הנשים שעשו אותי


אימא (אריאלה)

קודם כל אימא שלי. כי כמו שהיא אומרת – אימא יש רק אחת. לא משנה מה עשיתי בחיים, היא תמיד אהבה אותי ואת אחותי ללא תנאי. גם אם זייפתי פתקים של אחות בית ספר, הלכתי מכות, קיבלתי מכות. לא משנה, האהבה שלה אלי היתה ללא תנאי. אני חושב שהדבר הזה, אהבה ללא תנאי, הוא כלי הכי חשוב לחיים של בן אדם. ועל זה אני אוהב אותה מכל הלב.


ארפי

האומנת הארמנית שלי, שגדלתי אצלה רוב ילדותי ביפו. היא למדה אותי להקשיב למערכונים של הגשש בשישי הצהריים, היא למדה אותי לאכול עוף עם מג'דרה עם סלט ירקות ועם יוגורט קר. היא הקריאה לי סיפורים מספרוני וולט דיסני כשהייתי נרדם על בטנה בין השדיים הגדולים שלה. בסך הכל ארפי היתה כמו עולם ומלואו לילד יפואי היפראקטיבי ופרוע שהייתי.


אחותי עמליה רוזנבלום

אחותי היא כמו שוברת קרח בחיי. היא חוותה הכל קצת לפני. את הריבים עם ההורים. הצבע בשיער, הלצאת עד מאוחר בלילה עם חברים, לחזור שיכור הביתה. את כל אלה היא כבר עשתה לפני, כך כשזה הגיע אל ההורים שלנו, הם כבר היו הרבה יותר סלחנים לגבי. בחיינו הבוגרים אחותי היא חלק לא פחות משמעותי. השיחות בינינו, הזמן שאנחנו מבלים יחד, הוא הרבה יותר ממשפחה, הוא ממש קריטי לגבי חיי.


נערת האמצע של פלייבוי (באשר היא)

כנער מתבגר ומלא הורמונים אשר שלטו על חייו ביד קשה וללא רחמים, גם אני קיוויתי לכוח אמריקני שיבוא לשחרר אותי מגורלי המר. תפילותיי נענו כשאבי חזר מארץ האפשרויות כשבאמתחתו כוח חילוץ מיוחד. אני זוכר כשקילפתי את שקית הניילון מעל הירחון שמתמונת השער שלו חייכה אלי חיילת שמשום מה לא לבשה מדים. הרגע של פתיחת דף האמצע לשלושה חלקים בתנועה חלקה, כאילו פתחתי כיסא ים, עד היום חרוטה בראשי.


אלה (האחיינית שלי, הבת של עמליה)

תמיד אהבתי ילדים. ילדים קטנים, גדולים, בינוניים, זה לא משנה, תמיד הסתדרתי אתם. כשאלה נולדה, הבנתי שלא בדיוק הבנתי מה זה ילדים. לחוות את החיים מהרגע שהיא נולדה זה דבר אחר לגמרי, ואני רק דוד שלה. לראות אותה גדלה נותן השראה לחיים עצמם. היום שבו שמעתי שהיא זוחלת אחורה, היום שבו ראיתי שהיא למדה להתיישב ולזחול קדימה. ועכשיו כשהתחילו לצאת לה שתי שיניים קדמיות. כל אלה משמעותיים פי כמה וכמה מהקשיים שאני חווה כאדם בוגר. הזמן שאני מבלה בחברת אחותי, בעלה ואלה הקטנה הוא הזמן הנחשב באמת.

תגובות

  1. אתה כזה מתוק ומעניין אני ממש מתה עליך

  2. נטע-לי

    מתרומם.

  3. נונה

    בחור חמוד עם חיוך מדהים (שווה להציץ ב-48 שעות)

  4. ג'וליה

    יש לו חברה ממש מכוערת היא גם קצת מבוגרת ? או שזה רק נראה כך

    • אלמוני

      לא ברור איזה נשים מסתובבות באתר הזה- שטחיות, קנאיות, קטנוניות והלשון עוד נטויה. אני המומה שאתן בכלל לא מתייחסות לטקסט החמוד והאמיתי של הכותב. ממה שאתן כותבות עולה שאתן א. לבד ב. בודדות ג. שמנות ובודדות.
      חג שמח

  5. אוי, הוא פשוט מהמם. אשמח להפוך לאחתי הנשים ש-עשו אותו..

  6. עידו-תעשה אותי אישה!

  7. עידו רוזנבלום, תעשה לי ילד!!!!!

  8. אתה אחלה
    אבל מי זו זמציגה לידך המכוערת הזו?
    היא כל כך מכוערת פשוט אין בה כלום
    אני מקווה שאין לך קטע איתך

    שיהייה לך בהצלחה

  9. דניאל

    מאיפה הגיע השם רוזנבלום?

    אתה אשכנזי, אז איך זה שאתה ערס?

    אתה אינטילגנט אז מה זה היה ההתבזות הזאת ב48 שעות? (לא עצם הפורמט אלא ההתנהלות שלך שם)

    אתה סטרייט וגברי ביותר, אז איך זה בכל זאת שלפעמים אתה כל כך גיי?

    עידו, אתה תעלומה.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *