נוירומנטיקה: סייברסקס עכשיו

ההתנהגות המינית של האדם היא תרבותית יותר משהיא ביולוגית. "אמנם ניתן להשוות את הדחפים המיניים של האדם לאלה של יונקים אחרים, אולם המיניות האנושית מתאפיינת בדרגת גמישות גבוהה לאין ערוך," מסבירים הסוציולוגים ברגר ולקמן בספרם "ההבניה החברתית של המציאות". ראיות אתנולוגיות מוכיחות שהמיניות האנושית אלסטית ביותר ומסוגלת כמעט לכול. לכל חברה היסטורית הרגליה המיניים, ומה שנחשב בחברה אחת לסטייה מינית נתפס באחרת כנורמה. וכך, כשם שבחברות כפריות עתיקות משכב עם רחלות ובעלי חיים אחרים היה חזון נפרץ, דומה שאך טבעי שבחברה המושתתת על טכנולוגיה, תתפתח תרבות של יחסי מין עם מכונות ובאמצעותן.

יש המאמינים, כמו הסופר ויליאם גיבסון, שכל השינויים התרבותיים נובעים מהתפתחות טכנולוגית, ומשעה שהאפשרות הטכנולוגית קיימת, הרי ש"בדרך הטבע" הנטייה האנושית היא לזרום איתה. בעמוד השאלות והתשובות באתר הרשמי של הטכנו-סקסואלים התשובה לשאלה "מדוע לעשות סקס עם רובוטים?" היא זו: "למה? ככה, 'אנחנו פשוט עושים את זה', כפי שאומרים בפרסומת לארוחת דגני בוקר. אנחנו נמשכים למראה, לתנועה ולקול של הגוף המכני. אין זה שונה מלאהוב אנשים שמתלבשים או מסתפרים בסגנון מסוים."

אולם אפשר לחשוב על הסברים מעט יותר מורכבים בתשובה לשאלה מדוע הסקס הווירטואלי למיניו קונה לו אחיזה גדלה והולכת.

ידך שלך על מתג יחסי המין

יחסים בין גברים ונשים בעולם הממשי כרוכים במעורבות רגשית. מין עם בן זוג כרוך בחיזור ובחשש מדחייה, באחריות, בחשיפת הגוף בעירום לעיניים זרות, במגע עם ריחות ונוזלי גוף, ברגשות עזים כפחד ושמחה ובסכנה של היפגעות רגשית. במין עם בן זוג בשר ודם יש מידה רבה של חוסר שליטה, ובעשורים האחרונים עוד תרמה המהפכה הפמיניסטית לערעור ביטחונם של גברים רבים בכל הנוגע ליחסי מין עם נשים, וגם נשים רבות נבוכות משידוד המערכות ביחסים בין המינים. סייברסקס פוטר אותך מהיחשפות לכל הרעות החולות הללו. אחד מלקוחותיה של חברת רילדול מסביר מדוע קנה את הבובה: "אשתי היתה כלבה אמיתית, בעלת לב של קופה רושמת… אני ביישן מטבעי… נכון שלבובה יש חסרונות, אתה מתעסק עם 55 קילו של חומר מת. אבל מה שבטוח, היא לפחות נאמנה לך."

ביסודה של תרבותנו הטכנולוגית הרצון לשלוט בטבע, והצורך הקיומי לא להיות חשופים לפגעיו. ביתנו הוא מכונה משוכללת, יש בו עזרים ומכשירים להכנת מזון, להיגיינה, לוויסות החום וכו'. הרפואה המודרנית יכולה לשפץ, להחליף ולהשתיל אברים, לשלוט במצבי רוח באמצעות תרופות, וגם מהפכת הגנטיקה בעיצומה, ואחריתה מי ישורנה. השליטה הטכנולוגית בכל מישורי החיים הפכה אצל האדם המודרני לטבע שני, ומכאן הצורך לשליטה גם ביחסי המין שלו. סייברסקס הוא אמצעי לשליטה על חיי המין באמצעים טכנולוגיים, ידך שלך על המתג. הגעת לפורקן מיני? טוב. אתה יכול לכבות את המכשיר ולהשתרע על המיטה, לבדך. מנוחתך לא תוטרד בשאלה אם היית מספיק טוב במיטה.

הרעיון שהקשיים בחיי המין בחברה המודרנית עתידים להיפתר באמצעות טכנולוגיית סייברסקס זוכה לטיפול סטירי בסיפור מדע בדיוני מאת דויד ג'רולד. בסיפור מתוארת מערכת משוב ביולוגית המודדת את התגובות הפיסיולוגיות ואת מידת הריגוש המיני של בני זוג בשעת מעשה האהבה, מכוונת אותם להעניק זה לזה גירוי מרבי ואף להביאם לשיא במשותף. בסוף המשגל היא גם מדווחת להם באיזו מידה נהנו. "…ובכן?" שאלה מרשה ביובש, "נהנינו?" "כן," מלמל ג'ון. "34 אחוז בערך…"

בשלב הנוכחי, רוב צרכני הסייברסקס אינם רואים במין וירטואלי תחליף מלא לחיי המין והאהבה שלהם אלא תוספת להעשרת הפנטזיות המיניות והרומנטיות. נערים ונערות מגלים את מיניותם באמצעות צ'טים ברשת וקוראים דרור לדמיונם לפני שיעזו לקפוץ למים הקרים. רבים משתמשים בשיחות ארוטיות ברשת להשבחת חווית האוננות שלהם. במחקר שערך רובין האמן על חדרי צ'ט מפורטים הרגליה של צעירה בשם רבקה: "רבקה מעדיפה מין פיזי על פני סייברסקס, ומעדיפה סייברסקס על פני אוננות בגפה. היא מגיעה לאורגזמה מהר יותר באוננות אינטראקטיבית מאשר כשהיא לגמרי לבדה."

מרחבי עונג חדשים

כבר אין צורך לקרוא את מרקס במקור כדי לדעת שבעולם הקפיטליסטי המין הוא סחורה. קארי ברדשו, המספרת בסדרה הטלוויזיונית "סקס והעיר הגדולה", מבהירה זאת כבר בפרק הפתיחה של הסדרה: "זהו עידן אי-התמימות – אין עוד ארוחות בוקר בטיפני'ס ואין עוד פרשיות אהבה שזוכרים לנצח." בעולם המחוספס והתחרותי של ניו יורק, אין מקום לרומנים – המין הוא סחורה, עסקה שצריך לסגור; יחסים הם דבר תועלתי וארעי. וכעת כל שנותר לצרכן לעשות הוא לברר היכן כדאי לרכוש את המוצר – בשוק היחסים בין המינים או באורח מקוון ברשת?

השוואת מחירים מגלה עד מהרה שסייברסקס זול בהרבה ממין בעולם הממשי. המערכת הפופולרית של חברת safesexplus כוללת עזרי מין המתחברים למחשב בעזרת מתאם מיוחד ומופעלים מרחוק בידי בן זוג וירטואלי (השולט במהירות ההפעלה בעזרת מתג ההבהרה וההחשכה של המסך). מחיר המתאם 25$, מחיר "מוצץ רובוטי" (RoboSuck) לגבר 70$, מחיר ויברטור לאשה בין 30$ ל 70$. כלומר, עלות כל המערכת פחות מ-100$. זוג המבלה בעיר הגדולה ערב חד-פעמי מוציא יותר.

אם עדיין אין לך בן זוג וירטואלי, גם לכך דואגת חברת Safesexplus. היא מפנה אותך ל-iFriends, אתר המסונף אליה, שבו תוכל ליצור קשר עם "יותר ממיליון אנשים בעלי ראש פתוח שישמחו לחלוק איתך את חוויית ה'סייברדילדוניקס'." שם החברה, safesexplus, נועד להזכירך שבסייברסקס המין בטוח, וגם אם עשית את זה עם גולשת שהכרת לפני רבע שעה אין חשש שנדבקת במחלת מין או שהכנסת אותה להריון. ולא פחות חשוב מכך, אתה פטור גם משיגיונותיה של בת הזוג הממשית וממצבי רוחה: "סקס בכל רגע שיתחשק לך, ובכל צורה שמתחשק לך" מכריזה הפרסומת. סייברסקס הוא איפה זול יותר, בטוח יותר, זמין יותר וגם מתעדכן און ליין. אין תמה איפה שחברות מוצרי הסייברסקס מודיעות על גידול מתמיד במכירות.

ד"ר טימותי טיילור, היסטוריון של תרבות המין האנושי, רואה במוצרי הסייברסקס "חלק מתרבות צריכה המתאפיינת בצורך בסיפוק מידי, ביחסים בין -אישיים דלים, בסטנדרטיזציה ובמונוטוניות." עם זאת הוא אינו סבור שאדם נורמלי עלול להתבלבל ולחשוב שבובת רילדול היא אישה אמיתית. גם מ' ס' סונגלה, עורכת דין מקליפורניה המתמחה בסוגיות פמיניסטיות, אינה חושבת שיאבד הכלח על האישה, אולם היא מוטרדת מהרעיון של הפיכת האישה לאובייקט חסר חיים כדי לקיים עמה יחסים אינטימיים.

באתר הטכנו-סקסואלים תשובה מוכנה מראש לטענות פמיניסטיות מעין אלה: "טכנו-סקסואליזם הוא בדיוק ההפך הגמור מהחפצתה [מלשון חפץ] של האישה – הרעיון הוא פמיניזציה של החפץ. מדוע לכפות על אישה לעשות מעשים שהיא אינה רוצה בהם (דבר שיש לגנותו בתוקף), שעה שאתה יכול ליצור אישה מלאכותית, שגם רוצה וגם אוהבת לעשות את זה, מפני שלשם כך נבנתה?"

כיום לא ברור עדיין לאילו כיוונים יתפתחו טכנולוגיות הסייברסקס שתוארו כאן ולאיזו רמת שכלול יגיעו. ובוודאי מצויים ביניכם הקוראים מרימי גבה סקפטיים הסבורים כי יהיו השכלולים אשר יהיו, הם לא ישתוו לעולם ל"דבר האמיתי". אולם יש לזכור שבעיני דור צעיר שהמחשבים מהווים את סביבתו הטבעית, "הדבר האמיתי" עשוי להיות משהו אחר לגמרי. צעירים אלה, שכבר מגיל רך משחקים, קושרים קשרים חברתיים, לומדים וקונים ברשת, מפתחים רגישויות חדשות. כבר עתה אין דור חדש אמיץ זה תופס אהבה ומין המתווכים באמצעות טכנולוגיה כדבר מה פסול, מלאכותי או אנטי-חברתי.

לדוגמה, נער יכול להיכנס לאתר בשם LooseYourVirginity.com (אבד את בתוליך נקודה קום) ולחוות את האורגזמה הראשונה שלו ברשת. הוא יכול לעשות זאת בגפו, באמצעות טכנולוגיות המין שמציעה הרשת, ואם ירצה – גם לשתף בכך גולשת בת גילו או אישה מבוגרת. מכל מקום, מרגע שהדבר נעשה בפרהסיה של סייברספייס רוכשת לה החוויה המינית הזו ממדים של ממשות וגושפנקה חברתית. נקודת המוצא של הנער בהיפגשו ביום מן הימים עם "הדבר האמיתי" תהיה שונה לגמרי משל מי שלא התנסה בכך. "הדבר האמיתי" יוגדר כל פעם מחדש, וייתכן שקו התפר בין הממשי לווירטואלי ילך וייטשטש עד כדי כך שבעתיד לא יהיה עוד "דבר אמיתי" כלל ועיקר. כשם שברשת אין מפקדה ראשית ואין מרכז.

ה"נוירומנטיקה" – התפיסה החווייתית החדשה של אהבה ומין המתהווה ברשת – אינה בהכרח שואפת לחקות ולדמות את הדפוסים הקיימים בלבד, כי אם גם לפתח ולגלות מרחבי עונג וזהות מינית חדשים שרק הטכנולוגיה מאפשרת את קיומם. אחת התופעות הראשונות שגילו נוירומנטיקנים ברשת היא שבסייברסקס נפרצים גבולות המגדרים. בתולה צעירה יכולה לאמץ לה איזו זהות מינית שתבחר, לצאת עמה אל שדות הציד הנצחיים של הסייברספייס ולצוד לה שם גברים ונשים כאחד. תהא אשר תהא ההנאה שתפיק מכך, אין ספק שזו חווייתמין מסוג חדש. וזו רק ההתחלה. עדיין לא ידוע אלו מרחבי עונג חדשים תציע הטכנולוגיה בעתיד, אולם כבר עתה רומזים לנו שיהיה זה "סקס אחר" לגמרי.

מאמר זה מתפרסם במקביל גם ב"האייל הקורא"


חלק ראשון
חלק שני

שמעון גלבץ

מתרגם ובעל תואר שני בהיסטוריה של ארה"ב מאוניברסיטת תל אביב

תגובות

  1. קלמנטינה

    הריח, הטעם, המגע.
    הזיעה ההדדית, הנשימות, הלחישות והצרחות, אנחות העונג, דגדוג השערות, חלקות העור, העובדה שזה מושלם כשזה איתו.

  2. וואלה !
    סגרת עיניין…
    אבל חסר פה משהו – לא??

    • שמעון גלבץ

      פרוזן יקירי , אדרבה ואדרבה אתה מוזמן להשלים, בדיוק בשביל זה יש לנו פה דיון.

      • אני אגיד לך הבעייה היא שאני לא הדביל היחיד שמסתובבב במחוזות אלו
        ולכן מעטים המשתמשים שעושים עבודה טובה ולא מתווכחים על שטויות..

  3. deep ocean

    שמעון-מאמר ממש טוב!
    בכלל אהבתי את כל סידרת המאמרים שלך.
    מה תחום הלימודים שלך כרגע (או זה שהיה)-סוציולוגיה?
    סתם סקרנות.

    שיהיה לך יום מדליק!
    מיכל

    • שמעון גלבץ

      מיכל,

      עם שבחים שכאלה היום שלי כבר מדליק. אני שמח שניהנת מסדרת המאמרים (ותודה על המחמאות גם ל-UV ולקוראים אחרים). ולשאלתך, אני בעל תואר שני בהיסטוריה כללית ותחום התמחותי, היסטוריה חברתית ותרבותית של ארה"ב.

      שמעון

      • deep ocean

        הממממממ, טוב זה מסביר את יכולת הניסוח שלך…… 🙂
        אולי בעתיד תראה פה מאמרים שלי בסוציולוגיה שעוסקים ב- Gender, אבל אני מרגישה שיש לי עוד ללמוד (טוב, אני מתחילה תואר שני השנה) בשביל לכתוב מאמר שיהיה איכותי מספיק ויעמוד בדרישות שלי.

        חג שמח!
        מיכל

  4. וכרגיל,
    מאמר מעולה, מהטובים שקראתי במדור הזה. הייתי אומר שהוא סוגר נפלא את סדרת המאמרים, אלא שאני באמת לא מבין בנושאים האלה יותר מדי (ואבוי לבושה…. ) כדי לקבוע.
    בכל אופן – מבחינתי – מיצה ואף יותר.
    כל הכבוד, ואני מקוה לראות מאמרים נוספים שלך.

  5. ארטמיס

    ובכן כפי שברור לכולנו , מיום המצאת הגלולה(שזה די מזמן) החלה ההפרדה בין סקס לבין
    המטרה האבולוציונית הראשונית לשמו נועד, קרי "פרו ורבו". כלומר לא ניתן לעשות שימוש בטענה
    כי סקס עם מכונות תהיינה אטרקרטיביות עד כמה שתהיינה לא ישיג לעולם את מטרתו. אבל….
    עדיין כל אותן סיבות אותן מנה בצדק מחבר במאמר, אשר בגינן יש להעדיף את הסקס הטכנולוגי, הן עדיין בדיוק הסיבות בגינן סקס זה לעולם לא יחשב כאמיתי. מפני שאמת, סקס לא נועד לשרת כיום את המטרה הביולוגית לשמה נועד, אך הוא עדיין כן נועד לתת מענה לצרכים הבסיסיים שלנו, קרי
    הצורך בחום, קשר אנושי, מגע, תחושת קרבה ואינטימיות. ויכולות הדמויות החביבות מסדרות פופולריות
    בעלות רייטינג גבוהה כגון סקס והעיר הגדולה ועוד לטעון, כי כיום אין מקום לכל אותן מערכות יחסים
    מורכבות הצופנות בחובן "סכנות" לרוב , ואם כל הכבוד להן..הן עדיין לא במקום של להחליף עשרות שנות של תאוריות פסיכולוגיות אשר טוענות כי ההתחברות האנושית האינטימית היא צורך חיוני.
    ובעצם זה ברור גם מהתנהלותן של אותן דמויות אשר מן הסתם היו חוסכות לעצמן שעות רבות אצל המטפל לו היו משיגות את אשר נפשן כה חפצה בו: מערכת אינטימית (ולא עם מכונה).
    אם כך..סקס טכונולוגי יכול אולי להיות גיוון חביב ומרענן נוסף , אך בשום אופן לא יבוא במקום מערכת יחסים אינטימית עם שותף אנושי. והמחבר עד כמה שכתיבתו רהוטה, קולחת והתכנים מעניינים עדיין אין לו להתיימר ולטעון כי הנורמות התרבותיות החדשות יוצרות מחר בו הסקס הטכנולוגי יחליף את את הצורך האנושי במגע אינטימי. אלא אם כן כוונתו כי אנדרואידים חביבים יחליפו אותנו בני האנוש העלובים בזמן הקרוב..
    🙂

    • דולציניאה

      לא הייתי סומכת יותר מדי על "עשרות שנות תאוריות פסיכולוגיות" שאת מסתמכת עליהן. ראשית כל, מפני שהן התחילו עם פרויד שהיה ריאקציונר רציני והאינטימיות היחידה שעניינה אותו זה חדירה של הגבר לאישה. ושנית, מפני שהתאוריות הפסיכולוגיות מתחלפות כל הזמן ואם הסקס הטכנולוגי ימשיך להתפתח אז ימציאו תאוריות פסיכולוגיות חדשות שיסבירו לך למה זה הכי טוב בשבילך. בשורה אחרונה, בסקס הכול הולך וכדאי לכל אחד ללכת עם התחושות שלו, מי שמתאים לו אינטימיות דביקה שיערב לו, מי שמחפשת זין גדול כמו אתי אברמוב שתשחק אותה, ומי שנדלק על בובות מין שיהנה בלי להתחשב בשום תיאוריה פסיכולוגית.

  6. אריאלה רביב

    חיכיתי עם התגובה עם הטור האחרון.
    מצוין מצוין מצוין. מעמיק, מעניין, כתוב טוב.
    תודה.

    • פעם (האמת שברגעים אלו ממש)בעברי הרחוק שמעתי פתגם מענין:
      "הגרוע ביותר הוא הטוב ביותר".
      ומה קשר פתגם זבל זה לעניננו?
      הסקס בעולמנו הוא לא דבר מושלם: או שהיאהוא סובלים מכמה ק"ג עודפים, איברים לא לגמרי בגודל בצבע האופטימלי , זיעה, קונדומים מחליקים וכו..
      ולקיצורו של ענין: סקס עם לארה במקום סקס עם שרה.
      באמת?
      ל-א !
      כי כל הענין בסקס זה כל הדברים הקטנים שבונים אותו ועושים אותו ללא מושלם לגמרי: המשחק המקדים, הפחד שמא הפרטנר יראה את מגרעות גופנו וכו..
      וזה מה שכל הסקס הביוטכנולוגי הזה הורס.
      וחבל שכך.

  7. מרתק, מעורר מחשבה, נהניתי מאוד מסידרת המאמרים שלך

  8. יופי של מאמרים. כן ירבו.

  9. אינדי_גו

    לעומת הנשה של החפץ.
    הטיעון הזה של הטכנוסקסואלים, הוא היתממות גמורה. שהרי לא מדובר רק באקט הטכני של סקס עם בובה. מדובר בהחלפת פונקציה אינטראקטיבית מסוימת בפונקציה שהיא אקטיבית בלבד. ביצירת אמות מידה מעוותות אצל אותם האנשים (ונניח שמחירה היה שווה לכל נפש) שירכשו לעצמם את הבובה. הן מבחינה פיזית נטו – מעטות הנשים שגופן מושלם כמו גופן של הבובות; והן מבחינת ההתנהגות המינית – מעטות הנשים המוכנות שיעשו בהם *הכל*. הבובה תמיד מוכנה לסקס. מכל כיוון ובכל תנוחה. הבובה יכולה לתפקד באופן בלתי מתכלה. לבובה לא כואב ולבובה אין רצון משלה ומשאלות משלה. *את הבובה לא צריך לספק*, אפשר להיות אגואיסט גמור. אין יחסי גומלין, לא צריך להתחשב. *לבובה אין דיעות, העדפות, או רצונות*. אכן חלום מושלם, לאנשים מסוימים.

    שהרי דוקא משום שהפער בין מציאות לבין בדיון הולך ומצטמצם בשל הדמיון הגמור של הבובות הללו לנשים, ברור כמה קשה יהיה לחלק מהמשתמשים להטמיע את ההבדל. וזה עלול ליצור אצלם הפרעה אמיתית ביכולת לקשור קשרים אינטימיים בשר ודם.
    ומצד שני צריך לומר שבעצם עדיף שהאנשים המסוימים הללו, מהסוג שיעדיף סקס עם בובה כתחליף ליצור אנושי, אכן מוטב שיסתפקו בבובה. שמין ימצא את מינו, ואותם אלה שממילא בת זוג היא עבורם חפץ תלת-חורי להחדרה, שיהיה להם לבריאות. להיפך, זה יכול לחסוך לא מעט תיסכול מפרטנריות אמיתיות שלהם.

    ואני מבדילה בין סקס שמכונה מתווכת בו בין שני אדם, שזה עדיין סוג של אינטראקציה, גם אם המדיום שונה וחדשני (ויש שיאמרו מנוכר, אבל זה כבר באמת עניין של טעם), לבין סקס עם בובה, (כתחליף קבוע לפרטנרית אנושית, לא סתם כצעצוע מין מגוון) שכאמור, מאוד פשוט לראות ממה בורחים אלה שבורחים אליה.
    ואני מצטרפת למשבחים, נהניתי מאוד לקרוא את הסדרה הזו, תודה

    • asfr_in_london

      היי אינדי,

      אני לא יודע אם קראת את מה שכתבתי כתגובה לכתבה הקודמת, אז אני אפנה אותך קודם כל שם. כעת אני חייב להגיב בצורה ההחפצה כפי שקראת לה. הטכנו-סקסואלים אינם הופכים את הנשים לחפצים, וכמו כן, אינם ובפרוש אינם מתענינים במגע מיני עם בובות למיניהן.

      אני יכול להפנות אותך לאתר נהדר שניקרא http://www.spyworm.tv שמפרסם עכשיו סרט מדהים בנושא. בחורה מסוימת שם הלכה וחקרה את התופעה, ראיינה מספר טכנו-סקסואלים ואפילו נוגעת בנושא הריל-דול. הסרטון נקרא ASFR.

      איך שלא יהיה, ישבתי מעט לנתח את הכמיהה של חלק מן הטכנו-סקסואלים לקיום יחסי מין עם אישה המתחזה לבובת ראווה, או בובת מין. והגעתי למסקנה אחת פשוטה, יש לנו פה מקרה של "תסמונת שלגיה" כמו שאני אוהב לקרוא לה. כמו כל גבר אנחנו אוהבים לדמיין את עצמנו כאבירים/נסיכים ולדמיין כי הנשים שלנו הן נסיכות בצרה (מה לעשות, בתחתיתו של דבר, כולנו מאצ'ואים). הדחף הזה הוא בעצם רצון להפיך חיים בגוף שאינו מגיב אליך, כלומר הפיכת הבובה חזרה לאישה. לדעתי האישית, אם טכנו-סקסואל מסוגל לגרום לטכנו-סקסואלית אחרת המשחקת את תפקיד הבובה לפרוץ באורגזמה קולנית, ובכך לפרוץ את תפקידה במשגל, הרי שהגיע לרמה הגבוהה ביותר – מתן חיים. יכול להיות שאני מנתח את זה יותר מדי, אבל מה לעשות, אני לא מאמין גדול של פרויד, ואת 6 קורסי הפסיכולוגיה שעברתי ו-4 קורסי פילוסופיה שלי כבר שכחתי.

      באותה מידה, קיימת הכמיהה שלי (ששיכת למרבית הטכנו-סקסואלים), שהיא הרבה יותר פשוטה. הכמיהה שלי היא פרטנרית שתהיה מוכנה לשחק משחק מקדים בו היא בובת מפתח ואני משחק איתה, או להפך. בעצם, הייתי אדם מאושר אם הייתי מוצא מישהי כזו, אבל לצערי אין ואני אצטרך לדכא את החלק הזה שבי.

      את יודעת משהו, בואי נהפוך את היוצרות. במקום בובה ממין נקבה, הבה ניצור עבורך בובה ממין זכר. למה לא ? אם לי מותר לעשות לה מה שאני רוצה והיא לא מגיבה, לא היית רוצה בובת גבר שתעשה בדיוק מה שאת רוצה, שתענג אותך בדיוק לפי רצונך, שתיגע לך בכל מקום בדיוק שאת רוצה, ושבלילה אחד תוכל להביא אותך ל-4 אורגזמות רצופות ? הרי בינינו, כולנו יצורים הפועלים על פי רצונות וחקשים נסתרים.

      למי שמעונין לשוחח איתי בנושא, מוזמן ליצור קשר דרך דיון זה, או ב-ICQ מספר 130901949

      שלכם תמיד,
      טכנו-סקסואל אמיתי

      • שמעון גלבץ

        היי ט"ס,

        אהבתי מאוד את ההתנסחות שלך בתארך את הדחף המיני שלך כ"רצון להפיח חיים בגוף שאינו מגיב אליך, כלומר הפיכת הבובה חזרה לאישה". ניתן לראות את התאור הזה כמטפורה מוקצנת לפעולתו של כל משחק מקדים, או בלשון השיר השירים "עוררו את האהבה עד שתחפץ".

        שהרי המשחק המקדים נועד אף הוא להעביר אותנו ממצב א' למצב ב' – מהמישור הרציונלי שבו אנו מנהלים את חיינו היומיומיים אל המישור האי-רציונלי של המין, או במינוח פסיכולוגי: כשאנחנו מעוררים את התשוקה באמצעות המשחק המקדים, האגו מפיל את הסופר-אגו לקרשים, ובעוד שני אלה נאבקים, האיד מתחיל לנהל את ההצגה.

        דומני איפוא שהמיניות הייחודית שלך נבדלת מהמיניות "הרגילה" בכך שאצלך קיים צורך מיוחד להמחיש ולהציג באמצעות דימויי הבובה את תהליך המשחק המקדים והמעבר למישור שבו המיניות משתחררת מכבליה הרציונליים ומתאפשרת ההיסחפות המינית.

        אולם יש הבדל נוסף. בעוד שביחסי מין "רגילים", מקובל עפ"ר ששני הצדדים מעוררים זה את זה, כלומר, יש סימטריה והדדיות במידה כזו או אחרת, הרי שעל פי תיאוריך עד כה, דומני, שבמשחק הבובות שלך יש תמיד צד פעיל וצד סביל – אחד הצדדים משחק את המאהב והאחר את הבובה. האמנם זה הכרחי במחזה המיני שלך? (ומדוע?) האם לא תוכל להגיע לאושר שאתה מייחל לו שעה שגם אתה וגם בת-זוגך משחקים בו-זמנית בובות קפיץ, מפיחים רוח חיים זה בזו והופכים לגבר ואישה אחוזי תשוקה?

        שמעון

        • asfr_in_london

          שמעון ידידי המלומד,

          אני חייב לציין שהצלחת לרדת לסוף דעתי, אני לא מאמין שמישהו נורמאלי בעצם הצליח להבין את מה שמתרוצץ לי בראש כבר 8 שנים.

          אני חייב לספר לך שפעם היתה לי פרטנרית שהסכימה לנסות את זה. ואכן, עשינו את מה שאתה אמרת. אני חייב לציין שזו היתה אחת החוויות היותר מדהימות שעברתי בחיי. לצערי היא עזבה את מדינתנו הקטנה לשדות ארים יותר. איך שלא יהיה, החוויה היתה מדהימה ממספר סיבות. הסיבה הראשונה היתה העובדה שהיא הסכימה למשחק הזה, הסיבה השניה היתה תוכן המשחק עצמו. חלק גדול מאוד מה-FETISH הזה הוא בעצם תהליך ההפיכה לבובה/רובוט. כיוון שבכל זאת אנו עוסקים באנשים המשחקים בובות/רובוטים, מספר האפשרויות במשחק אינו מוגבל, יותר מכך, הוא הופך להיות אינסופי מאשר משחקי המין הרגילים (משרתות, בייביסיטר, S&M וכו'). אצלנו התסריט התחיל בכך שאני בעצם רכשתי אותה כבובת קפיץ לצרכיי האישיים, אך בלי ידיעה כי ל-"יוצריה האמיתיים" יש מטרה נסתרת של להפוך אנשים לבובות קפיץ, ולמכור אותם. המשחק נמשך בכך שלקראת האמצע היא "מהממת" אותי, ומבצעת בי שינויים על מנת להפוך אותי לבובת קפיץ. לאחר מכן, על מנת בעצם לבדוק האם אני "מתפקד כמו שצריך", היא מקיימת איתי יחסים וכו' וכו' וכו'. אני לא אכנס כאן לתאורים גרפיים, אבל תאמינו למילה שלי שזה יכול להיות ממש מגרה כל העניין.

          אחד הקטאליסטים הכי חזקים לטכנו-פטישיסט הוא נושא ההדלקה והכיבוי. אינני יודע מה, אבל לראות מישהי עומדת קפואה, לא זזה, כמו פסל מעביר בי רטט מסוים בגוף. מאין הידיעה שאני יכול לגעת בה, להחזיק אותה, אך עדיין היא עדיין מאוד רחוקה מאוד ממני. לדעתי זה מאוד מושך, בערך כמו להעריץ מישהי מרחוק.

          טוב, קשקשתי מספיק להיום אני חושב, או לפחות לעכשיו. אני חושב שאני אלך לראות קצת טלוויזיה ולתת לקפיץ שלי לדאוך לו לאיטו, עד שאשקע בתנומה קפואה.

          על החתום,
          טכנוסקסואל אמיתי

          • אינדי_גו

            כלומר, ממה שהבנתי עד כה ההגדרה של טכנוסקסואליה היא כזו שמערבת טכנולוגיה בסקס, ואם ככה, קשה לומר שאצלך זה משהו כזה. כלומר, לפי מה שהבנתי ותיארת באופן גרפי למדי, באקטים שלך יש העמדת פנים, משחק, שבו לכאורה מעורבות בובות. למעשה מה שאתה מתאר הוא סקס לואו-טקי רגיל שבו אתה מגשים את הפנטזיה שלך שהיא כזו וכזו ומערבת בת זוג פסיבית לגמרי. סליחה, אבל מה טכנו בזה? אפילו אני והשפן הסגול שלי יותר טקיים מזה. לא?

            • asfr_in_london

              שלום אינדי,

              תראי, אני מסכים איתך שהפנטזיה האישית שלי היא קצת לואו-טק, אבל מה לעשות זה מי שאני. כיוון שלכל FETISH יש הגדרה מסוימת, הפנטזיה שלי נופלת לתוך ההגדרה של ASFR.
              איך שלא יהיה, אין שום מניעה מכך שבובת קפיץ תוכל להיות גם מתוכנתת, ועל ידי כך היא בעצם חוצה את גבול הלואו-טק אל ההיי-טק.

              אני לא יודע אם אני אצליח להעביר את זה כאן, אך הקטאליסטים שלי הם בעצם השליטה בתנועה על ידי מנגנון מוגבל זמן, הקפיאה במקום לאחר הגבלת הזמן, התנועה הממוכנת. אלה הדברים שמביאים לי את זה, כל מה שמעבר לכך הוא בגדר תוסף לפנטזיה. מבחינתי, הפנטזיה מסתכמת בכך שאני רוצה מישהי עם רצון משלה, עם צרכים משלה, רק שמתנהגת כמו בובת קפיץ. מה לעשות, זו המוזרות שלי, אבל זה מי שאני. אני לא מעוניין לבטל את האישיות שלה, אני לא מעוניין להפוך אותה למי שהיא לא, אני בסה"כ מעונין בהתנהגות גוף מסויימת.

              גבולות הפנטזיה ב-ASFR הם אינם מוגבלים כלל, הם כל כך רחבים, שזה פשוט מדהים. אני מכיר בחורה מארה"ב שיצרה לעצמה דמות שגובלת בפיצול אישיות. הדמות שלה מתחילה כבובת ראווה, שכאשר מורידים אותה מחלון הראווה הופכת לרובוט מתוחכם, ואם מישהו דוחף לה מפתח בגב (בחור מיוחד) היא הופכת לבובת קפיץ. אז כמו שאת וודאי רואה, אין כאן גבולות חדים.

              שלך תמיד,
              טכנוסקסואל אמיתי

  10. הצעדן

    סניה רגע, לפני שאתם מפרטים את כל הקורסים והנקודות שזכיתם להם בואו נעלה שאלת מוצא.
    לא נראה לכם קצת דפוק כל הקטע הזה של לזיין בובות?

  11. ארטמיס

    קראתי בשקיקה רבה את תגובתך המלומדה 🙂 ותהיתי ביני לבין עצמי כמה אני מפסידה.אם העולם
    כל כך חד מימדי ופשוט כמו עולמך שלך, בו הדברים מסתדרים לקטגוריות פשטניות ושטוחות המחלקות את היחסים בין המגדרים לאלה המחפשים שמלץ דביק ואלה המחפשים זין גדול, הרי שהכל כל כך פשוט ונהיר וקל . אולי פשוט נקים אתרים בהם ניתן לשקוע ללא בושה באותה דביקות ורודה וחמימה ואתרים אחרים בהם נתחבר לאיברי זיכרות בגדלים ראויים (הכל כמובן באמצעות טכנולוגיה מתקדמת)ובא לציון גואל או גועל..או מה זה כבר חשוב.
    באותה נשימה קשה שלא לחשוב על כך שהגיע הזמן שימציאו כבר איזה שבב של בינה מלאכותית אותו ניתן יהיה למקם במוחם של אי אלו הזקוקים לכך נואשות.
    ולעצם הענין, כל אידיוט הרי יודע כי בני אדם *זקוקים* פשוט כך, זקוקים לאינטראקציה אינטימית עם בני אדם אחרים. מה לעשות..אין צורך לשם כך להרחיק אפילו עד פרויד הריאקציונר (לא ברור לי מה היה כה ריאקציונרי בו..אבל ניחא..נו..) כל זמן שנשים תמשכנה ללמד וכל זמן שילודים יצמדו אל אימם
    לא פחות מאשר אל מקור מזון, הם יגדלו להיות מבוגרים המחפשים קשר עם אינטימי עם בני אדם משמעותיים. זה לא סותר את העובדה כי מותר לגוון עם מני ויברטורים, בובות, מיקסרים וכל העולה על הדעת הרי זה משובח..
    אבל מכאן ועד התלהבות טוטאלית ואמירה כי בני אדם לא יזדקקו אולי לבני אדם אחרים..לדעתי המרחק רב. ואם אכן כך צפוי לנו מן ראוי אף לשאול אילו "בני אדם" צפויים אלה להיות שכן ברור
    כי מי שאינו נזקק לאינטראקציה עם בני אדם אחרים לצורך סקס מן הסתם לא יזדקק לה לצרכים נוספים..

    • דולציניאה

      אני לא בטוחה שאני כאן המתלהמת והמתלהבת, לא מסקס מכני ולא מאינטימיות דביקה. בסך הכל אמרתי שכל אחד צריך לזרום עם מה שמתאים לו. וגם לקטגוריה אחת לא צריך להצמד, אפשר לשלב אינטימיות דביקה עם סקס מכני או מה שלא יהיה. מה שאמרתי לך זה שלא צריך לסמוך על תאוריות פסיכולוגיות כי הפסיכולוגים מחליפים אותם כמו גרביים. ובעניין הריאקציונריות של פרויד, בבקשה, אביא לך דוגמא: פרויד התנגד לזה שנשים יגיעו לסיפוק מאורגזמת דגדגן והן צריכות להעדיף משגל עם חדירה במקום כל מגע מיני אחר בשביל להחשב נשים הטרוסקסואליות נורמליות. וכידוע לכל דעה שלו הוא המציא תיאוריה, והתיאוריה שלו בעניין הזה היתה שאשה מתפתחת מאוננות בדגדגן אצל ילדות קטנות להשתוקקות לחדירה אצל אישה בוגרת. אם אישה מתרכזת באורגזמת דגדגן, אז היא לפי פרויד היא נשארה אינפנטילית ולא צייתנית. כמו ילדה קטנה שרוצה לאכול רק ממתקים. תגידי לי את, זה לא נשמע לך ריאקציונרי?

  12. רם-און אגמון - מגיב בקיר

    כל כך משמים, שזה אפילו לא מבדר. אני משער שכאשר יצאו חוברות הפורנו הראשונות, מישהו ישב וכתב מאמר מלומד איך נייר צבעוני יהווה תחליף לחיים. כל כך הרבה בילבולים יש במאמר הזה, בין תשוקה לאהבה, בין פורקן פיזי לתמיכה נפשית.
    אפילו החתולים שלי הגיבו בפיהוק.

    • זה שנמאס לו להחליף שם בדוי

      רמאון, אתה בטוח שזה היה פיהוק משעמום ולא שיהוק מרוב אלכוהול? לך, לך תשתה עוד כמה בקבוקים ותעזוב את האנשים כאן לנפשם.

      • רם-און אגמון - מגיב בקיר

        למה אלכוהול? אלכוהול קטן עלי. קרעק, כדורי שלג, הירואין, קוקאין, וסתם צמחי פרג מרפדים את ביתי. אני הרי מכור ידוע. אלכוהליסט מתיז מחטים.
        חביבון, יצור פעוט ומתוק שכמותך. לא למדת עדיין שעל מנת לנמק משהו, מן הראוי להתייחס לגופו של דבר ולא לגופו של עניין?
        ונניח, רק לצורך העניין, שהייתי מסטול מהתחת כאשר כתבתי את הנושא. האם יש בכך כדי להעלות או להוריד ממה שכתבתי?

  13. האם מדובר בשמעון גלבץ מבציר טוב?

  14. Paranoid Acoustic Seduction Machine / Momus

    Seduction machine
    Electrostatic seduction machine
    Seduction machine
    Orgasmatronic seduction machine
    Seduction machine
    Paranoid acoustic seduction machine
    Orgasmatronic

    Seduction machine
    Electrostatic seduction machine
    Seduction machine
    Orgasmatronic seduction machine
    Electrostatic, orgasmatronic
    Paranoid acoustic seduction machine

    Electrostatic seduction machine
    Seduction machine
    Orgasmatronic seduction machine
    Electrostatic, orgasmatronic
    Paranoid acoustic seduction machine
    Orgasmatronic

    Seduction machine
    Electrostatic seduction machine
    Seduction machine
    Orgasmatronic seduction machine
    Electrostatic, orgasmatronic
    Paranoid acoustic seduction machine

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *