זה הזמן לרדת לאילת- כל היתרונות של ה- off season

כמה פעמים אנחנו מחפשים חופשת בטן גב, לא רחוק מהבית ובלי לפשוט את הכיס? כמה פעמים המחשבה לנסוע לאילת נשמעה יקרה ולא משתלמת, כשבאותו הסכום אפשר לנסוע ליוון ובלי ההמולה של תקופת השיא? אז למה לא בעצם להנות משני העולמות?


תקופת ה-off season

בעוד ששכנינו היוונים סוגרים את הבאסטה ונכנסים לתרדמת חורף החל מחודש נובמבר ועד לתקופת האביב, המלונות באילת לעומת זאת מציעים הצעות אטרקטיביות במחירים נמוכים בעשרות אחוזים מהמחירים בעונה החמה. בתי המלון מציעים לנו חדרים מפנקים במחיר משתלם והעיר שופעת בקניונים וחנויות עדכניות ללא מע"מ. אפשר ליהנות מארוחת בוקר מפנקת של המלון, לבלות עד אחה"צ בספא ולצאת בערב להופעה או להנות ממוזיקה טובה בפאב מקומי- להרגיש בחו"ל מבלי להחתים את הדרכון וכל זה ללא הצפיפות, ההמולה והחום האילתי בקיץ.

לשכב בטן גב בים או בבריכה זה לא בא בחשבון בתקופה זו ולא נוכל לתחזק את השיזוף, אבל יתר ההנאות של העיר עדין בתוקף. תמיד אפשר לעדכן את מלתחת החורף שלנו מבלי לטוס למסע שופינג יקר בפריז, לקנות אייפון 6 חדש ללא מע"מ מבלי לייבא מארה"ב ולחכות חודשים למשלוח, להנות מהופעות קלילות בעיר מבלי להידחק ולהיחנק מהחום ואף ליהנות מהנוף המדברי עוצר הנשימה שאין לו תחליף.
העיר מציעה בילויים ופינוקים בלי סוף ומשאירה לנו רק לבחור- אפשר לנסות את מסלולי הטיולים מסביב לעיר, טיולי ג'יפים במזג אוויר נוח כמו שיש רק באילת בחורף. אם לא שוחים בים, אפשר לשוט בו ולהגיע לריף הדולפנים, לראות את האלמוגים המדהימים שבים. יש את מתחם הIMAX המספק חווית צפייה בסרטים על מסך ענק. כמובן הWOW ON ICE שם אפשר לראות מופע מרהיב על קרח. ואיך לא, לבקר בפאב המוכר של העיר- המנקיס, מבלי להיתקל במתבגרים שיצאו לחופש גדול.

העיר מלאה בהצעות ולא רק למבוגרים, גם הילדים יוכלו להנות מהעיר ולא בצפיפות. פארק המצפה התת ימי של אילת יציג את עולם המים עם למעלה מ500 מיני דגים. ילדים ובני נוער קצת יותר הרפתקניים יכולים לנסות את Nightmare- מוזיאון האימה, זהו מבוך ובו מפלצות אימתניות וזומבים מרתיעים היוצרים חוויה בלתי נשכחת. אפשר לספוג קצת היסטוריה בצורה מיוחדת עם הילדים ולבלות בעיר המלכים שתיקח אתכם למסע אל העבר, שם הילדים יוכלו לנסוע ברכבת הרים עם מלכי ישראל.
אז אם אתם מחפשים חופשה לכם ולכל המשפחה, מרחק של כמה שעות נסיעה, או חצי שעת טיסה, מפריד ביניכם לבין החופשה הבאה שלכם. חופשה במחיר נוח לכל המשפחה הכוללת מנוחה רבה לגוף ולנפש, מזג אוויר נוח, שקט, ביקור בספא מפנק, שופינג משתלם, אטרקציות מעניינות וכל הטוב הזה ללא תורים מייגעים והמון מרחב מחיה.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *