כדורגל בשבילו, שופינג בשבילך- טיול זוגי מושלם

חולמים על הטיול הזוגי המושלם? רוצים לשלב במהלך הטיול את כל ההנאות הגדולות והקטנות של החיים? רוצים לפרגן לבן/בת הזוג במהלך הטיול? זה הזמן להתחיל לתכנן את הטיול הזוגי הבא שלכם ב….ספרד!


טיול זוגי לספרד- מה הופך אותו למושלם?

ספרד, אחת מהמדינות התיירותיות והיפות ביותר באירופה, מעמידה לרשות כל אחד ואחת מבני הזוג (ביחד ובנפרד), מגוון עצום של אטרקציות תיירותיות בכל אחד מהאזורים בהם תבחרו לנופש במדינה. כמדינה בה היצע מוקדי התיירות חולש על כל תחומי החיים, בספרד תוכלו ליהנות מחוויית נופש זוגית המותאמת לסגנון הבילוי המועדף עליכם.


כדורגל בשבילו, שופינג בשבילך…

אחת הסיבות בגינה ספרד הפכה למעצמת תיירות בקרב תיירים רבים מישראל, היא ליגת הכדורגל הבכירה של המדינה. קבוצות הכדורגל של ברצלונה וריאל מדריד, מהוות מוקד משיכה תיירותי של מאות אלפי תיירים מכל רחבי העולם מדי שנה. כיום, תוכלו ליהנות מחבילות ספורט ונופש המיועדות לזוגות. חבילות אלו כוללות בין היתר: כרטיסי טיסה הלוך ושוב, אירוח באחד מבתי המלון המפנקים ביותר של ספרד, כרטיסי כניסה לאחד ממשחקי הכדורגל של הליגה הבכירה במדינה וכרטיסי כניסה לאטרקציות נוספות המותאמות לזוגות.

מרבית הזוגות הטסים לספרד במסגרת אותן חבילות נופש, משלבות בין שעות הפנאי הפרטיות של בן הזוג לבין שעות הפנאי הפרטיות של בת הזוג, ובזמן שבן הזוג מבלה בצפייה באחד ממשחקי הכדורגל, בת הזוג נהנית מחוויית שופינג באחד ממרכזי הקניות והשווקים הממוקמים בסמוך לאצטדיון הכדורגל. במרכזי הערים הגדולות בספרד, תוכלו ליהנות גם משירותי השכרת רכב בספרד, ולקצר עבורכם את הליכי ההגעה לאצטדיונים העירוניים או למוקדי השופינג בעיר.

בין יתר הערים המרכזיות בספרד בהן תוכלו לשלב את חוויית הכדורגל בשבילו ואת חייבת השופינג בשבילה…תמצאו את:
– מדריד, בירת ספרד ואחת הערים היפות ביותר במדינה- למדריד שתי קבוצות כדורגל בולטות, הבכירה שבהן היא ריאל מדריד עטורת הכוכבים והשנייה היא אתלטיקו מדריד.
– ברצלונה- העיר השנייה בגודלה בספרד, ממוקמת בצפון המדינה ומהווה את בירת חבל קטלוניה. קבוצת הכדורגל הבכירה בעיר היא כמובן: מועדון הכדורגל ברצלונה בה משחק אחד מאגדות הכדורגל המודרני-ליאו מסי.
– סביליה- עיר תיירותיות מרהיבה ביופייה הממוקמת בדרום מערב ספרד. סביליה נחשבת לעיר הרביעית בגדולה במדינה ובכל הקשור לכדורגל היא מיוצגת על ידי קבוצת סביליה.
– מלאגה- בירת חבל קוסטה דל סול, הנחשב לאחד ממוקדי התיירות המרכזיים ביותר בדרום ספרד. מלאגה הינה עיר חופים תיירותית המאפשרת לכם ליהנות גם ממשחקי הכדורגל של קבוצת מלאגה.

חווית השופינג והכדורגל בספרד הפכה בשנים האחרונות לאחת החופשות המועדפות ביותר על בני זוג רבים מישראל, וזאת בשל היצע משחקי הכדורגל המלהיבים המתקיימים במדינה, שפע המונומנטים התיירותיים הממוקמים בכל רחבי המדינה, האוכל המשובח (טאפאסים בעיקר) ומוקדי השופינג והשווקים התוססים.

לסיכום, חבילות הנופש הזוגיות לספרד הן בהחלט מוצר תיירות פופולארי ואהוב בקרב בני זוג ישראליים, וזאת בשל היצע אפשרויות הנופש העומדות לרשות כל אחד ואחת מבני הזוג.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *