עשרה מושגי יסוד למאהב הישראלי

לכבוד יום האהבה, עשרה מושגי יסוד למאהב הישראלי:

גמירה

זה לא שאתה גומר מהר, זאת היא שגומרת לאט, וחוץ מזה לגמור מהר זה לא משהו שצריך להתבייש בו. כשמוריס גרין גומר לרוץ 100 מטר הכי מהר בעולם, אצטדיון שלם מריע לו.

משחק מקדים

אחלה דבר, במיוחד אם המשחק הוא סנייק או טטריס. אם בת זוגך דורשת משחק מקדים ארוך יותר ניתן לרכוש את ערוץ 5+ ולצפות יחד במשחקים בני 90 דקות.

נשיקה צרפתית

הצרפתים מחרימים סחורה ישראלית? אנחנו נחרים בתמורה סחורה צרפתית! זה לא שאנחנו שונאים להתנשק מותק, מה פתאום?! זו פשוט מדיניות החוץ.

ארוחה רומנטית

נשים אוהבות לייחס נופך רומנטי לכל תחביב בזוי שלהן. אם לא תעצור את זה בזמן, היא עלולה לדרוש "סיבוב קניות רומנטי" או "מרתון לך תרחוץ את הכלים רומנטי". עלייך להחזיר מלחמה שערה: הזמן אותה למשחק גביע טוטו רומנטי של בית"ר-ים נגד בני סכנין.

מין אוראלי

אסור באיסור חמור! אם אורביט מסוגלת לייצר מסטיק שמפיץ ניחוח מנטה מהאיבר השני הכי מסריח בגוף האדם, למה שלא תייצר כזה גם לראשון? זכור תמיד שהמושג "לרדת" נובע מהביטוי "לרדת ביגון שאולה".

נרות

(ע"ע סקס בחושך), מזימה נשית לשוות תדמית רומנטית לכל דבר שעוזר להסתיר קמטים, צלוליטיס, או תחת ענק.

פגישה עם ההורים

מפגש מרנין לכל הדעות: אמא שלה בתפקיד חוקר מטעם מס הכנסה, עסוקה בלתחקר אותך על הכנסותיך, רכושך, והכנסות הוריך, בזמן שאביה מתכנס בצד ומעמיד פני מתעניין, אבל בראשו עוברות שוב ושוב תמונות שלך בועל את התינוקת המתוקה שלו.

פרחים

הבאת פרחים להלוויות הוא מנהג עתיק יומין. כיום נהוג להרחיב מנהג זה, ולהעניק פרחים כאלו בכל תאריך שמסמל את אובדן החיים, כמו יום נישואין, יום ההולדת שלה, או יום השנה להכרות.

האקס המיתולוגי

בנות זוגינו אוהבות להשוות אותנו לאותו אקס גבוה, שרירי, חכם ורומנטי, אבל אין מה לדאוג, כמו כל דבר מיתולוגי, גם התיאור הזה שייך לאגדות. לא יעבור זמן רב ותתקלו בטעות ברחוב בגמד קטן, שמן ורופס,שמקנח את האף עם השרוול ולא זוכר איך קוראים לחברה האומללה שלכם שעומדת נבוכה בצד וממלמלת "אוי הוא כל כך השתנה".

הצעת נישואין

(ע"ע התאבדות) אקט של אבדון שאתה מביא על עצמך. המנהג כולל כריעה לברך אחת, כזכר לתקופת המהפכה הצרפתית בה נדרשו המוצאים להורג בגיליוטינה לעשות כך.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *