תפסיק לדבר ותתחיל לזיין

היא כתבה בפורום שגם אני כתבתי בו והיא כתבה מדהים. רציתי לברר מי הבנאדם מאחורי המלים, ומהר מאוד הגענו לטלפון, כמה זמן אחר כך נפגשנו. מסעדת טו-סי בקומה הארבעים במגדל העגול של פרוייקט עזריאלי תמיד היתה מהחביבות עלי. איפה עוד אפשר להביט על תל אביב מלמעלה, תוך ישיבה באסון ארכיטקטוני, קוץ בקו הרקיע של העיר ופרונקעל מכוער על נתיבי איילון ולאכול המבורגר משובח עם כבד אווז ואת אחת ממנות הקרפצ'ו הטובות במרכז? דיברנו, אכלנו, עישנו כמה סיגריות. היא לא היתה מדהימה ביפיה, אבל נראתה בהחלט טוב, והיתה שנונה ונחמדה ועוקצנית ומצחיקה ונהניתי מכל רגע בחברתה. אחרי שסיימנו את עניינינו במסעדה ירדנו לחניון ונכנסנו למכונית שלה. השאלה שנשאלה היתה בסגנון "שנזדיין פה באוטו?" ואני הצעתי בית מלון, על חשבוני.

כך, בערך, החל הקשר המיני הטוב ביותר שהיה לי אי פעם. כמה שישבתים של שכרון חושים, בית מלון איפהשהו בתל אביב, לא מהמפוארים, אבל גם לא אכסניית נוער, עם מקלחת סבירה ומיטה טובה (ממילא כמעט ולא יצאנו מהמיטה), בקבוק יין אדום ושעות של סקס מעולה. לכאורה, עוד סיפור לא מיוחד מדי במציאות של תחילת המאה שלנו אלמלא אותה בחורה שנשלחה אלי ממרום היתה אז בת עשרים ושמונה, ואני בן שבע עשרה וקצת.

מישהו אמר לי שזה בכלל לא מיוחד. שרוב הבחורים בני תשע עשרה שהוא מכיר, או הכיר, היו שמחים לשכב עם בחורה שמבוגרת מהם בכמה וכמה שנים. למען האמת, זה לא הפתיע אותי, אחרי הכל זה אידיאלי: כולנו שמענו (ממישהו ששמע ממישהו) על אותם מחקרים שקובעים שנשים מגיעות לשיא הכושר המיני שלהן בעשור השלישי לחייהן , וגברים בסביבות גיל תשע עשרה.

העובדה שהנורמה החברתית מכתיבה בדרך כלל קשר בין גבר מבוגר לבין אישה צעירה, כבר מריחה לא טוב. ניסיון חיים קצר מספיק כדי לקבוע שהנורמה החברתית שגויה בדרך כלל מיסודה, בייחוד כשהיא נשענת על טיעונים מטופשים עד כדי גיחוך כמו התבגרות מנטלית-רגשית מהירה יותר של המין היפה וה"איכויות" הנחשקות שבגברים מבוגרים המטופחות הלוך וטפח על ידי קובעי דעות וסדרות קאלט כמו "סקס והעיר הגדולה" (בננות יקרות, בחור עם שיער שיבה שמזיין כמו שור – זה יש רק בטלויזיה).

קשר שמתבסס על סקס כדאי שיהיה מנותק עד כמה שאפשר מהרגשות המתבקשים כל כך של הרומנטיקה, ומה יותר פשוט מלהתנתק מרגשות מעיקים כאלו תוך אמירת המשפט, "חמוד, ממש לא מעניין אותי איך המפקד קרע אותך בצבא, אז תפסיק לדבר ותתחיל לזיין".

וכמובן, ההיפוך המענג של תפקיד השוגר דדי הזקן שמאמץ לחיקו העשיר איזו דוגמנית יפיפיה צעירה ומטומטמת שמוכנה לסבול לילות לצד הגוויה הגוססת תוך שהיא מפנטזת על הצוואה שלו. הרי דימוי כזה, שהיה יפה ושגור לפני כמה וכמה שנים, סותר טיפה את תדמית האישה החזקה והעצמאית שמנסות בננות מסויימות ליצור ולהאבק על קיומה בחירוף נפש. מה משרת את המטרה הזו טוב יותר מהלחזיק גברבר צעיר, בייחוד בגיל בו הוא מצוי בשיא שלב המצ'ואיזם שלו, לפני שהתחיל להתקלקל עם פילוסופיה מזרחית בגרוש, ספרים של פאולו קוואלו ושאר מעוררי בחילה פסאודו-אינטלקטואלים, למטרה אחת בלבד: סיפוק היצר המיני?

ויש כאלו שימצאו את הגישה כולה דוחה. כל אותם אנשים יקרים, שעבורם סקס הוא פשוט בלתי אפשרי בלי כמות מאסיבית של רגש, כל אותם אלו המאוהבים באהבה וחוששים מהבדידות.
אבל, אחרי הכל, בעולם גדול כל כך, אולי הסתובבנו ופסלנו יותר מדי זמן את החצי השני שלנו רק כי הוא היה בתיכון כשסיימתן צבא, או כי היא קיבלה דוקטורט כשקיבלת את הסג"מ?
מוסכמות הן פיקציות קטנות אך משמעותיות, שמחזיקות את החברה המדומה שמסביבנו בשיווי משקל ערכי יחסי. אנחנו יכולים להמשיך ולנווט בתוך המסגרת הצרה שאלו מכתיבות לנו, או שאנחנו יכולים לפתוח את הראש, ולעשות את מה שבא לנו, מהרבה בחינות זה מה שנכון.

ואתם שואלים מה קרה? אני והיא נפרדנו אחרי כמה זמן, כי היא לא אהבה את החמצון האופנתי בשיער. עד כמה שזה עצוב וסתמי זה מה שהיה. אני, על כל פנים, עוד לא חזרתי לעצמי ואני עדיין נעול על בחורות שגדולות ממני בכמה וכמה שנים. לא שזה מרשים כל כך, שאני מחפש בחורות שחצו את גיל עשרים ושלוש בהצלחה כלשהי, אבל זו עובדה. ועד שאמצא מישהי אחרת, אני משער שאשאר לבד, כי קצה נפשי בילדות.

תגובות

  1. מלבד העובדה שמעודד לדעת כי גם בגיל המופלג של 27 אני יכולה להרחיב את הטווח הפוטנציאלי כלפי מטה, אהבתי את הכתיבה הקולחת.
    בגיל 19 היה לי חבר בן 18, וחשבתי שזה נס שזה עובד. באופן כללי, לא נתקלתי בהרבה שמחפשות בני זוג מחוץ לקבוצות הגיל שלהן כלפי מטה. .

    סיום קצת נוגה, מקווה שתמצא , ולפחות תהנה מהחיפוש.

    • את תחום החיפוש שלהן (ולאו דווקא לקשר מיני) למטה לפחות כמו שלמעלה, ואף יותר. כלומר: אני בת 26 (עוד מעט 27), ואם אני צריכה להגדיר טווח גילאים, אז זה בין +20 (או 18, כשכאן זה כבר כן תלוי בהקשר…) ל-32-30. אישית, אני גם לא נמשכת לגברים "מבוגרים" – כאלה שמבוגרים ממני ביותר ממספר שנים. בכלל, הגישה הזו של פער (ואף משמעותי) לטובת, תרתי-משמע, הגבר, תמיד הכעיסה אותי ונראתה לי כמפלה את הנשים.
      מה גם שמעולם לא הבנתי מה סקסי בקרחת, כרס או שיער שיבה.

      • אני אישית חושב שבחורות מבוגרות ממני זה סקסי, והייתי שמח למצוא אחת שאולי תתעניין בי באותה צורה, אני לא בחור מכוער ויש לי גוף די חטוב אבל בכל-זאת, כל בחורה כמעט שאני מכיר וגדולה ממנה בשנה או יותר, מחשיבה אותי כילד ולא מעוניינת אפילו להכיר אותי מרגע שהיא מגלה את הגיל שלי… אם יש כאן באמת בחורות שמעוניינות בהכירות עם בחור צעיר, אנא פנו אליי, אני אשמח לשמוע ממישהי…

  2. סער ידידי. אין לי מושג בן כמה אתה, אבל אני חייב לומר שאני חולק על דעתך בנוגע לנורמות החברתיות ש"אינן מריחות טוב".
    מניסיוני הדל אני למד, כי אנו, הגברים, צריכים מישהי צעירה מאיתנו, כי אנו אוהבים להרגיש שולטים ולא נשלטים. מאותה סיבה, לדעתי לפחות, נשים צריכות גבר מבוגר מהן. הן צריכות להרגיש שיש מישהו חזק מהן, שיכול להגן עליהן.
    אני מתאר לעצמי שאקבל על המילים הללו כמה תגובות נזעמות מבנות שגזרו את חזיותיהן, אך בנות יקרות, הרי אתן יודעות שזה בדיוק כך.
    בכל מקרה, בתור מדריך מין בעבר וסמל מין בהווה, אני יכול להעיד שתמיד מומלץ לנסות!
    גם עם מבוגרת, וגם עם צעירה, ואם אפשר… אז עם שתיהן ביחד…
    אגב, אהבתי מאד את סגנון הכתיבה שלך!
    שלום שלום ולהתראות
    ברק

    • ג'ולי

      הנורמות של היום משתנות במהירות ואנחנו בפירוש נכנסים לעידן חדש.
      לגבי הנורמות העתידיות בהתהוותן:
      ככל שאתה צעיר יותר יש לך יותר סיכוי להגמיש את המוח שלך ולפתוח אותו על מנת לעבור בהצלחה את פלאי הטכנולוגיה החדשים, מגיפות עתידיות או התקלויות עם חייזרים למשל.
      לכן אם אשה רוצה להיות מוגנת ע"י גבר – עדיף שתיקח אחד צעיר, גם חזק וגם גמיש בתודעתו עם יכולת להשתנות ולצמוח. סער כל כך צודק לגבי המוחות הגבריים שנהרסו כליל ע"י כל החרא האופנתי הזה – פילוסופיה ברופי והספרות הזולה להחריד של פאולו קואולו שבפירוש לא תעמוד במבחן הזמן. מה שכן – אם הגברים בני ה-19 של היום מתפתחים בדומה לאיש-הנצח(מישהו זוכר?) קצת מפחיד להיות הגוויה האהובה בזרועותיו החסונות.
      משהו בנוגע לנורמות – הן בדרך כלל נקבעות על ידי הרוב, ואילו יוצאי דופן יודעים "מה טוב באמת" יחסית, ומקדימים את זמנם, או מתווים את הנורמות העתידיות אותן יבקרו באותה צורה שמבקרים את הנורמות של היום. כך שסער כאן מדבר על נורמה אותה הוא מתווה ברגעים אלו ממש יחד עם עוד כמה אמיצים שלא מפחדים "להשלט" ע"י נשים בוגרות, עצמאיות וחושניות. ולמה ה"להשלט" הוא במרחאות? כי אותן נשים לא ממש מעוניות לשלוט בגבר זה אלא בסך הכל מעוניות לא להשלט על ידיו. אותנו בנות ה-28 שלא מתעסקות ברוחניות ברופי, שגילו את עצמאותן, שעדיין לא מעונינות להקים משפחה אבל כן רוצות קשר חזק ויציב ומפתח עם גבר, יודעות שהגברים הצעירים של היום מרווים ומפרים פי כמה הן מהגוויות והן מהמדוכאים.
      בנוגע למשפחה….. אכן החברה האלה לא ממש מוכנים לגדל לנו ילדים עדיין, אבל גם אחנו עדיין לא, הבייציות שם ויש עוד איזה 15 שנה ככה, אז למה למהר?
      ואם ללכת אחרי האינטואיציה, וזה אומר איפה שבריא, נקי וגמיש, זה אומר ללכת על הצעירים.
      ולבנות הצעירות – תנסו הכל בעיניים פקוחות כדי שתוכלו להגיע לגיל 28 ובאמת להינות ולהעריך את הצעירים.

      • בלגאניסטית

        תתפלאי, אבל יש גברים צעירים שיהיו מוכנים לגדל גם את ילדייך. אנשים מתחתנים ויולדים ילדים בכל מיני גילאים. זה לא תלוי בגיל, זה תלוי בבגרות נפשית וביכולת לקחת אחריות.

        מאידך, הם יכולים שלא לרצות לגדל ילדים בכלל, או לרצות לגדל ילדים עם איזו אישה ערטילאית, שקיומה במציאות מוטל בספק, על אלה נמנה החלק השרוט שבגברים.

        הזמן, להבדיל ממה שהם חושבים כל עצמם, לא עושה עימם חסד!

        הסיבה שאנחנו פוגשות שרוטים במספרים הולכים וגדלים ככל שאנו מתבגרות היא שגברים הבאמת שוים כבר נשואים. הם התחתנו בזמן שלנו עדיין התחשק להשתעשע.

        • או שהתחתנו בגיל צעיר לפני שקיבלו את הסריטה….
          לרוב ה"צעירים" עדיין לא קיבלו את מחלת "חרדת המחויבות" ואין להם בעיה לפתח קשר רציני
          שיש לרוב הבחורים בגילאים המבוגרים יותר.

          • בלגאניסטית

            מה בדיוק גורם להם לפתח חרדת מחוייבות כל כך עמוקה? גירוד ביצים במשך כל שנות העשרים שלהם?לא ולא. גברים שמפחדים ממחוייבות אלה גברים שיש להם משקעים מן העבר. גברים כאלה, באיזה שהוא מקום נשארים ילדיםלתמיד, מפני שהם תקועים בנקודת זמן מסויימת בעבר( תיכון, צבא, אוניברסיטה ,אנא עארף?? )

            לכן, גם אם האישה של חייהם תפציע מעבר לפינה, הם לא יראו אותה ממטר. הם לא יראו אותה, כי הם לא יכולים לראות את עצמם מחוץ לתסביך שתוקע אותם.

            עכשיו, אני לא חושבת שכל רווק בן שלושים+ הוא פסיכי, אני לא חושבת שזה הזמן שעובר שדופק אותם. אני רק חושבת שהם עדיין לא הפנימו את עובדת החיים הפשוטה, שהם יזדקנו בכל מקרה, לבד או ביחד. וגם, שהזקנה לא נופלת כרעם ביום בהיר בצורת חופה וקידושין, היא באה לאט לאט ואכזרי אכזרי.

          • אלמוני

            בת כמה אט

      • היפיפייה הנוחרת

        נורמות נוצרות על ידי מיעוט ולא על ידי רוב. הרוב הוא זה שנענה לנורמות ופועל על פיהן, אך לא זה שמנהיג אותן.
        לא זכורה לי שום נורמה שהצלחתי להחדיר בהמון הרחב. את זה עושים קאופורטיבים לדוגמא וקבוצות הגמוניות אחרות.

        אם הצעתו של סער תהפוך לנורמה זה לא בגלל שהוא כיחיד הנחה אותה, הוביל אותה על הנס והפיץ ברבים אלא בגלל שהתשתית התאימה לכך וכנראה שזה גם תרם לאיזה קבוצה בעלת כוח שתרמה להשרשת התופעה וסיפקה לה לגיטימציה חברתית מלמעלה.

        • ג'ולי

          שלום ליפיפיה הנוחרת..
          רק לא הבנתי… מתי ואיפה אמרתי שנורמות נוצרות ע"י רוב?
          חוצמזה את מדברת בשפה גבוהה מדי בשבילי.
          את מתעסקת בנסיונות החדרת נורמות?
          בקיצור – אני לא מבינה אותך ולא את מה שאת מנסה להגיד.

          • היפיפייה הנוחרת

            חבל שאת לא טורחת לקרוא שוב את מה שכתבת כי זה מופיע שם, שחור על גבי לבן, במשפט המתחיל ב"משהו בנוגע לנורמות".

            ותודה על המחמאה

    • בלגאניסטית

      כמה תמים אתה, אם אתה באמת חושב שחוסן נפשי, דומיננטיות ושאר התכונות הנלבבות שציינת באים עם הגיל. האמת היא שיותר מהכל אלה מרכיבים אישיותיים. בהחלט יכול להיות שבחור בתחילת שנות העשרים, יהיה יותר דומיננטי ובעל חוסן נפשי רב יותר מגבר שחצה את גיל השלושים, ועדיין תקוע איי שם בשלהי גיל ההתבגרות.

      כבר שמעתי, ואף הכרתי לא מעט גברים שנוטים להחליף בין חוסן נפשי ודומיננטיות לאטימות. בסופו של דבר, הם נשארים לבד, ולא עם איזו כוסית צעירה, ולא עם כוסית מבוגרת, שהרי תהליך ההזדקנות לא פוסח עליהם. לא רק בגלל שאטימות נטולת מראה משובב, אינה מפתה. אלא משום שהעובדה שהם חצו את גיל השלושים והארבעים, תוך פיתוח מיומנות הדיפה של כל ניסיון התקרבות אמיתי משאירה אותם עם כלים ליצירתה של מערכת יצרים, אבל לא יחסים.

      אני אומרת את זה מתוך הכרות בת כמה שנים עם גבר בן חמישים. הכרתי אותו לפני חמש שנים, סקסי בטרוף וחכם כמו שד, שמהר מאוד גרם לי להבין שמחויבות לא באה בחשבון. הסקס אכן היה משובח מפעם לפעם בין רומן מכובד למערכת יחסים שווה, אבל גם נגמר זה נמאס.

      רק כשהוא החליט להתאהב בי, ונתן לי אפשרות לגרד קצת את הקליפה הקשה שהוא גידל, הבנתי כמה מוגבלת היכולת שלו להגיע לאינטימיות. זה היה גם השלב שאבדתי בו עניין ( מכל סוג )

      נשארנו מיודדים, עד לשיחת הטלפון האחרונה שבה בתגובה לסיפור על בחור חדש ונחמד שהכרתי, הוא צעק. אני לא אגיד מה הוא אמר/צעק, כי זה עצוב מדי, זה עצוב משום שהוא נשאר איי שם בסביבות גיל שש-עשרה.

      ללמדך שגיל, ושאר התכונות שציינת, לא רק שאינם רלוונטיים, דומיננטיות או מה שאתה קורא שליטה, היא משתנה אמיתי.

    • רק לשאול, איך בדיוק אני אמורה לצפות לחוסן והגנה (אלא אם כן מדובר בהבטחה לצוואה)ממישהו ש"זקן" ממני ב-20 שנה?? אני יודעת על מה אתה מדבר כשמדובר בשנות העשרה, העשרים ואולי גם השלושים – זה כיף כשהבחור קצת יותר מבוגר – אבל אחר-כך?! ובפרט בישראל, שמרבית הגברים בה "מתרפסים" (מכריסים, מידלדלים וכו') כל-כך מהר?? אם כבר ללכת למקור של ה'נורמות', ולהקשר של רצוננו בהגנה ובמישהו חזק (ואולי גם 'שולט' לידינו) אז הנה: גם שרירים, חסונים ומוצקים, עושים לנו את זה.

    • אינדי

      התגובה הזו היא בדיוק ההוכחה למה שהוא אמר.
      נורמות חברתיות נוקשות נוצרות בדרך כלל מאיזו תאוות שליטה של מישהו.

  3. ילדונת

    קצת כואב עד כמה שזה נכון, אבל נכון! אנחנו באמת צריכות מישהו שנרגיש מוגנות ובטוחות..
    בכל אופן, גם אני אהבתי את הכתבה ואת הסגנון.. אבל באופן אישי לא ממש יכולה להסתכל על בחורים צעירים ממני.. אולי זה עוד יבוא.

  4. כתבה משובחת ומשעשעת.
    אני אזכור זאת לעתיד לבוא…
    בינתיים אני אשחק לי את הבלונדינית, ואחפש לי גברים "מבוגרים"… מה לעשות, עם ניסיון אי אפשר להתווכח. רק שלא יעברו את השלושים…
    בכל מקרה, אם כן אפשר להעיר משהו מלבד זאת שממש נהנתי, שבינתיים אני יכולה להזדהות, ללמד בתולים (או סתם חסרי ניסיון) זה תמיד כיף גדול.
    כשאגדל, בטח אבין יותר.
    בחיוך גדול
    Mיקי

  5. בוטן

    במאות הקודמות היה נהוג לחתן את בנות המעמד הגבוה עם בני זוג מבוגרים בהרבה. כיוון שהן היו צעירות מאוד בזמן הנישואין, הן גם התאלמנו צעירות (או ניהלו מערכת נישואין לכאורה עם זקן תשוש). כך הן קנו גם את עצמאותן וגם את ה"זכות" לחיי מין סוערים עם גברברים צעירים ומוצקי ישבן.

  6. גורל אכזר

    תמיד ידעתי בסתר ליבי שבקרב הקוראים באתר ישנם גם חברה צעירים אך משום מה הם לא משמיעיפ מספיק את קולם.
    ואני אומר די לאווירת ה סיימתי תואר+דירה בת"א+סיגריות בפיצוציה באחת בלילה+להוריד את הכלב כדי למצוא זיונים.
    יחי שלטון הציעירים התמימים !

  7. גורל אכזר

    יופי Mיקי !

  8. זה לא היה בגלל החמצון

    סער מותק, ככה להעליל עלי רדידות? זה לא היה החמצון, זה היה שלא יכלתי לעמוד בקצב שלך.

    : )

    נשיקות מותק, אהבתי.

  9. אינדי_גו נערה אובדת

    תמיד חשבתי שאתה מוכשר, ילד. נהניתי לקרוא, ואני רוצ לסייג ולומר, שמערכות יחסים לא שגרתיות (ולאו דוקא בגלל הפרשי גיל), לא חייבות להסתכם בסקס נטו, כמו שכנראה היתה זו שלך. יש גם אנשים שהם צעירים ברוחם לגילם, ולהיפך, כמובן, כך שחיבור יכול להתרחש בין שני אנשים מיוחדים מכל מין סוג זן וגיל. וב"חיבור", אני מתכוונת ליותר מסקס.
    בעניין הסקס, לבנים צעירים יש יתרון של עמידות, אבל חיסרון של נסיון מועט, שבגללו הם לא מנצלים את משאביהם עד הסוף, כמה חבל. (מלבד, כמובן, כמה ילדי פלא).
    מעבר לזה, לבנים צעירים יש גם את היתרון הזה שהם עדיין לא מרירים וציניים כמו אחיהם הרווקים בני השלושים פלוס, ו(לפעמים) הם מחפשים קצת יותר מזיון, וגם מגיבים טוב יותר לאינטימיות, כלומר, לא במנוסה מבוהלת.
    אישית, אני מחבבת במיוחד גברים בני 26-28, בוגרים מספיק, אבל לא בוגרים מדי.

  10. בלגאניסטית

    תמשיך לדבר, זה מרתק 🙂

  11. אין לי מושג איך אתה מזיין, סער מאיר. אני יודעת רק איך אתה כותב. השפה בהירה, קולחת, התובנות אינטילגנטיות. אבל בשורה התחתונה, מה אנחנו מגלים? שההיא עזבה אותך בגלל שלא מצא חן בעיניה החמצון בשיער. באמת באמת, סער? זה מה שלמדת בחיים? שאנשים עוזבים קשרים בגלל חמצונים בשיערות? ניוז פלאש: זה לא עובד ככה. וזה בסדר גמור שיקח לך זמן לגלות את זה. בינתיים, גם אני כקוראת, אמנם טרם חציתי את גיל 23, אך קצה נפשי בילדים.

  12. מה שמה

    כמו שידוע לכולנו אין שחור ולבן, גם בעלי שיבה יכולים לזיין כמו שור בר חדור אנרגיה (רק שלאנרגיה מצטרף הנסיון.) מנסיון.
    אילו יכולתי אולי הייתי מנסה גם איזה עלם חמודות שלא מזמן סיים את גיל הטיפשעשרה.
    תודה על ההמלצה. 🙂

  13. אורי

    66666666666666666666666666667777777775444r

    ואת זה כתב החתול שלי, לא אני.

  14. פולניה אמיתית

    מאוד נהנתי לקרוא
    לדעתי במערכות שבנויות על סקס והרבה כדאי לבדוק הכל- זה לא חתונה קתולית או בכלל חתונה מכל סוג, אז למה לא?
    כרגע אני נוטה לכיוון היותר גדולים – כי כרגע הניסיון פועל לטובתם.
    ניסיתי את היותר צעירים…. ויש להם עוד מה ללמוד.
    ולגבי סמכותיות ועינייני שליטה – אני צריכה מישהו שלא מפחד מג'וקים
    את כל השאר אני יכולה לעשות לבד
    אז עד שאתם מוצאים את האחד המושלם לצרכים שלכם – תחגגו ותנסו!!!

  15. לא בן 16

    כמה צעיר, כמה פלצן. כתיבה קולחת בסגנון רם אורן לבני העשרה.

  16. נועם

    שמעו,
    זה הרי ברור שהשכל לא בא עם הגיל .
    וזה ברור שאם בכלל יש דג אחד שמתאים לי בים לא לא בטוח שאלוקים נתן לה להיוולד באותה שנה שאני נולדתי ככה שאם אני מוצא דג אני צריך לזכור שזה לא משנה מאיזה נהר הוא בא או מאיזה זן הוא אלא כמה הוא טעים .
    מה שבסיכום אומר, שאם מצאתם בן בת זוג שמתאימה לכם באמת ,אל תיתנו לנורמות לעכב אותכם בדרך למיטה.

    תסלחו שאני לא אומר אלוקים עם ה אני פשוט עולה למצוות השבוע

  17. מקלף בננות

    חמודי, אתה מפסיד את כל הכיף.
    בן כמה אתה? בוא נאמין לקטע (הגרוע, הנודף זיוף מלמעלה עד למטה, אבל מילא). מה אמרת? כמה כיף זה לעשות סקס, סקס בלבד, קשר של סקס טהור, בין בחור צעיר – נניח, 20 – עם בחורה מבוגרת.
    טיפשון.
    אין, פשוט אין יותר טוב מסקס עם בחורות צעירות. ואתה בגיל שלא צריך להתפתל יותר מדי, זו הסביבה הטבעית שלך!
    הבחורה הישראלית עוברת בלאי כזה מואץ (גם הבחור, אבל לו מוותרים), שפשוט חובה לקטוף אותה – לסקס, כן? – בעודה רעננה, חמוקיה מוצקים, אין לה תחת, וחלילה היא לא עברה לידה מרחיבת-אופקים. הראש שלה מבולבל במובן החיובי, יש לה נכונות לכל, ולא בגלל שככה אמרו לה הבננות. כי היא פשוט סקרנית ובתולית. לפני שהראש שלה מלא ג'וקים של זוגיות ומשחקים מוקדמים של חודש וכל השיט הזה.
    לך על צעירות כל עוד אתה יכול. ממש חוכמה גדולה, לשכב עם מבוגרת!
    תיכף יעופו פה צעקות מכל מיני בננות. אל תאמין להן, אחי (ככה אומרים אצלכם בשכבה?) – אני שכבתי עם הרבה, הרבה יותר בחורות מאשר הצועקות.

    נ.ב. יש חריג – בחורות מבוגרות שממש, אבל ממש נראות לא טוב. הן לפחות משקיעות הכל בזיון, בגלל שזה יכול להיות הזיון האחרון.

    • זו שהייתה

      הקטע כה לא מזויף, הייתי שם עם סער, היה יופי טופי. מה גם שהתחת שלי, מצבו נפלא טוב תודה ואני *הרבה* יותר מוצלחת מכפי שהייתי בגילו של סער.

      אבל מה דעתן של נשים על גברים שמעדיפים בנות 17 ידועה זה מכבר.

      • בלגאניסטית

        חסרים כאלה? אני שואלת אותך… אין ספק, שהעובדה שאנחנו כבר לא נשלטות ע"י נורמות שלא מתאימות לנו יותר, מרגיזה כמה וכמה גברים (ולא את המוצלחים שבהם, תאמיני לי).
        מתוך המאמר שכתב סער, אפשר לראות בדיוק את ההבדל בין גבר שמתעסק עם נערה בת 17, לבין אישה שמתעסקת עם נער בן 17.
        זאת עובדה שסער לא מרגיש מנוצל, לא מרגיש מרומה או פגוע, נהפוך הוא! מה שמוכיח שבניגוד לגברים, נשים מגלות קצת יותר אחריות, כלפי הפרטנרים הצעירים שלהן.

        להבדיל ממה שחושבים הרבה אנשים, אני סבורה שהיכולת להתאהב קיימת אצל שני המינים, ובכל גיל. נכון שמקובל לחשוב שנערים בני 17 מעוניינים רק בזיונים, יתכן שזה גם מה שהם חושבים, אבל אפשר לסלוח להם , הם עדיין צעירים.
        נשים יכולות לשגע נערים! העובדה שהן לא עושות את זה שוב, רק מראה על יכולתן לחשוב קצת מעבר לגבולות חרמנותן.

    • פעיל תנזים מהר גריזים

      לא קוראים לזה פדופיליה?

      *פעיל תנזים*
      מדווח למשטרה

    • הנ.ב שלך כנראה לא מאפשר לך מעבר ובטח חוץ מאשר לתקוע אינך יודע כלום
      צא ללמוד ותקשיב או תשאל

  18. ליאור

    שוב את כל המאמר הזה, אבל בהיפוך תפקידים, גבר מבוגר מזיין נערה צעירה.
    אחר כך ניסיתי לדמיין את שצף קצף התגובות שהיו מגיעות אחר כך.
    צביעות, כנראה, תלויה גם במי מזיין את מי…

    • יולי

      הצביעות ,יקירי, גדולה אפילו יותר ממה שאתה חושב! בחור צעיר ואישה מבוגרת נשמע מרתק ומאוד ציורי עבור רוב האנשים, אישה מבוגרת שתחשוק בגבר צעיר תחשב "בשלה ומורת דרך" והנער תלמיד נלהב,סיפור אהבה יפייפה ממש כמו סרט על צרפת במאה ה-16.
      בעוד שגבר מבוגר יחשב פאטתי, חרמן והבחורה שאיתו טיפשה, פרחה או חושקת בכספו,
      ואני יודעת את זה כי יש גבר מקסים שאני מאוד אוהבת ואני רואה את כל המבטים המסריחים של אנשים מסביב בסגנון "אני יודע למה היא איתו ובמיוחד למה הוא איתה" וזה פוגע ומעליב , כל אחד מרשה לעצמו להעיר משהו בנושא , לעקוץ או להביט בעין עקומה,לעשות לי חשבונות של בן כמה הוא יהיה ,כשאני אהיה בת 30 ועוד שאלות שלא היו מעיזים לשאול במידה והיה זה בחור בגילי.
      אז לסער יש מזל אולי כי זה רק זיון ולא מערכת יחסים רצינית וככה לא יוצא לו שדודות ברחוב מעיזות להגיד לו שהן חשבו שזו אמא שלו.

      • בלגאניסטית

        הרעיון הוא שגיל, הוא לא פרמטר . דודות שמסתכלות עלייך בעין עקומה, כשאת עוברת עם האיש שלך ברחוב, יעקמו את עיניהן, גם אם יראו אותך מסתובבת עם בחור יותר צעיר ממך. ככה זה עם דודות.

    • ילדונת

      אכן! כי מסתכלים על זה כעל הבחור שעשה "שטיפת מוח" לנערה הצעירה (והבתולה?)..
      הסיכוי שהמצב הפוך יקרה קלוש כי לא צריך לעשות שטיפת מוח.. זה חלום של כל נער!!

  19. Sa'ar, you're a babe, thanks

  20. בובי של דובי

    בובי שלי הקשישא גדול ממני בשש שנים כמעט, אז??
    אם אתם חושבים שיש יחס ישר בין הגיל לשליטה במיטה אתם טועים
    BIG TIME!!
    בלי שום קשר, המאמר היה אחלה, למרות שאני לא רואה את עצמי עם מישהו צעיר ממני, גוועלט. זה כמו לשכב עם אחיו הקטן של בובי.
    גוועלט!

  21. הנסיך הבלגי

    בגיל הצעיר של הכותב אפשר להבין אותו שהוא מחפש רק סקס וזה תיתן לו או בת 16-17 שאתה תהיה המדריך שלה או בת 28+ שתהיה המדריכה שלך . דעתי היא שכל עוד אתה לומד משהו תמשיך עם זה . באיזה שהוא שלב זה קצת ריקני כי למדת כבר הכל ואין לזה המשכיות אז מומלץ לחזור לגילאים שקרובים אליך . מה שכן יש הרבה מתוסכלות שאתה יכול בכיף לקבל מהן מין בשפע . שיהיה בהצלחה .

    • שרלילוה

      וחבל שזה מה שאתה מרגיש.
      גם אחרי 20 שנות זיונים ומאות פרטנים אתה עדיין לא יכול לומר שאתה כבר עשית הכל.
      אולי לא טעמת משהי מיוחדת, אולי לא היית באיזה מצב נפשי שהפך את הזיון למיוחד וחדש.
      כן, לסקס שטחי כדאי שהפרטנר יראה טוב

      לסקס טוב באמת, צריך פרטנר מנוסה, אדם בוגר – לפחות אחד!
      הוא יכול להיות הגבר או היא יכולה להיות האישה, בכל מקרה, זאת חוויה אחרת לגמרי

  22. לא משנה

    מה זה?! אתה היית בן 27 וקצת והיא 28?? איזו הגזמה פראית.. בחיי.
    אפשר לחשוב עשרים שנה. מה יש לך? לזה אתה קורא "הפרש גילאים"??
    מעניין מה יחשבו עלי, שלי היה בן 23 בעודי בת 27.
    גוועלד! אונסת תינוקות.
    אגב, חוץ מהמאמר הלא מוצדק הזה, נהיה פה ממש משעמם לאחרונה.
    שום מאמר חדשני ששווה התעמקות. מה קורה בננות??

  23. לא משנה

    היה כתוב שם 17 וקצת.. אה!
    סחתיין עליה, והתנצלות מעמק ליבי.

  24. אני רק בפיסקה הראשונה, אבל איך שנתקלתי ב"כבד אווז" הייתי חיבת להגיב, לפני שאני ממשיכה לקרוא: באמת אכלת את זה?!? אני בטוחה שאין צורך לפרט את הסיבות לתמיהה. קשה לי להבין אנשים שעדיין אוכלים "דליקטס" שנוצר תוך התעללות מחפירה בחיות. בבקשה תגיב. ביי.

    • פעיל תנזים בועל אווזים

      *כבא כוחו של סער מאיר – אמסור את הבאים:*

      סער חזר מאילת , והוא מאוד עייף , ומאוד מאוד מסופק.
      סער היה רוצה להודיע , שמלון "הרודס פאלאס" הוא לחלוטין לא מה שמצפים ממנו , אבל השם שלו עדיין עושה את העבודה , ולא רע בכלל.
      כמו כן , מדווח סער , יש להקה בריטית חמודה עם זמרת בריטית איכותית מבחינות רבות שמנגנת מדי ערב בערבו בפא ה"מאנקיס".

      באשר לכבד אווז-
      לא לאכול כבד אווז , זו התחסדות לשמה.
      כלומר – הירקות שאת אוכלת , המכונית שאת נוסעת בה , המחשב שאת מביטה בו , כל אלו נוצרו תוך אינוס ופיטום של הטבע ומשאבי אנוש מסביב לעולם , ואת לא חושבת פעמיים. הקמפיין המטופש נגד כבד אווז הוא סתם טרנד יפה-נפש מוזר למדי , לא שמעתי אף אחד שמתלונן על ההשלכות של הנדסה גנטית בירקות , למשל,
      ובנוסף,
      כמו שהיגדתי לאחד מבני משפחתי בליל הסדר,
      כשנגסנו מיוסרים אך מאושרים במצה עם כבד אווז,
      "מוטב שנאכל אווזים מפוטמים,
      ושלא נפוטם ונאכל ע"י ברווזים" (ע"ע -כוכב הקופים- רדוד הנראטיב)
      וכמו שנחקק במקדש האווזים התל אביבי של אווזי-*בלי אווז – אני לא זז*

      סער מאיר עייף , הוא הולך לישון-
      אבל מחמיאות לו מאוד התגובות – גם אלו הנלהבות
      וגם אלו של ההומואים הפתטיים שמנסים להאדיר את עצמם או לחילופין לתת צידוק לאי אילו כישורי מיטה שהם מייחסים לגוש הבשר המתדלדל שמתחת לכרסם השמנמנה וקוראים בין השורות ומוציאים מההקשר וגו'- שיעשעתם אותו.

      והוא מבטיח (סער)
      לשבת מחר , לכשיתרענן כמעה ולהגיב כיאות לדיון שהתנהל פה בהעדרו.

      כל טוב ,
      ובוקר טוב תל אביב-
      *פעיל תנזים מהר גריזים*
      דוברו של סער מאיר (ע"ע פיצול אישיות)

  25. בתולת ים

    תגידו, אתם באמת מזדיינים כל הזמן?

  26. השף של 2C

    ההמבורגר משובח?
    קרפצ'ו טוב?
    אין אמת ולו אחת בכל הסיפור

  27. זורמני

    אני בחור צעיר (24)ואני חושב שהמאמר של הילד החביב הזה פשוט קולע בול.
    אין ילד,נעראו בחורשלא היה רוצה לשכב עם בחורה מבוגרת ממנו.
    אני למשל הגשמתי המון פנטזיות מעניינות בחיי ורק את זאת לא.
    אז עד שיהיה לי משהו מעניין עם ניסיון להגיד ביי ביי לכולם.

  28. עוד לא בחלטתי על אחד

    רק ככה תוכלו להיות בטוחים (בקצת…)

  29. פעיל תנזים בועל אווזים

    *הבהרה*

    סער מאיר מבקש להבהיר , דרכי , השליח והפיצול , דבר מסויים לכל מי שטוענים שסיפרתי סיפור מעניין ותו לא-

    יש במאמר הנ"ל יותר מסיפור מעניין.
    יש בו הצעה למכרז לכל מני בננות שעברו את גיל 25 ונראות טוב,
    או לאלו שיש להן חברות שעונות לתיאור ,
    להביא אותן בפני ולהעלות לי אותן לעולה.

    בניגוד לכל מני יצורים אחרים פה-
    אני מודה בכוונותי הזדוניות במופגן – גם זה משו.

    *פעיל תנזים מהר גריזים*
    מבהיר.

  30. טריניטי

    מאז ומתמיד חיבבתי נערים צעירים ממני, מכל הסיבות אותן מנה הפדופיל שנמצא כמה תגובות לפני: הישבן המוצק, הגוף החטוב, התמימות והנכונות לנסות "כל מיני"… מה גם שאת זוכה לכמויות הערצה נדיבות מעצם קיומך עלי אדמות. האמת? לי דווקא מגיע (סליחה על הצניעות, אבל היה פה מישהו שטען שנשים "מתבלות" מהר, ואוכל להעיד על עצמי שכיום, בגיל 26, אני נראית יותר טוב מאי פעם).
    ועוד משו…. שמתי לב שלגברים צעירים (לדעתי רק הבתולים ותמימים, לא אלה שמתחילים לזיין עוד בגן חובה) יש ריח של…. אפרסק.
    באמת.
    מה לעשות… לכל אחד יש סטיות…. (-:

    • הסיבות והתאורים שמנית, טריניטי, בתוספת ריח רענ,ן אין עליהן, במיוחד עם מתחבר גם משהו בראש, וזה קורה (לי למשל, כבר 7 שנים מערכת מורכבת ומרתקת ומלאת למידה עם …צעיר ב-11 שנים).
      גם הם- "הדני'ז עם הסמפטיה לנשים מבוגרות"כאילו מריחים אותי ופשוט מגיעים. מה שכיף זה להשתולל, והרבה קלילות והומור – כמו גורים… ואחת המחמאות הטובות שקיבלתי היתה –
      "את יותר גורה ממני". למבוגרים יותר ("THE PICKLES-אם אתם מבינים למה אני מתכוונת) יש את החמיצות עוד מהקסית המיתולוגית שלקחה להם/עשתה להם… הכי כיף שהכל חדש. ולהפתעתי – יש רבים ומאד טובים – שאני מגדירה כדור החדש – עברו דברים בחייהם, מסוגלים לאחריות והתכוונות אמיתית, ברי-בינה ודעת, וגם לי, יש מה ללמוד מהם.

  31. היפיפייה הנוחרת

    החברה המיסיונרית מאד אהבה להציב גבולות ולהבנות סרגל מידה אחד ויחיד בהתאם לאמת האבסולוטית שלהם.
    החברה העכשווית מאד אוהבת לשבור פרות קדושות. לעשות "דוקא" זה המנטרה החדשה שלה. הנונקונפורמיזם והחריגות מואדרים, אך כמובן שעד דרגה מסויימת כדי לא להחריב את הסדר החברתי שעיצבו בעבר ומסתבר שעדיין יש לו ערך למי אלה פילנטרופים.

    שבירת נורמות מוסריות בענייני מין הן הנוקונפורמיזם הכי ממוסחר שיצר העולם הזה. גברים ונשים כאחד מכניסים לרזומה שלהם את מספר הזיונים שביצעו, כיצד ביצעו אותם, איפה עם מי, באיזה גיל וכמה סטיות זה כלל.
    הפוזיציה המיסיונרית זה האוט בעוד כל "מיניות השעאטנז" (מונח מושאל מהפדודפיל ההומו בעל זיק הגאונות ושובר המוסכמות הרדיקלי עד בחילה מישל פוקו) נכנסה לעולמו בגדול והיא רק הולכת ותופסת תאוצה.

    אז המלצת היום היא לשרבב לתוך רשימת המועדפים האישית שלכם להזדיין עם בוגרים/בוגרות ממכם. עם כוכבית ליד.

    שבירת המוסכמות האמיתי לא נעשית תחת מזרונים אלא בפני הדודות, כמו שאמרה אחת. והורי, שהחיו, אכן שברו כמה מוסכמות חקוקות בסלע כשיצאו וכשנישאו ואכן עניין הגיל היה אחד מהם. כך שלא ברורה לי על מה המהומה, ואני מברכת את הניסיון מקווה שהוא יתפשט לרבדים נוספים.

    • פעיל תנזים בועל אווזים

      ממש לא.
      וההשלכות החברתיות העמוקות האלו הן לחלוטין לא ענייניות – מה לשבירת מוסכמות ולסקס טוב?
      מתירנות היתר היא בהחלט בעיה חברתית , ואמרתי לא פעם , ואפילו לא התנצלתי על כמה חשוך ולא-פוליטקלי-קורקט שזה נשמע , שאם היינו חיים בחברה מתירנית פחות תופעות של חריגות מינית כמו הומוסקסואליות ואונס (ותזעקנה הבננות עד לב שמיים – הפעיל השווה הומוסקסואליות לאונס! ציירו לי שפם והריני היטלר) היו מוצאות מקום מועט בהרבה בסדר היום שלנו , ואני מדבר על קנה מידה של למעלה מחמישים אחוזים של פיחות בתופעות כאלו.

      אבל , לא אנחנו בחרנו את ההגדרות של העולם בו אנו חיים , ורובנו לא נזכה לשנות אותן בכוחנו הבודד – אי לכך ובהתאם לזאת – עלינו לנצל את המצב כטוב בעינינו-
      אם זה אומר לרקוד אצל שיראזי עם טייטס ונוצות – דיינו
      אם זה אומר לחרוט משפטי זימה על בחורות ברכבת השלום- דיינו
      אם זה אומר לשכב בתנוחה המסיונרית עם בחיר ליבן של הדודות – דיינו
      דיי דיינו , דיי דיינו וכו' , בהשפעת הסדר.

      אולי זו פעם אחרונה שאני מגיב שיכור , ועוד מתחת למאמר פרי מקלדתי , אבל אני מקווה ומאמין שלא כך הדבר.

      ליל מנוחה , שבת שלום , וקפה נטול פיצוצים לכולם-
      *פעיל תנזים מהר גריזים*
      נונקומפורמיסט כמו כולם.

      • אריאלה

        כשאתה שיכור.

        הומוסקסואליות ואונס? על מה בדיוק חשבת כשכתבת את השטות הזו? אתה טוען שבחברה מתירנית אונס לא יהיה אישו? למה? כי יראה טבעי שאנשים יבואו וישכבו עם מישהי או מישהו שממש לא רוצים לעשות את זה אתם? או אולי הטענה שלך היא שאנשים יהיו פחות חרמנים ויצטרכו לאנוס פחות?

        בכל מקרה, זו באמת התבטאות מטופשת, ואני אומרת מטופשת כי אני מאוד מחבבת אותך, תאמין לי שבכל אחד אחר הייתי נכנסת הרבה יותר חזק.

      • זאת שמתעניינת

        פעיל
        אולי באמת יותר עדיף שלא תגיב כשאתה שיכור…
        אונס והומוסקסואליות?
        הגזמת הפעם ובגדול!!!

      • ג. הטירה

        אתה יודע מה זו חתרנות? חתרנות היא בערך מה שניסית לתאר בפסקה האחרונה ("לנצל את המצב כטוב בעינינו"), אבל בהבדל אחד – פעולות חתרניות מכוונות *נגד המערכת* ולא נגד אנשים חלשים בתוכה.

        הווה אומר, לרקוד במועדון של הומואים, או להיות הומו בכלל, *אינו* שווה ערך לאונס ותקיפה של בחורה בשירותים של תחנת הרכבת. ואילו אתה רואה את שני המעשים האלה כעומדים על סקאלה שנראית לך "מגניבה".

        מה הדרך הכי טובה לברר? אתה יודע מה, בוא נלך לשאול את שניהם, את הדראג קווין עם הנוצות ואת הבחורה שחרטו לה כתובות על העור. הניחוש שלי הוא, שאף אחד מהם לא יהיה זמין לתשובה. הדראג קווין עדיין רוקד עכשיו באפטר פארטי, טורף ת'חיים. ואילו הבחורה הנ"ל לא יצאה מהבית בערך מאז המקרה, אלא לפסיכולוגית ולמשטרה, חווה את הטראומה של החיים שלה. מה זה אומר, שהומואים נהנים יותר? לא, זה אומר ש*ההסכמה* היא לא רק עניין של גיל.

        טאף לאק, פעיל. נסה השוואה אחרת. ותשתה הרבה מים, עם הסמים האלה.

        • פעיל תנזים בועל אווזים

          יקירותי , ואריאלה בראשן –
          ציפיתי שתשכילו יותר לקרוא בין השורות ולא למצוא את ההשוואה כביכול בין אונס להומוסקסואליות- למען האמת , אפילו ציינתי את העניין הזה בגוף התגובה.

          אני לא משווה בין התופעות האלו , ברור לי לחלוטין שעם כל הסלידה שלי מהומואים , רקטומו של אדם כבודו , וזכותו להחליט מה ייכנס או ייצא משם בכל שלב , על אף שהוא צריך לדעתי לעשות את זה בפרטיות בין ארבעת קירות ביתו ולא לצאת לרחוב ולהתחנגל על משאיות בטיילת הרברט סמואל.

          כוונתי , היתה , אם כן – כזו:
          באם החברה היתה מתירנית פחות – היינו –
          הומוסקסואל (או לסבית , אני לא מחובבי הזן) שהיה מוציא את העדפותיו המיניות לרחוב היה נרדף ומוקע מהחברה,
          אנס , שכפה את עצמו על מישהו ללא הסכמה , היה נענש בכריתת אשכיו או בסקילה בכיכר העיר,
          פוליטיקאי שסרח היה זוכה לתגובה הולמת בבחירות הבאות,
          שודד היה מאבד יד ורוצח נצלב-
          אולי החברה שלנו לא היתה סובלת מעיווטים רבים כל כך.

          אז אולי זה נשמע חשוך , ואולי זה נשמע מחריד , אבל אנחנו נמצאים בעידן של התפכחות , שבסופו אולי יהיו רבים הרבה יותר שיראו איתי עין בעין – מי שפוגע באינטרסים החברתיים צריך לשלם , וההבדל בין דוקטורינת *הענישה המתקנת* לדוקטורינת *הענישה המרתיעה* ניתן כבר היום להבחנה , ומי שרוצה דוגמה טובה יותר לכשלונה של השיטה הראשונה , שיטרח לכוון את המקלט לערוץ 2 בכל יום רביעי בחצות ויצפה בסדרת המופת *אוז* – הגישה של החברה לסלוד מהריגה ולתקוע אנשים בתוך כלובי פשע משגשגים רק גורמת להפיכתם לפושעים יעילים יותר ופסיכופתים יותר בעת שיחרורם לחברה , וכמו כן מטמאות את כל הרקמה האנושית סביבן בתופעות הלוואי המכוערות של הגטואיזציה הזו , כמו גם שהסלידה המוטמעת המטופשת שלנו ממוות משמשת כיסוד לכל אי צדק חברתי , מעוני ובערות ועד שחיתות שלטונית ומלחמות.

          מקווה שהובנתי
          על אף שאני מניח שדעותי עדיין לא פופולריות כל כך.

          *פעיל תנזים מהר גריזים*
          קבניס"ט גאה.

          • בלגאניסטית

            נון-קונפורמיזם זה עניין יחסי, הוא משתנה מחברה לחברה, מתרבות לתרבות ומזמן לזמן . נון- קונפורמיזם, זאת *הגדרה* של תופעה, ו*לא למהות*. ביון העתיקה, הומוסקסואליות לא נחשבה לתופעה חריגה, להבדיל מבתקופתנו ה-so calld "ליבראלית". לא שאפשר לקרוא לתרבות היוונית חברה ליבראלית, שהרי זכות הבחירה ניתנה למתיי מעט בלבד, ולא נכללו בה נשים, וגם לא בני השכבות הנמוכות מבחינה כלכלית.

            מעבר לזה, העובדה שאנחנו חיים בחברה שנותנת לגיטימציה לפחות תקשורתית, לעיסוק בתופעות כמו אונס, והומוסקסואליות, להבדיל אלפי הבדלות, לא מלמדת על על התרחבות תופעת האונס, או ההומוסקסואליות.
            העיסוק בשתי התופעות הכל כך, כל כך שונות, נובע מן המודעות הגוברת והולכת, ל*אוטונומיות של אדם על גופו ועל חייו*, משני אספקטים שונים. *זכותו של אדם לבחור את חיי המין שירצה בהם, כמו כן חל עליו איסור לנכס ולפגוע בגופו של האחר, כאילו היה אובייקט, ולא ישות אוטונומית.*

            לסיום ובנימה אישית יותר, בלי שום קשר לשאלה איך נוצרות נורמות חברתיות, כל עוד אף אחד לא טרח לשאול אותי אם הנורמות החברתית מתאימות לי ו/או משרתות אותי, אין לי שום סיבה להיצמד אליהן.

          • ג. הטירה

            כבודם של ההומואים במקומו, אבל אף אחת לא נעלבה פה (רק) בשמם. מדברים איתך על *אונס*, ו*אתה* העלית את הנושא הזה. אני ממש לא הולכת להזדעזע מהדיבורים שלך על קטיעות בכיכר העיר. רק לומר את זה פשוט, ברור וקצר:

            *אונס הוא לא "סוג של סטייה מינית", ולא יעזור כמה שתקשר אותו להומוסקסואליות. אונס הוא מעשה של שליטה וכפייה, בכוח, של אדם על אדם אחר. *אנסים לא פועלים לשם הסיפוק המיני. הם אונסים כדי להוכיח מי כאן הגבר, תרתי משמע. אחרת, אין להסביר אונס קשישות, אחיות, אמהות וילדות קטנות* (ואל תבוא לי עם פדופילים, כי אני עצבנית. לא כל האנסים פדופילים עם תעודות – הרבה מהם אונסים ילדים פשוט מפני שהם טרף קל).

            הנה עוד הבדל קטן: הומוסקסואליות מפריעה לחלק מחברי המין האנושי מפני שהיא מציבה סימני שאלה תיאורטיים לגבי הסדר החברתי הקיים. אונס מפריע מפני שהוא מאיים – ולא כמטאפורה – על שלמות גופה ונפשה, על בטחונה האישי, של מחצית המין האנושי. אתה מסוגל לראות הבדל של ממש, או שהחימצון תקף עדיין?

            ורק בקטן, בצד – איזו הוקעה חריפה אתה מוקיע סטיות חברתיות על רקע מיני. סחתיין על הלהט. אפילו לא מפריע לך לכתוב את זה כתגובה למאמר שלך עצמך, שבו אתה קורא תגר, בשובבות נעורים מצויה, על מוסכמות חברתיות ומיניות ("בוא נרקוד אצל שירזי!" טוב, כבר באה) – וכמה חלונות בודדים אחרי תגובה שלך עצמך, שבה אתה קורא להשתולל מינית וחברתית. יש סתירה לא רגילה בין תגובותיך השונות, ואני אפילו לא מתאמצת לחשוב איך היא מתיישבת. אתה עדיין צעיר, תתמודד. בהצלחה.

            • ג. הטירה

              אחת שלא במקומה. כתב מודגש. לא נורא.

              ובמחשבה שנייה – סער, סחתיין על הכותרת המוצלחת של מאמרך 🙂

              • פעיל תנזים בועל אווזים

                ואם לא כל הכבוד , לפחות הכבוד הראוי בעתיה של אותה כותרת.
                זו היא ומוחה הקודח.

                ד"א – גבירת-
                ציינתי כבר בעבר ששמך מעלה אסוסיאציות סאדו מאזוכיסטיות?
                זה , ושתי בחורות או יותר-
                וארגיש אדם שלם.

                אולי אפילו אדם וחצי.

                אני שוב שיכור דרך אגב , אבל הפעם חזרתי מהדום.
                נו שוין – הצעירים של ימינו.

                *פעיל תנזים מהר גריזים*
                כל הכבוד!

          • הסיון

            פעיל יקר
            מהזמן הקצר שבו אני נמצאת באתר (משהו כמו 5-6 כתבות)
            שמתי לב למשהו מוזר בך
            התגובות שלך תמיד מחפשות מגיב אליהם
            אתה משתמש במילים חריפות/נונקונפורמיסטיות ע"מ שהקורא היקר ימצא את עצמו במצב שהוא חייב להגיב.
            אם נסתכל בתגובותיך היום : התחלת להגן על אוכלי כבד האווז והמשכת באונס….
            ואם נושאים אלו לא היו בכוונה ע"מ לערר אז אבקש סליחה מראש.(סליחה .??)
            אבל לא נראה לי כל כך אז…

            • פעיל תנזים בועל אווזים

              אני לא פרובוקטור.
              *השואה היתה המצאה יהודית – ולא מהמוצלחות שבהן*

              אני לא מחפש תשומת לב מאיזושהי צורה-
              *צריך להרוג את כל מי ששונה מאיתנו , וכן , זה כולל נכים וזקנים*

              ואני בטח שלא מחפש זיון,
              *הבחורות בבננות הן חתך של רווקות זקנות ומתוסכלות*

              או מנסה לעורר מהומות.
              *בקרוב אתפוצץ בקפה תל אביבי- להשמיד שמאלנים זו מצווה*

              מובן?

              *פעיל תנזים מהר גריזים*
              מבהיר משו.

              • הסיון

                פעיל יקר וחביב

                נתחיל בכך שהכותרת שלך שגויה אם תשים לב לשמי אז לא קוראים לי סיוון .

                וכנראה שעליתי על משהו לגבייך (אז אולי שווה להמשיך לבוא לשיעורי הפסיכולוגיה)
                ולסיום אתה כותב ממש ממש טוב ,חשבת לנצל את זה למשהו מועיל ולא ע"מ להמשיך לקבל תגובות זועמות מרווקות זקנות….
                זהו למעשה
                הסיון האוהבת

                • פעיל תנזים בועל אווזים

                  את יודעת מה הבעיה העיקרית שלי עם סטודנטים לפסיכולוגיה?
                  הם נוטים לחשוב שהחרא שהם שמעו בהרצאה האחרונה או כתבו עליו את העבודה האחרונה הוא סטייט-אוף דה ארט , גם אם מדובר בפרויד הסקס-מאנייק או ביונג הדביל.

                  זה פשוט מין סוג נחות של התופעה הבזויה של פסיכולוגיה בגרוש-
                  כי לשם הניתוחים מבוססי האמוציה לא צריך לשלם שכר לימוד.

                  בכל מקרה ,תודה על המחמאה על הכתיבה,
                  ואם רווקות זקנות זה הפטיש שלי – מי שמך לשופטת עלי?
                  איש באמונתו יחיה.

                  *פעיל תנזים מהר גריזים*
                  עוד לא מת בעד ארצו.

                  • הסיון

                    האמת חשבתי לא להגיב
                    סתם כי אתה נראה לי איש עוין (או משהו כזה)

                    אבל היית חיבת לתקן שוב !!!!
                    שמי (כפי שידוע לעולם וע"ע תעודת הזהות) הוא הסיון מה לעשות ??
                    אזי…יש אנשים שרושמים את שמם האמיתי ולא בוחרים בכינויים מוזרים.(תלמד ! )

                    יאלה ביי

      • היפיפייה הנוחרת

        אתה, או סער, רשמת על שבירת מסגרות, פתיחת ראש, לעשות מה שבא לנו גם כאשר מדובר בהתעמתות עם מוסכמות חברתיות (ע"ע מאמרך). כך שלשבירת מוסכמות ולסקס טוב כנראה כן היה איזשהו קישור מצידך. על אותו קישור אני הגבתי.

        ולא ברורה לי הלוזריות שפתאום מאפיינת את תגובתך. כנראה שאכן ככוח יחיד לא נזכה לשנות את העולם, אבל מפה לקבלת מרות העולם עלינו בהסכמה מלאה, המרחק גדול. אדם לרוב לא שובר מסגרות אך הוא כן יכול להרחיב אותן למידותיו.

        מלבד זה רציתי לומר שהכתיבה שלך יותר משובחת בעיני דרך מוחו הנבזי של הפעיל מאשר בשם עצמך. לפחות במאמר הנוכחי. שינוי סגנון הכתיבה הוא מובן שכן הכללים בכל אחד מהמסגרות שונים, אך עדיין היצר ההרסני שלי מוצא סיפוק רב יותר אצל הפעיל.

        ולגבי סתירותיך הפנימיים, ששבים ועולים (ובייחוד אהבתי את זו שאיתרה גבירת הטירה. מבריק!), במחילה ממך- עוד אחת לקינוח:
        בעברך, בשל יחס מתנשא מצד זקני/ות השבט, זעקת זעקה על העוולה שנעשית לאנשים בשל גילם הצעיר. בכך שאתה מסנן על סמך גיל אתה חוטא באותו אייג'יזם מקולל.

        כידוע, קורלציה גבוהה לאו דוקא מראה על קשר ישיר של סיבה ותוצאה. מה שנגלה לך ומוריד לך את הדם למקום הנכון אצל נשים בוגרות (25 זה מבוגר?? נו שויין) ייתכן ואינו תוצר של גיל, לפחות לא תוצר יחיד, אלא של גורמים אחרים. וכפי שטענו אחרים לפני, לא מדובר רק בגיל אלא באופי.

        ייתכן ואתה מפסיד את עזר נגדך האלטרנטיבית בשל מס' לא נכון בתעודת הזהות. לא חבל?

        לגבי ההשווה (עזוב פוליטיקלי קורקט, היא פשוט טיפשית מיסודה) בין נטיה מינית לבין אונס לא ארחיב כי אחרות עשו זאת טוב ממני.

        • פעיל תנזים בועל אווזים

          אני בטוח שהיתה לך שם איזושהי פואנטה , אבל היא אבדה בין הניסוחים הפלצניים וגבב המלים המיותרות.
          ליתר דיוק-
          אני רוצה להאמין שאני בטוח בכך.

          בכל מקרה, את מוזמנת לשוב ולנסות להסביר את עצמך , ואפילו אתן לך טיפ-
          אני מקשיב טוב יותר עירום , ואחרי שמישי עינגה אותי עד כלות הנשימה.

          *פעיל תנזים מהר גריזים*
          מוכר אוויר בשקל.

          • אינדי

            כן כן, היא עזבה אותך בגלל החימצון… שחדר לך למוח.
            המאמר היה מצויין, ובתגובות אתה נשמע שנון – אבל גם דביל.
            אני אניח שזה השכרות.

            • גברת X

              מקשקש הרבה ובשנינות ,כמו מישהו שיצא מאפיזודה של "סקס והעיר הגדולה". אבל בתוך כל שלשול המילים לא אומר אפילו מילה אחת ששוה משהו מעבר להומור מתחכם. .

              • פעיל תנזים בועל אווזים

                סקס והעיר הגדולה – זה לא הדוסון קריק של הרווקות הקצת יותר מבוגרות?
                תקני אותי אם הבחירה הסגנונית שלי לא הולמת את המטרה שלי להצטייר כמשו שממש ממש שווה כדאי ורצוי להשתגל איתו – ויפה שעה אחת קודם

                *פעיל תנזים מהר גריזים*
                תוהה

            • אינדי_גו

              אינדי כבר יש פה, תודה.

          • היפיפייה הנוחרת

            אין בעיה

            תתפשט
            תתענג
            ואז תקרא את זה

            זה מצויין לפני השינה. ישר מכניס אותך למוד.

            • פעיל תנזים מהר גריזים

              להתפשט?
              להתענג?
              לבדי?

              אם זה מה שאת עושה לפני השינה – אשרייך נערתי,
              הייתי שואל כמי "רוצה לדבר על זה?" ומשים עצמי כמי שבאמת אכפת לו,
              אבל זה מתחת לכבודנו.

              מאידך , יש לא מעט אנשים , אני מכיר אחד אישית , שישמחו לדבר איתך על זה בעד משו כמו 400 שקל סמליים לחמישים דקות – אולי כדאי לנסות.

              *פעיל תנזים מהר גריזים*
              מיחצ"ן את הפסיכולוג

              • היפיפייה הנוחרת

                לצערי לא התכוונתי לאוננות אבל כל אחד עם הקונוטציות שלו.
                מבחינתי אתה רשאי לבחור מבין עדר מעריצות גוררות הקטטר הפוקדות את סף דלתך/אי-מיילך (נו נגיד), שתי ידיך או כל חלופה אפשרית אחרת. על זה אני לא עולה על בריקדות.

                וגבי הצעתך החמה, למה פסיכולוג?? פשוט לסקול באבנים כל אדם המענג את עצמו כאילו גופו רכושו! עירוף ראשים או אופציה חביבה נוספת. ודאי יש הצעות מעניינות עוד יותר. אפשר להקים וועדת חירום לעניין שיפתח שיטות לחימה במגפה החברתית הנוראה הזו שמתפשטת לכל השכבות החברתיות ומשאירה אנשים עם פורקנם בידם.

                חבל שאותו אדם הטוען לשיחרור עכבות מיניות מיחס לאוננות שריטה פסיכולוגית עמוקה. אתה אולי צעיר אבל מעמדותיך נודף ריח הנפטלין.

                אבל לפי דפוס תגובותיך החוזרות ונשנות זוהי וודאי עוד פרובקציה בגרוש שהחלטת להפיח לחלל האויר במין מגניבות שכזו.

                היפיפיה הנוחרת,
                מאוננת גאה

    • קורדליה

      רטט עבר בי בהזכירך את פוקו…
      כדאי גם לזכור מה היה בסופו
      לא עלינו.

  32. לי היה קשר רציני ומדהים עם ילד בן 21 שאני הייתי בת 23 זה נראה נהדר בזמנו עד שגיליתי שילד זה ילד וצריך לתת לו זמן להתבגר, אבל הסקס שעשינו בחטף על אחד מקירות המסעדה ב2c לא יוצע לי מהראש…..

  33. דניאלה

    רשימה מצויינת! סופסוף רשימה הולמת לאתר שמתיימר לתת ביטוי לנשים צעירות שמרשות לעצמן – והפעם מפי הגבר, ועוד איזה גבר! גבר במיטבו, בשיא אונו, וכבר מספיק חכם כדי להבין מה טוב!
    סחתיין, סער מאיר וכל חבריו שילמדו ממנו.

    ובאמת, בננות יקרות, כמאמר המחבר – גבר עם שיער שיבה שמזיין כמו שור יש רק בטלויזיה!
    (והוא בטח יותר נודניק, כי תכונות מחורבנות מחמירות עם הגיל, ופחות שיוויוני – כי הוא שייך לדור אחר. הלאה הזקנים!)
    אם אתן באמת עצמאיות וחופשיות מדעות קדומות, לפחות בעניין הסקס – לכו על הדבר האמיתי – גבר צעיר בשיא אונו!
    ואולי, לכו תדעו, אם הפער בשנים לא מאד קיצוני, תגלו אצלו גם אישיות שווה, אינטלקט ראוי, ולא תפסלו מראש גם קשר זוגי שלם. בסופו של דבר, האופציות שפותח בפנינו עידן שחרור האשה מוכרחות לכלול גם את האפשרות לקשר עם גברים צעירים מאיתנו. יאללה, תעשו חיים.

    • בלגאניסטית

      הממ.. רק שיש לזה תופעת לואי אחת המבחר העצום של בחורים מעניינים ויפים, כמעט שלא מאפשר להתרכז באחד.

      סובלת ומתוסכלת
      שלך
      בלגאניסטית

  34. סער, סער,
    פשוט…
    אין לי מילים על זה

  35. לולה

    עובדה שבדך כלל בנות חושבות שכדי להיות עם גברים, או לפחות עם אנשים מבוגרים, אולי זאת דעה קדומה אבל נשים מעדיפות בוגרים כי בנים מתפתחים לאט יותר באופן הזה שאנחנו חושבות אותם ללא בוגרים, אולי זה נכון או שאולי זה הכל בראש שלנו, אני אישית מעדיפה ליהיות עם מישו בוגר יותר, וכשזה מגיע לקטע מיני, זה לא ממש משנה לנו הגיל, העיקר שיתפקד. :))

  36. מוחמד עלי, אכבר גבר

    צעירות בנות 18, זקנות בנות 32 – מוחמד עלי הגבר תמיד מוכן ומזומן לתקוע את הקטן

  37. יש דברים בג'ו

    סער שלום
    נשמע אחלה קטע. אני רק חושב שהוא לקח אותך רחוק מדי ומהר מדי. זו ההתנסות שלך ולקחיה לא בהכרח מעידים על הכלל. אני את החוויה המינית הטובה והאינטנסיבית ביותר עד כה עברתי בגיל 28 עם בחורה בת 21. אז מה. מכאן לא פיתחתי תיאוריות על מרווח הגילאים ומי צריך להיות הבוגר, הוא או היא. הסטוץ האולטימטיבי מותנה בכל כך הרבה דקויות שנראה כי להיתפס לנושאי פער הגילים זה מעט שטחי. מלבד זאת את תילי התילים של התאוריות הללו כבר פיתח דן בן אמוץ לפני יובלות.
    חוץ מזה, תסלח לי על ההשתלחות, אני חושד בך בצעט התחזות. אני לא יודע שבסביבתי הקרובה בני טיפש עשרה נוהגים להמתיק את רעבונם בכבד אווז ובקרפצ'ו. אז אנא בדוק היטב שנית את תאריך הלידה, כדי שנהיה יותר ממשוכנעים בטוהר כוונותיך.
    וחוץ מזה, בן כמה שלא תהיה, שתמשיך להינות ממין נפלא עם בנות כל המינים.

    • אינדי_גו

      בכל הצבעים, הצורות, הגילאים והגדלים. כל עוד זה הולך עם הצבע של הפרופיל הבלגי.

      • פעיל תנזים בועל אווזים

        ברחה לך א'-
        יפים.

        (עוד קטגוריה אליה אני משתייך)

        ד"א – מגיע לי מז"ט , יש לי קעקוע חדש.

        *פעיל תנזים מהר גריזים*
        כואב להיות יפה

        • אולי תספר לנו איפה ובאיזו צורה?
          (:
          Mיקי

          • פעיל תנזים בועל אווזים

            החדש-
            הוא דרקון טרייבלי יפיפה שמשתרע מהכתף שלי ובמורד הזרוע-
            וכמו שסבתא שלי אמרה עליו-
            "הוא נראה כל כך כועס!"

            ואני מחפש לו שם-
            הצעות , רצוי בגרמנית או יפאנית , או מהמיתולוגיה הנורדית-
            יתקבלו בברכה.

            *פעיל תנזים מהר גריזים*
            חובק קעקוע חדש

            • אליל רשע נורדי עבורך הישר מהמיתולוגיה…
              באלפגור

              אחלה שם לדרקון…

              *בהצלחה*
              Mיקי

  38. דודו

    לא קראתי את התגובות. סליחה אם אמחזר משהו.
    לכל בחור יש קטע בגיל ההתבגרות עם מבוגרות ממנו. גם אני עברתי עברתי את זה פעם.
    זיינתי "זקנות" בנות שלושים בגיל עשרים ואחד.
    זה עוד שלב בהתבגרות ולא יותר.
    אפשר להיכנס לניתוחים פסיכולוגיים למה זה קורה. אבל אין טעם. זה פשוט קורה.
    נחמד לראות שכל אחד שעובר תהליך רגיל של התבגרות חושב שגילה את אמריקה.
    כמו זוג מאוהב שחושב שרק הוא מרגיש ככה בעולם. זה בסדר.

  39. מישהו עשה את זה עם מישהי גבוהה ממנו?

  40. היום יום הולדת. אני בת 32. הרבה יותר יפה ובטוחה בעצמי מאשר בגיל 22…. אז לכל המתבטאים בנושא הרווקות המזדקנות- צר לי,המרמור והתסכול מאחריי הם… משום מה אני מוצאת את עצמי בחמש -שש השנים האחרונות אך ורק עם בחורים צעירים ממני (בין שנה לשלוש)
    בקשרים רציניים בדרך-כלל,כי אין אני חובבת סטוצים(הסקס פחות טוב לי בסטוצ),ועם זאת-מה שרציתי לומר לסער ולכולכם הוא שלא חשוב הגיל, הנסיון והנורמות החברתיות- חשובים הרגשות,שמחת המפגש והכבוד ההדדי -אפילו לקשר חד-פעמי , שימו לב היטב ולימדו מהצפון אירופאים , שלא היו מבינים על מה כל הדיון הזה… ומה ההבדל בין גבר לאשה שרוצים להנות ולשמוח?
    מוכרחים להיות שמח. זה המוטו(ואני לא מחב"ד,תודה)
    סופשבוע טוב לכולם,אנרגיה חיובית וסקס פראי ושמח שיהיה לכם.

  41. א המסר הוא שמין צריך להיות שיא השיאים. כדי להגיע לשיא השיאים צריך להתנתק מרגשות ולבחור מבוגרות.
    אני רוצה, ברגע של פחות קלילות, לתת את המסר שלי: הוא היה מעל 40 אני הייתי פחות מ 6 (!). מאז אני לא מחפשת. נקודה. אצלי אין קלילות בנושא. ואין לי הזדהות עם החגיגה הכללית שכאן (ובד"כ בבננות ובשאר אתרים). יותר משקשה לי להבין את האובססיה הגברית (שהרי נוכחתי בזאת ללא כחל וסרק טרם גיל 6) קשה לי להזדהות עם אישה שדורשת להתחיל להזדיין. בכזו תקיפות. זה כמו להכנס לכלוב נמרים ולבקש להטרף. כאן בבננות זה מאד אין לדבר על אנחנו רוצות – אנחנו לוקחות. אבל רובינו לא מזדהות עם זה באמת. אנחנו לא בנויות כך. העובדה שאני אישה אומרת שאני חשופה לסכנה מהמין השני ובזה אין סימטריה. אי אפשר לנתק מין ממערכת יחסים מפני שיש כאן סכנה לכן יש צורך בפיתוח אמון. ואתן יכולות, בננות יקרות, להמשיך לטפח את אידאולוגית המין שהגברים מוכרים לכן – שזה דבר שצריך להיות הכי. העובדה היא שקשה לנו יותר ללמוד להנות ממין מאשר לגברים, אנחנו זקוקות יותר למערכת יחסים על בסיס רגשי (שהרבה פעמים זה פיצוי על הקושי שלנו להנות) ורבות מאיתנו גוררות לזה פגיעות רבה (כי יש הרבה יותר ארועי תקפנות מינית מכוון הגברים כלפינו, וכי גברים רבים אינם מסתפקים בליטופים ושיפשופים – הם זקוקים להשפיל). כניסה למיטה, ללא הקשר של מערכת יחסים הכוללת אמון, היא כמו כניסה לג'נין ללא שכפץ.
    עכשיו יתקיפו אותי מכל עבר על מה שכתבתי – אבל, חלק מכן מן הסתם יקראו ויודו בפני עצמן בדממה שאצלן זה יותר כך. אחוות אחיות בלב הג'ונגל הזוגי.

  42. בתגובה לשש:
    שש יקרה, לא עברתי חויה דומה ולכן אין באפשרותי לשפוט את דברייך, ועם זאת-
    לא כל הגברים חיות, ללא ספק רובם הנורמלי – מעוניינים בחום ואהבה בדיוק כמונו.
    נכון,שסקס עם אהבה אמון ובטחון הוא נעים יותר ,בעיקר לנו כנשים-אך גם לגברים,אך לא תמיד מסוכן להכנס למיטה בלי רגש…תלוי בציפיות,תלוי עם מי,תלוי במבנה הרגשי-כל אחת והענין שלה.
    אני מאחלת לך אהבה גדולה,הרבה אמון וכבוד הדדי וחיי מין מוצלחים….

    • "לא תמיד מסוכן להכנס למיטה בלי רגש…תלוי בציפיות,תלוי עם מי,תלוי במבנה הרגשי"…
      — בדיוק לכן דרוש אמון. צריך לבדוק אם זה מה שאני רוצה איתי במיטה.

      "סקס עם אהבה אמון ובטחון הוא נעים יותר, בעיקר לנו כנשים…"
      — בגלל שאין סימטריה במידת הצורך באמון – עלינו הבדיקה.

      לגבי אהבה: לצערי לעולם לא האמנתי בהצהרות אהבה של גברים. לעולם לא יכולתי לאהוב גבר. אני מסתפקת באמון ובכבוד הדדי. אני יודעת שגם את זה מספיק קשה למצא וגם אם מוצאים – לא לעולם חוסן.
      לגבי מין – מרעיבו – שבע. טוב לי בחיים. יש לי הרבה חברים. גברים ונשים . האמת – יש לי יותר חברים גברים. כל עוד ההפרדה בין חברות ומין ברורה זה טוב מאד.
      ניסיתי במשך שנים לגבור על מעצור המין בשיטות שונות. לשוא: מאחר שלמדתי בגיל צעיר מדי מוסר השכל ברור מדי – זה לא נמחק.
      ויש כאן נושא נוסף שהעלית: העובדה שהצורך באמון ורגש הוא פחות אצל גברים. כשגבר לא צריך את הקשר איתי אלא הוא רוצה לבעול אותי ואין זה משנה לו בדיוק אם אני אני או בובת מין, הוא באמת לא מעניין אותי. או יותר מדויק: זה משעמם אותי. ובתוך זה ממש עובר מעלי הנושא (השבלוני והילדותי) "כן מבוגרות לא מבוגרות". סער לעולם לא יזכה להניח ראשו המחומצן במיטתי ואני פוסחת ברצון רב על מיטתו.

      • שש יקרה,
        חבל. "למדדת מוסר השכל בגיל צעיר". זכרי כ רובן המכריע של הנשים לא חוו ניצול כזה וכמובן שרוב מוחלט של גברים אינו הרסני. ברגע שאינך מאמינה להצהרות אהבה (גם כשיש כבוד ואמון, את הפנמת מסר מעוות כתוצאה מתקיפתך: לא יתכן שאוהבים אותי. ללא ספק הצהרה זו שקרית/מגמתית. וחבל. את מתנסחת בחכמה ובבהירות. נסי לא לתת לתוקף לנצח פעם נוספת- העזי להאמין שאכן אוהבים אותך. וודאי שלא לעולם חוסן, הכל תלוי בטיפוח ובהשקעה של שניכם. המון הצלחה.

  43. אתה סוטה מדרגה שנייה כי מדרגה ראשונה ידוע מי זה

  44. לך ליזדה שם הפרוש

    לך להזדיין יא פקיו מן ה… א… מה קרה דופק תחברה שלך

    שמן יבומבה

    מצוץ לתחת

  45. מיקי, אם בא לך ללמד עוד אחד, תגיבי פה עוד פעם, וננסה ליצור קשר

  46. שש, ארבע פעמים כתבתי לך תגובות, ובגלל שהן היו ארוכות מדי הן ננמחקו. אני אתמצת את דברי בקצרה מאוד מאוד, מאחר ואינני רוצה לכתוב הודעה זאת שוב.
    חברתי לשעבר גם היא הייתה קורבן אונס, ונדמה לי שיש לכן הרבה במשותף על אף השוני ה"קל" יחסית במקרה. היא נאנסה על ידי ילד שהיה גדול ממנה בארבע שנים, וזה קרה כשהייתה בת שמונה, ולא בת שש.
    גישתה הייתה כמו שלך, אני מאמין, עם חוסר הרצון לאהוב, ועם האטימות הרגשית, ועם הגישה של "שום דבר לא משנה" ו"אין משמעות לקיום".
    עם זאת, היא טענה שהיא אהבה את הבחור שעשה לה את מה שעשה, וכאן מתבטל מה שהיא אמרה לי מתיישהו ש"אהבה זאת המצאה של אנשים שחיפשו משמעות לקיום שלהם".
    אם כן, אגש לעניין.
    1. למה אתן רוצות לפגוע בנו? אני מבין שגבר היה זה שהרס את חייכן, וגרם לכן להיות מי שאתן, בלי בחירה שלכן בכלל מי תהיו, אך (וסליחה מראש) זוהי הכללה בנוסח השואה(ושוב סליחה). אין משמעות שבן אדם חולה אחד חל על כולנו. ואם להיות יותר דרסטי מזה, סירבתי כשהיא הציעה לנו לשכב מספר פעמים, בגלל ש-כן, חיכיתי להיות מוכן לזה. מעולם לא שכבתי איתה.
    2. מה הטעם בלב אם לא משתמשים בו? השאלה האמיתית היא לא זו. השאלה האמיתית היא-האם הפחד היא סיבה מספקת כדי לחסום את היכולת להתאהב? או יותר נכון -למה לא להתאהב, או לנסות לפחות?
    3. למה אתן מנסות להקיף את עצמכן באנשים שעוטפים אתכן ב"אהבה" לטענתם, ומגינים עליכן כל הזמן?
    4. האם יש סיבה לנסיון לפגוע בכל מי שפגע בכן כל הזמן?
    5. האם גם את לא אוהבת לחשוב, וטוענת לעתים ש"כואב לך הראש"? אם כן, למה? האם המחשבה תמיד גורמת לאיזכור הטראומה?

  47. בתודה מראש,

    אני(שלא רוצה להסגיר אף פרט)

    • גם אני הגבתי ונמחק, אז אנסה לחזור בקצרה:

      קודם כל, מה אינך רוצה לחשוף ומדוע?

      ולשאלותיך:
      1. אין רצון לפגוע אבל יש אכזבות רבות במהלך הנסיונות הארוכים והחוזרים להשתקם נפשית וגופנית. אכזבות שמעודדות כעס, חוסר אמון ולעיתים גם תקפנות. ביחוד כאשר התחושה היא של ניצול,אטימות ו/או השפלה.

      2. הפחד יכול להיות סיבה, ביחוד כשמדובר בפחד להתאכזב (ראה תגובה 1), אך יש תקווה, אם כי לעיתים היא תתגשם מאוחר. אני שמחה לדווח שפגשתי באהבה וטעמתי את טעמה המתוק מאז תגובותי הקודמות.

      3.שאלה 3 אינה מובנת לי ותמוהה

      4. אין לי עניין לפגוע במי שפגע בי כל הזמן, אך אם הפגיעה קשה יש לי עניין להסיר את הגורם הפוגע, אם הדבר אפשרי, למשל על ידי הגשת תביעה. ובכל מקרה, אין לי עניין במי שפגע בי, אני מביטה לכוונים בהם הפגיעה מזערית ונוטשת את הכוונים הפוגעניים

      5. לא הבנתי מה מי מו

      מקווה שתגובתי תזכה ליותר מתנועת ביטול

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *