תאונת טיפוח

הזכות הטבעית להתלונן

תמיד היינו שלוש חברות, כאלה שהולכות לקניות יחד, יוצאות יחד, מרכלות ביחד על בנים. אבל אל תדמיינו לי איזה "סקס והעיר הגדולה" או משהו – זה היה פחות עשייה ויותר דיבורים. רק שלאחרונה, מאז שנפל עלי חבר, נשללו ממני כל זכויות הקיטור שלי. אני לא יכולה להתבכיין שאין בחורים טובים, אני לא יכולה לזלזל בשורות המחץ המקוריות שלהם, אסור לי לייעץ בנוגע לצרות שהם עושים – כלום. כל מה שאני אומרת נתקל במבטים של: "יש לה חבר קבוע והיא עוד מעיזה להתלונן".
התרגזתי. אף אחד לא ישלול ממני את זכותי כפולניה, כאישה, וכישראלית גאה – להתלונן. אז במקום להישאר בבית לעוד ערב זוגי ענוג של טלוויזיה, החלטתי לצאת עם החברות לבר הסליזי הקרוב, ולהוכיח שגם איתי לא מתחיל אף בחור שווה. גם אני יכולה לשבת על כוס יין אחת כל הערב, ושאף אחד לא יתייחס אלי.

עולם הזוהר

בהיותי מתאפרת מנוסה עם רזומה של חודש, רפרפתי בקלילות על כל עניין הבסיס והתקדמתי לדברים המעניינים יותר. לתוחם השפתיים החדש של
לנקום
קוראים
Potion of Love
, והוא חלק מקולקציית הסתיו של החברה. אמנם הסתיו לא ממש נצפה בארצנו, אבל זה לא הפריע לי לנסות. התוחם נראה כמו טוש, והוא הדבר הכי דק ועדין שיש, וכתוצאה מכך גם מאוד מדויק. אחרי כמה ניסיונות זיגזגיים הצלחתי לצייר לעצמי שפתיים בקו כמעט ישר, וגיליתי שהוא אכן נעים מאוד ולא יורד בקלות, ובקיצור – מצוין. (140 ₪. ציון: 5).
כיוון שהרעיון של הערב היה להפיל חללים רבים ככל האפשר, הלכתי על המראה הזוהר בצבעי חום-זהב, שגורמות יודעות דבר הבטיחו לי שהוא רך ורומנטי, אך גם מושך תשומת לב – מושלם. ניסיתי את השפתון עם השם הבומבסטי
Kiss Kiss Maxi Shine
של
גרלן
, שאפילו היה בצבע מנגו. השפתון בא באריזת כסף יפה, הוא נעים מאוד, רך, ועם ריח נעים שהזכיר לי שלא אכלתי כבר שעתיים. הוא אפילו נשאר עלי יותר משניה וחצי, והיה מבריק – אבל לא יותר מדי – כך שהייתי מאוד מרוצה. (154 ₪. ציון: 4).
כדי לסכם את עניין הזוהר באופן סופי מרחתי על עצמות הלחיים שלי פודרה שימר מוזהבת עם השם הרומנטי
Fairy Dust
של
הלנה רובינשטיין
. למרות האריזה הנוחה, הכוללת מראה גדולה ומברשת, ההבטחות למראה קורן לא התממשו. השימר היה עדין מדי, לא מספיק זוהר, ונוכחותו על הפנים כמעט לא הורגשה. חברותי האמיצות הסכימו להקריב מעצמן והתמרחו בזריזות, אבל גם עליהן לא נצפה אפקט מיוחד של זהבהבות מופלאה. אולי המוצר מכוון יותר לאירופאיות חיוורות, אבל אחרי קיץ ישראלי רותח צריך משהו רציני כדי להתגבר על השיזוף שלי. (265 ₪. ציון: 3).

מחסור חמור בבחורים שווים

כולי זוהר ושמלה מינימלית יצאתי אל סצנת הפיק-אפ, אך כצפוי, אף בחור שווה לא הציע לי לטוס איתו לחופשה רומנטית בפריז. היה את הגאון שניסה למשוך תשומת לב על ידי העמדת פנים שהוא גונב לי את התיק; היה את הילדון שהתלהב משירי שנות השמונים ומהקאמבק הנפלא שהם עושים; והיה את הרגיש ששתה לבדו על הבר, שלח מבטים עמוקים, והלך הביתה עם הברמנית. הלכתי קצת לרקוד, נאנחתי בפולניות על זה שאין בחורים טובים, וחזרתי לימי הזוהר שלי כרווקה ממורמרת. כשהגעתי הביתה החבר כבר ישן. הוא כנראה לא בילה את הלילה בדאגה שמא אני במטוס פרטי, בדרכי לחופשה בקאריביים. גם הוא יודע שאין יותר בחורים שווים.

תגובות

  1. פרסומת (במסווה ו)במראה זוהר.

  2. אלמוני

    מה קורה לכם התחרפנתם לגמרי…. מה זה הפרסומת הזאת….
    זה ממש זלזול אינטילגנציה….

    גם זה לא אתי כל כך להציג כתבה במסווה פרסומת…
    תתביישו לכם….

    זה גם כתוב רע!!!!!!!!!!!!!

  3. יהודה

    נראה לי שלא כל כך הבנתם את הכתבה: כתוב בכותרת הראשית "טור צרכנות".

    למי שלא מבין – זו לא פרסומת סמויה, כי אם פרסומת ג ל ו י ה…
    פשוט במקום לכתוב אותה בצורה משעממת, שתישמע כמו עלון פרסומת בהוצאת החברה, כאן המערכת החליטה לעשות אותה קצת יותר מעניינת…

    מדהים איך שהאנשים פה בטוחים שהם גילו את אמריקה כל פעם מחדש…

  4. משועממת קשות בעבודה

    גם נתתם לה תקציב לקנות את השטויות האלה ?
    אם פרסומת"מדור פרסומי" בצורת טור שבועי,
    שיהיה יותר מעניין בבקשה, + כשרון כתיבה. שלא נרגיש
    שזו פרסומת.

  5. משועממת קשות בעבודה

    פולניות אמיתיות לא מתלוננות. הן כל כך מוכשרות שאי אפשר להוכיח שהן מתלוננות. אתה רק מרגיש אשם בלי להבין איך זה קרה. זוועת עולם.

  6. מגלה את אמריקה

    אנשים, נראה לי שיש לכם בעיות הבנה קשות.
    יודעים מה ההבדל בין פרסומת לטור צרכנות?
    פרסומת זה ניסיון למכור עם תיאורים מתלהבים של המוצר,
    וטור צרכנות מ-ב-ק-ר מוצרים!!!
    תאמינו או לא, כשבכתבה אומרים שמשהו לא ממש טוב ונותנים לו ציון נמוך, זה לא בדיוק פירסומת.
    תלמדו לקרוא לפני שאתם מגיבים.

    • משועממת קשות בעבודה

      האנשים פה לא רוצים לא פרסומת ולא טור צרכנות. מה כל כך קשה להבין ?

    • אלמוני

      אני חייבת להגיד גם "ליהודה" וגם "למגלה את אמריקה"… שני חברי מערכת (או אחד עם כינויים שונים). שדרך ההתבטאות שלכ/ם במסגרת האתר פשוט מתחת לכל ביקורת.

      הקוראים אמרו את דברם. בדיוק כמו שמגיבים על הרבה דברים מעניינים וטובים שנכתבו במסגרת האתר.
      קבלו את זה , תחשבו על זה, תסבירו אם אתם מרגישים צורך
      (אבל מה זו האגרסיביות הזו…. זה מה שאתם באמת חושבים על הקוראים שלכם ? שיש להם "בעיות הבנה קשות" שהם "מגיבים אינטלגנטיים"…. )

      מה זה?? ??

  7. איכס! כתוב גרוע!!!!
    לא מעניין

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *