מיומנו של שוביניסט: הריבה תוקפת את השוביניסט בחלום, השוביניסט שוכב עם בחורות שהוא שונא ומרגיש שהגבר היום הוא שריד של העבר

רשמים מן המחתרת

קוראים יקרים,

חורף יורד על השוביניסט הארכיאולוגי שלנו. ימים קרים ועצובים עוברים עליו. ימים עצובים כל כך, עד כי אחת מחברות המערכת שקראה את הפרק החודשי העירה שהיא חוששת לשלמותו הפיזית והנפשית של השוביניסט.
השבוע קיבלתי למערכת את מכתבו של מר יוסי בן דרור, עורך העיתון (מקומון) 'הזמן הנכון'. "כאחד מהקוראים האדוקים של ווגיניזמוס" כותב לנו מר בן דרור, "נחרדתי לגלות כי העיתון נסוג לפופוליזם מהסוג הגרוע ביותר, ומפרסם יומנים בדויים/פרובוקטיביים על מנת להעלות את תפוצתו, ללא לחשוש או לחוס על האיכות או אפילו הטעם הטוב".
ברצוני להגיב על הדברים מעל בימה זו ולהדגיש שוב בפני קוראי הירחון, וביניהם מר בן דרור הנכבד, כי אף כי פרובוקטיביים בעליל, הדברים המפורסמים להלן הינם אמת בהתגלמותה, ועדות ארכיאולוגית נכבדת שאושרה ע"י מספר ארכיאולוגים מהאוניברסיטה העברית.
'לא הוספתי דבר על הטוב, ולא השמטתי דבר מן הרע' (ז'אן ז'אק רוסו – 'הוידויים').


מיקי יובב,
עורך הירחון – ווגיניזמוס, מחקרים במיניות האלף השני

14/9/99

עוד שלושה חלומות רטובים זהים. הריבה תוקפת אותי בחלומי כשאני לא מוכן וקוראת לי לגעת לה בשפתיים הורודות. בפעם האחרונה שחלמתי את החלום הריבה פנתה לא רק אלי אלא אל כולם: 'תביטו בי', היא ציוותה והעיניים שלי נמשכו אליה כמו מגנט. פתאום הריבה מתחילה לפלס דרכה לעבר הדוגמנית המתחרמנת לה על אבני הבזלת. נטולת חלק תחתון, פלחי הישבן הקטנטנים שלה עולים ויורדים בתזמור נפלא, היא שלפה אקדח מהכוס וירתה לדוגמנית ישר בפנים. הדוגמנית הביטה עליה לרגע, מתה ומופתעת באחת, ואז נפלה אבל הקהל המשיך להסתכל עליה מגורה עוד יותר. הם התחרמנו והחלו לאונן. הנשים נאנחות והגברים משפיכים על גופת הדוגמנית המתה.

14/10/99 (ערב)

הימים מתקצרים והופכים קרים יותר ויותר. אני מרגיש שזו שקיעת הגבר. בימים האחרונים אני מתמלא בדפרסיות.
שכבתי עם בחורה ששנאתי והפקתי כל כך הרבה הנאה מלנשק ולהגיד לה שאני אוהב אותה. אני עושה הפרדה מלאה בין היכולת לשנוא לבין היכולת לאהוב. השתיים לא סותרות. אני מסוגל לשנוא מישהי ובאותו הזמן להתמסר טוטאלית לפעולת האהבה והשפעת הטוב, מתוך כוונה אמיתית. אין קשר בין הטוב שבי לבין הרע שבי. אני אדם מחויץ.

16/10/99

אין קשר בין כלום. אני מיואש. אלוהים! הלוואי שעשתיני אישה.
הגברים מתבלים! אלוהים זה נכון כל כך! אנחנו כמו פסל שנשחק מהרוח. אנחנו פאלוס כל כך יפה כשאנחנו צעירים, אבל אנחנו בכל זאת מוגבלים במימדנו ובתכונותינו. ככל שהשנים עוברות אנחנו מתים בתוך עצמנו. המרץ והזעם שלנו שוככים, הזין שלנו נשחק. מקור מות הגבר בהיבריס של צעירותו וימי אונו. אנחנו הסלע והאישה היא הנהר השוחק.
בין גיל 15 ל- 25 הגבר הוא בשיא אונו המיני. אנחנו רוצים רק מין. אבל כשאנחנו מקיימים יחסי מין עם אישה, הנשים נהנות הרבה יותר מאתנו. איזו עליבות מבזה.
כמה מוגבלת האורגזמה הגברית לעומת האורגזמה הנשית המתגלגלת, המתנחשלת האינסופית והעוטפת את הגוף כולו. כשאישה גומרת אין לזה תוצר, זו היא חוויה גופנית ורוחנית. כשגבר גומר יוצא משם מעט נוזל לבן שמראה לו עד כמה הוא מגוחך וכיצד כל מאמציו מניבים פרי עלוב. אצל האישה אין חשיבות לפרי. זוהי האומנות לשם האומנות.
ואחר כך כשאנחנו מזדקנים ומאבדים את אוננו המיני, לא מסוגלים לספק את המין הנשי. והן, ככל שהן מתבגרות משתחררות והופכות פתוחות יותר ויותר. הנשים ככלל הבינו כבר את נחיתות הגברים. יש יותר ויותר לסביות בעולם הזה. הן עושות הפריות מלאכותיות וחולמות על היום שלא יצטרכו אותנו. הסתובבתם פעם ברשת באיזה צ'אט? כל כך הרבה גברים שמחפשים מקום לנוח בו ולהניח את איבר מינם. לא ינוחו ויירגעו עד שלא יניחו אותו. והנשים כלל לא מעונינות, כולן כבר לסביות היום. היום הגבר הוא שריד של העבר. יצור מיותר.
אישה אולי יכולה להתאהב בגבר צעיר אבל אין שום סיבה להתאהב בגבר שעבר את שנתו העשרים ואחת או העשרים ושתיים מקסימום. הללו כבר שעירים, גופניים, מגושמים וגשמיים כל כך. הם חסרי תושייה ולא יוכלו לעמוד באתגרים שאישה תעמיד בפניהם. הגבר הוא כמו ניצב עיקש וחזק בלידתו. הוא מנסה כל הזמן להתגבר מול החיים ונעמד עיקש, אבל בכך מגבלתו. כוחו מוגבל והוא נלחם נגד כוח שאינו מוגבל. מעבר לגיל 22 הוא נראה מרוט במקצת וכמו יצור מסכן שדינו, בסופו של דבר, להיות מותש על ידי החיים ומוכרע על ברכיו. האישה בכוס הנפלא שלה בולעת את החיים לתוכה. היא שואבת אותם כמו מכשפה.
הו, גבר כמה אתה עלוב בשריריך החלושים. האישה בקפליה תפתה את החיים לאובדנם. מי יתנני אישה.

26/10/99

העיתונים מלאים במודעות שמבשרות על בוא המילניום החדש. הכל פיקציה של נשים.

27/10/99

להיות גבר זה היש. להיות אישה זה האין. אך ההעדר רחב פי כמה מהנמצא.

29/10/99

אין מצב רוח לכלום. ימים קרים.

2/11/99

אין זה מצב רוח ההולם יום שכזה. אין מצב ההולם גבר שכזה.


רשמים מן המחתרת – חלק א'
רשמים מן המחתרת – חלק ב'
רשמים מן המחתרת – חלק ג'

מיקי יובב

מיקי יובב נולד בשנת 2343. בגיל 8 גילה יובב לראשונה התעניינות מסוקרנת באיבר המין הנשי. מאותו רגע הפך מדובק לנושא והקדיש את ימיו לחקר המיניות הנשית על כל פניה והמין הנשי ככלל. בגיל 21 ניהל יובב את המדור 'על כיס ועל כוס' בעיתון 'שוביניזמוס' אולם לאחר חילוקי דעות עם העורך הראשי יוסי בן דרור, נטש ב2369 - את העיתון לטובת הירחון 'ווגיניזמוס - מחקרים במיניות האלף השני'. בשנת 2387, בהיותו בן 44, הגיע יובב להשגו המקצועי הגדול ביותר שהביא לו גם את פרסומו, פרסום יומני השוביניסט הארכיאולוגי. הפרסום, המבוסס על יומנים אותנטיים של שוביניסט ארכיאולוגי (יומנים שנמצאו בארכיון רוממה בירושלים) מתאר את חייו של שוביניסט עלום שם בשנה האחרונה לאלף השני וחושף מספר אמיתות לגבי השוביניזם-פמיניזם של סוף האלף השני. היומנים, שעוררו חילוקי דעות מרובים ושאותנטיותם אף הוטלה בספק הביאו בסופו של דבר למותו של יובב. ב2390 - מצא יובב את מותו ביריות אקדח מידיה של בת פלוגתא ותיקה בשם שירשיר בת אהרן. מיקי יובב הוא שמו הספרותי של של המשורר ר.ע.

תגובות

  1. עוברים אורחים

    מה הקטע עם רבין?
    נראה לנו שהדוגמנית הזאתי היא רבין.
    כולנו רצחנו אותה.

    • שד חם

      אחרי שלוש כתבות חסרות ערך, קיבלנו הפעם כמה וכמה פנינות פילוסופיות אמיתיות. (אבל הנקרופיליות עברה את גבול הטעם הטוב). הגבר מנסה להתמודד, האישה היא החיים בעצמה. מעניין היה אם היינו מקבלים לאיזון יומנה של פמיניסטית מתוסכלת. משהו כמו: "הגבר יודע את החיים יותר ויותר הולך ומתחזק בצידקתו והאישה מסתובבת במעגלים, עוד לא יצאה לדרך" יובב תנסה משהו….

  2. אח מיקי מיקי… אז אולי תגיד לי, למה לתחרות "הפנים של התשעים" יכולות לפנות רק בחורות בגיל 14-21 ?
    למי באמת מצמידים שעון מתקתק לאוזן בגיל 22? לנשים או לגברים?

    פחדים פחדים, ממש עושה חשק להגיד לך "מיקי בוא לאמא" וללטף את האימה הגברית המבוהלת, רק צריך להיזכר לרגע מה מסוגלת לעולל הבהלה הגברית הזו…
    ואיך אנחנו עדיין חיים בעולם שבו התובנות הנ"ל על יתרונות נשיים מסויימים עדיין אינם נחלת הכלל, ואיך עדיין, הסדר החברתי הקיים, שמאפשר לשחקן בן חמישים לככב לצד שחקנית בת עשרים ושתיים, עדיין גורם לנו עוול, ועדיין משחק לטובתכם…

    ואיך עדיין, המטלה העיקרית היא להפנות רק מעט מהחמלה האימהית המופנית להרגעת פאניקות גבריות, תופנה גם לטובת מצוקות נשיות אמיתיות ובוערות (שנזכיר את הכתבה של אלה דותן?)
    מה קורה, מיקי, האבולוציה של האנושות הביאה אותנו לשלב שבו תיאלצו להשלים עם העובדה שאתם אחד משני מינים שווים בערכם, ולא עוד המין השליט… אבל שנינו יודעים שיעבור עוד זמן רב עד שהמציאות תתאים לתובנות הנ"ל

    • מיקי יובב

      אסתי היקרה,
      הלוואי והיה צדק בדברייך. אכן נערות הזוהר הן צעירות. אבל נשים הן הופכות עצמאיות יותר מיום ליום ועוזבות את משבצת הזוהר על מנת להפוך כבר לרוב הסטודנטיות במוסדות ההשכלה הגבוהה. באמת האישה היום חווה יותר אורגזמות, עם יותר פרטנרים ובהתאם לבקשתה. ואנחנו מתבוססים בהשפכה העלובה והחד פעמית, המשפילה.

      והויברטור הזה. איזו המצאה מגונה!
      ויברטור אחד, והמוני נשים שאומרות לי שהוא טוב יותר אלפי מונים מאיבר המין הגברי.
      אז מה, עוד מעט תלכו ותעזבו? לא תצטרכו אותנו יותר? והפריות מלאכותיות וגנטיקה ועניינים?

      ומה עם איבר המין המוזנח שלנו שזקוק לנחמה משלו.

      אסתי,
      תראי את פארק היורה ותראי מה זה בעולם שבו כבר לא צריך זכרים והנשים שולטות.
      זה העולם אליו אנו מתקרבים.

      אני
      גבר נרדף.
      לא אשמתי בעוולות לנשים
      אל תשאירו אותי מאחור

      מיקי יובב המייבב הסדרתי

      • מישהי קרובה לי מאד השתתפה בתחרות "הפנים של השמונים" בגיל 25… היום היו אומרים לה שהיא עתיקה…
        מיקי מותק, תמיד נצטרך אתכם. רק נהיה קצת פחות תלותיות. ההיררכיה תתבטל… תוך… חמש מאות שנה, במקרה הטוב…
        פקח עיניך וראה. עדיין אנחנו כה רחוקים משיוויון… תתבגר, מיקי, במקום לתת לפחדים ילדותיים להשתלט עליך (אותם פחדים שאחראים לכל הניבזויות הגבריות הקלאסיות…)
        נסה ליצמוח ולהיות לגבר בטוח בעצמו.. שלא מפחד לחיות עם נשים עצמאיות. וגם לך אני אמליץ על ספר שהזכרתי בבננות בערך אלף פעם : "לא רוצה לדבר על זה" מאת טרנס ריל. רק תדפדף, וספר לי מה זה עשה לך… 🙂

      • שד חם

        הצגת יפה את היתרונות של אמא אדמה. פרוש בשיא. בכדי להלל ת'נשים אינך צריך להשפיל את עצמך, היתרונות שלהם בולטים יפה מאוד בלעדיך. הגבר הוא עץ. גזע שצומח מן האדמה הולך ומתחזק ומגביה עם השנים. אבל זקוק לאדמה, היא הבית שלו. והיא, כשהיא לבדה, מרגישה ריק, בזבוז, חוסר כיוון תכלית משמעות. והעץ, הוא חותר למעלה ולכל הכיוונים, אבל קשה לו, חשוף לרוחות בודד, זקוק לחומה. היא בלי להיות או לא להיות. היא לא צריכה לחפש אמת היא החיים לא התאוריה. היא שלמה כשהיא מצמיחה.

      • סופרבייב

        איך נוצר מצב כזה שכל נשות האתר מזמינות את מיקי לחיבוקן האימהי?
        למי שעוד לא שמה לב, בדיוק פחדים מהסוג הזה,
        הם שגורמים לגברים להתנהג כמו שהם מתנהגים
        ליד נשים חזקות.
        ברגע שאישה נדמית כעצמאית, חזקה יותר והכי גרוע-
        יכולה לשרוד בלעדיו, קם הגבר ונהיה מאנייק.
        היה לי פעם חבר שבמשך שנים עשה ככל שביכולתו
        לדכא אותי. יום אחד שאלתי אותו למה בכל פעם שאני מאושרת,
        מסתדרת בלעדיו וממשיכה הלאה, הוא נהיה יותר ויותר גרוע.
        ענה התינוק: "אני לא יכול לראות שאת כל כך חזקה.
        אני צריך שתהיי למטה ביחד איתי".
        בדיוק את הטיפוס הזה מזכיר לי מר יובב יקירנו,
        וסליחה אם אני פוגעת.
        אישה חזקה מיקי, היא לא אישה שלא צריכה גבר לצדה.
        היא אישה שצריכה גבר בגובה העיניים שלה ולא בתור
        עמוד היתלות והישענות.
        ובדיוק אישה מהסוג הזה, היא אישה שיכולה לחלוק איתך חיים,
        לעבור איתך משברים ולהיות איתך למרות כל השינויים והמהמורות
        בדרך.
        מצטערת. בי אתה לא מעורר רצון לחבק בחיבוק אימהי.
        אתה מעורר בי רצון לנער אותך מכל הרחמים העצמיים האלה,
        שתקום תהיה כבר גבר ותתן לאישה שלצדך להיות אישה.
        אף אחת מאיתנו [הסטרייטיות] לא תחליף גבר בויברטור.
        אף אחת לא רוצה להכחיד אתכם מהעולם.
        אנחנו רק רוצות להסתכל לכם בעיניים ולאהוב את מה שאנחנו
        רואות שם.
        ולאסתי היקרה – לצערי את צודקת לגבי גילן הצעיר של נערות הזוהר.
        ההוכחה החותכת ביותר לכך מתרחשת מסביבנו מדי יום –
        אישה פנויה בגיל חמישים יכולה למצוא את מזלה רק עם בני שישים
        ומעלה. בני החמישים מוצאים את עצמם עם שנות שלושים עד ארבעים
        מקסימום. למה לא? הן מרשות להם.
        אני אישית, בגיל עשרים ותשע, לא מבינה איך בדיוק גבר בן ארבעים וחמש
        אמור לעשות לי את זה.
        אך המציאות מרה מסתבר.

        • מיקי יובב

          סופרבייב, אני מבוהל לא פחות ממך ומבולבל מהחיבוקים האמהיים המוצעים לי. למרות שהייתי חפץ מאוד להתמוסס לאיטי באחד מאותם חיבוקים אמהיים נחשקים אני חושש שיהיה זה לא אתי מצדי.
          אני מצטער על התינוקיות שהראו רבים מידידיך בעבר, אולם טענתי היא כללית וכנה ואינה מיועדת לחתור תחת הנשים. אני פשוט מפוחד, כמאמר נתניהו, ולילית נדמת בעיני צודקת. אני מרגיש שזמני כזכר הולך ואוזל. הזכרים הופכים למין בלתי נחוץ לעולמנו.
          ובכל זאת תשובתך נחמה אותי. וכן רבות מהתשובות האחרות שטענו בתוקף שלא נוחלף ברוטטים הפאליים. אני מקווה שאוכל לסמוך על דברים אלו בעתיד כאשר יגיע זמן המבחן.

          בברכה,
          מיקי יובב

          • סופרבייב

            אתה רואה?
            כשאתה נחשף, נפתח באמת,
            אתה מצליח לקחת גם את הבייב הכי קשוחה
            בתגובות שלך ולהוציא ממנה את הביטוי הנלוז הבא:
            בוא לאמא…
            טוב נו, עכשיו גם אני כבר הייתי מוכנה לחבק

        • הי מתוקה,

          חיבבתי אותך למן הרגע הראשון…
          ולא בכדי מסתבר….

          מסכימה איתך.

          : – )

      • אורח לרגע

        חשבתי שאתה רק מביא דברים שכתב איזה שוביניסט שאין לך איתו ולא כלום. בתור עורך של ירחון מדעי אתה מזדהה יותר מדי עם נושאי המחקר, וזאת לא פרקטיקה מומלצת.

  3. רויטל

    אתה ממש בחור א"א, אתה יודע?
    השש עשרה לחודש בהחלט ראוי לציון. יופי של רעיון,
    זה נחמד ככה שהאומה הגברית מתחילה להבין משהו חשוב,
    ככה זה, לא?
    כשמפחדים עושים שרירים
    ושולטים
    ומכניסים לראש של האומה הנשית שהיא חלשה ומסכנה
    והנה, אחרי מליון'תלפים שנות אבולוציה,
    שלושה חלומות פרוידיאנים להפליא
    ויומן גנוז אחד,
    הפלאת לכתוב בחדות משהו מרענן.
    יופי.

    • באמת באמת חמוד.
      באמת שנהנתי לקרא.
      ואני לא חושבת שהייתי ממירה אותכם, הגברים (למרות שאתם באמת לפעמים עלובים במקצת), בשום דבר.
      בכל זאת, אני אוהבת לחבק אתכם, ולנשק אתכם ולשכב אתכם ולהיות אתכם ושום ויברטור שבעולם לא יחליף את זה! 🙂
      יחי המין הגברי! יחי המין הנשי! יחי הסקס והאהבה והכתבות של מיקי יובב!

      • מיקי יובב

        לא חשבתי בחלומותי הוורודים ביותר שיקראו ליומן השוביניסט חמוד.
        טוב נו, נחכה לפרקים הבאים. אם עדיין נקרא חמודים, אוריד את הכובע (בפני מי?). למרות שאני לא בטוח שחמוד הוא הרושם אותו ביקשתי להשיג. בכל מקרה, תמיד נחמד להיות חמוד.

        • חמוד זה נחמד
          משורש ח.מ.ד
          כלומר: חומדים אותו,
          חושקים בו,
          החברה מאמצת אותו לחיקה,
          וכל זאת מפני ש –
          מפני שמצא-חן בעיניה,
          התאים לסטנדרט הנדרש כעת,
          נכנס לנישת "הנורמאל" המתבקש…
          זה נחמד להיות חמוד,
          אך האם זה מעניין?

        • רויטל

          הרושם שהשארת עלי, הוא בהחלט ראוי לציון.
          כבר כתבתי קודם, בהתחלה באמת הזדעדעתי, אבל לאט לאט אני מבינה משהו מאוד מעניין, ו"חמוד" אתה ממש לא. ואין צורך בלהוריד כובעים, יקירי, יש כל מיני וירוסים שמסתובבים, טפו עליהם.
          מחכה לפרק הבא.

  4. דוניה

    מיקי יובב טוען שאפשר לאהוב ולשנוא בצורה מושלמת באותה העת.
    מדובר בטענה חמורה ביותר שאני לא מבינה איך התעלמתן ממנה עד עכשיו.
    אהבה שיש בה גם שנאה אינה אהבה, היא יכולה במקרה הטוב להיות תשוקה.
    איך אהבה עם שנאה יכולה להיות אהבה??
    והאם השתיים מנוגדות בכלל?? למרות כל הקלישאות על הגבול הדק אני נוטה להאמין שכן.
    או אולי אפשר לאהוב ולא לקבל אהבה ולכן לנטור טינה. אבל שנאה, זו כבר נטיה הפוכה מאהבה ולפי חוק הסתירה של אריסטו לא יכולה לשרור בו זמנית.

  5. לילית-נסיכת האופל

    השוביניסט צודק! כל מי שקורא בעיון את המפה ההיסטורית של הגזע האנושי משחר נעוריו ועד לימינו אנו, יכול בקלות לחשוד שהאבולוציה מובילה אותנו לקראת מצב שבו ייכחד אחד משני המינים בחסות הסלקציה האולטימטיבית של הברירה הטבעית. מעולם לא היטלתי ספק בעובדה שהמין שישאר כאן לזמן ממושך יותר, הוא אותו המין שיש לו יכולת הסתגלות משובחת יותר ואת הכושר הנחשק להוליד מתוך גופו צאצאים (מי שמהמר נכונה על המין המדובר זוכה בקרמבו). התיאוריה הנ"ל מספקת גם הסבר מניח את הדעת על תופעת הדיכוי הפיזי והרוחני שנכפה על נשים מידי גברים, במשך כל כך הרבה עידנים (אח… מי סופר כשמבינים את עוצמתו של הצדק הפואטי של החוקים הנעלים של היקום?!). הרי בסך הכל מדובר באקט של הישרדות מתוכנתת ומשוללת זדון, שכן כל עוד הדיכוי נמשך- כך נדחה בואו של הקץ עבורם. מסכנים שלי, מתוקים שלי, זה באמת גורל מפחיד ומזעזע. לפחות תתנחמו בזה שגם לנו יהיה קשה בלעדיכם ותהיו בטוחים שנתגעגע (לפחות בהתחלה. אחר כך בטח כבר נשכח שאי פעם הייתם). ואולם אין שום צורך להכנס להיסטריה בשלב זה כי איך שהדברים נראים כרגע, עושה רושם שיחלפו עוד הרבה שנים ואולי אפילו איזו תקופת קרח אחת בטרם שנגיע לשלב המדובר. אז בינתיים אפשר עוד להתרפק באהבה מין אל משנהו ולנצל כל רגע של הנאה שאנחנו יכולים לספק ולקבל . והאבולוציה? גם אם נחשוב עליה וגם אם לא, היא, אף על פי כן נוע תנוע. לילה טוב, אוהבת את כולכם !!! ואתה מיקי- מתסיס בי בטרוף את היצר האימהי הנעלה שבי. I'm proud of you baby

    • אלמוני

      איזה שטויות כתבת, לילית… המין הזכרי לא ייכחד, רק יפנה מקום למין הנשי לקחת חלק שווה בעולם. מה שכתבת עכשיו זו גחמה של היענות להיסטריה הגברית מטופשת וחולנית… אם האבולוציה תחסל משהו, זה את כל האנושות, ולא מין אחד מתוכה. קשקוש בלבוש.

      • לילית-נסיכת האופל

        זה לא שטויות מותק, זה רק סינאריו אפשרי אחד מתוך רבים אחרים אשר טוען שלאחר שיושג שיוויון בין המינים, השלב הבא יהיה נחיתות של המין הגברי והשלב שאחריו יהיה דעיכה והכחדה. אני לא המצאתי את זה יקירי. זהו תסריט אבולוציוני מסויים (אחד מיני רבים) שנהגה על ידי אחרים לפניי. עם כל שאיפתי לבלעדיות על ההגיג.

    • שד חם

      האבולוציה היא דבר ביולוגי שעובד מעצמו לפי חוקיות הברירה הטבעית. התסריט המזוויע לכל הדעות שאת מציירת לא יכול להתפתח ביולוגית אלא רק אם תהיה מגמה תרבותית שתשאף לכך. תרבותית לא טבעית. כי טבעית יש משיכה בין המינים ויתרונה האבולוציוני הוא בהשתנות המתמדת שבאה בגלל ערבוב גנטי. בכדי להכחיד את הגברים תצטרכי, בשיתוף עם שאר אנשי האופל, למנוע הזדווגויות הטרוסקסואליות שמחציתן יוצרות יצור xy חדש, או לעקר את כל הגברים. רק תנסי…
      חוץ מזה, העולם לא יוכל להתמודד עם הבעיות שיצר האדם ולשרוד אותן, ללא גאונים פורצי דרכים, וכאלה מקרב המין הנשי קשה להוציא.

      • לילית-נסיכת האופל

        מותק שלי התסריט שציירתי מזעזע אותך כי אתה מתוכנת להזדעזע ממנו. גם הדינוזאורים וודאי טרפו את כל מי שאמר להם שהם ישרדו רק במשך 50 מיליון שנה ותראה מה שקרה להם בסוף. חוץ מזה אני מוכנה להצהיר בביטחון כמעט מלא שהאפשרות האיומה שגברים יכחדו בזמן שאני עוד חיה, לא תיתכן. עובדה אשר משמחת אותי מאוד מאוד (הנה אני אפילו אשתה לחיי זה כוסית)מבלי לעוור אותי לעובדה שוודאי אני מתוכנתת ביולוגית לשמוח בגינם של דברים שכאלה.

        • לילית-נסיכת האופל

          ורק עוד שתי מילים יש לי להגיד לך: הנדסה גנטית. ועוד שתי מילים: לילה טוב!

        • אורח לרגע

          לילית, כשמביאים "תיאוריה" נועזת, לפחות צריך להקפיד על העובדות. הדינוזאורים התקיימו בערך 200 מליון שנים, לא 50.

          אז אם את מנבאת שעוד 195 מליון שנים יקרה משהו מסעיר למין האנושי – כמו הכחדת אחד המינים – אני רק יכול להצטער שלא אהיה שם כדי להגיד לך "מברוק".

          • לילית-נסיכת האופל

            צודק האורח המלומד שהקים אותי בבעתה ממרבצי הנינוח מול מרתון בראד פיט על מנת לבדוק עובדות באנציקלופדיה. אז ככה: הדינוזאורים הופיעו לפני כ-280 מיליון שנה ונכחדו לפני כ-60 מיליון.לפני 500 אלף שנה הופיע ההומו ארקטוס אשר נחשד בהיותו האב הקדמון הראשון לאדם המודרני וזאת למרות שלפניו היו עוד המון יצורים שעירים וקופיים שדומים לנו בצורה מפתיעה כמו האוסטרלופיתקוס (לפני 2,500,000 שנה) בקיצור 'עובדות שמובדות' המין האנושי הוא רק בחיתוליו לעומת סביבתו ואולי אם היינו מגלים מעט ענווה בקשר לעוצמתנו וחשיבותנו, היה לנו יותר פנאי למחוות של אחווה בינינו לבין עצמינו. peace and love וסקס במקום מלחמה

        • שד חם

          הצהרתך ממש הרגיעה אותי. אבל נראה לי שאת טועה בקשר לתוכנה הביולוגית שלך. יתכן מאוד שאת מתוכננת דווקא לראות בנקבה אויב מתחרה ואילו בכל זכר שותף פוטנציאלי. מנגד אף אנו הזכרים רואים בכל נקבה שותף פוטנציאלי ולכן במלחמות הורגים רק את הזכר האויב ואת הנקבות מאמצים בחום.

      • מתמרדת בשקט

        מעבר לשוביניזם שהצגת בתגובתך, אתה חוטא כפי שציינה לילית בעיוורון.
        המשיכה המינית שאתה מתאר היא דבר תרבותי וחולף כפי שמראה העליה המתמדת במספר הלסביות. הנשים מגלות שהגברים לא שווים כלום. מכאן קצרה הדרך לעולם בלי גברים.
        נכון, הגברים לא יכולים להשריץ בלי נשים (אם לא ניקח את הסרטים של שוורצנגר כדוגמא) וההפך דווקא אפשר.
        לגברים אין מנגנונים של הגנה עצמית. אין אגודות גברים או עיתוני גברים. לנשים יש הגנה עצמית מפותחת וחוש אחווה. הגברים מחסלים את עצמם למוות.
        אתה עוד תראה

        • כי אני לא יודעת

          לדעתי אין עכשיו יותר הומוסקסואליות מפעם, מה שהשתנה זו הפתיחות , הפומביות , כולם יודעים שיש דבר כזה ולמי שמרגיש רגשות הומוסקסואלים יותר קל ,נפשית ופיזית, לקבל אותם ולחיות לפיהם.
          בספרים "הגן האנוכי" ו"השען העיוור" של ריצרד דוקינס , מוצגת תיאוריה שלפיה אנחנו וכל שאר היצורים החיים הם נשאים של מולקולות ה DNA , אנחנו נועדנו להוליך את המיידע שהן מקודדות לפרק זמן קצר במסע שלהן אל הנצח.
          כרגע הובלת המיידע הזו אפשרית רק ע"י רביה מינית בין שני זוויגים שונים, זכר ונקבה.
          המודל הזה נברר באבולוציה , יש מעט יצורים הרמפרודיטים (זכר ונקבה בגוף אחד) וגם הם נוטים להפרות זה את זה.
          הסיבה לכך היא שכדי לשרוד בסביבה משתנה יש צורך בגיוון של תכונות באוכלוסיה, שיהיו כמה פרטים שיהיו מסוגלים להתמודד עם שינוי ולשמור על קיום המין.
          גם כשהביולוגיה תוכל לשבט אנשים -כלומר ליצור מתא אחד אדם – בחירת השימוש בטכנולוגיה תביא לדעתי למסלול מהיר להכחדת המין האנושי.
          אם נבחר תכונות לפי תרבות , ולא לפי פונקציונאליות ביולוגית נבנה אנשים מותאמים אולי לסביבה מסוימת *אבל* שינויים בסביבה קורים , ואם יום אחד (לא רחוק) קרינת השמש תגיע בעוצמות חזקות יותר לכדור הארץ , כל הילדים המהונדסים ,עם העיינים הכחולות והעור הבהיר , יתקשו להתמודד עם השינוי. אם נסלק מהאוכלוסיה גנים ל"צבעים" כהים יותר , אנחנו עשויים להביא ליצירת "דינוזואורים אנושים" שלא יהיו מותאמים לסביבה ובטבע כמו בחברה מי שלא מתאים לא נשאר…

        • שד חם

          נראה לי שההסבר לגישתכן הלוחמנית המוזרה כנגד גברים אחראית העובדה שבעברית זכר ונקבה מכונים מינים שונים וזה מטעה לחשוב שמדובר פה באותם מינים מברירת המינים.

          נ.ב. הערה זו נכתבה גם לגברת לילית נסיכת האופל

  6. נסטסיה פיליפובנה

    שלומי שבן *הסקסי* כתב על זה שיר מגניב- "דניאלה"

    דניאלה שומעת מה שמשמיעים ברדיו
    ברדיו משמיעים מה שדניאלה שומעת
    לאחרונה היא נהנית מאלקטרוני
    במיוחד ההם איך קוראים להם
    היא לא זוכרת זה לא שהיא לא יודעת
    אני שוכב איתה וזה לא כיף

    דניאלה גונחת כמו בטלוויזיה
    בטלוויזיה גונחיםכמו שדניאלה מצפה
    באה הבייתה עם פרצוף של אני בקריזה
    בוא עכשיו על השטיח על הרצפה
    לא התנגדתי
    עכשיו זה מגרד

    כולם חושבים תוך כדי על כדורגל
    אני חושב על שיר של גרייטפול דד
    בדיוק על הסולו של גרסייה
    היא מבקשת שארד
    אני הולך על זה כמו מתאבד

    דניאלה אומרת שאני ילד אבל זה לא מפריע
    אם זה לא מפריע למה לדבר
    היא אומרת שכנות זה עניין מכריע
    אני תופס אותה קרוב ואומר לה
    מגיע לי כל כך הרבה יותר
    היא בוכה עכשיו
    זה מנחם

    אבל יש לה גוף קצת כמו גיטרה
    ותחתונים מהמשביר
    אבא שלה עדב כשהייתה בת ארבע
    אין לי מושג מה זה מסביר
    היא פותחת
    את הרדיו רוקדת ושרה
    תופסת את הראש בשתי ידיים ואומרת
    איזה שיר

    ועכשיו היא פותחת דלת
    להתמסטל מהאוויר
    היא אומרת שככל שהיא גודלת
    היא לא סובלת את העיר
    אני שותק על זה
    זה המחיר

  7. אה הו
    הממ….אוקי קראתי
    התרשמתי
    גברים לא חביבים עלי באופן כללי בזמן האחרון
    אבל איתך אין לי בעיה
    אבל אני רוצה להאיר משהו:
    אני אישית אוהבת בחורים צעירים רק כי הם יפים ויש להם סבלנות ומרץ
    במיטה
    אני מעדיפה אותם מבוגרים יותר…
    כשהם צעירים הם מנסים להוכיח מה הם יודעים, רוצים להספיק כמה שיותר
    כדי להראות את כל מה שהם יודעים.
    כשהגברים יותר מבוגרים הכל יותר לאט
    והמטרה העיקרית היא לענג את האישה
    ואין צורך להוכיח לה כלום!
    לסקס יש משמעות וקצב אחר.
    לא ממהרים לשום מקום
    ואגב
    אני מאוד מתחילה לחבב אותך!

  8. כל כך אהבתי את
    "להיות גבר זה היש.להיות אשה זה האין.אך ההעדר אחב פי כמה מהנמצא."
    לא שאני מסכימה עם זה לגמריי
    אני חושבת שכולנו גברים ונשים חולקים את הנמצא וההעדר גם יחד
    כל דבר שאנושי לא זר לי
    בין השאר זאת אחת הסיבות שאני אוהבת את מה שאתה כותב
    לכאורה רמה אחת של שינאת נשים
    לכאורה רמה אחרת של הערצת נשים
    והאמת
    מהולה בשתיהם
    משו כזה
    }{

    • שד חם

      לא הבנתי ת'שורה הזאת. מה זה להיות אין??

      • אני יכולה רק להסביר מה זה להיות אין בשבילי
        והכי טוב הסברתי את זה בשיר שלי

        לעמים אני אינסופית
        ולפעמים נקודה
        שנעלמת בתוך עצמה
        מצתמצמת עד אין

        בשבילי זה שכל מה שישנו איננו
        אני לא חושבת שהצלחתי להסביר
        אני לא טובה בלהסביר
        סורי

  9. גרימת סיפוק היא היא בעצם הסיפוק האמיתי וכל היתר הוא תוצר לוואי רצוי אשר מתעצם בהתאם לכמות האושר אשר הינך מסוגל לגרום.
    הקיצר , אם עובדים קוטפים פירות….אם עובדים קשה יותר הפירות גם מתוקים.
    הבעיה מתחילה בקיצורי הדרך ובפתרונות האלטרנטיביים.(או שלא?).

  10. eskimo dog

    זה פשוט לא יאומן.
    תראו איך כל מיני נשים באתר קונות את הדימויים ההזויים של המיובב (היש המתאיין אלק)
    ועכשיו יש להם גם חשק לחבק אותו??!!..
    לשיטה היללנית הזאת קוראים אצלנו "להתגנב אל בין רגלי הבחורות" וזה אומר,
    שלושה לילות נחבק וברביעי נחפון.
    ועל זה אסקימו אומר DEATH FIRST .
    הראשונה שתראה בי דובי חמוד הזקוק להגנה אני מבטיח להקיא עליה.
    (לזריזות מובטח שרימפס מאתמול)

    • אלמוני

      או, מי שלא מסוגל להצטנף בחיק חברתו ולתת לעצמו להרגיש גם חלש לידה, נמצא בשלב כה עמוק של הדחקת הפחדים שלו… שהופך אותו למסוכן במיוחד מבחינת ההתנהגות לנשים. גברים עם פחדים מודחקים יש להם פוטנציאל גדול להפוך למאנייקים…

  11. אם הייתי איש חוק הייתי מכניסה אותך לכלא בלי איבחון פסכיאטרי
    למה אני צריכה לקרוא את הזבל הזה שלך
    מה עשה המין הנשי שגורם לך כל כך להתעוות בנשמתך
    בבקשה אל תשליך עלינו את עיוותיך ופחדיך
    לך לפסיכיאטר
    פסיכולוג
    דבר עם אמא שלך
    אבל תעשה לי טובה -פה תשתוק!
    בעצם תגיד מה שאתה רוצה
    פסיכולוג בחינם מה אכפת לך
    עכשיו אנחנו גם צריכות ליהיות הפסיכולוגיות שלכם

    • לילית-נסיכת האופל

      סוף סוף קם גבר וחושף את פחדיו וחולשותיו בפניך במקום להדחיק אותם עד שיהפכו למפלצתיים ויגרמו לו לאנוס, לרצוח, או לחתוך אותך ברמזור אדום וגם לצעוק לך: 'תחזרי למטבח יה שרמוטה' כמו שרבים במצבו נוהגים לעשות בארצינו הקטנה, השעירה והמעט מאחרת להתעדכן בתהפוכות סוציאליות, כלל עולמיות. ואותך זה מרתיע וגורם לך לשלוח אותו ממך והלאה?? ?? ?? ? תסבירי לי בבקשה ולאט, אז מה בעצם את רוצה? ומי זה שמשון? שמשון הגיבור? הבחור מנסה לתקשר ולא להשמיד, להכחיד, להרוס, לצלוב לעלות על המוקד ולתלות בכיכר העיר כמו שבעבר נהגו להגיב גברים בחסות החוק והנורמה החברתית לנוכח פחדם מנשים. אומנם זהו צעד קטן למיקי אבל צעד גדול לאנושות.

  12. אודירה

    eskimo dog, אני איתך!!!
    מלוקק, יבבני, פטאתי.
    חיבוק? לטיפה? רוך נשי? אימהי??
    אני מוקפת יותר מדי גברים שמודיעים לאומה שהם מגלים את הצד הנשי בתוכם
    ושהם בעד המין הנשי, וזה גם אדיוטי בעיני. ההזדהות אלק.
    אני אוהבת גברים, שמודעים לזה שהם גברים, שלא עושים מזה ענין לכאן או לכאן
    וונותנים לי להיות מה שאני.

  13. ונוס המשפריצה בדרכים

    האמת……….. קצתי בכל הזכרים היבבנים האלה הניאו גברים הרגישים עלק…. מר יובב היבבן נמאסת לגמרי ממני לא תצליח להוציא אף לא חיבוק אפילו לא טיפת חמלה או חום אימהי מכירה כבר את השטיקים השחוקים הללו ……….. אגב גיבוב של שטיות כזה כבר לא קראתי הרבה זמן………אגב בדברך בשבחי האורגזמה הנשית פשוט לא הופתעי לגלות שאין לך כנראה מושג ושמץ של מושג מהי אורגזמה נשית ולדאבוני גם רוב הנשים לא ממש מכירות אותה אז הרשו לי לחדש לכן משהו חברותי אחיותי היקרות אורגזמה נשית אמיתית בדומה לגברים מסתיימת בשפיכה בדיוק כמו הזכרים עובדה פיזיולוגית מובהקת וממש מצער ומקומם למה לא ממש מדברים איתנו על זה כן כן כן כשאישה מגיעה לאורגזמה אמיתית היא משפיכה / פולטת נוזל בכמויות לא מבוטלות כלל וכלל זהו נוזל מתקתק בטעמו המזכיר רק במרקמו שתן . ערכתי תחקיר קטן בנושא בקרב הסובבים אותי ומצערת הייתה העובדה עד כמה זה נדיר יקירותי אנחנו ממש דפוקות אנחנו לא גומרות לא פלא שאנחנו כ"כ מתוסכלות מדכאים אותנו במגוון תחומים אבל הכי שערוריתי הוא עניין האורגזמה וקשר השתיקה מסביבה !
    הבורות לא תאמן רוב הנשים רק חושבות שהן מגיעות לאורגזמה בעת שהן אפילו לא מתקרבות אליה ….. אז יקירותי ויקירי לידיעתכןם תתחילו להכניס לתודעה ולהפיץ את השמועה אנחנו כן משפיכות ולמעשה אין אורגזמה ללא שפיך גם אצלנו בעלות הכוס לא רק אצל בעלי הזין שמעתם ?? אין לכן בלעדיות ומעולם לא היתה על אורגזמת השפיך!!!!!!

    • ונוס המשפריצה בדרכים

      תקון קטן בפסקה האחרונה זה לכם ולא לכן כמובן…..

    • לילית-נסיכת האופל

      איכסה עלייך ונוס. העובדה שאת משפריצה מטבעך לא אומרת שהמצאת בזה הרגע אידיאולוגיה חדישה אשר כלל המין הנשי אמור להצטופף תחת דגלה (על מה אני מדברת? עושה רושם שאצלך לא צריך דגל אלא מטרייה). כבודו של השפיך במקומו מושפרץ אך אין זה בתחום בית ספרינו. אני אגמור ואחווה אורגזמות ככל שאחפוץ ואף על פי כן אני ארטיב, אתלחלח ולא אשפיך. יש הבדל מותק בין נוזל שנושא בתוכו זרעים לרבייה לבין מנגנון השימון והסיכה שתכליתו רק הנאה צרופה ותודה לבוראנו על כך. האישיו של בעיית חוסר האורגזמות בקרב אחוז גדול מהנשים הוא כאוב ונושא לדיון בפני עצמו. ולעניין זה: אני חושבת שכל אדם חייב ללמוד קודם כל את מסתרי ונפלאות גופו כשהוא נמצא לבד, רק בחברת עצמו. מי שיודע לענג את עצמו, אלא אם הוא סובל- מבעיה רפואית כלשהי, אין סיבה שלא יוכל להתענג בחברת אחרים.

      • ונוס המשפריצה בדרכים

        מסכנה שלי את כנראה לא חוית אורגזמה אמיתית מעודך ליבי ליבי אליך…..ראיתן דוגמה בלייב עוד אחת מהרבות שלא מגיעות לאורגזמה אמיתית וגם מתכחשות לכך……. נו מה לעשות נשמה מבינה אותך ואת כעסך את הרי לא גומרת הו… הכעס והתסכול והמרירות מצטברים להם……תנחומי…..
        ועם זאת אגיש לך פרס תנחומים את פרס כוס הזהב לעידוד האורגזמה המשפריצה בישראל המוענק בחסות עיתון הנשים הנמכר ביותר בישראל "למשפריצה"……

        בברכת הגומרת
        ונוס והשלוליות

      • שושנה אי וענונו

        איכסה עליך בעצמך יא קנאית…… ימותו הקנאיות …. ובעצם ישפריצו להן….. וככה נחייה לנו בשלום…
        אני ממליצה על פנחס מהשקם הוא עושה לי כאלה טריקים שאין אין אין עליהם כל טריק טריק
        וכל שפריץ שפריץ ונוס אחותי גם אני מהמשפריצות… כל שלולית שלולית…….
        חזקי ואמצי סופסופ מישהי שגומרת בלי רגשות אשם….. כל הכבוד!!!!!!

  14. תגיד לי מה קרה לך בלית רעל ?
    מה זה שנה לא זיינת , עכשיו אתה מזיין לנו את המוח ?
    זחל החוצה מהחור וצא לרחוב תתחיל עם בחורות ותקע אותן , מה אתה מתפלסף כמו איזה הומו

    החיים קצרים תתחיל לחיות אותם לפני שתמות זקן ,
    רק לידיעתך רוב הנשים מעל גיל 35 נראות כבר כמו גושי שומן רופסים , ככה שמצב הגברים הרבה יותר טוב בגילאים האלה במיוחד אם הם רווקים ועשירים

    ותחשבו על זה – לא להתחתן בנים , שלא תהרסו לעצמכם את החיים

  15. kornelius

    boy, there was quite a lot of bullshit around (in the reactions)…
    .but still, this had been the best one yet
    from the responses, shed cham about sentimental roles of women/men and how they complete each other spiritually- best response.
    and about love Vs. hate- the line is very very thin! there's hardly any difference, and anyone who doesn't get this shold maybe experience some more.

    ho and about civilazation- dude! they hella need us (just as much as we need them), if any one race (women/man) would live completly alone, in the world, it wouldn't have servived.
    women need man and vice versa!!!!
    long live sex! (and spirituality, of course)

  16. הקוברה

    בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלהההההההההההההההההההההה

  17. יביבייב

    לדעתי רוב הנשים המגיבות הן גברים וההפך,מין זין שרוצה להיות כוס וכוס שחפץ להיות זין.
    דווקא מיקי מיבב יופי
    מיקי יבבן נוח
    הוא לנשים נוח
    כשירצה הוא יצא
    וכשלא..הוא מיבב

    כשמיקי גומר
    הוא גומר
    גמירה כזאת
    אות.

    מיקי מלטף את האגו
    האגו מלוטף
    אז מיקי נשטף
    ואז חסל

    מיקי נותן לזרום
    והזרם יוצא
    טנטרה אחיי
    והוא לא יצא

    מיקי גמרן כפייתי
    גומר הלל
    על חוסר גמירתו
    עד שגמר

    היה מיקי
    הוא היה משפריץ
    ומחמיץ
    ואז מיבב..בב…בלה בלה

    ואת ונוס המשפריצה,את יכולה להשפריץ כמה שאת רוצה אצלי מהזין יוצאים אגוזים ,ויש למיץ שלי טעם של
    אגוז מוסקט סחוט.
    נראה אותך ונוס מוציאה מהכוס זירמה לבנה וסמיכה…חה חה.

    • אין לי ארץ אחרת
      ואני מרגיש מצוין
      אבל רק ביער הלח
      אני מצונן
      נופל לי בערבות
      מרגיש געיות
      נוטפות
      הנה זה בא
      והיא נעלמת לי
      במשעול.

      צר עולמי כעולם
      חרגולי
      כשיוצא הוא נץ
      שהוא מידלדל
      הוא אחרון ידידי

      אוי לי זין לי
      אין לי זין
      אין מספיק לי זין לי
      ויש לי המון לתת
      ואני נותן
      אבל לא לוקח לי יותר מידי
      ואני כבר אחרי
      ועכשיו
      אין לי זין אין
      מי לקח את הזין שלי?…מי …מיקי?
      יא גנב…נב…

  18. מדורובונת

    יש לי כוס
    יופי ליי
    הכוס שלי הוא בשבילי

    אין לך כוס
    תתבייש
    כוסי הוא לי

    הכוס שלי יש לו יותר משלוש פינות
    [וכל פינה היא מפנימה
    ואני רוצה יותר מכוס אחד
    שיהיו לי שניים ,ושלושה(או שלוש)
    אופס השפה העברית לכוס…זכר
    ולשדיים..זכר
    כל איבר שלי שהוא נקבי…בשפתי הוא זכר

    • מיטל דוכן

      אני עוד מעט בת 13 ואני רק צריכה גשר ורציתי לדעת איך נהיים דוגמנים?
      אני כבר מזמן רוצה ונורא מקנא באלה שכבר! אני יודעת שזה לא הנושא שאת רגילה לקבל ממנו איי מייל אבל אני באמת אודה ומאוד אודה אם תחזירי לי תשובה או אפילו תעזרי לי!

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *