שחור: ללילות לוהטים

הקטע הבא לא מומלץ לגברים עם קיבה רגישה. אפילו שהטרנד הדי ישן מורה להם להתחבר לצד הנשי שלהם ומכאן שהם צריכים לגלות אמפטיה להפרשות שלנו. אני ממש לא רואה בזה הכרח, לא בהתחברות לצד הנשי ולא בהפרשות. הגברים מוזמנים עכשיו ללכת לגדל זיפים שוב. באמת אף פעם לא שמעתי גברים מתלוננים על זה שבכל שנה ג'ילט יוצאים עם סכין גילוח עוד יותר משוכלל, או על מבחר קצפי הגילוח בשוק, או על התחתונים של קלווין קליין, שמעוצבים ממש בשביל שנוכל להתפעל מהתחת המהודק שלהם. אנחנו, לעומת זאת, רואות ביצרנים ובמפרסמים אויבים בכל פעם שמונפק מוצר חדש לשוק.
אני מסכימה עם החשיבה הביקורתית על הפירסום והתקשורת, ואיך מעוותים את דמות האישה, ואיך מוכרים לנו דברים שאנחנו בעצם לא צריכות. בלה בלה בלה. אכן עולם אכזר הוא זה וכן כדאי באמת לשים לב לזרמים התת קרקעיים שמנסים לעצב לנו את הנשיות האנורקטית שלנו. אבל נדמה לי שלפעמים אנחנו מפספסות את הפואנטה.
הקיץ העליהום החדש הוא על התחתונית השחורה. ובכן, אין לי שום כוונה לצאת במניפסט סוער למען שימוש בתחתוניות. ברור גם שמי שמייצר תחתוניות לא עושה זאת מתוך פילנטרופיה ובגלל אהבת נשים באשר הן. עד כאן מבוא לכלכלה להדיוטות. אבל תחתוניות הן תחתוניות. בסך הכל עוד מוצר. ישנה הטענה שמנסים לגרום לנו לחשוב שההפרשות שלנו הן דבר מגעיל ומסריח ומרחיקים אותנו מהאני האמיתי שלנו, ועוד כמה עניניים ניו אייג'יים כאלה. ובכן, ההפרשות שלנו הן הפרשות. לא פחות ולא יותר. ושמתי לב שהיחס אליהן שונה אצל נשים שונות. היחס המועדף בעיני הוא זה הענייני. לא רואה צורך לחרוט דווקא את ההפרשות שלנו על דגל המהפכה. בגלל זה אני לא רואה צורך עכשיו, משגמרנו לשרוף חזיות, להתחיל לשרוף תחתוניות, או סכיני גילוח, או שעווה, או להוציא מהבית את הפינצטות. ובסדר, אנחנו כולנו קורבנות אופנה באיזושהי דרך. אבל עם כל המודעות, לי אין שום רצון להתחיל להסתובב עם שיערות ברגליים ועטויה בשק, כזה שיחביא טוב טוב את העובדה שאני אישה. אני רוצה שיהיו לי את כל האפשרויות ואת כל המוצרים, ואני אבחר במה בא לי להשתמש. הרי זה שהמחזור שלנו הוא לא דבר מגעיל אלא פשוט מחזור, לא גורם לנו ללכת בלי טמפון ברחוב, כשדם זולג מתוכנו על המדרכה, נכון? אני באמת צריכה להיכנס עכשיו לתיאורים מפורטים? למה שלא נלך גם בלי תחתונים בעצם? מה זה ככה מנסים לכלוא לנו את המיניות? עוד מעט ישימו עלינו גם חגורת צניעות מיד אחרי שיתפרו לנו מחדש את קרום הבתולים.
האמת היא שתחתוניות שחורות הן מוצר באמת לא הכרחי. אפשר גם בלעדיו. יש נשים שמעדיפות איתו. אלה שמעדיפות איתו בוודאי לובשות לפעמים תחתונים שחורים וכשהן מורידות אותם שנייה לפני שהן נכנסות למיטה עם איזה גבר מסוקס, בטח יותר נוח להן שיהיה שחור על שחור. עניינים של נשים, נו. מצידי יצרני התחתוניות יכולים להתחיל לייצר תחתוניות בשלל צבעי הקשת. שיתאימו לכל הצבעים של התחתונים בארוני ולצבעי הגרביים שלי. אם לא יבוא לי על המוצר שלהם, אני לא אקנה. אני לא אראה בזה ניסיון להחביא את ההפרשות שלי ולבעוט בנשיות המתפרצת שלי. גם בזה שהם מפרסמים תחתוניות, תחבושות וטמפונים בעזרת נוזל כחול ולא אדום אני לא רואה פגיעה גדולה. גם כי אני סולדת מדם של אחרים, ולא משנה מאיזה חור בגוף הוא נובע, וגם כי בשל מופרעות שטרם אובחנה לגמרי אני משוכנעת כבר שנים שבאמת דם כחול זורם בעורקי ואני נצר למשפחת מלוכה רומנית שהוגלתה על ידי הקומוניסטים מארמונה ויום יבוא ועוד נשוב למלוך. עד אז אני מוכנה שישחקו הנערים לפני, ויגישו לי את כל המוצרים הקוסמטיים וההיגיינים שעולים בדעתם. כמו נסיכה אמיתית, נטולת רגשי נחיתות, אני אבחר את מה שמתאים לי ומי שלא יתאים נערוף את ראשו בכיכר העיר, שברומנית מודרנית זה אומר לא נקנה, לא נעלב ולא נייבב.

מיה סלע

!

תגובות

  1. אולי שימציאו כבר משהו שמזריקים לגוף (יש לי פטיש למזרקים והזרקות)
    שמשנה את צבע ההפרשה בהתאם לתחתונים שהמזריקה לובשת באותו היום?
    ושבאותה הזדמנות גם יעלים את הרעיח.

  2. hazey jane

    שיו אני מגיבה ראשונה איזה כיף:))
    תמיד רציתי
    למען האמת תחתונית שחורה דווקא נשמעת חביבה למדי
    אני עדיין לא מבינה על מה כל הרעש
    ועל מה ההוא הא הזה?
    כולה תחתונית שחורה
    זה מה שזה..
    ראבק… אין לנו נושאים יותר מעניינים לדבר עליהם..
    דווקא ההפרשות הנשיות או איך שתקראו לזה הן נושא לדיון רחב
    יש להן משמעות עמוקה הרבה יותר ממה שמייחסים להן
    בתרבויות אחרות יש יחס קצת אחר אליהן
    הייתי שמחה לראות כאן כתבת עומק בנושא.

    • hazey jane

      איזה בעסה
      גנבת לי את הבכורה
      הפרשות הן משהו נורמטיבי
      הפרשות עם ריח לא נעים זו כבר אופרה אחרת..
      אגב, ריח מעיד על משהו לא תקין במערכת הגניטלית וזה יכול לנבוע מהרבה גורמים
      בד"כ קנדידה .
      תזונה לקוייה ,צריכה אקססיבית של מזונות שמייצרים ליחה בגוף
      כגון מוצרי חלב ,פחמימות ,סוכרים,מטוגנים גם בננות אגב:))
      יכולה לגרום להפרשות עם ניחוח לא ממש נעים בלשון המטעה מה שקרוי בלשון מקצועית לויקוריה..
      זוהי פתולוגיה שכדאי לטפל בה ובטח ובטח לא לטשטשה עם כל מיני תחתוניות מבושמות ושטיפות למינהן.

      • אוי נדמה לי שהתיאורים האלה ממש יגרמו לאנשים להקיא…
        לא אמרתי שיש לי הפרשות מסריחות!
        ישר את קופצת למסקנות.
        אבל זה שהן לא מסריחות לא אומר שאני מתה על הריח…
        למרות שלפעמים זה מריח חמוד, קצת כמו… דני וניל.
        ליחה בגוף? סוכרים? פחמימות?
        מה זה ליחה בגוף?
        וזה לא אמור לצאת בריאות?! (בוסת, אה סליחה, בושט)

      • הווגינה הנשית אכן איזור מופלא הוא…… תודה על השיעור הזריז בגניקולוגיה. רק לידיעתך, הפרשה יכולה להצביע גם על פעילות תקינה לחלוטין של האינסטלציה בגופך ובאשר לריח- גם זה יכול להחשב כעניין סובייקטיבי לגמרי. האיבר הזה גם מפריש חומרים אם התעטשת שלוש פעמים בבוקר ואם גרבת גרביים ירוקים יומיים ברציפות- הפואנטה שלי היא שזה בסדר ואף מצויין לטשטש בעזרת תחתוניות את כל העייסק הזה, כי בין כה יום אחרי שכל זה יעבור לנו, נאכל שני כדורי גלידה ושוב הכל יחזור.

  3. אוריאנה

    אני משתגעת. שוב ציטטת אותי. מה, אנחנו תאומות שהופרדו בלידתן? אני חושבת בדיוק כמוך. אני לא רואה כל צורך בתחתונית שחורה, אבל זה נחמד שיש לנו מגוון מוצרים מתוכם אפשר לבחור. ושכל אחת תבחר לעצמה.
    אני מתייחסת בזלזול לאמירה הגורפת שתחתונית שחורה היא לא טובה, כמו שאני מתייחסת בזלזול לאמירה הגורפת שהיא כן טובה.
    גם זאת וגם זאת הן שטיפות-מוח.

    אוריאנה

  4. אחיותי הנשים!
    אין לי שום פוביית פרסומות.
    המוצר מיותר, ואין שום סיבה לקיומו, חוץ מלספק צורך של נשים חסרות ביטחון במיוחד.
    האין זו האמת?

    • צילי וגילי

      היא…
      את מתכוונת לתחתוניות בכלל או לשחורות בפרט?

      כי, ויתקנו אותנו החכמים אם אנחנו טועות, היום כשהכל נעשה מסיבים סינטטיים ופלסטיק ולא רק מכותנה, אז גם הלבן הוא לא ממש הצבע הטבעי של החומר ממנו עשויות תחתוניות?? אז אם צובעים בלבן, למה לא בשחור? למה לא בכל צבעי הקשת? מה יש? שיהיה פה שמייח!!

      תראו, בנות, תחבושת (למחזור) כהה, או אדומה, למשל, זה לא פרקטי, כי היינו רוצות לדעת מתי להחליף (לא זו עם זו, תודרבה…), אבל ההפרשות (אם את בריאה) הן די שקופות, אז אפשר על כל צבע.. כמו שתחתונים היו פעם רק לבנים, ותחתונים אדומים ושחורים היו שמורים לקורטיזונות פריזאיות, ואילו היום יש לנו כתום ותכלת ונקודות ותחרה בצבעי תות-בננה ומה שבא, ככה גם התחתוניות. הלאה הלבן! הידד לטכניקולור!!!

    • כל מילה חקוקה בסלע

    • ואני דווקא מתכוונת לקנות את התחתונית השחורה!!
      למה?
      בשביל הכיף. מין משחק כזה, להתאים לתחתונים.
      ולא כל כך מזיז לי כל הפוזה הזאתי כאילו זו "שטיפת מוח" (לא פחות); ולא, אני לא חסרת-בטחון.

      …ואם כבר על תחתוניות, למה אין "עליהום" כזה בכל פעם שיוצא שפתון חדש, אה??

  5. מריה שרייבר

    בפורום התנהל דיון שבו נאמר כי שטיפות ותחתוניות מבושמות רק מזיקים לבריאות האשה.

    http://bananot.com/forum/read.php?f=1&i=52968&t=52968

  6. כתבות העומק בעיתוני הנשים כנגד התחתונית השחורה הוכיחו שוב כי הנשים מכניסות לעצמן גול עצמי. אל תשכחנה שפרסומת שלילית משפיעה בין כה וכה. ככה שאותן נשים, או שמא יש לומר בחורות עם פתיל קצר, רק מקפיצות את המכירות של אותם מוצרים.

    לגברים ישנם מגזינים שלמים שעוסקים בתחביבים הפרטיים שלהם – אביזרים וצעצועי מנהלים (עיתוני מחשבים, מכוניות וכיו'ב). מעניין למה לא שמעתי אף פעם ביקורת נוקבת בסגנון 'בנים, היזהרו לכם ממפרסמים רשעים! אלו ינסו למכור לכם חוטיני שיפגע לכם בפעילות הסדירה של הרקטום'.

    בקיצור, עזבו אתכן משטויות. הפסקנה להלחם בתחנות פדים מיותרות.

    • מצחיק לראות שהפתיח ששלח את הגברים לגדל זיפים באמת עבד.

      אז הפרסום ברשת כן עובד?

  7. גיברת

    מה עם טמפונים צבעוניים?

  8. מישהי

    טוב לקרוא כתבה מנקודת מבט שפויה, של אישה שלא הולכת אחרי הזרם הפמיניסטי הצעקני. חסרות כאלו דיעות עם יותר הגיון ופחות רגשי נחיתות.

    • מישהי: תשמעי. תראי.

      אני מודעת לכך שזו "תופעה" שאולי לא שווה מחאה כזו, אבל שתדעי לך של"זרם הפמיניסטי הצעקני" הזה שאת מדברת עליו יש חלק נכבד במעמד שלך עכשיו, כאשה. הרי אנחנו יודעים לשפוט דברים בצורה הטובה ביותר רק ממרחק מסוים של זמן – יכול להיות שהזלזול ב"התבכיינות" הזו (מילה מכוערת וסתמית) על המוצר החדש ייראה לא לגיטימי בעתיד. כלומר, זלזלו בעבר (ומזלזלים גם היום) בשריפת החזיות המפורסמת, ובכלל בכל המאבק שהיא סימלה. אמנם המאבק הפמיניסטי הקדום, שעיקרו היה להידמות לגברים בכדי להשתוות אליהם, אכן השתנה מאז (וממשיך להשתנות), אך מכירים בכך שהוא במידה רבה סלל את הדרך למקום שבו אנו נמצאות ונמצאים כיום.

      ואחזור לפואנטה: אין לדעת אם למחאה הזו על המוצר החדש יש משמעות או אין, אבל מה שבטוח – זה מעורר ויכוח, מרענן את המחשבה ופותח את הדיון. זה מה שבסופו של דבר הכי חשוב בעיני, ואני חושבת שיסכימו איתי רבות, ורבים.

      אז תודה לכל מי שהגיבה בפומבי על המגן האפל, אם נפסיק להגיב כי ניחשב "לא שפויות", כמשתמע מדברי מישהי, נפסיק להתקיים.

      ולסיום, סטיקר שראיתי פעם בקבלת קהל בקופ"ח: "אני חושבת, משמע אני אשה".

      • וזו עובדה היסטורית. ותפסיקו באמת עם הגול העצמי הזה, כמו שמישהו כתבה למעלה.

        נשים מעולם לא ניסו להיות דומות לגברים, תמר. המאבק הפמיניסטי התחיל לפני כמה מאות שנים, אבל צבר תאוצה בסוף המאה הקודמת ובמאה שלנו בעיקר בגלל שני דברים מאוד מאוד עקרוניים, שיש להם את כל ההשפעה והחשיבות המירבית על החיים שלנו. אנחנו חייבות המון המון לאחיות הלוחמות שלנו (שכאן ובהרבה מקומות קוראים להם בזילזול מה "שורפות החזיות").

        הן נלחמו על:
        א) הזכות להצביע ולהשפיע. תארו לעצמכן לא להיות זכאיות להצביע (למרות שבאופן אישי נמנעתי מזה באופן הפגנתי ובמלוא הבחילה השנה)!
        ב) הזכות לרכוש משלהן. תארו לעצמכן שגם אם אישה סוף סוף עבדה במשהו, כל כספה היה שייך לבעלה. היא לא היתה זכאית לירושה, לשטח, לרכוש כמו דירה וכו'. והכי נורא – היא לא היתה זכאית לקבל את ילדיה במיקרה של גירושין (אם הותר לה להתגרש בכלל). אתן קולטות??

        אז לא לזלזל. היום אנחנו נרעשות משטיפות מוח על תחתוניות שחורות (שעדיין לא גיבשתי דעה לגבי זה, כי מצד אחד זה נשמע סקסי וחביב להפליא, מצד שני – שחור ליד הואגינה הורודה שלי?? בעעע), אבל רק בזכות נשים שחושבות, שבוחנות, שבודקות דברים – העולם הזה היה מוכן לקבל נשים כחברות שוות (כמעט – עוד יש דרך ארוכה לעשות).

        דינה

  9. שלגיה

    אם התמזל מזלי ואני בדרך למיטה עם גבר מסוקס אין שום סיכוי, *שום סיכוי*, שהוא ימצא אותי עם תחתונית! בכל צבע שהוא. לפחות תשליכו אותה קודם לשירותים. פליזזזזזז.

    זו רק אני?

    • אוריאנה

      גבר מסוקס במיטה זה אכן לא עניין לתחתוניות (ובינינו, גם לא לתחתונים)
      אבל
      מנסיון אישי, בעל כן יראה את התחתונית ואפילו, רחמנא ליצלן, טמפון!!!!!!!!!!

      • שלגיה

        העניין הוא, לפי מה ששמעתי לפחות, שהבעל *בטוח* לא מתעניין בצבע של התחתונית, התחתונים (וכו' וכו') אחרי פרק זמן מסוים.

      • בעל זה דבר אחר
        ואפילו חבר ארוך טווח רשאי ואכן (אם קיבתו מרשה לו) רואה ומושך החוצה טמפונים.
        אח,,,, רק המחשבה על כך מענגת אותי…

    • לזה בדיוק התכוונתי.
      לפני שנכנסים למיטה עם הגבר של חלומותייך (או סיוטייך, כפי שיתברר אחר כך) אנו צריכות להיות בתוליות וחפות מדברים שאי אפשר להוריד מעצמך בחינניות תוך סטריפטיז לוהט (דו צדדי, כמובן, בננות!)

    • Grace Kelly

      שלגיה יקירתי

      את צודקת במאה אחוז
      רק אולי לא כדאי להשליך לשירותים אלא לפח האשפה, כדי למנוע סתימות לא רצויות…

    • זו רק את

  10. הוא לנשים מניקות:

    פד ההנקה השחור, במקרה שהיא סוף סוף מצליחה לצאת, ובמקרה החזיה השחורה הסקסית עולה על שדיה השופעים, היא חייבת – אבל חייבת (!!) פד שחור לספיגת דליפות…

    איך עוד לא חשבו על זה??

    • אוריאנה

      הפדים האלה אפילו יותר מאוסים מתחתוניות.
      לבנים או שחורים – הם מעצבנים וזהו.

      • אבל מה זה נחוצים.
        לא נעים להסתובב עם חולצה רטובה בדיוק סביב הפטמות, הולך לסביב הציצים, הולך לעד הבטן.
        ניסיון מעניין בבית, די מביך במרפסת, קטסטרופה בחוץ.
        אבל מה הסיכוי להוריד את החזיה ליד מישהו שצריכים להרשים אותו עם פדים שחורים? או, בעברית, למה שיהיו שתי קופסאות פתוחות? סתם מעיק על הארון.

        אני חושבת שמתפספסת כאן שאלה שבעיני היא די מהותית. האם ההתנגדות היא באמת לקיום של המוצרים (שאז אפשר לקנות/ לא לקנות) או לקובעי דעת הקהל (פרסומות, בעיקר, בהקשר הזה), שמעבירים את המידע על הפרשותיה של האשה לרשות הציבור בדרך שלהם?

        הרצון של גברים להיות אסתטיים כבר ניכר וברור. גברים מטפלים בעצמם יותר ויותר, וגם הם קורבנות אופנה (מעבר לתפיסה שלהם את הנשים). ועדיין, קהל היעד לפרסומות לצבע לשער הוא נשים (עיקר הקונות, עדיין). ומה על קשקשים בשערות? מי קונה את השמפו? מי מופיע בפרסומת?

        אם, למשל, היה יוצא מוצר שמטפל בהזעת הביצים, מוצר יומיומי, שימו בתחתונים ולא תסריחו עוד, ומקבל פרסום שידגיש שבאופן יומיומי, גברים, גם אם הם מתקלחים כראוי, גם אם הם בריאים, מריחים רע אם הם רק מורידים את התחתונים (וזה לאו דווקא נכון, כמו שלא כל אשה מייצרת הפרשות מסריחות, אהה), האם זה היה מתקבל באותה אדישות כמו הפרסומות לג'לים של גילוח?
        האם יש סיכוי שמוצר כזה יצא בכלל, ושפרסומת כזאת תעמוד?

        אני לא בדיוק יודעת את התשובות. אבל בתור תמיהה, אני חושבת שזו תמיהה מעניינת.

  11. הבינונית

    אני נורא נהנית מרוב הכתבות באתר המעולה אך אני חייבת להודות כי את זו לא כל-כך הבנתי.
    את בעד או נגד? פמיניסטית או שוביניסטית? שורפת חזיוות או נאמנה לפינצתך עד קץ הימים? אנא הקפידי להסביר עצמך להבא, למען הקוראים האיטיים שבינינו.

    • חברה שלו

      לפי מיטב הבנתי הכותבת מתנגדת לעליהום על התחתוניות השחורות – כן היא פמיניסטית אבל חושבת שכדאי לשים גבולות, לראייה עניין התחתוניות השחורות שזכו להתנפלות מצד הנשים.

  12. לי נראה שממילא קצת מביך שהגבר יראה לך את המגן התחתון, לא משנה באיזה צבע. אני נוטה להוריד אותו אם אני ויצאת ומתכננת על מישהו. היה נדמה לי שכולן עושות ככה, אבל עכשיו נראה לי שאולי טעיתי. מה אתן אומרות?

  13. דפננה

    אני חייבת להגיד שאני חשבתי על זה קודם. לפני כחצי שנה ישבתי בסיעור מוחות של חברה קטנה והתעקשתי שניצר תחתוניות צבעוניות. כמובן שהקול הנשי נדם כיוון שהמנחה העסקי גבר לא מתחשב שלא אהב את הדיבורים והפיתוחים למוצר. טוב, אם ההר לא בא אל מוחמד.. כתבתי אי-מייל רשמי לחברות שונות כמו קימברלי קלארק וכו', והצאתי את עצמי, הופס ! אין רעיון יותר too bad
    מצטערת שרמת הכתיבה שלי נמוכה היום, זה בגלל הזיוה.

  14. שובה של קרנינה

    מצחיק איך ישר כל פסוידו-פמיניסטיות מגיבות בצעקה וצרחה רמה משהו על כל מוצר מיועד לנשים… הרי אם את שותה תה צמחים ואני מעדיפה קפה תורקי, זה לא סותר ששתינו צמאות…
    באמת, למה לקפוץ , בנות…אז יש כאלה שהתחתונית השחורה עושה להם את הבדל, ויש כאלה הנהנות להרטיב טיפה את התחתון:-), ביג דיל…העיקר שתהנו…העיקר שתבחרו בזה כי זה מה שנוח לכן, ולא כדי לא להראות מאחרות בהזרקת הפמיניזם עמוק לדם…
    אני אישית אנסה…ואם יביאו ירוק לשוק, מבטיחה לקנות את כל המלאי:-)

  15. חיננית הבתה

    תחתוניות- ואני לתומי חשבתי בערך חצי מהכתבה שהגב' סלע
    מתכוונת לקומביניזון שגם הוא נקרא בעברית "תחתונית",
    ולא ממש הבנתי מה דין הפרשות פה
    עד שהבנתי, מגן תחתון,
    הדבר המאוס הזה, שמגן עלי יותר מהמדריך לקרטה לפי הפרסומת.
    OK, אז מה יש עוד המון דברים שלא ממש מענינים כמו :
    להוריד שער עם שעווה וחוט, חזיות הנקה, ילדים בהודו מתים ברעב,
    פלסטינים בגדה (סליחה שני האחרונים דווקא כן חשובים,מענינים זה אינדוידואלי…)
    -למה אין COME-BECK לקומביניזון??

  16. מר ציפן

    אהמ… שלום לכולם…
    מישהי/הו יכול להסביר לי מה רע בלראות את המגן תחתון של הפרטנרית שלך למיטה לפני
    שהיא מורידה את תחתוניה הענוגות?
    לי אישית זה לעולם לא הפריע, כנ"ל לא תחתוני גולדה / נעלי בית וכו' וכו'.
    טוב, נו, אני גבר רגיש ששר שירי הלל להפרשותיכן, מקלס את ואגינתכם ומכיר כ20 שיטות
    שונות להורדת שיער מהרגליים. (לא כולל נייר זכוכית מס' 3).

    רק נשאר להזכיר לי להוריד את הקרש בשירותים.

  17. קראתי מאמר בנושא הנזקים שעושים התחבושות והטמפונים.כתוב שם שהחומר שממנו עושים את המוצרים הללו בכדי שיראו לבנים וסטריליים הוא חומר מלבין שמזיק מאוד לאזור הנרתיק והרחם.החברות שמייצרות כמובן אינן מספרות לנו את האמת ומעט מאוד מייצרות תחבושות בצבע שחור ,בדיוק בשל התגובות שזה מעורר!!אז רק שתדעו-שחור הוא צבע סקסי ויחד עם זאת קשה לנו לקבל אותו על מוצרים שמאז ומעולם התרגלנו ללבן שלהם.אבל-לא מדובר פה ביופי אלא בבריאותינו!!אז מה אם זה שחור?אם זה יכול למנוע מחלות ושאר מיקרובים-זה שווה-לא?!

  18. לדעתי זאת הברקה!!
    היצרנים ממילא גונבים מאיתנו סכומים מטורפים על כל מוצרי ההגיינה הללו, לפחות שייגוונו קצת, ויספקו חידושים. בכל מקרה כדאי להם להרגע עם המחירים.

  19. Her-Highness

    Pathetic Discussion
    Get a life…

  20. דני האדום

    ניפוץ מיתוסים.
    1. הפרשות נשיות אינן דוחות.
    2. פדים גם לא.
    3. וגם מחזור ממש לא.נהפןך הוא, התגלמות הנשיות. נקודה.
    ולמעקמות האף….כל מה שנשי בעינינו מושך מאתגר מגרה.
    מספיק עם ההסטריה..תרתיי כשאני ממש חושב על זה..

  21. אכן, מיה, לא צריך להתלהם על כל מוצר ופרסומת. בנות, השאירו את המחאה לפרסומות

  22. אני חושבת שיש מקום ליצור תקדים ברמה של תחתוניות, למה לא ליצור לקו אופנתי אולי עם טקסט מקראי או ציור של המקור עליו על מנת שנוכל להזדהות עם המוצר.

  23. לאור תחילת שימושי בחוטיני – ועימו בתחתוניות החוטיני – תהיתי, למה שלא ייצרו –
    א. תחתוניות חוטיני באריזות אישיות (לנשיאה בתיק)
    ב. תחתוניות חוטיני בשחור

    חשוב מאד.

  24. גל מורי

    אז ככה תחתונית זה דבר טוב מאוד לפות זה גם היגיינה וביננו זה ממש נוח!
    הפות שלי דורש אפילו החלפה של כל שעתיים תחתונית ( ןלא שהפות שלי מסריח..)
    בקיצור תדעו שתחתונית עם חוטיני זה ממש נוח ואפילו נעים..
    כן נעים!!!

  25. אלמוני

    איפה קונים את התחתוניות השחורות האילו

  26. יש בנות שמוכנות לימכור תחתונים משומשים

  27. אתה צודק בהחלט…. אני מת על הריח של התחתוניות המשומשות. הריח ממש מגרה.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *