף, ברכה וים, מטילדה ואל"ף.
                סתם נחמה, בלי הצל שלה, לא הולך.

                אכן, עלה בדעתי שמא פיספסת סיפור אהבה,
                אך הוא אינו נדיר עד כדי כך, או שלפתי
                חשבתיני, אם הינך חושד שרק אני חולה עליו?

                חוץ מזה, האם אתה רומז חלילה שדודה שלי
                נחמה יש לה בעיה בא'-ב' ?
                אך זוהי השמצה פרועה. היא יחסית היתה
                מתקדמת לסביבתה. וכי סתם יצאתי ככה
                איך שיצאתי?! )-:

                אגב, טלי זה לא קיצור של מטילדה.
                אבל שלא יהיו פספוסים בעתיד, השם השני שלי-אביגיל.
                נשבעת. (-:

                • אביגיל…

                  זהו שלנחמה שלי היה את יעאקוב.
                  אז סופית. אין לך את התחת שלה, אין לך את החטא שלה, ואין לך את העין ההכרחית.

                  ועל אל"ף לא מדברים, לפחות לא בקול רם. למרות שהוא מופיע – אפילו אצל נחמה – ב א-ב.

                  • פרחח יקר, אין לך מושג אפילו כמה.

                    אין עלי משלה וטוב שכך !
                    תודה לאל שאני דוקא דומה לברכה,
                    בתה השטחית והלא צנועה של דודה נחמה.

                    אבל למה לא מדברים על אל"ף ?

                    האם הוא המאהב הסודי של דודה נחמה?

                    ואם יש לה את יעאקוב ואת אל"ף ב-א-ב,
                    איך אתה מציע להכיר לה עוד גבר?

                    והאם זהו אותו אל"ף שמעביר דאחקות
                    עם צחי בשבדיה על 'עין תחת עין' ?

                    מחכה להבהרות..לא יכולה לכבוש את סקרנותי,
                    שעכשיו פתחתי בזאת תיבת פנדורה…

                    אגב, מכיר "חתולים בצמרת"?
                    אביגיל גע גע, זה מושך כמו נזלת בחורף..
                    אבל בעברית זה נשמע סקסי לאללה.
                    (-:

                    • וכי איך אשכח את החתול הפראח?

                      זה שאת שטחית היה ברור כבר מההתחלה, מה שלא ניתן לומר באותה הקלות על עניין הצניעות.
                      🙂

                      על אל"ף (מהמוסד!!!) אין מדברים מהטעמים המובנים, למרות שצחי (האיש והדאחקות) חטא בעניין.
                      לנחמה כמובן שלא היו מאהבים סודיים. בניגוד לבתה שנתנה צ'אנס למוצלחים שבבבנים לנסות ולהוכיח את עצמם, נחמה שמרה את חסדיה לחסידות בלבד.

                      כמו כל אשה טובה, נחמה טמנה את יעאקוב במקום שממנו לא בורחים והנה עתה עיתותיה בידיה.

                      חוץ מזה, זו היא שהתעניינה, אני רק מילאתי אחר רצונה המפורש.

                      אם ראית את מלהולנד דרייב, לפעמים התיבה הנפתחת אינה מכילה דבר פרט לחלומות כמוסים של אלה הנכנסים בשעריה…

                      ובעניים ההסקרנות, כבר נאמר שהכיבוש משחית!

                      🙂

                      EL EL ABIGAIL

                    • צב מעבדה

                      אל"ף מסיפורי אלף עין ועין הוא לא מהמוסד כי אם מהמחלקה לפיזיקה תאורטית בצ'למרס. ולהזכירכם גם זאת אות בדויה.

                    • צחי האיש, השה בבקשה והדאחקות. נרשם לפנינו!

                      יופי של כיסוי מצאת לעצמך. צ'יימברס אחותך!

                    • צב מעבדה

                      ידידי, אני לא יודע מה עובר עליך, אבל אתה נהייה פחות ופחות ברור מיום ליום.
                      יכול להיות שאתה מבלה הרבה יותר מדי זמן באתר הזה?

                    • טלי , Chambermaid

                      יכול להיות שזה בגלל שהוא מבלה הרבה
                      זמן איתי.
                      או אני איתו…
                      שהרי חוץ משטחיות וחוסר צניעות,
                      חוסר בהירות אמרנו גם, לא ?
                      (-:

                    • מהפה.

                      שה בבקשה!

    • עזבי "אנחנו".
      גם אותי כל זה מעצבן אבל נשבר לי להלחם בזה.
      אני הולכת עם שערות, בלי שערות, עם קצת שערות, בלי חוטיני, בלי חזיה, עם חזיה – אוהבת את עצמי כך וגם אחרת. וכך גם המאהב שלי – אוהב אותי איך שאני. וזהו זה.
      מי שרוצה להשתעבד, שתשתעבד, מי שרוצה לציית לחוקים – שתציית. מי שפוחדת שאם לא תעשה כך וכך וכך לא ירצו אותה גברים, חבל לי עליה, אבל אין לי איך לעזור לה.
      החיים קצרים – יש המון דברים הרבה יותר מהנים מאשר לצעוד במסדר "הטיפוח" הזה או להלחם נגדו.

      • וירג'יניה

        ובפסקה אחת תפסת את מהות הפמיניזם- כבר מזמן נעשה הכל בפעם הראשונה ע"י נשים, כבר מזמן צעדו אימותינו למען זכוייתינו. הגיע הזמן לממש את הזכויות, את החובות וליצור את אלפי ומיליוני הסיפורים האישיים של מיליוני הנשים בעולם. הגיע הזמן שכל אחת מאיתנו תיקח את חייה לשלב הבא, תמצא את הפרוייקט הטרנסצנדנטלי שלה בלי לסחוב על כתפיה את כל המין הנשי או האחריות עליו.
        ובמלים אחרות, לבשי מה שבא לך, מתי שבא לך, עם מי שבא לך ואיך שבא לך- הרי רובינו משנות מצבי רוח כמו שזיקיות מחליפות גוונים על קשת צבעים, ובהתאם גם משתנה הרצון שלנו ללבוש בגד זה או אחר- אז אל תשתעבדי לאופנה, שעבדי את האופנה לצרכייך.

  14. Lady Stardust

    אוקיי!
    אני עומדת להגיב על כל הנושא מסיפור אישי שהיה לי ובסופו גם טבול המסר:
    החבר הקודם שלי,שהיה באמת בחור טוב ומציאה לא רעה לכל בת, ניסה לשכנע אותי נואשות ללבוש חוטיני ולעשות את הגילוח הזה שמשאיר רק פס דק ביותר של פלומה זעירה. מי שעושה כזה יודע בנושא מעורב גילוח קדחני וקפדני תוח שמירה על קו ישר+ מספריים.
    חוטיני אני לא ממש אוהבת. מסיבה אחת פשוטה שהאזור הזה הוא היחיד שבו אני לא מסכימה להתפשר על נוחות מושלמת! נעלי סיכה אני יכולה לסבול לכמה שעות של מסעדה או פאב כי הם באמת אבל באמת נראים מגניב לאללה!!! אני יכולה להתפשר על הרבה דברים אבל לא על נוחות הזור הכי רגיש בגוף שלי!!!!!!!!!!!!!!

    אז פעם אחת בשביל באמת להוריד אותו מהגב שלי אמרתי לו שנאי עושה איתו עסק- הבחור פשוט לא ידע להתלבש! כלומר הוא היה מתלבש למועדונים, פאבים וכל דבר כאילו הוא יוצא למכולת. אז אמרתי לו שאם הוא הולך לשנות את אופי הלבוש שלו ויראה כמו שצריך כשאנחנו יוצאים (כמו שהשתדלתי לעשות כשיצאנו גם בלי החוטיני והגילוח!) אני מוכנה לשים חוטיני ולגלח.

    לא רק שהוא לא לקח את זה בקלות כמו שהוא אמור היה, הוא האשים אותי נחרצות בזה שאני מנסה לשנות אותו בכח ולוחצת עליו!!!

    אוקיי…
    אתם לא יכולים תהווכח שאין כאן איזה מוסר כפול! העובדה היא שמנשים נדרש הרבה יותר כדי להראות מושכות! דברים רבים שכוללים כאב, אי נוחות ופשוט נזק עצמי מכוון (ואני אפילו לא מדברת על ניתוחים פלסטיים למיניהם!). מנשים כאילו מצופה באופן טבעי שיהיו מטופחות-כדבר מובן מאליו! לגברים זאת אופציה…

    הקטע הכי אירוני שאחרי שנפרדתי ממנו ולא יצאתי כמה זמן עם אף אחד באמת התחלתי לגלח!
    לא ביסודיות ואומנותיות הנפוצה אבל דיי ברצינות!
    לא עשיתי את זה בשבילו ולא בשביל אף אחד אלה כי פשוט הרגשתי שזה מה שבא לי לעשות!

    אז הנה כמה מסרים חשובים שעולים מהסיפור:
    1. לא משנה מה ולא משנה איך, אם את אוהבת משהו תשימי אותו ותלבשי להנאתך ככל שאת רוצה!
    2. אל תתני לגברים לנסות ללחוץ עלייך לשים דברים שאת לא אוהבת או גורמים לך אי נוחות- תמיד תזכרי שזאת לא החובה שלך להיות יפה ומושלמת כל הזמן אלה אופציה שעומדת בפני כל אחת. אם מראה טבעי הוא הדבר שלך אז הרי ש-מור פאוואר טו יו סיסטר!!!
    שייתאמצו בשבילנמו קצת אחר כך נחשוב אם הם גם שווים את זה -ולשים חוטיני זה לא להתאמץ בשבילנו-זאת טובה לקהילה ההומוסקסואלית במקרה הכי טוב!!!
    3. כל מה שאת לא בוחרת לעשות-תעשי בשביל עצמך וההרגשה האישית שלך לגבי זה!
    שימי זין על כל מה ששאר העולם עושה או חושב-רק הדעה שלך נחשבת כשזה נוגע לגוף שלך!

  15. טל עירוני

    אם כל הדברים שנאמרו כאן נעשים לצרכים אפנתיים, הרשמת המין הגברי וכיו"ב, אכן יש כאן בעיה.
    אבל, תחשבי איזה כיף זה להיות מודעת לאיברים הנפלאים האלה, שהם שלך ורק שלך, כל הזמן. בדיוק כמו שיש כאלה שנהנות להסתכל על הבטן החשופה שלהן בחולצה מיניאטורית, ויש כאלה שמכורות למחשופים רק בגלל האופציה הנפלאה הזו והזוית המצויינת שמגלה את הציצים במלוא הדרם, גם התחושה של הישבן החשוף שמתחכך בג'ינס ושאר הדברים שמתרחשים שם למטה יכולה להיות סבבית ביותר. אם זה גורר גם תספורות יצירתיות ובכלל כל התעסקות חשובה במשולש ברמודה, אני תמיד בעד וברור, שאך ורק להנאתי, כל השאר נחשב כבונוס.
    דרך אגב כבר הומצא החוטיני הדו כיווני ואפילו קיבל אאוטינג נאות אצל סמנתה ב"סקס והעיר הגדולה" (ע"ע חוטיני הפנינים- רק לא לרוץ איתו במדרגות). יש כאן מישהי שכבר ניסתה?

  16. אינקופיקציה

    אני נזעקת להגיב פה, כי הנה לרגע נחשדתי בעיני עצמי כאילו נחשדתי בעיני מישהו אחר כאילו וכאילו וכו', ולא כך היא, ודי לפסאודו חכימא בסמי רמיזא (פתק לעצמי: לדבר עם הדוקטור על ההרגשה שכל העולם מסתובב סביבי).

    ובכן, אם אני כבר כאן, ואין לי ספק שכל האתר הזה הוקם על מנת ללמוד את הרגלי התיחתון שלי, אז הא לכם, כמו שביקשתם:

    קודם כל, נוח באבוהה. צריך למצוא את הדגם הנכון, ולא אצל מה שמה בקינג ז'ורז', אלא בדיוור ישיר מגאפ פיפת' אבניו.

    שנית, קונטררי למה שפרחח טוען, באקסטרא לארג' עובד גם עובד, ולראיה אני מוכנה להציג את פניהם של העוברים ושבים כפי שנקלטו בעדשת המצלמה שמוצבת מעל המיטה שלי. אשר על כן פרחח, ידידי היקר לי מאח, אני מרשה לך להגיד "לא אוהב" לגיטימי ונאור, אבל לא מרשה "לא יפה". נו נו נו.
    נו.

    לגבי חוטיני בדייט הראשון, התשובה היא כמובן. למדתי זאת על בשרי (חה! חה! איזו שנינה) אחרי שאיזה יונתן אחד פגש את המחטבים (רוצים לדבר על השפעה נלוזה של פרסומאים? הנה) שלבשתי מתוך ידיעה ש, אני? בדייט ראשון? בחיים לא. כמה צחקנו.

    זהו. עכשיו אני הולכת לבדוק עם ההוא שמתעקש להיות מצוי בפרטים הקטנים, על מה הוא העניש אותי כשחתך לי את האצבע יחד עם התרד המעולף, ואם הפשטידה כבר מוכנה.

    • אבל אי אפשר להתחמק מהפרשנות…
      לא אמרתי "לא אוהב" (לגיטימי ונאור) גם לא אמרתי "לא יפה" ( נו נו נו). אבל אמרתי גם אמרתי "לא עובד".
      לוקח את דבריי בחזרה.

      עניין של טעם.

      ומטעם לטעם, הנה הפיצוי:

      קח/י את הירך האחורית והביא/י אותה לטמפרטורת החדר.
      ביד אחת וחצי (זה כל מה שיש לי להציע) עטפי את כולה בשמן זית משובח.
      לטפ/י ועסה/י את הירך, משל היה זה שקד, מעל ומתחת לשומניה הנאים ולחב השזור בה.
      הכנס/י לעומקם של החריצים שהוכנו מבעוד מועד רבע שן שום ואת החלק הצהוב (בלבד) של קליפת לימון. קינקי!!!
      גרוס/י פלפל שחור והצמד/י אותו לכל פני השטח של הירך.
      את העשבים (פטרוזיליה, אורגנו, בזיליקום) שקצצת מראש (עדיף באמצעות מספריים בכוס רחבה ועמוקה) הצמד/י גם כן לכל חלקי הירך והדק/י.

      לתנור שחומם מראש ל 225 מעלות הכנס/י את הירך (אני מכניס שתיים בשל ריבוי המשתתפים) כשהיא מונחת על רשת, תחילה כאשר החלק הפנימי מופנה כלפי מעלה.

      על הירך (של טלה צעיר) יש להניח שני גבעולים של רוזמרין. (להניח בלבד למען הארומה ולא לקצוץ יחד עם העשבים בשל נטיות שתלטניות של הרוזמרין).

      מתחת לרשת בתוך כלי חרס גדול ועמוק הנח/י תפוחי אדמה חתוכים לקוביות גדולות, עטופים בשמן ובזוקים במלח ופלפל.

      לאחר 25 דקות יש להפוך את הירך כך שכעת החלק החיצוני מופנה כלפי מעלה ולהמשיך בצלייה עוד כחצי שעה בטמפרטורה של 225 מעלות, לאחר מכן להוריד את הטמפרטורה ל 175 מעלות ולהמשיך לצלות למשך כשעה.

      להגשה:
      יש לחתוך את צלי הטלה בכיוון ניצב לעצם ולהציב את הנתחים כאשר החלק החיצוני כלפי מעלה, מסביבם יש לפזר את תפוחי האדמה.

      טיפ:
      את כלי החרס (אפשרי גם כלי מזכוכית) הרחב ככל שניתן, להציב על גבי תבנית אפיה מלאה במים. הדבר נועד לגרום לכך שהשומנים שיטפטפו מהירך ולא יפלו לתוך כלי החרס לא ישרפו.

      זוהי המנה העיקרית שאותה התחייבתי להכין לארוחת ליל הסדר.

      הערה:
      ירך אחורית של טלה אינה כשרה בגלל החלב הרב השזור בה. ניקור החלב יהפוך אותה לכשרה אך לא כל כך ראויה.

      • אינקופיקציה

        שלא יועילו לי בכלום, כי אני, בשתי ידיים (זה כל מה שיש לי), לא נוגע/ת בירכיים פוסט מורטם.

        • לא שם בתנור, בחום של 225 מעלות, חשוב להדגיש, ירכיים פרה-מורטם, בעיקר לא של טלה.

          ובכל זאת, למרות כל זאת, אני חש שמילותי (245 במספר, ספרת לבד?) לא היו לשוא, גם אם לא היו שימושיות.

          🙂

      • אינקופיקציה

        שלא יועילו לי בכלום, כי אני, בשתי ידיים (זה כל מה שיש לי), לא נוגע/ת בירכיים פוסט מורטם.

        • ה--שול--ה

          את בטח מוגעת גם נוגעת

          אך, אך … הצביעות הזאת של הנגעלות מכל דבר

          • אינקושמיקציה

            שכחת את השיניים.
            תגידי, אני צריכה להתיישר אל הקו שלך בשביל שלא תקראי לי צבועה? למה מי מת, חוץ מהעגל? כן, אני אוכלת בשר, ולא, אני לא נוגעת בו.
            למה? ככה.

            ולא, אני לא נגעלת מכל דבר, רק מכאלה שמזדרזים להכריז על צביעות ולהחליט בשבילי במה לגעת ובמה לא.
            תהיי בריאה.

            • רק עכשיו ראיתי שיש פה תגובה
              וממקום הרבה יותר רגוע – אופס – אני אמרתי צבועה? אני? אין לי מושג למה.

              אינקו, אינקו, אינקו, אינקו – בטור השולתת!!!!1
              (איך סלנג אינטרנטי תופס, שזה לא להאמין)

  17. הרבה זמן לא התעצבנתי ככה ממאמר.
    חוטיני זה הדבר הכי נוח שיש, וזה שקשה לך להתמודד עם זה שאת מאלה שנאלצות ללבוש את התחתונים הפחות מחמיאים לא אומר שאנחנו לובשות אותם בשביל הגברים!
    כף לי גם ללכת כל היום על העקבים הדקיקים והמהממים שלי, כמו שכף לי לנהוג באוטו יקר וטוב למרות שגם עם סוברו ישנה אני אגיע לכל מקום.
    אנא, דברי בשם עצמך. הפמיניזם שלך כ"כ מגוחך ולא מעניין אבל כנראה לא מצאת תחום יותר עמוק להתמרמר עליו. הייתי אומרת ששאלת השיער ושאלות דומות לה מוצו עד תום כאן ובכל מקום אחר והוחלט שכל אחת תעשה מה שבא לה מבלי שאחת מאחיותיה תזלזל כך בבחירותיה.

    • אריאלה

      והנה הפנמה מושלמת: כיף לה ללכת על עקבים דקיקים, אשכרה כיף. סבבה אגוזים, ממש כמו נעלי בית. בטח גם נעים לך הפוש אפ המסמן או נוחה לך החצאית, שכל כך קצרה שאת לא יכולה לשבת או להתכופף.
      ואחר כך נרחם על הסיניות קשורות הרגליים שהיו בטוחות שטוב הן עושות? הן פה, בקרבנו. וכיף להן.
      וההבדל בין חוטיני ועקבים דקיקים? חוטיני לא מעוות את עמוד השדרה, לא מעוות את כפות הרגליים, ולא גורם לכאבי גב. ועקבי סטילטו? ואללה כן.
      ופה מתאים המשפט "גם שפחה גם מכחישה"

      נו שוין.

      • אני אוהבת חוטיני. זה נעים לי, זה נוח לי, זה מדגיש את התחת שלי ובעיקר גורם לי להרגיש יותר סקסית ומושכת ביני לבין עצמי.

        אני שונאת עקבי סיכה. כמו שאמרת, הם מעוותים את ההליכה, את כפות הרגליים, את הגב וגורמים לי לשנוא את עצמי כל פעם מחדש, כשאני "נאלצת" לנעול אותם.

        עם זאת, בהחלט קיימות נשים שמעדיפות ללכת בעקבי סיכה ולא רק בשל היופי שבנעלים מסוג זה. יש כאלו שכל כך רגילות לעקבים שאם הן יורדות מהם לרגע, כואב להן הגב. באמת.
        אמא שלי, שתהיה בריאה, בת 54, פצצה אמיתית, אם תורידי אותה ל"קדס" היא מתאבדת. ולא חלילה כי היא נראית לפתע פחות טוב, אלא כי באמת היא לא רגילה לנעליים שטוחות. כואב לה הגב מהן.
        אז נכון, סביר להניח שזה הרגל (כמו החוטיני אליו היינו צריכות להתרגל כולנו, שהרי לא באמת אהבנו את התחושה שזה בתוך התחת מהרגע הראשון), אבל כמו כל הרגל, יש כאלו שלמדו להנות ממנו.

        לכן, קצת תמוהה לי הביקורת שאת מותחת על אותה 79. וואלה, מודה ומתוודה, קשה לי להבין אותה. שונאת את העקבים האלו שנאת מוות, אבל אולי באמת נוח לה. מי יודע. אולי עצם העובדה שהיא מרגישה בהם כוסית מוסיפה לנוחות שלה. אולי.
        אני פשוט מניחה שכמו שחלק מחברותייך לא מאמינות לך שאשכרה נוח לך עם החוטיני (ובטח יש כאלו), ולך עדיין נעים ונוח, כך גם לה באמת נוח העקבים. כמו שלך נעים יותר שלא לוחץ לך בצדדים ושלא רואים את הפסים שמשאיר התחתון הרגיל (ואגב מגדילים את התחת בטירוף), לה נעים להיות גבוהה ב-10 ס"מ ושהרגליים שלה נראות יותר ארוכות ורזות.

        אני באופן אישי לא מבינה אותה, אבל מי אני שאבקר ולא אאמין לה?

        ולכל מי שטוענת שהחוטיני הוא סתם מזימה גברית טפשית, וואלה, לא חייבת… אני, עם שלי, אמשיך ללכת. ולהנות מכל דקה!

        • אריאלה

          אני אגיד לך למה אני לא מאמינה לה, כמו שכתבתי קודם, עקבי סיכה גורמים נזק פיזי אמיתי ובלתי הפיך, בניגוד לחוטיני. יכול להיות שאמא שלך התרגלה, אבל אין ספק שהדבר בא במחיר גבוה.

      • לא ידעתי שאת יודעת איך אני מתלבשת, אבל זה בסדר כבר התרגלתי לעובדה שיש את המתיימרות לחשוב שהבינו הכל. אני ספורטאית, יש לי את הגב הכי בריא במזרח התיכון.
        אני לא הולכת עם מיני, אבל אולי אני אתחיל. דווקא.
        להבדיל … אני לדוגמה לא יודעת לכתוב, אבל אני לא יוצאת בהצהרות מטופשות שכל שנונה מוכשרת היא כזאת כדי לפצות על דברים אחרים.
        יאללה…תנו להתיפייף בשקט.

    • אולי לדעתך חוטיני זה הדבר הכי נוח בעולם – סבבה עלייך. אני מנסיוני לא מתה על זה, אבל אם לך זה נוח – מצויין.
      אבל.. מה זאת אומרת "זה שקשה לך להתמודד עם זה שאת מאלה שנאלצות ללבוש את התחתונים הפחות מחמיאים לא אוומר שאנחנו לובשות אותם בשביל הגברים!" סליחה?? את באמת חיה באשליה שכל זוג תחתונים שאיננו חוטיני הוא בכרח פחות מחמיא (ומכאן, פחות יפה או פחות מתאים למטרתו) – הגזמה פרועה!!!
      אני (לצערי, לשמחתי,ל… מה שתרצי) בעלת ישבן לא מבוטל בעליל שאינו מבייש את מוצאי הים תיכני ואני מתעבת חוטיני ומסתובבת לי בתחתונים יפים מתחרה, ממשי, ומשאר חומרים משובחים המשמשים את העולם התחתון בימינו אלה, וכולן (עד הזוג האחרון) מחמיאות לי ומוציאות קריאות שמחה נרגשות מבן זוגי האהוב בכל פעם שהוא חושף זוג מאלה (או את מה שמתחתיהן). את אוהבת תחת חשוף, סבבה עלייך, האם זה אומר שכל מי שלא הולכת ככה נראית פחות מחמיא ממה שיכלה, ו"מתפשרת" על כל תחתון סלוגי שקנתה בימי חייה? בחייך כמה צרת אופקים אפשר להיות?

      • כן חוטיני/לא חוטיני, אלא למה אנחנו נזעקות בכל פעם שאיזו טרחנית "רומזת" לנו: "אתן עושות את כל זה בשבילם…"?
        בטח שאנחנו עושות את זה בשבילם!
        ושתקום אחת ותגיד שהיא לא מעדיפה אותו אסתטי, נקי, מגולח, לבוש היטב, מבושם
        (ואם אפשר בחוטיני או נטול… טוב, בשבילך אריאלה, בבוקסר צמוד 🙂

        זה לא סותר את האפשרות שחלקנו גם נהנות להרגיש את החוט בתחת, להתבונן על עצמנו ממרומי 10 ס"מ נוספים, או להרגיש את מגע עורנו חלק משיער.
        כמה לגלח, מהו גובה העקב, וכמה עמוק החוט – שתחליט כל אחת מה עושה לה טוב.

        • לירון

          בוטן, אני רוצה להגיד לך שאת צריכה להפוך כאן לכתבת,
          ההערות שלך פשוט קולעות כל פעם בול בעיני!
          אחלה מאמר, בהחלט נושא שנוי במחלוקת אך שוב פה זה רק עניין של הרגשה!

        • לא משנה

          בטח שאתן עושות את זה בשבילן!
          רציתי להגיד את זה כל הזמן ולא יצא לי..
          שהרי, אם החוטיני היה נחשב מכוער ולא סקסי בעיני העולם, הרי שהיה נכנס לבויידעם במיידי על ידי כל חובבות החוטיני "בשביל עצמי" עלק.

      • חטאתי. הכללתי כי זה קורה לפעמים. כמה מתחתוני המהממים ביותר הם יותר מכנסיים מתחתונים. פשוט כשביקורת על חוטיני היא כ"כ…לא יודעת, ביקורתית, אז זה נשמע ממורמר.
        מקבלת את תגובתך.

        • אין שום בעיה :0) שמחה שלא התקבל כ"קטילה" אלא כ"הערה".
          דרך אגב, אם אני בכל אופן מוכנה לנסות שוב את ענין החוטיני, איפה אפשר למצוא זוג במחיר סביר שיתאים לתחת הים תיכוני שלי? עזרה תתקבל בברכה…

          • בכל מקום יש בזול, הכי חשוב זה לקנות מידה קצת גדולה מהרגיל. אמנם זה יכול להיות קצת רופף אבל זה כל הכיף.

  18. סטינה

    בואי יקירה, נעשה סדר.
    חוטיני לא נוח (לפחות לי אישית) אבל אני מניחה שיש נשים שזה נורא נוח להן.. הניסיון להחיל את החוויה האישית שלך על אוכלוסייה כל כך גדולה הוא לא ממש ריאלי.

    אני אוהבת ללכת בלי תחתונים בכלל (במידת האפשר) מה שמונע ממני ללכת עם מכנסיים צמודים ונותן מקום להרבה חצאיות (והרוח חודרת מבעד לבד ואני מרגישה סקסית בטירוף כל היום.. אבל זה לא קשור)… אני גם אוהבת להוריד שיער שמיותר (בעיקר בעיני) כי נורא נעים לי לגעת בעצמי ככה חלקה.

    נשים משועבדות לתכתיבים גבריים? טעות. נשים משתעבדות לתכתיבים גבריים.. בניין פעיל.. כי זאת בחירה.
    בחירה שיכולה להיות מקובלת עליך או לא ולמצוא חן בעיניך או לא.. אבל זה לא ממש משנה כי זאת בחירה של מישהו אחר ואת הבחירה שלך את מוזמנת לעשות לבד ולחיות איתה בשלום.
    והכי הכי משחרר זה לבלות את היום בעיסוק בבחירות של עצמך ולא באלו של אנשים אחרים.

    • אריאלה

      ומה שאת אומרת, זה באמת נכון? את לא בדיאטה? או לא היית בדיאטה? או לא בא לך להיפטר משלושה ק"ג עודפים? ואם לא את, לא לפחות 80% מהחברות שלך לא מרוצות מהמשקל שלהן? וזה למה? כי המשקל מפריע להן להיות בריאות, לא, רובן בריאות לחלוטין. אז אולי הן לומדות לא להיות מסופקות מהמשקל שלהן? ואיך הן לומדות את זה? החלטה אישית לפיה הן בחרו לחיות כל החיים מתוסכלות, או כי הנורמות החברתיות מכריחות אותן להיות לא מרוצות?
      נורא קל לדבר על בחירות שלנו, ועל זכותנו לבחור, אבל זה לא ממש נכון.
      למשל, הבחירה להיות שמנה פירושה עבודות טובות פחות, מבחר קטן יותר של בני זוג פוטנציאליים ודימוי עצמי בעייתי. כנ"ל הבחירה להיות לא אסטתית או לא מטופחת, יש לבחירות האלו מחיר חברתי, והוא לא נמוך, הוא מתחיל ממבטים מגנים (לא תסתכלי קצת בגועל על מישהי שעירה שלא מורטת שערות ברגליים?), ונגמר בתחומים יותר חשובים, כמו אהבה או עבודה.
      נכון, רוב הבנות שחוסכות מעצמן מזון יגידו שהן עושות את זה כי נעים להן להיות רזות, אבל כמו בהמון דברים בחיים, כשאנחנו מחויבים לעשות משהו, אנחנו משכנעים את עצמנו שזו בחירה שלנו, כי ככה יותר קל לנו לחיות, נו, דיסוננס קוגניטיבי?
      אי אפשר להטיל את כל האחריות לפסיכוזת המראה על הנשים, זה לא נכון ולא הוגן.

      מצד שני, נכון גם שלא כל בחירה אסטתית של נשים נובעת מכפייה חברתית. אני למשל הצבתי את הגבול בחוסר נוחות, אני לא עושה שום דבר שלא נוח לי (חוץ מלמרוט, אבל גם את זה אני עושה בעצלתיים) או שמכאיב לי, אבל זו אני עכשיו, ובתקופות אחרות כן הסכמתי לעשות דברים שלא נעמו לי כדי להיראות טוב יותר, וכדי להגיע לנינוחות הזו, הייתי צריכה לעבוד על עצמי די קשה, ועדיין, אני לא אוכלת כמה תותים בקצפת ושוקלד שבא לי.

      • סטינה

        אני אוכלת מה שבא לי ואני לא מוצאת לנכון להתנצל על זה בפני אף אחד.
        רזה אני לא, ואני מניחה שביחס לאידיאלי היופי המודרניים האנטי נשיים "יושבים" עלי הרבה יותר מ- 3 קילוגרמים עודפים.
        לפעמים בא לי להיות רזה יותר? כן בוודאי.. כמו שלפעמים בא לי להיות יותר נמוכה, או בעלת שיער מתולתל..
        להיות שמנה זה בעיניך בהכרח להיות אדם חסר ביטחון ומפוחד שנגזר עליו להתפשר בנושאי עבודה ובני זוג.. אין לי מה לומר לך חוץ מ- נו באמת.
        אני אחזור ואומר.. זה נורא מתיש להחיל את החוויות האישיות שלך על שאר העולם.
        תמרטי בעצלתיים ואל תאכלי תותים ותני לי לגלח בחדווה וללכת בלי תחתונים ולאכול רוסטביף באמצע הלילה. כל אחד והנינוחות שלו.
        ואני מסכימה איתך שרוב פסיכוזות המראה של הנשים, מקורן לא בנשים.. וזה בדיוק מה שכתבתי.. אבל מי שבוחרת ככה להשתעבד לא בהכרח משיגה בכך עבודות יותר טובות ובני זוג יורת טובים ודימוי עצמי מוצלח יותר.. אבל את מוזמנת לנסות.
        אני מימשתי את זכותי לוותר לגמרי.

  19. יופי של מאמר!

    איזה כיף לי שהגעתי לשלב בחיים בו ירדתי מעקבים (ואני רק 1.54), החלטה אליה הגעתי אחרי שחזרתי הביתה בערב צולעת אחרי יום עבודה כי הלכתי על העקבים זמן רב מדי (בנעל שטוחה זה לא קורה).
    איזה כיף לי שהחלטתי לאפסן, לפני שנה, את עדשות המגע שליוו אותי מאז גיל 15, ולא איווררתי אותן מאז.
    איזה כיף לי שאין לי כל צורך פנימי להסתובב במהלך עם חוטיני, כי זה לא נוח לי, ואין לי שום בעיה שיראו, רחמנא ליצלן, את הקו של התחתונים מבעד המכנסיים הצמודים או החצאית. זה לא שגנבתי אותם.
    כל אחת שתעשה מה שהיא מעדיפה – תמרוט את עצמה לדעת (בעיית גירודים), תלך עם חוטיני, תדדה על עקבים, תעייף את עיניה עם עדשות מגע, תשב ברגליים משוכלות יפה יפה כי היא לובשת מיני קצרצר.
    אבל חשוב שכל אחת תזכור שיש גם אופציה אחרת, וכל את יכולה גם להרגיש יפה וסקסית ואפילו למשוך גברים וזה בלי שבמהלך היום תרגיש אפילו פעם אחת כאילו בא לה להחליף את הבגד/ להוריד את העדשות/ לגרד את הקוצים מהגילוח/ להיפטר מהנעליים.
    נסו ותהנו!!!

    • חד פעמי

      הגעתי לשלב = התחתנתי?

      או במילים אחרות – אלפי המילים הזורמות כאן כמו הגשם (גם זו ברכה) מתייחסות לבחורות פנויות באופן כזה או אחר – ולא, מותק, זה שאת גרה איתו כבר 7 שנים לא משנה את הסטטוס,
      וברגע שאת מקבלת את שלך כלומר גבר שלעזוב אותך יעלה לו יותר מלהשאר איתך –
      פתאום את מגיעה לשלב!
      בתור נשוי ותיק ראיתי את זה קורה לי ולרוב חברי, וכמציץ חד-פעמי בפורום הספקתי להבין שאני עומד להיצלב כאן ועכשיו.
      יופי לי, וזה עדיין לא ישנה את העובדות
      תודה.

      • יש הרבה צדק במה שאתה אומר. כמו כל החברות שלנו שהתחתנו ו"הגיעו לשלב" בו מותר להשמין, לבזבז את המשכורת על חומרי ניקוי ולא על קוסמטיקה וקוסמטיקאית, להסתובב עם בגדים מוזנחים בבית ולהפליץ ליד בני זוגן.
        אז נכון שאי אפשר לחיות כל החיים לפי הסטנדרטים בהם את לא מאמינה, אבל גם אסור ללכת לקיצוניות הפוכה לגמרי. נשים לא סתם אוהבות תכשיטים ומבזבזות את רוב המשכורת שלהן על בגדי מעצבים. כבר מזמן יצאנו ממערות, ופרוות לא באופנה (אלא אם כן, הן סינטטיות ולא כאלה שגדלו עליך מיום היוולדך). אנחנו אוהבות להראות טוב, בשביל עצמנו ובשביל גברים.
        והעובדה שכבר יש בן זוג, לא צריכה לשנות את זה, לפחות לא יותר מדי. ואם היא כן משנה, אז מהר מאוד תמצאי את עצמך מסתכלת במראה בגועל, ואת בעלך שמח ועליז, אך לא איתך.
        אפשר להתחסד עד מחר ולטעון שמה שחשוב זה האופי וההרגשה האישית, אבל אני לא מכירה הרבה בנות שהיו מוכנות להתפשר על גיבן מנוטרדם, למרות האופי המקסים.
        שביל באמצע…

        • חפרפרת

          למה כל הדיבורים על מה שנשים "מרשות לעצמן"?
          מה, גברים לא נוהגים להפליץ ליד החברות שלהם אחרי שעוברים לגור ביחד?
          יאללה, רמות השנאה העצמית שלךמגעליות, שאת ככה נוזפת בנשים "מרושלות" ושוכחת שלמטבע יש שני צדדים!

    • לא משנה

      אני נועלת רק נעלי התעמלות.. אין לי בכלל נעלי עקב.

  20. שטויות.

    שנים שהתחתונים שלבשתי היו תחתונים של סלוגי (הסבתא האלה…) ואתן הבנות בטוח מכירות אותן.
    תמיד עם המנטרה "איך חוטיני יכול להיות נוח? זה חוט בתחת…"
    זה שטויות, יום אחד ניסיתי ואחותיי-זה הרבה יותר נוח.

    אז לך שלומית זה לא נוח? סבבה, פרט לזה את סתם מקשקת.

    וחוץ מזה, להוריד בכל האזור של הכוס והתחת זה ממש כיף, ואני לא מדברת על מה זה עושה לבנים, אני מדברת על איך זה מרגיש כשאת עושה ביד. זה חלק חלק, לא צריף להזיז את השערות וכל החרא הזה.

    זה פשוט כיף!!

    ועוד משהו אני אגיד לך, זה לא כ"כ כואב!

    יש מקומות ברגל שהם בלתי נסבלים לעומת להוריד בכל המתחם ההוא.
    ואם את ניסית ולא היה טוב, או אם כל אחת…- יש לי טלפון של גאון בתחום!

    בכל אופן ולסיכום העניין, לדעתי האישית את מדברת שטויות, כי חוטיני זה כיף ונוח, להוריד שערות זה שאלה של טעם כי אני מכירה מספיק בנות שלא מורידות שם כי לדעתן זה לא יפה.
    "לפנות" באגרסיביות כלפי כל השאר זה סתם לוחמנות יתר לדעתי, כי יש בנות (אני נמנית איתן) שחושבות שחוטיני זה סבבה, ולהורי שם שערות זה נעים.

    זה הכל

    תודה
    🙂

    • הצעירה

      אז ככה,לילו יקרה, יש לי כמה שאלות לא מתוך זלזול אלא מתוך באמת רצון לדעת
      איך מורידים שערות מהאזור של הכוס למטה ובאזור התחת?

  21. שלומית יקירתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אז ככה, הכתבה מגניבה מבחינת ניסוחים והומור!!!
    אבל את לא יכולה להכליל!!!!!!!!
    אני מסכימה איתך שהרבה בנות הולכות עם חוטיני או מורידות שערות במפשעות כי ככה החבר רוצה או ככה בעלי רוצה. אבל אני והרבה מחברותיי ואני בטוחה שאנחנו לא היחידות לובשות חוטיני כי זה נוח לנו!!!!!!!!!!!!
    או קי?? ?? תיקלטי נ-ו-ח-!!!!!!!!!!!!!!!!!!! א. אין לי חבר נכון לכרגע והחבר האחרון שהיה לי אמר לי שזה היה יכול להיות גניב אם הייתי לובשת חוטיני אבל באותה תקופה לא לבשתי אז אמרתי לו לא! כי לא רציתי והוא קיבל את זה או קי?? ?
    אני עושה רגליים כי אני רוצה ואני מורידה שערות בכוס כי אני רוצה!!!!!!!!!!!!!!!
    א-נ-י א-נ-י ועוד פעם אני ולא בגלל שמישהו אחר רוצה ככה או לא בגלל גברים או לא בגלל שזה אופנתי או קי?? ?? ?? ואגב אני ועוד הרבה בנות מסדרות גבות לא מורטות ויש הבדל!!!!!

    אז לפי מה שכתבת את לא עושה רגליים לא מסדרת גבות לא מורידה שערות במפשעה אפילו לא את אלו שנמצאות קצת בירכיים הפנימיים!!!!!!!!!!!!
    אז אם זה בחירתך להיות קוף מגודל מימי האדם הקדמון ב-ב-ק-ש-ה!!!!!
    אבל את לא יכולה להכריח את כל השאר להיות כמוך!!!!!!!!!
    ושוב אני חוזרת על זה כל שערה אפילו הכי קטנה שאני מורידה מהגוף שלי זה כי אני רוצה להוריד אותה וזה בגלל שאני לא מרגישה נוח איתה על הגוף שלי או קי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אני מקווה שלא תכלילי בעתיד!!!!!!!!!!!!!!!!
    שלום לך!!!!

    • אריאלה

      העיניים שלי, האנושות ואני נהיה אסירי תודה אם תשתדלי להשתמש בפחות סימני קריאה. אני מקווה שעוד לא עשית בגרות בחיבור והבעה (עוד עושים?), ואם כן, מישהו צריך למנוע מהמורה שלך להבעה ללמד.

      • אבל לעיתים יש להכליל. אני מכלילה עם אריאלה, סימני הקריאה האלה מעייפים, ועודף דגש הוא סימן להכחשה תת מודעת

    • הו, לא

      ברור, הכל כל כך ברור – כל מה שאת עושה זה לעצמך בלבד. ואת לא מושפעת משום דבר ומאף אחד.
      אחרת, איך יכול להיות שאת מכנה אשה שעירה "גוף מגודל מימי האדם הקדמון"?
      מאיפה זה בא? הגאונות הזו, את אחראית לה בעצמך?
      אז תני לי לומר לך משהו, אדיוטית מצויה – אשה שיש לה שערות לא דומה לקוף יותר ממך. אם כבר, במידת האינטיליגנציה שלך את מתחרה ביצורים קדומים.

    • ג'ולין

      את מדגישה במליון סימני קריאה וחזרות את זה שאת הולכת עם חוטיני ומורטת שיער מבחירתך החופשית, ורק בפסקה האחרונה יוצא המרצע מהשק. הבחירה לדעתך היא בין למרוט ללא הרף לבין להיות "קוף מגודל מימי האדם הקדמון".
      כלומר הבחירה שלך כבר צומצמה בין שתי אפשרויות ורק ביניהן יש לך חופש לבחור. בצורה דומה אם שודד יצמיד לך אקדח לראש ויגיד "את החיים או את הכסף" הבחירה שלך לתת לו את הארנק תהיה בחירה חופשית לגמרי.

      קודם כל בואי נעיף מבט במה שלדעתך היא האפשרות היחידה הנוספת. אישה שאינה מורידה שיער, שעירה ככל שתהיה מבחינה גנטית, לעולם לא תראה "כמו קוף" וזאת מכיוון שהיא נראית כמו אישה, מין שונה לחלוטין. כן, ככה נראית אישה, עם שיער. לכל הנשים גדל שיער, חלקן בוחרות להסיר אותו. דרך אגב, גם אישה שבוחרת להסיר שיער לא נראית "כמו נחש" מאותה סיבה.

      למה לדעתך ולדעת רבות האופציה של השארות השיער היא כל כך בלתי נסבלת? כיוון שאין סוף דימויים חזותיים שאנו חשופים אליהם מילדות מלמדים אותנו לקשר יופי עם חלקלקות. גם לרמזים כמו אלה של החבר שלך לשעבר יש מקום של כבוד. את אמנם בחרת לא לעשות כרצונו, אבל איפשהו בראש נכנס לך שאת תהיי יותר יפה ונחשקת אם תלבשי חוטיני.

      מה שהכתבה הזאת מנסה לעשות היא לחזור ולהעיר את המודעות לשני דברים:
      א. העובדה שמודל היופי שלנו אינו טבעי (עובדה, צריך לשנות המון את הטבע שלנו בשביל להתאים לו, אף אחת לא נולדת עם נעלי עקב).
      ב. המחיר שנשים (הרבה יותר מגברים) משלמות על מנת להתאים למודל היופי הזה.

      אחרי שאת מודעת, אז הבחירה שלך היא קצת יותר חופשית, את מודעת לטווח האפשרויות, את מודעת למחיר של כל אפשרות (כאב פיזי מול דחיה חברתית) ואז את יכולה לבצע בחירה.

      דרך אגב, שמתן לב למוטיב חוזר פה כבר משתי מגיבות שונות?
      1. החבר מבקש אבל לא נענה.
      2. פרידה.
      3. באופן עצמאי לגמרי (בדרך כלל בתקופת לבד) פתאום הבקשה של החבר מקודם מתמלאת.

    • בעלת הדעה

      טוב, כאוהדת האתר וחברה של מריה, אני חייבת לומר כמה דברים:
      א. אל תהרגו את המורה שלנו ללשון, אנחנו שתינו לפני גיל בגרות, עדיין לא סיימנו תיכון.
      ב. מריוש, מאמי, באמת בבקשה פחות סימני קריאה, הרגת לי את העיניים.
      the lady does protest too much.
      ג. אני לא מסכימה עם עניין החוטיני. ניסיתי, כאבתי, ויתרתי.
      ד. זה שאחת לא רוצה, לא אומר שכל השאר יחסכו מזה אוטומטית. את רוצה להוריד שערות? לכי, תורידי, וישבוסם לך. אבל, וזה אבל גדול, אל תצפי ממני אוטומטית לעשות את אותו הדבר. מדינה חופשית (לפחות על הנייר), וגם כל אישה בה (לפחות על הנייר…).

    • good for you…
      as long as it makes you happy – do what ever you want… it`s your right! and there is no questionabout that.
      but….. the moment you said "this is your choice to be yada yad yad monkey… " you proved how wronge you are!!!!

      something to think about

      shira

  22. התגובות למאמר היו הרבה יותר מעניינות מהמאמר, שלזכותו יאמר, שהוא עורר תגובות.

  23. Blackflag

    בחיי שעייפתן אותי, בנות. ועוד יותר מכך, התעצבתי לקרוא כמה הערות בגנות "הפמיניסטית הזאת" או "הבוטש השעירה הזאת". כשנשים פיקחיות, משכילות, רווקות "חדשות" וחופשיות מתכחשות לתוכן הפמיניסטי האמיתי, זה שלא רק נתן להן את האפשרות להרוויח כמו הגברים אלא צריך ואמור גם לשחרר אותן מהדיכוי האופנתי הזה. ומה שלא תאמרו, זה דיכוי, והחוטיני, הוא רק, איך נאמר זאת – קצה החוט.

  24. ש.מהשבכ

    הנה סיפור ממעמקי התחת עם מוסר השכל: שפן אחד (או שמא ארנב, אני לא זוכר), כולו היה בצבע לבן-שנהב, אך היתה לו בעיה קטנה אחת: משולש שחור הפוך בקצה העליון של אוזן ימין, ולכן כוווווווווולללללללם צחקו עליו, הקניטו אותו ולעגו לו. יום אחד התייעץ עם חבריו מה לעשות ואיך להוריד את המשולש השחור על קצה האוזן ואחד החברים שלו אמר לו כי בוואדי, על המסילות ברזל, עוברות רכבות, ועליו לשים את קצה האוזן על פס הרכבת כאשר היא עוברת, ולהמתין עד שתעבור הרכבת על קצה האוזן אשר תחתך בדיוק במקום של המשולש השחור ההפוך, ובא לארנב גואל. מה עשה אותו ארנב מסכן? ירד אל הוואדי, שם את קצה אוזנו על פס הרכבת, אך בטרם יחתך המשולש, באה רכבת ממול והורידה לו את הראש….
    מוסר השכל: אל-לכן לאבד את הראש בגלל משולש שחור הפוך…
    ולעצם העניין: אלו אתן, ורק אתן שמוכרות לנו הגברים את עצמכן בקילו, למרות שלא רצינו בכך בגיזרה הזו: נעליים קטנות ב-5 מידות, העקבים צמחו למימדים מזוויעים, המיני התקצרה למקסי וגודל החזה לא ידוע, או שמא זו חזיית פוש-אפ?
    חשוב לציין שכל הזמן אתן מול המראה: "מראה, מראה שעל הקיר מי היפה בכל העיר?"

  25. אז מה בדיוק הבעיה?
    או שזה נוח לכן או שזה לא!
    לא צריך לזיין את המוח על כזאת שטות.
    אנחנו אוהבים אותכן חלקות ורצוי עם חוטיני קטנטן.
    אף אחד לא הכריל אותכן ואם אתן לא רוצות אז לא צריך. ההפסד כנראה כולו שלנו (וגם שלכן).
    וחוץ מזה אתן אלה שמתעקשות שנתגלח כן הזמן כולל סופי שבוע כי זה דוקר, אז תורידו שערות.
    יותר יפה והרבה יותא נעים לנשק (או ללקק לצורך העניין).

    • איילה-בר

      האם הטחול שלך יפה? ואם לא, האם חשבת לעשות עם זה משהו, או שמא מפאת העובדה שאף אחד ממילא לא רואה אותו, נראה לך שהדיון על האסתטיקה של הטחול שלך הוא מגוחך מעיקרו? (רוצה לומר- מאיפה ההקבלה המופרכת הזאת שעשית בין הפרצוף שלך לבין הכוס של מישהי?).
      ובהנחה שהשמש לא זורחת לך מהתחת, האם נראה לך הגיוני שבשביל ה10 דקות שאתה צולל, זוגתך שתחיה צריכה להתגרד שבוע?

      • אני לא כ"כ בטוח בנוגע לטחול שלי, אבל אני מבטיח לבדוק בהקדם האפשרי ולחזור עם תשובה?!
        לא כ"כ ברור לי איך הגענו לשסקש על הטחול שלי, כשמה שאמרתי הוא שאתן נרטות הרבה יותר טוב חלקות משערות, ובחורה עם חוטיני פשוט נראת הרבה יותר טוב (וזו דעתי האישית).
        לא יודע עם זה נוח או לא, וכנראה אני כבר לא אדע בגילגול הנוכחי.
        בנוגע לפרצוף שלי וההשואה לכוס שלכן – אני תמיד חוטף צעקות כשאני צולל למטה ואני לא מגולח, "כי זה מגרד וסורט" .
        אני תמיד מוודא גילוח לפני ירידה וזה הרבה יותר נעים כשאתן חלקות ומריחות טוב.
        ורק לידיעתך האישית , אני לעולם לא יורד למישהי ל-10 דקות!! לעולם!
        אני יודע מה אתן מדברות על קנאקים בלסת מלרדת לנו.
        אני אוהב לרדת לבחורות וני מוכן ויכול ורוצה להיות שם למטה כמה שיותר!
        אז עם את בקטע של צלילה הגונה?? ואני מדבר עם שעה או יותר, אבל בעצם מי בודק זמנים הא? או שאוהבים את זה או שלא! (ואני מאוד אוהב).
        זה יותר כיף כשאתן מגולחות!
        וחוץ מזה עם יש לך בעיה עם הקוצים אחרי גילוח – יש שעווה!

        • אניהיא

          איך לא חשבתי על זה לבד? כל כך פשוט, אה?

          תנסה להוריד אתה שיערות בביצים עם שעווה,
          פתאום תגלה שנפילה בשבי הסורי עם שלוש פולניות שמזיינות לך ת'מוח, כבר לא כל כך כואב…

          הצחקת אותי!

          • את האמת – זה נשמע מפחיד! לא חושב שהייתי מוריד עם שעווה, אבל!!!!! בשביל הבחורה הנכונה?? כנראה הכל אם זה היה מוסיף לה עניין במין.
            הבחורות שאיתן הייתי בעברי וכן הורידו סירבו לגלח והעדיפו להוריד עם שעווה, אז אולי זה כן אפשרי??
            ואולי הכאב שווה כמה שעות שמישהו יורד לך??
            לא שווה לנסות לפחות פעם אחת בחיים לפני ששוללים משהו שאותו כנראה מעולם לא ניסית??
            ורק לצורך הספורט שבדבר – אני מוכן לנסות איתך! אולי תשני את דעתי?

            • אניהיא

              נתחיל בוידוי:
              אני לא מורידה שיערות בכוס, כי זה לא הקיק שלי. כל אחד וקיקיו הוא.
              אני כן מורידה שיערות במקומות הקונבנציונאליים, וכן, עם שעווה.
              וכן, כואב לי. כואב לי מאד מאד. אז למה בכל זאת, אתה שואל? כי:
              א- מה שלא הורג, מחשל (קורס קצינות או לא?)
              ב- זה אכן פחות מגרד וללא ספק גדל הרבה יותר לאט ומרגיש פחות קוצני למגע (שלי ושל פרטנריי ברבבותיהם שיחיו).
              ג- אמא שלי תמיד אומרת "מה לא עושים בשביל להיות יפה ולמצוא חתן?"

              אני מורידה את הכובע בפני הפרטנריות מעברך שמוכנות לסבול את הסבל הנוראי הזה גם במקומות אליהם הייתי מעדיפה לא להגיע מפאת הכאב העצום, בעיני.

              תגובתי העוקצנית מלמעלה היתה אך משום שבעיניך היה מאד טרוויאלי ופשוט לשלוח כל בחורה למרוט לעצמה את השערות במנוש (וסליחה על הבוטות) בשעווה כאילו זה הדבר הכי קל ונעים בעולם, למרות שאתה בעצמך לא התנסית בכך.
              ולמה להציע הצעות בכזו קלילות אם אין מאחוריהן נסיון מבוסס כלשהו? למה לא, בעצם.

              ולסיכום, הצעתך אטרקטיבית, ואכן בחורה ספורטיבית אנוכי (ספינינג, חדר כושר ואירובי) אבל מה, קצת בישנית…

              • קודם כול, כול הכבוד על המכתב הארוך ומלא הפרטים עליך ועל תחביביך.
                נהנתי לקרוא, ומצטער אם חלק מהתגובות שלי היו קצת עוקצניות (כבר אמרתי שאני עדיין לא עשיתי שעווה).
                נכון, כל אחד והקיק הקטן והלאה מזיק שלו. אני מודה, אני אוהב אתכן חלקות. פשוט עושה לי את זה.
                נראה לי שפיצוי הוגן הוא היחס שאני מעניק אחרי הגילוח/שעווה ??
                אבל את תאלצי להאמין לי / או שלא??
                ולפעמיים הכאב שווה את התענוג אחרי זה.
                כולנו בשלב זה או אחר מקריבים משהו למען בן/בת הזוג. אז אל תשללי לגמרי את האופציה.
                אני חושב שהחיוך שתקבלי וההתלהבות יכולים להיות שווים את הכאב.
                אני אחזור שוב על מה שאמרתי מקודם – בשביל הבחורה הנכונה שתדע אך לבקש, אני אשקול בחיוב לנסות גם!
                מתנדבת?

                • הכל התחלף.

                  במקום, אני אעשה הכל כדי לענג אותך ואותי, אני אהיה מוכן לסבול בשבילך אם את תהיי מוכנה לסבול כדי לענג אותי…. (הקיק הקטן והלא מזיק, עלק)

                  נו, אבל כבר מזמן אמרתי, מה אני בכלל מבין בכל העניינים האלה!

        • חפרפרת

          אתה יורד למישהי יותר משעה ברצף??

          פנה לביטוח הלאומי לקבלת קצבת נכות -נפשית. נשמע לי שילוב של פטישיזם-כוס, פסיכוזה, ואמביציות מהסוג הכי לא-בריא שיש.

          כלומר, להזכירך – לכוס מחוברת אישה.

          (וכדי לחסוך את תגובתך הצפויה הרשה לי להגיב מראש: יורדים לי, אני יורדת, זה כיף, זה נפלא, לא צריך לדאוג לי ותודה רבה).

          נ.ב. בנוגע לשאלה "אבל בעצם מי בודק זמנים", התשובה היא כמובן: "אתה". (ובהזדמנות זו נזכיר: "אלה שמדברים לא ….").

  26. כל העניין של החוטיני הוא הונאה בדומה לדגמ"חים הצבאיים, למיני הקצרצר, לחולצות הבטן וכל הדברים שגורמים לנשים שפויות בדעתן ללבוש מדים שיכולים להתאים רק לנערה בת 15, וגם כן אחת לא מפותחת מדי, אני לא חושבת שיש יותר מדי נשים שחוט בתחת נראה עליהן יופי, אלא אם כן קיבלו גנים ברזילאים.

  27. Lady Stardust

    נראה לי שכולם יסכימו עם זה שמריה היא בחורה עצבנית עם גבול הפסיכוטיות!!!
    נראה לי שבמקום להוריד את כל השערות האלה מהרגלים וכל חור אחר בגוף שלה רצוי שתיגש לרופא הנפש הקרוב לביתה…! לטובת הכלל בכל אופן…!

    מה שאני רואה אצלה בכל אופן זה מן ניסיון נואש במיוחד לשכנע את עצמה שהיא עושה את זה בשביל עצמה ולא כי איזה זיון אמר לה פעם שהיא בעצמה נראית כמו קוף.
    There for העצבנות הבלתי נשלטת והנואשות לשכנע-אבל לא אותנו- כי אם את עצמה!…

    מריה חמודה-יהיה בסדר!
    את הולכת לעשות איזה פסיכולוג מאד עשיר יום אחד ועדיף לא לדחות!…

  28. איזה יופי

    כותבת נהדר… קראתי בנשימה אחת מאיך שזה זורם מצחיק ואיפושהוא נכון ומשכנע..

    ועדיין לי החוטיני מאוד נוח.

  29. שלום לכולם!
    נהנתי לקרוא את התגובות שלכם ואת התגובה של חברתי הטובה ביותר שמגיבה באתר תחת הכינוי "בעלת הדיעה".
    קודם כל ברצוני להיתנצל על סימני הקריאה המרובים, כשקראתי את התגובה בעצמי גם אני קיבלתי כאב ראש מהסימני קריאה. הסימני קריאה הם בעצם סימן לזה שהיתעצבנתי וכפי שחברתי בעלת הדיעה כתבה (והיא מכירה אותי טוב מאוד) אני באמת חמת מזג וכשאני מתעצבנת אני כותבת תגובות שלא תמיד לגמרי תואמות את העקרונות שלי. בדרך כלל אני ממשיכה לגלוש וכשאני נרגעת אני חוזרת ומגיבה. אז הרשו לי בבקשה להגיב שנית:
    א. Lady Stardust וכל השאר: אני בחורה חמת מזג לא פסיכית. אני לא מורידה שערות מכל חור בגוף שלי אלא רק מהחורים שזה מפריע לי. עדיין לא היה לי זיון ורוב החבר'ה שפגשתי, ושהיו לי איתם מערכות יחסים או/ו יחסים אינטימיים החמיאו לי על כך שאני ניראת טוב(למרות שאני בצורה כרונית לא מרוצה מהמראה שלי) אף אחד אף פעם לא אמר לי שאני ניראת כמו קוף כי אני פשוט לא. ומה שראית וראיתם פה זה לא נסיון נואש לשכנע את עצמי שאני עושה את זה בשביל עצמי(כי אני לא צריכה לשכנע את עצמי) זה נסיון נואש להוריד את הסטיגמה שדבקה לרוב הנשים שרוב הדברים שאנחנו עושות זה בשביל גברים. אני לא צריכה פסיכולוג כי רוב הפעמים אני משמשת כפסיכולוג לחברים שלי וידידים שלי וכשאני צריכה עזרה או תמיכה יש לי את חברתי הטובה ביותר "בעלת הדיעה" ואת אמא שלי (שאגב גם רופאה שעברה הכשרה פסיכולוגית).

    הנקודה הכללית שלי (שאותה גם ניסיתי להבהיר מלחתחילה אבל לא הצלחתי) היא שכשאני מורידה שערות זה כי זה מבחינת היגיינה, הרגשת נוחות עם עצמי ורק אחר כך המראה החיצוני.
    הקוף המגודל הייתה הגזמה אבל בסך הכל ניסיתי להגיד שאם היא בוחרת שלא להוריד שערות כי ככה היא רוצה היא לא יכולה לבוא בטענות ולהאשים את הבנות שכן מורידות בזה שהן עושות את זה בשביל הגברים או לפחות לא להכליל. חוץ מזה אם היתמזל מזלה והיא לא צריכה להוריד שערות זה לא אומר שככה זה כל הנשים בעולם. יש לי חברה שמאוד שעירה (בגלל הגנים) אז היא בוחרת להוריד שערות כי מציק לה. עכשיו לעיניין החוטיני, אם תיסתכלו על הבחורה שתגובתה נמצאת אחרי התגובה של Lady Stardust תיראו שהיא הוסיפה בפשטות בסוף התגובה שלה שהחוטיני עדיין נוח, וזה בדיוק הייתה הכוונה שלי. שלי ושל עוד הרבה בנות החוטיני עדיין נוח כי לנו הוא נוח ולא משום סיבה אחרת.

    לג'ולין! לא אמרתי שהאופציה היחידה לאשיה שאינה מורידה שערות היא להראות כמו קוף, אני מסכימה איתך שזה בלתי אפשרי זה היה ביטוי שנאמר ברגע של היתפרצות עצבים ולא היתכוונתי לזה ישירות. בקשר לזה שבגלל הרמזים של החבר שלי לשעבר זה איפשהו נכנס לי לראש שאני אהיה יותר נחשקת ויפה עם חוטיני, אולי את צודקת למרות שלא ניראה לי כי לפי דעתי חוטיני זה לא משהו שגורם לך להראות יותר יפה או נחשקת אלה זה עניין של בחירה מבחינת נוחות כמו שיש בנות שלובשות תחתונים רגילים או בוקסרים לבנות או תחתוני מיני נמוכים כי זה הכי מתאים להן מבחינת נוחות ככה יש בנות שלובשותחוטיני כי זה מתאים להם מבחינת נוחות. אני מסכימה איתך שלפעמים מודל היופי שלנו עובר גבולות ושהמחיר שאנו משלמות על מנת להתאים למודל היופי גבוה בהרבה מזה של הגברים. ואני מודעת לכך ואני מודעת למחיר של כל אפשרות ועשיתי את בחירתי.
    ולחברתי הטובה בעלת הדיעה לא ביקשתי ממך אוטומטית להוריד שערות ולעשות כמוני אלא רק ניסיתי להבהיר לכותבת של הכתבה ושאר הקוראים שאני עושה את זה מתוך בחירה.

    נ.ב
    שוב סליחה על הסימני קריאה המרובים!

    • חוטא ועוזב, ירוחם…

      רק שבמחשבה שניה מריה נראית בדיוק כמו SHELLY

      ובמחשבה שלישית כמו מחוצ'קן עילג בן 16

      ולסיכום:
      אף אחד מהדימויים לא הייתי לוקח אתי לסרט.

      🙁

      • היא פשוט התבלבלה באתר –
        חשבה כאן זה הפורום לנערה המתבגרת…

        • רץ לברר בהנהלה.

          • בטח אתר לנערות
            (למה מי חשבת מתדיין לעומק החוטיני?)
            אבל אנחנו לא מגלות, שלא יבואו לכאן מחוצ'קנים בני 16.
            גם לנו יש דרישות מינימאליות, אתה יודע 🙂

            • ביררתי עם מקורות הירקון ומקורות בפנטגון ועוד מקורות שאינם יודעים דבר וכך הם ענו:

              אתמול הייתה עלטה בתל – אביב. הדברים עדיין מעורפלים.
              איננו יכולים להתחייב על כך, אך נראה לנו שאין זה משתלב באסטרטגיה הכללית, למרות שהחוט בתחת מדגדג במקומות הנכונים.

              בשבועות הבאים הדברים יתבהר ובכל מקרה, אנו מכחישים ששוחחת עימנו.

              אז נראה לי שאולי בכל זאת זה רק שאני שייך למשהו נחות, כי התשובה נראית לי ברורה ומספקת

              • ה"מקור" יושב בשפך-הירקון…

                ובאשר לעדויות – שיחה זו תימחוק את עצמה ואותך בתוך 30 שניות

                • זה הרי ברור.

                  ונא להמנע משימוש בשורש ש.פ.ך. מטעמי צניעות.

                  • טר"ש בוטן,
                    משמרות הצניעות

                    • שמונצית

                      אכפת לכם לקחת את הפלירטוט הלא נורא מעניין הזה למקום אחר? מייל למשל?

                    • את עצמך – הנורא מעניינת – למקום אחר?

                      תוכלי להתחיל בהשוואה מרתקת של מחירי חוטיני,
                      ובשאלה כמה עמוק זה עמוק.

                    • תיכף מגיע ה"אלטע זאכען" וייקח אותה בהתנדבות עם שאר השמונצעס.

                    • שפ(י)ך חמותך עם הגוויות אשר לא ידעוך.

                      אח, עוד מעט יגיע מועד "שפוך חמתך על הגויים אשר לא ידעוך", אני אמלא את כוסו של אליהו (בחולם!!!) עד לשפה העליונה, מלא היטב, ואפתה את כל הילדודס לראות שטיפה, אפילו טיפונת, אי אפשר להוסיף, ואז אשלח אותם אל הדלת לפתוח לשיכור החולף בסערה, והמכה על השולחן והצעקה תרעיד את הכוס (של אליהו) ואז יחד עם כל הילדים נראה שניתן להוסיף לפחות עוד טיפה (דע מאין אתה בא) וכולנו ביחד נשתכנע שמדובר בניסים גלויים, לפחות עד השנה הבאה. (ולאין אתה הולך)

                      רק לקוות שהשנה, לא יופיע מאן דהו בדלת עם הפתחה, כפי שכבר קרה בעבר.

                      🙂

                      דוד שלי, פעם, חטף ממשמרות הצניעות. הוא בא אלינו וסיפר שמכונית פגעה בו. בתור ילד האמנתי, הוא באמת נראה אחרי תאונה. בדי-עבד הסתבר שהפתאי החרד היה גלוי מדי במעשיו הנסתרים.

                    • ולא חלום… אני אעדיף לחגוג ואף לשאול ארבע קושיות, במקום בו החלה יציאת מצרים
                      (ואם אליהו רוצה להצטרף שיביא איתו את היין 🙂

                    • ככה זה בפסח, כמו שחלום זה לא חולם, שחולם זה כמו שורוק אבל למעלה
                      🙂

                      אז את נוסעת לסיני. בגיל 15 וחצי ביליתי שם חמישה שבועות כאחד הפרחחים.

  30. ממש נהנתי לקרוא! מאמר מצוין,כתוב בצורה משעשעת,קולחת ומרתקת.
    לגבי התוכן-אני חייבת לציין שחוטיני הוא אופציה נוחה,כמובן שלא בכל הסיטואציות [ראה מדי ב],וככלל כל נושא הטיפוח או על פי המאמר-יתר טיפוח,נראה לי לגיטימי.אין שום דבר רע בלהראות טוב גם במחיר של כאבי מפשעה למשך מספר שעות,הרי לא בכדי נאמר "ברוך שלא עשני אישה..",כמובן שמשפט זה מכיל הרבה יותר מאשר את הבדלי אופי המריטה בין המינים ובכל זאת זהו עוד שוני למצבור נקודות הקושי בעוונינו הנשים.
    אז כל זמן שההתעסקות במראה לא הופכת לעשרים ושלוש מתוך עשרים וארבע השעות ביממה וכל זמן שכל שנעשה נעשה בטעם ולא כתכלית הקיום,זה נראה לי אפילו רצוי.צריכה לדאוג אותה אחת שעונה "לא" לכל השאלות במבחן…הרבה יותר מזו שעונה "כן".
    ולשלומית-המשיכי לכתוב! ממש נהנתי…

  31. שלומית הברון

    שלום לכל המגיבות והמגיבים

    בדרך כלל אני לא נוטה להגיב על תגובותיכן/ם, הפעם אני מרגישה צורך. אני שמחה להפליא לראות שנערות קוראות את מאמריי. לפני שהחלטתי להפסיק להיות הפראיירית של המערכת, הייתי מורה – ואת כל מה שאני כותבת כאן אמרתי במילים קצת פחות בוטות, בכיתה, לתלמידות שלי. רגעי הנחת הגדולים ביותר שלי היו לראות נערות בנות 16 בלי שום מודעות פמיניסטית, מתחילות לגדל בדל פמיניזם אחרי שטחנתי להן את מה שטחנתי. תמשיכו להתווכח איתי, מאוד קשה להיות פמיניסטית בת 16, יותר קל להיות פמיניסטית בת 26, ואם עד גיל 36 את עדיין לא פמיניסטית, אז כבר יש בעיה אמיתית.
    תביאו חברות לאתר (ורצוי גם מורות)! הדפיסו את המאמרים ותביאו לבית הספר לשיעורי חברה, תכריחו את המורות שלכן לדבר על משהו שהוא מעבר להסכם סיקס פיקו!
    שלומית.

    • שלומית, האם את מעדיפה:
      גבר שאינו משתמש בדיאודונט/אפטר שייב/בושם, גבר שמגיע לא מגולח לפגישה, גבר שנכנס למיטתך לא מקולח ועם תחתונים שיצאו ממיחזור, גבר שכרסו משתפלת (והרשימה עוד ארוכה).
      עכשיו בוודאי תאמרי שהנתונים הנ"ל מוקצנים, ואת צודקת, אבל כאן גם השאלה: מהו הגבול והיכן הוא עובר? אצלך הוא עובר בחריץ התחת, אצל אחרת בעומק קו הביקיני או גובה העקבים.
      האם זו מהות הפמיניזם? מסופקתני.
      רובנו (נשים וגברים) רוצים להראות טוב, להיות אטרקטיבים בעיניי המין השני.
      רובנו (הנשים) גם מעדיפות גבר שמשקיע בשבילנו…
      המאבק הפמינסטי הפסיק מזמן להסתובב סביב שריפת חזיות, וכיוון שרובנו כאן חצינו את גיל 16, את מוזמנת להשיל את תפקיד המחנכת, ולאתגר אותנו במאמר משכיל על מהות הפמיניזם (הנה הרמתי לך כפפה וירטואלית).
      מבטיחה שתקבלי גם תגובות רציניות.

      ועוד דבר – אם את בת עשרים ושיח נערות מאתגר אותך, מילא. אם את בת 30 ויותר ושיח כזה עדיין מעניין אותך, את בבעיה.
      יש מספיק אתרים ופורומים לבני נוער. תשאיר גם מקום בשבילנו…

      • תולעת

        אני עדיין נפעמת מזה שעל נושא כל כך קלוש יש 165 תגובות עד כה.
        כולה חוטיני!
        מחר נדבר על הגרביים – לאן? יהיה מרתק.

      • ג'ולין

        הו בוטן הנאורה והמעודכנת?

        האם מהות הפמיניזם היא רק טיפול בנשים מוכות? או רק מספר הנשים הנבחרות לכנסת, או רק הייצוג הנשי בפרסומות?

        ואם אף אחד מהנושאים האלו בפני עצמו אינו מהות הפמיניזם, האם אסור להעלות אותם יותר לדיון מנקודת מבט פמיניסטית?

        כולנו מעדיפות גבר שמשקיע בעצמו אבל כמות הזמן הכסף והסבל שגבר נדרש להשקיע בעצמו על מנת שיוגדר סביר (לפגישה, לרומן, לקבלה לעבודה) נמוכה בהרבה מזו שנדרשת מאישה לאותה מטרה.
        ברור שלכל אחת יש קטעים אחרים שיותר קשים לה מאחרים, אז לכותבת המאמר הזה הפריע החוטיני.

        • שוב ובקיצור:
          ראשית, כל אחת שתלבש מה שטוב לה (שמעתי על מעט מאוד זוגות שנפרדו בשל חוטיני).
          שנית, אין לי בעיה עם העלאת סוגיית "חוטיני כן או לא", רק מגוחך בעיניי שהכותבת המכובדת מעלה זאת כעניין שבמהות המאבק הפמינסטי, וכל פניותיה החינוכיות (עאלק) לנערות ישראל לבוא בהמוניהם ולהפיץ את מסר החוט בתחת.
          ואגב, לבישת חוטיני לא דורשת יותר זמן והשקעה מתחתונים אחרים…

          נו, לפחות קרבנו את החוטיני עוד צעד ל – 200 תגובות 🙂

      • חפרפרת

        גם את יכולה, אם בא לך, לכתוב "מאמר משכיל על מהות הפמיניזם", במקום ללהטט בכפפות וירטואליות.

        היפותיזה פרטית שלי: את לא ממש יכולה, אז את פשוט נטפלת לכל מי שכן עושה זאת תוך נזיפה דידקטית – אוי, לא, זה לא מה שדחוף לעסוק בו כרגע!
        אז תעסקי במה שלדעתך דחוף, ואותנו תעזבי בשקט. בחיי, את נשמעת כמו אחת מהמעצבנים האלה, שברגע שאין להם מה לתרום לשיחה הם פוצחים בניתוח מהתחת (מוטיב חוזר) על למה השיחה בכלל מיותרת, ולמה המשתתפים הם בכלל טפשים, מצורעים, והחמור מכל – נערות מתבגרות.

        ולעצם העניין – הרשי לי להפנות אותך לתגובתה של ג'ולין לדבריך. אם רק תקראי אותה בנחת ולא עם אצבע מהירה על המקלדת – את עוד עלולה להשתכנע! זהירות!!!

  32. צב מעבדה

    איזה יופי אני מגיב אחרון! לא יכולתי להתאפק, אפילו שאין לי מה לומר.

  33. אני מסכימה במליון אחוז אם כל מה שכתוב בפסקה הראשונה ושלוש השורות של הפסקה השניה.
    כעיקרון זאת הייתה הנקודה שלי וזה מה שניסיתי להבהיר רק במילים אחרות.
    השוואה מצויינת!!!
    תודה לך

  34. ניקולאי ניקנור השלישי

    מהיום, לא רק כוהנת, מנהיגה עממית גדלה למול עיננו המשתאות.

    • ההגדרה הכי טובה שמצאתי למאמר
      היא "בעיטה סופית בשכל הישר".
      סוף ציטוט דברי הכוהנת מדלפי.
      הדברים כ מ ו ב ן הוצאו מהקשרם,
      כלומר, ממעמקי התחת.
      ועצה פרקטית להעביר בשיעורי חברה –
      התלכלכו התחתונים? לא נורא.
      אפשר להפוך לצד שני.

      • ידעתי שבסוף תתגלי כמו אחת שלא הצליחה להיות מורה אז הלכה להיי-טק או להפשיט ארגונים, או משהו מהחרטא הזה…

        את התיסכולים האלה, מותק, מהתחת תוציאי, רק עם חוקן!!!

          • לא הבנתי בסוף- הוא איתי או נגדי?

            • תולעת

              אבל אני רק תולעת.
              🙂

              • אולי את צודקת.
                חבל.

                • תולעת

                  לא נורא.

                  זוכרת את התשדירים המופלאים בשחור לבן על האגרה? איך פחדתי שפתאום יכנסו לנו הביתה ויקחו לנו את הטלוויזיה. (לא קשור לכלום, סתם נזכרתי.)

                  • עכשיו שהיית מאלו שלא שילמו את האגרה !
                    מספיק ליום אחד, ובכלל כבר התחיל יום חדש…
                    ((((((-:

                • זה היה מאד ידידותי אלייך.

                  אבל, מסתבר שאת לקחת את זה (יחד עם התולעת) למקום אחר.

                  נו, אז מה עושים עכשיו?
                  מתחילים לכתוב כמו "עוד גבר" נגיד?

                  • שזה לא היה מאסיב אטאק,
                    היתה לי הרגשה שזה עוד לא הזמן שנצלול
                    למעמקים שאנשים יכולים להרשות לעצמם
                    רק אחרי שיצאו כבר מהקטע של התשוקה
                    (ואני אהיה לארג'ית ואתן 3 שנים),
                    אבל היה לי קטע כל כך עגמומי היום בעבודה,
                    שאחרי שראיתי את התוכן החריף ,כבר חשבתי
                    לצאת לשנת שבתון..(לו הייתי מורה)
                    אגב, התולעת מאד נחמדה בכלל, גם אליי.
                    ועוד גבר, הוא הגיב בצורה מאד ספורטיבית
                    לאחת התגובות הכי משכיבות שכתב כאן מישהו..
                    אז מה עושים עכשיו?
                    אומרים לילה טוב?
                    (-:

                    • יש בוקר מעורפל ולאות, וביצים… ד'ה סטייל יו לייק!

                    • חוץ מאשר בנדיקט סטייל.
                      זה יותר מידי, איך נאמר בעדינות,
                      יותר מידי קלאסי בשבילי.

                      (-:

                    • עוד גבר

                      אין, אין כמו טלי!
                      (יותר טובה מבמבה…. 🙂
                      נחמדה ומעודדת את כולנו,
                      מצב רוח נהדר מפזרת לנו,
                      אפילו עם פרחחים (מאד שנונים
                      ואינטליגנטיים) להסתחבק היא
                      מוכנה,
                      נו, אז מה הפלא שהיא נשואה?
                      בתוקף סמכותי כ-"עוד גבר",
                      על תרומתך זו לשיפור האוירה
                      אני מתכבד להעניק לך אות
                      הוקרה…

                    • ללכת על תו הנחה ?
                      (-:

                    • עוד גבר

                      משום מה יצא לי להשמיט
                      שהיא גם נורא פרקטית. 🙂

                    • אליי, מה שנותר לי לומר, זה שאם יש
                      תחושה מעצבנת (ויש, ברוך השם), הרי היא
                      המחשבה על הפוטנציאל הל-ממומש, על
                      האהבה האפשרית, על הילדים שמתרוצצים
                      על השטיח…טוב, לא צריך להיסחף, הרעיון ברור.
                      הבעיה שזה בדיוק כמו להתכונן למלחמה הקודמת.
                      אז למרות כל המחמאות שנתת לי או סחטתי ממך,
                      תרשה לי, אני לא חושבת שאני מציאה כזו גדולה.
                      ומכיון שהציניות לא נעדרה מדבריך,
                      רק אומר, שהפרחח לא מתחיל לכתוב כמוך,
                      אבל אתה בהחלט משתפר….!!!
                      קבל חיזוק חיובי
                      (-:

                    • עוד גבר

                      לא, זה לא היה בציניות! זה היה ברצינות
                      אוף, עוד פעם לא הבינו אותי נכון?…:-(
                      את משרה כאן אוירה חיובית גם עלי
                      וגם על אחרים וזה יופי,
                      ולא "סחטת" ממני מחמאה
                      שלא בצדק… אני לא פזרן מחמאות.
                      אני בטוח שאת כן מציאה בעיני בעלך
                      וזה מה שחשוב. חוצמזה, את בטח
                      סתם צנועה… (שזה יופי). לא הבנתי
                      את שאר דברייך לא לגבי ההחמצות
                      ולא לגבי הפרחח, (מה לי לפרחחות?
                      אני ההפך מפרחח…)
                      ותודה על החיזוק החיובי – את רואה
                      על זה בדיוק דברתי.

                    • תודה.. (-:
                      הפרחח אכן מוצא חן בעיני
                      אבל לבנות שלי- רק ההפך מפרחח…
                      קבל עוד חיזוק חיובי
                      (-:

                    • אני כבר חששתי שהנה אני עומד לגרום מפך נפש לבת שלך (וכבר צריך תוכנית חסכון מיוחדת לשרינק)

                      נרגעתי..

                      אופפפפפפפפפפ פפפפפפפפפפפ פפפפפפפ

                      ובנותי?

                      מה שיבחרו, פרחח או פרחחית, עוד גבר או עוד גברת, עניין של טעם אישי. זכותן.

                    • אללה איסטור

                    • מפך או מפח….
                      אתה צודק …..(מה חדש בזה?)
                      זה היה פולני ואללה יסטור מצידי.
                      שיבחרו מה שיבחרו,
                      כולם יודעים שאני מתה עליך פרחח.
                      (-:

                    • ה"אללה איסטור" היה בקשר למפך – מפח.

                      🙂

        • פרחח, ששום דברבעולם, גם לא התסכולים שלי
          מכך שלא נהייתי מורה בישראל, לא יצליחו
          לסכסך או להפריד בינינו..אוף, איזה דבק את אביגיל.

          כי לי תמיד קסמה יותר האופציה האוירית
          (דיילת) והרי אתה יודע שהיא גם מתאימה
          הרבה יותר לאישיות שלי ("שטחית, כבר אמרנו?")

          חוץ מזה, למה לכולם אתה כותב מובן וברור,
          ורק לי, שמתה עליך, אתה כותב מסובך ולא מעודן?

          • חוזר זה עתה מעבודה מייגעת, וזה מה שאני צריך?

            לא גרביים חמות, לא ארוחה חמה, לא פוציל'ה. רק תלונות. ועכשיו אני עוד נדרש להבהרות…

            בזמנו, נהגנו לומר: שהסמינרים למורים מלאים באלה שנפלטו בגלל חוסר יכולת להתמודד עם הבגרויות…

            העולם העובדתי בהקשר זה: מי שלא מצליחה להשתלב בהיי טק או ב"הפשטת ארגונים" או משהו ברמות השכר וההשכלה האלה, נאלצת להיות מורה.. (כלומר: המתוסכלת היא המורה)

            זה היה ברור, לדעתי. מעט הפוך על הפוך…..

            אני כמעט בוש ועם הארץ שאני לא ברור מאליו.

  35. ג'וליה

    לא מדובר בשיכנוע, זו לא תנועה חברתית ולא דרך פוליטית. זה כ-ו-ל-ה פריט לבוש.
    לא נוח לך? לא חייבת, לא הבנתי בשביל מה את צריכה לכתוב על זה מאמר. לא כל פריט לבוש חושפני הוא קונספירציה של גברים, את יודעת…

    לעניות דעתי, מזעזעת יותר ההתלהבות שלך מהשימוש במילה "כוס" ועוד במסווה של מאמר, מש"מזעזעת" החיבה של הבנות לחוטיני.
    לא ברור לי מה הצורך שלך להתערב לי בתחתונים.
    למה שלא תוציאי את האף שלך מהגרדרובה התחתונה שלי ושל כל השאר,
    ויפה שעה אחת קודם.

    • אלמוני

      האם החוט שתקוע לך בתחת מדבר מגרונך?

      כולה פריט לבוש שהביא עימו, ממש במקרה, תעשייה שלמה שפוזלת לעבר ארנקנו, הריק ממילא (שלי לפחות).

      הדיון הוא לא באם החוט בתחת טוב או רע, אלא לאן עוד נותר לרודפי הבצע הללו לחדור לאחר שכבשו את האזור הכי אינטימי שלנו (הכוס).

      • ג'וליה

        אה רגע, ז-ה מה שגרם לבנות לרוץ בהמוניהן אל המחלקת ולגלח את הכוס? (אני רואה שגם את אוהבת את המילה הזו אז אני עושה לך מחווה) אלליי, באמת קונספירציה גברית, איך לא שמתי לב?

        ואני חשבתי שסידור הפריזורה שם למטה זה עניין זה בחירה אישית ועניין של נוחות ו/או הגיינה. מי שלא לובשת חוטיני וחושבת שזו סיבה מספיק טובה לתת לעניינים שם לצמוח כשיח פרא- שיבושם לה (תרתי משמע כמובן).

        נורא פשוט: מי שרוצה מגלחת, מי שרוצה חוט בתחת הולכת בחוטיני, ומי שרוצה להמשיך לעכס בתחתונים רגילים, שתהנה, מה אכפת לי. למה זה איכשהו מתפקד כסוג של דילמה פמיניסטית או תעלול גברי נוסף שנועד לשעבד אותנו- זאת לא אבין.

        תתנו לנשים את הקרדיט המינימלי הזה, שהן עדיין מסוגלות להחליט איזה תחתון נוח להן ללבוש בלי כל קשר לדילמה הפמיניסטית ששלומית ניסתה (כמעט בכוח) להפיח בה חיים.

        • ג'וליה

          וזה "לרוץ בהמוניהן אל המקלחת" כמובן ולא כפי שניכתב.

        • חפרפרת

          עוד הוכחה שבורות הציבור הייתה מאז ומתמיד נשקם של הדיקטטורים (במקרה זה – דיקטטורת האופנה).

          אם היגיינה ובריאות הם בראש מעייניך, עליך לדעת שהגילוח אינו עושה עמן חסד, וההיפך הוא הנכון.
          שיער גוף צפוף אפשר למצוא בדיוק במקומות הזקוקים להגנה.
          במקרה של הכוס, מדובר באיבר רגיש מאוד לזיהומים ומחלות (הידעת שנשים נוטות להידבק באותן מחלות מין באחוזים הגבוהים פי כמה מגברים? הכל עניין של איזה שטח חשוף ובא במגע עם האוויר).

          כך גם באיזור בית השחי: ממוקמות שם בלוטות לימפה. ובאמת, נשים רבות שמורידות שם שיערות מגלות שמתפתח לו זיהום חביב (בצורת מעין תפיחות קטנות וכואבות). לי אמרה רופאת משפחה כבר לפני שנים שזה בגלל הגילוח.

          אז אני מבקשת מהעדר לא לתלות את ריצת האמוק האופנתית בתירוצי סרק.

          ולמקרה שתקצפי על שימוש בגוזמאות – דברייך על "שיח פרא" (ותגובות אחרות כאן בנוסח "את בטח שעירה ושמנה") הם בדיוק ההוכחה לקיומה של דיקטטורת אופנה, שבאמת – הפלא ופלא – רודה (או מנסה לרדות) בנשים הרבה הרבה יותר מאשר בגברים.

          אז אנא, הקשר בין פמיניזם לאופנה אינו כה מופרך.

  36. אז ישנם כמה דברים מאוד חיוביים שהביא איתו מהפך החוטיני המבורך ששכחת לציין. זה אומנם התחיל בחוטיני, שאותו "עונדות" כל סקאלת הבנות והישבנים, אך לבל נשכח שבעקבות ההליכה הגאה שהרחיקה מעינינו את מראה ה-4×4 של התחתונים שחותכים את התחת פסים פסים, בדיוק מאותה נקודה צמחה לה j.lo . כן, כן -ג'ניפר לופז שמבטחת את התחת שלה בסכומים נאים בהחלט החזירה את התחת לאופנה, והתחת חזר להיות דבר סקסי. תחת מלא, עסיסי, ועכשיו זה לא סתם תחת שמן, זה תחת כמו של ג'ניפר לופז. אז זהו, בנות. להיות גאות בתחת שלכן, להשוויץ בו וללבוש חוטיני וכמה שיותר. והרי זה מה שבאמת משנה. אני מחכה לכוכבת הבאה שתחזיר את הבטן המלאה והנשית לאופנה. תבורך ג'יי.לו

  37. בעלת הדעה

    אוי אלוהים!
    כמה בלאגן עשיתם מדעתה של בחורה מסכנה אחת על חוטיני והורדת שערות!
    אולי הגיע הזמן שכולנו נירגע קצת, וניזכר, שלכל אחד/ת יש דעות משלו/ה, והן לא עילה לרצח.
    אני מסכימה, את לא מסכימה, במה לרעינות ותגובות זה דבר נהדר, שלא נסחפים.
    רק חשבתי להזכיר לכם את זה, לפני שתהיה פה איזו צליבה אה-לה רצח פוליטי.

  38. צב מעבדה

    מאתיים תגובות על שרוך בתחת??
    כסדום היינו לעמורה דמינו? (או איך שלא יהיה הציטוט המקורי)

    • צחי צחי צחי צחי,
      תגיד לי בבקשה,ותספור אפילו, יופי,
      כמה מהן שלך, אה ?
      גיליתי עליך שאתה סתם שלחת כמה בשביל לנפח !!
      ועוד יושב לך ומהרהר בעד כמה ששרוך בתחת
      הוא נושא פילוסופי קיומי ממש מעניין.
      (-:

      • צב מעבדה

        זהו? מה? אסור להתלונן כבר בארץ הזאת? למה כולם יכולים לקטר ולי אסור? בפעם האחת שאני כבר מתלונן ישר באים ומכסחים אותי. זה רק בגלל שאני שחור. כן, כן, אני יודע.

        טוב, אני חושב שמציתי.
        לילה טוב לכל הבלונדיניות מפשיטות האירגונים.
        (דרך אגב החגיגה בסנוקר הייתה סוף הדרך!)

  39. אני לא חושבת שזה אתר אליטיסטי לבני 25+. אל נא תפסקנה לכתוב! לכן יש משהו ללמוד על בני 25+ והמודעות הפמיניסטית או לא שלהם/ן ולנו יש מה ללמוד מכם, איך הנוער רואה את הפמיניזם ואם השתנה משהו כעבור דור.

    • בעלת הדעה

      אני לא אחשוף את גילי הקטן כרגע, רק את העובדה שעוד שלושה ימים יש לי יום הולדת.
      בעצם רק רציתי לומר תודה, על העובדה שיש מישהו שמבין שיש קהילת נוער אינטלקטואלית, יצירתית, אומנותית, פמניסטית, ובעלת דעות בישראל.
      לחיי המנהיגי העתיד שלנו.

  40. אני מסכימה עם חברתי הטובה "בעלת הדיעה"
    אני חושבת שאפשר לפסול בני נוער או את הדיעות שלנו רק בגלל שאנחנו בני נוער.
    אני מצטרפת לחברתי ומודה על זה שיש מישהו שלא פוסל בני נער ואת דיעותיהם ישר, אלה מבין
    שיש קהילת נוער אינטלקטואלית, יצירתית, אומנותית, פמיניסטית,בוגרת ובעלת דיעות בישרל.
    תודה תודה

  41. מיכאל

    נשים יקרות
    אני -גבר שבמקרה נכנס לאתר זה מאתר האם. אס .אן ישראל
    ראיתי כתבות, ראיתי תגובות. עלי להודות אני לא מבין בזה כלום, אבל זה נשמע כל כך דבילי. ואני לא שוביניסט-אני דווקא מת על בנות ואני בעד שיוויון זכויות, אבל…סליחה
    אל תגיבו, כי אני גם ככה לא נכנס לפה יותר

  42. אצל נערות בנות 16 פמיניזם זה גם היכולת לבחור אם לנעול לבית הספר עקבים, אם ללכת עם חוטיני כי זה אופנתי ואם להוריד שערות מהרגליים ומהגוף בכפייתיות.
    נראה כי כיום בענייני הנעלה, הורדת שערות וייתכן גם חוטיני, לא נותרת לבת ה – 16 ברירה, אלא ללכת עם הזרם, עד שהיא משכנעת את עצמה, כפי שראינו בתגובות פה, שזה פשוט הכי נוח.
    בעיני הביקורת החריפה יותר עלינו הנשים היא לא החוטיני אלא תופעת מריטת היתר שבה לקו הנשים, ובמיוחד התייחסות להורדת שערות כעניין "הגייני".
    כפי שאני מקבלת ואוהבת את שערות הגוף הטבעיות של הגבר שלי וגם כשהוא מעוטר בזיפים איני רואה בו קוף או יצור "לא הגייני", כך גם הגבר שלי למד לקבל אצלי "זיופים" תדירים בשערות הרגליים ובקו הביקיני (אני מורידה רק כי המוסכמות הישראליות בעניין חלחלו כמובן גם אלי, וברור לי כי לו גרתי בסקנדינביה – לא הייתי מורידה), ולא העלה על דעתו את הרעיון שאוריד את שערות הכוס הטבעיות והנורמליות (דרך אגב – אני עיראקית על כל המשתמע מכך…).
    יש מקרים בהם זכות הבחירה של אישה אינה, כשלעצמה, התגלמות הפמיניזם. אישה שבוחרת להישאר עם גבר מוכה – היא פמיניסטית?
    הרי ברור כי אפשר להיות ביקורתית כלפי בחירה של אישה אחרת, גם אם נעשתה מתוך רצון חופשי.
    לשמחתנו, כל אחת יכולה לבחור מה טוב לה, ואני בוודאי שלא אכנס לחריץ או לבית השחי של כל אחת ואחת, אבל – שתי שאלות על חוטיני:
    1. כבר היה היזם האמריקאי שהנפיק תחתוני חוטיני לבנות במידות המתאימות לגילאי 10 – היוזמה כשלה לאחר שהצרכנים הביעו תרעומת על התופעה. האם האם הרעיון של חוטיני לבת 10 הגיוני בעיניך? האם תסכימי שבתך בת ה – 10 תלבש חוטיני?
    2. אם את בין הישנות עם תחתונים, האם כשאת לבד את ישנה עם חוטיני?
    אם ענית בכנות על שתי התשובות כן – אז אחלה, תהני מהחוטיני, אם לא – ייתכן ותאלצי להסכים כי יש מן האמת בכתוב במאמר, שאנו מושפעות מאופנות גם בענייני חריץ התחת והנוחות.
    וגם – שלוש שאלות על שעירות יתר:
    1. האם מהגבר שלך את דורשת להוריד שערות בכל הגוף?
    2. האם גבר שלא מוריד שער מכל הגוף הוא "לא הגייני"? האם הרגליים השעירות של גבר הן מכוערות?
    3. מתי התחלת לחשוב ששערות בכוס/ זין = לא הגייני?
    נא שימו לב כי שלומית לא התייחסה במאמר לדיאודורנט, מקלחת וכו', אלא לשערות גופנו הטבעיות.
    לסיכום – המאמר הזה, וכך גם התגובה שלי (והתגובה הקודמת), נועדו רק לגרום לנו לחשוב, האם מאמצינו בנושאי יופי הם אכן מבחירה חופשית או שמא מושגי היופי שלנו מושפעים יותר מדי מדרישות החברה, עד כי כבר השפיעו על מושגי הנוחות.

    • אריאלה רביב

      מעניין שציינת את עניין החוטיני לילדות. אתמול חשבתי על המאמר הזה, ותהיתי איך הייתי מגיבה אם היו מייצרים חוטיני לילדות. המחשבה על זה ממש, אבל ממש הרגיזה אותי (ביחוד לאור הלוליטיזציה של בגדי הילדות). אז אולי, אם זה מרגיז אותי, יש פה כניעה מסוימת.
      מצד שני, לשאלה השניה, התשובה חיובית.

      • במחשבה ראשונה גם אני נחנקתי מהמחשבה על חוטיני לבנות 10.
        ובמחשבה שניה…
        יש לא מעט דברים המפרידים בין עולם המבוגרים והילדים, ולא רק בנושא הלבשה תחתונה או עליונה.
        חוטיני, כמו גם מחשוף נדיב, בגד סקסי וצמוד, איפור וכו' משדרים מסר מיני, וככאלו אין מקומם בגן הילדים. ועדיין, זה לא אומר שמסר מיני הוא בהכרח בעיטה בישבן הפמינזם.

        ובתשובה לעדי: גם אצלי התשובה לשאלה 2 היא כן.
        ובתשובה לשאלת הגברים – שעירות יתר אולי אינה מעידה על היגיינה לקוייה, אבל גם לא תורמת לשמירה על היגיינה, וברמות מסויימות גם לא אסטטית במיוחד.

  43. בנוגע לתספורות ותעשיית תספורות הכוס
    ניתן לראות שלאורך השנים (עוד לפני החוטיני, הרבה לפני) אופנות שונות בתספורות כוס התפתחו (נכון שבעיקר בסרטים כחולים – ראה שנות השבעים הפראיות לעומת הפאות המצועצעות בשנות השמונים).
    אני אישית וודאי גם נשים אחרות יעידו כי לתספורת ערכים מוספים חוץ מזה שזה מדליק את הגבר שלנו, פעולת התספורת עצמה מגרה ונעימה, תלוי איך עושים את זה. והתוצאה יפה ונעימה, נסו להסתובב עום כוס מגולח, הישיבה ההליכה וכל שאר הפעולות מקבלות טוויסט נחמד מאד.
    ומכאן לשאלה-
    איפה לעזאזל כל הספריות/מספרות/קוסמטיקאיות והמכונות המדוברות ניתנות להשגה בעירנו??

    • אריאלה רביב

      ומה עם הגרודים יום אחרי שמגלחים? לא נחשבים?
      וזה בכלל לא העניין, גברים מתגרים ממה שמראים להם. עובדה שגברים שהתפתחו מינית בשנות השבעים וראו סרטים שיש בהם נשים לא מגולחות ולא מצועצעות מעדיפים כוס שיש בו שיער.

  44. יעלי

    אין כמו להסתובב בחוטיני. מאז גיל 16 המתוק בו גיליתי את נפלאותיו אין סיכוי שאעזוב אותו.
    האופנה הבאה….מי ייתן ותהא בחורות נטולות תחתון (כן, אפשר לוותר גם על החוט הזה)!

  45. רחמנות פשוט רחמנות

    ואני משום מה חשבתי שהנשים הם המין החזק (:
    מה עובר עליכם?? אם זה נוח יופי אם זה לא נוח ואת הולכת עם זה כי זה עושה לך תחת יפה
    או שזה מבליט לך את את יודעת מה אז את בבעיה
    אני מתחיל לחשוב שעוד כמה שנים נשים ילכו ערומות רק בשביל למשוך גברים
    אם אישה היא סקסית ומושכת היא יכולה ללכת עם שק על הראש ואני לא אוכל להפסיק לחשוב עליה
    להיפך אני מעדיף להפעיל את הדמיון מאשר הכל יהיה גלוי וברור
    וזה הרי ברור כי אם אישה תחשוף מה שיותר סביר להניח שכל הגברים ה"נורמלים" לא ממש ימשכו אליה אלה כל הזבל וכאלה יש בשפע את זה אתן בטח יודעות
    אני בן 29 וגר בניו יורק
    כאן לא חם כמו בארץ והנשים מתלבשות מדהים
    לא חושפני כמעט אולי רק טיפה מספיק בשביל לגרום לי בכל אופן לאבד הכרה
    יש לנשים בארץ הרבה מה ללמוד מהנשים כאן
    הרוב הולכות פשוט אפילו מין סגנון כזה של שנות השלושים
    לרוב שמלות פשוטות קצרות אבל לא מדי
    ובטח לא כל החזה בחוץ
    הנשים בארץ הרבה יותר יפות וסקסיות מנסיון אבל הורסות את עצמם ואת הדימוי החיצוני שלהם
    איך אמר לי השבוע חבר אמריקאי שביקר בארץ "הנשים בישראל מדהימות אבל מתלבשות פרוצות" ממש הצטערתי לשמוע את זה ורק הייתי עסוק בלהסביר שזה עניין של מנטליות ומזג אוויר
    אבל באמת אם אפשר להשתדל קצת יותר על מה שנקרא בסלנג מצחיק "קלאסה" ואז אני לא אצטרך להיכנס למצבים כאלו (:
    אתם מדהימות
    אין נשים כמו בארץ אז רק יותר קלאסה וכן נזכרתי די עם המשחקים
    אוהב ומתגעגע

    • מיכל

      אם רצית לספר איך בנות בניו-יורק מתלבשות, אז למה לנדב פרטים בלתי-רלוונטים, כמו גילך? אם רצית שידוך, היית צריך לחסוך במחמאות לניו-יורקיות ולהגזים במחמאות למקומיות, כלומר גם כאן יש פרטים מיותרים.
      אבל ככלל אתה צודק. בנות הארץ (רובן, לא כולן כמובן) לא יודעות אסתטיקה וטעם- מהם.
      יש כמה דברים שמזעזעים אותי.
      המכנסיים, שהגיזרה והמידה כנראה לא תואמות את הלובשות, כשהתפר בין הרגלים פשוט חותך את הפות. לראות את שפתי הפות, כמו נפיחות דו-צדדית משני צדי התפר- זה פשוט מבחיל!
      והמצאה ישראלית- חולצות-בטן. יש אותן בכל העולם, אבל רק ישראליות (ואמריקאיות, היחידות שידועות בחוש האופנה גרוע משלנו) חושבות שזה מחמיא ויפה כשהבטן משתפלת או סתם פורצת קדימה, עם צמיגים רזרבים שלא היו מביישים משאית. תוסיפו לזה את "מכנסי מנוש" (שם הולם), ותקבלו את הישראלית הממוצעת. כשאני רואה את זה על בת 15, אני עוד יכולה לסלוח. אבל על אמא של חברה שלי- זה מוגזם.
      לגבי המחשופים- אני לא מזכימה איתך. אין כל רע במחשוף. אבל במקום ובזמן המתאים. לראות ילדות שבקושי הגיעו לגיל המצוות, הולכות חצי עירומות לבית ספר- מזעזע אותי כל פעם מחדש. או לראות את הקופאיות בסופר עם מחשוף עד הפופיק. מחשוף עמוק מקומו בבגדי ערב.

      משגע אותי איך נשים מסוגלות להיראות מגוחכות מרצונן.

  46. אלמוני

    עם כל הכבוד לך ולכל אלה שמסכימות איתן מי את שתגידי ללכל בנות העולם מה נורמאלי ומה לא…?? !!!
    למשל: אני מורטת שערות בין הרגליים כשאני רוצה ללכת לים-האם זה נורמאלי או לא?
    או שבחורה בת 16 (לשם הפואנטה) לא מרגישה נח עם כל הג'יפה על ידיה והיא מגלחת אותם-האם זה נורמאלי או לא?
    מה המטרה בכתבה שקראתי כרגע? האם מטרתה להרגיל לבנות ישראל להרגיש מבויישות ולא נורמאליות או שלהרגיש שהן צריכות לחכות לרשות ממישהו כדי שיעשו משהו עם גופן…
    עכשיו..תחשבי את קצת, מה היא מטרתך?

  47. שמעון

    אני מציע לכל המתמרמרות להגר מכאן לצרפת או לגרמניה, מאחת משניהם (אני לא בטוח איזו), נשים לא מגלחות שום חלק בגוף, ושעיר זה יפה ( איכס…).

  48. לאנונימוס!
    מפליאה בעיני התייחסותך לשערות הטבעיות והעדינות בד"כ של נשים בידיים כאל "ג'יפה". המדובר, בסך הכל, בשיער, וכזה מצוי גם על ראשנו ולא זוכה לכינויי גנאי.
    מאחר שלא מצאתי מי שתשבח גבר שמוריד שערות מהידיים (בניגוד לאלה המעדיפות את החזה הגברי החלק, ועושות נפשות להעדפתן), אני רואה בכך עוד דוגמא לכך שאנחנו מחמירות עם עצמנו, הנשים, יתר על המידה, וכמובן, מושפעות מאופנות בתחום הזה.

    ליעלי!
    אף אחד לא מונע מבעדך ללכת בלי תחתונים! רוצה ללכת עם טנגה – לכי עם טנגה, רוצה עם תחתוני סבתא – לכי עם סבתא, רוצה חוטיני – לכי עם חוטיני.
    אבל, למה את מחכה לכך שתגיע אופנה של "בלי תחתונים"? יכול להיות שגם החוטיני זו גחמת אופנה אליה התרגלת/נכנעת?

  49. רותי

    אני פשוט אוהבת את הראש שלך
    מסכימה איתך בכל פה
    את מדברת מגרוני
    תודה לך על הכתבה הזאת.
    רותי

  50. סלי מצויינים

    עאלק פמיניזם.
    אפשר לשרוף חזיות גם עם חוטיני (שאגב נוח).

  51. רוברטו

    אני חשפן מאיזר חיפה כבן 25
    כבר שנה וחצי שאני לובש רק חוטיני ולא רק להופעות
    הייתי שולח תמונה שלי אם חוטיני אבל אין פה אשרות
    אז מי שרוצה לראות אותי בחוטיני תוכל לראות בתמונות שלי בתמונות הגולשים של האתר:
    http://www.sexdream.co.il
    ומי שתרצה להכיר אותי מוזמנת
    058-890456
    חוטני זה נוח וסקסי 🙂

  52. מנדי

    מה זה השטויות האלו?
    לא טוב לך אז אל תלבשי / תמרטי / תגלחי

    אבל למה לכל הרוחות לשגל לנו את השכל?

  53. עינת בר כוכבא

    ובכן, הנושא מוכר ידוע ומשומש. אבל יפה שפצתה שלומית הברון את פיה.
    למה אנחנו מגלחות את הרגליים? "כי זה יותר אסתטי", "כי שעיר גוף זה דבר דוחה",
    "כי פשוט ככה", "כי אני רגילה כבר". לא לא לא לא לא. לא יעזרו התירוצים,
    הגילוחים והמריטות וכל העסק המסריח הזה הוא אך ורק למען (היכונו היכונו) — גברים.
    תעשייה שלמה של מרלין מונרו קטנות, או לחילופין וואנאבי אנג'לינה ג'ולי, רזות,
    יפות, נקיות, אסתטיות, בלי אף שערה על הגוף. ואם את הולכת לים עם חבורה של בנים,
    סתם ככה לכיף, והם נכנסים ערומים למים, זה בסדר, נכון? משוחררים, פראיים, וואו
    כאלה. ואם את נכנסת למים ערומה? אז את בטוח מנסה להתחיל איתם. בליינד. שרמוטה.

    מתוקות שלי, למרוט שיערות וללבוש חזיות זה לא פמיניזם. קוראים לזה "גירל פאוור",
    וזה חלק נוראי מתהליך הפיכתנו לברביות משווקות באחד מן הימים, כדי לרצות גברים.

    בזאת סיימתי (בינתיים) את עמדתי.
    אחלה מאמר.
    כל טוב.

    עינת בר כוכבא

  54. אלמוני

    האמת היא שנשים מתאמצות להראות טוב קודם כל בשביל עצמן, אחר כך בשביל החברות שלהן ורק במקום השלישי בהפרש גדול בשביל הגברים.
    אין לי מושג מי המציא את אופנת החוטיני אך נשים הן אלה שאימצו אותה בחום.
    נשים כמו ואולי יותר מגברים מגדירות מה יפה ומה לא יפה ומכתיבות אופנה וטעם. נשים מתלבשות כמו בריטני ספירס, מדונה ,הנסיכה דיאנה או זהבה בן אבל גברים מתאמצים פחות להראות כמו בראד פיט או שון קונרי.

    • אנונימ

      שטות במיץ
      בשביל גברים ובשביל החברות ובסוף בשביל עצמם

      אבל בתכלס, נכון. אני בעד לזרוק את החוטיני ואת העקבים המזדרגגים
      אני בחיים לא אוריד שיער מהמשולש

      אבל רגליים כן, אני לא אלך על שמן ושעיר
      גבות רגליים ובית שחי – כואב, אבל מכוער אם משאירים
      לא רזה מדי

      בואו נחזור לאידיאל הישן, מרילין מונרו נראית לא רע גם בלי להיות אנורקטית!
      לא שמן – אבל כן בריא, לא מרוט מדי – אבל לא שעיר מדי
      כמו שצריך

    • חומדת לצון

      לגבי שאלתך:מי המציא את תחתוני החוטיני?

      ובכן זהו כמובן גבר-אשר חשב עצמו לרגע גאון.

      תמורת מינימום בד-מקסימום מחיר.(והפתיות עוד מתלהבות מכך,בשוכנען את עצמן שזה סקסי

      בטרוף-ושבלובשן את החוטיני הן מושכות בטרוף).

      היי אסטתית-רק אל תהיי קורבן אופנה.

  55. אסטרו

    שלומית הזקנה הבתולית!

    לפני שאני פותח במסע ירידות עלייך
    אני רוצה ראשית לומר שגם אני לא מבין איך חוטיני יכול להיות נוח, אבל אם זה מה שהנשים אומרות, אני מאמין.

    בעידן שבו נולד זרם חדש של בני אדם שאינם נוקטים בעמדה שובניסטית או פמיניסטית, ואני גאה להיות בהם, אי אפשר שלא להפנות אצבע מאשימה ל"פמיניסטיות כאילו" שכמותך ולהטיל עליהן את האשמה בקיומו של שוביניזם ואפליות מגדריות.

    חדשות לך ולהרבה נשים, טיפוח עצמי שלכן על פי "תכתיבים גבריים" לא מזכה אתכן בכבוד או אהבה או כרטיס חברתי כלשהו, אלא הוא מעניק לכן את הדבר שאתן הכי הרבה רוצות מאיתנו, וזו – הערצה. אתם רוצות שנעריץ אתכן, ואין דבר יותר יפה מזה. אם את רוצה שהגבר שלך ירדוף אחרייך ויזיל ריר, אז כן, יש לזה מחיר.

    ועוד חדשות, כיום זה כבר דו-צדדי. גם אנחנו רוצים שתעריצו אותנו, ושתזילו עלינו ריר רק מלהסתכל בנו או לגעת בנו. וראי איזה פלא – המודעות לטיפוח והתייפיפות צומחת בתודעה גברית כמו שמעולם לא היתה.
    לידיעתך: אני עושה גבות, מורח קרמים, הולך לחדר כושר, עושה מניקור וטיפולי פנים, ואפילו רחמנא לצלן גם מורט שערות במפשעה (ולא רק כדי שלא יתקעו לך שערות בפה).

    כנראה שאת רוצה לחיות חיים "אידאליים" בהן את נראית כמו קוף שעיר, מסריח, לא מטופח ושמאשים את כל הגברים בהיותך כזו. ושהגבר לצידך, יסתובב עם פופיק שמגיע את הרצפה, שערות על הגב כמו שימפנזה, "חי" על גורמט סביב הצואר, ועשר סנטימטר של חריץ תחת בוקע מאחור.

    בהצלחה לך

  56. לוקאס, איש קטן מארץ הטמבלים תפסיק לדבר כמו גבר מיוחם
    שכל אחת תלבש מה שבא לה, אני אישית לא אוהבת חוטיני זה גורם לי להרגיש שהטוסיק שלי קופץ והעיניים החרמניות של הטמבלים עליהן.
    המאמר שנון

  57. pink carnation

    המניפסט שלך כבר יותר שחוק מהסיסמא ש "עקבים גבוהים הן קונספירציה נגד הנשים" כל האג'נדה שלך ותוצרי הלוואי הנלווים לה נוגעים לזה שאת בחורה שעירה ומוזנחת שפשוט לא מעוניינת לעשות שום דבר כדי לשנות את זה.
    "חוטיני זה לא נוח", "הוא נועד רק כדי לספק את הרצון הבהמי של הגברים": כל האמרות הללו הן של נשים מכוערות ודחויות.
    של תטעי, הפמיניזם ממני והלאה אבל אני גם כוסית שיודעת להעביר את המשחק למגרש שלי ובכללים שלי
    זה שיש נשים שמסתובבות עם תחת בגודל של הרשות הפלסתינאית זה לא בעיה שלי חוץ מזה שהן ברוב חוצפתן מסתירות את הנוף
    ובאשר לחוטיני- זה יותר נוח מתחתוני סבתא שנכנסים ללא כל התראה מוקדמת לאיזור החריץ ואת, כבחורה עדינה פשוט אמורה לדחוף את היד שלך בוולגריות לשם ולהיאבק להוציא אותם
    החוטיני הרבה יותר נינוח-הוא פשוט שם קבלי את זה או לא-u can't fight it
    אז תקני לך תחתוני אוהל מכותנה שעליהן מודפס התמרור האדום הזה עם הפס באמצע. בעצם עזבי לא צריך להתריע שאין כניסה אף אחד לא התכוון להכנס בכל מקרה…..

  58. איילת

    חוטיני זהפצצה גם עם גינס כשיש תחת קטן וסקסי ואז הוא מובלט ומורם (עי נעלי עקב כמובן) ואין בו את שני הפסים של הסלוגי המאפן של כל השמנות. ולי די ברור שכותבת המאמר תשמח לתרום למדע חצי אונה שמאליתת דבר שיגרור שהיא לא תוכל לזכור יותר משני מס' טלפון בע"פ ובלבד שיהיה לה תחת חמוד כמו שלי.
    מעבר לכך לגלח זה סקסי ומאפשר גישה חלקה יותר לדגדגןת כמו גם ממקד את בן.בת הזוג טוב יותר בזמן מתן מין אוראלי.
    שאי ברכה
    הכוסית

    • כשאת מתארת מצב שבו לא ניתן לזכור יותר משני מספרי טלפון בע"פ –
      את לא בטעות מתכוונת לעצמך, נכון?

  59. מעולה!
    התגובות הנזעמות של חובבות החוטיני רק מראות ששלומית צודקת – קורבנות האופנה באמת הפנימו את המסרים העקומים שאנחנו מוצפות בהם.

  60. בצבע ורוד פוקסיה, מבד דמוי זמש. עם משולש תחרה שחורה מקדימה. עם חוט אחד מאחורה כשמעל לתחת פשוט זה נגמר בצורת T . עלה רק $4 לא היה נוח, אבל מה, בעלי התלהב חבל"ז
    רק בשביל השתי דקות לפני שקרע את זה ממני היה שווה

    • קייטי

      בנות…בתכל'ס…מישהי רוצה להגיד לי (ובמישהי אני מתכוונת לאחת שגובהה עולה על רוחבה..)
      שהיא מעדיפה להסתובב במכנסי שק תחתוני סבתא וחולצה ענקית??
      אנשים אוהבים להראות יפה וללבוש דברים שמחמיאים להם, ולרוב הבנות שיש להן גוף יפה אלה הן חצאיות ועקבים…ואם למישהי זה לא נוח אז שתקנה במידה שלה ולא ב3 מידות יותר קטן…
      בקשר לחוטני…ואני מתכוונת לכותבת הכתבה ואלה שתומכות בה…השתגעתן?? ?? ??
      בואו אני אסביר לכן משהו..חוטיני זו פיסת בד קטנה שמכסה את הערווה+חוט שתקוע לך בתחת..
      זה הכול…זו לא קונספירציה נגד נשות ארצנו ולא מזימה לגרום לנו ללבוש חוטים…זו כולה עוד הצהרת אופנה..אפחד לא קופץ אלייך עם סכין ואונס אותן ללבוש אחד…

      וחוץ מזה…יש גם חוטיני לגברים..(מה שלדעתי נראה דיי מעפן אבל כול אחת וטעמה…)

  61. מרי דניאלי

    חביבתי…
    אני מסכימה עם 90% ממה שכתבת בכתבה…
    אבל די לחרא הפמיניסטי הזה, כל הסיבה שהתחלת את הכתבה היה החוטיני ומצטערת לאכזב אותך, זה הרבה יותר נוח מהתחתונים האולד פשן שנכנסים לך לתחת ממילא במה שנקרא ווג'י עצבני, ואז מציקים שם הרבה יותר.
    זה עינן של נוחוצ, כמו שתיכף תגידי לי שיותר נוח לך לרוץ בים בלי חזיה כשהכל קופץ לך כי חזיה זה משו שהגברים המציאו כדי שיהיה לנו חזה יפה יותר ולא כדי למנוע כאבי גב בעתיד.
    חוטיני, כמו כל סוג תחתון אחר זה ענין של נוחות.
    אבל עם השאר אני מסכימה…

    שלך,
    מרי, שמוכנה להודות שמלבד ידיים ושפם, נטשה את ערכיה לטובת האסטטיקה…

  62. מישהי

    זה פשוט ממש נכון. גם אני לא סובלת חוטיני וכל החברות שלי מנסות לשווא לשכנע אותי ללבוש את זה בטענה שזה נוח. אבל כולן פשוט יכולות לקפוץ לי. אותי אף אחד לא ישכנע שחוט בתחת זה נוח. ו. זהו………

  63. מורי

    האמת כשהתחלתי לקרוא את שכתבת חשבתי שזה נורא
    כי אני כן הולכת לעבודה עם ג'ינס וחוטיני והאמת נוח לי!
    ויותר באמת אני כן מסתכלת על עצמי במראה ולא בשביל מישהו/י
    "בשבילי" את יודעת
    וקשה לי עם הפס של התחתון – זה פשוט לא במקום ואם התחתון חדש אז יש תקטע הזה של הפס המדוגש במה שלא צריך להדגיש אז וואלה טוב לי עם החוטיני
    אבל
    כן עושה גבות ומפשעות – כי זה נראה טוב יותר למרות שזה שם כי זה צריך

    בשורה התחתונה – מאמאר סבבה אבל דעת יחיד

  64. חחחחחחח תרנגולת מרוטה…
    אומנם את צודקת אבל זה הרבה יותר יפה ומדליק ואסטתי לעין כשהכל חלק משיער..

  65. היא שיש להן ג'ונגל בין הרגליים והן מתקשות להוריד אותו – הפתרון בשביל מישהי כמוך זה חומצה במנוש!

  66. נראה לי שיש בכל זאת דרך ביניים בנושא ,אני מסכים שעם מדי ב' אפשר לחזור לתחתון
    המסורתי הנוח והחמים אך מה לעשות ולנו הגברים זה עושה את זה ובשבילינו שווה להתאמץ ולהשקיע בסוף זה משתלם… מה דעתך?

    לסיכום תמיד אבל תמיד תשתדלו לשמר אותנו חמים ל מ ע נ כ ן…….
    יוסי.

  67. !הלועמ טושפ ,הלועמ
    …ןוכנ ךכ לכ םג ,ירעצלו

  68. שכל אחת תלבש מה שנוח לה, ואם לך לא נוח או לכל אחד אחר, אף אחד לא מכריח!
    תני לאנשים לעשות מה שהם רוצים!
    להסיק מסקנות על המין הנשי..מה ההסיטריה?!?!?..
    שכל אחת תחיה איך שבא לה!

    אישה אישה באמונתה תחייה!

  69. אני נגד שער בכל מקום שהוא מלבד על הראש,את לא רוצה להכנע לתכתיבים,זכותך,אבל אל תציגי את זה כאילו זה נוגד את כל חוקי הטבע כי אם אנחנו (אנשים) לא אוהבים שערות זה פשוט חלק מהטבע וזה כבר באמת נראה לי מוזר לחשוב שיש נשים עם שערה אחת על הגוף..(כן כולל הכל)….אני נהנת להיות חלקה ובעיניי זה טיבעי כי גם ככה לא הייתי בחורה שעירה מעולם..פשוט מעדיפה להיות חרסינה לגמריי…,באשר לאנשים שנראה כי מוצאם אכן מהקוף והם נלחמים בזה כ"כ כדי להיות חלק נורמלי מהחברה זו סוגיה רחבה יותר…אני אישית מעדיפה בדימיוני גם גבר חלר לגמרי

  70. גבר עשוי מגרבר

    נו מה קורה לקנאיות היום?

  71. זמיר

    להחמיא לה
    להתכרבל איתה
    לנשק אותה
    לאהוב אותה
    לתמוך בה
    לצחוק איתה
    לנחם אותה
    לגונן עליה
    לחבק אותה
    להחזיק אותה
    לצאת איתה
    לפוצץ כסף
    לקנות
    להקשיב
    לדאוג
    לעמוד לצידה
    לזכור יום הולדתה
    ללכת עד הסוף בשבילה
    ואפילו להבטיח למות !!

  72. את מזיינת את השכל ה-מון,
    סתמי קצת.
    יש לי הרגשה שאת די מכוערת ועקומה.
    ותתחילי למרוט שיער גם בשחי שלך כי אחרת זה ממש מכוער (והכוונה לגילוח).

    -=END=-

  73. בניגוד לרשום הגברים מעולם לא אמרו לכן לעשות כלום! אם כל הבנות היו מפסיקות את הטיפולים ומתחילות להראות כמו בבונים אז היינו אומרים 'טוב, נו' ועדיין מנסים להשיג זיון. העובדה הניצחת לנכונות העניין היא שלמרות שיופי הרבה יותר חשוב לבנות הן מעולם לא לשכנע את המין הגברי להשתתף במצעד האיוולת. אתן עדיין יוצאות עם שעירים, עבי גבות ומזוקנים והנצחון, שוב, אצלנו.

  74. לא יודעת אם הגבתי כאן כבר או לא.
    בכל אופן,מאמר נכון וכואב(תרתי משמע!)
    זה פשוט נורא להתעסק כל יום(וכל היום) באיזה שיערה סוררת שצמחה ומחוללת סערה!!(ולא שאני כזו חלילה אבל יש כאלה שמעבירות בכאב 50% מזמנן הלא פנוי!)
    ואני לא אומרת גם לגברים למרוט(וגם אם כן,זה יעזור?!?) אלא פשוט מבקשת שיצפו לקצת פחות שהרי גם אנחנו בנות אדם!

  75. לכי מכוערת
    גרמת לי להקיא
    תבואי לנקות את זה עכשיו

    • ואפילו אחת לא התייחסה לאשה כאשה, לאישיות שלה, ליופי הפנימי שלה, על מה מדברים בכלל,
      על איזה סוג תחתונים לובשות הבנות?
      איזה שטויות, הרי כל אחת תלך איך שנוח לה,
      אני מרחם על אותם גברים שהאינדיקציה שלהם לגבי נשים זה לפי סוג התחתונים שלהם.
      אני מניח שלרוב הגברים המכבדים אשה כאשה, וגם את עצמם אין כל חשיבות לסוג התחתונים
      אלא לפי האישיות של הנשים עצמן.

  76. אני מתפלא עלייך מהיכן את לוקחת את כול הקישוקישם האלה
    נשים וגברים כאחד לובשים חוטיני בשביל הנוחות שלהם למשל שהתחתון לא יבלוט על מכנס לבן ( כך אמר אייל גולן בתוכנית של יצפאן) ואף אחד לא מכריח אותם ללבוש חוטיני
    ולגבי הגילוח של הכוס המון נשים מגלחות ולא בגלל שביקשו מהם רק כדי שיראו יותר סקסיות יותר נקיות לא כול אישה ניגשת לשטוף את עצמה לאחר שהיא משתינה וכמה שתנקה עדיין ישאר הפיפי על השיער ואחר כך לא פלא שיש להן ריח לא טוב שם
    אז במקום לקשקש לכי לגלח

    • אם יש עוד מקום שלא אמורים לגלח אותו (או למרוט במקרה הרע…) אז אני בטח שלא יתנדב לניסוי…
      בקיצקץ,לך לגלח לעצמך!!

      • את עוד בקטע של למרוט? כולם עברו לסידור גבות (את בטח יודעת למי מורטים את הנוצות)
        ולגילוח , נסי פעם לשים מראה שם בין הרגליים רק קחי כדור הרגעה קודם

  77. אומנם ילדה אבל...

    כשהתחלתי לקרוא את המאמרכל מה שחשבתי זה "נכון!" ו/או "תנסו ללכת על א' וחטוני…" אך ככל שהעמקתי והמשכתי לקרוא את המאמר, עלתה לי מחשבה אחת ושאלה אחת:
    1. את מאוד (!) ממורמרת… מה איכפת לך מה עושות האחרות? מה איכפת לך אם אני ו/או חברותי ענינו על כל השאלות ב"סקר" שלך נכונה?? (למרות שאני עניתי רק על 5 מהן…) למה נראה לך שבשבילנו זה סבל כזה גדול? למה את חושבת שאנחנו עושות את כל זה כדי להרשים את המין השני? חשבת על זה פעם שכיף לי יותר לראות את הרגליים שלי חלקות ולגעת בהם בלי לסרק אותם כל בוקר? חשבת על זה שבאמת טוב לנו עם זה?? אולי כדאי לך פעם בחייך לנסות…
    2. השאלה השנייה שעלתה במוחי ברגע שסיימתי לקרוא את המאמר היא: תגידי, את מזדיינת בכלל?? ?? ?

  78. אני הכי טבעית בעולם
    ואני לא הכי מכוערת..
    אני אומנם יכולה להיות יותר יפה
    אבל לא רע לי.

    • קובי גולן

      בריטני ספירס פשוט פצצה אולמים וכריסטניה מגילרה (אגילרה) זונה מיזדינת עם סבתא שלה ואני רוצה שהיא תמות כי כל מה שבריטני עושה כריסטינה חיבת גם לאסות ולאות זות בריטני יש לה גוף של דוגמנית ובריטני מיטלבשת פשות פצצה ואני חול הלה ומי שלא אוהב אותה ואוהב את כריסטינה יחול ללחת ליזדין ובריטני אני מוחן למות בישבילך ובריטני הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי כוסית באולם וכריסטינה כל הפרצוף שלה סרוף וסתם זונה ובריטני אני חול הליך אז מה מי אני אוהב אותך

  79. אלמוני

    … אני בכלל לא מבינה על מה כל ה רעש?!
    חוטיני… לא חוטיני… נוח… לא נוח…
    הכי נוח, הכי סקסי זה ללכת בלי תחתון בכלל!!!

  80. את גדולה,
    אבל, אנחנו אוהבות להיות יפות נקיות וחלקות.
    אני בעד להיות מטופחת וכמובן מגולחת, זה נעים לי ולמי שאיתי…
    בכל זאת, חוטיני זו המצאה גאונית, לי אין תחתון 1 רגיל, כולם חוטיני, זה פשוט הדבר הכי נוח והכי נעים.
    תמשיכי לכתוב לנשים, אנחנו צריכות להתחזק בעולם!

  81. גברבוגר

    הלוואי הרבה נשים היו חושבות כמוך!!!!
    מי קבע שאישה מגולחת זה יפה או סקסי יותר?
    בעיני, בדיוק ההיפך הוא הנכון ואני בטוח שיש הרבה גברים שחושבים כמוני.

  82. חבל על הזמן איזה מאמר יפה ונכון . ולא שאני לגמרי נגד החוטיני גם אני לובשת אותו אבל לא לכל מקום ועם כל בגד זה מתאים וגם לא עם כל אחד שהולכים צריך לשים את החוט הזה אבל אם כבר מדברים פעם היו אוהלים והיום יש חוטים…………. והמבין הבין

  83. לא מבינה מה זה מפריע לה בכלל?? לא רוצה ללכת עם חוטיני?? לא צריך!!!אף אחדת לא מכריח אותה…..מי שרוצה למרוט שתהנה יש כאלה שזה גורם להן להרגיש טוב….

  84. מאוד סוטה……….
    מה זההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
    בושה..
    לדעתי אתם דחוף צריכים כותרות חילופיותתתת

  85. michael mizrahi

    לגאון שהמציא את החוטיני, לאיש שעשה כל כך הרבה עם כל כך מעט. אין דבר יותר מחרמן גברים מהחוט הלא נוח הזה בתחת שלכן, קשה, תוותרו על העקבים, אנחנו במילא לא נשים לב.
    אימון הכושר הטוב ביותר הוא ריצה על מכשיר ריצה כשעל המכשיר מולך רצה בחורה עם חוטיני, בקרוב מרתון

  86. ענקים! פשוט קרב ענקים!!! קראתי ונהנתי-
    כמעט כמו שאני נהנית ללבוש חוטיני…
    לגלח,ללבוש,לפשוט וכו'-איש איש בנוחיותו יחיה…
    חוטיני לשלטון!

  87. ליליאן

    אי אפשר לשנות את הקיים. וגם אם כן, לא הייתי רוצה. מתוך נוחות, איסטטיקה. ולא בשביל משהו, אלא בשביל עצמי.

  88. וזה גם לא נוח יותר בספינינג. אל תאמינו למי שאומרת אחרת. היא משוגעת.

  89. שמרית

    מצחיק שנון וקולע!
    כה לחי!

  90. ליניי

    יא ווארדי כמה תגובותת
    מה קרה?? מישו מת??
    כולה פאקינג כתבה! (סבירה+ יש לציין)
    אז מה ההתלהבותת ממש חפרתםם..
    לצומת ליבכםם..
    סלאמת

  91. פה רך בר

    אז דבר ראשון אני חייבת לציין שהגבר שלי
    מעדיף שיהיה לי נוח בלבוש שלי מאשר שאני
    אלך עם בגדים סקסיים ולא נוחים בכלל .

    דבר שני חוטיני זה נראה לי סיוט
    ואני מתקשה להבין את הנשים האלה שאומרות לי שזה נוח להן .
    זה אשכרה תקוע לך בתחת , וכל הזמן יש תחושה של צורך להוציא את התחתונים מהתחת.
    וזה אני אומרת בלי שניסיתי אבל ככה זה נראה לי.
    לגבי עקבי סיכה שיבושם לנשים שאוהבות את זה אני מעדיפה לוותר.

    להוריד שיערות ומריטות וכיסוח אז זה כבר שאלה של אסתטיות
    ואני לא אוהבת שיש לי יערות אפריקה על הרגליים ….

    לסיכום מאמר חביב ונשי (:

    פה רך בר

  92. כל כך צודקת וכל כך אמיצה."איך זה שכוכב אחד לבד מעיז אני לא הייתי מעיז".

  93. קליאופטרה

    אלוהים כמה שאת צודקת!!!
    אף פעם לא הבנתי למה אנחנו צריכות כל היום להתעסק בשערות כאן במראה כאן, איך אני נראת בזה? ומה יחשבו עלי עם זה? או בלי זה?
    לעומת זאת הצד השני יכול להסתובב ברחוב עם גופיה קצרה שכל שיערות החזה שלו מבצבצות החוצה הקרחת מבריקה מהשמש, ועם כל זה לשפוט אותי על איך שאני נראת?? !!!
    זה אבסורד! זה לא הגיוני!!
    לנשים בנינו משפט אחד!
    "תמיד תהיי אץ ורק את, מי שלוא יאהב לא זכאי לאהבה שלך! ומי שכן יאהב אותך גם בבוקר למחרת!"
    (ולא יבהל מהדמות החדשה שצצה במיטתו!!!)

    • בחור שהגיע לכאן בטעות

      לא ידעתי שכל הבנות כאלה סובלות
      ממש מרגש
      אני מצטער שהפרעתי לכן בשיחה המעניינת
      אני עכשיו יעוף מפה לראות כדור רגל
      להתראות בנות יקרות

  94. בלי קשר ישיר למאמר…
    אני חושבת שאיבדנו כל קשר למציאות!!!
    עוד כמה שנים נראה כמו היפנים!!!
    כולנו נראה אותו הדבר!!!
    לכולם יהיה את אותו חזה "מושלם" ( הודול לניתוח הפלסטי…)
    לא יהיו לנו שערות( חוץ מעל הראש…)
    לכולם תהיה אותה צורה של הגבות ( הודות לקוסמטיקאית העירונית…)

    בקיצור מה עם להיות מיוחדת?
    אם לגבר שלך מפריע שיש לך שיער למטה אז שילך למצוא ילדה קטנה שעוד לא צמחו לה שערות!!!!!!!!!

    ת-ת-ע-ו-ר-ר-ו-!-!-!-!

  95. מאוד. מצטער.

  96. אלמוני

    בחטרה אמיתי לא צריכה חוטיני… יותר יפה לדחוף את הצדדים של התחתון פנימה זה הרבה יותר סקסי

  97. מתי שמיתקשרים נא הגידו מן האתר סיפורי אהבה וגם
    את שמכם ואני יענה לאחר שתגידו
    הכל תודה

  98. אין מה לאמר, את אמרת את הכל!
    הכל פשוט כ"כ נכון!!! וזה פשוט מטורף בצורה דוחה ללבוש משהו שנאבד לך בתחת ולחשוב שזה 'יפה' 'נוח' או 'סקסי' ..
    *מצפה לדווח הבא שלך!*

  99. סקרנית

    איךךךךךךךךךךך ?
    איךךךךךךךךךך עושים מפשעות ?

  100. המאמר נכון, אבל מוקצן יתר על המידה. אני לובשת חוטיני אבל לא רק. בצבא אפילו לא בכרתי את זה, התחלתי להכיר כשראיתי בנות אחרות וזה היה יפה בנוסף, חבר שלי מטורף על חוטיני. אז קניתי כדי לשמח אותו, וזה בכלל לא בושה. זה מאד יפה בעיני. ובאופן אישי, אין לי כוח להחליף בגדים במיוחד בשביל סקס, ואני מעדיפה שכשהוא בא אני תמיד שמה משהו יפה שהוא רוצה.
    ובאמת מתרגלים, התיאורים של החוט בתחת היו מוגזמים. יש חוטיני שהם מצויינים ובכלל לא נכנסים לתחת ואחרים שכן. עם כל הכבוד, היום יש את אופנת התחתונים שנראים כמו מכנסונים, ניסיתי ולדעתי זה הרבה פחות נוח צחוטיני. אז בואו ניכנס לפרופורציה.
    ולפני שכולן יקפצו עלי, אני לא עושה את זה כי אני נכנעת למוסכמות, אלא כי אני אוהבת אותו. אני יודעת שהרבה פעמים הוא לובש בגדים שאני אוהבת בשבילו.
    אני גם מסדרת גבות, ומורידה שערות (לא במפשעה כי זה נראה לי כואב רצח…) ולא תמיד בשביל גברים אלא בשבילי. אני מסכימה שלהשתעבד למראה שלך בשביל גברים זה מוגזם. אבל יש לי חבר כבר המון זמן, הוא אוהב חוטיני אבל זה לא משפיע על אהבתו אלי. גם כשאנחנו לא יחד אני אוהבת להתלבש יפה.
    תסבירי לי מה ההבדל בין למרוט גבות לבין לשים בושם?? כי על זה לאף אחד אין ביקורת.
    אני לא מצתדקת, הרבה פעמים אני לובשת בגדים בגלל נורמה, בגלל גברים, אבל כיף לי שמסתכלים עלי, כיף לי שמתחילים איתי (אפילו שאני תפוסה). אם אני אלך לאוני' להרחבת אופקי והשכלה כי כיף לי שאנשים יעריכו שאני חכמה,זה בסדר, אבל להשקיע במראה החיצוני לא?
    זה באמת לא בשבילם. זה בשבילי. הם רק תוצאת הלוואי של זה.

  101. שלומית הברון היקרה… במקרה נתקלתי במאמר שלך והרגשתי שאני חייבת להגיב לשטויות שכתבת.

    לפי מה שתיארת במאמר ולפי דעותיך וככל הנראה לי אלה הדעות שלך, את נשמעת לי דוסית זקנה עם שפם, לא מטופחת, עם גבות שמסתירות את כל המצח, עם שיערות בבתי השחי וברגליים בדיוק כמו אצל הגברים. שלא נדבר כבר על השיער בכוס שנראה כמו ג'ונגל.
    אחת שמתלבשת בבגדים הכי מכוערים, לובשת חזיות ענקיות של סבתות ותחתונים בגודל של אוהל צבאי שרואים אותם מתבלטים דרך החצאית… ובנוסף מנסה להוכיח לכל העולם שאיך שהיא נראית ומתלבשת זה הכי יפה…

    יש לי מילה אחת בשבילך: איכסססססססססססססססססססססססס

    מי אמר שרע להיות אסטטי? מי אמר שהאישה לא אמורה לטפח את עצמה? וממתי שיער בבתי השחי, ברגליים ובכוס הפכו להיות אופנתיים?

    וממתי בכלל אסטטיות של האישה הפכה לדרישה של הגבר?

    כל אישה ומה שהיא בוחרת לעצמה…

    יש נשים כמוך שמעדיפות להישאר מגעילות ולא מטופחות עם הרבה צלוליטיס כל החיים שלהם וזו זכותם…
    ויש נשים כמוני, שכן אוהבות לטפח את עצמן: לגלח שיער מיותר, ללכת לחדר כושר וללבוש חוטיני וחזיות תחרה…..ובכלל להראות כמו מיליון דולר.
    אני אישית, התחתון הרגיל תמיד הציק לי, תמיד התפדחתי מזה שהוא מתבלט לי דרך המכנסיים ותמיד הצדדים של התחתון גרמו לי לגרדת ולפריחה…
    גיליתי חוטיני כאשר למדתי בבית הספר ומאז שלבשתי אותו בפעם הראשונה, הבנתי שאין דבר נוח יותר ממנו, שום דבר כבר לא לחץ לי על הטוסיק… מאז עברו כבר 15 שנה ואני כבר בת 28 נשואה וגם אמא… ולזכותי יאומר כי אני עדיין נראת טוב, כל כך טוב שאנשים לא נותנים לי יותר מ19…
    והכל תודות לכך שאני מטפחת את עצמי כל הזמן ומשתדלת תמיד להראות טוב, ולא בשביל מישהו… אלה בשבילי בלבד!!!!
    בשביל ההרגשה האישית שלי.

    המלצה חמה חינם בשבילך ממני:
    אני מכירה המון נשים שלא יסכימו עם דעותיך … אז…
    בבקשה תפסיקי לדבר בשם כולנו (הנשים) ותדברי בשמך בלבד!!!

    כל אחד ודרך החיים בה הוא בוחר.

  102. נשים, כשאר בני האדם, מושפעות מתפישות חברתיות. לעתים הן מושפעות באופן כה גורף עד שהן מרימות בזעם גבה מרוטה מול מישהי המעזה להטיח את האמת בפניהן ולומר: המלכה ערומה ( וכן, זו התייחסות לחלק מן התגובות למאמר, אשר עיקרן מתמצה ב "אבל זה נורא סקסי" ). כמו במשל המלך הערום, המלכה מתהדרת בלבושה (או בהיעדרו) , כמו היו בגדיה היפים בכל הממלכה.
    ההפנמה העמוקה של התנהגות כזו אינה הפנמת ערכים גבריים בלבד, אלא הפנמה של קונספט חברתי, ובו רוחצות גם ידי הנשים. להתנער מאשמה נשית במצב אשר כותבת המאמר מתארת, בו נשים חיות כ "תרנגולות מרוטות" , משמעו להתחסד, לחפש אשם בדמות מישהו אחר (למשל, דמות הגבר), לתפוס שוב את מעמד הקורבן התם. כקורבן האישה שוב חלשה, כמה הולם. אני חושבת שנבון היה אילו נשים היו מפסיקות להפנות את האצבע המאשימה אל האוביקט הגברי בלבד, וכחלק מעצמאותן החדשה היו מסוגלות להאשים גם את עצמן. אלו אשר לא מכירות בחומרת העניין תאלצנה להישאר שבויות בתפישות המקובלות לעת עתה, שחרור אמיתי אינו דבר של מה בכך, והוא לא נעשה בהינף יד. אני, לכשעצמי, סבלנית ~)

  103. שירי*

    אני לא מסכימה איתך לגבי חוטיני.
    חוטיני זה מוצר איכותי ונוח, ואני מברכת כל דקה שאני איתו.
    עם חוטיני את לא צריכה כל רגע להוציא את התחתון מה***,
    ואת גם לא מרגישה כאילו את עם חיתול.
    זה עובד על אותו עיקרון כמו טמפונים ופדים.
    פדים זה דבר לא נוח, שנותן לך הרגשה שאת מוגבלת פיזית,
    והטמפונים פשוט מבורכים!! זה קומפקטי ויעיל. בדיוק כמו חוטיני…

  104. גנית

    חוטיני זה מאוד סקסי אבל רק לתחת מושלם. לא לגברים!

  105. נשאר לי ציצי מהמם, טבעי שלי!!

  106. הרגת אותי מצחוק.. אבל מצד אחד זה..
    מצד שני..אף בחור נורמלי בארץהזאת לא יתקרב אליך אם תלכי עם שפם שערות בבית שחי..גבות מחוברות..שערות ברגליים ובידיים.. 🙂

    מבינה? אין לאן לברוח..

  107. חחחחח
    כתבה קורעת להפליא
    גם גברים מורידים שיער וזה לא כל כך נורא
    עדיף תפוז – וכן, בלי שיער בגוף (להבדיל מראש, יעני מצח ומעלה) עדיף.
    אצל נשים – חובה בלי כי זה פשוט דוחה אחרת

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *