גם אם את חובבת מין, מולחמת לצד המיני שבך, המוסר והצביעות המינית של הגברים בהחלט יכולה להכניע אותך

את ממש נימפומנית

הורה סוחפת

אני חובבת מין, תקראו לכך איך שתרצו, מסמפטת, שטופה, מולחמת לצד המיני/סקסי שבי. אוהבת לאמץ את מחשבתי על מין, אוהבת לפנטז, אוהבת להתחכך בגברים, אוהבת להתמשמש בהם, אוהבת להסניף את הארומה שלהם, אוהבת לחולל עמם הורה סוחפת, והכי חשוב, אוהבת להזדיין איתם (מרובם אגב, אני לא נופלת, לעתים מתעניינת במרכולתם, אם יש להם מה להציע). כחרמנית מן השורה, ראשונה בין שוות, אני מרבה לבקר בברים על מנת לאסוף במכמורתי את הזיון הבא. הפיק אפ הנו פולחן מסובך ומפרך ולא רק בשל הצפיפות הבלתי נסבלת במקומות אלה, או משום שאיני כוסית, אלא בגלל המוסר המיני והצביעות המינית של גברים. את ירון, סטודנט בן 28 לרפואת שיניים, הכרתי באתר הכרויות. הפעם לשם שינוי בפנייתי אליו, שפתי הייתה שקספירית בהתייחס לתכלית. כתבתי כי "אשמח לדבר עמו". הבחור הבין ושאל בנימה של נער חרמן בן 16 עתיר זירעונים ופצעונים "האם מתחשק לי סטוץ עמו?" מי אני שאומר לא, כשמדובר בפוטנציאל לזיון? הבחור חשב כי הוא זכה במפעל הפיס ובימים לבוא לא הפסיק להפציץ אותי בהודעות SMS עם בקשות למימוש פנטזיות (די שגרתיות) – חילופי זוגות, אורגיות עם אישה וגברים, עם גדוד שלם. כגון: "את רוצה שאבוא ואזיין אותך חזק? אהבת איך שזיינתי אותך? איך שגמרתי לך בפה ועל הפנים? אני בא עם שני חברים ונעשה אורגיה, הם ממש שווים. יש מצב שתפתחי לי את הדלת בעירום מלא? מהמחשבה כבר עומד לי הזין?" לא חלפו להן שלוש דקות ועוד הודעה – "תנסי להשיג לנו מישהי, תתני לי לזיין אותך בתחת? אני מת לגמור לך בפה כמו אז, זה אפשרי? נעשה אורגיות – את יכולה להגיד לשותפה שלך שתראה ואז תחליט? כמה בא לך סקס?" השבתי להודעות של אלון בטקסט שאינו הולם את ספרי הלימוד של מערכת החינוך, מתוך נימוס, כחלק משעשוע החרמנות והכנת הקרקע לזיון הבא בו ייבחן בשנית, וחבר השופטת המכובדת יחליט האם לחיים או לבעיטה. ציפיתי לנאורות מינית מסטודנט תחכמוני לרפואת שיניים, אלא שהבחור, לאחר הודעותיו המאוד לא נזיריות, קינח בהודעה: "את ממש נימפומנית" ואתה? נזיר שתקן סגפן מתבודד הנושא על ירכיו חגורת מסמרים להלקאה ועינוי תמידיים עצמיים?

רחב הזונה מתהפכת בקברה

מדוע לגברים מותר להצהיר בריש גלי על היותם חרמנים, זקוקים נואשות לזיון, לא יכולים בלי? ועלינו הנשים חובה להדחיק את המיניות, את חיבתנו, לעתים עזה כמוות, לסקס? מדוע אסור לי להתפאר בזקפת הדגדגן שלי? האם אני אמורה להשיב להזמנה לזיון של צהריים בהודאה: "סורי בייבי, רצה לשיעור גמרא"? מדוע איני יכולה להציע במפורש לגבר זיון בלי ללכת סחור סחור, בלי מילים מתיפייפות ומעייפות? בלי מחזה עם שמונה חלקים? מדוע איני יכולה להיות ישירה, ישרה ועניינית? "ממי התפנה לי עכשיו זמן לזיין אותך, אתה בא?" כשלגבר מתחשק זיון זה בסדר, כשלי מתחשק זיון או יותר ממשגל אחד, אני זוכה לתואר האבירות המכובד "נימפומנית". במקרה הרע אני מככבת בשיחות החבר'ה הגבריים על תקן פרוסטטוט, רחב הזונה או פוטה. מדוע גברים אליהם אני פונה בפיק אפ ברים או באתרי הכרויות ומציעה להם באופן מפורש סקס, מתלהבים כמו ילד קטן מן הצעצוע החדש ואחרי שנייה זונחים אותו, נבהלים מן הישירות? מן האומץ? ממה?

גם לא צ'פחה ידידותית על הטוסיק

"אפידמית" החרמנות (אחת מן המחלות החיוביות הבודדות בעולם) אינה נחלתם הבלעדית של גברים. גם לנו הנשים יש צורך עז בסקס, לא רק לדבר עליו בשיחות סקס, אלא גם לעשות וכמה שיותר ויתרה מכך, ליזום את השגתו. וכשאת עושה ועושה ומגלה בקיאות בחומר ובמעשה את נשאלת את שאלת מיליון הדולר בזלזול מהול בסקרנות: "עם כמה גברים הזדיינת?" ומה תשיבי? אתה הראשון? עם חמישה גברים? עם ארבעים גברים? האמת אי שם בשביל הזהב? בכל מקרה תצאי כשידך על התחתונה. לאור ביצועייך המטריפים, לא יפרסו בפניך שטיח אדום במסלול המהיר לקבלת מעמד קדושה, אלא תואר מפוקפק, שתוותרי עליו בשמחה. גמרתי אומר לא לתת דין וחשבון על אופיי – על מי שאני – ולא להתייחס לגבר שלא מעריך אותי ואת פתיחותי המינית. לא אתן לו לגעת בי, אפילו לא צ'פחה ידידותית על הטוסיק, במיוחד אם הבחור זלל את גופי בתאווה רבה ואחר כך העז לפתוח ג'ורה, במקום לנשק את רגליי החטובות ודרומה, את כפות רגליי, ולהודות לאימא אדמה על בריאתי. רק גברים עם ראש פתוח כמו של קולומבוס יתקבלו בברכה בין ירכיי ויזכו לחקור את האנטומיה הכוסית של גופי. גברים יקרים, השילו מעליכם את הצביעות המינית המאפיינת את הגישה לסקס בשנות החמישים של המאה הקודמת, השתחררו והפנימו את השוויון המיני לנשים, הרי אתם, חובבי הבצע המיני, תגרפו רווחים רבים.


מתנות סקסיות
מתנה למסיבת רווקות
מתנות לחג האהבה

תגובות

  1. סקסית

    אני בת 15 ואני מחפשת חבר לזיון חם

  2. אלמוני

    את כל כך צפויה שזה משעמם ת'תחת.דרך מפותלת מעניינת יותר משדה חרוש ואשה שצריך להזיע עליה מחרמנת פי מליון מזו שמסמנת עליך וי בדרך לזיון הבא.כשאין סוד,אין כיף.את משעממת,נשמה.

    • קליפסו

      אים היא כול כך משאממת צפוייה ולא איניינית אז מה לאזזל את עושה פה אני מבינה שזמנך יקר אז למה לא תימצאים תאסוקה יותר מואילה (את חייה בהקכשה) אבל זה עיניינך ועיניינך בילבד בהצלךה

  3. קליפסו

    כמובן שיש צדק מסויים בידברייך אך האובדה ש אנכנון מקבלות את התפקידים והאגדרות שהסביבה יאדה לנו עדין לא עושה אותן נכונות וצודקות. ובקשר ל אל מה אנכנו מוחות אז זה פשות קי אין הרבה מה אנו יחולות לעשות בנושא

  4. קליפסו

    זה די קשה בהיתחשב בזה שרוב האחלוסיה הגברית הם ילדים קתנים במהותם

  5. אני המום קצת ומתרגש מן המאמר הנועז,הישיר הבוטה והקצת תוקפני(כלפי הגברים החלשים).,,
    יש כמובן הרבה צדק בענין הצביעות הגברית יכו'.
    את, מצד אחד -החלום הרטוב של כמעט כל הגברים שאני מכיר-אבל
    את, מצד שני-גם הסיוט הגדול שלהם…
    לי נראה ,שאלוהים(או כל דבר אחר),בנה את הגבר והאשה בצורה כזו שתהיה משיכה מינית ושיזדווגו(כאילו-יזדיינו)ושייהנו הנאה מרובה.
    כשאבותינו היו עירומים(היום לפעמים המצב לא רחוק מזה)איברי המין בלטו והיוו מקור לסקרנות.מה גם שבחדירה יש הנאה מרבה לשני הצדדים…מענין אם גם ליקקו ומצצו האחד לשני.בטוסיק?…בטח היה…כאילו מה ההבדל(לפחות לפי המצב אז…).אז לא נקבעו עדיין כל מיני סטיגמות ומגבלות חברתיות אחרות.
    אז,טוב-לענינינו:היום עדיין מוזר אם אשה מתחילה ממש עם גבר כדי להזדיין איתו.גבר שמזיין הרבה ומגוון-נחשב לדוןג'ואן, ואילו בחרה ששוכבת עם מס' לא מעט של בחורים-וזה נודע-נחשבת לשרלילה,
    עוד כמה כמוך(ואולי כמוני?)ועוד כמה דורות…ואולי מעז יצא מתוק!
    ולך שרלילאתי המתוקה והמהממת אומר רק:
    א-איפה אפשר למצוא אותך?
    ב-מותר גם לגבר לחשוש ממך…אל תכעסי.אני מבטיח לנסות "לכבוש" את פחדי-וגם באמא שלי!!כל חור זמין שאזהה אצלך. ולא אכעס אם תגלי לי(או אצלי)חורים חדשים שלא הכרתי…
    ולכל מי שיפרוט עלי- אומר תודה! :–)(–:

    • סינימיני

      אנ כבר לא בטוח אם אני כתבתי את התגובה הזאת(?)או שזה מישהוא תיאום שלי!!לא ייאמן!!אפילו הסמיילי שלי!השם שלי(מפעם)
      בקיצור-שמישהוא יגיד לי שזה אני-או תיצור קשר…לא!אני לא הומו(בנתיים).פשוט מדהים!!
      חוץ מזה-בעניני זיונים וכיבושים-יש לי רעיון לסקר שיקיף(למשל)100 נשים ומאה גברים,עם תןצאה כעמט ברורה…אם זה מענין-אשפוך את זה כאן(ברצינות)
      🙂

  6. טלטול

    תגידי …בדקת לאחרונה מה מצב ההערכה העצמית שלך ?
    האם בכל זיון את מקבלת לגיטימציה להיותך את מכיוון שבילדות ספגת הרבה ביקורת שלילית אז את צריכה שיגידו לך כמה את טובה במיטה ?
    סקס זה דבר טוב ונעים אבל אינטימיות היא משהו בוגר ואמיתי , האם את מסוגלת לפתח קשר אינטימי ? האם יש בך בגרות כלשהי ? שליטה על יצרים ודחפים ?
    מה בדיוק "הכיבוש" הזה נותן לך הצדקה עצמית ? מרדף אחרי הזיון הבא כי את מתרוקנת מהר וצריכה הרבה זיונים כדי להרגיש מלאה ?
    מה הסוף של זה ? הצלפה עצמית בעוד מאמרים של כאלו .?
    תתבגרי מתוקה 🙂 יש דברים יותר עמוקים ..תבדקי בתוכך!

  7. סאם וואן

    אז מה, את מופתעת? פתאום, ככה בערב מהביל כמו קפה ולח כמו לשון של ג'ירפה גילית שבעלי הראסטות או הסטודנטים לרפואת שיניים (לא ייאמן מה בני אדם מוכנים לעשות למען הפרנסה) הם שמרנים בני שמרנים, שכל השונה ביניהם זה בעצם רק המדים?!
    פעם, בעת אחרת, יצאתי לעולם הזה שחשבתי שהוא פתוח ולהפתעתי גיליתי שהכל זה עניין של מדים. כן, מדים! מתחת לג'ינס של דיזל, אנרג'י, ליווייס השחוק יותר או קרוע פחות יש אותו יצור, שמרן, שמש, אבל ממש, לא פתוח בכלום. כשאמרתי לראשונה, את יודעת, זה רק עניין של משיכה וידידות, כל אחד מאיתנו יכול להמשיך את חייו ואת יחסיו עם הסביבה, היא ענתה לי: כן, בטח.. ואז, כאשר ביום הבא היא פגשה אותי עם אחרת, עיניה רשפו והיא אמרה לי: אתה מניאק בוגד. דאם איט, מה, לא סיכמנו מראש? ובאמת, היא הייתה אחלה ורציתי אותה עוד, ועוד.. אבל היו לי גם קשרים אחרים.
    או אותה אחת שפנתה אלי, ב:בליינד דייט", נושאת את הכינוי "מתה לסקס" ובכרטיס רשמה: ניפגש ואם מתאים נזדיין, רק תבטיח לי שלא תזלזל בכך בבוקר. אמרתי לעצמי, הנה אחת כרוחי, גם היא לא תזלזל בי בבוקר.. והנה, לאחר שיחה מדהימה (שבה היא אמרה, חבל שפגשתי אותך תחת הניק הזה) נפגשנו, היה אחלה סקס קיבלתי ממנה הודעה: היה אחלה סקס אבל כל מה שעניין אותך היה הסקס. מה, אני לא בן אדם? אין מחר?שום התעניינות בעולם העשיר שלי?
    בסוף, לצערי, מתברר שכולם וכולן (כמובן בלי הכללות!) אומרים אחד, לובשים שניים ושייכים לעולם ההוא של פעם, השמרן!

    אני אוהב סקס. סקס ככה, בלי לפני ואחרי. ואם טוב, אז עוד פעם ואם ממשיך להיות טוב, אז עוד. למה לא? אבל למה תמיד יש ציפייה לחוזה שמן כל כך בהקשר של יצרים?
    בקיצור. פגשת שמרנים, במדים אלה או אחרים. אין כמעט בעולם הזה אנשים שבאמת פתוחים או ליברלים. בסוף, הכל עניין של מדים. שחורים כמו במאה שערים או ששאנטי סטייל. מתחת למדים יש גברים ונשים שמרניות ושמרנים.

    בתיאבון

  8. סאם וואן

    נכון, גבר חודר, אשה נחדרת. אז מה?!
    על ימי העדפתי אשה שבאה ואמרה אני רוצה אותך (בתוכי). הכי טוב! ואם תעשה את זה עם מישהו אחר? מה ההבדל אם תעשה את זה עם מישהו אחר ש"יתחיל" איתנ? כאילו, מה ההבדל?
    אני אוהב (א)נשים שטוב להם עם עצמם, שבטוחים בעצמם, שלוקחים מן המדף את הבשל שבפירות, את העסיסי שביניהם ורק אח"כ בקופה, מגלות שיש מחיר. ואז, במקום להתחרט, אומרות: וואלה, זה היה כל כך טעים! מעניין אם נשאר עוד אחד.
    מי שאוהב נשים, אוהב אותן כי הן נשים. מי שרוצה רעיות חיק, נשות או-גאז'ה לתפארת, הולך לחנות אחרת.
    יקירתי, הכותבת, מי שלא יודע טעמו של פורטרהאוס משובח, ימשיך לאכול סטייק עין ולחשוב שהוא נהנה מהחיים.
    תמשיכי להיות פורטרהאוס, יש מי שטעמו את טעם הבשר. הם יבינו למה.

  9. ארנון

    היייי
    כל מילה שלך חצובה בסלע…נכון שגברים לצערי לא מעריכים אישה כמוך,חזקה, לוקחת,אוהבת סקס-ולא מתביישת לומר את זה,גם אני אוהב סקס ונשים,אבל הן צבועות ומתחסדות…הייתי רוצה להכיר אותך ולא אכפת לי עם מי שכבת וכמה…להייפך המין איתך יהיה סוער ומאוד מבטיח לשנינו,אז…אם אני שכבתי עם עשרות זה עושה אותי נמפומן?שטויות…
    ושלא ינסו לחנך אותך מאמי…את אישה כלבבי
    ארנון

  10. חגית

    מי שרואה ברצון להזדיין משהו פסול, זה הבעיה שלו. אני הולכת עם מי שארצה ומתי שארצה, וגם לא רואה סיבה לשחק את כל המשחקים המטופשים והכללים המפגרים.
    אני יודעת שיש גברים שיודעים להעריך נשים אמיתיות שאוהבות סקס, ולא מסתכלים עליהן כמו על "מזדיינות". מי שמפחד שיבדוק מה לא בסדר איתו…

    • חגית

      היה עם מישהו שמראש ידעתי שזה לא יילך הלאה משם, הוא אקס של חברה טובה, ונפגשנו בבר, היה קליק, והיה ברור שזה הולך לשם, והיה גם ברור שזה לא ימשיך הלאה, ממזמוזיים בשירותים, מציצה באוטו בדרך לדירה שלו, ועד סקס אדיר שנמשך מאמצע הלילה עד צהרי היום למחרת, טלפוןנים מנותקים, רק אני והוא בסערה אמיתית, וזה היה שווה כל דקה אבל חלק מהענייןהיה ששנינו ידענו שזה הולך להיות רק זיון. אבל זה היה הכי בלי שום מעצורים בעולם.

    • אוהב גם (גבר)

      האמת לא ברור למה הן כל כך נגדך
      אני חושב שסקס וזיון זה בריאות ומי שלא עושה פשוט מפסיד !
      לכן אני חושב שאת בחורה אחלה , והלוואי שהיו הרבה עם ראש פתוח ופשוט , זה לא פסול יש הזה הרבה בריאות וכיף ויש הרבה דברים שמעריכים את זה , יחד עם גברים שלא יודעים להעריך (כמו הילד בן ה-16 עם התגובות ששלח)
      מקווה שאת מזל עקרב… כי אז יודעת …

  11. כל הכבוד

  12. נימפומנית זאת מחמאה לא?
    כתבת מאמר שלם על בסיס חוסר הבנה. הוא התכוון להחמיא

  13. אני לא יודע למה בניסוח רק לנשים מותר להגיב כאן

    כועס על ההוא שם למעלה שלא עשני אשה ועכשיו לעניין אומר שאכן את אישה כלבבי . . .

    חבל שיש מעט נשים גלויות וחרמניות כמוך או ש ….. רובן מעדיפות לשתוק ואז זה ממש מצער . כל הכבוד לך מזדהה עם כל מילה עם הכתוב ומוזממנת קצת "להכיר" אותי בבלוג שלי קישור:-

    http://blog.tapuz.co.il/myrik

    ושימי לב שלמרות החומר הלוהט "אצלי" רוב המגיבים הן נשים רק שהן לצערי דומיננטיות מאד בעולם הווירטאלי ולא מבטאות את עצמן כפי שהיו רוצות גם בעולם האמיתי

    המשך שבוע נהדר לך וברכת חג שמח

    Rik

  14. נהדרת את :)))

    Rik (שכחתי את הכינוי שלי אן)

  15. אחלה את כיתבי לי ♥

  16. רק שחיים שרוצים קורה הכול אפשרי

  17. אני מבינה את דברייך ושותפה למאמר המצוין שכתבת.
    צר לי שחלק מהאנשים שהגיבו לא מבינים שאת צודקת. זכות היא אינה דבר של מה בכך.
    המשיכי כך

  18. כוסית אשש

    איזה שטויות הגיבו פה לא צריך להשתמש במכשירי סקס ואביזרים
    זה טימטום!
    יש מספיק גברים שירצו אותך!
    וגם הרבה!

  19. נרקומן מיני

    אוי,אני מת לזיין ולהשפיך לך עמוק בפנים. לאבד את הדעת בתוכך..

  20. Honeyfinger

    יופי של כתיבה. אבל שאלה קטנה…. אם את מחפשת רק סקס מה אכפת לך? נו אז הם פחות נאורים, פתוחים… עדיין חיים מאה או שתיים מאחורינו למי אכפת? אהבתי את המאמר…. עלו לי זכרונות….

  21. ברגע שמילים כמו מוסר או נימפומנית עושים לך רע ופוגעים
    לך בלב אז את בבעיה
    הפתרון הכי טוב זה פשוט לא לדבר עם גברים שאת שוכבת איתם
    ולהתיחס אליהם כמו לפלסטיק =פלסטיק לא יכול לפגוע ולא יכול להעליב
    מצד שני אם אני הייתי מצליח להתנתק ריגשית ולא להעלב מבנות
    לא הייתי באתר הזה עכשיו

  22. ויש גברים כאלה.
    יש כאלה שיכולים לקבל ולא לפחד מהמיניות הנשית, ויש גברים שלא יכולים
    ואם גבר יכול לקבל מיניות נשית חזקה זה לא אומר שהוא חלש.
    יהי לך טיפה יותר קשה למצוא גברים כאלה.. אני הייתי מציע לחפש גברים … לוגיים, שפועלים על פי הגיון, הם יכולים להיות רגישים או לא.. אבל תכלס המעשים שלהם הם על פי הגיון ולא על פי רגש לפי מה שראיתי גברים כאלה לא יפחדו מהמיניות שלך…
    סטלנים זה גם אפשרי..

  23. בנות יקרות ובנים יקרים. הכל טוב ויפה. אבל ברוב התגובות מספר שגיות כתיב עולה על כל דמיון. לכו ללמוד קצת, אז תבואו להגיב.

  24. הלא כבר דיברו על עניין זה…. שנשים נבראו ביישניות, וזו לא מחלה! ולא נחלתם של הגברים, כי כך בורא העולם ברא את האשה ! וזה באופי הנשי , עם כל הרצון {העז} של הנשים "להשתחרר מהסטיגמה".

    • יוחנן

      אהבתי כל מילה בכתבה!!! אני מבין את "זעקת" הנשים! אבל שי צודק,
      חז"ל אמרו שהאשה נבראה ביישנית… ואם חז"ל כתבו זאת אנו רואים כמה צדקו , כי רוב הנשים ביישניות בלי שום קשר ל"תארים" שתקבלנה מאדם זה או אחר.
      כי זו מהות האשה ואי אפשר לשנות זאת , כשם שאי אפשר שגבר ילד{לעד} !

  25. בגלל נשים כמוך בתים מתפרקים והגברים חושבים שכולן שרמוטות.
    תעשי ביד ותשמרי על כבודך

  26. מעצם הכתבה התחרמנתי, אין עמו פנטזיות וגם מימושן להרעיד את הדגדן, חולה על זיונים

  27. את גדולה
    לא צריך שיהיה לך מעצורים

  28. מה? יש נשים שאוהבות סקס? לפי המצב עם אשתי קיבלתי את הרושם שסקס זה רק בראש של הגברים.

  29. UnderCover

    אהבתי ממש את מה שרשמת והלוואי וזה היה זמין כמו שלנשים המין זמין חחח כמה חבל שזה קשה…לכן כל כך קל ולנו כל כך קשה

  30. UnderCover

    אהבתי ממש את מה שרשמת והלוואי וזה היה זמין כמו שלנשים המין זמין חחח כמה חבל שזה קשה…לכן כל כך קל ולנו כל כך קשה:(

  31. UnderCover

    מספיק מה שת רושמת חח כבר מראה הרבה…
    אל תחשבי שאני מנסה להשתמש בסוג של פסיכולוגיה וסביר להניח שאולי כן תחשבי שאני מנסה לרמוז משהו…יש הרבה גברים חרמנים
    אבל אין כמוני אוו…כל אחד חושב על עצמו ככה?שיקפצו לי…אגב אני בן 24

  32. ערס פואטי

    האם ידעתן שרחב הזונה מתוארת בגמרא כאישה שהיתה כל כך נחשקת עד שגברים היו מגיעים לאורגזמה רק מלשמוע את שמה !!!!

    לא שזה קשור אבל סתם אנקדוטה משעשעת מתקופתי כאברך

  33. הכרתי פעם מישהי בעת שעדתי כמאבטח אישים שאחד מחברי ניסה להתחיל איתה והיא סירבה,אז ניסתי אני בצחוק כך ואז היא שאלה אותי אם אני אהיה מוכן לזיין אותה.
    פעם ראשונה בחיי שמישהי פנתה אלי כך הייתי בשוק אבל התעשתתי מהר והשבתי לה בחיוב.
    תוך שעה הייתי אצלה במיטה וזה נימשך כשנה.
    כל פעם היתה מתקשרת ומבקשת במילים הללו " אתה מוכן לבוא ולזיין אותי"
    זה היה מדהים

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *