אם שוב התפללת לאורגזמה מפלחת חושים אבל נאלצת להסתפק ביללת זיוף ארוכה המאמר המרתק שלפנייך יסייע לך לאתר את האור הגנוז של האורגזמה הנשית

של מי האורגזמה הזאת?

אם נתחיל לבחון את תוצאות המהפכה הפמיניסטית עד היום, נמצא שבתחום המין הגיעה המהפכה להישגים מרשימים ביותר, אם לא להישג בהא הידיעה.

אם יום אחד בעתיד יבחנו חייזרים את קפסולות הזמן שלנו, המסקנה שלהם תהיה שהפעילות המינית במהלך ההיסטוריה האנושית הייתה מכוונת למטרות רבייה או, ואולי בעיקר, להנאת הגבר. פה ושם ניתן יהיה לזהות התייחסות מסוימת למיניות האישה, אבל גם זו הייתה במסגרת של איזו פנטזיה גברית.

לפתע אנו מוצאים עצמנו במהלך השנים האחרונות בלבד מוצפים במחקרים, ספרות, אמנות פלסטית, תיאטרון, קולנוע ואפילו טלביזיה המוקדשים למיניות האישה. השיא, כך נדמה, נכבש בחודשים האחרונים כאשר אנו נחשפים לאישה החדשה – החרמנית שהמיניות במוצהרת שלה מכוונת להנאה בלבד. ממש כמו הגברים. האמנם?. אחד מ"תוצרי הלוואי" של המאבק הפמיניסטי, היה "הגבר החדש", הרגיש, המתחשב, העוזר, המשתף. לפתע יכולים הגברים להוציא מהבוידם הפנימי שלהם פן חדש באישיותם. לא עוד כיבושים מיניים למטרת פורקן בלבד. אז מה אנחנו מקבלים לאיזון התופעה. "סקס והעיר הגדולה". תוכנית חרמנות על נשים שסקס חסר רגש מהווה ביטוי לעצמאותן. ובתיאטרון הציבורי?. "חברות הכי טובות". שהקהל נוהר לראות את ענת וקסמן מספרת כמה היא אוהבת למצוץ. לא בגלל שהגבר התורן מבקש או דורש. לא עוד. בגלל שהיא אוהבת את זה. ממש "פלייבוי" לנשים. אבל אנחנו במילניום חדש (מתי לעזאזל ירשו לנו להפסיק להשתמש בקשקוש הזה?). לא עוד חוברות כרומו בשקיות נייר חום אטומות. בואו נטיל את זה ישר בפנים. אז מה יש לנו בסופו של דבר? בדיוק את אותו הדבר רק הפוך. גברים רגישים כמהים לקשר ומולם נשים חרמניות. עד שהצלחנו לקרב אותם אלינו, עכשיו נבריח אותם שוב.

אז יש לי הפתעה עבורכן. בעיות הקשורות באורגזמה הן עדיין הבעיות המעסיקות ביותר אותי כמטפלת מינית. רבות מאתנו (ועוד יותר רבים) לא כל כך יודעים על מה מדובר ואיך להשיג את האור הגנוז הזה. גם אנשי מקצוע מכנים עדיין נשים המתקשות לחוות אורגזמה כנשים אנאורגזמיות. כאילו אין להן את היכולת לחוות אורגזמה. האמת היא שבדרך כלל לכולנו יש אפשרות כזו. לא כולנו יודעות כיצד להשיג ולחוות אותה.

תרשו לי לנצל מסך זה כדי להסביר לכן (וגם לכם הבנים). האורגזמה (או האביונה אם אתם פוגשות ברחוב את אבשלום קור ואתן רוצות שהוא יבין על מה אתן מדברות), היא תגובה רפלקסית הבאה בעקבות גירוי מיני מרוכז.
האורגזמה היא חוויה מינית אישית, המשתנה מפעם לפעם בעוצמתה. לעיתים, למרות הרצון, אנחנו מפספסים אותה. לכן, אין כל טעם לצפות לחוויה שדפנה תיארה לך הבוקר בטלפון או, אפילו לא לאותה שחווית את עצמך עם ניר שלשום. וניר ממש לא אשם. לפחות לא בעניין הזה. למעשה רק כ- %10 מהנשים מגיעות כמעט תמיד לאורגזמה. היכולת של רוב הנשים להגיע לאורגזמה במהלך משגל היא מוגבלת. רוב הנשים זקוקות לגירוי ישיר של הדגדגן או נקודות רגישות אחרות בגוף. יש נשים שיכולות להגיע לאורגזמה רק ע"י אוננות. למרות הרגישות של אזורים מסוימים, כדאי לזכור שאיבר המין המרכזי והרגיש ביותר בגוף נמצא בין ה….אוזניים. תאמינו או לא אבל, יש נשים שיכולות להגיע לאורגזמה ללא מגע פיסי כלל. כלומר המצב הנפשי בו אנו נמצאים בזמן קיום יחסי מין הוא הגורם המרכזי המשפיע על שכיחות ואיכות האורגזמה. לכן, היכולת להשתחרר ולזרום עם החוויה, היא תנאי להנאה והשגת אורגזמה. היכולת להשיג אינטימיות עם בן זוג אוהב, להתמסר ולאבד שליטה בחברתו, היא מרכיב חשוב בקשר אינטימי משמעותי.
לעומת זאת, התמקדות כפייתית בהשגת מטרות מסוימות, כמו אורגזמה בו זמנית עם בן הזוג, רק תחליש את החוויה ועלולה להשיג דווקא את ההפך. לגמור ביחד? את החודש כדאי שתגמרו ביחד. יחסי מין אינם מגרש כדורסל עליו נלחמים עד להשגת הניצחון.
מיתוס מעכב ומסוכן אחר הוא זה המטיל את האחריות להנאה על אחד מבני הזוג. על מגרש המצעים כל אחד אחראי ל- %100 של החצי שלו. הוא לא אחראי לאורגזמות שלך. שניכם במיטה הזאת כדי לענג את עצמכם ואחד את השני.

כ-%15 מהנשים מתלוננות שאינן יודעות כיצד להשיג אורגזמה. אין להן בעיה המונעת מהן להגיע לאורגזמה אבל, המיומנות המסוימת הזו עדיין אינה בשליטתן. בעיה זו ניתנת לטיפול לא מסובך. אבל, כ- %45 נוספים מתלוננות על קשיים בהשגת אורגזמה. כך שמדובר בבעיה רחבה למדי.

האורגזמה היא מושג המתאר את הפורקן שהגוף משיג במהלך המשגל.
נשים רבות רואות, ובצדק, את האורגזמה רק כביטוי נוסף לסיפוק ביחסי מין. כלומר הן יכולות ליהנות ולהיות מסופקות מיחסי המין שלהן גם ללא אורגזמה. אין בזה ויתור גורף על הנאה מאורגזמה אלא, הצבת הפורקן בפרופורציה ריאלית של הסיפוק המיני. או במילים אחרות. אורגזמה היא רק דרך נוספת להנאה וסיפוק ביחסים בינזוגיים. יתכן מאוד שאישה תהנה מיחסי מין גם אם תגיע לאורגזמה רק פעם אחת מכל חמישה מפגשים אינטימיים.
בניגוד לגברים, אצלם האורגזמה משולבת בשפיכה, המנגנון הנשי שונה לחלוטין.
גברים אשר אינם מבינים את זה, מרגישים מאוכזבים כאשר בת הזוג אינה מגיעה לאורגזמה, ורואים בכך כישלון אישי שלהם. ואז האישה צריכה להוכיח לו את גבריותו ומזייפת "בשבילו" אורגזמה נהדרת. וכתוצאה מכך היא מתרחקת מהיכולת שלה לחוות אורגזמה ספונטנית.

מדוע, אם כך, יש בעיות רבות כל כך סביב האורגזמה? מסתבר שרק כ- %5 מהבעיות נעוצות בסיבות פיסיולוגיות או בריאותיות. רוב הסיבות לבעיות מקורן בבורות ומידע מוטעה. הסיבה הראשונה לבורות קשורה במבנה הגוף הנשי. בניגוד לפין הזכרי, איבר המין הנשי מורכב הרבה יותר ונוסף על כך הוא גם חבוי לו הרחק מין העין. עובדה זו דורשת מהאישה לבצע פעולה אקטיבית כדי לדעת איך הוא נראה.
סיבה נוספת קשורה ברקע המשפחתי של האישה. נשים רבות מגיעות גם היום מבתים מסורתיים בהם קיבלו, אם בכלל, חינוך מיני מעוות. חינוך כזה מטפח תחושות אשמה, השפלה ואפילו גועל מיחסי מין.
סיבה אחרת נעוצה בקשיי תקשורת מינית בין בני הזוג. חוסר היכולת לדבר על תחושות, רצונות וציפיות, משמר את הבעיות הקיימות ומונע אפשרות לפתור אותן. אחת התוצאות הנפוצות של קשיים בתקשורת בינזוגית היא תופעת זיוף אורגזמה.

האם יש תשובה לבעיות בהשגת אורגזמה? כן, בהחלט.
במקרים בהם הבעיות הן סימפטומים של בעיות בזוגיות, יש יתרון לטיפול זוגי על ידי מטפל משפחתי המתמחה בסקסולוגיה. לעיתים רצוי לשלב טיפול פרטני עם טיפול זוגי.
בבעיות מסוימות כגון חוסר ידע מתאים, ניתן לטפל אפילו במסגרות קבוצתיות עם נשים נוספות הסובלות מבעיות דומות.

ולסיכום, חווית האורגזמה תורמת לאישיות האשה הרבה מעבר לחוויה המינית. היא מגבירה את תחושת הנשיות שלה ואת תחושת האחריות שלה לסיפוק המיני שלה. תגובה מינית שלמה מתרחשת אצל אנשים שיש להם קשר עם עצמם מבחינה נפשית וגופנית.

ריקי רוזמן

M.A.פסיכותרפיסטית, בוגרת אוניברסיטת תל אביב, בעלת התמחות בטיפול פרטני, זוגי ומשפחתי. סקסולוגית מוסמכת ע'''י האגודה הישראלית לטיפול מיני (איט'''ם) ומטפלת משפחתית מוסמכת ע''י האגודה הישראלית לטיפול במשפחה. מעבירה גם סדנאות והרצאות לאנשי מקצוע, פנויים ופנויות, זוגות וקהל מעורב.

תגובות

  1. אלמוני

    בעיקר הזדהיתי עם הלחץ מצד הגברים שנגיע לאורגזמה (מה שיצר בעצם את תופעת האורגזמה המזוייפת). כמובן שהאורגזמה הופכת את החוויה לשלמה יותר, אבל גם בלעדיה אנחנו נהנות.
    אז בלי לחץ בבקשה.

    • זה העניין! היכולת של בת הזוג להרגיש חופשית ולאבד את השליטה , להתפרע , להתפרק. זה לא ילך בכוח , זה לא ילך בקביעת שיגרת יחסי מין ל X פעמים בשבוע. אמון , זוגיות טובה ואהבה.
      כמה תנאים חשובים לאורגזמה. דרך אגב , הכרה בערכך העצמי מול בן הזוג חשובה. מיושן?אבל עובד

  2. נו, באמת

    חבל, חבל, עד היום היו כאן מאמרים שנונים, אינפורמטיביים ומעניינים.
    מזמן לא הרגשתי כל כך יבשה.
    אם מתעקשים להביא דעת מומחה, נא לוודא שיש לו לפחות את הכשרון, לא כל מה שטוב לקליניקה טוב ל"בננות".

    • חאליק

      וואי, לא נכון בכלל. אני מצאתי את המאמר אינפורמטיבי ורהוט.
      לא כל מה שמסתובב בביבים, ואומר זין וכוס בכל משפט מתאים גם כן.

    • קליופה

      מרגישה יבשה, יקירתי? הרשי לי להמליץ לך על קו השמנים הארומטיים של רשת "ארוס" בניחוחות מקסימים של פרחים או פירות לבחירתך. רק תזהרי לא לשים הרבה מדי, אחרת הפרטנט יתלונן שאין תחושה.

      ולעניינינו: אני מבינה שהמאמר לא חידש לך הרבה. למען האמת, גם אני לא הופתעתי מאוד. אלא שאני יוצאת מנקודת הנחה שאם יש כל כך הרבה נשים שלא מצליחות להגיע לאורגזמה בכלל, ונשים שמצליחות להגיע לאורגזמה רק כשהן לבדן, כנראה שיש מי שתוכל להעזר במאמר הזה.

      אם אינך נכללת בין הנשים הללו, לא נותר לך אלא להודות לקדוש ברוך הוא ולהצטלב שלוש פעמים. ותזכרי מה שאמרתי על שמנים, זה באמת יעזור לך.

      • נו, באמת

        אז קודם כל, בתגובה לחאליק, עצם הוספת המילים כוס וזין לא היתה גורמת לי לכתוב משהו אחר, פשוט הכל כתוב ארטילעי ובסגנון עתיק, ולראיה השימוש המיותר בדוגמאות שכתובות כל כך תלושות מהמציאות (מי זאת דפנה שרק הבוקר סיפרה לי סיפור או אותו רוני…) בקיצור, זה כתוב חובבני, וחבל שהמערכת המוכשרת באתר הזה לא הצליחה ללחלח מעט את המאמר, באופן חיובי ולא וולגרי.
        ולך קליופה יקרה, ראשית, אני אכן מצטלבת, טרם נזקקתי לאלמנטים חיצוניים שיתרמו להנעמת החיכוך, אני מסדרת עם שנתן הטבע, תודה רבה. אם אכן, בעתיד אתקל בבעיה, הצעתך בהחלט נרשמת, כולל הטיפ לאובר מריחה, כי באמת לא הייתי יכולה לדעת.
        ולעניין המאמר, הוא לא אמר שום דבר חדש, אנחנו כבר יודעות מזמן שכדי להגיע להנאה המושלמת אנחנו צריכות ללמוד להשתחרר מעכבות, אנחנו צריכות פרטנר אוהב ומפרגן שאיתו נרגיש נוח להשתחרר מעכבות, אנחנו צריכות תפאורה שתעבוד על כל החושים ובעיקר אנחנו צריכות לעשות סוויץ במוח.
        שלא יובן לא נכון, אני בעד הסברים ובעד ניתוח הנושא לאורכו, רוחבו, עומקו ומשמעותו, הביקורת הופנתה לסוג הכתיבה. אם הכותבת שהיא מטפלת מוכשרת ומוצלחת, כך אני מבינה, היתה משכילה לוותר על האגו ועל שמה בראשית העמוד והיתה פונה לאחת הכותבות המוכשרות שכן כותבות כאן (למשל אתי אברמוב) וביחד, היא עם האינפורמציה המלומדת והכותבת עם הכישרון, יכול להיות שהיה יוצא כאן משהו שבהחלט שווה מסגור ותלייה על הקיר.
        ולכולנו הבננות, הסוד הוא בלפתוח את הראש, לשתף פעולה ולהפסיק להתבייש, אוי כמה שאני מקנאה בבנות של רובנו, אין ספק שהן יגדלו לימים אחרים (למרות שגם זה פותח דיון לא פחות חשוב…)

      • שאחותך תצטלב יחתיכת כלבה
        את יהודיה לא נוצריה

  3. מעניין לעניין באותו עניין – אני ממליצה לכם לקרוא את הספר האנטומיסט של פדריקו אנדהזי(גם לנשים וגם לגברים…)

    • הבחורות שאיתן אני יצאתי , דווקא גמרו באמת ב -90 אחוז מהמקרים ודי התאכזבו אם לא.
      הן גם די נמנעו מסקס אם לא היו במצב שבו תיתכן גמירה.

      • נו, באמת

        יפה שאתה באמת מאמין בזה…
        🙂

        • כמה יפה שאת כבר יודעת הכל הכל.
          ואת לא צריכה אף אחת שתסביר לך כלום.
          ואצלך הכל דופק כמו שעון.
          אבל למה הלהט הזה גורף לתוכו את ה"אנחנו".
          היתכן שיש כאלה שהן לא?
          אנחנו מניחות ככה. ואנחנו רואות במאמר הזה שירות.
          ואם הוא מהלך עליך שיעמום – צר לי. עלי לא.

          • נו, באמת

            נילי ממי,
            ההגנה הכי טובה היא ההתקפה… ובייחוד ממי שמילים הן כלי הנשק היעיל ביותר שלה,
            אם היית טורחת לקרוא את כל תגובתי אזי שהיית מבינה.

            המאמר כמאמר לא הושמץ. הנושא אכן מעניין ומרתק ואם לא אמרתי את זה בהתחלה – סליחה.
            אבל כיוונתי אז ואני מכוונת לזה גם עכשיו, אחרי קריאה יסודית יותר – המאמר יבש, חסר בו פלפל, מלח, הוא אולי טוב בתור תוספת אבל הוא בשום פנים לא המנה העיקרית.
            אני עדיין חושבת שבמקרה דנן כתיבה בדואט היתה מניבה תוצאה מוצלחת הרבה יותר מבחינת הנוסח וזרימת הטקסט, לא מבחינת האינפורמציה, למרות שגם כאן אפשר היה לאמר מעט יותר מאשר אצלנו הנשים האורגזמה מתקיימת בין האוזניים…

        • חאליק

          בזה אנחנו מסכימות, כל הבחורים שהכרתי שמעו על זיוף אורגזמות רק מהחברים שלו, כי להם זה עוד אף פעם לא קרה.

    • פרק אחד באנטומיסט והבנת אורגזמת אשה מהי.

  4. מה, באמת?

    עכשיו שאני יודע שההיא לא תמיד צריכה/יכולה/חייייבת להגיע לאורגזמה, אני עלול להפסיק לחשוב עליה כל הזמן, להתרכז במה שאני מרגיש, ותוך חודש חודשיים אני אתחיל להנות ממין.

    עכשיו, למה זה טוב בדיוק? הא?
    שיט
    עכשיו לך תסביר לעצמך שזה מבחירה, זה שאתה יושב בבית עם הו-הו-הו וחבית של קרם ידיים.

    • דווקא מצחיק.
      יצא לך.
      בפוקס?

      • מה, באמת?

        לא ממש, כלומר יצא, אבל זה לא היה שלי. פשוט אחד הכותבים לתוכנית החדשה שלי, עם שיחות הבנים, אז הוא מתאמן. את יודעת נו, כותבים פתיח למישהו אחר, כדי שהוא ייראה שווה בראש, בזמן שלוקחים קרדיט על הגוף שלו.

        בעצם, מאיפה שתדעי? זה באמת ניסוי ראשוני.

        • אהה
          טוב, תמשיך ככה.
          לדעתי, תוך כמה חודשים, אתה בלייט נייט.
          בדיחות כאלה לא מספרים אפילו אצל קיציס.

  5. שמיצה

    נשבעת לכם שלא ידעתי…מה ? אורגזמה היא באמת חוויה מינית אישית ??
    ובאמת עדיף לזרום עם החוויה, ולא חכות לשיא שיגיע ??

    החכמתי רבות מהמאמר,
    המשיכו כך.

    • אנונימה

      תגובתך נוגעת לליבי… כמה קשה לך לקרוא משהו שאת כבר יודעת. וכמה כואב להרכין את הצואר נמוך כל כך אל אלה שעוד לא יודעים / יודעות הכל… וכמה קשה לשאת את החוצפה של מישהו שכותב מאמר ואין בו אף תפריט אולטימטיבי שיפתור את בעיותנו לאלתר…

      ומילה של רצינות: מאין כל הארסיות הזאת? משעמם לך – אל תקראי. ותני לנחותי הרמה שבינינו להנות.

    • למשל אצלי לא. ראיתם איזו רעידה הרבצתי בסן פרנסיסקו?

      רועדים מזה, לא?

  6. אחת שלא גומרת

    אני מאלה שגומרות רק מאוננות. בלי להכנס יותר מדי לניתוחים פסיכולוגיים, זה קשור לעובדה שאני אף פעם לא נותנת אמון באנשים באופן מלא לחלוטין.

    אבל מה אכפת לי. בזמן הסקס אני משקיעה בבן הזוג שלי ומתישהו אח"כ, כשאני לבד, אני משלימה את המלאכה.

    • ראשית אציין שאיני מתימר להיות סקסולוג ולמרות זאת אטען את טיעוניי עד להטפת מוסר מהפרחח שבטח יגיע בהמשך…
      -זו אפשרות אחת מתוך כמה להגיע לסיפוק מלא באמצעות אוננות ואין כל פסול בכך ונהפוכו זה
      יכול להיות אפילו מדהים בסופו של דבר.
      רק מה, להבא, אני ממליץ לך לעשות את זה בחברת בן זוגך או אפילו לבקש ממנו עזרה בכך מה שיכול להועיל מאד בהידוק היחסים האינטימיים.
      הצעה נוספת היא לבקש מבן זוגך בר המזל (אני מקוה ומניח) לבצע בך מין אוראלי שזו אחת הדרכים היותר נעימות להגיע לסיפוק מלא וכמובן שבמקרה הזה שניכם משתתפים בחויה ובכך גם לו יש חלק נכבד בסוף הנכסף.
      לפי מה שהבנתי מתגובתך את לא מספיק פתוחה עם בן זוגך ולעניות דעתי זו יכולה להיות אחת הבעיות לכך שאינך מצליחה לגמור בעת קיום יחסים בינזוגיים.

    • אני נורא מזדהה איתך קורה לי אותו דבר אני לא מצליחה להגיע לאורגזמה בזמן סקס מאותה סיבה כמו שלך ורק באוננות אני מגיעכ לסיפוק אדיר ,השאלה מה עושים עם זה ? חתיכת תסביךךך

  7. החוקר

    טוב גברים,
    אין ברירה, חייבים לפתוח אתר משלנו.
    הכתבות פה ממש הולכות מדחי אל בכי.

    הנושא הזה היה צריך לעלות לדיון אלקטרוני
    עוד לפני שהמיצאו את המחשב.

    הרי זה ברור היום לכל גבר, שאישה יש לספק.
    ואין להסתפק רק בזה, אלא יש לבדוק וחקור ולשאול
    שוב ושוב באם האורגזמות הללו אמיתיות
    (גם במחיר של מכות יבשות, שלא ישאירו סימנים
    למה אחרת יבוא האח שלה ויפוצץ אותך).
    טוב עד כאן להתבדח.

    אין כאן כל חדש – נושא האורגזמות הנשיות יעסיק
    אותנו לעולם ועד.

    החוקר

  8. זה עם הסיגר...

    ובכן…
    צריך שיהייה רטוב…
    צריך להשתחרר מעקבות…
    צריך פרטנר אוהב…
    צריך גירוי ישיר…
    צריך להשיג אינטימיות…
    צריך לבחון את המה שמו בכדי להכיר אותו…
    צריך להיות משוחררים מבחינה פסיכולוגית…
    צריך האקר אשף בכדי שתגיעו לאביונה מרוב שהמערכת שלכן מסובכת!!!
    מה זה מחשב על??
    דחיל ראבק, מה כל הבלאגן הזה?
    ולמה??
    יש לכן תשובה אמיתית?
    אשמח לשמוע…

      • התגובות למאמר, מהנזעמות והנעלבות ועד לנהנות ולמפרגנות, רק מוכיחות עד כמה המאמר הזה היה נחוץ. הדיון – נחוץ. הלימוד – נחוץ. ואחרי הכל, להפנים – נחוץ מאד.
        אני מרשה לעצמי ללמוד מכל תגובה, כולל אלו הסרקסטיות, השוביניסטיות והידעניות.
        חבר'ה,תתחילו לפרגן, קודם כל לעצמכם/ן.
        מיד אחר-כך תבוא ההנאה שנובעת מהנאתו של הצד השני, מש שמעביר את שני בני הזוג לאותו צד. אני מאד אוהב להביא מישהי לאורגזמה ורק אח"כ לחדור אליה ולהגיע בעצמי. אחרי אורגזמה שניה ושלישית בת הזוג באה לעוד כמה אורגזמות תוך כדי זיון ואז, באחת מהן, אני מצטרף לשיא מטריף.
        תנסו, תהנו ותבואו לספר חויות.

  9. ריקי יקירה
    קראתי את הכתבה המרתקת. הכל טוב ויפה, אבל ציפיתי למספר עצות פרקטיות שתשפרנה את האורגזמות שלנו.
    פעם קראתי במוסף נשים מטופש מאמר שממליץ לעבוד על שרירי הנרתיק, שבזכותו, ואני מדגישה, בזכותו הצלחתי להגיע לאורגזמה אמיתית לראשונה בחיי.
    אנא ריקי, שפרי את אורגזמתינו.

  10. אוי, תודה רבה על המאמר. לראשונה בחיי הצלחתי להגיע לאורגזמה.
    בדרך כלל אני כבר נופל לריצפה אחרי הבירה הראשונה.

  11. God, this is insane.
    Can you please please please exlpain to me, why women need to fake orgasms?
    I for one would love it if the woman im with will orgasm, ill give alot to get her there, BUT,
    what about the woman?
    Like people say here, 45% complain its hard for them to orgasm?
    Then why not do something about it?
    Like try to relax? Do it for the fun of it and not because "I GOTTA CUM, I GOTTA CUM, I GOTTA CUM!"
    Just enjoy sex, my gf had fights with me because she couldnt cum during sex, and i said im thinking its because some factors like maybe she is stressed out
    (And she was) also maybe inexperiance in sex??
    No idea, but some guys do care about the girls they are with…and you know the thanks we get?
    They leave us 🙂
    because we tried to help and basicly blamed them for not being able to cum.

    Can someone explain better pls?

    Thanks.

    • משתמצמת

      אני אנסה להסביר לך . מודה ומתוודה קודם כל שזייפתי, פעם, לפני 10 שנים בערך, עם מזדמן אחד. היום זה לעולם לא היה עולה בדעתי. גם למדתי לגמור כמו שצריך וגם למדתי לא להיות נחמדה כל הזמן. אבל כנראה שזו סיטואציה טיפוסית.
      להמון בנות פשוט לא נעים. הן חושבות שצריך להיות נחמדות. אם הן חונכו כך, אם זה בגלל סיבה אחרת, לא כדאי להיכנס בכלל לשאלה הזו. אבל כיוון שלא נעים לך והוא כבר גמר, ומביך אותך לדבר, את תעשי כאילו שנעים, ובלבד שלא להביך או לעצבן את בן הזוג. ולצורך זה, לא משנה אם הוא ללילה אחד או חבר שלך כבר חצי שנה.
      את רוצה שהכל ייגמר ב"סוף טוב", אפילו מזויף. זה גם חלק מהרצון של בני אדם לשמור על הדימוי הקולנועי הזה שפיתחו לעצמם, של בטי בלו צועקת מרוב הנאה. ככה למדנו: סקס מחייב תמיד ובכל תנאי גמירה הדדית ומיידית, וכניעה ללא תנאים מוקדמים.
      לזייף זה טיפשי, דפוק, לא הוגן, או פוגע במזייפת בטווח הארוך? גם וגם וגם.
      הרבה בנות, כולל אני, עושות נעים לעצמן מגיל 12 ואף פעם לא היתה להן בעיה לגמור עם עצמן. כשעוד מישהו נמצא שם זה כבר אחרת, כיוון שנכנס עניין התקשורת. ואם התקשורת לקויה, האורגזמה ככה ככה. ואני האחרונה שתגיד שאפשר להזדיין רק מתוך אהבה. באמת שלא צריך קשר נפשי עמוק, רק תקשורת טובה.
      בכל אופן, מבחינתי זיוף זה משהו ששייך ומזכיר את גיל 19 בערך, את התקופה שעוד עשינו דברים סתם בשביל לעשות אותם, עם כל מיני בחורים שהיו שם , כי הם היו שם. מתבגרים, מתנסים, נהנים, והזיוף פשוט יוצא מהרפרטואר ללא שוב. אם יש מישהי שמזייפת שנים ברציפות, ליבי ליבי לה, ואף כיווץ שרירי נרתיק לא יעזור, היא פשוט לא מרגישה בנוח עם הגוף/מיניות שלה.

  12. החוקר

    אני מזכיר לכל משתתפי הפורום,
    שהאבולוציה פסחה עליהם – הטבע קבע
    שהמין יעשה למטרות רבייה.
    המטרה הנעלה הזו מקדשת את האמצעים:
    הגבר – חייב הוא להגיע לאביונה, ע"מ שישפריץ.
    האשה – אינה חייבת להגיע לאביונה כדי להתרבות.

    בזה כל העניין.
    יאלה, בואו נסגור את הבסטה ונלך לראות כדורגל.

  13. מתחת לחצאית

    אם המאמר הזה שיפר ולו לאחת או אחד את נקודת הראות בעניין האורגזמה – עשיתם את שלכן. אלא ש….. אנחנו הבנות, בואו לא נשלה את עצמינו, לא נגיע לאורגזמה בכל זיון וזיון. אבל אנחנו הרי ידועות בהנאותינו מהפרטים הקטנים, לנו חשוב שהגבר לא ירדם מיד אחרי שהוא גומר, אנחנו נהנות מהנרות שהוא ידליק לנו לפני הזיון וממלות האהבה שהוא ישפוך עלינו לפני שהוא שופך את זרעו. אז גם אם לא תמיד יש אורגזמה,,, אני מקווה שלרובכן יש לפחות את זה.

    • קודם כל, וידוי קטן: אף פעם בחיים שלי לא אוננתי. באמת. אפילו לא כשהייתי ילדה בצורה לא מודעת, אפילו לא כשהחבר סגר 21 בלבנון.
      וחוץ מזה: אף פעם לא גמרתי. וזה נאמר אחרי 4 שנים של קיום יחסי מין, בממוצע פעמיים בחודש. ניסיתי רגיל, אורלי (רק לאנאלי לא הגעתי אף פעם). היתה פעם שמישהו עבד עלי שמשך שעתיים (מדדנו) עם האצבעות, הלשון וכל מיני איברים אחרים, ואפילו זה לא עזר.
      אני לא לחוצה, התקשורת עם הפרטנר הנוכחי נהדרת, אני נהנית מאוד גם בלי לגמור, אבל איך לעזאזל בכל זאת אני כן אוכל לעשות את זה ?
      ובבקשה, בלי להגיד: תרגעי, אל תלחצי, תגידי לפרטנר שלך מה את רוצה.. כי כל זה לא עוזר לי כבר 4 שנים.
      טיפים מועילים יתקבלו בשמחה מרובה
      בתודה רבה מראש !!

      • את זקוקה לסיוע מקצועי. אין בכך כל בושה, כאשר אנחנו מתקשים או דואבים בכל תחום, זה טבעי ומובן שניגש לסיוע מקצועי. כך גם בתחום המין, רק שכאן זה הרבה הרבה יותר חשוב.

        יש לך זכות לחוות חוויה מינית מלאה.

        כנראה שיש קשר בין העובדה שלא אוננת מעולם לעובדה שלא חווית אורגזמה מעולם.

        אל תוותרי לעצמך. יש לך זכות מלאה להינות ממין, עד הסוף. לכי לטיפול אצל סקסולוגית/לוג

        ולדעתי גם בן הזוג שלך זקוק לטיפול, אם קשה לך ללכת יחד אתו תתחיל לבד אבל אל תוותרי, כי אם הנ"ל 4 שנים אתך במצב הזה הוא זקוק לטיפול לא פחות ממך….

    • וזה היה הרעיון, לא?
      להזכיר לכולנו, גם לאלו מאיתנו שחושבות שהן כבר יודעות הכל, וגם לאותם בחורים שבטוחים שהכל תלוי במידת הריכוז, ששום דבר לא ממש פשוט.
      ובכלל, מדי פעם כנראה כולנו צריכים להיזכר בדו"ח הייט, שלמרבה הפלא לא כל אחד שינן אותו כשהוא נכנס בשערי עולם הסקס. הדו"ח ההוא שמצא שמעט מאוד נשים בכלל יכולות לממש את הפוטנציאל המלא שלהן בשעת האקט.
      אל תתחילו שוב לפהק עלי. כבר פגשתי מספיק בחורים ובחורות שהופתעו לשמוע שהדבר הזה בכלל נחקר לפני עשרים שלושים שנה ואלו היו תוצאותיו.
      זה כמו עם סדר פסח, אגב, צריך לספר ביציאת מצריים שוב ושוב, תמיד יש אחד ששכח או שעדיין לא נחשף.

  14. ד"ר בן-ציון

    לריקי- נהניתי לקרוא ואני מפרסם אותך באתר שלי בIOL-
    כה לחי

    ד"ר צחי בן-ציון
    המרפאה הסקסולוגית
    מרכז רפואי "סורוקה" לנגב
    באר-שבע

  15. אנונימי

    שלום בנות וגם ידידיי הגברים
    לעצם העניין, וזה מה יעשיר אותנו בהבנת האינטימיות האבסולוטית, זיוף אורגזמות ע"י נשים
    מבטא זיוף טוטאלי ביחסים הבין אישיים עם הגבר.
    במידה מסויימת זהו "כלי" בידי הנשים לתחזק את מערכת קשריהן עם הגבר. השימוש "בכלי" אינו מומלץ בדר"כ, אולם הדבר נתון לשיקול דעתה של הגברת……

  16. דבר ראשון, המאמר היה מאוד אינפורמטיבי ומעניין, אם כי היה יכול להיות טוב יותר ומקיף יותר, בעיקר בנושא של איך מתמודדים עם העניין ולא רק מזייפים.
    אישית, אני מאמין שאם היחסים בין בני הזוג הם לא רק ל"לילה", ואפילו כן רק ל"לילה", אם מישהו מבני הזוג לא מגיע לסיפוק ואו רוצה להינות כמה שיותר, מותר לכוון ולהדריך האחת את השני וכמובן גם להיפך. אני מאמין בשיתוף ודיבור (כמובן לא יותר מדי, שלא יפריע לאקט עצמו …) ואפילו נסיונות של דברים חדשים רק כדי להינות יותר מסקס ולחוות יותר אורגזמות ואפילו כדי לשפר אותן.
    תהנו ממין והכי חשוב – תשמרו על עצמיכם.
    אוהב אתכם – שי
    ד.א: גם גברים יכולים לזייף…

  17. מי שרוצה אורגזמה צריכה לכוון את הגבר. לא לוותר , לבקש את החדירה איך שאת רוצה ,
    ורק כך.

  18. הרבה לא הבנתי.
    האם הבעיה היא בהתאמה בין בני הזוג או שזה תפקיד של אחד מבני הזוג הגבר או האשה
    הבנתי כאשר יש הבנה שיתוף פעולה אז גם במיטה יש המשך טוב
    מי שמזייף זו בעיה קשה שרק גודלת עם השנים והפיתרון קשה עד גירושין
    אסור לחפש אשמים צריך למצוא את השותף שאיתו מתפתח ונבנה קשר בונה
    "יש קשר בונה " ויש קשר הורס"

  19. ג'יין דו

    התמזל מזלי והחבר שלי היה רגיש ומתחשב וכל הזמן היה קשוב לי ולגוף שלי.
    עמדתן על התופעה שהגברים מרגישים מתוסכלים כשהם לא מצליחים לספק את הנשים, טוב אתן צודקות.

  20. אני קוראת , ושוב מתעורר בי הזעם…….
    תגידו לי למה-
    אם הפוטנציאל המיני שלנו ( ואת זה כבר כולם יודעים היום) הרבה יותר עשיר ומגוון משל גבר-
    א. כי אנחנו יכולות להגיע לאורגזמה אחרי אורגזמה, שוב ושוב (גם 5 או 8 פעמים- משהו שגבר ממוצע יכול רק לקנא בו)
    ב. כי יש בגוף שלנו הרבה יותר איזורים ארוגניים
    ג. כי המיניות שלנו רק משתכללת ומשתבחת עם השנים- כל סקסולוג יגיד לכם שאשה מגיעה לבשלות מינית ולשיא היכולת להינות ממין רק בשנות השלושים המתקדמות( בשעה שאצל גבר השיא- מבחינה טכנית- הוא בגיל 16 ואחר כך זה רק הולך ויורד)
    אז למה, בשם אלוהים , הרבה מאיתנו נהינות הרבה פחות מכפי שרוב הגברים נהנים??
    (ואם כאמור, אנחנו רק משתכללות עם הזמן, למה אנחנו חושבות שאנחנו הכי אטרקטיביות כנערות, ואחר כך כח המשיכה שלנו יורד?? ? דוגמניות באמצע העשרים מתכננות פרישה….. זוועה…. בזמן שגברים בני חמישים משחקים בסרטים בתפקיד מאהבים סוערים…. בחייכם, תשאלו את אמא…… בגיל חמישים הם כבר יכולים הרבה פחות…..)
    עולם הפוך…..
    עולם של גברים.
    הם סידרו את הכללים, את הקודים התרבותיים והחברתיים,את הפנטזיות…..
    ואנחנו מה? רוקדות לפי החליל שלהם?? מפתחות תסכולים דכאונות ורגשי נחיתות כשאנחנו לא מצליחות להיענות לפנטזיות שהם יצרו למען עצמם? שימו לב- למען עצמם, לא למענינו…
    למה אנחנו מסתכלות על עצמנו דרך עיניים גבריות??
    אולי מספיק עם זה?
    (ואם הגוף שלנו לא נראה כמו בז'ורנלים, אז מה, קיבינימאט. והגוף שלו, כן, של זה שאיתך- נראה כמו בז'ורנלים?? )
    בואו נודה שמגיע לנו להינות….. בפשטות, בפשטות….
    בואו נודה שאנחנו אוהבות את הגוף שלנו…. את מגע העור הרך שלנו… את הרכות, את הריח שלנו.. את הטעם המתוק שלנו שם למטה…
    כן,כן,כן…….. אנחנו מתוקות, אנחנו רכות ונעימות, ואנחנו כאן כדי להינות… להינות באמת, בשחרור אמיתי, מתוך הקשבה כנה לעצמינו ולא מתוך היענות לציפיות שלו.
    הייייייייייי—— את מתוקה………. את נשית………………. כל כך נשית……..
    וכוס אמא שלו אם הוא לא רוצה לרדת לך. תדעי לך שרוב הבחורים מתים על זה.
    ותגידי לו שכשהוא יורד לך אז מאד חשוב שהוא ילקק אותך בקצב שיטתי…. אחרת קשה להתרכז וליגמור. ליקוק שיטתי, אפילו מונוטוני, מאפשר לך להתרכז, לגירוי להיבנות ולהגיע לפורקן. אם הוא משנה את הקצב או משנה את הדרך כל דקה אז קשה מאד ליגמור. אפילו לגומרת סידרתית כמוני…. ושלא יתבאס שאת אומרת לו איך לעשות את זה. הוא צריך להודות לך על הטיפ ועל זה שאת עוזרת לו להיות מאהב יותר מוצלח.את הפירות הרי יקצור גם הוא…

    • ESTEE כמה שאת צודקת. ועוד… דיברת על גברים בני 50 פלוס בסרטים, אז אם כבר סרטים, בעיקר הוליבודיים – אז לפי דעתי הם האשמים העיקריים בחינוך המיני הלקוי שלנו, בעיקר של אלה חסרי הנסיון. הרי בכל הסרטים סצינת המיטה מתמקד באקט של חדירה מלאה בו האשה מתחילה לגנוח אחרי שתי שניות, והאורגזמה שלא מאחרת לבוא, מתוזמנת היטב בו זמנית(!!!) אצל שני המאושרים. ואם כבר מישהו יורד למישהו – זאת האישה שמוצצת לגבר… אז איך לא נחשוב שמשהו לא בסדר אצלנו?? לפחות בזמן האחרון יש איזו ישועה בדמות הסדרה על הסקס והעיר, אבל גם שם, בואו נודה, קצת הגזימו עם האורגזמות הנשיות…

  21. ארנון

    לשחף,
    אגב השם מזכיר לי תמיד את ההצגה השחף שהיא הצגה נפלאה, ואיך שאני מתאר אותך אני רואה לפני בחורה עדינה שברירית ומאוד מלאנכולית ודקיקה.
    אך זה רק בדמיון שלי, במציאות יכול להיות מאוד מאוד שהמצב שונה.
    אך ממש אני מתפלא שבחורה, שלא אוננה אף פעם בחייה.
    אז ראשית אינך יודעת מה את מפסידה.
    לאונן אצלי בכל אופן, לאונן פעמים רבות ממש יותר מענג מהדבר האמיתי,
    אוננות זמינה לך כרצונך ואני נורא נורא חושב שכדאי לך להתאמץ לעבוד על עצמך ולנסות את זה.
    פשוט קחי לך שעה שעתיים פרטיות אינטימיות רק שלך.
    הכנסי למיטה שלך תהיי נינוחה. והעיקר כמובן תני לגופך הרגשה שאת רוצהלהתפנק ולענג את עמצך.
    אם יש לך שמנים אתריים מרחי בעדינות על גופך, לבטח את מבינה שאת צריכה להיות ערומה.
    פסקי רגלייך והתחילי ללטף לך את האבר הנשי בעדינות תוך כדי שאת מפסקת את השפתיים של האבר לאט לאט לטפי לך את הדגדגן, אפ את רטובה כבר את יכולה בקלות להחדיר אצבע לתוך הנרתיק. ודאי תתגרי ותחושי תחושת עונג שתגבר עם הגברת הליטוף.
    יש בחורות אשר מלטפות להן גם את הציצים ואת הפיטמות הזקורות.
    אני כגבר מאונן ומענג את עצמי בכייף וזה ממש נהדר.
    אשמח לשמוע שעברת כבר את התרגיל הראשון.
    זה ממש נפלא תאמיני לי.
    נסי וספרי את החוויה שעברת.
    חבל להפסיד כל כך הרבה.
    תהני, שחף חמודה

  22. אני ממש מקנא במין הנשי. יש לכן אורגזמות אדירות ומרובות ואילו האורגזמות שלנו הגברים – לא משהו. OK, אני יודע שיש חריגים מכאן ומכאן – שאם לא כן, המאמר שלעיל לא היה נכתב. והתוצאה מבחינתי – זיון לשמו לא מעניין אותי (לא אעשה מאמץ להשיגו וגם אם יזדמן – לא אתמסר). הסיפוק שלי יהיה, להעניק לבת זוגי – זו שבא לי עליה ולה בא עלי – אורגזמות בזו אחר זו, עד שתתעייף או תתייבש…

  23. דג....

    רוב הנשים לא יודעות היכן the fucking נמצא הדגדגן…..
    כדאי לדעת מי פה רוצה להסביר היכן זה נמצא??

  24. אלמוני

    מה עושים אם יש חבר טוב ואוהב,ומתחשב וכו' ואני לא מזייפת ולחבר שלי לא איכפת אם אני לא מגיעה לאורגזמה ואני משוחררת ותיד אומרת מה נעים לי ומה לא?
    אני לא מגיעה לאורגזמה!!!
    מה עושים?
    בגיל 14 הייתי מגיעה לאורגזמה רק מלחשוב, מה עושים עכשיו?

  25. המחובר...

    אתן רוצות לדעת על האורגזמה הנשית ,,,נכון?!
    זה אמנם נכון שכמעט 50% מהנשים אינן מגיעות לאורגזמה.
    וכי למה?… ראשית אתן צריכות להכיר את גופכם היטב…ולחקור היטב…
    דהיינו"אוננות"לבדך… וגם לשתף את בן / בת הזוג שלכם!
    יש שלושה סוגי אורגזמות נשיות עיקריות. 1) דגדגן(חיצונית) 2) נקודת הג'י (פנימית)
    3) ( פנימית) EPI CENTER
    מבחינת האורגזמה החיצונית "דגדגן" הינה אורגזמה חלשה יחסית ומכונה רפלקסיבית, אבל לאלו מביניכן שאינן משתמשות בה כראוי …כדאי לכם להתחיל שם! ולמצות את האיזור הנ"ל.
    בשלב השני, תעברו לחוויה חזקה הרבה יותר והיא "נקודת הג'י" הנקודה נמצאת בתוך קיר הנרתיק בערך כ5 או 6 ס"מ בתוך הנרתיק, היא נמצאת בערך מאחורי העצם הקדמית וחבויה בתוך הקיר של הנרתיק לכיוון הבטן, הנקודה הנ"ל בד"כ חבויה בגלל חוסר המודעות אליה וחוסר שימוש בה. מומלצ לחפש אותה אחרי שחוית אורגזמה חיצונית אחת "דגדגן" לפחות, מפני שאז הרבה יותר קל למצוא את נקודת הג'י, עליכם למשש ולהפעיל לחץ חזק באיZור לכיוון הבטן ולהשתמש באצבעות של בן הזוג שלכם(תוודאי שהוא בלי ציפורניים )או ע"י " דילדו " הוא צריך להכניס את אצבעותיו לאורך קיר הנרתיק הצמודה לבטן ולעשות את תנועת "בואי אלי" עם אצבעותיו. וגם ללחוץ על האיזור הנ"ל, כאשר הוא מבצע את הפעולה הנ:ל תרגישי צורך לעשות "פיפי" את תחששו כלל וכלל, אתן לא תעשו פיפי"אתן לא יכולות" כי פתח השופכה נסגרת אוטומטית בזמן גירוי המיני, זאת עובדה מדעית! התחושה הזאת נובעת מהלחץ שהוא מפעיל עם אצבעותיו אשר מגרה את צינורית השופכה, תזכרו, תחושת הפיפי, עוברת די מהר ומוחלפת בתחושה חזקה ומאוד נעימה, "זאת נקודת הג'י" הנקודה תתחיל להתנפח כמעה " בגודל של אפון" אז תדעי שהגעתם לנקודה. אל תוותרו על חוויית האורגזמה המשולבת של נקודת הג'י ודגדגן…זה פשוט מדהים, והאורגזמה הינה חזקה במיוחד, ישנם אפילו מקרים שהאישה בעת אורגזמת הג'י, מגיעה לשפיכה הדומה לשפיכה הגברית ומתיזה נוזלים למרחקים מהגוף ממש!, זאת חוויה חזקה ומדהימה. והיא יכולה לחזור על הפעולה הנ"ל לסירוגין. חשוב לזכור, לא להתייאש מנקודת הג'י, היא הייתה רדומה במשך כל השנים וצריכים לפתח אותה ולעורר אותה לחיים.
    לאחר שגיליתם את הנקודה המופלאה, את יכולה להגיע אליה לבדך ע"י שימוש ב"דילדו" או "ויברטור" ולכוון לכיוון האיזור על מנת לעורר את הנקודה וכ"ו.
    התוצאה של אורגזמת "הג'י" : התכווצויות חזקות ופנימיות של הנרתיק והאגן התחתון.
    3)
    EPI CENTER
    ה" אפי. סנטר" נמצאת בסוף הנרתיק ממש מעל פתח הרחם לכיוון הבטן, זאת נקודה הנקראת קובע קצב האורגזמה לפי שיטת הצ'יקונג, על מנת להגיע לגירויה אתן צריכות איבר זיכרי(בן זוג) או ויברטור או דילדו. ה"אפי סנטר" הינה המרכז העיצבי שממנה נקבעים הקצב של האורגזמה הפנימית, התוצאה: התכווצויות חזקות בתחתית האגן בעת האורגזמה.
    בילוי נעים,,, 🙂

    מאת
    המחובר.

  26. שמיים-בת

    שמחתי לגלות שאני לא היחידה בעולם שלא מגיעה לאורגזמה!
    איזו הקלה (או שלא)!
    מישהי תאמין לי אם אני אגיד שלקחתי מדריך טיולים, מפה, מצפן פנס וסרט מידה, בעקבות האוצר האבוד – נקודת ה-G ובכל זאת לא מצאתי…….
    הפעמים היחידות שהצלחתי להגיע לאורגזמה, הן באוננות וגם זה הרבה פעמים קשה לי,
    ובפעמים נדירות שהצלחתי למצוא בפוקס איזו תנוחה והחבר בדיוק ידע את הקצב הנכון,
    והאמת שישנם שני גברים שאני יכולה להגיד בברור שאתם הגעתי לסיפוק, כך שזה כנראה כן קשור באדם שאיתו נהנים, הקצב קובע, וגם הגודל (כן מה לעשות) והמבנה של האיבר בכלל.

    בגדול, נראה לי שאלמנט הפנטזיה גם עוזר הרבה פעמים, אם הוא לא מעיר אותך באמצע בשריטת ציפורן או שהוא פתאום גומר..
    תגידו כשאתן מלמעלה, זה לא עוזר?, ניסיתי כמה פעמים וזה לא כ"כ הלך, למרות שאומרים שכשאנחנו למעלה אנחנו יכולות לכוון אותו למיקום ואנחנו שולטות בקצב.?? ?.
    לזה שהמליץ על מין אוראלי – אני ממש לא אוהבת שיורדים לי, אני מקווה שגם הפעם אגלה שאני לא היחידה שלא אוהבת את זה, ושלא יבואו החכמים ויגידו :"כנראה שלא ידעו איך לעשות לך את זה"
    כי אם זה נכון אז המסקנה המתבקשת היא:
    שהגברים לא יודעים לעשות שום דבר חוץ מלדחוף אותו לפה ולכ.., ולהשפריץ איפה שיוצא, וגם לא יודעים בעצם כלום,
    ואם אין אוני לי, מי לי!
    עדיף לאוננן
    ולבד!!!!!!!

    • כאחת שבמאמץ רב לבסוף למדה את הטכניקה, ומצאה את עצמה הרבה פעמים משתעממת מהסיפור הידני ע"י בן הזוג, לבסוף בא הפתרון, שבזכותו הפסקתי לכנות "מדמיינת", כל מי שסיפרה לי על המולטי אורגזמות שלה- ויברטור קטן שאין צורך להכניס אלא רק לשים מבחוץ- והדבר הזה- גם אם את ממש לא רוצה ומסרבת בתוקף לא לגמור -זה לא יעזור לך…אין לך שום שליטה על הנעשה, וזה גם לוקח ממש ממש מהר..מהר מדי…
      עכשיו רק נותר לי לבדוק מי הן אותו אחוז עלום של נשים, ה- 10 אחוז המסתורי הזה, שבאמת גומרות מחדירה…מעניין, תמיד הן החברות של…אף פעם לא תכירי אותן אישית…
      ודבר נוסף- מי הן השרלילות האלה שמפיצות, והורסות לי את כל הטיעונים, שלזרע אין טעם כ"כ נורא?

      • אנונימית

        אני בחורה בת 24 נשואה טרייה שגומרת בחדירה (אבל רק בתנוחה המיסיונרית!) זה מאוד מענג, יותר אפילו מאורגזמה של גירוי ישירץ אני כנראה בת מזל. באופן כללי מאוד קל לי להגיע לאורגזמה ואני גומרת מהר יותר מבעלי ולפעמים אני גומרת כמה פעמים תוך כדי הסקס. לפעמים אני מחכה לו ואז אנחנו גומרים ביחד בחדירה ואין יותר מדהים מזה.
        אני גם חשה מגורה מאוד רק מגירוי בפטמות, יחד עם גירוי בדגדגן = אורגזמה מדהימה.
        פעם זה לא היה כך. את האורגזמה עם החדירה הצלחתי רק עם בעלי, חברי מזה 3 שנים. עם חברים קודמים לא הצלחתי. המוח הוא מרכיב דומיננטי מאוד בסקס ובעיקר באורגזמה שבחדירה.

  27. דונה לוצ'יאנה

    אם נכון הדבר והאורגזמה שלנו תלויה בעיקר במצב הרגשי בניגוד "אליהם", אז המסקנה שלי היא אנטי פמיניסטית. כי הפמיניזם מנוגד לרוגע והרמוניה ומעורר מתח ותחרות. דווקא גישה נשית קלאסית, לא נחיתות חלילה, אלא תבונה נשית, לתת לו להיות הגבר, תביא להרמוניה.
    נראה לי שעשרת האחוזים הפמיניסטים גנטית בקרב הנשים מבלבלות ומזיקות לשאר, לרוב. ומונעות חיים יפים. והאמת היא שהן לסביות. לאשה יש גמישות שאין לגבר ולגבר יש בד"כ צורך להיות דומיננטי. אז אם הוא צריך את זה ולי לא אכפת לתת לו את זה למה ללכת נגד הטבע ולהמציא אגו נשי מנופח? למה לא לראות את היכולת לתת גם לשני מקום, כיתרון?

    • אחלה דונה. להיות שלמות עם עצמנו כמו ליידי אמיתית מהמאה הקודמת ולא כמו פנינה רוזנבלום.

  28. אח, אורגזמה…
    אותו מעוז בלתי מושג…
    גם כששכבתי עם הבחור שהכי עשה לי את זה, לא הצלחתי להגיע לזה. ובכל זאת, זה היה מדהים בזכות האהבה הגדולה שהיתה לי אליו.
    אני עדיין מחפשת.

  29. תפסן בשדה שיפון

    שנים שאני מנסה להבין את מסתרי האורגזמה הנשית והדרך עוד ארוכה. ובכל אופן, כיוון שלדעתי, הגבריות שלנו תלוייה במידה רבה במידת האושר וההנאה שאנו מספקים לבנות הזוג שלנו, אני רוצה להוסיף את תרומתי מהצד הגברי ומדביק קטע מתוך סיפור שכתבתי וכמה נשים שראו אהבו (בתקווה שיתרום לדיון המרתק שמתנהל כאן).

    …אתה צריך לזכור שאתה נמצא עם אישה. אישה שגופה הוא היצירה המופלאה ביותר בטבע. מקור השראה לדורות של יוצרים – ציירים, פסלים, משוררים, מלחינים, סופרים, אשר שרו שיר הלל לגוף המופלא הזה – צוואר, שדיים, רגליים ואולי יותר מכל – האין המופלא הזה במפגש הירכיים אשר כל היש שלנו כל כך נלעג, רפוי ועלוב בלעדיו. הגוף המכיל ומשלים אותנו. אין זה משנה כלל אם מדובר בצעירה או מבוגרת, רחבה ורכה או צנומה וחדה, זוויתית או מקושתת, פראית או עצורה. אישה, אשר מאז עלות האדם על פני כדור הארץ, מהווה מקור לערגה, מחוז כיסופים למין הגברי כולו המנסה כל חייו לחזור אל הרחם – מקור החיים של כולנו ומקום השראה ותשוקה. כמה מאיתנו יצאו למלחמות עבור אישה, סגדו, התייסרו, צללו לתהומות, נתנו את חייהם, איבדו את הבושה ואת כבודם…בשל אותה צלע חסרה שלנו מאז. ועכשיו…היצירה המופלאה הזו, עירומה וחשופה בגופה ונפשה, שוכבת לצידך – נהג בה כבוד.
    אל תחפז..אל תרוץ בצעד גס לפסגה, אל תתפרץ, אל תמהר לכבוש ולהגיע…התחל לאט וברכות. ראה זאת כמסע אל היכל האהבה. אפשר בכלל לפתוח בעיסוי. הגב למשל – הוא סוחב עליו כל כך הרבה משא אחריות. ובגילנו, הוא לא אחת לאחר שעבר גם הריונות, תינוקות בוכים באמצע הלילה, הנקות…שלא לדבר על שני השדיים המופלאים שהוא מחזיק יום יום (אולי לנו הגברים קשה לתפוס, אבל זה בכלל לא פשוט) – כבולים בחזיות וקרסים. לא יזיק אם תביע את הערכתך בפינוק התחלתי. לחיצות עדינות לאורך הגב בין החוליות, בשקעים הסימטריים הענוגים במעלה האגן, במורד הישבן. הבט לעומק בגוף האישה השוכבת לצידך, למד אותו. אל תתפתה עוד להגיע להיכל האהבה, לשתות מן הגביע הקדוש. קח את הזמן, אם כי ניתן להחליק ליטוף מרפרף…כאילו במקרה…תוך כדי. גם כפות הרגליים הן מקום מצויין להתחיל. גם הן, העדינות, נשאו עליהן משא רב של חיים. קח את הזמן איתן, תרגיע. היא רפויה יותר עכשיו, מרגישה שאתה איתה, שלה, בשבילה. אפשר לעבור קדימה – פנים, צוואר, שדיים, פיטמות הכל אפשרי – ליטוף, חיבוק, לשון מחליקה, נשיקות ורצוי הכל גם יחד. אם אתה מיומן, אפשר עיסוי עדין מאוד על הבטן (זהירות, זהו אזור רגיש באופן מיוחד). עכשיו אתה יורד לאט אל הירכיים, גולש על פני העצם המוגבהת מעט, מחליק על הפלומה הרכה, מפשק מעט את הרגליים בדרך אל שער ההיכל הנסתר. שים לב, ראשית, חשוב לטפל היטב בשומר הקטן והעדין בשער על מנת שיתרצה וייתן לך להמשיך הלאה. אל תתבייש, רד על ברכיך, נשק אותו לשלום עם לשון רכה ורטובה, לטף אותו מעדנות, פשק את השפתיים הרכות, פנק את קצות העצבים הרגישים בסיבובים קלים סביבו ועליו. אין מה למהר. בזמן הזה אתה יכול בהחלט להמשיך ללטף כל מקום אליו הידיים מגיעות – קרסוליים, שדיים, פטמות המתחילות להזדקר, פנים, צוואר. בעזרת אצבעותיך אתה יכול גם לסייע ללשון לבנות מערכת יחסים טובה עם השומר העדין או לתור איתן פנימה וללטף באצבעות רכות ותנועות בואי אלי את דפנות הארמון פנימה והחוצה. לאחר זמן מה, אפשר לעזוב מדי פעם, על מנת לתור עם לשונך מחוזות נוספים בסביבה – השפתיים המופלאות על קפלי העור הרגישים או הגשר העדין המפריד בין מעיין האהבה לאשר מאחריו וגם הוא אזור רגיש ומעניק עונג (ונקודת שיאצו מיוחדת) – אין מה להתבייש או להירתע – כל הסודות גלויים עתה. אתה מרגיש את גופה נע אליך, את הלחות המתעוררת, את אנחות העונג – הקשב לקול גופה, לתזוזות העדינות או הפראיות – אל תמהר, תקשיב לשם שינוי. שים לב אם היא נעה אליך (יותר חזק) או ממך (יותר חלש) – לפעמים אלו רעידות קלות וכמעט בלתי מורגשות אך תשומת ליבך אליהן הן שעושות את ההבדל בין מאהב טוב ובין שמוק. המשך כל עוד היא מתענגת על כך תן למעיין האהבה הפלאי לנבוע אליך…כל זמן שלא ביקשה.."בוא אלי, בוא, כנס אלי כולך..".

    עכשיו, כאשר היא מוכנה ורוצה, זה הזמן לגבריות, לחוזק, לעוצמה – "להטביע את כל הקושי בכל אגמי הרוך" – הייה חזק. היא מרחפת עכשיו ברקיע וזקוקה ליד יציבה שתחזיק. היא צריכה לדעת שלא תיתן לה ליפול ולהתרסק על הקרקע. זכור, היא פתחה את גופה וסודותיה בפניך ואתה שם בשבילה עכשיו…החזק בה היטב ובעוצמה כמי שמחזיק את החיים עצמם – מתניים, ישבן, ירכיים…לא משנה ובלבד שתחוש שהיא בידיים בטוחות. גם עכשיו, נהג בזהירות, ודא שאינך מכאיב בחדירה (אם היית בסדר עד עכשיו הסיכוי קטן) – שים לב לפרטים הקטנים – לחיצה חזקה מדי עם המרפק, שערה שנתפסת…היא מקבלת אותך למקדש אהבתה, נהג כמי שנכנס להיכל מקודש.

    זה הזמן לדבר על משך הזמן – נושא כאוב המטריד את כולנו בדיוק בשלב זה.
    ובכן, בעידן הכדורים, המשחות ושאר העזרים, לדעתי, משך הזמן בו תוכל להתמיד בעונג, להמשיך את מעשה האהבה, תלוי, עדיין, בשני מרכיבים שהם שלך בלבד:

    האחד – ריכוז: יכלתך לשמור על ריכוז מלא, נקי ומזוקק ברגע האחד הזה – בבת הזוג שלך, בתנועותיה, רעידות גופה, קולה, עיניה, שפתיה, להיות רק איתה. ריכוז זה, מכתיב במידה רבה את משך הזמן בו תוכלו להנשא על גלי העונג. ברגע זה אין מקום לתסכולי העבר, גם לא לתכניות העתיד, לא לזיכרון האהובה של אתמול ולא לפנטסיה החמה של המחר. לא הגבריות שלך על הפרק כרגע ולא החריץ הנוסף שאתה מתכוון לסמן על קנה הרובה שלך ובטח לא החבר'ה אליהם תרוץ לספר. כל אלה לא לעניין. אתה נמצא כאן ועכשיו לא כדי להרשים אף אחד, לא כדי להעניש ולא כדי לשקם אגו פצוע – אלא עבור האחת אל גופה אתה מוזמן כאן, עכשיו. היכולת לנקות את עצמך ולהיות מרוכז ברגע עצמו, בהתמזגות המופלאה האחת שאין לפניה ולאחריה דבר…היא מפתח גם למשך הזמן.

    השני, והחשוב אף יותר – המקום ממנו אתה בא: אם אתה בא ממקום נקי, אם לא מכרת את יושרך עבור זיון, אם לא פגעת, רימית, סחרת באשליות עבור לילה של אהבה – תוכל אכן להיות מרוכז כולך ברגע הזה ולמשוך אותו עוד ועוד. אם אתה שם כדי להוכיח לעצמך משהו, להוסיף שם לרשימה, לדפוק ולזרוק, לשתות מים גנובים כגנב, הסיכוי קלוש שתוכל להיות את הרגע הנקי ולגלוש לארכו של גל העונג המקציף מבלי להתרסק. אם כלל זה אינו תקף לגביך, ייתכן ומצפונך עטוף בשכבות עבות כל כך של שומן רע עד שאינך מרגיש עוד דבר.
    אין זה משנה אם אתה עוגן בנמל בית מוגן, יציב ומוכר או שמפרשך פרוס מול הרוח החופשית ומצאת מסתור ללילה במפרץ פראי ואפל בטרם תצא שוב אל הסערה. בשניהם אתה חייב להיות כולך שלה – שלם ונקי.

    אגב, איננו עוסקים כאן בתנוחות. בעידן אוקיינוס המידע, בודאי ראית כבר את כל מגוון האפשרויות ואף למעלה מזה. אנו עוסקים במה שקשה יותר לראות.

    סטינו מעט מהנושא…
    עכשיו אתה שם חודר אליה בכל עוצמתך, היא נעה אליך בהנאה ואתם עולים יחד צעד צעד אל הפסגה רכובים על קצף הגלים. אתה בתוכה, נע בתוך איבר החיבוק המופלא ביותר שיצר הטבע (או האל הטוב והמיטיב). התאם את תנועותיך לתנועות גופה הנע כלפיך בתשוקתה. אתם מתואמים – מתנחשלים זה אל זו וזו מעם זה. אפשר לגוון את התנועות ואת הכיוונים. אפשר ללחוץ קדימה בתנועה מעגלית כדי לענג את הדגדגן יחד עם החדירה אל קערת הדבש המופלאה העוטפת אותך ברכותה. המשך להחזיק בה, ללחוש לאוזנה, ללטף דגדגן, שדיים, פנים (תלוי בתנוחה שבחרתם הפעם). אחוז בה, הבט אליה, נשק אותה, דבר אליה, הקשב לגופה, לכל רטט, לאנחות העונג, נגן איתה את שיר החיים האחד שלכם ברגע הזה עוף יחד איתה ברקיע היהלומים. עכשיו אתם גוף שלם אחד, גביש טהור בעל ציר סימטריה אחד המפרק את האור העובר דרככם לאלף רסיסי צבע. גם עכשיו כשאתה קרוב לשיא, עומד לאבד שליטה, ההקשבה שלך חשובה על מנת שתוכלו לשמור על תיאום, להמריא יחדיו הלאה, להאט או להאיץ, עד שתתנפצו באחת אל שמש מלאת אור, תתעוותו יחד ברעד שיא העונג ותשקעו יחדיו ברכות החמימה העוטפת אתכם עכשיו – מסתלסלים יחד מן השמים כעלה זהוב המרחף מעדנות עד שהוא נוחת ברכות על האדמה הטובה.

  30. תפסן בשדה שיפון

    שנים שאני מנסה להבין את מסתרי האורגזמה הנשית והדרך עוד ארוכה. ובכל אופן, כיוון שלדעתי, הגבריות שלנו תלוייה במידה רבה במידת האושר וההנאה שאנו מספקים לבנות הזוג שלנו, אני רוצה להוסיף את תרומתי מהצד הגברי ומדביק קטע מתוך סיפור שכתבתי וכמה נשים שראו אהבו (בתקווה שיתרום לדיון המרתק שמתנהל כאן).

    …אתה צריך לזכור שאתה נמצא עם אישה. אישה שגופה הוא היצירה המופלאה ביותר בטבע. מקור השראה לדורות של יוצרים – ציירים, פסלים, משוררים, מלחינים, סופרים, אשר שרו שיר הלל לגוף המופלא הזה – צוואר, שדיים, רגליים ואולי יותר מכל – האין המופלא הזה במפגש הירכיים אשר כל היש שלנו כל כך נלעג, רפוי ועלוב בלעדיו. הגוף המכיל ומשלים אותנו. אין זה משנה כלל אם מדובר בצעירה או מבוגרת, רחבה ורכה או צנומה וחדה, זוויתית או מקושתת, פראית או עצורה. אישה, אשר מאז עלות האדם על פני כדור הארץ, מהווה מקור לערגה, מחוז כיסופים למין הגברי כולו המנסה כל חייו לחזור אל הרחם – מקור החיים של כולנו ומקום השראה ותשוקה. כמה מאיתנו יצאו למלחמות עבור אישה, סגדו, התייסרו, צללו לתהומות, נתנו את חייהם, איבדו את הבושה ואת כבודם…בשל אותה צלע חסרה שלנו מאז. ועכשיו…היצירה המופלאה הזו, עירומה וחשופה בגופה ונפשה, שוכבת לצידך – נהג בה כבוד.
    אל תחפז..אל תרוץ בצעד גס לפסגה, אל תתפרץ, אל תמהר לכבוש ולהגיע…התחל לאט וברכות. ראה זאת כמסע אל היכל האהבה. אפשר בכלל לפתוח בעיסוי. הגב למשל – הוא סוחב עליו כל כך הרבה משא אחריות. ובגילנו, הוא לא אחת לאחר שעבר גם הריונות, תינוקות בוכים באמצע הלילה, הנקות…שלא לדבר על שני השדיים המופלאים שהוא מחזיק יום יום (אולי לנו הגברים קשה לתפוס, אבל זה בכלל לא פשוט) – כבולים בחזיות וקרסים. לא יזיק אם תביע את הערכתך בפינוק התחלתי. לחיצות עדינות לאורך הגב בין החוליות, בשקעים הסימטריים הענוגים במעלה האגן, במורד הישבן. הבט לעומק בגוף האישה השוכבת לצידך, למד אותו. אל תתפתה עוד להגיע להיכל האהבה, לשתות מן הגביע הקדוש. קח את הזמן, אם כי ניתן להחליק ליטוף מרפרף…כאילו במקרה…תוך כדי. גם כפות הרגליים הן מקום מצויין להתחיל. גם הן, העדינות, נשאו עליהן משא רב של חיים. קח את הזמן איתן, תרגיע. היא רפויה יותר עכשיו, מרגישה שאתה איתה, שלה, בשבילה. אפשר לעבור קדימה – פנים, צוואר, שדיים, פיטמות הכל אפשרי – ליטוף, חיבוק, לשון מחליקה, נשיקות ורצוי הכל גם יחד. אם אתה מיומן, אפשר עיסוי עדין מאוד על הבטן (זהירות, זהו אזור רגיש באופן מיוחד). עכשיו אתה יורד לאט אל הירכיים, גולש על פני העצם המוגבהת מעט, מחליק על הפלומה הרכה, מפשק מעט את הרגליים בדרך אל שער ההיכל הנסתר. שים לב, ראשית, חשוב לטפל היטב בשומר הקטן והעדין בשער על מנת שיתרצה וייתן לך להמשיך הלאה. אל תתבייש, רד על ברכיך, נשק אותו לשלום עם לשון רכה ורטובה, לטף אותו מעדנות, פשק את השפתיים הרכות, פנק את קצות העצבים הרגישים בסיבובים קלים סביבו ועליו. אין מה למהר. בזמן הזה אתה יכול בהחלט להמשיך ללטף כל מקום אליו הידיים מגיעות – קרסוליים, שדיים, פטמות המתחילות להזדקר, פנים, צוואר. בעזרת אצבעותיך אתה יכול גם לסייע ללשון לבנות מערכת יחסים טובה עם השומר העדין או לתור איתן פנימה וללטף באצבעות רכות ותנועות בואי אלי את דפנות הארמון פנימה והחוצה. לאחר זמן מה, אפשר לעזוב מדי פעם, על מנת לתור עם לשונך מחוזות נוספים בסביבה – השפתיים המופלאות על קפלי העור הרגישים או הגשר העדין המפריד בין מעיין האהבה לאשר מאחריו וגם הוא אזור רגיש ומעניק עונג (ונקודת שיאצו מיוחדת) – אין מה להתבייש או להירתע – כל הסודות גלויים עתה. אתה מרגיש את גופה נע אליך, את הלחות המתעוררת, את אנחות העונג – הקשב לקול גופה, לתזוזות העדינות או הפראיות – אל תמהר, תקשיב לשם שינוי. שים לב אם היא נעה אליך (יותר חזק) או ממך (יותר חלש) – לפעמים אלו רעידות קלות וכמעט בלתי מורגשות אך תשומת ליבך אליהן הן שעושות את ההבדל בין מאהב טוב ובין שמוק. המשך כל עוד היא מתענגת על כך תן למעיין האהבה הפלאי לנבוע אליך…כל זמן שלא ביקשה.."בוא אלי, בוא, כנס אלי כולך..".

    עכשיו, כאשר היא מוכנה ורוצה, זה הזמן לגבריות, לחוזק, לעוצמה – "להטביע את כל הקושי בכל אגמי הרוך" – הייה חזק. היא מרחפת עכשיו ברקיע וזקוקה ליד יציבה שתחזיק. היא צריכה לדעת שלא תיתן לה ליפול ולהתרסק על הקרקע. זכור, היא פתחה את גופה וסודותיה בפניך ואתה שם בשבילה עכשיו…החזק בה היטב ובעוצמה כמי שמחזיק את החיים עצמם – מתניים, ישבן, ירכיים…לא משנה ובלבד שתחוש שהיא בידיים בטוחות. גם עכשיו, נהג בזהירות, ודא שאינך מכאיב בחדירה (אם היית בסדר עד עכשיו הסיכוי קטן) – שים לב לפרטים הקטנים – לחיצה חזקה מדי עם המרפק, שערה שנתפסת…היא מקבלת אותך למקדש אהבתה, נהג כמי שנכנס להיכל מקודש.

    זה הזמן לדבר על משך הזמן – נושא כאוב המטריד את כולנו בדיוק בשלב זה.
    ובכן, בעידן הכדורים, המשחות ושאר העזרים, לדעתי, משך הזמן בו תוכל להתמיד בעונג, להמשיך את מעשה האהבה, תלוי, עדיין, בשני מרכיבים שהם שלך בלבד:

    האחד – ריכוז: יכלתך לשמור על ריכוז מלא, נקי ומזוקק ברגע האחד הזה – בבת הזוג שלך, בתנועותיה, רעידות גופה, קולה, עיניה, שפתיה, להיות רק איתה. ריכוז זה, מכתיב במידה רבה את משך הזמן בו תוכלו להנשא על גלי העונג. ברגע זה אין מקום לתסכולי העבר, גם לא לתכניות העתיד, לא לזיכרון האהובה של אתמול ולא לפנטסיה החמה של המחר. לא הגבריות שלך על הפרק כרגע ולא החריץ הנוסף שאתה מתכוון לסמן על קנה הרובה שלך ובטח לא החבר'ה אליהם תרוץ לספר. כל אלה לא לעניין. אתה נמצא כאן ועכשיו לא כדי להרשים אף אחד, לא כדי להעניש ולא כדי לשקם אגו פצוע – אלא עבור האחת אל גופה אתה מוזמן כאן, עכשיו. היכולת לנקות את עצמך ולהיות מרוכז ברגע עצמו, בהתמזגות המופלאה האחת שאין לפניה ולאחריה דבר…היא מפתח גם למשך הזמן.

    השני, והחשוב אף יותר – המקום ממנו אתה בא: אם אתה בא ממקום נקי, אם לא מכרת את יושרך עבור זיון, אם לא פגעת, רימית, סחרת באשליות עבור לילה של אהבה – תוכל אכן להיות מרוכז כולך ברגע הזה ולמשוך אותו עוד ועוד. אם אתה שם כדי להוכיח לעצמך משהו, להוסיף שם לרשימה, לדפוק ולזרוק, לשתות מים גנובים כגנב, הסיכוי קלוש שתוכל להיות את הרגע הנקי ולגלוש לארכו של גל העונג המקציף מבלי להתרסק. אם כלל זה אינו תקף לגביך, ייתכן ומצפונך עטוף בשכבות עבות כל כך של שומן רע עד שאינך מרגיש עוד דבר.
    אין זה משנה אם אתה עוגן בנמל בית מוגן, יציב ומוכר או שמפרשך פרוס מול הרוח החופשית ומצאת מסתור ללילה במפרץ פראי ואפל בטרם תצא שוב אל הסערה. בשניהם אתה חייב להיות כולך שלה – שלם ונקי.

    אגב, איננו עוסקים כאן בתנוחות. בעידן אוקיינוס המידע, בודאי ראית כבר את כל מגוון האפשרויות ואף למעלה מזה. אנו עוסקים במה שקשה יותר לראות.

    סטינו מעט מהנושא…
    עכשיו אתה שם חודר אליה בכל עוצמתך, היא נעה אליך בהנאה ואתם עולים יחד צעד צעד אל הפסגה רכובים על קצף הגלים. אתה בתוכה, נע בתוך איבר החיבוק המופלא ביותר שיצר הטבע (או האל הטוב והמיטיב). התאם את תנועותיך לתנועות גופה הנע כלפיך בתשוקתה. אתם מתואמים – מתנחשלים זה אל זו וזו מעם זה. אפשר לגוון את התנועות ואת הכיוונים. אפשר ללחוץ קדימה בתנועה מעגלית כדי לענג את הדגדגן יחד עם החדירה אל קערת הדבש המופלאה העוטפת אותך ברכותה. המשך להחזיק בה, ללחוש לאוזנה, ללטף דגדגן, שדיים, פנים (תלוי בתנוחה שבחרתם הפעם). אחוז בה, הבט אליה, נשק אותה, דבר אליה, הקשב לגופה, לכל רטט, לאנחות העונג, נגן איתה את שיר החיים האחד שלכם ברגע הזה עוף יחד איתה ברקיע היהלומים. עכשיו אתם גוף שלם אחד, גביש טהור בעל ציר סימטריה אחד המפרק את האור העובר דרככם לאלף רסיסי צבע. גם עכשיו כשאתה קרוב לשיא, עומד לאבד שליטה, ההקשבה שלך חשובה על מנת שתוכלו לשמור על תיאום, להמריא יחדיו הלאה, להאט או להאיץ, עד שתתנפצו באחת אל שמש מלאת אור, תתעוותו יחד ברעד שיא העונג ותשקעו יחדיו ברכות החמימה העוטפת אתכם עכשיו – מסתלסלים יחד מן השמים כעלה זהוב המרחף מעדנות עד שהוא נוחת ברכות על האדמה הטובה.

הגיבי

כתובת הדואר האלקטרוני לא תפורסם Required fields are marked *